VORIG jaar he, niet dit jaar..... LezenProTagger schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:20:
[...]
Onzin, LEC was in zijn verbeterronde ook sneller onderweg en zou alsnog pole gepakt hebben. Hij is gewoon de snelste coureur over een ronde in de F1.
Bij SAI de hele gearbox vervangen?Extigo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:49:
Onderdelen vervangen in Parc Fermé.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zon is verdwenen in Monaco?
Samsung Flip 7
https://twitter.com/wbuxt...&t=kgnSbLChELrR-6a45N2uIw
oei, dat is toch de verrassing?
op F1TV is het nog redelijk zonnig btw
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2022 14:04 ]
Goed bewolkt iig nu maar hopen 🙏
Samsung Flip 7
Niet echt toch haha geen streep zon hoorbvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:02:
https://twitter.com/wbuxt...&t=kgnSbLChELrR-6a45N2uIw
Samsung Flip 7
Steeds meer wind. Weinig echte wolken. Wind kan raar uit de hoek komen. Ik vlak de impact niet uit. Uiteraard minder gevolgen als regen.
Deze hoek niet idd, ze stonden net anders.
Ben benieuwd
Nu regen is nog te vroeg, want volgens mij zijn het geen grote/lange buien.
Precies laat maar over 1.5 uur komen 👌🏻TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:09:
Nu regen is nog te vroeg, want volgens mij zijn het geen grote/lange buien.
Samsung Flip 7
Kans op regen nog altijd 1%. Tja je kan blijven hopen, of gewoon niet zo naief doen.
wat is er naïef aan?jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Kans op regen nog altijd 1%. Tja je kan blijven hopen, of gewoon niet zo naief doen.
Ja, dat weet ik, en ik refereerde ook naar vorig jaar. LEC was in zijn crashende ronde al sneller dan de verbetering die VER liet zien. Die jongen is gewoon ontzettend goed in snelheid meenemen door de bochten, dat was gisteren ook te zien. Hoe leuk ik Lewis en Max ook vind, het is een verademing om even eens een ander z'n talenten aan het werk te zien, zonder het zeikerige geklaag over de auto (Max) of het team (Lewis).RobertMe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
[...]
Heb je het over dit of vorig jaar?Want de post waar je op reageert gaat over vorig jaar. En dit jaar lijkt Leclerc inderdaad de betere qualifier. Of die dat vorig jaar (over het hele jaar) was zullen we nooit weten. En of die vorig jaar zijn eigen ronde aan het verbeteren was weet ik eigenlijk ook niet meer.
https://www.meteociel.fr/...7&y=8720.14&ech=11&zoom=4
De buienradar. Er zit net ten noordoosten van Monaco wat op de radar, maar dat trekt de zee op. Maar zoals te zien is, ontstaan buitjes vlakbij de kust. Kansen op regen zijn er dus zeker.
De buienradar. Er zit net ten noordoosten van Monaco wat op de radar, maar dat trekt de zee op. Maar zoals te zien is, ontstaan buitjes vlakbij de kust. Kansen op regen zijn er dus zeker.
Ik snap eigenlijk niet waarom de startlijn niet zo ver mogelijk naar achter ligt. Dan kan je de run naar bocht 1 nog iets spannender maken.
Op orf spreken ze van regendruppels..
Was dat inmiddels niet geregeld? Bekende mensen op de grid, moeten mee werken aan degrid interviews? Hebben ze daar niet mee geleerd vorig en dit jaar in Amerika?
Zit de ESPN grid walk te kijken.
Zit de ESPN grid walk te kijken.
[ Voor 10% gewijzigd door ge-flopt op 29-05-2022 14:42 ]
Ik ga tot het einde van de race offline hier, iedereen een leuke "saaie" race, have fun allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Veel verder naar achteren kan volgens mij al niet meer. Je moet er 20 auto's op kwijt met onderlinge afstand en anders zit je al in bocht 19:TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:38:
Ik snap eigenlijk niet waarom de startlijn niet zo ver mogelijk naar achter ligt. Dan kan je de run naar bocht 1 nog iets spannender maken.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Net met Will Buxton waren er nog wat aardig plekken over achter. Denk dat het gemaakt is idd voor meer dan 20 auto's zoals de porsche cupBarre73 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:43:
[...]
Veel verder naar achteren kan volgens mij al niet meer. Je moet er 20 auto's op kwijt met onderlinge afstand en anders zit je al in bocht 19:
[Afbeelding]
Ik denk dat die al zo ver mogelijk naar achteren ligt, maar dat er gewoon niet meer ruimte is. Er moet ruimte zijn voor de marshalpost bij de finishlijn, ruimte voor alle auto's die op de grid moeten staan (F1 is 20 wagens, maar er zijn ook kampioenschappen met 25-30 auto's, dat is toch alweer 5 rijen verder).TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:38:
Even een break van Stranger Things voor de F1
Veel plezier allemaal! Ik denk:
1. LEC
2. PER
3. VER
Veel plezier allemaal! Ik denk:
1. LEC
2. PER
3. VER
“The car is so so hard to drive”. Was getekend, Charles Leclerc, Miami 2022.ProTagger schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:25:
[...]
Ja, dat weet ik, en ik refereerde ook naar vorig jaar. LEC was in zijn crashende ronde al sneller dan de verbetering die VER liet zien. Die jongen is gewoon ontzettend goed in snelheid meenemen door de bochten, dat was gisteren ook te zien. Hoe leuk ik Lewis en Max ook vind, het is een verademing om even eens een ander z'n talenten aan het werk te zien, zonder het zeikerige geklaag over de auto (Max) of het team (Lewis).
Verfrissend.
Leclerc is echt wel snel op een ronde maar waarom die sneer weer.
een treffende spreuk
Buxton begon net achteraan op de grid en filmde naar achter, heb het idee dat er toch nog best wat afstand gewonnen kan worden. Als ik naar dat kaartje kijk dan is P1 volgens mij ter hoogte van waar de K1 tribune begint.Barre73 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:43:
Veel verder naar achteren kan volgens mij al niet meer. Je moet er 20 auto's op kwijt met onderlinge afstand en anders zit je al in bocht 19:
[Afbeelding]
Ferrari verwacht regen in 10 minuten melden ze net op F1TV
Daar komen de poncho’s al
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het druppelt al volgens de commentatoren!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Charles mag "Sharon Stone" nog even kussen
Mijn boefje is liev!
It’s raining…
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 29 mei 2022
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waar is die kerel hier die iedereen zo naief vond?
Wat is Max toch goed in regendans.
[ Voor 11% gewijzigd door plizz op 29-05-2022 14:49 ]
Ah kijk daar was hijjaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Zet toch we serieus door. Dat gaan op zijn minst inters worden…
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat idee had ik ook al!Drials schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:48:
Is Albers dronken??
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Het gaat dus chaos worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laat het maar hard regenen. Goede parade optocht gewenst allemaal.
Dank pellenboerjaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Voorbespreking met Flavio gehad?Drials schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:48:
Is Albers dronken??
U zei 🤣jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Samsung Flip 7
Kijk dat gezicht van Max, die heeft er zin in! Heerlijk
Iedereen een hele fijn race! Hopen op wat regen zodat het onvoorspelbaar gaat worden
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit zijn toch wel serieuze druppels.. zou mooi zijn als het een beetje ertussen blijft hangen.. inters, slicks.. glibberdebibber
Inters, dat wordt geweldig!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Slicks. Volgensmij is het nog warm en droog zat voor droge handen.hoevenpe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:50:
Slicks of inters?
PSN: xMaurice93
Nog minder dan 10 minuten. Ben benieuwd of het sensationeel of saai wordt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk deze omstandigheden zijn echt tricky...
Laten we hopen op wat regen een paar rondes na de start.
Mijn voorspelling:
1. PER
2. VER
3. RUS
Sainz out bij de 1e druppels. LEC. motor probelem, en HAM rond pos.15 ofzo door slechte strategie
Te laat, regenbanden komen er al onder
Mijn voorspelling:
1. PER
2. VER
3. RUS
Sainz out bij de 1e druppels. LEC. motor probelem, en HAM rond pos.15 ofzo door slechte strategie
Te laat, regenbanden komen er al onder
[ Voor 10% gewijzigd door MaD_co op 29-05-2022 14:52 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
O wat een prachtig moment voor zo'n "goddelijke interventie".
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
Inters worden geplaatst.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Regent echt hard nu.... Kicken
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan gaan ze dus op slicks startenPWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:51:
Pirelli zegt net dat ze Inter adviseren
Vind ik erg naïef...PWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:51:
Pirelli zegt net dat ze Inter adviseren
Mijn boefje is liev!
Slicks met die muren zo dichtbij? Een glijer en je race is voorbij.Maurice079 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Slicks. Volgensmij is het nog warm en droog zat voor droge handen.
"When you grow up your heart dies"
De inters worden eronder geschroeft, nice
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 29-05-2022 14:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit maakt het toch weer anders, wie schat dit goed in, wie slaat de plank compleet mis?
Pirelli zegt of softs of inters. Maar ze raden inters aan. En als je kijkt hoe de.F1 presentatrice aan het klagen is, inters are coming.Maurice079 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:50:
Slicks. Volgensmij is het nog warm en droog zat voor droge handen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
FER is het niet met je eens die schroeven inters eronder
Blijft fer nu op softs?
Sensatie incoming! Fijne race zometeen allemaal
Wie rijdt de auto in de muur in warm up lap ?
jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou hoppa net voor de start regen dus en het giet behoorlijk door. Full wets wordt het denk ik zelfs of start delayed.
Regen is toch wel erg welkom.. Maakt dit zo niet te voorspellen
Precies waar we denk op hadden gehoopt. Regent ook aardig door! Kom maar op!
Nat en glad 
Iedereen veel plezier en herstarts gewenst!
Iedereen veel plezier en herstarts gewenst!
Toch heerlijk dat precies voor de start even wat water valt in t zonnige Monaco. Mooie start en race allemaal!
Alsjeblieft niet zeghardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:54:
SC start wellicht?
Jeej, regen!
Laat die rode vlag(gen) maar komen. 
Fijne race, iedereen. Er gaat genoeg gebeuren, voel het (wederom) aan m'n water.
Mijn voorspelling:
P1: PER
P2: SAI
P3: RUS
Here. We. Go.
Fijne race, iedereen. Er gaat genoeg gebeuren, voel het (wederom) aan m'n water.
Mijn voorspelling:
P1: PER
P2: SAI
P3: RUS
Here. We. Go.
Toch wel een aangename verrassing
Het zal wel chaos worden in bocht 1
Maar met regen blijft het nog steeds een optocht toch?
Alleen als het weer droog wordt, kan er iets gebeuren
Jij moet nog even op jezelf reflecteren denk ikjaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Dat zou wel lam zijn... Ze kunnen de juiste band voor de omstandigheden nu nog erop leggen.hardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:54:
SC start wellicht?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Het is nu echt nat. Inters minimaal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
volgens mij doen ze dat niet meerhardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:54:
SC start wellicht?
Yes regen!!!!!!
Hier hoopte ik op!
Hier hoopte ik op!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Startprocedure uitgesteld hoor ik zojuist via teamradio bij Max
Veel meer kans op mensen die zich verremmen, en daarmee dus een gat laten vallen voor een inhaalpoging.Exocet schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:55:
Maar met regen blijft het nog steeds een optocht toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/xLHRfOtVPs3uVpSvqxlifAsU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w4s16cXaNhe2QErXk1jr6WX2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4rGzrvVJXfA6meoRPwB671U6.jpg?f=fotoalbum_large)