Bl44t
Maar het blijft een vreemde situatie, rode vlag was beter geweest voor de race.
Nee, kort door de bocht, dat was HamiltonOcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
Race gewonnen doordat perez ham ophield? Of is dat te kort door de bocht
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, dat is de chicane afsnijden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Voor jou en @tweakduke ook gefeliciteerd Daniël, dit seizoen was een grote emotionele rollercoaster, dat was niet makkelijk voor jou en je collegamod @tweakduke.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:56:
Dus ik moet nog even ruim 200 reacties teruglezen.![]()
Ik was eerst sprakeloos en het duurde even voordat het binnenkwam dat de stewards niks gingen doen.![]()
Toen was het feesten.![]()
![]()
![]()
Good job guys!

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hamilton wist het toen ze niet naar binnen gingen en hij hoorde dat Verstappen naar binnen was gegaan. Die kan er ook niks aan doen. Verder heeft hij al zeven titels, 100+ overwinningen en poles. De impact is minder. Het is klote voor hem, maar de impact zal minder zijn.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
HAM is sympathiek, maar hoop ook dat hij niet in 'self destruct' mode is.
Vond zijn opmerking van we zien het wel volgend jaar vreemd en HAM lijkt me niet zo sterk als VER.
We zien natuurlijk alleen de buitenkant, maar opzicht geloof ik er wel in.
Kunnen natuurlijk achter alles van alles zoeken.
Het "probleem" met Hamilton is ook dat hij soms in de "PR modus" staat en andere keren oprecht en het verschil soms lastig te zien is. Ditmaal was hij duidelijk oprecht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Onder andereOcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Lapped cars laten inhalen is normaal ja, maar alleen de lapped cars tussen Lewis en Max mochten er voorbij, dat is wel wat raar.Moi_in_actie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Het moet gezegd worden, heel net interview van Lewis.
Ik keek voor de gein eens op Reddit en oh my, what een clusterF... daar. Mijn inziens is het raar geeindigd, maar correct. Lapped cars laten inhalen is normaal, het is hooguit raar dat ze eerst zeiden van niet en pas last minute besloten dit wel te doen. Maar hadden ze dat eerder besloten, had het denk ik hetzelfde resultaat gegeven; Max met veel nieuwere en zachtere banden, Lewis met 40+ oude banden, dat houd je niet.
Maar ik denk dat ze het kampioenschap niet wilden laten eindigen achter de SC, maar er was gewoon geen tijd meer om iedereen te laten unlappen. RBR had vervolgens de helderheid van geest om te pitten onder de SC.
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 12-12-2021 16:03 ]
Ik zou als ik Max was gewoon oprecht weigeren, desondanks deze laatste call, dat was niet de eerste keus van de FIA maar ze hebben onder druk toch wat anders besloten.Edd schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
Wel balen voor Max.. Nu moet die naar het FIA Gala..
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Of wat er van over isQuad schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
Benieuwd naar de beelden van de Ziggo studio.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Zo goed die theme song...
[ Voor 24% gewijzigd door Tuupie op 12-12-2021 16:01 ]
Door PER kon VER z'n tweede wissel doen. Achteraf heeft die geen verschil gemaakt. Wissel 3,en alle gekte rond de safety car heeft de doorslag gegeven.OcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
PER is een absolute held, maar ik denk het dus niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Helixes op 12-12-2021 16:02 ]
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Hoop wel voor Max dat er nog wat van zijn eigen betaalde dure wijn isEdd schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:58:
Wel balen voor Max.. Nu moet die naar het FIA Gala..
Cloud ☁️
Toch leuk om die groei mee te maken van de laatste 7 jaar. Wat een heerlijke middag.
Ja, die was ik ook kwijt.groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:01:
Snelste ronde voor Max, ik kom er nu pas achter
Tja alleen jammer dat hij zijn auto niet op het rechte stuk neer zetteMaurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:56:
Hamilton toont zich hier echt een groot verliezer hoor. Besef even hoe ongelooflijk teleurgesteld hij moet zijn. Hij blijft wel gewoon staan. Grote meneer.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik kan er goed mee leven
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waarom? Juist een mooi punt om een speech te houden dat hij ondanks de FIA gewonnen heeft.Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:01:
[...]
Ik zou als ik Max was gewoon oprecht weigeren, desondanks deze laatste call, dat was niet de eerste keus van de FIA maar ze hebben onder druk toch wat anders besloten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit voegt helemaal niets toe.Dacuuu schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:01:
Rico was er bij, om Jos in bedwang te houden als ham wereldkampioen zou worden.
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 18:41 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Vaak bu'j te bang!
En wat is daar vreemd aan? Het ene sluit het andere niet uit. Die heeft de finish niet gehaald maar wel 90% race afstand en blijft daarom geklasseerd staan.CCJJVV schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:02:
Ik dacht dat Perez dnf had? Stond nu +3 Laps.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nee, volgens mij is het een record aantal podiums voor Max.Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:02:
Record aantal overwinningen dit seizoen?
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Ham-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
Wie heeft fastest lap nou eigenlijk?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Max.-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
Max-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Volgens mij werd het interview met kimi ook afgekapt op Ziggo.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:59:
Beetje een fuckup van f1tv, interviews zijn nog niet af en de post race show is al begonnen.
Wat een seizoen. Masi drukt er wel een stempel op zeg.
Verwijderd
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Volgens mij heeft Jos ook wel eens mannen een tik gegeven op een kartbaan. Hij is een equal opportunity assholeHari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:02:
[...]
HAM is geen vrouw dus dat is onbekend terrein voor Verstappen sr.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Flickr PSN ID= cheironnl
Een mens kan enkel maar hopen?TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
Zou Tom Coronel al vast zitten daar in Abu Dhabi? Die zie ik wel in een z'n oranje onderbroek door de stad rennen met een Nederlandse vlag.
Podium interview!
[Streamable: https://streamable.com/xmxwhq]https://streamable.com/xmxwhq
Volkslied en ceremonie!!!
Nee wel podiums dacht ikExocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:02:
Record aantal overwinningen dit seizoen?
Groetjes
Ja maar dit? Dit had ik van hem dus echt niet verwacht. Hij leek altijd wel redelijk chill en neutraal. Valt me echt heel erg tegenCR1691 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
[...]
Altijd al Mercedes schilletje geweest natuurlijk. Heel het jaar toto en lewis ophemelen om zo die stoel af te dwingen.
Alleen perez had voor Honda de absolute afscheidfeest kunnen maken, maar denk dat WDC voor Honda meer dan genoeg isnachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:02:
YUKI & PIERE 4 en 5?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarom? ze hebben gewoon een verkeerde keuze gemaakt.cheiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:04:
Eerlijk is eerlijk, als fan van Hamilton zou ik ook behoorlijk pissed zijn
Ik geloof het nog niethoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
Dit is geen droom toch?
Ik zou die laatste 2 rondes bij Sky eigenlijk wel willen horentweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:59:
[...]
Precies, als je voor Hamilton bent dan valt het in de laatste ronde het ineens de andere kant op. Dan ben je behoorlijk teleurgesteld.
Lolsteveman schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:48:
[...]
Volgend jaar krijgt Lewis een nieuwe kans...
...
Die foto van Toto is niet van vandaag gok ik
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Idd, absoluut geen fraai seizoen, en dat ligt niet aan de coureurs.franssie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:59:
[...]
Dat is ook mijn gevoel. Het resultaat is naar de prestaties maar de weg ernaartoe was te onduidelijk mbt de FIA en stewards. Ik hoop dat ze dat voor volgend jaar echt als verbeterpunt gaan doorvoeren want het blijft zo een jurysport. En onvoorspelbaar gedrag neigt al snel naar onbetrouwbaar gedrag.
Wel spannend zo'n loterij, dat dan weer wel.....
Als ik het goed heb in Parijs ergens in de komende weken...Quad schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:57:
Wanneer wordt de wcd beker uitgereikt?
"When you grow up your heart dies"
TV heeft hier nooit aangestaan (ik kijk eigenlijk altijd via de ziggogo via de browser xD)soeppie schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
Wie quote de mensen even die de tv hadden uitgezet
Even wachten tot het op de FIA site onder documenten staathoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
Dit is geen droom toch?
Blijft een talentvolle coureur die afhankelijk is van Toto/Mercedes voor die stoel. Afwachten hoe die zal reageren als hij zal merken dat niet hij maar lewis er binnen het team toe doet.djmelvee schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:04:
[...]
Ja maar dit? Dit had ik van hem dus echt niet verwacht. Hij leek altijd wel redelijk chill en neutraal. Valt me echt heel erg tegen
PSN: Finally_Chris
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Max-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
Inderdaad. Kan iemand die ff posten?sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
Ik zou die laatste 2 rondes bij Sky eigenlijk wel willen horen
Ik ook wel. En morgen de Britse Tabloids....sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Nee, ze hebben de logische keuze gemaakt. Als Hamilton de pits was ingereden was RBR buiten gebleven en reed Hamilton tweede of zelfs derde. Dan verlies je dus positie op de baan en moet je hopen dat er een herstart komt, die er bijna niet geweest is, en moet je er alsnog voorbij geraken.WeAreLegion schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
Waarom? ze hebben gewoon een verkeerde keuze gemaakt.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Fans van Max zijn bijna al het hele seizoen pissed… Max is gewoon de terechte kampioen… meeste overwinningen, meeste podiums, meeste poles…cheiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:04:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ander kant hebben zij zelf de beslissing genomen om niet voor nieuwe banden te stoppen. Is toch een mega foute beslissing zou je denken. Had Mercedes wel gestopt, dan had Max niet gestopt en was het andersom geweest. Mercedes heeft gegokt en verloren.cheiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:04:
Je hebt een keuze:Zewatanejo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:06:
Het enige twijfelachtige aan deze situatie vind ik dat de stewards eerst aangaven "no overtaking" en toen toch wel.. dat geeft toch wel beetje een nasmaak..
Fia : bepaald de uitslag, by default Merc wint.
Fia : laat ze nog 1x 'voor het eggie' racen
Als kijker, racefan, wie dan ook, 2de optie is 10x beter.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar doordat dit nu zo is gelopen was de vreugde hier deste groter.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Oh reken er maar op dat zij vanavond elkaar keihard aan gaan pakken in een gouden suitesjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:54:
Ik ben benieuwd of Max nog los gaat want hij is er zo koel onder...
En die emoties bij Max en Kelly.
Prima laat ik het anders zeggen, ze hebben een keuze gemaakt en die pakte dit keer verkeerd uit.Blokker_1999 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:06:
[...]
Nee, ze hebben de logische keuze gemaakt. Als Hamilton de pits was ingereden was RBR buiten gebleven en reed Hamilton tweede of zelfs derde. Dan verlies je dus positie op de baan en moet je hopen dat er een herstart komt, die er bijna niet geweest is, en moet je er alsnog voorbij geraken.
Calls op het scherp van de snede, split second decisions, en ondanks alles als team gefocust blijven werken.
Niet bepaald, immers die auto van Hamilton was een ton sneller, ze hadden bij safety car alsnog een pitstop kunnen doen, bij virtuele ook, die secondes had Hamilton zo stuk gereden.Blokker_1999 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:38:
[...]
Het is niet van niet durven. RBR had niets te verliezen met een pitstop, Mercedes wel.
Meerdere keren kans gehad om die banden te wisselen ook.
Nouja iig mooi dit
Hoeft ook maar één race in het seizoen 2/3 rondes te rijden. Voor de voeten van HAM.BramViking schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
Perez heeft vandaag zichzelf heel veel kuddo's geschonken. Die blijft zolang hij dat wil teamgenoot van Max.
Ja, en dat puur door een SC. Maargoed.miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
Heb ergens toch wel te doen met de Hamilton fans. De hele race denken dat het binnen is en dan de laatste ronde alles verliezen. Lijkt me echt extreem zuur.
MAX WDC
www.google.nl
Williams zijn al decennia pissed mogen die ook even de titel claimen?PatrickC schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
[...]
Fans van Max zijn bijna al het hele seizoen pissed… Max is gewoon de terechte kampioen… meeste overwinningen, meeste podiums, meeste poles…
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
* nachtnet is benieuwd of er al beelden zijn van Max die Kelly om de nek vliegt.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Was zelf niet helemaal scherp meer in de laatst ronde, maar heb geen verkeerd woord gehoord van de Sky crew.sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ja, maar dan dient Mercedes nog bezwaar in straksWognummer schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:06:
[...]
Even wachten tot het op de FIA site onder documenten staat
Het was tijd een frisse wind, Max heeft de F1 nieuw leven ingeblazen.
Weten ze tenminste hoe de Felipe Massa fans zich voeldenmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
Heb ergens toch wel te doen met de Hamilton fans. De hele race denken dat het binnen is en dan de laatste ronde alles verliezen. Lijkt me echt extreem zuur.
Vaak bu'j te bang!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Een hele zoete nasmaak 😁Zewatanejo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:06:
Het enige twijfelachtige aan deze situatie vind ik dat de stewards eerst aangaven "no overtaking" en toen toch wel.. dat geeft toch wel beetje een nasmaak..
Zijn er Williams fans dan?Hari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
[...]
Williams zijn al decennia pissed mogen die ook even de titel claimen?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |