Minder materiaal maar wel de beste coach aan t stuur? Zoiets?hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:53:
Nou, dan kunnen we dus ook het WK voetbal winnen
Wow wow wow.. het was een kansloze race met een hoop bijna momenten. Maar dan toch nog een wonder!!!
I served in a company of heroes.
Wat zouden ze bij het automerk Mercedes nou denken van Toto. Goede reclame is dit niet.
Lewis gewoon netjes en sportief, hoewel hij in zijn hoofd waarschijnlijk er ook anders over denkt. (Zou ik ook doen als ik hem was....)
Lewis gewoon netjes en sportief, hoewel hij in zijn hoofd waarschijnlijk er ook anders over denkt. (Zou ik ook doen als ik hem was....)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Je denkt dat Russel niet hetzelfde zal doen als Leclerc als hij de kans heeft?TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:50:
[...]
Jij denkt dat hij Hamilton mag aanvallen?
Russel is geen pannenkoek en ook helemaal niet het soort coureur die zichzelf zal schikken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi hoe Toto 'em op z'n toet krijgt.
Maar toch is het allemaal weer een beetje vaag.
Blij ben ik, maar er is teveel invloed van "de leiding".
HAM had deze toch wel min of meer in het zakkie.
Maar deze keer klaag ik niet.

Eat the bugs, live in a pod
Mooi cadeau voor m’n 5-jarig huwelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eens. De stewards moeten echt veel consistenter worden. Het voelt gewoon of ze maar wat doen.PjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:52:
Met hoe Max dit seizoen heeft geracet verdient hij het. Echter, de beslissingen van deze en de laatste races laten een zure smaak achter.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik denk dat de FIA geen andere keus had dan lapped cars er voorbij te laten, als dat niet was gebeurt hadden ze de hele wereld over zich heen gekregen vermoed ik.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik ben het zeker sinds Russell te vaak Mercedes napraat niet vaak met hem eens, maar hier hij heeft wel gelijk, met hoe het aan het einde is gegaan is niet goed. Het doet niets af aan de prestatie van Verstappen over het seizoen, maar dat een kampioenschap op zo een beslissing de ene of andere kant opvalt is twijfelachtig te noemen.
Wat. een. beelden. We maken hier geschiedenis mee mensen!
Zo blij dat ik dit heb mogen meemanen.
Zo blij dat ik dit heb mogen meemanen.
Masi moest even z’n fout van de eerste ronde herstellen in de laatste.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Domme fout van de fia door Hamilton niet de plek terug te laten geven en daarna een goedmakertje aan het eind. Wat een prutsers 😂
Dit dus.
Zoals altijd geldt: alles wat voor "but" staat telt niet
Ik betaal met all plezier de krat bier die ik gewed had
Ik ben benieuwd of Max nog los gaat want hij is er zo koel onder...
En die emoties bij Max en Kelly.
En die emoties bij Max en Kelly.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk dat het merendeel het op de achtergrond liet aanstaan, het is meer 'een gezegde' dan een actie.Dacuuu schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:53:
Er was toch iemand in het topic die na een rondje of 10 zijn tv al had u gezet?![]()
er liggen dus ergens achter de mercedes garage 100-en HAM 8x WDC tshirts in de prullenbak
Dit kunnen ze toch niet meer intrekken hoor.Bloodclot schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:52:
Ben er nog niet gerust op boys....
De safety car regels werden niet goed gehanteerd.....
Volgend seizoen moet er wel echt wat gebeuren aan het handhaven van de regels desalniettemin, laatste races ging de lol er echt wel af.
Lol volgens mij schuift Russel er een bocht later zelf uit hoor?davystam schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:50:
Karma? Schumacher rijd een Mercedes motor uit de wedstrijd wat leid tot het kampioenschap van Max.....
Wéderom op het verkeerde moment uit de F1 gestapt. Ongelofelijk.soundtrack schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
Bedankt Honda!

Zover ik weet zijn dit 2 dingen die naar inzicht van de wedstrijdleiding zijn. Dus als ze het goed vinden, gebeurd het.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
1. Waarom mochten maar een handvol auto's de SC inhalen
2. Waarom mocht er geraced worden voor die gedubbelde wagens terug aangesloten waren achteraan het pak.
Lijkt me niet dat dat iets is waarmee Mercedes de boel kan overturnen ofzo, maar toch wéér 2 heel bizarre beslissingen die haaks staan op hoe het altijd gaat?
-
We gaan het zienDaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Je denkt dat Russel niet hetzelfde zal doen als Leclerc als hij de kans heeft?
Russel is geen pannenkoek en ook helemaal niet het soort coureur die zichzelf zal schikken.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat is er nu juist gezegd geweest van Toto en de Fia?
Ik heb het niet mee gekregen door het lawaai hier...
Toekomstige Mercedes medewerker die nu alvast de hielen van zn nieuwe baas likt? valt me tegen van Russell.
+ Perezsoundtrack schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
Bedankt Honda!
+ LAT
+ FIA (toch nog op de valreep
Juist wel, het is een Hollywood natte droom.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:34:
Dit. Schrijf. Je. Niet.

Ik had liever een normaal racejaar gezien zonder al die manipulatie.
Dit haalt nl ook het gevoel van de prestatie weg bij Max/RedBull.
Ik begin misschien weer met kijken wanneer er meer dan 4 teams actief kunnen doen voor de overwinning. (net als bij Indycar.)
How do you save a random generator ?
1 vind ik ook bijzonderJebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
2. Waarom mocht er geraced worden voor die gedubbelde wagens terug aangesloten waren achteraan het pak.
Lijkt me niet dat dat iets is waarmee Mercedes de boel kan overturnen ofzo, maar toch wéér 2 heel bizarre beslissingen die haaks staan op hoe het altijd gaat?
2 Dat is normaal gesproken ook niet, ze mogen er voorbij en daarna moeten ze wegwezen en na x-afstand wordt er vrij gegeven.
Ik denk dat alleen die auto's mochten inhalen, omdat er simpelweg geen tijd meer was. Ze hadden nog maar net 1 volle ronde, als alles in had moeten halen had je geen raceronde meer over. Daarbij, gezien het kampioenschap, de andere ingehaalden deden er niet toe en hadden geen invloed. Als Lewis/Mercedes zijn kan je daar wat van zeggen, maar ik denk dat de FIA dan zou zeggen: anders hadden we geen raceronde meer over.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ben wel benieuwd wat de regels nu precies zeggen over die situatie, nu beslist de FIA dit dus maar op basis waarvan?
Masi zegt dat hij ze wil laten racen maar dat was al 50 minuten aan de gang dus het voelt erg vreemd om dan zo'n beslissing te nemen, zeker wetend hoe die vrijwel zeker uit zal pakken.
Masi zegt dat hij ze wil laten racen maar dat was al 50 minuten aan de gang dus het voelt erg vreemd om dan zo'n beslissing te nemen, zeker wetend hoe die vrijwel zeker uit zal pakken.
.
[ Voor 11% gewijzigd door cy-gor25 op 12-12-2021 18:40 . Reden: domme opmerking ]
Die heeft zijn inlogcodes voor zijn socials al moeten inleveren ….
Masi zei this is hard racing.masauri schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
Account wordt vast al beheerd door MERC.Sempy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
[...]
Toekomstige Mercedes medewerker die nu alvast de hielen van zn nieuwe baas likt? valt me tegen van Russell.
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus ik moet nog even ruim 200 reacties teruglezen.
Ik was eerst sprakeloos en het duurde even voordat het binnenkwam dat de stewards niks gingen doen.
Toen was het feesten.
Ik was eerst sprakeloos en het duurde even voordat het binnenkwam dat de stewards niks gingen doen.
Toen was het feesten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan alleen maar zeggen, bedankt voor de Tweaker die ingezet heeft op Ham omdat die het altijd verkeerd had. 🥳🥳🥳🥳
Misschien omdat hij vorige week bijna Max eruit kegelde na een restartvhal schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
Snap eerlijk gezegd niet waarom ze Perez nou naar binnen haalden
Zal wel iets stuk zijn geweest. Hij had 3e meer dan verdient.
Netflix heeft het wel gemakkelijk dit jaar… gewoon copy/paste en je heb een top drama serie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ze wachten sowieso niet tot ze achteraangesloten zijn, een stuk weggereden en dan wordt het veld losgelaten. Dat is al tijden zo. En ik gok dat ze gewoon gekeken hebben hoe ze nog tot een situatie konden komen waarin er zonder SC gefinisht kon worden. Ik ga er vanuit dat ze dat volgens het boekje hebben gedaan, geen idee hoe die regels exact zitten.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Had masi invloed op de eerste beslissing van de stewards?
Kan dit goedmakertje zijn?
Kan dit goedmakertje zijn?
No Masi, no Masi!HMC schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
Mooi hoe Toto 'em op z'n toet krijgt.

Hamilton toont zich hier echt een groot verliezer hoor. Besef even hoe ongelooflijk teleurgesteld hij moet zijn. Hij blijft wel gewoon staan. Grote meneer.

PSN: xMaurice93
Iets in het Engels..masauri schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
Sorry, ben ontzettend melig en vind het gewoon verdient.
It's called motor racing
En Yuki gewoon nummer 4, ongelovelijk!FrederiqueLM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:39:
[...]
Mooie tijd van Yuki, dat had ik zeker niet verwacht voor Gasly. Die kerel zit echt in een lift.
Daar gaat de Jip en Janneke champagne

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
No no no no no Michael zisss is nog right!!!masauri schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
PSN: Finally_Chris
Met gekromde tenen de wedstrijd zitten kijken. Dank je Latifi, dank je Michael Masi en dank je Max voor die geweldig laatste ronde!
@DaniëlWW2 bedankt voor de enorme taak om ons in bedwang te houden! Bijna 2000 posts tussen start en finish. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten.
Iedereen gefelicteerd!!!!!! WAT EEN SEIZOEN! WAT EEN FINALE!!!
@DaniëlWW2 bedankt voor de enorme taak om ons in bedwang te houden! Bijna 2000 posts tussen start en finish. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten.
Iedereen gefelicteerd!!!!!! WAT EEN SEIZOEN! WAT EEN FINALE!!!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Super gaaf dat Max wereldkampioenschap heeft binnengehaald maar oi oi wat heeft de FIA kleuring gegeven aan deze laatste 2 races. Ze zijn te aanwezig geweest in allerlei dubieuze beslissingen, zonde.
That didn't age wellenchion schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:32:
Voor eens en altijd heb ik hem uitgezet, en dat na 30 jaar kijken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja dan hadden we niet dit resultaatFunkyTrip schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
Domme fout van de fia door Hamilton niet de plek terug te laten geven en daarna een goedmakertje aan het eind. Wat een prutsers 😂
Prima call om hem racend uit te rijden wmb. Beslissende wedstrijd uitrijden met een safety car is toch niet goed voor de sport. Daarmee heeft Mercedes gewoon op taktiek verloren
Wanneer wordt de wcd beker uitgereikt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Twitter en Reddit in full meltdown modus
Het gala geloof ik.Quad schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:57:
Wanneer wordt de wcd beker uitgereikt?
Wow, just wow.
Beetje balanceren tussen L1 en L58, eerste hielp Merc/HAM, tweede RB/VER. Masi doet zijn best.
Beetje balanceren tussen L1 en L58, eerste hielp Merc/HAM, tweede RB/VER. Masi doet zijn best.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
CR1691 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:57:
[...]
No no no no no Michael zisss is nog right!!!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je wil niet dat hij stilvalt en de boel alsnog ongewild verkloot, LAT was genoeg, moest niks meer bij komen.soulcrusher schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:56:
[...]
Misschien omdat hij vorige week bijna Max eruit kegelde na een restart![]()
Zal wel iets stuk zijn geweest. Hij had 3e meer dan verdient.
Dat eerste is een issue en zal uitgeklaard moeten worden tegen volgend seizoen maar dat zal geen impact meer hebben op het resultaat van vandaag. Dat tweede is nooit geweest. Er is zelfs geen regel die stelt dat men wagens zichzelf moet laten ontdubbelen. Het is gewoon toegestaan en is een beslissing van de race director, dit zodat wagens die direct in competitie zijn met elkaar geen last krijgen van die gedubbelde wagens. Die moeten er dus gewoon tussen uit en met voldoende afstand om niet onmiddelijk terug bijgehaald te worden.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
Massi heeft hier gewoon ervoor willen zorgen dat de race niet in SC eindigt, eigenijk ook een beetje een vreemde beslissing als je het mij vraagt omdat die SC in een laatste ronde alsnog de pits in rijdt en we gewoon onder geel finishen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik kan me niet herinneren dat ik de afgelopen 25 jaar zo’n bom aan zenuwen en emotie in 1:30 heb zien loskomen. Wat een ongekend gevoel was dat!
YES YES YES YES YES!!!!!
Discutabel maar what was not this season!!
Discutabel maar what was not this season!!
- DaniëlWW2
- Niet online
16u, tijd voor bier!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zo….ik ben er weer…
BAM!!!
Enige maar belangrijkste gelukje ooit!
Wat een race.
Een race van 2 rondjes
Slechte start
Sublieme laatste ronde en tactiek.
Super voor iedereen. En de meesten hier!
Wie had dit verwacht???
En ik neem aan dat Latifi rest van zn leven gratis Red Bull krijgt en op de verjaardag van Max mag komen. Sterker Max zn zoon gaat waarschijnlijk Nicholas heten.
BAM!!!
Enige maar belangrijkste gelukje ooit!
Wat een race.
Een race van 2 rondjes
Slechte start
Sublieme laatste ronde en tactiek.
Super voor iedereen. En de meesten hier!
Wie had dit verwacht???
En ik neem aan dat Latifi rest van zn leven gratis Red Bull krijgt en op de verjaardag van Max mag komen. Sterker Max zn zoon gaat waarschijnlijk Nicholas heten.
En DTS, en alle vage vlog-analyses op youtube..AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:57:
Ik heb nu al zo'n zin Ted's notebook.
ik wil ALLES nu zien!
HAM is sympathiek, maar hoop ook dat hij niet in 'self destruct' mode is.
Vond zijn opmerking van we zien het wel volgend jaar vreemd en HAM lijkt me niet zo sterk als VER.
We zien natuurlijk alleen de buitenkant, maar opzicht geloof ik er wel in.
Kunnen natuurlijk achter alles van alles zoeken.
Vond zijn opmerking van we zien het wel volgend jaar vreemd en HAM lijkt me niet zo sterk als VER.
We zien natuurlijk alleen de buitenkant, maar opzicht geloof ik er wel in.
Kunnen natuurlijk achter alles van alles zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 12-12-2021 15:59 ]
Al die mensen die nu tekeer gaan tegen Russel die hadden niet anders dan hem gereageerd als het precies omgekeerd was en Lewis de laatste ronde op deze wijze cadeau gekregen had.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hoe bedoel je? Fantastische, eerlijke vent, met mooie uitspraken. Staat stevig in z'n schoenen.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:53:
Het is wel jantje lacht, Jantje huilt hier in het topic omtrent Masi en de FIA
De laatste 10 min zijn echt gigantisch mooi gewoon
Eindelijk een keer voordeel
Lewis in begin en max aan het eind
Het kon toch ook niet zo zijn dat ze die achterblijvers lieten zitten dat doen ze nooit
Eindelijk een keer voordeel
Lewis in begin en max aan het eind
Het kon toch ook niet zo zijn dat ze die achterblijvers lieten zitten dat doen ze nooit
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Wie was driver of the day? Helemaal gemist.
En lol in de modbreak onderin.
Ik ga die Honda-mannen wel missen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/B3TauYe1pe14K3Ajy1he5hri.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat tweede punt omdat anders de herstart ook niet fair is. En ook niet overeenkomend met hoe het normaal gaat.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Enige wat ik me afvraag.
Ik kan een heleboel controversiële beslissingen van de FIA opnoemen trouwens. Maar geen zin in
Na die eerste beslissing van de stewards vergat ik even dat ik F1 keek en er nog van alles kon gebeuren. Checo was een absoluut beest, zonder hem had Hamilton denk ik een vrije pitstop kunnen hebben. Daarna was Red Bul erg scherp op de VSC en de SC, waardoor Hamilton geen keuze had dan buiten blijven.
De uiteindelijk beslissing van de stewards om ze nog een ronde te racen leek me logisch, normaal mogen lapped cars ook inhalen van wat ik me herinner en je wil niet dat het kampioenschap eindigt onder een SC lijkt me. En dan dat einde, het is net een filmscript. Wat een heerlijk seizoen was dit. Hopelijk volgend seizoen een strijd tussen meerdere drivers/constructeurs!
De uiteindelijk beslissing van de stewards om ze nog een ronde te racen leek me logisch, normaal mogen lapped cars ook inhalen van wat ik me herinner en je wil niet dat het kampioenschap eindigt onder een SC lijkt me. En dan dat einde, het is net een filmscript. Wat een heerlijk seizoen was dit. Hopelijk volgend seizoen een strijd tussen meerdere drivers/constructeurs!
Kimicomputerjunky schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:59:
Volg je bankbiljetten
Zoek anders even de berichten op van rondje 1, of een paar rondes voor het eindeYpuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
[...]
Hoe bedoel je? Fantastische, eerlijke vent, met mooie uitspraken. Staat stevig in z'n schoenen.
PSN: xMaurice93
Kimicomputerjunky schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:59:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kan ie toasten met ene Connelly no?Edd schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
Wel balen voor Max.. Nu moet die naar het FIA Gala..

Dat is ook mijn gevoel. Het resultaat is naar de prestaties maar de weg ernaartoe was te onduidelijk mbt de FIA en stewards. Ik hoop dat ze dat voor volgend jaar echt als verbeterpunt gaan doorvoeren want het blijft zo een jurysport. En onvoorspelbaar gedrag neigt al snel naar onbetrouwbaar gedrag.PjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:52:
Met hoe Max dit seizoen heeft geracet verdient hij het. Echter, de beslissingen van deze en de laatste races laten een zure smaak achter.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ongelooflijk, wat een einde, het hele jaar links en rechts benadeeld met rare beslissingen, uitvalbeurten die Verstappen niet aan te rekenen waren. First lap zag ik de Mercedes-bias al weer aankomen, geen leaving the track and gaining an advantage, maar dan toch die ontknoping. Dik verdiend en wat zijn we verwend met een spectaculair seizoen, ook dankzij Mercedes. Nu de lange wacht tot volgend seizoen.
alternativ
Beetje een fuckup van f1tv, interviews zijn nog niet af en de post race show is al begonnen.
Wat een seizoen. Masi drukt er wel een stempel op zeg.
Wat een seizoen. Masi drukt er wel een stempel op zeg.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Precies, als je voor Hamilton bent dan valt het in de laatste ronde het ineens de andere kant op. Dan ben je behoorlijk teleurgesteld.ArthurMorgan schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
Al die mensen die nu tekeer gaan tegen Russel die hadden niet anders dan hem gereageerd als het precies omgekeerd was en Lewis de laatste ronde op deze wijze cadeau gekregen had.
Ik zou de FIA een hei-sessie aanbevelen
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Het scheelt een boel dat de controversie/teleurstelling nu vanuit mercedus naar de FIA/Masi is gericht, en niet naar RedBull. Lewis is dan gelukkig volwassen genoeg om er waardig bij te staan en inderdaad Max/RB niks in afgunst af te nemen maar ze netjes te feliciteren en erbij te staan. Maakt het een stuk mooier op het podium.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:56:
Hamilton toont zich hier echt een groot verliezer hoor. Besef even hoe ongelooflijk teleurgesteld hij moet zijn. Hij blijft wel gewoon staan. Grote meneer.
Die zullen wel balen dat ze uit de sport stappen nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |