Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
wordt net zoals Piastri ook gemanaged door Webber.
Het zou dus goed kunnen dat Ricciardo inderdaad zal vertrekken en dit ook al achter de schermen geregeld word.
https://the-race.com/form...traordinary-piastri-mess/It will be interesting to see where Piastri goes. My guess would be McLaren. Zak Brown is a shrewd operator who knows that the only way forward is to hire the best, and I’m pretty sure Piastri is one of them. With Daniel Ricciardo struggling and Mark Webber being involved with both, they have probably arrived at an agreement and a potential solution to the Ricciardo situation.
[ Voor 60% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2022 14:52 . Reden: Ik ben een prutster die niet kan lezen. :P ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bijna goed. Vergne zou in eerste instantie eigenlijk nog naast Verstappen blijven rijden (Kvyat kreeg promotie, Carlos zijn geluk), Verstappen zou het stoeltje van Sainz hebben weggekaapt. Uiteindelijk heeft Sainz het tweede zitje naast Verstappen gekregen, ik kan me zijn klaagzang nog herinneren toen het nieuws over de F1 overstap van Verstappen naar buiten kwam.RobertMe schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:06:
Was het niet zo dat in principe Vergne zou blijven bij STR? Alleen had "Red Bull" vervolgens junior Sainz een F1 stoeltje belooft (omdat Ricciardo opschoof naar Red Bull voor de vertrekkende Vettel?) en Marko vervolgens nog even snel een 17 jarige "snotaap" deed vastleggen om "per direct" in te stappen.
https://www.motorsport.co...sso-seat-da-costa/459053/
https://www.autosport.com...decision-5045505/5045505/
Edit: zoals de laatste dagen ook het geval, heeft Vettel toen de bal aan het rollen gebracht, met zijn overstap toen naar Ferrari
[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 03-08-2022 12:07 ]
Testing, one, two ...
Ik call exit, ik raise Ric -> AlpineDaniëlWW2 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:57:
Wacht, Ricciardo wordt net zoals Piastri ook gemanaged door Webber.
Het zou dus goed kunnen dat Ricciardo inderdaad zal vertrekken en dit ook al achter de schermen geregeld word.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk het ook nu ja, contract voor een jaar. En presteert weer niet en daarna toch een keer echt exit.....
Dan heeft Alpine het wel heel knullig gespeeld als dat zo loopt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:57:
Dat zegt ie niet.Nivado schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:37:
[...]
Ik vind de man niet heel geloofwaardig. Hij denk bijvoorbeeld dat Ricciardo niet zelfkritisch is (en daarom niet presteerd) en Hamilton wel
Hij zegt dat op het moment dat je de keuze maakt voor het geld door bij Red Bull weg te gaan, je een keuze maakt die ervoor zorgt dat je minder zelfkritisch wordt. En die argumentatie is best te volgen.
Bron? Ik zie Blake Friend genoemd worden als manager.DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:57:
Zou wel een totale shitshow zijn als dit door één en dezelfde manager tot stand wordt gebracht zo.
[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 03-08-2022 12:05 ]
Van Ferrari disasterclass naar Webber masterclass.MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:03:
[...]
Bron? Ik zie Blake Friend genoemd worden als manager.
Zou wel een totale shitshow zijn als dit door één en dezelfde manager tot stand wordt gebracht zo.
Ander nieuws.
https://www.redbullpowert...with-red-bull-powertrains
Redbull in ieder geval verder met Honda t/m 2025, dus het Honda/Porsche soap heeft weer even rust
Ojee.. kunnen we ook nog leuke actie zien bij Williams?
FP1 on Home Soil! 🇺🇸 🚨
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 2 augustus 2022
Williams Academy and multiple FIA @Formula2 race winner @LoganSargeant will drive the FW44 on home turf during the first Free Practice session of the 2022 United States Grand Prix!#WeAreWilliams pic.twitter.com/rmQx0Uz7iy
[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2022 12:19 ]
Is Blake Friend niet meer manager van Ricciardo?DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:57:
Edit: @MikeyMan was mij voor
[ Voor 5% gewijzigd door Rembock op 03-08-2022 12:16 ]
Dat is niet wat hij zegt, als je goed luistert dan zegt hij wat anders.Nivado schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:37:
[...]
Ik vind de man niet heel geloofwaardig. Hij denk bijvoorbeeld dat Ricciardo niet zelfkritisch is (en daarom niet presteerd) en Hamilton wel
Maar Peter Windsor vind ik wat geloofwaardiger dan de meeste andere. Sowieso geloofwaardiger dan de gemiddelde Tweaker hier
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Announcement @ 15:00 BST 👀
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 3 augustus 2022
[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 03-08-2022 12:40 ]
Hij had juist een hele mooie opmerking YouTube: Why Piastri has rejected Alpine by Peter Windsor @6:01.Nivado schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:37:
[...]
Op het moment dat je ervoor kiest om zonder WDC titel van een winnend / ~beste team naar een minder team te gaan (grotendeels voor geld en omdat hij de competitie met Max niet trok) heeft dat de potentie om je hele psyche als sportman te veranderen waardoor je ook minder kritisch op jezelf wordt en uiteindelijk ook anders gaat rijden. Hij denkt dat dat ook bij RIC gebeurd is.
Het lijkt mij zeker aannemelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 03-08-2022 15:01 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ferrari krijgt toch extra geld elk jaar omdat ze zo een iconisch team zijn?
Wat zou Formule 1 zijn zonder Ferrari... In ieder geval een stuk saaier...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hi Sargeant, I guessExtigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:38:
Williams komt om 16:00 NL tijd met iets.
[Twitter]
Leer hem alvast kennen:
https://www.williamsf1.co...ar-logan-sargeant-profile
Peter Windsor en geloofwaardig? Die man heeft al zijn credibility weggegooid door continu met "ondernemer" William Storey van Rich Energy rond te heulen. Hele video's op zijn persoonlijke kanaal aan dat crapuul gewijd.Gé Brander schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:30:
[...]
Dat is niet wat hij zegt, als je goed luistert dan zegt hij wat anders.
Maar Peter Windsor vind ik wat geloofwaardiger dan de meeste andere. Sowieso geloofwaardiger dan de gemiddelde Tweaker hier
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is de rest daarmee gelijk onzin? Hij is beter ingevoerd dan de gemiddelde bezoeker hier.Maarten_E schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:46:
[...]
Peter Windsor en geloofwaardig? Die man heeft al zijn credibility weggegooid door continu met "ondernemer" William Storey van Rich Energy rond te heulen. Hele video's op zijn persoonlijke kanaal aan dat crapuul geweid.
Lijkt mij een driver announcement, want Sargeant heeft eerst nog tijd nodig voor z'n eigen campagne plus de test. Dat lijkt mij niet direct op een aankondiging af te stevenen, niet helemaal categorietje Leclerc / Russell die het veld meteen al oprolden.Extigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:38:
Williams komt om 16:00 NL tijd met iets. Verlenging Albon?
[Twitter]
Onderbuikgevoel: de Vries, met een wat minder grote kans dat Piastri er getekend heeft.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Heeft sargeant überhaupt genoeg superlicentiepunten?Racing_Reporter schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:51:
[...]
Lijkt mij een driver announcement, want Sargeant heeft eerst nog tijd nodig voor z'n eigen campagne plus de test. Dat lijkt mij niet direct op een aankondiging af te stevenen, niet helemaal categorietje Leclerc / Russell die het veld meteen al oprolden.
Onderbuikgevoel: de Vries, met een wat minder grote kans dat Piastri er getekend heeft.
Laten we niet die ene Tweaker vergeten die afgelopen weekend al op dat feestje was waar hij hoorde dat Alonso naar Aston Martin gaat.MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:49:
[...]
Is de rest daarmee gelijk onzin? Hij is beter ingevoerd dan de gemiddelde bezoeker hier.
Ferrari is echt de grote winnaar van dit alles. Alle aandacht op de drivers market opeens.Gé Brander schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:40:
Wel een mooie afleiding dit voor Ferrari's shit show. Daar heeft niemand het meer over.
Maar Ferrari zou Ferrari niet zijn dat ze toch weer iets doen waardoor de aandacht weer bij hen ligt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En achteraf inzien dat je dat niet had moeten doen en weer doorgaan met je werk is dan niet meer mogelijk?Maarten_E schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:46:
[...]
Peter Windsor en geloofwaardig? Die man heeft al zijn credibility weggegooid door continu met "ondernemer" William Storey van Rich Energy rond te heulen. Hele video's op zijn persoonlijke kanaal aan dat crapuul gewijd.
Het maakt zijn kennis van het onderwerp echt niet minder hoor.
Voor zover ik heb gelezen (aka op reddit, dus pin me er niet op vast): Hij moet 3e 5e worden in F2 en anders genoeg rondjes rijden in F1 FPs.MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:57:
[...]
Heeft sargeant überhaupt genoeg superlicentiepunten?
Ik las dat 5e voldoende wasTk55 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
Voor zover ik heb gelezen (aka op reddit, dus pin me er niet op vast): Hij moet 3e worden in F2 en anders genoeg rondjes rijden in F1 FPs.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat zou je dan willen horen, lezen, discussiëren? Niemand binnen Ferrari wordt aangewezen als schuldige en de rijders mogen geen commentaar leveren. Binotto vindt het niet nodig om wijzigingen binnen het team door te voeren dus de Ferrari show gaat na de zomer gewoon op dezelfde voet verder.Gé Brander schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:40:
Wel een mooie afleiding dit voor Ferrari's shit show. Daar heeft niemand het meer over.
Het is nu zomerstop waar het anders komkommertijd had geweest hebben we nu het contract gepruts van een ander team als nieuws
Zag ik ook. 30 en dan minimaal 5e worden in het huidige F2 seizoen.
Testing, one, two ...
Je hebt 40 punten nodig. Hij was 3e in de F3 in 2020. 7e in de F3 in 2021. Dat levert, volgens mij, 27 punten op. Dus hij heeft nog 13 punten nodig. Dus 3 FP1's rijden en minimaal 6e worden in de F2 is voldoende voor een licentie.MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:57:
[...]
Heeft sargeant überhaupt genoeg superlicentiepunten?
Deze heb ik gemist. Iemand hier een linkje van? Kan het nergens vinden.Homeland schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:58:
[...]
Laten we niet die ene Tweaker vergeten die afgelopen weekend al op dat feestje was waar hij hoorde dat Alonso naar Aston Martin gaat.
Nee joh. Williams gaat silly (mid)season compleet maken door Ricciardo aan te kondigen
[ Voor 26% gewijzigd door LoeWn op 03-08-2022 13:08 ]
@MikeyMan Goede vraag. Met P5 in F2 pakt hij 20 punten, waarmee hij op 20 (2020)+7 (2021 F3) + 20 (2022 F2) uitkomt. Minimum is 40 punten. Officieel zit hij dan goed, maar de vraag is of hij nú al op dit moment in silly season dé keuze voor Williams gaat zijn. Ik betwijfel het.Tk55 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
Voor zover ik heb gelezen (aka op reddit, dus pin me er niet op vast): Hij moet 3e worden in F2 en anders genoeg rondjes rijden in F1 FPs.
Je refereert naar onderstaand overzicht misschien?Extigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
Je hebt 40 punten nodig. Hij was 3e in de F3 in 2020. 7e in de F3 in 2021. Dat levert, volgens mij, 27 punten op. Dus hij heeft nog 13 punten nodig. Dus 3 FP1's rijden en minimaal 6e worden in de F2 is voldoende voor een licentie.

Testing, one, two ...
Neuh, ik had het van Wikipedia gehaald. Licentiepunten gelden voor de afgelopen 3 jaar, dus als Sargeant in 2023 in een Williams wil zitten, moet hij 40 punten verzameld hebben in de jaren 2020, 2021 en 2022.hardware-lover schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:08:
[...]
Je refereert naar onderstaand overzicht misschien?
[Afbeelding]
Dat weten we pas na de laatste wedstrijd en dat zijn er nog 8. Het verschil met de nummer 5 is maar 25 punten dus ik zou er niet op gokken.hardware-lover schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
Zag ik ook. 30 en dan minimaal 5e worden in het huidige F2 seizoen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het viel mij ook op dat werkelijk niemand die optie noemt, zelfs niet voor de grap. Iedereen is er van overtuigd dat Norris en McLaren nog lang samen verder gaan. Ik ook, Norris en Zak Brown lijken wel vader en zoon.sanderb schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:10:
Ik mis in al het geroddel nog dat niet RIC maar Lando weggaat bij McLaren.
Lando gaat dan natuurlijk naar RBR vanwege zijn nauwe band met Max.
Maar laten we wel wezen, zoals het er nu voor staat gaat Norris de komende jaren geen kampioen worden met McLaren. Vroeg of laat wordt dat een probleem als Norris goed blijft presteren. Dan komt er een ander team dat hem een aanbod doet waarmee hij wel kampioen kan worden. Ik denk dat alle topteams hem wel zouden willen hebben als er plek is en zelfs bereid zijn om fors te betalen om hem uit te kopen als ze een gat moeten vullen.
Ik zie hem als zeer geschikt voor een team als RB of Mercedes. Ferarri misschien wat minder op persoonlijk vlak maar hij is er wel snel genoeg voor.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Voor Norris wel ja.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:21:
[...]
Het viel mij ook op dat werkelijk niemand die optie noemt, zelfs niet voor de grap. Iedereen is er van overtuigd dat Norris en McLaren nog lang samen verder gaan. Ik ook, Norris en Zak Brown lijken wel vader en zoon.
Maar laten we wel wezen, zoals het er nu voor staat gaat Norris de komende jaren geen kampioen worden met McLaren. Vroeg of laat wordt dat een probleem als Norris goed blijft presteren. Dan komt er een ander team dat hem een aanbod doet waarmee hij wel kampioen kan worden. Ik denk dat alle topteams hem wel zouden willen hebben als er plek is en zelfs bereid zijn om fors te betalen om hem uit te kopen als ze een gat moeten vullen.
Ik zie hem als zeer geschikt voor een team als RB of Mercedes. Ferarri misschien wat minder op persoonlijk vlak maar hij is er wel snel genoeg voor.
Red bull, Mercedes en Ferrari schieten er alleen geen reet mee op.
Op dit moment niet, maar als er een gat valt is Norris een van de beste kandidaten om dat op te vangen, als hij beschikbaar is.MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:29:
[...]
Voor Norris wel ja.
Red bull, Mercedes en Ferrari schieten er alleen geen reet mee op.
Ik denk dat Norris tegenwoordig beter is dan Perez en Sainz. Niet zoveel beter dat je Perez of Sainz weg gaat sturen, maar goed genoeg dat ik het liefste Norris zou hebben als ik uit die drie mag kiezen. En hij is ook een paar jaar jonger en biedt dus meer mogelijkheden voor de toekomst.
[ Voor 29% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 03-08-2022 13:36 ]
Kijk zo houden we de komende weken mooi watte praten hier
Toch begin ik me wel steeds meer vragen bij dat team te stellen. Ric die halsoverkop vertrok, nu Alonso, Piastri die ook eieren voor zijn geld lijkt te kiezen. Het geeft toch een bepaalde sfeer zeg maar.
[ Voor 48% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-08-2022 13:41 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Alpine 🤝 Ryanair
— Ryanair (@Ryanair) 2 augustus 2022
Random Seat Allocation https://t.co/pZyTawN33E

Gezellig zo op Twitter
[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 03-08-2022 13:40 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Announcement @ 15:00 BST 👀
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 3 augustus 2022
PiastriExtigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:38:
[Twitter]
Dat zijn zorgen voor later. Met de contractsduur van zowel Norris als Leclerc, Verstappen en Russell is dat nu een weinig nuttige investering.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:30:
[...]
Op dit moment niet, maar als er een gat valt is Norris een van de beste kandidaten om dat op te vangen, als hij beschikbaar is.
Ik denk dat Norris tegenwoordig beter is dan Perez en Sainz. Niet zoveel beter dat je Perez of Sainz weg gaat sturen, maar goed genoeg dat ik het liefste Norris zou hebben als ik uit die drie mag kiezen. En hij is ook een paar jaar jonger en biedt dus meer mogelijkheden voor de toekomst.
En tegen die tijd staan er alweer zat aan de deur te rammelen.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 03-08-2022 13:44 ]
PiastriExtigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:38:
[Twitter]
"When you grow up your heart dies"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
MikeyMan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:01:
[...]
Dat zegt ie niet.
Hij zegt dat op het moment dat je de keuze maakt voor het geld door bij Red Bull weg te gaan, je een keuze maakt die ervoor zorgt dat je minder zelfkritisch wordt. En die argumentatie is best te volgen.
Gé Brander schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:30:
[...]
Dat is niet wat hij zegt, als je goed luistert dan zegt hij wat anders.
Goed punt over Ricciardo.Help!!!! schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:39:
[...]
Hij had juist een hele mooie opmerking YouTube: Why Piastri has rejected Alpine by Peter Windsor @6:01.
Op het moment dat je ervoor kiest om zonder WDC van een winnend / ~beste team naar een minder team te gaan (grotendeels voor geld en omdat hij de competitie met Max niet trok) heeft dat de potentie om je hele psyche als sportman te veranderen waardoor je ook minder kritisch op jezelf wordt en uiteindelijk ook anders gaat rijden. Hij denkt dat dat ook bij RIC gebeurd is.
Het lijkt mij zeker aannemelijk.
Neem niet weg dat hij wel heel erg stellig Hamilton als wel zelfkritisch noemt. Als iemand de schuld altijd buiten zichzelf legt is het wel Hamilton.
🍿🍿🍿
— Romain Grosjean (@RGrosjean) 2 augustus 2022
[ Voor 14% gewijzigd door bove027 op 03-08-2022 14:19 ]
Ik had ergens gelezen dat Piastri geweigerd had in voor Williams te rijden.
If true geen normale rijders aankondiging
Waarom niet? Die zullen niet (zeker) weten dat er een nieuwe rijder komt dus dan is een gezamenlijke onthulling niet zo gek toch?Player1S schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:22:
Op Twitter zou rondgaan dat het personeel ook om 15:00 BST (16:00 onze tijd) aanwezig moet zijn.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volledige personeel aanwezig is doorgaans alleen als het om echt grote naam zou gaan of overname of nieuwe motor leverancier.AtlAntA schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:29:
[...]
Waarom niet? Die zullen niet (zeker) weten dat er een nieuwe rijder komt dus dan is een gezamenlijke onthulling niet zo gek toch?
Voor een Albon of piastri hoeft volledige personeel zich niet te melden
Naamsverandering misschien toch welPlayer1S schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:31:
[...]
Volledige personeel aanwezig is doorgaans alleen als het om echt grote naam zou gaan of overname of nieuwe motor leverancier.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Honda levert de motor aan Red Bull en Red Bull levert aerodynamische kennis en Albon aan Honda.
[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 03-08-2022 14:42 ]
"When you grow up your heart dies"
Weten we meteen waarom Tsunoda nog niet is aangekondigd bij AlphaTaurisjaool schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:42:
Honda koopt Williams en wordt een tweede zusterteam van Red Bull.
Honda levert de motor aan Red Bull en Red Bull levert aerodynamische kennis en Albon aan Honda.

https://untappd.com/user/OzzBier
Je gokt dus op toch de Renault motor voor Williams?Player1S schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:31:
[...]
Volledige personeel aanwezig is doorgaans alleen als het om echt grote naam zou gaan of overname of nieuwe motor leverancier.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
FTFYYakuzA schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:54:
[...]
Je gokt dus op toch de RenaultDacia motor voor Williams?
Of toch overgenomen door Audi/Andretti? We gaan het horen om 16:00
-
Life is too short to drive boring cars
Die hebben toch vakantie neem ik aan?Player1S schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:22:
Op Twitter zou rondgaan dat het personeel ook om 15:00 BST (16:00 onze tijd) aanwezig moet zijn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of opgekocht door de vader van Latifi omdat ie bang was zijn stoeltje kwijt te rakenEdd schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:56:
[...]
FTFY![]()
Of toch overgenomen door Audi/Andretti? We gaan het horen om 16:00
PSN
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) 2 augustus 2022
Us too 👀 pic.twitter.com/hEUwD8BwUB
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 2 augustus 2022
All of F1 twt rn: pic.twitter.com/py40WnYyOd
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 2 augustus 2022
[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 03-08-2022 15:31 ]
Hoeft niet. Ze zijn verplicht ergens in juli/augustus 14 dagen aan een stuk dicht te zijn.
24) COMPETITOR FACTORY SHUTDOWN PERIOD
24.1 All Competitors must observe a shutdown period of fourteen (14) consecutive days
during the months of July and/or August. If two consecutive Events during this period are
separated by only seventeen (17) days a shutdown period of thirteen (13) consecutive
days must be observed. In either case Competitors should notify the FIA of their intended
shutdown period within thirty (30) days of the start of the Championship.
[ Voor 49% gewijzigd door Extigo op 03-08-2022 15:02 ]
volgens mij 2 van de 3 weken. maar er zijn ook nog banden testen nu, dus denk nog niet dat iedereen al thuis zit.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee de eerste week van de zomerstop en de laatste week van de zomerstop wordt en mag er gewoon gewerkt worden.
Edit: aldus Horner het afgelopen weekend.
[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 03-08-2022 15:02 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De auto's die met de vrachtwagen terug komen uit Hongarije zullen ze sowieso nog wel verwerken/uit elkaar halen in de fabriek voordat die sluit?
PSN
YouTube: Why Piastri has rejected Alpine by Peter Windsor
Hey psst.... Gé Brander in "[F1] Seizoen 2022"markje163 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:02:
Peter Windsor denkt dat Piastri naar McLaren gaat volgend jaar en Ricciardo wordt uitgekocht (25 miljoen dollar). Blijkt dat Alpine een optie had voor Piastri die op 1 augustus gelicht moest worden wat ze niet hebben gedaan. Interessant verhaal.
YouTube: Why Piastri has rejected Alpine by Peter Windsor
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 03-08-2022 15:06 ]
Oops..... ik heb denk ik een pagina overgeslagenChocoball schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
Hey psst....https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/72321162#72321162

Gebeurt ook snel hoor. Ik had vanochtend even vier pagina's terug gelezen om te checken of het al gepost was. Je kijkt er makkelijk overheen ja.markje163 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
Oops..... ik heb denk ik een pagina overgeslagen
Ze zijn dan ook wel echt in een rotpositie geplaatst door Alonso.markje163 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:02:
Peter Windsor denkt dat Piastri naar McLaren gaat volgend jaar en Ricciardo wordt uitgekocht (25 miljoen dollar). Blijkt dat Alpine een optie had voor Piastri die op 1 augustus gelicht moest worden wat ze niet hebben gedaan. Interessant verhaal.
Maar dit kon ook niet zo lopen als er niet al lang contact was met McLaren (of een ander team).
Ze moeten hebben zitten wachten om toe te slaan op het moment dat contract tussen Piastri en Alpine verliep.
De tweet van Piastri was zo zelf verzekerd dat het niet anders kan dan dat hij ergens getekend heeft.
Iedere andere coureur (die nog geen F1 plek heeft) zo dolgraag voor Alpine rijden.
Iemand die zo goed is als Piastri en een jaar aan de kant heeft gezet moet volkomen gek zijn om zo'n aandod van Alpine af te wijzen, contract of niet. Dat, of Piastri gaat voor het wereldkampioenschap eigen-ruiten-ingooien.
Ik ben over het algemeen best wel fan van Alonso en zijn eeuwige dubbele agenda, het houdt het smeuig. Maar is snap niet dat er teams zijn die er nog aan durven te beginnen. Dat Alpine hem nog een kans gaf snap ik maar dat McLaren hem overneemt snap ik niet. Tenzij het doel is om Alpine te treiteren en ondermijnen. Alpine staat 4 punten voor in het kampioenschap op McLaren. Deze chaos lijkt mij wel 4 punten waard. Als loopt McLaren natuurlijk wel het risico zichzelf te branden als het contract van Piastri toch waterdicht blijkt.
[ Voor 25% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 03-08-2022 15:30 ]
En dat tijdens de summer breakGé Brander schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:08:
[...]
Gebeurt ook snel hoor. Ik had vanochtend even vier pagina's terug gelezen om te checken of het al gepost was. Je kijkt er makkelijk overheen ja.
Janken hoor. Kom op. Als Ricciardo Norris helemaal weg had gereden, had iedereen gezegd: heeeeeeuy money well spent. Op dit moment zijn er bij McLaren alleen maar verliezers, zowel het team als Ricciardo zelf. Zijn stock was echt ziek hoog toen hij zo goed presteerde bij Renault (en Ocon grotendeels tegenviel, zelfs nadat hij voorkeur kreeg van het team toen DR op het punt stond van weggaan).CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:22:
[...]
Ze zijn dan ook wel echt in een rotpositie geplaatst door Alonso.
Maar dit kon ook niet zo lopen als er niet al lang contact was met McLaren (of een ander team).
Ze moeten hebben zitten wachten om toe te slaan op het moment dat contract tussen Piastri en Alpine verliep.
De tweet van Piastri was zo zelf verzekerd dat het niet anders kan dan dat hij ergens getekend heeft.
Iedere andere coureur (die nog geen F1 plek heeft) zo dolgraag voor Alpine rijden.
Iemand die zo goed is als Piastri en een jaar aan de kant heeft gezet moet volkomen gek zijn om zo'n aandod van Alpine af te wijzen, contract of niet. Dat, of Piastri gaat voor het wereldkampioenschap eigen-ruiten-ingooien.
Excuses, je reageert op een post met een fout er in. Ik bedoelde Alonso en niet Ricciardo en heb dat inmiddels aangepast. Sorry voor de verwaring.Racing_Reporter schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:28:
[...]
Janken hoor. Kom op. Als Ricciardo Norris helemaal weg had gereden, had iedereen gezegd: heeeeeeuy money well spent. Op dit moment zijn er bij McLaren alleen maar verliezers, zowel het team als Ricciardo zelf. Zijn stock was echt ziek hoog toen hij zo goed presteerde bij Renault (en Ocon grotendeels tegenviel, zelfs nadat hij voorkeur kreeg van het team toen DR op het punt stond van weggaan).
:strip_exif()/f/image/LGpWD6ujBW3DOKMXF6HU225z.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien is het dit?
Edit: of misschien is het alleen Ryanair aan het trollen? Was dat grapje over Stroll sr. echt? Nou ja, we will see
[ Voor 12% gewijzigd door ChipSkylark op 03-08-2022 15:43 ]
Bevestiging van Piastri, misschien?Extigo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:38:
[Twitter]

We tried our best to stay out of this beef…
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 15 juni 2022
Het zou kunnen maar het kan ook zijn omdat Sargeant binnenkort een oefensessie mag doen bij Williams. Maar goed, dat hij die sessie mag doen kun je ook zien als aanwijzing dat ze hem een stoel willen geven.JobKlimop schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:44:
Als ik nu kijk op https://www.williamsf1.com/ staat ongeveer de hele pagina vol met Logan Sargeant. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Het zou wel een beetje vreemd voelen om die twee aankondigen zo kort achter elkaar te doen. Dat had ook wel in 1 keer gekund.
[ Voor 12% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 03-08-2022 15:54 ]
Nah, Ryanair zit er gewoon voor de memesTheBrut3 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:45:
Er is al meer geflirt tussen Ryanair en F1. Dus zou zomaar nieuwe hoofdsponsor ofzo kunnen zijn.
[Twitter]
Het is duidelijk dat de sponsor het team kiest en niet andersom, ik zou als raceteam niet geassocieerd willen worden met een budget vliegtuigmaatschappij. RyanAir staat nu niet bepaald voor hoge kwaliteit of luxe ofzo. Maar goed, zo werkt het dus niet. Ik snap wel weer heel goed dat RyanAir het imago wil oppoetsen.TheBrut3 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:45:
Er is al meer geflirt tussen Ryanair en F1. Dus zou zomaar nieuwe hoofdsponsor ofzo kunnen zijn.
[Twitter]
Eerlijk gezegd voelt het als vragen om flauwe grapjes voor de prestaties van Willliams en RyanAir.
Lijkt er wel op ja, zoveel artikelen over één persoon.JobKlimop schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:44:
Als ik nu kijk op https://www.williamsf1.com/ staat ongeveer de hele pagina vol met Logan Sargeant. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Waar moeten ze het anders over hebben?Tleilaxu schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:58:
[...]
Lijkt er wel op ja, zoveel artikelen over één persoon.
Meerjarig contract voor hem, dat geeft rust
[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 03-08-2022 16:00 ]
https://www.williamsf1.co...023-and-beyond?autoplay=1
Edit: @Remy was eerder

[ Voor 10% gewijzigd door JobKlimop op 03-08-2022 16:01 ]
dus banden tussen RBR en Albon gaan vervallen?Remy schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:59:
Albon blijft bij Williams: https://www.williamsf1.co...cing-into-2023-and-beyond
Meerjarig contract voor hem, dat geeft rust
I understand that, with my agreement, Williams Racing have put out a press release this afternoon that I am driving for them next year. This is right and I have signed a contract with Williams for 2023. I will be driving for Williams next year.
— Alex Albon (@alex_albon) 3 augustus 2022
😂 let’s gooo @williamsracing 💪 pic.twitter.com/NNljcXOieE
Dat was vorig jaar al het geval: RBR vond het ok, maar wilde wel een 'relatie' houden met Albon.basvn schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:00:
[...]
dus banden tussen RBR en Albon gaan vervallen?
Heerlijk
Goed voor Albon, heeft zich toch aardig herpakt
Zeker weten. Heerlijk voor die kerel; veel kilometers blijven maken, ervaring opdoen en je teamgenoot blijven verslaan. Dan nog hopen dat Williams een vaste subtopper wordt en je hebt kansen.d0s schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:03:
[...]
Heerlijk![]()
Goed voor Albon, heeft zich toch aardig herpakt
Leuke typfout ook.Be sure to stay tuned to our digital channels for further reaction to Albono’s new deal.
Geen typfout, dat is Alex' bijnaam
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics