Jup, ik pas er ditmaal voor. Ga het gezin weer aandacht geven en schakel over een half uurtje wel weer in.Nieknikey schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:24:
Spa 2021 flashbacks. Hele middag voor de buis hangen voor jan lul, wordt het weer zo'n dag?
Altijd hopen op regen, maar als de regen komt, dan rijden er geen F1 auto's
Gewoon een goede beslissing. Die baan is spekglad bij een beetje regen van alle vuil van de normale auto's. Dat, met geen uitloopstroken is vragen om crashes.Franko P. schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:21:
Wat een aanfluiting is dit toch telkens. De 20 beste rijders ter wereld worden binnen gezet omdat het wat regent.
Het gaat van de race afstand af, maar telt volgens mij niet meer als race-rondes zodat ze voor de punten niet meetellen (om Spa 2021 te voorkomen waar na 2 rondes achter de SC punten uitgedeeld worden).Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:22:
Ik neem aan dat formation lap niet klopt, de rondes gaan af van het aantal te racen rondes.
Ik kan me herrineren dat daar vroeger discussie over was.
Maar ze zeiden ook dat het wel van de raceafstand af gaat.jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:22:
[...]
F1 commentatoren zeggen van niet. De formation laps zijn geen race laps.
Wat heeft Lewis een vreemde helm?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nieuwe fans? Eerder oude fans. Vroeger was het gewoon racen in dit soort omstandigheden. Tegenwoordig is het een "safety" probleem ofzo. Ja, de banden zullen vast minder goed zijn in het afvoeren van water, maar daar moet toch wel wat aan te doen zijn, dit is nu al jaren een probleem. Ze verneuken zo wel alle potentieel boeiende races.
OK, en wat hebben we nu precies aan de regen waar hier zo op gehoopt werd?
Ik vermoed vanwege het weer andere visor op andere (reserve)helm.Pierre schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
Wat heeft Lewis een vreemde helm?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
In 96 konden ze ook gewoon rijden. Spa98 idem ..MasterMaceMichu schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Gewoon een goede beslissing. Die baan is spekglad bij een beetje regen van alle vuil van de normale auto's. Dat met geen uitloopstroken is vragen om crashes.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wtf is een easy-up
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Plaspauzejaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Terecht, Monaco en regen is automatisch simuleren voor mij
Ja, te veel regen is ook niet goed want dan klappen ze met z'n allen op elkaar. Zijn we Norris op Spa vergeten?jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
Een race starten met een opdrogende baan, dat wordt juist een mooie race.
De toekomst van F1 zal wel overdekte banen vereisen gok ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Cyberkid op 29-05-2022 15:26 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tent zonder scheerlijnen, aka partytentjepsy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
Wtf is een easy-up
Ze hebben zelf controle over het gaspedaal toch?MasterMaceMichu schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Gewoon een goede beslissing. Die baan is spekglad bij een beetje regen van alle vuil van de normale auto's. Dat, met geen uitloopstroken is vragen om crashes.
Nouja uiteindelijk krijg je een opdrogende baan en zal er gegokt worden wanneer men naar slicks kan.jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
Tenzij de FIA zo lang wacht tot de baan al zo goed als droog is.
Volgens mij zo'n tent voor over de wagen.psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
Wtf is een easy-up
En dan straks je Bentley door een Monegaskische boer met een trekker uit een modderig weiland laten trekken...
Je zou maar eerst Spa bezocht hebben en nu lekker zonzeker naar Monaco gegaan zijn om een race te bekijken.
Je zou maar eerst Spa bezocht hebben en nu lekker zonzeker naar Monaco gegaan zijn om een race te bekijken.
Goede opwarmer voor de Indy500Nieknikey schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:24:
Spa 2021 flashbacks. Hele middag voor de buis hangen voor jan lul, wordt het weer zo'n dag?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Vroeger werd er ook niet geraced met zóveel water. Dat is echt niet iets nieuws ofzo.Snowdog schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Nieuwe fans? Eerder oude fans. Vroeger was het gewoon racen in dit soort omstandigheden. Tegenwoordig is het een "safety" probleem ofzo. Ja, de banden zullen vast minder goed zijn in het afvoeren van water, maar daar moet toch wel wat aan te doen zijn, dit is nu al jaren een probleem. Ze verneuken zo wel alle potentieel boeiende races.
Een regenrace is prima, een grachtenrace niet.
Speciale tent voor Camping Monaca t.h.v. de pitstraat...psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
Wtf is een easy-up
M'n Oma is een site aan het haken.
Hoeveel kwamen er toen daadwerkelijk over de finish?? Zonder het foetelen van de FIA.GAIAjohan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
[...]
In 96 konden ze ook gewoon rijden. Spa98 idem ..
Verwijderd
Juist geen nieuwe fans...
Ik herinner me de races waar ze iedereen gewoon los lieten en met elkaar lieten racen, ongeacht de weersomstandigheden.
Dit zijn zogenaamd de beste coureurs in de wereld, in ook nog eens de "Koningsklasse."
Nee, dat is absoluut niet meer het geval.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het slim zou zijn om nu te racen, natuurlijk niet.
Elke blinde vink ziet dat de weersomstandigheden extreem zijn.
Maar dat hoorde er altijd bij, het risico en het gevaar.
Meer tijd om bier te halen!jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
Mijn boefje is liev!
Soort tent die je snel kan uitvouwen. Gazebo in het engels.psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
Wtf is een easy-up
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Altijd hopen op regen en dan gaan klagen en stoppen met kijken... Die heb je dus ook.Cyberkid schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:25:
Altijd hopen op regen, maar als de regen komt, dan rijden er geen F1 auto's
"When you grow up your heart dies"
Toch kan ik me van de jaren 90 heel wat regenraces herinneren hoor.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Die rijden sowieso niet met regen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3. Heerlijk, met Panis als winnaarGrert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Hoeveel kwamen er toen daadwerkelijk over de finish?? Zonder het foetelen van de FIA.
Heerlijk "foetelen", mede limbo?Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Hoeveel kwamen er toen daadwerkelijk over de finish?? Zonder het foetelen van de FIA.
Monaco 96 was er zo een, de meest gevaarlijke race ooit met een record aantal uitvallers, crashes en gewonden......psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
Ik ook. Er zijn flink wat races verreden in het soort weer dat ze nu in Monaco hebben. Ik heb soms het idee dat de F1 wat te voorzichtig is geworden.psy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
Daar racen ze ook niet met regen op ovals. Bij de F1 is het een misschien, maar wel de bandjes voor de 'show' hebben.
Ik heb nog geen papieren bootjes door de pitsstraat zien varen dus het valt allemaal wel mee.
Was wel wat raar ja, een kleine paraplu hadden ze nog net welbvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
alfa is zijn tent vergeten
Gewonden?Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:28:
[...]Monaco 96 was er zo een, de meest gevaarlijke race ooit met een record aantal uitvallers, crashes en gewonden......
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Een Gazebo is normaliter niet een structuur die je zo snel als deze partytenten op en af kan bouwen. Gazebo's zijn (semi-)permanent.franssie schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Soort tent die je snel kan uitvouwen. Gazebo in het engels.
Eh, jawel?Krukar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Vroeger werd er ook niet geraced met zóveel water. Dat is echt niet iets nieuws ofzo.
Een regenrace is prima, een grachtenrace niet.
Hoop toch dat je daar wel personeel (op full wet schoeisel) voor hebt?
Welk deel van niet zuur doen was niet duidelijk?tweakduke schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:26:
[modbreak]Quick reply gaat nu wel uit. Mensen regen doe je niks aan, zo kan je simpelweg niet racen.
Ophouden met klagen / zeuren en zuur op elkaar doen. Ga even wat anders doen als je je verveeld ;)[/]
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-05-2022 15:31 ]
Volgens mij waren de regels aangepastsambalbaj schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:24:
Spa dejavu; paar rondjes achter de safety car, halve punten uitdelen en hard roepen dat er een gp verreden is en aan de contractuele verplichtingen is voldaan.
From now on, in order for a result to be awarded, two laps must be completed under green conditions—green conditions defined as racing without either the Safety Car or Virtual Safety Car slowing the cars.
The points structure for truncated races has also been amended.
For races in which two laps are completed, but 25% distance is not reached, only the top five finishers will be given points in the structure of 6, 4, 3, 2, 1.
For races 25 to 50% distance races, points will be given to the top nine finishers in the form 13, 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1.
For races between 50% but under 75%, points will be issued to the top 10 but in the order of 19, 14, 12, 9, 8, 6, 5, 3, 2, 1
https://www.autoweek.com/...s-rain-rules-spa-debacle/
Die in NL en BE wel, in het Engels noemen ze dat Gazebo om de een of andere vreemde reden.Napo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Een Gazebo is normaliter niet een structuur die je zo snel als deze partytenten op en af kan bouwen. Gazebo's zijn (semi-)permanent.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik noem dat gewoon een partytent. Maar dat is blijkbaar weer niet goed genoeg 🤓Napo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Een Gazebo is normaliter niet een structuur die je zo snel als deze partytenten op en af kan bouwen. Gazebo's zijn (semi-)permanent.
The swimming pool section is resembling a swimming pool 🏊
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 29 mei 2022
Herhaling van Spa-Francorchamps 2021?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Waar zie jij de partypsy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:30:
[...]
Ik noem dat gewoon een partytent. Maar dat is blijkbaar weer niet goed genoeg 🤓
[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 29-05-2022 15:31 ]
Cloud ☁️
Nee, dat is een besparing ivm de budgetcapbvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:27:
alfa is zijn tent vergeten
Je was me net voor. Als het zo lastig is, moeten ze lekker kappen met de regenbanden en alleen bij droog weer racen. Wordt elk jaar gekker dit zo.Montaner schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Oké meneer de race director.
Er is in de ontwikkeling van de auto door de FIA gewoon te weinig rekening gehouden met deze scenario’s… zo kan er over een paar jaar alleen nog in de zandbak geracet worden.
Hoop in ieder geval dat ze niet Spa gaan nadoen met wat rondjes achter de SC en alle fans naaien.
Het window waarin volgens de race directie gereden kan worden en er nog wets nodig zijn is wel erg klein zo.
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 29-05-2022 15:33 ]
Noemen wij dat niet "luifel"?franssie schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:30:
[...]
Die in NL en BE wel, in het Engels noemen ze dat Gazebo om de een of andere vreemde reden.
Ducking wet 🦆☔️ pic.twitter.com/nJ0626Rclh
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 29 mei 2022
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Er zijn wel eens races gereden met veel regen, maar er zijn ook vroeger genoeg rode vlaggen gegeven bij zulk weer. Zie de voorbeelden die al in dit topic staan voor races die ze wél door lieten gaan, dat waren crashfestijnen en daar zit niemand op te wachten imho.
Goed punt 😎
yup dat is de NL term inderdaadpsy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:30:
[...]
Ik noem dat gewoon een partytent. Maar dat is blijkbaar weer niet goed genoeg 🤓
Als we ons toch vervelen. Veel plezier met kijken
Goed dat de Quick Reply uitgezet is, zoveel plek is er in Monaco niet voor al de teambazen en race drivers niet op het natte asfalt.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Enig verschil is denk ik wel dat je daar wat meer ruimte hebt voor fouten. M.a.w. als er iemand van de baan gaat, klapt niet direct het hele veld er in. Gisteren kon Sainz tijdens de kwalificatie Perez niet eens ontwijken.
Mooi tijd om even het eten voor te bereiden want dit word een late.
Fuji vergelijken met Monaco.......
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Brundle zegt het imho goed: We zijn bestolen van een geweldige 15 minuten racen toen het nog wel gewoon kon. Dan was de boel al lekker opgeschud voordat deze rode vlag nodig was. Hadden de mindere teams ook kans op verrassing gehad.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vandaag helaas niet want er moet ook geld verdiend wordenSuBBaSS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Hoop toch dat je daar wel personeel (op full wet schoeisel) voor hebt?
Mijn boefje is liev!
Hamilton?G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
Waar ging dat gesprek tussen Alonso en Russel over voor de race?![]()
[Afbeelding]
Ja diverse coureurs zijn naar aanleiding van hun crash naar het medisch centrum moeten gaan, een groot aantal waren licht gewond.
Ging over ze exG_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
HAM?G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
'I'm gonna squeeze his head'G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
Montaner schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:29:
[...]
[mbr] Welk deel van niet zuur doen was niet duidelijk? [/]
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 29-05-2022 15:37 ]
Wie heeft zijn motor nou stationair draaien dan? #brandstof
www.google.nl
Baan is drie keer zo smal hier hè, en da's nog exclusief gras.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het probleem is de rijhoogte, naar het schijnt. Vroeger was het veel hoger waardoor regenraces zoals 1996 Spanje geen probleem waren.MikeyMan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:31:
[...]
Je was me net voor. Als het zo lastig is, moeten ze lekker kappen met de regenbanden en alleen bij droog weer racen. Wordt elk jaar gekker dit zo.
Het probleem is, in mijn ogen, dat ze de schijn hoog houden met hun extreme wets. Want als het weer extreem is, dan rijden ze gewoon niet. En 99 van de 100 keer dat ze starten wisselen ze binnen 5 rondjes na de start al op intermediates. Ze moeten gewoon beslissen of ze wel in de regen willen rijden. Willen ze het wel, dan moeten zze niet zeuren. Is gewoon risico van de sport, zeker in een Monaco rijdt men geen 350km/u. Wilt men niet meer in de regen racen, prima, maar zorg dat dat duidelijk is. Nu is het elke keer gewoon 'nep'. Ja, een stortbui is wat anders, maar de start had gewoon om 15.00 prima kunnen beginnen. Dat er dan een rode vlag was gekomen, prima. Maar dit is gewoon gepruts, vrijwel alle risico weghalen.
Die van HAM is zo groot...G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
De dikte van Hamilton's slotbout die nog losgedremeld moet wordenG_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Als je kijkt naar de races uit het tijdperk Jos Verstappen, daar werd zelden rood gegeven voor regen en een crashfestijn, nou zo zou ik het niet noemen, al waren er regelmatig wel aardig wat uitvallers. Doorgaans niet echt harde crashes ofzo, maar wel gewoon problemen in bepaalde bochten waar het tricky was. Part of the game. Ik weet niet of niemand daar op te wachten zit, persoonlijk vond ik dat een stuk beter in ieder geval.Krukar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:31:
[...]
Er zijn wel eens races gereden met veel regen, maar er zijn ook vroeger genoeg rode vlaggen gegeven bij zulk weer. Zie de voorbeelden die al in dit topic staan voor races die ze wél door lieten gaan, dat waren crashfestijnen en daar zit niemand op te wachten imho.
De race uit 1996 is me ook wel bijgebleven, ondanks dat het zovele jaren geleden is, een herhaling daarvan zullen we op deze manier nooit meer zien. Erg jammer dat het tegenwoordig zo standaard moet zijn onder het mom van safety.
Of over een koude prins AlbertG_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat kosten als een wagen crasht en dit het budget schaadt. Zal lullig zijn voor de FIA als ze straks de laatste 4 races missen omdat ze geen geld hebben. Zie Mick die aan het begin van het seizoen niet mocht starten uit vrees dat ze geen geld hadden voor onderdelen op het einde van de rit.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Blijven de auto's nu eigenlijk draaien? Hoe doen ze dat nu om ze op temperatuur te houden, zonder in problemen te komen met brandstof?
Ik ben er zoeen die ongeacht de weersomstandigheden (direct de weg afglijden uitgezonderd uiteraard, een stuurloze tientonner hou je niks meer aan) toch de weg op gaat. Beroep: Vrachtwagen chauffeur. Dus ja, gewoon racen met die handel.simons schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:23:
Het zijn dezelfde mensen die hier roepen "racen" die bij een sneeuwvlokje in december thuis blijven werken...
Monaco 84 konden ze ook racen tot Prost beschermd werd
25 minuten nog op de Nürburgring!
Zonnig weer daar ook
Tsunoda?G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verschil tussen een NL party tent en easy up is dat die laatste al 1 geheel is en je daar het doek/palen niet hoeft op te zetten maar het gewoon in een geheel kan in/uit klappen
Nou hup, droog. 10 minuten signaal geven en gas er op.
Dus we gaan straks achter de SC "droogrijden" en vervolgens starten met een enkele droge lijn, waardoor we wel kunnen vergeten dat we überhaupt nog een (toch al spaarzame) inhaalactie gaan zien vanmiddag. Het gaat beslist worden in de pits of door individuele fuck-ups.
Nou ja dat dus. Laat ze dan de auto's maar hoger maken. Of die wets nog groter. Ze hoeven niet vol gas.siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:35:
[...]
Het probleem is de rijhoogte, naar het schijnt. Vroeger was het veel hoger waardoor regenraces zoals 1996 Spanje geen probleem waren.
Het probleem is, in mijn ogen, dat ze de schijn hoog houden met hun extreme wets. Want als het weer extreem is, dan rijden ze gewoon niet. En 99 van de 100 keer dat ze starten wisselen ze binnen 5 rondjes na de start al op intermediates. Ze moeten gewoon beslissen of ze wel in de regen willen rijden. Willen ze het wel, dan moeten zze niet zeuren. Is gewoon risico van de sport, zeker in een Monaco rijdt men geen 350km/u. Wilt men niet meer in de regen racen, prima, maar zorg dat dat duidelijk is. Nu is het elke keer gewoon 'nep'. Ja, een stortbui is wat anders, maar de start had gewoon om 15.00 prima kunnen beginnen. Dat er dan een rode vlag was gekomen, prima. Maar dit is gewoon gepruts, vrijwel alle risico weghalen.
Laat ze maar gaan racen..
Nee joh. Baan moet eerst droog zijn.G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:36:
Laat ze maar gaan racen..
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
De team baas van Ferrari moet morgen een wortelkanaal behandeling ondergaan, ik wist niet dat Jack Plooij ook in Monaco is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/B5ifUNxNvRJHQPO70dBebFin.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kmKKH9y1M8uHXOIM3A6nkmep.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p0EOyil7nmAY8gNDCKU8cRkb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uniD6PjtqweZfyNBivdXl1GL.jpg?f=fotoalbum_large)