[F1 2022] Race 7 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste
Acties:
  • 130.640 views

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DDX schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:22:
[...]
Heeft ene Schumacher ook wel eens geprobeerd, die kreeg daar een straf voor ;)
Niet in de muur, maar enige twijfel was er wel 😉
YouTube: F1 2014 - Monaco Rosberg mistake analysis

Testing, one, two ...

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 14:17

Vuvuzela

My spire is forming

DDX doelt denk ik op dit moment van toevallig de leermeester van Rosberg. Goed dat hij er straf voor kreeg, iedereen die live keek had het door :X

[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2022 20:46 ]

I served in a company of heroes.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:57
Laatste weerbericht update voor zondag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4wyjxucoEIFCuax1T5PbEt3ehc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nLUb85kHiJOt5ZhlPq7hyVoA.png?f=fotoalbum_large

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vuvuzela schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:43:
[...]
DDX doelt denk ik op dit moment van toevallig de leermeester van Rosberg. Goed dat hij er straf voor kreeg, iedereen die live keek had het door :X
[YouTube: Schumacher pretending to crash and stall. Monaco 2006]
Dat was me wel duidelijk, het geheugen doet het hier nog. Wilde enkel delen dat er ook wel eens twijfelachtige pogingen ondernomen zijn (die niet zijn bestraft) ;)

Testing, one, two ...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:59
Kans op regen is nog steeds aanwezig :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

Twee weer-apps gechecked. 0.2-0.5 mm om 14:00.
Daarna droog.

Hoop stiekem toch op een start op inters. Dan kijken wie de gok neemt.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:09
codex schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:33:
Morgen regen kan wel eens een flinke chaos veroorzaken, zal je zien dat Hamilton ervan profiteert en als eerste eindigt ;)
Hamilton gaat dit seizoen nog een race winnen, aldus Lewis.
Koekoek.

[ Voor 38% gewijzigd door Ypuh op 29-05-2022 08:21 ]

• Fyodor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:03
Bloodclot schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:04:
Daarna droog.

Ik hoop van harte met je mee! De enige manier waarop Monaco een leuke race gaat worden. Denk dat iedereen die Ferrari een warm hart toedraagt van harte hoopt dat het droog blijft... >:)

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 09:15
Nog steeds flinke kans op regen. Diverse sites hanteren net wat andere percentages maar van die op b m’n iphone wordt ik het meest enthousiast. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/weE6X-cHaBA16ewufOqfXiNqleE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QCAzClwidVHTyLtXt8kBvafu.jpg?f=fotoalbum_large

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 09:15
Bloodclot schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:04:
Daarna droog.

Aii, mezelf hopelijk niet blij gemaakt met een dooie mus. Ik blijf hoop houden. 💦

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-11 10:32

mb1

Iemand zicht op de gebruikte engine parts door met name Ver en Lec tot op heden?
Ik kan wel een lijst vinden welke autueel is tot voor de start van de Spaanse GP maar niks nieuwers..
Ik wil wel eens weten of Ver nog steeds met zijn eerste PU rijd en Lec idd aan zijn derde is begonnen.
Of de formula1.com site kan ik het ook niet vinden.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:57
Blijven fantastische foto's dit.
Leclerc met dik 140 km/h erlangs 🤯

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1qizx02uYspD0nsa3-gLAcLqDk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0p84PwlgCX8oCFLPoMcmpD5j.jpg?f=user_large

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
Graft schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:38:
[...]

Aii, mezelf hopelijk niet blij gemaakt met een dooie mus. Ik blijf hoop houden. 💦
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xa8ln2Hw6b148JzANA997p2P6zg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AiZwF8PhCvKCoUpU7nV4hwDW.jpg?f=user_large

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
mb1 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:46:
Iemand zicht op de gebruikte engine parts door met name Ver en Lec tot op heden?
Ik kan wel een lijst vinden welke autueel is tot voor de start van de Spaanse GP maar niks nieuwers..
Ik wil wel eens weten of Ver nog steeds met zijn eerste PU rijd en Lec idd aan zijn derde is begonnen.
Volgens mij rijdt Leclerc met een "gecombineerde" motor of de oude motor. Ik heb in ieder geval niet gelezen dat hij een nieuwe zou hebben. Waren ook alleen de turbo en MGU-H die gesneuveld zijn. Kan dus zijn dat ze die onderdelen van de eerste motor op de tweede hebben geschroefd, of dat hij überhaupt weer met ee volledige oude / eerste motor rijdt.
Verstappen (/Red Bull Powertrains / "Honda") heeft bij mijn weten nog steeds niet gewisseld. En aangezien alleen betrouwbaarheidsupdates mogen is daar ook niet perse wat mis mee. 7 races zou elke motor dan mee moeten kunnen. En Imola met de regen / opdrogende baan en nu Monaco als langzaam circuit wordt deze motor sowieso wat gespaard.

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:22
Alle weermodellen naast elkaar, lijkt er toch wat regen in te zitten:

https://www.meteoblue.com...del/monaco_monaco_2993458

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-11 10:56
https://www.f1-fansite.co...d-f1-power-unit-elements/

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:41
Cool Christijan Albers bij Williams?. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6Xo7vjvZZKON_a0kTugjhNEM3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SgC2DTrK8NaV4hqkFfBbGsgy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door caspervc op 29-05-2022 09:28 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-10 18:16
Laat er maar wat regen vallen vanmiddag. Dat die race maar snel mag beginnen 8)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:58
caspervc schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]
Offtopic:

Christijan Albers F1 Stats
Race Starts 46
Race Wins 0
Pole Positions 0
Fastest Laps 0
Podiums 0
Points Finishes 1 (2,2%)
Retirements 18 (39,1%)
Total Points 4
Total Laps 2.193

Vooral de retirements vallen op. Goed hij reed niet in een al te beste auto maar als mijn geheugen me niet in de steek laat dan waren veel ervan ook wel zijn eigen schuld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:46

codex

Geen OpenAI agent :)

caspervc schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]
Ik vraag me echt af hoe die fout gemaakt kan zijn 😂

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-11 07:23

Amphiebietje

In de blubber

AtlAntA schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:29:
[...]

Offtopic:

Christijan Albers F1 Stats
Race Starts 46
Race Wins 0
Pole Positions 0
Fastest Laps 0
Podiums 0
Points Finishes 1 (2,2%)
Retirements 18 (39,1%)
Total Points 4
Total Laps 2.193

Vooral de retirements vallen op. Goed hij reed niet in een al te beste auto maar als mijn geheugen me niet in de steek laat dan waren veel ervan ook wel zijn eigen schuld.
Als je de oranje bril opzet, verdwijnt dat ene getal in de oranje waas en is hij wel heel goed. :+

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:10
Je kan daar beter voor op de FIA site kijken, daar worden al dat soort dingen gepubliceerd. Voor ieder evenement worden de actuele aantallen gepubliceerd, en alle wijzigingen tijdens een weekend ook. Voor Monaco is het worden alle documenten gepubliceerd onder deze link (met de zoekfilters kan je naar andere jaren, evenementen en raceklasses).

Jij bent specifiek in PU elements used per driver en New PU elements for this event geïnteresseerd, maar daaruit blijkt dat LEC nog steeds 2 in de pool heeft.

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:54

TinusTegengas

Formula Racing

codex schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:39:
[...]

Ik vraag me echt af hoe die fout gemaakt kan zijn 😂
Auto corrupt ehm auto carrot ffs auto correct hèhè :+ Albon > Albers

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:09
GovertNL schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:27:
Laat er maar wat regen vallen vanmiddag. Dat die race maar snel mag beginnen 8)
Als ik nu naar de weer app kijk op mijn iPhone, dan lijkt het toch droog te blijven. Gisteren stond er om 15:00 - 70%. Nu staat er alleen een wolkje zonder regen.

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 10:33
Pannekoek81 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Als ik nu naar de weer app kijk op mijn iPhone, dan lijkt het toch droog te blijven. Gisteren stond er om 15:00 - 70%. Nu staat er alleen een wolkje zonder regen.
Geef er eens een tik op? Misschien blijft hij hangen... :D

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Lijkt idd droog te blijven, hoogstwaarschijnlijk dan een 1-2 voor Ferrari, misschien dat Perez opnieuw aan de kant moet zodat Verstappen 3e wordt.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Krijg bijna medelijden met LEC na het zien van deze video

https://www.nu.nl/293292/...-ging-er-steeds-fout.html

Als Monegask nog nooit gefinish't in Monaco, zelfs niet in de Formule 2 tijd.
Misschien gun ik het hem dan ook een klein beetje vanmiddag.

Maar het meeste gun ik het natuurlijk Checo!

[ Voor 22% gewijzigd door Silent Thunder op 29-05-2022 10:32 ]

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Als ik de reacties hier zo lees is het voor wat betreft het weer nog geen gelopen race…

Ba dum tss :X

• Silent Thunder
Scuderia110 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:26:
Lijkt idd droog te blijven, hoogstwaarschijnlijk dan een 1-2 voor Ferrari,
Waarom is RBR sterker als het zou regenen?
misschien dat Perez opnieuw aan de kant moet zodat Verstappen 3e wordt.
Iets zegt me dat Checo dan een middelvinger de lucht insteekt en gewoon vol gas zou blijven doorrijden.

[ Voor 51% gewijzigd door Silent Thunder op 29-05-2022 10:34 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-11 18:00
Zojuist in de F2 een SC, het hele spul gaat pitten voor nieuwe banden en staan aan het einde van de pitlane te wachten omdat de marshals de uitgevallen auto de pitstraat in duwen bij de uitgang :')

Twente komt eraan!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Handig, een site waar de weersverwachting specifiek van een raceweekend te volgen is:

https://trackweather.live/

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:33:
[...]

Waarom is RBR sterker als het zou regenen?
Dat zeg ik niet, als het regent wordt het onvoorspelbaar en is een Ferrari 1-2 minder vanzelfsprekend. Herinner me de enige overwinning van Panis nog :)

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:41
Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:33:
[...]

[...]

Iets zegt me dat Checo dan een middelvinger de lucht insteekt en gewoon vol gas zou blijven doorrijden.
Ik zou als ik Horner zou zijn, toch echt specifiek dit weekend zijn rijders gewoon laten racen. Geen teamorders, om de verhoudingen goed te houden. Deze track ligt Perez gewoon erg goed, vanwege zijn rijstijl (veel onderstuur, houdt ie van) en hij is simpelweg het hele weekend al sneller. Nu een teamorder gaan geven, kan wel eens veel kapot maken.

En, Checo heeft nog wel het een en ander tegoed, toch.

• Silent Thunder
DutchOwnage schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:53:
[...]

Ik zou als ik Horner zou zijn, toch echt specifiek dit weekend zijn rijders gewoon laten racen. Geen teamorders, om de verhoudingen goed te houden. Deze track ligt Perez gewoon erg goed, vanwege zijn rijstijl (veel onderstuur, houdt ie van) en hij is simpelweg het hele weekend al sneller. Nu een teamorder gaan geven, kan wel eens veel kapot maken.

Ja precies, je moet 'em af en toe een bot toegooien anders bijt 'ie de riemen door, is een oer-hollandsch spreekwoord.

En zoals je zegt: het ligt hem gewoon heel goed, dus hij verdiend de kans.

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 29-05-2022 10:57 ]

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:08
dreester schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:46:
Handig, een site waar de weersverwachting specifiek van een raceweekend te volgen is:

https://trackweather.live/
Droog dus, einde discussie 🤣

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
F2 is nu bezig in behoorlijk blauwe lucht!

• LZ86
  • Laatst online: 21:32
Tk55 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:57:
F2 is nu bezig in behoorlijk blauwe lucht!
Met de nr 2 op 3 tienden van de leider al rondenlang en geen mogelijkheid in te halen......

Wat een k*tbaan is het ook _O-
Die DRS maakt echt geen klap uit op die start/finish straight. Ze kunnen daar toch niet inhalen.

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 29-05-2022 11:03 ]

• Silent Thunder
bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:57:
[...]

Droog dus, einde discussie 🤣
Discussiëren over het weer is sowieso nutteloos. In ieder geval valt er meer regen naast je dan op je, achter de wolken schijnt de zon en na de regen komt zonneschijn. Dan heb je alvast het weer voor het hele weekend van mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 29-05-2022 11:04 ]

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19
Het regent nu!
spoiler:
in :)F

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• bvbal79
Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:02:
[...]

Discussiëren over het weer is sowieso nutteloos. In ieder geval valt er meer regen naast je dan op je, achter de wolken schijnt de zon en na de regen komt zonneschijn. Dan heb je alvast het weer voor het hele weekend van mij.
?

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 11:28
LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:00:
[...]

Met de nr 2 op 3 tienden van de leider al rondenlang en geen mogelijkheid in te halen......

Wat een k*tbaan is het ook _O-
Die DRS maakt echt geen klap uit op die start/finish straight. Ze kunnen daar toch niet inhalen.
Wordt ongetwijfeld een saaie race ( F1) wat dat betreft ... maar goed zal vast nog wel iemand ergens een muurtje kussen.

Samsung Flip 7

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52
dave1972 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:08:
[...]

Wordt ongetwijfeld een saaie race ( F1) wat dat betreft ... maar goed zal vast nog wel iemand ergens een muurtje kussen.
Lang leve latifi. FIA moet hem koesteren. Gegarandeerd tenminste 1 incident 😂

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:20
Lijkt idd droog te blijven, hoogstwaarschijnlijk dan een 1-2 voor Ferrari, misschien dat Perez opnieuw aan de kant moet zodat Verstappen 3e wordt.
Lijkt me niet. De instructie vorige week had alles te maken met verschil in strategie en banden/snelheid, waardoor het alleen tijdverspilling en onnodig risicovol zou zijn om met elkaar het gevecht aan te gaan.
Ik denk eerder dat ze vandaag allebei de opdracht hebben gekregen om niet met elkaar te gaan strijden, want groot risico op uitval van beiden. Bij een 1-2 voor FER en 3-4 voor RBR scheelt het 3 punten voor Max. Dat is dat risico echt niet waard. Geduldig de optocht uitrijden, strategie optimaal benutten en wachten op fout FER.

• LZ86
Toke_gt schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:17:
[...]

Lijkt me niet. De instructie vorige week had alles te maken met verschil in strategie en banden/snelheid, waardoor het alleen tijdverspilling en onnodig risicovol zou zijn om met elkaar het gevecht aan te gaan.
Ik denk eerder dat ze vandaag allebei de opdracht hebben gekregen om niet met elkaar te gaan strijden, want groot risico op uitval van beiden. Bij een 1-2 voor FER en 3-4 voor RBR scheelt het 3 punten voor Max. Dat is dat risico echt niet waard. Geduldig de optocht uitrijden, strategie optimaal benutten en wachten op fout FER.
En wonden likken en het verschil maken op de échte racebanen. Niet deze optocht die ze om biijzondere redenen maar op de kalender houden als voorbeeld voor de rest van het seizoen zien.

Zo was RB hier in het verleden beter dan MERC een aantal keer terwijl MERC op dat moment op ongeveer elke andere baan zwaar dominant was.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:46

codex

Geen OpenAI agent :)

LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:22:
[...]

En wonden likken en het verschil maken op de échte racebanen. Niet deze optocht die ze om biijzondere redenen maar op de kalender houden als voorbeeld voor de rest van het seizoen zien.

Zo was RB hier in het verleden beter dan MERC een aantal keer terwijl MERC op dat moment op ongeveer elke andere baan zwaar dominant was.
En pakte Leclerc hier vorig jaar pole terwijl Ferrari op alle andere circuits niks in te brengen had. Feitelijk zegt Monaco inderdaad helemaal niks.

• LZ86
codex schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:29:
[...]

En pakte Leclerc hier vorig jaar pole terwijl Ferrari op alle andere circuits niks in te brengen had. Feitelijk zegt Monaco inderdaad helemaal niks.
Mwah, hij pakte pole omdat hij crashte terwijl VER in zijn laatste ronde al sneller onderweg was dan LEC's snelste ronde.

Wat niet wegneemt dat die FER vorig jaar niets te brengen had hoor, maar die pole van LEC vorig jaar was puur omdat ie m vervolgens in de muur zette en de rest geen rondje af kon maken.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het lijkt droog te blijven volgens Google?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-10 14:35
Chevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:00:
Het lijkt droog te blijven volgens Google?
Zag er bij de F2 ook als prima weer uit

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:39
Werkt de F1 TV inlogpagina bij jullie? Ik krijg een "Something went wrong" te zien.

edit: Telefoon app werkt wel.

[ Voor 16% gewijzigd door dehardstyler op 29-05-2022 12:20 ]

• The_Admin
  • Laatst online: 16:00
Goeie start is uiteraard key tot een podium voor Max, maar eerlijk gezegd heeft Perez het meer verdiend. Optochtje rijden en hopen op een undercut dmv strategie, of op iets knotsgeks qua SC / rode vlag, wat in Monaco natuurlijk altijd op de loer ligt.

Denk wel dat Max en Horner moeten beseffen dat Perez nu dmv teamorders een positie laten Max uiteindelijk nadelig gaat zijn later in het seizoen...

• Rene
PSC is ook droog nu. Ook al ziet het er iets donkerder uit dan de F2.

Dit wordt de eerste race sinds tijden die ik niet helemaal live ga volgen. Het is gewoon een optocht. In de F2, in de PSC en waarschijnlijk ook in de F1.

Snel van de kalender dit circuit :+

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Verstappen kan er ook gewoon geel onder gooien en hopen op een goed getimede safetycar/rode vlag

• LZ86
stekkiekiller schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:27:
Verstappen kan er ook gewoon geel onder gooien en hopen op een goed getimede safetycar/rode vlag
Weet niet, de start moet goed zijn, anders ben je fucked. Met geel eronder loop je de eerste ronde toch wel wat risico.

RBR is afhankelijk van een fuckup van FER, anders is het gewoon p3 en 4

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:18
Ik hoop gewoon op een dubbele dnf van Verstappen en Perez. Laat iemand anders maar winnen (en dan liefst een nieuwe winnaar, dus Sainz/Norris/Russell).

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 14:10

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

DutchOwnage schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:53:

Je hebt helemaal gelijk hoor maar RedBull staat niet bekend als een team dat goed voor z'n coureurs zorgt, zeker de partners van Verstappen worden iedere keer honds behandeld. Ze lijken het prima te vinden om de tweede rijder helemaal kapot te draaien om Verstappen te laten winnen. RB geeft volgens mij ook niet om het constructeurskampioenschap, ze verkopen toch geen auto's, punten voor het team maximaliseren is geen doel, hooguit zorgen dat de concurrentie die punten krijgt.

<zijstraat bedrijfscultuur>
Als ik kijk naar wat RB in andere sporten doet (en laat ik er maar bij zeggen dat ik daar niet veel van weet) lijkt het mij dat ze zich toespitsen op individuele sporten, liefst extreem, maar een eenzame held zich naar de top vecht. Stoere helden die koning van de jungle zijn en in hun eentje het gevecht met de wereld aangaan.
Je hoort het ook in hoe er over de rest van het personeel van RB gesproken wordt. Je hebt Newey "die lucht kan zien", Helmut Marko, die altijd "doktor" genoemd moet worden omdat hij een halve eeuw geleden gestudeerd heeft (rechten) terwijl de gemiddelde enigneer beter is opgeleid, die zo'n geweldige neus voor talent heeft dat RB z'n rijders extern haalt, en Horner wienst talent bestaat uit een kekke stoppelbaard en het vermogen op life tv relaxed over te komen en toch onder de gordel te slaan terwijl hij zelf van teflon is.
Die zitten dan ook nog aan de pitwall alsof ze hoogst persoonlijk de strategie bepalen.

Voor de duidelijkheid, ik zit er niet mee, ik schrijf dit niet om die mannen te kleineren. Het gaat er om dat RB een persoonlijkheidscultuur lijkt te hebben waarin helden met een mooi verhaal centraal staan. Het blijft uiteindelijk een marketingorganisatie voor frisdrank. Hoe ze bij RB onmiddellijk met groene blijkjes op de proppen kwamen in reactie op Aston Martin is tekenend voor waar de prioriteiten liggen.
</zijstraat>

Het lijkt mij dat Perez van te voren is duidelijk gemaakt dat zijn taak is zorgen dat Verstappen wint, tegen iedere prijs. Klagen over de radio mag, RB wil immers geen 'zwakkelingen', zolang hij maar schuift. Perez z'n F1 carriere was eigenlijk voorbij, die zou z'n eigen moeder hebben verkocht voor een plek bij RB, natuurlijk heeft die alle voorwaarden geaccepteerd. Ook als dat betekent dat hij nooit de nieuwe onderdelen krijgt, z'n eigen race moet opofferen om Hamilton tegen te houden of Verstappen voor moet laten gaan als die zelf van de baan is gegaan.

Natuurlijk is dat niet leuk en dat laat hij ook wel horen maar zelfs dat gaat zo professioneel dat het er op lijkt dat Perez weet dat hij hier voor getekend heeft.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:39
ParaDroid2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:34:
Ik hoop gewoon op een dubbele dnf van Verstappen en Perez. Laat iemand anders maar winnen (en dan liefst een nieuwe winnaar, dus Sainz/Norris/Russell).
LEC kan toch ook winnen zonder DNFs van de red bulls?

• ParaDroid2
jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:37:
[...]

LEC kan toch ook winnen zonder DNFs van de red bulls?
Oeps. Ik bedoelde Verstappen en Leclerc. Perez heeft wel mijn gunfactor, maar heeft wel al een race gewonnen. Eigenlijk hoop ik gewoon voornamelijk op een verrassing buiten Ferrari en RB!

• chevsticks
ParaDroid2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:39:
[...]

Oeps. Ik bedoelde Verstappen en Leclerc. Perez heeft wel mijn gunfactor, maar heeft wel al een race gewonnen. Eigenlijk hoop ik gewoon voornamelijk op een verrassing buiten Ferrari en RB!
Ik zou Vettel nog wel eens geluksoverwinning gunnen hier :)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eerste NL succes voor vandaag in Monaco is er in ieder geval (PSC - Larry Ten Voorde).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
FER kan toch gewoon LEC 1 sec per ronde op sainz uit laten lopen en dan LEC een gratis pitstop geven?

• chevsticks
BasvanS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:42:
FER kan toch gewoon LEC 1 sec per ronde op sainz uit laten lopen en dan LEC een gratis pitstop geven?
Als ze slim zijn is dat precies wat ze gaan doen inderdaad. RBR strategie moet dan ook zijn om Perez bij de start daar tussenin te krijgen, anders zijn ze kansloos.

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:08
We zijn hier op vakantie in een nabij gelegen dorpje. Kans op regen lijkt me klein. Wel meer wind dan de voorgaande dagen!

• ParaDroid2
synx6 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:55:
We zijn hier op vakantie in een nabij gelegen dorpje. Kans op regen lijkt me klein. Wel meer wind dan de voorgaande dagen!
Lijkt me niet dat dat heel veel invloed gaat hebben, zo tussen de gebouwen? Misschien het stuk langs de kust.

• BasvanS
Zit net te kijken hoe laat de race nu begint.. Man man man, wat een zooitje is die planning. 5 sessies:

13:00
14:00
15:00
16:00
17:00

Handig man, die vaste tijden..

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:41
Om 13.00

F1 LIVE: Monaco Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:09
ParaDroid2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:34:
Ik hoop gewoon op een ban van alle mensen die statements zonder onderbouwing de lucht inslingeren met als enige hoop dat er reactie op komt.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 14:10

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het is niet heel realistisch maar ik hoop dat Hamilton wint.

In de eerste plaats omdat ik hoop op meer dan twee teams die strijden om de winst zodat niet iedere racestart en ieder podium er hetzelfde uit ziet, zoals de afgelopen jaren.

Ten tweede omdat ik het Hamilton gun om nog wat succes te hebben na het weinig optimale einde aan het vorige seizoen.

Ten derde omdat Mercedes wel eens zou kunnen vertrekken, die zijn al jaren bezig met zich terugtrekken, het team is nog maar 1/3 echte van Mercedes, maar je gaat natuurlijk niet weg zolang je zo dominant wint. Dat is voorbij dus nu zou het wel eens snel kunnen aflopen. Niet dat ik zo gehecht ben aan Mercedes maar ik wil meer teams, niet minder.

Monaco is een baan waar de auto tijdens de race minder belangrijk is dan andere races. Als Hamilton ergens kans maakt om op grond van eigen kwaliteit te winnen dan is het hier. Natuurlijk zal hij enorm veel geluk moeten hebben met strategie, weer, banden en uitval vooraan het veld maar hij heeft dit jaar al genoeg pech gehad om een keer een mooie meevaller te hebben.

Ik verwacht het niet maar ik hoop dat Hamilton wint.

Wenslijst (geen verwachting of voorspelling, wens!)
1 Hamilton
2 Alonso
3 Russell
4 Sainz
5 Perez
6 Leclerc
7 Verstappen

De rest van deze top is gericht op het seizoen zo lang mogelijk spannend houden, niet op wie ik wil dat het kampioenschap wint.

PS. Mijn stokpaardje is dat Hamilton last heeft van long covid, sinds hij ziek is geweest zit hij te hijgen als een paard in die auto terwijl Leclerc en Verstappen uitstappen alsof ze 2 uur in de bioscoop stil hebben gezeten.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:18
The_Admin schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:23:
Goeie start is uiteraard key tot een podium voor Max, maar eerlijk gezegd heeft Perez het meer verdiend. Optochtje rijden en hopen op een undercut dmv strategie, of op iets knotsgeks qua SC / rode vlag, wat in Monaco natuurlijk altijd op de loer ligt.

Denk wel dat Max en Horner moeten beseffen dat Perez nu dmv teamorders een positie laten Max uiteindelijk nadelig gaat zijn later in het seizoen...
Mwah, zo'n crash in Q3 is niet echt een handige actie waarmee je krediet opbouwt.
Zolang Perez niet meedoet voor het kampioenschap zul je die teamorders houden.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:04:
[knip]

PS. Mijn stokpaardje is dat Hamilton last heeft van long covid, sinds hij ziek is geweest zit hij te hijgen als een paard in die auto terwijl Leclerc en Verstappen uitstappen alsof ze 2 uur in de bioscoop stil hebben gezeten.
Miami niet gezien? 😏

Testing, one, two ...

• MatsSkoe
  • Laatst online: 03-11 06:49
Regen lijkt niet verder te komen als Genua, helaas. https://www.windy.com/-Ra...n?gfs,rain,44.326,7.487,8

Edit: Nevermind, ik keek bij 03:00 vanochtend. 15:00 helemaal geen regen.

[ Voor 24% gewijzigd door MatsSkoe op 29-05-2022 13:21 ]

• ProTagger
  • Laatst online: 18-12-2024
LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:33:
[...]

Mwah, hij pakte pole omdat hij crashte terwijl VER in zijn laatste ronde al sneller onderweg was dan LEC's snelste ronde.

Wat niet wegneemt dat die FER vorig jaar niets te brengen had hoor, maar die pole van LEC vorig jaar was puur omdat ie m vervolgens in de muur zette en de rest geen rondje af kon maken.
Onzin, LEC was in zijn verbeterronde ook sneller onderweg en zou alsnog pole gepakt hebben. Hij is gewoon de snelste coureur over een ronde in de F1.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43
ProTagger schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Onzin, LEC was in zijn verbeterronde ook sneller onderweg en zou alsnog pole gepakt hebben. Hij is gewoon de snelste coureur over een ronde in de F1.
De ferrari in ieder geval, echter heeft de ferrari meer last van bandenslijtage waar ze tijdens de race meer last van ondervinden

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:48
dutchgio schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:15:
[...]

Mwah, zo'n crash in Q3 is niet echt een handige actie waarmee je krediet opbouwt.
Zolang Perez niet meedoet voor het kampioenschap zul je die teamorders houden.
Maar RBR laat Perez ook niet meedoen aan het kampioenschap, iets wat best wel sneu is zo vroeg in het seizoen.
Tot nu toe ging het best goed, maargoed, het is hem duidelijk vertelt dat hij toch echt tweede rijder is.

• RobertMe
ProTagger schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Heb je het over dit of vorig jaar? :P Want de post waar je op reageert gaat over vorig jaar. En dit jaar lijkt Leclerc inderdaad de betere qualifier. Of die dat vorig jaar (over het hele jaar) was zullen we nooit weten. En of die vorig jaar zijn eigen ronde aan het verbeteren was weet ik eigenlijk ook niet meer.

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 22:16
Ik ga deze niet durven voorspellen. Mij glazen bol zegt wel dat de start volgorde niet de eind volgorde is. :D

• RobertMe
FabianGTI schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
Tot nu toe ging het best goed, maargoed, het is hem duidelijk vertelt dat hij toch echt tweede rijder is.
Heb jij bij die gesprekken gezeten dan? Vorige week was Verstappen gewoon veel sneller de laatste stint, en Perez had die laatste stop sowieso nog moeten maken. Ook zonder teamorder had Verstappen die race gewonnen. Zelfs die eerste teamorder, achter Russel, zou je van kunnen betwijfelen of het echt anders was gegaan zonder die call. Perez zat ook al ronden lang achter Russel vast en uiteindelijk heeft Red Bull de strategie gesplitst. Juist zelfs veel waarschijnlijker Verstappen zijn strategie aangepast doordat hij niet langs Russel kwam, waarbij versere banden hem op een andere manier een snelheidsvoordeel gaf.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:39
Dit is pas de eerste keer dit jaar dat Perez zicht echt laat zien bij de FPs en Qual.

[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 29-05-2022 13:30 ]

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:08
FabianGTI schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
[...]

Maar RBR laat Perez ook niet meedoen aan het kampioenschap, iets wat best wel sneu is zo vroeg in het seizoen.
RBR laat Perez prima meedoen, maar tijdverlies doordat teamgenoten elkaar in moeten halen is natuurlijk voor het constructeurskamioenschap zonde. Maar Perez is wel een duidelijke tweede rijder.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Als de start as usual gaat dan heeft Leclerc deze race niks te doen. Inhalen was sowieso altijd al lastig, met de alsmaar breder en zwaarder wordende auto's is het nagenoeg onmogelijk zonder echt 2-3 sec per rondje sneller te zijn.

Het is weer Leclerc die de race kan verliezen, Verstappen kan alleen maar de schade beperkt houden. Gaat nog drama worden als Perez de boel gaat ophouden en de Ferrari's gewoon weg kunnen rijden vooraan. Dan is het wachtig op een tijdige safety car wil Max iets doen. En dan hopen op track position of juist gok met de bandjes.

Gezien het weer tijdens de F2 race verwacht ik geen regen. Maar goed, regendansje is altijd handig.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• RobertMe
jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:30:
Dit is pas de eerste keer dit jaar dat Perez zicht echt laat zien bij de FPs en Qual.
Jeddah startte die anders op pole ;)

• Grert
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-09-2023
Perez is een knecht voor Verstappen net als dat Bottas een knecht van Hamilton was. En Sainz zou moeten knechten voor Leclerc.

Het team is terecht nul procent geïnteresseerd in zijn dromen en wensen, Max moet winnen hij is de wereldkampioen, hij is de toekomstig wereldkampioen en hij duwt RB weer naar grote hoogte.

Perez is geen WK kandidaat, hij heeft geen uitzonderlijk talent. Hij is zo typische jongen(net als norris) die alleen kan winnen als de mannen keihard falen of er uitzonderlijke omstandigheden zijn, daar moet je niet in investeren.

Ferrari laat ons al 15 jaar zien waarom het dom is om te gokken op beide rijders.........

[ Voor 3% gewijzigd door Grert op 29-05-2022 13:36 ]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 14:24

Damian

Insane Obtrusion

siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:31:
Als de start as usual gaat dan heeft Leclerc deze race niks te doen. Inhalen was sowieso altijd al lastig, met de alsmaar breder en zwaarder wordende auto's is het nagenoeg onmogelijk zonder echt 2-3 sec per rondje sneller te zijn.

Het is weer Leclerc die de race kan verliezen, Verstappen kan alleen maar de schade beperkt houden. Gaat nog drama worden als Perez de boel gaat ophouden en de Ferrari's gewoon weg kunnen rijden vooraan. Dan is het wachtig op een tijdige safety car wil Max iets doen. En dan hopen op track position of juist gok met de bandjes.

Gezien het weer tijdens de F2 race verwacht ik geen regen. Maar goed, regendansje is altijd handig.
Hehe. En jij denkt dan niet dat ze Perez dan aan de kant skuppen met een team order?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Damian schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:34:
[...]

Hehe. En jij denkt dan niet dat ze Perez dan aan de kant skuppen met een team order?
Oh vast. Maar het punt is juist of de Ferrari's dan niet allang aan de horizon verdwenen zijn. Heeft weinig zin om te switchen als Leclerc al 10 sec. weg is. Maar we gaan het zien. Ik vrees dat ze Perez uiteraard wel de kans geven om iets te doen, maar als hij niet Sainz bij de start kan pakken, dan zie ik het voor Max slecht zitten als dat meer dan 10 rondjes gaat duren. Max moet zijn hoofd koel houden en gewoon punten pakken.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• dutchgio
  • Laatst online: 22:18
Bij Ferrari overigens niet anders doordat Sainz het niet kan bijbenen.
Daar zal de focus ook meer op Leclerc zijn om de maximale punten binnen te halen.

• Rene
Enige redding voor Max is zo lang mogelijk doorrijden op zijn setje banden en hopen op een SC nadat Ferrari in de pit is geweest. Anders zal het gewoon P3/4 worden.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:02
dutchgio schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:36:
Bij Ferrari overigens niet anders doordat Sainz het niet kan bijbenen.
Daar zal de focus ook meer op Leclerc zijn om de maximale punten binnen te halen.
Leclerc zal aardig wegrijden bij Sainz denk ik. Easy P1 voor Leclerc.

• bvbal79
talkatoo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
Ik ga deze niet durven voorspellen. Mij glazen bol zegt wel dat de start volgorde niet de eind volgorde is. :D
dan voorspel je hem toch?

Beetje onzinnig. de kans is inderdaad bijna 100% dat start anders is dan het eind met 20 auto's

• RobertMe
bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:40:
[...]

Beetje onzinnig. de kans is inderdaad bijna 100% dat start anders is dan het eind met 22 auto's
Als ze met 22 auto's eindigen dan is dat inderdaad afwijkend van de start :o

Edit:
Sorry @BasvanS mijn post was 5 seconden eerder. Tegen de tijd dat de pagina redirecte naar mijn eigen post stond die van jouw er al onder.

[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 29-05-2022 13:43 ]

• BasvanS
bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:40:
[...]

Beetje onzinnig. de kans is inderdaad bijna 100% dat start anders is dan het eind met 22 auto's
Als je start met 20.. en dan met 22 de finish haalt.. dan heb je wel sensatie ja!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 14:29

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:34:
[knip]

...Hij is zo typische jongen(net als norris) die alleen kan winnen als de mannen keihard falen of er uitzonderlijke omstandigheden zijn, daar moet je niet in investeren.

[knip]
Uncalled for... :N ;)

• RobertMe
Het lijkt inderdaad net alsof Norris in een mindere auto alleen op het podium staat als de topteams falen. Wat is die Norris toch een prutser op deze manier. }:O

• bvbal79
BasvanS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:42:
[...]

Als je start met 20.. en dan met 22 de finish haalt.. dan heb je wel sensatie ja!
oeps...20 dus :)

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:34:
Perez is een knecht voor Verstappen net als dat Bottas een knecht van Hamilton was. En Sainz zou moeten knechten voor Leclerc.

Het team is terecht nul procent geïnteresseerd in zijn dromen en wensen, Max moet winnen hij is de wereldkampioen, hij is de toekomstig wereldkampioen en hij duwt RB weer naar grote hoogte.

Perez is geen WK kandidaat, hij heeft geen uitzonderlijk talent. Hij is zo typische jongen(net als norris) die alleen kan winnen als de mannen keihard falen of er uitzonderlijke omstandigheden zijn, daar moet je niet in investeren.

Ferrari laat ons al 15 jaar zien waarom het dom is om te gokken op beide rijders.........
Perez vergelijken met Norris qua talent?

Denk dat Norris wel in het rijtje Verstappen,Leclerc,Russell kan. Die komt er echt nog wel. Kijk hoe hij Ricc finaal om de oren rijdt. Zelfs als hij ziek is...

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 11:13
Niet meer dan terecht dat verstappen de eerste rijder is. Een stuk jonger en de huidige kampioen. Stuk constanter dan Perez. Daarnaast in de meeste races (ook zonder teamorders) een beter resultaat. Ook in de qualificatie doet max het vaak beter dan Perez.
Kijkend naar vorige race had je Perez wellicht voor verstappen kunnen laten eindigen maar gezien je als team 1e wil worden was max de logischere keuze. Max had immers iets van 16 punten meer als de nummer 3 (Perez) en kon bij een overwinning plek 1 overnemen. Max en Perez konden hooguit stuivertje wisselen en zo minder inlopen op leclerc.

• ParaDroid2
Ypuh schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:57:
[...]

Ik hoop gewoon op een ban van alle mensen die statements zonder onderbouwing de lucht inslingeren met als enige hoop dat er reactie op komt.
Rustig maar, ik had me al verbeterd. Het lijkt me gewoon leuk om een nieuwe winnaar te hebben.

• Extigo
  • Laatst online: 21:17
Onderdelen vervangen in Parc Fermé.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FT7D0ZUWYAAXcnE?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FT7D1E_WIAMl8zM?format=jpg&name=medium

• Grert
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-09-2023
peppie71 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:46:
[...]

Perez vergelijken met Norris qua talent?

Denk dat Norris wel in het rijtje Verstappen,Leclerc,Russell kan. Die komt er echt nog wel. Kijk hoe hij Ricc finaal om de oren rijdt. Zelfs als hij ziek is...
Ik wil je dat best geven, Norris in de juiste auto zou zeker beter zijn dan Perez en zeker leuke dingen kunnen
laten zien.

Maar op dit moment ,met deze wagen, zijn ze absoluut vergelijkbaar.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:20
siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:31:
Als de start as usual gaat dan heeft Leclerc deze race niks te doen.
Auto op de baan houden, banden managen, PU niet overbelasten. Noem dat maar niks.

• ParaDroid2
Hmm, ik schat Norris wel iets hoger in. Ik denk dat Norris (en Russell) qua jonge coureurs heel dicht bij Verstappen en Leclerc zitten, alhoewel ik denk dat Russell nog iets dichter bij zit. Hopelijk kunnen we dat komende jaren gaan zien.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Extigo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:49:
Onderdelen vervangen in Parc Fermé.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kijk, en op deze manier staan er straks dus stiekem toch 22 Auto's op de Grid >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord