Ontlading hier. Niet. Normaal.
KUT kan nu nog steeds niet naar de wc. wil geenbeeldje missen.
Ziet eruit als Moorkop/ Bosche bol maar dan oranje en plaatje erop
Tablet mee?nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Straf? Geldboete ?Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
Waarom geen donuts?
En Mick zag dat het goed was.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Held! De winnaar houdt aan!Technofreakz schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:41:
[Afbeelding]
Deze gaan nu gegeten worden.
Ook geniaal voor Honda!
Iets met KaRMagroggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:38:
Ham is wel genaaid bij de SC beslissing.
En ik voorlopig nog niet slapen....nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
Wat een einde, holy fuck. Heerlijk dat Mercedes zo de deksel op de neus krijgt, vooral voor Toto.
Wat een on-ge-kende prestatie van Max. Waanzinnig.
En niet te vergeten wat Perez heeft laten zien op de momenten dat het er toe deed. Gisteren nog de hulp voor pole. Vandaag de geweldige verdediging tegen de voormalig wereldkampioen.
En aan al die mensen die de TV na wat tegenslag uitzetten: jullie hebben wat gemist. En terecht. Successupporters
En niet te vergeten wat Perez heeft laten zien op de momenten dat het er toe deed. Gisteren nog de hulp voor pole. Vandaag de geweldige verdediging tegen de voormalig wereldkampioen.
En aan al die mensen die de TV na wat tegenslag uitzetten: jullie hebben wat gemist. En terecht. Successupporters

Latifi 😂😂Krukar schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
Uiteindelijk heeft 1 man dit mogelijk gemaakt en dat is Perez (nou vooruit, en Masi een beetje dan)!
Ik geloof het nog steeds niet haha!
Hahahaha had de mazzel dat ik met de VSC op de pot zat en de handdoek in de ring had gegooid. 😂nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
Neem een Oscar mee.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In eerste instantie kon het nog niet, omdat de Marshalls nog niet van de baan waren. Uiteindelijk was er toch nog ruimte om het zo op te lossen en het geen anticlimax achter de SC werdPWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:40:
Dit was de enige juiste beslissing, zoals hij elke race genomen zou zijn. Het niet mogen overtaken zou juist raar geweest zijn.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Eenmalige terugkeer in het F1 topic:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Waiting on the world to change
Wow wat een spannende en beetje rare race! Geweldig om te zien wel 
Iedereen een fijne avond en alle max fans lekker feesten!!
Iedereen een fijne avond en alle max fans lekker feesten!!
Don't let perfect be the enemy of good.
Er waren toch een aantal mensen die de uitslag niet mee wilden krijgen?
Ik weet niet hoe het bij jullie was. Want hier was het niet te missen

PSN: xMaurice93
Noemt Horner Hind nu dik?Joosie200 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:42:
It aint over till the fat lady sings.
Hear hear Horner!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het ook zo fijn voor Olav Mol. Out with a bang

Dames, heren, gefeliciteerd met VER zijn overwinning.
Heerlijke afsluitende race, met een epische finale.
mooi dat HAM VER nog feliciteert.
Zo voelt het OK om te verliezen
Heerlijke afsluitende race, met een epische finale.
mooi dat HAM VER nog feliciteert.
Zo voelt het OK om te verliezen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dus ze lieten alleen de lapped cars tussen Max en Lewis voorbij? Dit kan een staartje krijgen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
RBR VER merchandise blijft nog 10-15 jaar houdbaar.
Ondanks de FIA en mods hier, MAX toch wereldkampioen

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik hoopte op een wonder, en het wonder geschiede!!!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik denk kijk het toch even uit , gelukkig gedaan. Zo zie je maar dat scherp blijven tot het laatste moment. Als je in de positie bent moet je het maar even doen. Grote prestatie ‘
Merc: what the f* happened there
Honda: You have been VTEC'ed

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Sportief

Gefeliciteerd met het WCC. Al zul je daar nu geen boodschap aan hebben
Je kan daartegen protesteren, maar denk niet dat daar iets uit kan komen dat het resultaat nog veranderd.PjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
Dus ze lieten alleen de lapped cars tussen Max en Lewis voorbij? Dit kan een staartje krijgen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dit gaan ze echt niet meer terugdraaien hoorPjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Babygolf over 9 maanden.groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:43:
Corona golf in Nederland volgende week
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Iemand het commentaar van Olav in de laatste ronden? En wat een manier voor hem en zijn team om zijn carrière af te sluiten.
Toto met zijn noooo Masi, nooooo was toch ook wel goud hoor
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Yes boys! Wat een knotsgekke ontknoping! Eigenlijk latifi driver of the day. Wauw!
*knip*
Ook nu niet gewenst.
Ook nu niet gewenst.
[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 15:52 ]
Briljant!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hopelijk volgend jaar weer Ferrari 😌
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zit hier een partij te janken niet normaal
Wraak voor Filipe 2008. Last lap upset vanuit het niets.
Met dat in het achterhoofd kan HAM toch ook niet al te boos zijn....
Met dat in het achterhoofd kan HAM toch ook niet al te boos zijn....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Vtec just kicked in yo!Bastie-88 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:45:
Merc: what the f* happened there
* nachtnet had geen idee dat SAI 3e werd en van de rest weet ik het ook niet. P1 is wat vandaag telt
Over een heel seizoen wel echt 100% terecht.
Al die radioberichten zijn goud.Franko P. schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:45:
Max Wereldkampioen.
PEREZ is voor mij VICE KAMPIOEN.
Hamilton krijg een ere plaats als Vice-Vice Kampioen.
PEREZ is voor mij VICE KAMPIOEN.
Hamilton krijg een ere plaats als Vice-Vice Kampioen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Klopt, maar als Merc die route in gaat, maakt het zichzelf onsterfelijk belachelijk en verliest het de laatste goodwill die het had.PjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
Het is gedaan. Hamilton feliciteerde Max. Daar moet het bij blijven na dit uitermate controversiele, bizarre, mooie, spannende seizoen.
Wat een enorme clusterduck is deze laatste race geworden, wie er won maakte me niet uit, als het maar fair en square op de baan ging, moet het uiteindelijk weer via de FIA zoals zovaak..
Helemaal in stijl van dit seizoen, bakken controversiële race control beslissingen en dan dit, hele grote blij.
Wat...een...spanning was...dat!!!!!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De volgende keer ben ik meer voorzichtig met posten.g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:37:
Herinneren jullie je de comments na de kwalificatie van Jeddah nog?
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Maar serieus, hadden we dit verwacht? Misschien moeten we LAT ook bedanken.
Verstappenshop.nl heeft het zwaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat wordt een même.Franko P. schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:45:
Ben dan wel benieuwd wie de FIA op de vingers tikt voor deze beslissing.PjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hier werd vuurwerk afgestoken!Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
Er waren toch een aantal mensen die de uitslag niet mee wilden krijgen?
Ja, bizarre beslissingPjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:44:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Die ben ik nu druk aan het DDOSenRivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
Verstappenshop.nl heeft het zwaar.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Mooi dat het Nederlandse publiek hem een groot applaus geeft.
FIA has lost the championship. For now (even protesten afwachten).
Wow wtf heb ik hier naar zitten kijken! Van klote FIA naar oh ze mogen er tussen uit naar puur ongeloof.
ZichzelfJasphur schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
[...]
Ben dan wel benieuwd wie de FIA op de vingers tikt voor deze beslissing.vond het ook wel wat vreemd inderdaad.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik zei het toch? Keep believing!Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:13:
Beetje zwak dat zoveel "fans" hier de handdoek al in de ring gooien. It ain't over till it's over.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ja ik ben blij dat MAX heeft gewonnen maar de FIA geeft er wel een beetje een zure smaak aan.FabianGTI schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
Wat een enorme clusterduck is deze laatste race geworden, wie er won maakte me niet uit, als het maar fair en square op de baan ging, moet het uiteindelijk weer via de FIA zoals zovaak..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit inderdaad, heel vreemd einde zo, gaaf voor Max maar de FIA beslist dus het WK.FabianGTI schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
Wel mooie race om te zien.
Wel een topper die Hamilton.
Goede verliezer die HAM. Geen protesten dus.
Is er ergens een Toto soundboard?
Vaak bu'j te bang!
Hoeveel bonus krijgt Max voor een WCD
[ Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 12-12-2021 15:48 ]
Cloud ☁️
JAAAAAAAAAAAA ZEKERRRRRR !!!ronalddus schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:27:
WAT EEN SEIZOEN!
Gelijke punten, laatste wedstrijd en.....
Laatste ronde???
Buffalo77 | Pokemon Unite
Cool de handshake van de vader van Lewis
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hier champagne!!!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Adrenaline is een mooi stofje hé?Southern Sun schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:47:
Wow wtf heb ik hier naar zitten kijken! Van klote FIA naar oh ze mogen er tussen uit naar puur ongeloof.
Ik ook niet! Ijs in de gaten gehad. Moet zijn geweest omdat Perez uitvielnachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
* nachtnet had geen idee dat SAI 3e werd en van de rest weet ik het ook niet. P1 is wat vandaag telt
Ik dacht eerst nog nee als hij niet langs die achterblijvers mag is er geen hoop meer, EINDELIJK MAAKT DE FIA EENS EEN EERLIJK BESLUIT (achteraf)
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Russel is het er niet mee eens
Max is an absolutely fantastic driver who has had an incredible season and I have nothing but huge respect for him, but what just happened is absolutely unacceptable. I cannot believe what we’ve just seen.
— George Russell (@GeorgeRussell63) 12 december 2021
Zo heerlijk! Gigantisch terecht dit! De betere coureur, de mindere auto, de verschrikkelijke beslissingen tegen je en dan helemaal op eind maken ze alles goed van die belachelijke beslissingen!
Heerlijk! Potje zitten te janken op de bank. Gelukkig de vrouw van huis dus ook de buurt bij elkaar geschreeuwd van vreugde! Wat een genieten.
Heerlijk! Potje zitten te janken op de bank. Gelukkig de vrouw van huis dus ook de buurt bij elkaar geschreeuwd van vreugde! Wat een genieten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat een bizar einde van de race. Heerlijke beelden.
Ja, doet niet kinderachtig. Zeer netjes.tuinïnen schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:47:
Wel een topper die Hamilton.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wat daar wel moet gebeuren is dat de regels uitgeklaard moeten worden, want dit einde klopt niet echt. Er is geen verplichting dat gedubbelde wagens zichzelf moeten ontdubbelen, dat klopt, maar dan slechts een deel zich laten ontdubbelen is ook niet eerlijk verderop in het veld.Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:46:
[...]
Klopt, maar als Merc die route in gaat, maakt het zichzelf onsterfelijk belachelijk en verliest het de laatste goodwill die het had.
Het is gedaan. Hamilton feliciteerde Max. Daar moet het bij blijven na dit uitermate controversiele, bizarre, mooie, spannende seizoen.
En dat gaat ook een thema worden dat voor dit seizoen bijblijft. De toepassing van de regels.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ja hele jaar al een puinhoop bij de FIA.Southern Sun schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:47:
Niet zozeer de auto (integendeel, de Mercedes was de betere) of dat zelfs de coureurs hebben gewonnen, beiden hebben prefect gereden.
Vandaag was echt het team en de strategie.
En eindelijk ook eens een keertje een gelukje
Vandaag was echt het team en de strategie.
En eindelijk ook eens een keertje een gelukje

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |