Nee, maar die start wel om 18:45
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bovendien, zonder de fantastische regenraces van weleer was Senna, maar ook Michael Schumacher nooit op zo op zo’n voetstuk komen te staan.MikeyMan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:36:
[...]
Nou ja dat dus. Laat ze dan de auto's maar hoger maken. Of die wets nog groter. Ze hoeven niet vol gas.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wie? Waar?Deruxian schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:37:
Haha dit interview, alsof ze op de huishoudbeurs is !
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hmm.. die droogt wel op tijdens het rijden, vroeger reden ze ook met regen. Hoop echt dat ze zo gaan beginnen want iedereen hoopte hierop
Maargoed het blijft een persoonlijke voorkeur
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goeie vraag, ik hoor op F1TV wel continue motoren draaien. Maar dan kan ook een bandje met achtergrond geluid zijnMschamp schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:35:
Blijven de auto's nu eigenlijk draaien? Hoe doen ze dat nu om ze op temperatuur te houden, zonder in problemen te komen met brandstof?
Hail to the king baby!
Ze?Deruxian schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:37:
Haha dit interview, alsof ze op de huishoudbeurs is !
Mijn boefje is liev!
Maar daarvoor moeten er wel dingen aangepast worden waar je dit weekend/seizoen niks meer aan hebt.MikeyMan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:36:
[...]
Nou ja dat dus. Laat ze dan de auto's maar hoger maken. Of die wets nog groter. Ze hoeven niet vol gas.
Op dit moment is dit de situatie, en er viel net echt niet te racen. Enige wat je kunt hopen is dat ze niet de baan helemaal droog gaan rijden voor ze gaan racen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bladblazers om de baan te drogen!urk_forever schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Goeie vraag, ik hoor op F1TV wel continue motoren draaien. Maar dan kan ook een bandje met achtergrond geluid zijn
Mijn boefje is liev!
Dat chat commentaar daar op YT zeg....TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:36:
25 minuten nog op de Nürburgring!Zonnig weer daar ook
'Kijk Masi dit is racing'
Die weten nog niet dat Masi weg is dus
Zoiets moet je voorbereidencomputerjunky schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
Mooi tijd om even het eten voor te bereiden want dit word een late.
Gisteren een pan lekkere spaghetti gemaakt. Heerlijk rap opwarmen in de magnetron.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat zijn de motoren voor de pompen die het water opzuigenurk_forever schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Goeie vraag, ik hoor op F1TV wel continue motoren draaien. Maar dan kan ook een bandje met achtergrond geluid zijn
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Normaal komt dat pas na de initiële chaos...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat zo’n situaties die je bij het bouwen van de auto moet voorzien.BM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Maar daarvoor moeten er wel dingen aangepast worden waar je dit weekend/seizoen niks meer aan hebt.
Heb je je daar niet op voorbereid, jammer dan.
Of staan ze nog onder parc ferme omdat de race eigenlijk nog niet is begonnen?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
I know, hopelijk zijn ze dan wel klaar hier
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hahahoevenpe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
Tweede biertje dan maar?
Normaal komt dat pas na de initiële chaos...
Vaak bu'j te bang!
En nog maar even afwachten hoe nat ze de tunnel kunnen krijgen.G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Hmm.. die droogt wel op tijdens het rijden, vroeger reden ze ook met regen. Hoop echt dat ze zo gaan beginnen want iedereen hoopte hierop
Maargoed het blijft een persoonlijke voorkeur
Yep mag, maar is beperkt.MaD_co schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
Mogen de auto's nu met de rode vlag wel aangepast worden?
Of staan ze nog onder parc ferme omdat de race eigenlijk nog niet is begonnen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heeft Masi niet gratie gekregen voor volgend jaar??JBplap schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
[...]
Dat chat commentaar daar op YT zeg....
'Kijk Masi dit is racing'
Die weten nog niet dat Masi weg is dusmaar dan wel klagen over F1
Maar het kan zo makkelijk zijn: "jongens, het regent. Schade valt buiten de budget cap. Okay? Mooi, gas erop!"Chevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:35:
Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat kosten als een wagen crasht en dit het budget schaadt. Zal lullig zijn voor de FIA als ze straks de laatste 4 races missen omdat ze geen geld hebben. Zie Mick die aan het begin van het seizoen niet mocht starten uit vrees dat ze geen geld hadden voor onderdelen op het einde van de rit.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tegenwoordig moet het toch binnen een window van 3 uur?
Tja, niemand gaat zijn auto expres 5cm hoger maken voor die mogelijke ene regenrace per jaar, om vervolgens 22 races pijn te lijden. Ik zou het eerder in de banden en banen (afwatering) gaan zoekenGAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
[...]
Dat zo’n situaties die je bij het bouwen van de auto moet voorzien.
Heb je je daar niet op voorbereid, jammer dan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Risico van de sport. Dan is iemand sneller gegaan dan mogelijk.Alfa Novanta schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:40:
[...]
Maar het kan zo makkelijk zijn: "jongens, het regent. Schade valt buiten de budget cap. Okay? Mooi, gas erop!"
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat zien we ergens bij ronde 60 wel.MisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:35:
Wie heeft zijn motor nou stationair draaien dan? #brandstof
Is AFAIK nog niet gestart.TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:41:
[...]
Tegenwoordig moet het toch binnen een window van 3 uur?
www.google.nl
Misschien moeten ze in het vervolg maar gewoon indoor racen.SuBBaSS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:40:
[...]
En nog maar even afwachten hoe nat ze de tunnel kunnen krijgen.
Ze kunnen volgens mij prima voorbereiding treffen om de auto desnoods 5cm hoger te plaatsen. Dat het nooit of maar 1x gebruikt wordt, ja dat klopt.. Maar is een ontwerpkeuzeBM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:41:
[...]
Tja, niemand gaat zijn auto expres 5cm hoger maken voor die mogelijke ene regenrace per jaar, om vervolgens 22 races pijn te lijden. Ik zou het eerder in de banden en banen (afwatering) gaan zoeken
Mijn boefje is liev!
En penalties voor nieuwe motoren? Dan pleurt iemand zijn 6 ronde oude motor in de muur en ontloopt de gridstraf later in het jaar.Alfa Novanta schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:40:
Maar het kan zo makkelijk zijn: "jongens, het regent. Schade valt buiten de budget cap. Okay? Mooi, gas erop!"
Nee, geduld.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat verbruikt een F1 car per ronde, geen idee eigenlijk.MisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:35:
Wie heeft zijn motor nou stationair draaien dan? #brandstof
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja en nee, 1 persoon maakt een fout en schakelt het halve veld uit..siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:41:
[...]
Risico van de sport. Dan is iemand sneller gegaan dan mogelijk.
Gewoon schade nu bij deze omstandigheden excluden en gas erop
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja mijn planning is nogal chaotisch de laatste tijd. MAr het word japanse roerbak rijst. Lekker snel. Net wat ui gesneden en de rest gaat in notime de wok in.psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
[...]
Zoiets moet je voorbereiden![]()
Gisteren een pan lekkere spaghetti gemaakt. Heerlijk rap opwarmen in de magnetron.
Full wets kunnen gewoon met pensioen tegenwoordig
Je krijgt geen punten meer voor 2 rondjes achter de safety car. Iets van de helft van de afstand moet zijn gereden.
En er zijn nieuwe punten per positie afhankelijk van hoeveel er is gereden. Zodat je alleen hele punten kan krijgen.
Verwijderd
De wedstrijd is überhaupt nog niet gestart. We hebben alleen een aantal opwarmrondes gereden.RocketKoen schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:43:
[...]
Je krijgt geen punten meer voor 2 rondjes achter de safety car. Iets van de helft van de afstand moet zijn gereden.
En er zijn nieuwe punten per positie afhankelijk van hoeveel er is gereden. Zodat je alleen hele punten kan krijgen.
Letterlijk 'we wachten op een groot gat, niet op een gat van een paar minuten'. Begrijpelijk, maar het geeft wel beetje de inflexibiliteit van een race aan.
Hopelijk zijn ze ook zo sympathiek om voor 18:45 af te ronden voor Indy500.iichel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:40:
Sympathiek dat ze ff wachten tot de Nurburgring 24-uurs race afgelopen is.
True, maar dan moet je de auto nog wel mogen aanpassen. De teams mogen dat nu niet al zouden ze willen/kunnenGAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:42:
[...]
Ze kunnen volgens mij prima voorbereiding treffen om de auto desnoods 5cm hoger te plaatsen. Dat het nooit of maar 1x gebruikt wordt, ja dat klopt.. Maar is een ontwerpkeuze
Xbox
Ja op die fiets, inderdaad zodra 'regen race' gedeclareerd is, verplicht starten op full wets, dat dan raceschade niet wordt meegenomen in het budget. Prima oplossing ja,Alfa Novanta schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:43:
[...]
Ja en nee, 1 persoon maakt een fout en schakelt het halve veld uit..
Gewoon schade nu bij deze omstandigheden excluden en gas erop
Extreme wetsGAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:43:
Full wets kunnen gewoon met pensioen tegenwoordig
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Denk dat ze dat wel willen, kunnen ze bij nog meer regen in ieder geval punten verdelen en zijn er van het wachten af.siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:44:
Het probleem is ook organisatorisch. Na de stortbui 5 min wachten en gaan. Nu hadden al wat rondjes gemaakt kunnen worden, gewoon standby blijven, en als het kan, gewoon naar de grid en starten. Want nu is het gewoon wachten op de volgende regenbui lijkt het. Hopelijk zijn die 2 uur nog niet gestart.
Letterlijk 'we wachten op een groot gat, niet op een gat van een paar minuten'. Begrijpelijk, maar het geeft wel beetje de inflexibiliteit van een race aan.
Verwijderd
Punt is wel dat als je start de klok gaat lopen. Door het op deze manier te doen heb je meer flexibiliteit om te wachten tot het kan.siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:44:
Het probleem is ook organisatorisch. Na de stortbui 5 min wachten en gaan. Nu hadden al wat rondjes gemaakt kunnen worden, gewoon standby blijven, en als het kan, gewoon naar de grid en starten. Want nu is het gewoon wachten op de volgende regenbui lijkt het. Hopelijk zijn die 2 uur nog niet gestart.
Maak die regel dan niet..Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:46:
[...]
Punt is wel dat als je start de klok gaat lopen. Door het op deze manier te doen heb je meer flexibiliteit om te wachten tot het kan.
Verwijderd
Ik gok op Mick.
En Toto loopt te high fiven ergens!StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:45:
Daar zit je dan, op de zondagmiddag![]()
[Afbeelding]
Wel lekker (toepasselijk) liedje, en ohjah, Eurythmics
www.google.nl
Stroll natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:46:
En dan is het nog maar de vraag wie hem direct de muur in rijdt zodra ze van start gaan zodat we weer een half uur in de pits mogen wachten.
Ik gok op Mick.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Stroll of LATVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:46:
En dan is het nog maar de vraag wie hem direct de muur in rijdt zodra ze van start gaan zodat we weer een half uur in de pits mogen wachten.
Ik gok op Mick.
Of beide ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Stroll is een meer dan prima regenrijder.
The Stig playlist
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik weet echt niet wat dat betekendTheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
Tijd om de Air Titans de baan op te sturen!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zijn dat de nieuwe Ninja Turtles?TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
Tijd om de Air Titans de baan op te sturen!
[ Voor 52% gewijzigd door Ypuh op 29-05-2022 15:49 ]
50% kans op regen was het toch?MisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:47:
[YouTube: Eurythmics, Annie Lennox, Dave Stewart - Here Comes The Rain Again (Remastered)]
Wel lekker (toepasselijk) liedje, en ohjah, Eurythmics![]()
![]()
Het regent wél of het regent niet.... Daar zit niets aan mogelijkheden tussen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
110 + 6 = 116
Dus als het Spa 2.0 wordt komt Leclerc een half puntje voor te staan
Exact wat ik mij ook afvroeg haha. Sorry zou het niet weten!
In #F1 there’s nothing new under the sun… or under the rain, I should say. Here’s the inimitable Murray Walker heralding a #MonacoGP delay in ’84. 🌧pic.twitter.com/eKcpZxQxEo
— Matt Bishop 🏳️🌈 🏁 (@TheBishF1) 29 mei 2022
[ Voor 21% gewijzigd door RegularJohn op 29-05-2022 15:50 ]
Monaco ligt tegen een berg. De wolken blijven dan vaak langer hangen.StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:47:
Ik denk dat we zo op basis van de radar wel kunnen gaan starten.
[Afbeelding]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ze wachten letterlijk totdat de volgende regenbui komt. En dan gaan ze nadenken om te starten. En dan gaat het licht een rol spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door siggy op 29-05-2022 15:50 ]
Verwijderd
Zijn die oversized bladblazers die de Yankees gebruiken om hun racebanen droog te blazen.
En werd gecanceld exact toen Senna Prost zou inhalen en Bellof er keihard aan kwam..StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:49:
In 1984 werd de start ook uitgesteld (video via link):
[Twitter]
Maar goed, tijd van Balestre
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2022 15:50 ]
Open https://www.meteociel.fr/...4&y=8785.22&ech=11&zoom=4 en zet de loop even aan.ThomasG schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:49:
[...]
Monaco ligt tegen een berg. De wolken blijven dan vaak langer hangen.
Ik hou de radar inmiddels al sinds 14.30u in de gaten, het ziet er op het moment redelijk gunstig uit. Maar goed, er kan binnen 30 minuten zo weer wat ontstaan.
Oesters, pissaladiere en bouillabaisse. Geheel in stijlChevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:49:
Wat gaan we deze avond eten? De chips en bier zijn nu wel op.
Word een pizzatje denk ikChevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:49:
Bl44t
Mijn 8 rollen Mentos zijn nu ook bijna op...Chevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:49:
"When you grow up your heart dies"
Furze heeft ook zo'n schoeptank gebouwd
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hier waait de spray itt op Spa wel weg.Shinji schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
104 + 12,5 = 116,5
110 + 6 = 116
Met geen meter vlak asfalt moet het zo de haven in kunnen lopen dus afwatering mag in Monaco ook geen probleem zijn
als hij mee rijd zal die de snelste tijd neerzetten denk ik xD
De regels zijn veranderd wat betreft halve afstand etc.Shinji schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
104 + 12,5 = 116,5
110 + 6 = 116
https://www.motorsportmag...ystem-to-avoid-spa-repeat
[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 29-05-2022 15:53 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Enkel doet men niet meer aan halve punten en zijn er nu ook gradaties voor 25% en 50% gereden race afstand.Shinji schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
104 + 12,5 = 116,5
110 + 6 = 116
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
www.gaanwealweerracen.nlJB schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:53:
Any updates van de raceleiding?
Nee.
Er is nog geen 10min warning geweest. Dus gaat sowieso nog langer dan 10min duren.JB schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:53:
Any updates van de raceleiding?
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/TYGNuA3buJfDRyahebh63VJZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p8aiBBxr3dBKs4d9m5i6iPu2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QFhcMNEazeDZOK1m4gPERWe8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uSp3K9cKfct0zeGKzAgoiQ6X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1Ox4tL4Mr7h03KE6jGDwdA8x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DddDEUFRDlrtNeoRGQQAA3Gf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S1akgmoqT0Z3uDm6f0Qo2Ojm.jpg?f=fotoalbum_large)