[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.923 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
FirePuma142 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:26:
[Afbeelding]

Via Reddit, die vloer ziet er wel funky uit.
En wat zouden we op deze aardappel kwaliteit foto's moeten zien aan de vloer? Enige wat ik lijk te zien is dat er een "kick" in zit, zoals meerdere teams hebben. Dus dat er zeg maar een "heuveltje" in zit, net achter halverwege. Iets dat de werking van de diffuser ten goede zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RobertMe schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:37:
[...]

En wat zouden we op deze aardappel kwaliteit foto's moeten zien aan de vloer? Enige wat ik lijk te zien is dat er een "kick" in zit, zoals meerdere teams hebben. Dus dat er zeg maar een "heuveltje" in zit, net achter halverwege. Iets dat de werking van de diffuser ten goede zou komen.
Rustig aan, ik deel ook maar een paar gevonden stills uit een filmpje. Dat die weliswaar van aardappelkwaliteit zijn, is geen vrijbrief om met je response hetzelfde niveau aan te houden. Kopje azijn er bij anders?

Anyway, het ging mij vooral om het stuk waar voorheen de bargeboards zaten. En het is naar mijn idee ook best leuk om een beetje te speculeren alvorens er high res 4K foto’s zijn. Meer niet.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FirePuma142 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Rustig aan, ik deel ook maar een paar gevonden stills uit een filmpje. Dat die weliswaar van aardappelkwaliteit zijn, is geen vrijbrief om met je response hetzelfde niveau aan te houden. Kopje azijn er bij anders?

Anyway, het ging mij vooral om het stuk waar voorheen de bargeboards zaten. En het is naar mijn idee ook best leuk om een beetje te speculeren alvorens er high res 4K foto’s zijn. Meer niet.
De eerdere stills uit dat filmpje die al in dit topic staan zien er beter uit.
En die ene high res foto is ook 100x beter :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

YakuzA schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:52:
[...]

De eerdere stills uit dat filmpje die al in dit topic staan zien er beter uit.
En die ene high res foto is ook 100x beter :)
Ik vind de stills wel vergelijkbaar, de high res verbergt nu juist delen die je hier wel kunt zien, in alle 64 glorieuze pixels.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Ik bedoelde de reactie in zoverre niet negatief :) Maar de kwaliteit van de foto is gewoon bagger, en je verwijst naar "de vloer". Maar op deze bagger foto kan ik vrij weinig zien, zeker als ik niet weet waar ik moet kijken.
Daar mag nu ook "iets" zitten (maximaal 4 elementen, naam is mij even ontgaan) en hebben meerdere teams ook al van laten zien dat het "afwijkend" in gezet kan worden. Bij Aston Martin loopt het buitenste element vrij lang door meen ik, tot om en nabij de maximale grote die het mag zijn, terwijl dat bij bv McLaren weer juist vrij kort was en de buitenste niet (veel) groter is dan wat de binnenste 3 elementen mogen zijn. En dan terugkomende op de foto's / screenshots: ik zie er alleen een gele vlek, die verdacht veel lijkt op het Rauch logo die vroeger op het bargeboard zat.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:46
Ik zie juist heel veel dingen die je bij andere teams niet ziet ondanks de aardappel foto's

Wat is de verbranding/verlichting bij het linker rondje?
Wat doen alle flapjes bij het rechter rondje?
Wat is de enorme opening bij het linker pijltje?
Ze zijn de enige met ovale wielen.
De Halo bestaat uit meerdere delen?
De Redbull blijft het meest geheimzinnige auto tot nu toe. 🤡

Graag een beetje niveau aanhouden.

