Moet er wel bij zeggen dat ik nog geen mail of brief heb gehad dat mijn tarieven aangepast worden. Ok als ze de tarieven aanpassen maar ik ben akkoord gegaan met 100% ipv 50% TLV.
Tarievenblad 2023
Tarievenblad Modelcontract
Onderstaande tarieven gelden voor alle klanten die zich aanmelden voor een nieuwe overeenkomst voor onbepaalde tijd met variabele tarieven voor groene stroom en CO2-gecompenseerd gas in de peri- ode 1 januari 2023 t/m 31 juni 2023. De genoemde tarieven en kos- tenopbouw gelden uitsluitend voor een stroomverbruik tot 10.000 kWh en voor gasverbruik tot 10.000 m3 per jaar.
TERUGLEVERING EN VERBRUIK
Is jouw teruglevering hoger dan je verbruik? Op dit moment vergoe- den we dezelfde prijs voor je elektriciteit die je normaal betaalt in- clusief BTW (21%) en exclusief energiebelasting en Opslag Duurza- me Energie (ODE).
Modelcontractvoorwaarden
2.1 Wijzigingen variabele leveringskosten: 2 keer per jaar
De variabele leveringskosten (de tarieven per kWh en m3) behorende bij het Modelcontract worden door marktontwikkelingen beïnvloed.
Energie VanOns kan de variabele leveringskosten aanpassen op 1 januari en 1 juli van elk jaar. Hierbij berekent Energie VanOns het tarief op basis van de dan geldende tarieven van de groothandelsmarkt.
Bij onvoorziene wijzigingen in de marktomstandigheden kan Energie VanOns de leveringskosten ook op andere momenten aanpassen.
2.2 Aankondiging wijzigingen variabele leveringskosten
Bij wijzigingen per 1 januari en per 1 juli wordt u tijdig voor de wijziging persoonlijk geïnformeerd over de nieuwe leveringskosten.
Ook bij onvoorziene tussentijdse wijzigingen (anders dan op 1 januari en 1 juli) als bedoeld in artikel 2.1 van deze Modelcontractvoorwaarden informeert Energie VanOns u hierover persoonlijk en tijdig voor de tariefwijziging.
De meest recente tarieven zijn altijd te vinden op de website energie.vanons.org.
In mijn contract
De tarieven kunnen wijzigen. Dit gebeurt normaal gesproken per 1 januari en 1 juli van elk jaar. U vindt de voorwaarden voor tariefwijzigingen in de Modelcontractvoorwaarden. In de tarievenkaart vindt u ook de overige tarieven en kosten die op uw contract van toepassing zijn. De meest actuele tarieven zijn steeds beschikbaar op de website energie.vanons.org
Energie VanOns is niet gebonden aan onjuist vermelde energietarieven en we behouden ons het recht voor om je een nieuw voorstel te doen in het geval van een dergelijke fout.
OK dat de tarieven wijzigen maar nu wijzigen ze ook het percentage van de terugleververgoeding.
[
Voor 18% gewijzigd door
aGraPusher op 02-02-2023 11:24
]
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam