Nu net gekomen!ThomasG schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Er is nog geen 10min warning geweest. Dus gaat sowieso nog langer dan 10min duren.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Welke kapper zal ik kiezen… Linda of toch Mandy?StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
Vettel overdenkt zijn leven nog maar eens even[Afbeelding]
www.google.nl
Zover ik weet doen ze geen halve punten meer sinds dit jaar.Shinji schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
104 + 12,5 = 116,5
110 + 6 = 116
Dus als het Spa 2.0 wordt komt Leclerc een half puntje voor te staan
Leclerc zou 13 punten krijgen dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Jan-man op 29-05-2022 15:56 ]
Tot dat de race afgeblazen wordt, jaLZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
10 minuten!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Toch schept dit ook een vervelend beeld tov PER. Zie ze nooit bij/met hem zo staan.StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
Gezellig middagje sterke verhalen vertellen. Max luistert aandachtig.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Verhalen van 50 jaar geleden?StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
Gezellig middagje sterke verhalen vertellen. Max luistert aandachtig.
[Afbeelding]
Cloud ☁️
Die met happy endingMisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Welke kapper zal ik kiezen… Linda of toch Mandy?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Met een scheef oog op de klok. 10 min warning!
Mijn boefje is liev!
Dat heeft alles met racen te maken, dat kan op een droge baan ook gebeuren, zie ook Hamilton vs Magnussen vorige race bv. Racen op een natte baan is ook een skill en wat mij betreft een van de dingen die de sport een stuk interessanter maakt.tfgk1 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
Ik vind het wel opvallend hoe graag men allemaal wil racen op een natte baan. Ik vind het helemaal niets. Leuk dat er verrassingen kunnen gebeuren, maar zoals Hongarije al liet zien, kan je met een foute actie de race van 3/4 andere teams volledig verpesten. Dat heeft weinig met racen te maken
Dat is wat jij erin wil zien. Checo was net ook gewoon bij Horner en Marko. Hij zal nu wel andere bezigheden hebben.JB schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Toch schept dit ook een vervelend beeld tov PER. Zie ze nooit bij/met hem zo staan.
insert bugs en daffy gif: staande start, rollende start, staande start, rollende start.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:56:
Blijkbaar ruzie bij racecontrol aldus sky…
Dat is toch wel heel amateuristisch.
Toen de regen nog bang was voor de wagen ipv de wagen voor de regen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Oké goed om te horen. Gemist dan inderdaad.sjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:57:
[...]
Dat is wat jij erin wil zien. Checo was net ook gewoon bij Horner en Marko. Hij zal nu wel andere bezigheden hebben.
Mijn boefje is liev!
invloed op aero? Bovendien zijn die wielen nu compleet gevuld met de remmen, als je daar smallere wielen op zet is een deel van dat remgebeuren dus niet binnen het wiel, wat vast ook weer uitdagingen geeft, bijvoorbeeld met het op temperatuur krijgen van de remmen (en banden?).GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:55:
Waarom maken ze de regenbanden ook niet gewoon veel smaller? In rally’s gaan ze ook niet op brede sloffen door de sneeuw. Dat lijken ook banden van een BMW i3
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Er is meer gebeurt dan normaal.PalingDrone schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:57:
Spannend eerste uurtje van de race in Monaco
Jep als he 50 km/h trager moet rijden om het veilig te maken dan is dat maar zo.Snowdog schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:57:
[...]
Dat heeft alles met racen te maken, dat kan op een droge baan ook gebeuren, zie ook Hamilton vs Magnussen vorige race bv. Racen op een natte baan is ook een skill en wat mij betreft een van de dingen die de sport een stuk interessanter maakt.
Iemand nog wat leuks te melden?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het is gestopt met regenenAlfa Novanta schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:58:
En weer een uur van ons leven verkloot
Ik hoor Raikkonen al weer schelden in zijn auto in zo'n situatie. "Hamburger. Hamburger! WHO HAS MY HAMBURGER!!??!! And where are my buns!?!"MeNTaL_TO schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:56:
En nog geen enkel F1 team die de BBQ heeft aangewakkerd bij de tenten.....
Jeuh.. kunnen de slicks er weer onder
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Geen inhaalacties zoals verwachtPalingDrone schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:57:
Spannend eerste uurtje van de race in Monaco
Mijn chips en bitterballen is op. Ik ben al bijna klaar met mijn kratje bier.Alfa Novanta schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:58:
En weer een uur van ons leven verkloot
Fijne race allemaal!
Fijne race iedereen..
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2022 16:00 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hadden ze nog meer info bij Sky waar de ruzie over zou gaan?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:56:
Blijkbaar ruzie bij racecontrol aldus sky…
Dat is toch wel heel amateuristisch.
Tijd dat er nieuwe komen!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Een paar meter rijden en dan is dat ook weer zo weg.StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:59:
Hopelijk fixen ze de camera van Max ook nog eventjes. Helemaal beslagen / zeiknat.
Die kan een beetje water wel handlen.
Ik ga ook maar aan de drank beginnen geloof ikplizz schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
Mijn chips en bitterballen is op. Ik ben al bijna klaar met mijn kratje bier.
Iemand drukte stiekem op het 10-minuten knopje.Transportman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Hadden ze nog meer info bij Sky waar de ruzie over zou gaan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je hebt nog even om een nieuwe batch te maken.plizz schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Mijn chips en bitterballen is op. Ik ben al bijna klaar met mijn kratje bier.
Verwijderd
Vast niet.G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
Ik hoop wel dat ze voor een staande start gaan
Dat is natuurlijk ook wel gevaarlijk in deze condities.
Dus, gewoon eerst een paar rondes achter de SC.
Of moet er iemand terug komenSaffie_time schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
Man man man wat een gebrek aan inzicht bij race control weer.
Tijd dat er nieuwe komen!
Cloud ☁️
Wat ze willen bestellen bij thuisbezorgd.mc voor avondetenTransportman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
[...]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wat niet geheel ondenkbaar is als we de nieuwe man bij de FIA moeten geloven.
Zegt niks over de vorm van starten. Kan nog steeds een staande start worden.Justevo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:01:
Achter de SC. Mietjes.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
En niet vergeten, als het weer gaat regenen meteen de pits in.Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:01:
Race start behind safety car, speed limit for the race is 100KM/h, overtake forbidden.
Verwijderd
Niet meer dan “de te volgen procedure”. Gevolgd door een aantal cynische opmerkingen over gebrek aan ervaring en twee kapiteins op een schip.Transportman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:00:
[...]
De eerste beste bocht dat de sc weer weg is.Formula one schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:01:
Mij benieuwen wanneer de rode vlag straks weer komt
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Echt jammer, standing was leuker!AW_Bos schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:02:
Start achter SC dus....
€350 pizza met kaviaariichel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:01:
[...]
Wat ze willen bestellen bij thuisbezorgd.mc voor avondeten
€439 entrecote met truffel-bossaus
€175 friet met truffel-mayonaise
Volgens mij wel, 2 rondes achter de SC gedaan toch? Dus 1 warmup en 1 tellende.siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:02:
Race will resume? Was niet eens gestart dacht ik?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ja. Zit al 2 uur te wachtenhoevenpe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:01:
Je zult je maar een uur in de starttijd vergist hebben...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
I served in a company of heroes.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben dus gewoon echt helemaal niks geleerd van Spa.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 29-05-2022 16:04 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ook weer 1 van de regels die na Spa zou zijn veranderd maar lijkt erop dat men daar schijt aan heeft...TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
[...]
Volgens mij wel, 2 rondes achter de SC gedaan toch? Dus 1 warmup en 1 tellende.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Missing man Margratenpsy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
Hier vliegen vier F16's laag over het huis.
Maar dan word er in ieder geval wel gereden.Vuvuzela schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
En zo binnen 3 rondjes racen weer een rode vlag voor een of ander talent in de muur..
Iemand met een nieuwe waterscooter.DutchCrownNL schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
Iemand heeft een nieuwe toeter?
das niet laag, erlangs is laag.psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
Hier vliegen vier F16's laag over het huis.
De trauma’s van de vuvuzela komt terugpsy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
Irritante toeters. Kap daarmee.
Aah ik vond het al vreemd
Nouja, de race was officieel nog niet gestart, dus we hebben nu nog de volledige race tijd.Saffie_time schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:03:
Gebrek aan ballen bij race control wat mij betreft zeg.
Ze hebben dus gewoon echt helemaal niks geleerd van Spa.
I served in a company of heroes.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat zou toch anders zijn? Nu nog maar 1 uur 50 over op de klok
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/UC7W9f5iGXpDBzSyDSTDGILW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KHpkuzixOFh1QxTshw0cixV2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1Ox4tL4Mr7h03KE6jGDwdA8x.jpg?f=fotoalbum_large)