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-02-2022 23:57 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@DoubleDutch, je schetsen zelf ook vanaf een afstandje bekeken? 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
En toch, is het best geniale marketing als dit gewoon allemaal video's zijn van Red Bull die nu zogenaamd uitlekken. Filmdag inzetten als shakedown, vast verplicht beelden moeten schieten en publiceren (als in: ik mag toch hopen dat de definitie van een filmdag vast ligt) en dat ze dan i.p.v. allemaal 4K video's wat poppetjes met een Nokia 3310 langs het circuit hebben gezet en die video's nu zelf "lekken" als zijnde "we publiceren de beelden van de filmdag gewoon".
Want die foto van gisteren waarop de auto terug de pits in wordt geduwd moet wel zijn gemaakt door iemand die voor Red Bull werkt (of is ingehuurd door Red Bull). En ik heb ook nog op geen enkele video of wat dan ook iets gezien dat Red Bull daadwerkelijk bezig was met een serieuze filmdag. Geen camera auto die mee rijdt, geen vaste camera's (of aan "arm") langs het circuit, geen drone (maar wellicht wel slecht te zien op deze video's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
[...]

Dat is inderdaad goed gespot, maar vele teams hebben een vergelijkbare oplossing gevonden. Deel van de vloer gebruiken om de wind naar buiten de duwen zoals de bargeboards :)
Het Youtube kanaal van Kyle.Engineers probeert van alle getoonde auto's uitleg te geven over de aerodynamica. Daarin komen die bargeboards achtige vloer ook in voor.

[ Voor 13% gewijzigd door NeverSettle op 19-02-2022 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
RobertMe schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:03:
En toch, is het best geniale marketing als dit gewoon allemaal video's zijn van Red Bull die nu zogenaamd uitlekken. Filmdag inzetten als shakedown, vast verplicht beelden moeten schieten en publiceren (als in: ik mag toch hopen dat de definitie van een filmdag vast ligt) en dat ze dan i.p.v. allemaal 4K video's wat poppetjes met een Nokia 3310 langs het circuit hebben gezet en die video's nu zelf "lekken" als zijnde "we publiceren de beelden van de filmdag gewoon".
Want die foto van gisteren waarop de auto terug de pits in wordt geduwd moet wel zijn gemaakt door iemand die voor Red Bull werkt (of is ingehuurd door Red Bull). En ik heb ook nog op geen enkele video of wat dan ook iets gezien dat Red Bull daadwerkelijk bezig was met een serieuze filmdag. Geen camera auto die mee rijdt, geen vaste camera's (of aan "arm") langs het circuit, geen drone (maar wellicht wel slecht te zien op deze video's).
Streisand effect, "geheim" houden zodat mensen er over blijven praten en dus gratis reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
NeverSettle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:03:
[...]

Dat is inderdaad goed gespot, maar vele teams hebben een vergelijkbare oplossing gevonden. Deel van de vloer gebruiken om de wind naar buiten de duwen zoals de bargeboards :)
Zoals ik in een andere post al schreef: dit staat goed uitgewerkt in de regels. Er mogen 4 elementen aan de voorkant van de vloer zitten (/waar vroeger het bargeboard zat). Dat buitenste element is ook daadwerkelijk extra ruimte voor. Als in: de legality box bevat ook een extra uitstekende rechthoek (van bovenaf gezien) waar dat buitenste element zich in mag bevinden. De overige 3 elementen moeten zich wel weer binnen de "normale" ruimte bevinden. Dit is dus niet iets dat op een loophole lijkt maar zal onderdeel van de showcar zijn geweest en ook goed omschreven in de regels. Alleen maakt het ene team het ding veel groter dan de ander, met als uitschieters Aston Martin (groot) en Mclaren (heel klein, maken niet eens gebruik van de extra ruimte voor het buitenste element).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
NeverSettle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:06:
[...]

Streisand effect, "geheim" houden zodat mensen er over blijven praten en dus gratis reclame.
"Geheim" houden mag dus niet. Het is een filmdag, dus er zal gefilmd, en gepubliceerd neem ik aan, moeten worden. Als dit hun publicaties zijn van de filmdag is dat natuurlijk een geniale loophole in de regels van de filmdag. (Dat er dus niet wordt geëist dat de beelden bv minimaal in FHD zijn). Dan was het gewoon een ouderwetse shakedown en dat er wat beelden "lekken". Alleen dan niet gelekt maar het officiële filmmateriaal dat ze moesten schieten om aan de regels te voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:46
hardware-lover schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:00:
@DoubleDutch, je schetsen zelf ook vanaf een afstandje bekeken? 🤡
Is niet nodig, was van dichtbij al duidelijk. 🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:12:
[...]

"Geheim" houden mag dus niet. Het is een filmdag, dus er zal gefilmd, en gepubliceerd neem ik aan, moeten worden. Als dit hun publicaties zijn van de filmdag is dat natuurlijk een geniale loophole in de regels van de filmdag. (Dat er dus niet wordt geëist dat de beelden bv minimaal in FHD zijn). Dan was het gewoon een ouderwetse shakedown en dat er wat beelden "lekken". Alleen dan niet gelekt maar het officiële filmmateriaal dat ze moesten schieten om aan de regels te voldoen.
Ik heb nog nooit gehoord over requirements voor het verplicht publiceren van beelden van een F1 filmdag.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Nieuwe inzichten van aardappel kwaliteit, klik voor vergroting:

Foto1
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LQdPhCY/E100-DDAB-63-BD-4-CA2-AD73-167-A97-C66817.jpg

Foto 2
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/THYJm1p/6233-B004-297-D-4-E32-A8-D0-F91-ACA83114-A.jpg

Foto 3
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2gdRzzt/53105245-3-C1-C-4-F8-A-8-C62-6-B91354-D914-F.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:07
Praat toch liever over de Ferrari badkuip waarvan wel normale beelden zijn. Geloof niet dat RB zo geheimzinnig doet voor de hype, ze willen gewoon niets laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Ypuh schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:41:
Praat toch liever over de Ferrari badkuip waarvan wel normale beelden zijn. Geloof niet dat RB zo geheimzinnig doet voor de hype, ze willen gewoon niets laten zien.
Ben vooral benieuwd hoeveel water erin komt te staan als ze tijdens een code rood stil staan :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

chevsticks schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:21:
[...]

Ben vooral benieuwd hoeveel water erin komt te staan als ze tijdens een code rood stil staan :D
geeft een verzopen motor toch een andere draai :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
RobertMe schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:12:
[...]

FIA heeft alle ontwerpen al gezien en goedgekeurd. Alleen de concurrentie en fans weten dus niet hoe de volledige auto er uit ziet. Filmdagen hoeven niet direct worden vrij gegeven, soms laten ze alleen korte clips ziens of gebruiken ze het voor andere doeleinde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 19:15
[...]

Misschien gaat Ferrari voor een watergekoelde motor bij regen en een luchtgekoelde bij droog weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Dan staan ze of in de pitbox of onder een partytent. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Qua weer is het hier in NL best kloten geweest de afgelopen dagen; maar de vooruitzichten voor Barcelona deze week zijn uitstekend. Alleen vrijdag een beetje kans op regen; de rest lijkt droog. Woensdag begint de actie op de baan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fkzzPHdNlzheVW3DNUzxmozyYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tXLScuhZ3SQVJIfCeG5a2klG.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Luckeh schreef op zondag 20 februari 2022 @ 22:54:
Qua weer is het hier in NL best kloten geweest de afgelopen dagen; maar de vooruitzichten voor Barcelona deze week zijn uitstekend. Alleen vrijdag een beetje kans op regen; de rest lijkt droog. Woensdag begint de actie op de baan!

[Afbeelding]
Zou wat zijn als het daar sneeuwt net zoals een paar jaar geleden.
Dan nog een zandstorm in Bahrein en de tombola kan beginnen bij race 1.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
https://www.formula1.com/...Season-Track-Session.html

Benieuwd of hier nog iets te zien valt behalve de dagen (23 t/m 25 februari) en tijdstippen (9.00 - 18.00), zie iets met baantijden.

@DaniëlWW2 komt er eventueel nog een F1 2022 testdagen topic?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chocoball schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:00:

Benieuwd of hier nog iets te zien valt behalve de dagen (23 t/m 25 februari) en tijdstippen (9.00 - 18.00), zie iets met baantijden.

Wacht, dat is aankomende week al? :>
Uh ja, ik ga dan denk ik maar wat maken. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
YakuzA schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:21:
https://www.motorsport.co...chnical-sessions/8310121/

F1 "Show and tell sessions" plannen voor 2022, klinkt wel positief iig :)
Ik hoor de stem van RTL al, Olaf of Allard in de pitsstraat, en zie de laser pointer al voor me :P

[...]
klein beetje offtopic:
;)

Om weer helemaal in de "Nieuwtjes uit de pitstraat" sferen te komen.

Dit seizoen valt er gelukkig genoeg nieuws te melden itt vorig jaar.
Ben blij dat we weer eens wat innovatie gaan zien in de koningsklasse, qua nieuwe ontwikkelingen voelde afgelopen seizoen een beetje of je naar een 2e hands autorace zat te kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 20-02-2022 23:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:03:
[...]
Wacht, dat is aankomende week al? :>
Uh ja, ik ga dan denk ik maar wat maken. :P
Je kan altijd nog aankomen met de FIA smoes dat Barcelona nog geen officiële testdagen zijn, maar test sessies :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het live commentaar via de App van Olav Mol zal gebruikt worden in de samenvattingen van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ZuinigeRijder schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:15:
Het live commentaar via de App van Olav Mol zal gebruikt worden in de samenvattingen van Ziggo.

[YouTube: Olav Mol: Onzin dat Red Bull en Verstappen last krijgen van F1-titelstrijd 2021]
Dat lijkt mij een logische keuze voor Ziggo. De NOS deed dat ook altijd al met de beelden die ze via Ziggo kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

PalingDrone schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:08:
[...]

klein beetje offtopic:
;)
[YouTube: René et Gaston - Vallée De Larmes [1993]]
Om weer helemaal in de "Nieuwtjes uit de pitstraat" sferen te komen.
Leuk liedje, het duurde even voor ik door had wat dit met F1 te maken. Voor andere niet-Ziggo-kijkers: Blijbkaar gebruikt Olav Mol dat als achtergrondmuziek bij pitwalks, of zo iets. Hieronder geef iemand vast wel de details: :)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
Chocoball schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:00:

De testdagen in Barcelona zijn besloten en worden sowieso niet uitgezonden }:O
Bahrein wel.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Is er sowieso al iets te zien op ViaPlay eigenlijk of betaal je pas zodra er uitgezonden wordt?

Wel zin in DTS net voor begin. Nog een keertje smullen ook al doet Max amper mee met Netflix :9

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Chiron schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Bahrein wel.
Live inderdaad niet. Op F1TV komt volgens mij wel elke dag een samenvatting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Chiron schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Bahrein wel.
Dat was al langer bekend inderdaad. Gaat mij er meer om of Formule 1 iets met de door mij gelinkte pagina gaat doen dan alleen rondetijden (die natuurlijk niks zeggen).

Haas heeft zijn shake down op het circuit van Barcelona. Filmpje via Twitter

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/YP3nak82/s1000/haas2022-1.webp

[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 21-02-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zou zeer welkom zijn wat mij betreft! Michael Andretti is er geloof ik ook al wat langer mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ingelogd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:08:
Er zouden meer nieuwe aanvragen zijn gedaan o.a. van The Panthera Team Asia F1.
Op zich niet heel erg, de grid is maximaal 24 auto's (en dus 12 teams).

EDIT:
Al lees ik net ook dat de limiet 26 auto's is (en dus 13 teams...)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2022 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Chocoball schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Dat was al langer bekend inderdaad. Gaat mij er meer om of Formule 1 iets met de door mij gelinkte pagina gaat doen dan alleen rondetijden (die natuurlijk niks zeggen).
Er staat
"Using the links above you can find the full track schedule, plus the latest news headlines, circuit information and daily reports."

Ik gok dat ze via het tabblad News samenvattingen en evt. andere artikelen gaan brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JB schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:30:
Is er sowieso al iets te zien op ViaPlay eigenlijk of betaal je pas zodra er uitgezonden wordt?

Wel zin in DTS net voor begin. Nog een keertje smullen ook al doet Max amper mee met Netflix :9
Natuurlijk een uitgelezen kans voor Netflix om het drama van het hele seizoen samen te vatten in drie afleveringen over de laatste race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:53:
[...]
Op zich niet heel erg, de grid is maximaal 24 auto's (en dus 12 teams).

EDIT:
Al lees ik net ook dat de limiet 26 auto's is (en dus 13 teams...)
Volgens mij krijgen de top 10 teams prijzengeld van het constructeurskampioenschap. Daarbij betekend meer teams ook dat de licentiegelden etc door meer gedeeld moeten worden. Al met al komt er daardoor meer financieel risico bij alle teams, maar zeker bij de teams die aan de onderkant zitten. Niet iedereen zit daar op te wachten... Maar ik denk zelf wel dat het goed voor de sport kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gropah schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Volgens mij krijgen de top 10 teams prijzengeld van het constructeurskampioenschap. Daarbij betekend meer teams ook dat de licentiegelden etc door meer gedeeld moeten worden. Al met al komt er daardoor meer financieel risico bij alle teams, maar zeker bij de teams die aan de onderkant zitten. Niet iedereen zit daar op te wachten... Maar ik denk zelf wel dat het goed voor de sport kan zijn.
Vandaar de USD $200M fee als je als nieuw team mee wilt gaan doen in de F1. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 18:51
Haas is bezig met een shakedown op Barcelona. Auto is, zoals verwacht, compleet anders dan renders die we eerder zagen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMHQ7mNXIAgjawv?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

Extigo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:27:
Haas is bezig met een shakedown op Barcelona. Auto is, zoals verwacht, compleet anders dan renders die we eerder zagen.
[Afbeelding]
Dit zijn haast ferrari achtige sidepods... we kunnen de goot niet zien, maar op deze foto lijkt die er ook te zijn

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Haas heeft zijn shake down op het circuit van Barcelona. Filmpje via Twitter
[Twitter]
[Afbeelding]
Bijzondere frontwing endplate, die strake erop wijst naar onderen toe icm een hap eruit?
Geen sharkfin?

Die zwarte uitstekende hoorns thv de airbox wordt vast nog wat voor de FIA, die lijken een beetje op die hoorns van de Ferrari van een paar jaar terug.

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 21-02-2022 12:00 ]

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:17

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMHVfzpX0AQwP6C?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMHVfzoXsAUf0Y7?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMHVfzoX0AUoRjN?format=jpg&name=large

[ Voor 12% gewijzigd door Edd op 21-02-2022 12:33 . Reden: Video was al gepost.. ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 19:07
Extigo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:27:
[Afbeelding]
Lol, die auto's lijken echt totaal niet op elkaar. Zelfs het startnummer is anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:24

Spotmatic

Ken sent me

Ypuh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:09:
[...]

Lol, die auto's lijken echt totaal niet op elkaar. Zelfs het startnummer is anders 8)7
Het is maar goed dat ik me buiten alle discussies heb gehouden. De auto's bespreken op basis van de livery reveals is een leuk tijdverdrijf, maar het gaat technisch gezien ook helemaal nergens over. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

"Aparte" sharkfin, via reddit:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4qppql9vx5j81.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:17

Edd

noo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:13:
[...]

"Aparte" sharkfin, via reddit:

[Afbeelding]
Kijkend naar de eerste foto in Edd in "[F1] Seizoen 2022" lijken er louvres onder te zitten, dus extra koeling voor de motor?

[ Voor 13% gewijzigd door Edd op 21-02-2022 12:31 . Reden: Link aangepast. Tnx @Dazzler2120 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 18:43

Dazzler2120

FP ProMod
Edd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Kijkend naar de eerste foto in https://gathering.tweaker...uote_message/70673110/113 lijken er louvres onder te zitten, dus extra koeling voor de motor?
Je verwijzing is niet lekker gegaan; je komt nu op een pagina waarin je de gelinkte post gaat quoten.
Edd in "[F1] Seizoen 2022" zal je bedoelen als linkje ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Er zitten heel veel kleine details op die Haas.

Inderdaad de uitlaat louvres onder de sharkfin, aparte flapjes aan de buitenzijde van de voorvleugel en ook de vloer heeft wat aparts bij de achterwielen.
Ze hebben in ieder geval goed de tijd gehad om de regels te bestuderen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:52:
[...]
Zou zeer welkom zijn wat mij betreft! Michael Andretti is er geloof ik ook al wat langer mee bezig.
Deze aanvraag is al afgeschoten door de FIA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Het nieuwe en grotere F1 motorhome.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/YEQPakPY/s1000/f1-motorhome-1.webp

https://www.motorsport.co...arcelona-paddock/8367048/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaool schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:35:
[...]

Deze aanvraag is al afgeschoten door de FIA.
Zou voor het eerst zijn, de FIA die met 3 dagen al reageert... De Tweet waar naar gerefereerd werd, was immers gepost op 18 Februari j.l:

EDIT:
Wat zoeken levert inderdaad artikelen als https://nl.motorsport.com...m-niet-overwegen/8313098/ op, waarin gesproken wordt over dat de FIA aangeeft nu hier niet over te kunnen buigen. Gelukkig is 2024 nog ver.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2022 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
YakuzA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:42:
[...]

Bijzondere frontwing endplate, die strake erop wijst naar onderen toe icm een hap eruit?
Geen sharkfin?

Die zwarte uitstekende hoorns thv de airbox wordt vast nog wat voor de FIA, die lijken een beetje op die hoorns van de Ferrari van een paar jaar terug.
Sharkfin is er, zie de andere foto's. Niet volledig verbonden aan de motorkap, vanwege extra koeling.

Die uitstekende hoorns heeft Ferrari nu ook weer, FIA heeft alle designs voor de shakedowns goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:37:
[...]
Zou voor het eerst zijn, de FIA die met 3 dagen al reageert... De Tweet waar naar gerefereerd werd, was immers gepost op 18 Februari j.l:

[Twitter]
EDIT:
Wat zoeken levert inderdaad artikelen als https://nl.motorsport.com...m-niet-overwegen/8313098/ op, waarin gesproken wordt over dat de FIA aangeeft nu hier niet over te kunnen buigen. Gelukkig is 2024 nog ver.
Daarnaast wilt Andretti ook inschrijven voor F2 en F3. Formule-2 is mogelijk, daar zijn nog plekken vrij. Bij F3 is dat niet het geval, die zullen een team moeten overnemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:57:
[...]

Daarnaast wilt Andretti ook inschrijven voor F2 en F3. Formule-2 is mogelijk, daar zijn nog plekken vrij. Bij F3 is dat niet het geval, die zullen een team moeten overnemen dan.
Mja, Andretti lijkt met Andretti Global eigenlijk bij zo'n beetje elk grote sportklasse mee gaan doen. Ik denk dat ze daarmee een 'jack of all trades, master of none' gaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:58:
Mja, Andretti lijkt met Andretti Global eigenlijk bij zo'n beetje elk grote sportklasse mee gaan doen. Ik denk dat ze daarmee een 'jack of all trades, master of none' gaan worden. :)
Zou hij snel van z'n geld afwillen of zo? :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

warp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:02:
[...]
Klopt, de beste manier om miljonair te worden is om als miljardair in autosport te stappen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Spotmatic schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:04:
Klopt, de beste manier om miljonair te worden is om als miljardair in autosport te stappen. _O-
Precies, daarom juist ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeverSettle
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zauysf8576j81.jpg

Bron: Reddit

Ik zie toch een Honda logo!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pfft, ik zoeken, en zoeken naar het logo van de H in het vierkantje, geen logo.

Je bedoeld HONDA als naam dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 21-02-2022 13:51 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Spotmatic schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Geld maakt geld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
YakuzA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Pfft, ik zoeken, en zoeken naar het logo van de H in het vierkantje, geen logo.

Je bedoeld HONDA als naam dus :P
Oops, ja Honda als naam. Geen HRC, terwijl RB en AT dat beide op de liveries hadden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rijden ze nou met 1 en 2 in Romeinse cijfers? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

De BWT Alpine release vanavond 18:30:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Krijgen we toch weer een roze auto op de grid? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
En heel groot de Oracle naam. Heet het team over een paar jaar Oracle Volkswagen Racing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Tleilaxu schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:52:
[...]

En heel groot de Oracle naam. Heet het team over een paar jaar Oracle Volkswagen Racing?
Is dit format niet altijd al het format geweest voor het teamnaam? De naamsponsor heeft er bij mijn weten altijd zo 'groot' boven gestaan...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:57:
[...]

Is dit format niet altijd al het format geweest voor het teamnaam? De naamsponsor heeft er bij mijn weten altijd zo 'groot' boven gestaan...
Hmm, je hebt helemaal gelijk, even opgezocht en bv "Aston Martin" stond er in het verleden ook zo boven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
[...]

Bij Red Bull hoor je ze niet klagen, 500 miljoen dollar voor 5 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

"Oracle Red Bull Racing Volkswagen", net zoals het vorig jaar "<naamsponsor> Red Bull Racing Honda" was

(al zullen ze eerder met de Porsche of Audi naam daar willen staan)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Waarom niet gewoon die 1 als die 2 enen in die 11...
Die dikke 1 is echt lelijk, die andere enen zijn prima.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MrOleo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:27:
[...]

Waarom niet gewoon die 1 als die 2 enen in die 11...
Die dikke 1 is echt lelijk, die andere enen zijn prima.
Dat is tot daar aan toe. Maar waarom is die 1 niet in goudkleur. :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:16

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:31:
[...]

En er zou eigenlijk moeten staan:

1* / 11

It's called racing! Thanks Micky!!One!!1!1!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
sjaool schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:31:
[...]

Als goud een onderdeel was van de huisstijl van Red Bull Racing dan ging dat prima. Dus het werd een dikkere 1.

Mooi? Ik vind van niet. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
pjottum schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:40:
[...]

1* / 11

Zucht... :F

Hamilton heeft zelf gezegd dat fans Max niet kwalijk kan nemen... Ieder coureur zou voor die poging gaan. Het is de FIA dat een zooitje van had gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
het zou altijd een * hebben gehad, immers Hamilton die een bocht afsneed, of verstappen die in silverstone er af is gereden. er was/is altijd wel iets te noemen over het kampioenschap, zeker bij een zelfde puntenaantal aan het begin van de laatste race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NeverSettle schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:48:
[...]
Het is de FIA dat een zooitje van had gemaakt.
En het erge is, ze hebben het er niet beter op gemaakt. Ik ben dus heel benieuwd naar het complete rapport van de FIA.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

pjottum schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:40:
[...]

1* / 11

Net zoals bij een WK voetbal;
Bij verstappen staat er 1*
Bij Hamilton staat er 44******* 8)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00

DataGhost

iPL dev

Zewatanejo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:15:
[...]

Net zoals bij een WK voetbal;
Bij verstappen staat er 1*
Bij Hamilton staat er 77*******
BREAKING: zevenvoudig F1-wereldkampioen vertrekt naar Alfa Romeo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
DataGhost schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:29:
[...]

Fred Vasseur in zijn nopjes :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DataGhost schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:29:
[...]

* 8 voudig toch volgens sommige? :P

* Genoeg met dat ge *. :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Illegal_Alien schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:37:
[...]
* 8 voudig toch volgens sommige? :P

* Genoeg met dat ge *. :+
Liever een ster op je Mercedes dan een Mercedes in je... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
vers van de pers:

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Sakhir baan lijkt verdacht veel op die van Barcelona :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Zelfs dat plaatje bevat al roze, maar ook nog een hoop blauw.
Ik maak me een beetje zorgen dat de kleurstelling donkerblauw met een roze streepje wordt, want Williams heeft net zo'n livery gepresenteerd. Vooruit, daar is het streepje licht rood.

Gelukkig zijn de auto's dit jaar wel op meer dan alleen de livery uit elkaar te houden.

[ Voor 12% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 21-02-2022 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

warp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:02:
[...]

Misschien vindt hij het wel gewoon leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

asing schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:52:
[...]

Sakhir baan lijkt verdacht veel op die van Barcelona :P
Ben je zo druk bezig met al die formattering te laten kloppen en dan kopieer je alsnog de verkeerde link. -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cvanderkaaij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
McLaren met een zeer heftige kleur oranje op de baan!
https://www.instagram.com/p/CaPqvSIMwFi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Zewatanejo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:33:
[...]

Dit zijn haast ferrari achtige sidepods... we kunnen de goot niet zien, maar op deze foto lijkt die er ook te zijn
Behoorlijk.
Toen we de Ferrari te zien kregen heb ik nog gedacht "ook zo'n brede sidepod, het is net de Haas met grotere luchtinlaten". Komt Haas zelf met grotere luchtinlaten aanzetten... begint de convergentie nu al? ;)

Ik hoop dat er in Bahrein nog iets over is van de verschillen tussen de auto's.

[ Voor 8% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 21-02-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00

DataGhost

iPL dev

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:58:
[...]

Ik maak me een beetje zorgen dat de kleurstelling donkerblauw met een roze streepje wordt, want Williams heeft net zo'n livery gepresenteerd. Vooruit, daar is het streepje licht rood.

Gelukkig zijn de auto's dit jaar wel op meer dan alleen de livery uit elkaar te houden.
De Alpines zijn waarschijnlijk te herkennen aan dat ze naast de baan staan, aangezien ze dit jaar met een volledig nieuwe motor gaan rijden tot 2026, waarbij ze betrouwbaarheid hebben opgegeven voor performance. Terugkijkend op de betrouwbaarheid toen Red Bull er nog mee reed verwacht ik daar niet heel veel spectaculairs van :+ Nou ja, radioberichten van Alonso misschien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
@DataGhost met een nieuwe split turbo zelfs waarmee ze kiezen voor meer prestatie dan betrouwbaarheid.

https://www.motorsport.co...-turbo-f1-engine/8365638/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:58:
[...]

Volgens mij wil BWT gewoon een roze auto en anders sponsoren ze niet. Ik denk dus niet dat het om een roze lijntje gaat. Eerder een roze auto met een blauw lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
RobertMe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:12:
[...]

Volgens mij wil BWT gewoon een roze auto en anders sponsoren ze niet. Ik denk dus niet dat het om een roze lijntje gaat. Eerder een roze auto met een blauw lijntje.
Afgelopen seizoen waren ze gewoon sponsor van AMR en had die wagen juist enkel wat roze elementen? Tuurlijk, ze zijn natuurlijk niet zonder reden weg bij AMR. Ook was het geen geheim dat ze hem liever helemaal roze zagen, maar het is niet een gegeven alsof ze anders sowieso niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:12:
[...]

Ik hoop het, maar afgelopen jaar hebben ze Aston Martin gesponsord en die was groen.

Als ik het voor het kiezen had dan ging Alpine weer in Renault-geel rijden. Niet omdat ik zo'n fan van Renault ben maar omdat het een lekker opvallende kleur is.

Misschien dat een toekomstige klant van Renault iets met geel kan doen. Eens even kijken in welke kleur het Indycar team van Andretti rijdt... goh.... HL3 confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Ik hoop het, maar afgelopen jaar hebben ze Aston Martin gesponsord en die was groen.

Als ik het voor het kiezen had dan ging Alpine weer in Renault-geel rijden. Niet omdat ik zo'n fan van Renault ben maar omdat het een lekker opvallende kleur is.

Misschien dat een toekomstige klant van Renault iets met geel kan doen. Eens even kijken in welke kleur het Indycar team van Andretti rijdt... goh.... HL3 confirmed!
Ze zijn juist bij AM weg gegaan vanwege te weinig roze op de livery. Was min of meer een last minute deal, gezien de AM auto eerst limoen groene lijnen had.
Pagina: 1 ... 29 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics