En dan gaan we nu weer lekker over op het volgende, lekker eten koken
Ik vind dit nog enorm ingetogen in vergelijking met mezelf (en dat met een baby op m’n arm 🤪)DoeEensGek schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[Streamable: Ziggo celebration]https://streamable.com/zbh2vk
[Streamable: F1_2021-12-12 16-04-58]https://streamable.com/0nsmjm
Feestje bij ziggo!!
Op Reddit is het nooit leuk in /r/F1.Tk55 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
Het is hier een stuk gezelliger dan op Reddit, haha![]()
Maar het blijft een vreemde situatie, rode vlag was beter geweest voor de race.
Daar zitten alleen maar HAM fans, niet dat hier beter is met de andere groep.
Een neutrale sub/kanaal is er denk ik niet echt?
Nee, ik heb daar ook niets geks opgemerkt. Gewoon prima commentaar volgens mij.Joris748 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
[...]
Was zelf niet helemaal scherp meer in de laatst ronde, maar heb geen verkeerd woord gehoord van de Sky crew.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
VER-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:03:
Wie heeft fastest lap nou eigenlijk?
Dan heeft de race 55 rondes tochazerty schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
[...]
Ja, maar dan dient Mercedes nog bezwaar in straks
Holy shit, tranen met tuiten. WTF was dat voor einde
Ik heb iets legendarisch zien gebeuren.
Heerlijk hoe Toto op zijn plek gezet werdt door Masi
Ik heb iets legendarisch zien gebeuren.
Heerlijk hoe Toto op zijn plek gezet werdt door Masi
En dan was de race achter de SC geëindigd, het had alle kanten op kunnen gaan. Het zag er uit dat de SC lang buiten zal blijven, lag best wat vuil op de baan, dus de kans dat de race niet hervat zou worden was echt wel aanwezig. Mercedes kon het gewoon niet goed doen.Brakius schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
[...]
Ander kant hebben zij zelf de beslissing genomen om niet voor nieuwe banden te stoppen. Is toch een mega foute beslissing zou je denken. Had Mercedes wel gestopt, dan had Max niet gestopt en was het andersom geweest. Mercedes heeft gegokt en verloren.
Met dat bier steun je ook nog een goed doel. Hoezo is drinken slecht voor je.Badeend schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
Zo, ik heb ook maar een fles opengetrokken
[Afbeelding]
Tuurlijk zijn die er, ik ben ook geen VER fan maar gun het hem van harte!
Valt mee. Enige verschil met eerdere situaties is dat ze nu binnen 5 minuten terugkwamen op hun beslissing. Eerder zaten er 1 of meerdere races tussen waarbij leaving the track and gaining an advantage eerst wel en daarna niet werd bestraft.Zewatanejo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:06:
Het enige twijfelachtige aan deze situatie vind ik dat de stewards eerst aangaven "no overtaking" en toen toch wel.. dat geeft toch wel beetje een nasmaak..
Geen meme maar leef je uit :azerty schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:04:
Ik denk dat er nog een paar memes uit die reacties van Toto gehaald gaan kunnen worden

op zich eens, maar doordat Lewis voorreed kon hij geen goede keuze maken met de banden. Daardoor vind ik dat 'eggie' nogal relatief. Iedereen kon zien aankomen dat hij geen partij meer kon geven. Het is F1, dus het hoort erbij. En uiteindelijk is Max op basis van de regels de terechte winnaar. Maar Lewis was gewoon sneller... dus nee. Super mooi kampioenschap, maar toch geen fijne nasmaak hoe het vandaag gegaan is.SinergyX schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
[...]
Je hebt een keuze:
Fia : bepaald de uitslag, by default Merc wint.
Fia : laat ze nog 1x 'voor het eggie' racen
Als kijker, racefan, wie dan ook, 2de optie is 10x beter.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nou bijna. Het was Latifi die het deed 🤣Vinnocchio schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:13:
Plan c: nog even 5 rondes wachten en dan Perez z’n auto even aan de kant parkeren waardoor SC… geen tijd voor Hamilton om te pitten en Max kan m rustig erlangs gooien
Ik heb ook al een paar keer aan 2008 gedacht.-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
[...]
Weten ze tenminste hoe de Felipe Massa fans zich voelden
Het is een prima afsluiting van de periode-Hamilton. Namelijk, precies zoals hij begonnen is.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Mijn post had niks te maken met wie won, maar alles met dat de stewards weer wat nieuws verzonnen hadden in zo`n kritiek punt van de wedstrijd. (Nascar is er niks bij met hun debree cautions)
How do you save a random generator ?
Hier zijn er twee op. 😂Badeend schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
Zo, ik heb ook maar een fles opengetrokken
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8wQ2iTG9KRUjwA5cplO87yF7.jpg?f=fotoalbum_large)
Horner bij SkyF1: 'Thank you to Latifi for the Safety Car'
Bijzonder dit bericht van Russel. Als dit echt door hem geschreven is heeft Hamilton z’n juiste wingman voor het komende seizoen
90% hamilton fans daarTk55 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:00:
Het is hier een stuk gezelliger dan op Reddit, haha![]()
Maar het blijft een vreemde situatie, rode vlag was beter geweest voor de race.
Rosberg is de enige op Sky die continu keihard staat te grijnzen, Hill en Button zien er "not amused"uit
Nare nasmaak HAM was terecht dominant tijdens deze GP enkel door kunstmatig treineren van Perez en SC/VSC maakte VER een kans. Op pure snelheid 0,0 in te brengen.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 16:25 . Reden: Ook nu geen naamverbasteringen aub. ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Sky gaf geweldig commentaar deze race. Vanaf het eerste incident al pro max.sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
Ik zou die laatste 2 rondes bij Sky eigenlijk wel willen horen
https://wren.co/join/Devian
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar dit was wel weer absolute piek FIA die het kampioenschap eerst de ene kant op lijken te besluiten en dan toch de andere kant.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik geef van maandag tot donderdag een online training aan een groep van zo'n 12 Britten. Iemand suggesties voor een leuke wallpaper?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Misschien kunnen al die jankers van vandaag en vorig weekend die overal een complot pro Mercedes in zagen, ook eens minuutje nadenken over hun belachelijk geklaag
.
Zelf was ik stomverbaasd dat VER ineens vlak achter/naast HAM zit bij het ingaan van de laatste bochten. Ik dacht dat bij een SC er niemand mocht inhalen, en dat dat ook gold voor het dubbelen van andere rijders. Hoedanook vreemd dat er in die laatste rond daar nog zoveel onzekerheid over bestond.

Zelf was ik stomverbaasd dat VER ineens vlak achter/naast HAM zit bij het ingaan van de laatste bochten. Ik dacht dat bij een SC er niemand mocht inhalen, en dat dat ook gold voor het dubbelen van andere rijders. Hoedanook vreemd dat er in die laatste rond daar nog zoveel onzekerheid over bestond.
Wie is er wereldkampioen F1 2021 ?
Max Verstappen is Wereldkampioen 2021 !!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Shop van Verstappen ligt er al een poos uit
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Ik ga niet akkoord met die zienswijze. De FIA bepaald helemaal niet de uitslag als er niet herstart wordt. Dan heb je het resultaat zoals deze enkele ronden voor het einde was en waar de race sowieso op zou eindigen. Nu heb je een heel vreemde situatie gekregen die we nog niet eerder gezien hebben maar waarbij de beslissing van de FIA net wel een directe invloed hoeft op niet alleen de race, maar ook wie er kampioen is geworden.SinergyX schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:07:
[...]
Je hebt een keuze:
Fia : bepaald de uitslag, by default Merc wint.
Fia : laat ze nog 1x 'voor het eggie' racen
Als kijker, racefan, wie dan ook, 2de optie is 10x beter.
Dan had je beter onmiddelijk de rode vlag kunnen uitgooien en nog 4 ronden racen met iedereen in de juiste positie en op vers rubber. Dat zou pas eerlijk zijn geweest.
Max is, gegeven zijn seizoen, verdiend kampioen. Maar hij verdiende het eigenlijk niet van deze race te winnen. Hamilton was vandaag de snelste.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zou het knap vinden als netflix’s drive to survive dit seizoen nog zou kunnen overdrijven t.o.v. de realiteit, dit verzin je niet.
Wat een race!!!!!! Geen tijd om het topic te volgen.
Voor iedereen die aan Checko heeft getwijfeld, hiervoor heb je dus een teammate. Te bizar voor woorden hoe die even 10 seconden inhoud in 2 laps!!! 🥳🥳🥳
Voor iedereen die aan Checko heeft getwijfeld, hiervoor heb je dus een teammate. Te bizar voor woorden hoe die even 10 seconden inhoud in 2 laps!!! 🥳🥳🥳
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
screenager schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Ik heb de tv uitgezet....

Ik ben het met je eens, Hamilton verdiende deze GP, maar Max verdiende het WDC. Dat kon niet beide, dus is dit de beste oplossing.Hari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
[...]
Nare nasmaak HAM was terecht dominant tijdens deze GP enkel door kunstmatig treineren van Taco Bell en SC/VSC maakte VER een kans. Op pure snelheid 0,0 in te brengen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Een beetje zoals de mods in dit topic met de warnings eerder dit weekend en nu die marquee in de topic warning?DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Maar dit was wel weer absolute piek FIA die het kampioenschap eerst de ene kant op lijken te besluiten en dan toch de andere kant.
* azerty rent
Alles vernieuwen met ander nummerThe Executer schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hij is er altijd net achter gebleven.Twixie schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Misschien kunnen al die jankers van vandaag en vorig weekend die overal een complot pro Mercedes in zagen, ook eens minuutje nadenken over hun belachelijk geklaag.
ralpje schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Ik geef van maandag tot donderdag een online training aan een groep van zo'n 12 Britten. Iemand suggesties voor een leuke wallpaper?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is een meningmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:12:
[...]
Ik ben het met je eens, Hamilton verdiende deze GP, maar Max verdiende het WDC. Dat kon niet beide, dus is dit de beste oplossing.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ja werkt half, ik ga steeds naar foutmelding bij het aanklikken van bezorgen.The Executer schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Misschien nog iets voor onder de boom voor de kids...
[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 12-12-2021 16:13 ]
Het was er anders prima vertoeven tot aan de laatste paar races.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:09:
[...]
Op Reddit is het nooit leuk in /r/F1.
Daar zitten alleen maar HAM fans, niet dat hier beter is met de andere groep.
Een neutrale sub/kanaal is er denk ik niet echt?
Maar het was vaak redelijk neutraal, maar niet meer. (net als hier, maar hier is het tenminste van tevoren duidelijk!).
Wow… meerdere keren getwijfeld om toch maar naar voetbal te zappen…niet gedaan gelukkig! Net ook maar een flesje champagne open getrokken en die smaak(te) heerlijk!
Dus ja, ik denk dat ik wel een succes supporter ben, maar wat boeit het!
Het kan me nu zelfs niks schelen of mijn ploegje zo wint, deze sportzondag is top!
Dus ja, ik denk dat ik wel een succes supporter ben, maar wat boeit het!
Het kan me nu zelfs niks schelen of mijn ploegje zo wint, deze sportzondag is top!
Ik hoor er wel eens geklaag over maar ik luister bijna alleen maar Sky. Die hebben een enorm ontzag voor Verstappen én Hamilton. Ze lijken iets op de hand van Hamilton te zijn, maar ik heb dat nooit als vervelend ervaren over het geheel. Verstappen vinden ze ook geweldig, maar in Brazilië en Saudi Arabië waren ze (wat mij betreft terecht) kritisch op zijn verdedigen. Saudi Arabië snapten ze niets van, ook van Hamilton niet met achterop knallen. Zij zijn echt wel voor het racen. En vandaag met het ronde 1 incident snapten ze ook echt niets van het besluit en vonden ze dat Hamilton de plek moest teruggeven. Einde race vooral besloten als "knotsgek einde". Dat klopte welJoris748 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:08:
[...]
Was zelf niet helemaal scherp meer in de laatst ronde, maar heb geen verkeerd woord gehoord van de Sky crew.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Legendarisch, de beelden van Horner nu bij SkyF1 in de herhaling! Geweldig.
Op zich ben ik dat wel met je eens. HAM verdiende het de race te winnen - hij was dominant.Hari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Nare nasmaak HAM was terecht dominant tijdens deze GP enkel door kunstmatig treineren van Taco Bell en SC/VSC maakte VER een kans. Op pure snelheid 0,0 in te brengen.
Maar, tegelijk, had VER ook heel veel aanspraak op de WDC dit seizoen. Eigenlijk vind ik het dus jammer dat het zo moest, maar HAM Yas Marina laten winnen, en VER het WDC was helaas geen optie.
Dus, tja. Er moest er een winnen, en het is zo gelopen.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Jos ook zo mooi kapot ervan. Echt mooi om te zien
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Horner was live bij Sky tijdens de race en wist 10 rondes voor het einde al hoe het ging lopen en dat Max het niet zou halen tenzij er een wonder zou gebeuren.ArthurMorgan schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:09:
[...]
op zich eens, maar doordat Lewis voorreed kon hij geen goede keuze maken met de banden. Daardoor vind ik dat 'eggie' nogal relatief. Iedereen kon zien aankomen dat hij geen partij meer kon geven. Het is F1, dus het hoort erbij. En uiteindelijk is Max op basis van de regels de terechte winnaar. Maar Lewis was gewoon sneller... dus nee. Super mooi kampioenschap, maar toch geen fijne nasmaak hoe het vandaag gegaan is.
Dat gebeurde maar het is jammer dat het wonder vanuit de FIA kwam, het is echt de zoveelste enorme fuckup van de FIA dit jaar, onwaarschijnlijk hoe slecht zij het doen keer op keer. Zowel in nadeel van VER als van HAM en der verliezer is de sport en de fans.
Heb nog niet helemaal verwerkt wat ik allemaal gezien heb. Kippenvel. Wat een seizoen en wat een afsluiter. Dit kon je niet verzinnen.
Snap dat Hamilton en zijn fans hier een zuur gevoel aan houden, Lewis deed eigenlijk niks fout. Tactisch is misschien het niet de sterkste race van Mercedes geweest, maar soit. Hopelijk volgend seizoen weer dit spektakel.
Wow.
Snap dat Hamilton en zijn fans hier een zuur gevoel aan houden, Lewis deed eigenlijk niks fout. Tactisch is misschien het niet de sterkste race van Mercedes geweest, maar soit. Hopelijk volgend seizoen weer dit spektakel.
Wow.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Uh???????????MarchelHoek schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
Lewis gefeliciteerd, Max jou tijd komt nog
Daar zit een editor nu te schelden, de aflevering was namelijk al klaar ...Skidmarks schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Zou het knap vinden als netflix’s drive to survive dit seizoen nog zou kunnen overdrijven t.o.v. de realiteit, dit verzin je niet.
Respect voor Russel is wel down the drain. Als je dat soort bizarre statements maakt dan ben je echt te ver van de wereld.
Ach ja, ik ga maar eens de socials benaderen van Mercedes of ze nog een shirtje met #8 #44 kunnen opsturen voordat het in de container gaat
Kheb het einde al 6 keer gekeken, echt heerlijk al die emotie, en je ziet steeds weer nieuwe emoties wat je niet meekreeg
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Vooral Brundle had een duidelijke mening over het eerste incident, iets met voordeel teruggeven(wat Ham maar heel magertjes deed volgens MB), Verder prima behoorlijk unbiased commentaar en de laatste ronde waren ze net zo enthousiast als iedereen.Devian schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
[...]
Sky gaf geweldig commentaar deze race. Vanaf het eerste incident al pro max.
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 16:15 ]
Ja die valt me ook wat tegen.computerjunky schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:14:
Respect voor Russel is wel down the drain. Als je dat soort bizarre statements maakt dan ben je echt te ver van de wereld.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die gozer is al helemaal geïndoctrineerd door z'n toekomstige team lijkt het.computerjunky schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:14:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
VER heeft de nieuwe WDC merchandise cap al op. wel nog met no33
/r/formula1 vind ik net zo 'max good lewis bad' als hier hoor.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:09:
[...]
Op Reddit is het nooit leuk in /r/F1.
Daar zitten alleen maar HAM fans
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/toWMl1bfvBbe6reJmvOtmzWM.jpg?f=user_large)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Om vervolgens volgende week te horen dat die toch nr 33 te houden. 😂
Maar gaat ind naar #1.
Ik snap die fascinatie met die F1 teams niet zo. Waarom fan zijn van Mercedes of Ferrari of Red Bull? Het gaat bij sport toch uiteindelijk hoe de coureur met die auto omgaat? Alsof het iemand kan boeien of de winnaar van de Tour voor Sky of Jumbo rijdt.Hari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:12:
[...]
Dat is een meningMaar WCC is tenminste nog wel in handen van het merk en volgend jaar weer WDC met Russel aan boort als side wing.
Hoe is het toch mogelijk dat vrijwel het gehele jaar iedere penalty tegen is en het voelt alsof ze alles terug moesten betalen/betaald hebben door in de laatste ronde eigenlijk gewoon iets logisch te doen (auto's voorlaten).
Max heeft het 100% verdiend, ook deze race. Er continu bovenop blijven zitten, de extra pitstops, Perez, en je moet de rust/vertrouwen ook maar hebben om er de laatste ronde voorbij te knallen. Bij de 'herstart' keek die Lewis recht in de ogen aan, zo dicht zat ie er bij.
Max heeft het 100% verdiend, ook deze race. Er continu bovenop blijven zitten, de extra pitstops, Perez, en je moet de rust/vertrouwen ook maar hebben om er de laatste ronde voorbij te knallen. Bij de 'herstart' keek die Lewis recht in de ogen aan, zo dicht zat ie er bij.
Ik denk dat de FIA ook moet gaan nadenken hoe coureurs met elkaar op de baan om gaan.PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[...]
Idd, absoluut geen fraai seizoen, en dat ligt niet aan de coureurs.
Wel spannend zo'n loterij, dat dan weer wel.....
Met name betreffende veiligheid. En dan doel ik voornamelijk op de crash in Copse op Silverstone.
Ik bedoel: dat was een hele gevaarlijke crash (300+kmh) en had net zo goed heel slecht kunnen aflopen.
Doden in F1 zijn een absolute no go (en dat zie je ook hoe ze sinds de dood van Bianchi omgaan met safety cars, rode vlaggen etc), maar een stel je voor wat er gebeurt als een coureur omkomt door een crash tijdens het racen tussen 2 coureurs.
De laatste 3 doden zijn allemaal gebeurt doordat de coureur de macht over het stuur verloor.
"man is not truly one, but truly two,"
Wat een wedstrijd!
Deze gaat de boeken in.
Ik kijk normaal geen enkele sport, maar formule 1 kan ik mij wel mee vermaken
Deze gaat de boeken in.
Ik kijk normaal geen enkele sport, maar formule 1 kan ik mij wel mee vermaken
When nothing goes right, go left
Ze verzuipen in de posts hier.
[Streamable: F1_2021-12-12 16-13-33]https://streamable.com/cdgwm4
Max interview bij Ziggo
[Streamable: F1_2021-12-12 16-13-33]https://streamable.com/cdgwm4
Max interview bij Ziggo
Ik wordt morgen denk ik toch wakker met een stuk ongeloof.
En dan weer een smile van hier tot tokio.
Had max nu pole, P1 en FL?
En dan weer een smile van hier tot tokio.
Had max nu pole, P1 en FL?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het was waarschijnlijk Toto vanaf Russell zijn telefoon.computerjunky schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:14:
Ah ok, bedankt voor de analyse.Hari-Bo schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
[...]
Toevallig meegekregen wie de kampioen is?
Ik ben Ferrari fan ook buiten de F1 maar eerlijk is eerlijk ze doen het gewoon niet goed en de rijders zijn inconsistent.D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:16:
[...]
Ik snap die fascinatie met die F1 teams niet zo. Waarom fan zijn van Mercedes of Ferrari of Red Bull? Het gaat bij sport toch uiteindelijk hoe de coureur met die auto omgaat? Alsof het iemand kan boeien of de winnaar van de Tour voor Sky of Jumbo rijdt.
Hij won hem ook als zijnde No. 33, No. 1 komt volgend seizoen pas.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:15:
VER heeft de nieuwe WDC merchandise cap al op. wel nog met no33
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Is volgens mij al een paar jaar niet meer. HAM rijdt immers ook al jaren met #44. Of er moet voor de WCC een uitzondering gemaakt worden, maar dat is mij even niet bekend.DoubleDutch schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:15:
Om vervolgens volgende week te horen dat die toch nr 33 te houden. 😂
Maar gaat ind naar #1.
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 12-12-2021 16:18 ]
Wow, wat een finale, zo terecht gezien het seizoen en Silverstone.
Maar de manier waarop, eigenlijk kan het niet, prachtig, maar ze gooien wel even het halve regelboek aan de kant, dit is nog niet voorbij, ik ga er vanuit dat Mercedes nog een en ander gaat aanvechten.
Maar uiteindelijk is het ook Mercedes die elke keer gokt op trackpositie ipv nieuwe banden te halen.
Wat een prachtig einde van het seizoen! Knotsgek!
Geweldig gereden van Perez ook, helemaal top zoals die aan het eind van het rechte stuk er toch weer voor zat en dan lekker ophouden. Waanzinnig.
Maar de manier waarop, eigenlijk kan het niet, prachtig, maar ze gooien wel even het halve regelboek aan de kant, dit is nog niet voorbij, ik ga er vanuit dat Mercedes nog een en ander gaat aanvechten.
Maar uiteindelijk is het ook Mercedes die elke keer gokt op trackpositie ipv nieuwe banden te halen.
Wat een prachtig einde van het seizoen! Knotsgek!
Geweldig gereden van Perez ook, helemaal top zoals die aan het eind van het rechte stuk er toch weer voor zat en dan lekker ophouden. Waanzinnig.
erutangiS
Hoe zal die Lewis hebben gezeten toen de SC was ending this lap.. die moest het toch ook hebben aangevoeld ? Kan niet anders.
Omdat het een combinatie van de twee is. In de tour is het 99% dat van de persoon komt, in de F1 zie je dat de coureur wel iets kan toevoegen, maar heb je ook een goede wagen nodig. De wagen alleen is niet voldoende (anders deden Bottas en Perez ook mee voor het WDC) maar je ziet ook dat de coureur alleen het verschil ook niet kan maken omdat de wagens allen zo verschillend zijn.D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:16:
[...]
Ik snap die fascinatie met die F1 teams niet zo. Waarom fan zijn van Mercedes of Ferrari of Red Bull? Het gaat bij sport toch uiteindelijk hoe de coureur met die auto omgaat? Alsof het iemand kan boeien of de winnaar van de Tour voor Sky of Jumbo rijdt.
Het komt wat mat en zelfs gemaakt over? Misschien ook omdat niemand het meer aan zag komen maar beetje vreemde sfeer.DoeEensGek schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:05:
[Streamable: Ziggo celebration]https://streamable.com/zbh2vk
Je mag kiezenCH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:18:
[...]
Is volgens mij al een paar jaar niet meer. HAM rijdt immers ook al jaren met #44. Of er moet voor de WCC een uitzondering gemaakt worden, maar dat is mij even niet bekend.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit was het Netflix scenario toch?FreshMaker schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:14:
[...]
Daar zit een editor nu te schelden, de aflevering was namelijk al klaar ...
Daarmee bewijs je wel dat Nederlandse fans niet anders zijn dan de Engelse.Nhz schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:15:
Gaan we nu de hele week lopen trollen op fora in de UK?
Of is het weer een gevalletje ‘maar hunnie doen het oookkkk’?
Meanwhile, on a private jet high over the Persian Gulf, Kimi Raikkonen briefly lowers a neat vodka from his lips and mutters, "What? The Dutch guy? Okay, whatever."
— Richard Porter (@sniffpetrol) 12 december 2021

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Max gaat de NR1 nemen van af volgende seizoen, was al bekend. 👍🏻CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:18:
[...]
Is volgens mij al een paar jaar niet meer. HAM rijdt immers ook al jaren met #44. Of er moet voor de WCC een uitzondering gemaakt worden, maar dat is mij even niet bekend.
Tuurlijk, jij op de harde band met 40+ rondjes, en je tegenstander op verser rood.bennieeee schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:18:
Hoe zal die Lewis hebben gezeten toen de SC was ending this lap.. die moest het toch ook hebben aangevoeld ? Kan niet anders.
De racer Hamilton wist wel beter.
www.google.nl
Nee, dit soort "grappige plaatjes" willen we hier niet zien.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2021 16:48 ]
Prachtig die emotie bij de broers Coronel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Geweldig die emotiePatrickC schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:20:
Prachtig die emotie bij de broers Coronel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |