Die Toto is een echte Duitser. Wat een geblaf.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Omdat? Zelfverzonnen de slachtofferrol spelenrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
Zal wel als een ultieme revanche voor Merc voelen
Niets bijzonders aan, nieuwe motor, hogere stand en klaar. Snap al dat gekwijl niet..Vuvuzela schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:36:
[...]
Wat Mercedes doet is bijzonder. Maar het is hier vooral haat ipv de sport te waarderen.
Jij bent de eerste die begintdglavimans schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
Inkomende haatreacties over vlag rijden incoming
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wat Mercedes doet is misbruik maken van de achterlijke motor regels. Bijzonder verachtelijk, maar RB zou hetzelfde doen als ze de kans hadden dus geef ze ons eens ongelijk.Vuvuzela schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:36:
[...]
Wat Mercedes doet is bijzonder. Maar het is hier vooral haat ipv de sport te waarderen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wat een onzin, hij heeft deze keer een dijk van een race gereden, gewoon terechte winnaar deze keer..MikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
Driver of the day... Uiteraard... Dit was mazepin ook nog wel gelukt in die wagen...
Laat het nou een Oostenrijker zijnVerwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Hij komt uit Oostenrijk.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Niets anders dna dit zou moeten gebeuren.Barfman schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Ik verwacht eigenlijk wel dat de wagen van Hamilton in beslag wordt genomen voor een onderzoek, zeker omdat voor de kwalificatie er een dik boek met gegevens is afgeleverd wat met de achtervleugel te maken heeft.
Denk dat zijn bankrekening er iets anders uit ziet als die van onsrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Max is nuchterder dan 3 kwart van het volk van hier
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
3 rondjes voor het einde Perez, 1 rondje voor het einde Bottas, en... Oh wacht.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:36:
[...]
Nee, 3 rondjes voor het einde Perez, 2 rondjes voor het einde Bottas, 1 rondje voor het einde Max. Klaar.
Het is soms ook lachwekkend in dit topic.renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
DUGG
Maar blijft 99% prestatie van de autoFabianGTI schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
Wat een onzin, hij heeft deze keer een dijk van een race gereden, gewoon terechte winnaar deze keer..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aanvallende partij en HAM is gewoon een goede coureur. Het is iets wat we al vaker gezien hebben. Maar de stemming is hier inderdaad vaak erg pessimistisch. Nu kunnen ze in Amerika ook iets objectiever naar F1 kijken dan wij hier. Als er een Amerikaanse coureur mee zou rijden dan zou het daar ook iets anders gaan denk ik zo...Vuvuzela schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:36:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Niet?simons schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Ik hoop niet dat door de luchtverplaatsing die vlag in zijn luchtpijp vast komt te zitten!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gefaalde kunstenaar en toen als investeerder verder gegaan?
Wat mij betreft quote van de avondrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Goede race gereden zeker. Maar met een auto die minimaal een halve seconde per ronde sneller is dan de eerstvolgende is dit geen kunst. Had hem eerder aan lec of Alonso gegund.FabianGTI schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
Wat een onzin, hij heeft deze keer een dijk van een race gereden, gewoon terechte winnaar deze keer..
Gebruik maken van regels is geen misbruik. Voor alle teams zijn ze hetzelfde.pjlgt schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
Wat Mercedes doet is misbruik maken van de achterlijke motor regels. Bijzonder verachtelijk, maar RB zou hetzelfde doen als ze de kans hadden dus geef ze ons eens ongelijk.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Die stonden aan dezelfde kant.
In die van HAM zelf? Dat gun ik m dan ook weer nietsimons schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Ik hoop niet dat door de luchtverplaatsing die vlag in zijn luchtpijp vast komt te zitten!
Hij is ook enorm populair in Brazilië, weet niet of hij op een ander circuit zoveel stemmen had gekregen.FabianGTI schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
dglavimans schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
Inkomende haatreacties over vlag rijden incoming
Joh laat het lekker gaan. Baal ook dat Max niet gewonnen heeft, maar na gisteren zou het ook wel heul moeilijk gaan worden vandaag. En dat blijkt. Verder niet huilen.Exocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
Omdat? Zelfverzonnen de slachtofferrol spelen
Blijft gewoon he. Zegt waar het op staat.HollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Belachelijke normale reactie van Max en RB!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Zeker terecht gewonnen, maar die slachtoffer-rol die Merc zichzelf aanmeet mag wel wat minder.superduper schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Wat een zure mensen zeg... ham en auto beste combi van vandaag, heel simpel. Verdient gewonnen. Next.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zure coureurs krijgen nou eenmaal zure reacties. Ham zijn reactie op Checo in Mexico zeker alweer vergeten?superduper schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Wat een zure mensen zeg... ham en auto beste combi van vandaag, heel simpel. Verdient gewonnen. Next.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Sja vervang m dan. Maar daar staan blijkbaar niet zulke upgrades klaar… want alleen een hoger motor standje geloof ik niet zo in.pjlgt schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
Wat Mercedes doet is misbruik maken van de achterlijke motor regels. Bijzonder verachtelijk, maar RB zou hetzelfde doen als ze de kans hadden dus geef ze ons eens ongelijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wat heeft RBR er mee te maken? Merc is 99% auto, 1% coureur.FabianGTI schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:40:
[...]
Hetzelfde kan je zeggen/stellen over de RBR van dit jaar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max is echt een topper, ze fans maken mij alleen zo zuur. Hij is zo gegroeid ook in hoe die reageertrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
Er is nog steeds veel commentaar op hem. Veel Engelsen vinden hem arrogant, eigenwijs en een vervelend kereltjes... Maar als ze er zo over denken vrees ik dat ze vrijwel heel Nederland zo vinden...Temujin schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:39:
Vind het verschil bij verlies tussen max en lewis toch wel erg groot elke keer..
Max pakt dit veel makkelijker op, 'we still got good points' 'I gave it all I got' en dat soort quotes,
Stapt vervolgens zonder mokken uit de auto.
Er is geregeld commentaar geweest op zijn attitude, maar vind dat op dit gebied zijn attitude dan weer een voorbeeld voor velen kan zijn.
Verwijderd
Haha ja ben er helaas ook zuur van, ik skip volgende week, dat is een Mercedes feest. Kudos voor Mercedes maar zeven jaar Mercedes en Hammie wat hun eigen verdienste is (en geld) is mij echt te veel.Hippocampus schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:40:
Super spannend voorop, beetje duwen en trekken maar Max kon hem niet houden.
Volgende week weer racen man![]()
(ben weg voor de zure regen)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja.Malfunctions schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
Kan niks anders zeggen dan terechte overwinning. Maar dat snelheidsverschil is echt bizar. Kan dat legaal zijn?
Ach. Ga weg joh. Die auto is niet bij te houden man. Ja, hij kan sturen.DutchOwnage schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
AL dat gemiep zeg. Man man. Hou er rekening mee dat we het hier wel over een 7 voudig wereldkampioen hebben alsjeblieft
Mwoa, rechtervoet omlaag doen is niet echt heel veel talent voor nodigreadytoflow schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
Ja. Schei toch uit. Liefst Verstappen alles pakken wat mij betreft. En veel pech gehad Baku, GB en Hongarije.
Maar kom op. Mercedes is sneller dit weekend. En dan nog dit was lang niet iedereen gelukt in die auto. Gewoon ook magistraal gereden van Hamilton. Punt.
Mag toch ook gewoon gezegd worden.
Hoezo misbruik? Hoezo verachtelijk? Grote woorden voor iets wat compleet legaal is.pjlgt schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:38:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Daar komen de grootste blaffers vandaan
Haters everywhere but I don’t really care
SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
[...]
Wat heeft RBR er mee te maken? Merc is 99% auto, 1% coureur.
DUGG
SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
[...]
Wat heeft RBR er mee te maken? Merc is 99% auto, 1% coureur.
Kan op zich. Er zitten allerlei kunstmatige limieten op zo’n motor om hem heel te houden. Dood of de gladiolen is een valide scenario. Hebben we in het verleden wel vaker gezien. Aan de andere kant is dat ook een volkomen valide reden voor de wedstrijdleiding om eea goed te controleren.Malfunctions schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
Kan niks anders zeggen dan terechte overwinning. Maar dat snelheidsverschil is echt bizar. Kan dat legaal zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door ijdod op 14-11-2021 19:43 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Motoren zitten er niet inaschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
Kan iemand mee uitleggen hoe een budgetcap een zoveel motoren samen gaan?
Natuurlijk niet, als je eerder stopt, kon Mercedes Bottas laten stoppen.d0s schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:33:
Rbr neemt veel risico door zo lang te wachten met perez. Zelfs al zou bottas counteren, Who cares. Gaat erom dat het puntje weg is bij ham.
Blijkbaar zitten die er niet in. Handig zon budgetcap danaschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
Ik denk dat als de meesten van ons dat doen dat we hem halverwege het rechte stuk al in de muur gezet hebben...siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
[...]
Mwoa, rechtervoet omlaag doen is niet echt heel veel talent voor nodig
Simpel, motoren vallen er niet onder.aschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
Motor zit niet in de cap. Net zoals driver.aschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-11-2021 00:58 ]
Ik bedoel het ook positief, zeker t.o.v. een ander team dat je hier niet te veel mag noemen.PjotrStroganov schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:40:
[...]
Blijft gewoon he. Zegt waar het op staat.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik volg F1 pas sinds enkele jaren, maar weet er genoeg vanaf om te weten dat Hamilton een goede coureur is. Dat heeft hij vaak genoeg laten zien voordat hij bij Merecedes kwam. Om het volledig toe te schrijven aan de auto is echt onzin.aschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
[...]
Ach. Ga weg joh. Die auto is niet bij te houden man. Ja, hij kan sturen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ach, ergens hebben ze ook wel een beetje een puntje.. Elke coureur lijkt een tikkeltje arogantie te hebben. Is wellicht ook wel nodig. Maar zwaar overtrokken word het wel elke keer.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:41:
[...]
Er is nog steeds veel commentaar op hem. Veel Engelsen vinden hem arrogant, eigenwijs en een vervelend kereltjes... Maar als ze er zo over denken vrees ik dat ze vrijwel heel Nederland zo vinden...
Ik gok dat ik hem bij het wegrijden af laat slaansjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
[...]
Ik denk dat als de meesten van ons dat doen dat we hem halverwege het rechte stuk al in de muur gezet hebben...
Reageer niet op de manaschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2021 19:49 ]
Er zijn meerdere personen uit de wereldgeschiedenis die uit Oostenrijk kwamen maar toch als echte Duitser worden gezien ;-)
Bij interview met Massa hoor je de oprechtheid meteen bij publiektuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
HAM pakt wel even enorm momentum met deze winst.
Mijn boefje is liev!
Ga jij erin zitten danaschja schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:42:
[...]
Ah komaan, hij doet het al een stuk beter als de laatste keer!nadroJ schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
Komt er nog een vraag Massa?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Klopt, 99% Mercedes, 1% Lewis 😜g0tanks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
[...]
Ik volg F1 pas sinds enkele jaren, maar weet er genoeg vanaf om te weten dat Hamilton een goede coureur is. Dat heeft hij vaak genoeg laten zien voordat hij bij Merecedes kwam. Om het volledig toe te schrijven aan de auto is echt onzin.
erutangiS
Hij is goed, maar zijn auto is een beest!Dj-sannieboy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:44:
Wat een race! Wat was Hamilton sterk dit weekend, laat weer eens zien dat hij een wereld coureur is.
Tomorrow is not today!
En dat maakt het correct?Exo81 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:44:
[...]
Er zijn meerdere personen uit de wereldgeschiedenis die uit Oostenrijk kwamen maar toch als echte Duitser worden gezien ;-)
Amen. Ik gun Verstappen van harte het kampioenschap, maar dit was simpelweg een geweldige race van Hamilton. Zeker gezien de tegenslagen dit weekend.upzidedown schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
Is het een idee om de naamgeving van dit topic te veranderen naar "[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Max Verstappen fan topic"?
Snap dat de meeste hier van zijn van Max maar kom op, Hamilton heeft onder de grootste druk een erg goede prestatie neergezet. Dat mag je toch ook wel waarderen ipv geluk dit dat en snellere wagen enz.
Geniet gewoon van dit ongehoorde spektakel.
Zo, hart gelucht
PSN: xMaurice93
Schiet tussen de palen en je scoort!
Je hebt volledig gelijk.. Ik durf te wedden dat 50% van de grid in die wagen max niet voorbij gekomen zou zijn.. Ook al was die een stuk sneller dan de RB vandaag. Lewis blijft een van de betere drives op het veld. Of hij de beste is, persoonlijk denk ik van niet.. Maar het zit er in elk geval dicht op.g0tanks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
[...]
Ik volg F1 pas sinds enkele jaren, maar weet er genoeg vanaf om te weten dat Hamilton een goede coureur is. Dat heeft hij vaak genoeg laten zien voordat hij bij Merecedes kwam. Om het volledig toe te schrijven aan de auto is echt onzin.
Hoor zojuist dat hij "Driver of the weekend" isupzidedown schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:43:
Is het een idee om de naamgeving van dit topic te veranderen naar "[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Max Verstappen fan topic"?
Snap dat de meeste hier van zijn van Max maar kom op, Hamilton heeft onder de grootste druk een erg goede prestatie neergezet. Dat mag je toch ook wel waarderen ipv geluk dit dat en snellere wagen enz.
Geniet gewoon van dit ongehoorde spektakel.
Zo, hart gelucht
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq