Volgend jaar krijgt Lewis een nieuwe kans...djmelvee schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:47:
Zit verdomme gewoon te janken.
...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net als alle honden en katten in Nederland, vuurwerk gaat hier, in een best nette buurt, aardig losRivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
Verstappenshop.nl heeft het zwaar.

Heel blij, maar toch knap dat de FIA het kampioenschap alsnog weet te beslissen.SquareOne schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:56:
Succes allemaal! Ik kom me weer melden we we wereldkampioen zijn!
Lewis verdiende vandaag om te winnen. Maar het geluk in beslissingen mocht ook wel eens de kant van Max opvallen.
De typische mooi weer fans van Verstappen, meegemaakt op gold tribune zodra VER uitviel dat ze naar huis gingen... triest.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:13:
Beetje zwak dat zoveel "fans" hier de handdoek al in de ring gooien. It ain't over till it's over.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
PER mag van mij de bonus vh jaar krijgen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Na een gevecht met Mick, hmmm
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja.. echt wow....Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:48:
Dat beeld van Jos en Max. Wauw..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Die zit alvast in het achterste van zijn nieuwe teambaas
Volgend jaar heeft ie een racer naast zich i.p.v. een mak schaapje. Ik moet het nog maar ziensteveman schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:48:
[...]
Volgend jaar krijgt Lewis een nieuwe kans...
...
Maar ik hoop dat de FIA in de break de tijd neemt om eens goed naar alle regels te kijken en te zorgen voor duidelijkheid! Dit sloeg nergens op dit jaar.
PSN: Finally_Chris
sprakeloos....onwerkelijk
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
#LONGGAME
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die neemt alvast een voorschot op zijn zitje volgend jaar.
(hij heeft wel gelijk overigens, maar ik denk dat het ook maar eens afgelopen moet zijn). Overall een terechte WDC.
Niet echt heb er letterlijk hoofdpijn van haha. Of dat is de bloeddruk maar dat gaat samen.
Hij heeft al een PowerPoint klaarstaan voor toto.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Snap er geen klote van, maar goed gefeliciteerd Max!!!

Wat is russell toch vervelend geworden nadat bekend is dat hij maar Mercedes gaat.
Dit is zuur, maar zo gaat het en ergens ook weer gerechtigheid voor die dubieuze beslissing in de 1e ronde.
DitDarkSide schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:49:
je zou maar de TV uit gezet hebben ;-)
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Ik zeker 3x.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jij denkt dat hij Hamilton mag aanvallen?Krukar schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:49:
[...]
Volgend jaar heeft ie een racer naast zich i.p.v. een mak schaapje. Ik moet het nog maar zien
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zou eerder zeggen: ondanks alle negativiteit in dit topic.Morpheusk schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
Ondanks de FIA en mods hier, MAX toch wereldkampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Graag gedaan hè jongens. Phusebox powerPhusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:07:
Jullie kennen mij, ik heb altijd pech met alles... Dus waarom dat niet eens ten goede gebruiken?
Zojuist geld gezet op Lewis die de race en het WK wint.
[Afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Da's nog wel het mooiste van alles, die zure kop van Toto!Daan XVII schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:50:
Die Toto! Gooit nog even wat kapot, pakt een andere koptelefoon en roept "NO MICHAEL, NO!"
Dat beeld gaan we bewaren, haha.
Helaas niet, maar net bij de herhaling met beeld hoor je zelfs op de camera Wolff roepen tegen Masi terwijl die camera's volgens mij wel enorm ver weg staan.
Ja die zit in de Mercedes PR machine
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Maar wat een ontknoping, ik had er geen hoop meer in. Maar wat een race zeg! Wat een race!
We hebben met zijn allen geschiedenis meegemaakt!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Logisch, waar rijd hij aankomend seizoen ook weer?
I am the great Cornholio!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wow mijn respect voor Russel is heel hard naar beneden gegaan door dit. Wow, zit Mercedes zo ver in z'n reet al?
Toto moet er maar mee stoppenAMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Haha, tot ff op zijn plek gezet.
Uitspraak van het jaar...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik keek voor de gein eens op Reddit en oh my, what een clusterF... daar. Mijn inziens is het raar geeindigd, maar correct. Lapped cars laten inhalen is normaal, het is hooguit raar dat ze eerst zeiden van niet en pas last minute besloten dit wel te doen. Maar hadden ze dat eerder besloten, had het denk ik hetzelfde resultaat gegeven; Max met veel nieuwere en zachtere banden, Lewis met 40+ oude banden, dat houd je niet.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
[ Voor 8% gewijzigd door CCJJVV op 12-12-2021 15:54 ]
Ook geweldig mooi voor Olav om zo z'n laatste race te mogen becommentariëren. Ik heb niet veel met Olav, maar dit is hem helemaal gegunt!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
SanderH_ schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:53:
Hopelijk het beeld morgenmiddag rond 16u![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Geloof mij nou maar, dat zal die de komende uren/dagen/weken nog wel blijven doen.HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Zit toto nou nog te stoken?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Is je eeuwige negativiteit en cynisme toch nog ergens goed voor geweest. haha jk.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha ik had iets van 'wtf doet Sainz daar' tijdens het interviewYpuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:50:
Ik realiseer me net dat ik echt geen idee heb wie er nummer #3, #4, #5 etc. geworden zijn.
Vaak bu'j te bang!
De safety car regels werden niet goed gehanteerd.....
Je had het hele seizoen over kunnen slaan en alleen de laatste ronde kunnen kijken, wasTIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:49:
Alleen even terug om te posten: Hoe dan?!![]()
Snap er geen klote van, maar goed gefeliciteerd Max!!!![]()
This is motor racing Toto whahahaha
Denk dat deze eerder was?HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Zit toto nou nog te stoken?
Mijn respect voor deze man was al gezakt tot een dieptepunt, al begrijp ik ook de emoties wel weer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
THIS IS UNACCEPTABLE!!!!
— George Russell (@GeorgeRussell63) 12 december 2021
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
PSN: xMaurice93
idd, alsof hij zelf zijn tweets doet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Friendship over.
Achja, Norris is ook een veel betere gast.
Enkel omdat het voordeel van VER is anders was het wederom huillie huillie Merc had een veel hoger tempo. Enkel door de VSC en SC en daarbij het getreiner van taco bell werd het spannend, op eigen kracht had VER no way kans.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dankjewel Michael Masi dat je het liet aankomen op de laatste ronde.
Mooiste verjaardags cadeau.
Dit gaan ze nooit meer veranderen hoor.Bloodclot schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:52:
Ben er nog niet gerust op boys....
De safety car regels werden niet goed gehanteerd.....
Mijn glazen bol was stuk… ga nu garantie claimen bij Amazon!g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:37:
Herinneren jullie je de comments na de kwalificatie van Jeddah nog?
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja logisch, ff wit voetje halen bij je nieuwe werkgever
Vaak bu'j te bang!
Enige wat ik me afvraag.Moi_in_actie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Het moet gezegd worden, heel net interview van Lewis.
Ik keek voor de gein eens op Reddit en oh my, what een clusterF... daar. Mijn inziens is het raar geeindigd, maar correct. Lapped cars laten inhalen is normaal, het is hooguit raar dat ze eerst zeiden van niet en pas last minute besloten dit wel te doen. Maar hadden ze dat eerder besloten, had het denk ik hetzelfde resultaat gegeven; Max met veel nieuwere en zachtere banden, Lewis met 40+ oude banden, dat houd je niet.
1. Waarom mochten maar een handvol auto's de SC inhalen
2. Waarom mocht er geraced worden voor die gedubbelde wagens terug aangesloten waren achteraan het pak.
Lijkt me niet dat dat iets is waarmee Mercedes de boel kan overturnen ofzo, maar toch wéér 2 heel bizarre beslissingen die haaks staan op hoe het altijd gaat?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Altijd al Mercedes schilletje geweest natuurlijk. Heel het jaar toto en lewis ophemelen om zo die stoel af te dwingen.djmelvee schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
[...]
Wow mijn respect voor Russel is heel hard naar beneden gegaan door dit. Wow, zit Mercedes zo ver in z'n reet al?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |