ManiacScum schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:36:
[...]
Ik heb werkelijk nog nooit zoveel issues gehad met een auto als deze.
Het is dat het zo fantastisch rijdt maar alles wat kan kraken, kraakt, alles wat software-matig kan storen, stoort ook werkelijk dagelijks.
Maar goed ik gooi mijn hoop op de software update, daar ligt toch nu wel de grootste uitdaging.
"Opmerkelijk" dat er zoveel verschil in kan zitten. Volgens mij had ik de mijne een week of 3 voor jouw levering en ik heb er tot op heden geen issues mee gehad. Tuurlijk, het infosysteem hangt wel eens (1x per kwartaal of zo), maar voor de rest kan ik me niets bedenken.
Enige echte irritatiepunt kwam uiteindelijk door een monteur die de kentekenplaathouder niet goed vast had gezet. Leek wel of er ergens in de auto een schroef loszat en dat trilde de hele auto door.
Deze week een beurt laten doen (33K km). Was met name beniewd naar de slijtage van de banden. Heb er 20inch onder liggen en er zat nog 5-6mm op. Valt me nog mee gezien mijn rijstijl.
Over een systeemupgrade hadden ze nog niet gehoord....typisch. Navraag was dat het dan na de zomervakantie kwam (lekker handig). Dat is trouwens voor de auto's van het eerste uur. Ben benieuwd.
Zou dan wel een OTA zijn.
En dan kunnen we het nog uitgebeid over de app gaan hebben, maar die slaat kort gezegd echt helemaal nergens op. Zelden connectie.
Ik zie het maar als iets los van de auto, want nogmaals, daar ben ik goed over te spreken
Heb al een tijdje niet meer gekeken, maar schrok toch wel van de prijzen die je nu voor een Enyaq moet betalen. Makkelijk 15% meer.
-EDIT- maak er maar 25% van. Heb een elektrische kofferbak en die kan je schijnbaar alleen op de business plus krijgen
[
Voor 3% gewijzigd door
Loepoog op 21-06-2022 12:47
]