In andere woorden, volgende race weer een nieuwe motorchevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
Red Bull zeurt toch ook bij de FIA? Dat doen ze allemaal.
Ik ben ook geen Mercedes fan, maar je moet het niet erger maken dan het is.
Je moet het ze toegeven, ze maken een bizar snelle motor. Jammer voor hun dat hij na 1 race al minder snel loopt. (Voordeel voor ons, want dat houdt het kampioenschap spannend).
Maaruh hunnie doen het ooooohooook.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
Je moet het ze toegeven, ze maken een bizar snelle motor. Jammer voor hun dat hij na 1 race al minder snel loopt. (Voordeel voor ons, want dat houdt het kampioenschap spannend).
Je weet dat zulke dingen niet bepaald sterk zijn in argumenten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik voel wat je zegt maar zo klonk het in het begin van het jaar ook en toen ging Max ineens races winnen. Maar hoe dan ook, het worden spannende races.Ypuh schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:28:
[...]
Tegen deze Mercedes valt niet zoveel op te brengen hoor. Vorige week was de RB een keer sneller door de hoogte, maar vandaag is gewoon weer vanouds een Mercedes die 0,5s sneller is per rondje.
Verstappen heeft het nog lang/goed vol gehouden.
Hallo met Tim
RBR gaat het constructeurskampioenschap niet pakken. Bottas is gewoon zoveel beter dan Perez
Hoezo RedBull heeft de betere auto?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja, maar Max kan dan nog prima tweede worden en dan moet Hamilton alsnog alle races winnen. Het is nog niet gedaan al lijkt dat wel zo als je dit verschil ziet. Kan maar zo in de laatste GP pas beslist worden
Ferrari doet hier toch goede zaken hoor, lopen zo weer 18 punten uit op McLaren en de rest.
Het verschil in pace is best wel ridicuul.. Max is anders ook geen pannekoek
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Maar het gat is maar 3.5s, als her dan iets mis gaat tijdens de pit….Vuvuzela schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:27:
[...]
Ff wachten. Als perez nu gaat dan kan Bottas 2 ronden later.
Dat zeg ik toch. Probs hoe die hier gewoon wint.DutchOwnage schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
AL dat gemiep zeg. Man man. Hou er rekening mee dat we het hier wel over een 7 voudig wereldkampioen hebben alsjeblieft
Schiet tussen de palen en je scoort!
De auto is ook gewoon beter, van Mercedes.jaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
RBR gaat het constructeurskampieonschap noet pakken. Bottas is gewoon zoveel beter dan Perez
Allemachtig, prachtigTuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
Hoe reageerden we toen Ocon eerste werd vanaf plek 10?
Nee hoor, zijn vriendjes, en een nieuwe motor op een hogere stand. Valt weinig tegen te doen..xzaz schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:27:
Zal die FIA zich niet achter de oren krabbelen en zich afvragen hoe het kan dat een goede coureur met een goede auto zich van de laatste plek in een sprint naar plek 5 kan rijden en dan met 5 strafplaatsen van plek 10 de race kan winnen.
Ja en dat Mercedes in theorie elke race de motor kan wisselen. De straffen groeien niet mee met het aantal motoren, toch?xzaz schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:27:
Zal die FIA zich niet achter de oren krabbelen en zich afvragen hoe het kan dat een goede coureur met een goede auto zich van de laatste plek in een sprint naar plek 5 kan rijden en dan met 5 strafplaatsen van plek 10 de race kan winnen.
Als er geen VSC was geweest was Perez waarschijnlijk nog een stuk dichterbij geweest of er zelfs voor gebleven. Lijkt mij in dit geval puur ongeluk.jaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
RBR gaat het constructeurskampieonschap noet pakken. Bottas is gewoon zoveel beter dan Perez
Mercedes heeft een spelletje met ons gespeeld. het hele jaar doen alsof ze niet mee kunnen komen, om de spanning in de sport te behouden en de dalende kijkcijfers te voorkomen. Nu, een paar races voor het einde zetten ze de motoren weer in de gewone stand.
"Only singing when they're winning".simons schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
Bijzonder weer waar die Lewis/Merc fans zo opeens vandaan komen...
Successupporters zul je altijd houden, afgelopen races waren ze er niet.
Hij is inderdaad weer in zijn element met verreweg de snelste autoDutchOwnage schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
AL dat gemiep zeg. Man man. Hou er rekening mee dat we het hier wel over een 7 voudig wereldkampioen hebben alsjeblieft
Wat ga ik lachen als Hamilton's motor in de laatste race ploft.
Waarom zou Max blijven doortrappen? Hamilton haalt hij toch nooit meer in en zo kan hij de motor een beetje sparen.dawg schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:28:
5s los al. Man. Beetje extreem wel.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ze laten Perez toch wel pitten voor de snelste ronde?
Het meest stomme aan jou grap is dat het ook nog echt kan kloppen ook. Als we kijken naar 2014/2015NiaX schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
Mercedes heeft een spelletje met ons gespeeld. het hele jaar doen alsof ze niet mee kunnen komen, om de spanning in de sport te behouden en de dalende kijkcijfers te voorkomen. Nu, een paar races voor het einde zetten ze de motoren weer in de gewone stand.
Heb toch Max gestemd.Alfa Novanta schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
Het verschil in pace is best wel ridicuul.. Max is anders ook geen pannekoek
Dat zei ik ook alNiaX schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
Nieuwe motoren ploffen niet zo snel!Spollie schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:31:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja beetje onzichtbaar maar doen goede zaken voor de derde plaats. GAS trouwens ook weer!Hippocampus schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
Ferrari doet hier toch goede zaken hoor, lopen zo weer 18 punten uit op McLaren en de rest.
Je bedoelt de SC waarbij HAM en BOT mooi het gat dicht konden rijden. En de lucky VSC voor BOT. Maar hey, that's racing...StefanVerkerk schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
[...]
Als er geen VSC was geweest was Perez waarschijnlijk nog een stuk dichterbij geweest of er zelfs voor gebleven. Lijkt mij in dit geval puur ongeluk.
"When you grow up your heart dies"
Gebeurt niet, Ham heeft een gouwe pik.Spollie schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:31:
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ik weet het niet, deze motoren zijn zo doorontwikkeld dat ik bang ben dat ze die laatste paar races nog wel meekunnen op die hogere motorstand. Zou merc namelijk nu echt op alles-of-niets spelen met een groot risico dat ze de motor opblazen?tweakduke schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:25:
[...]
Nou ja, hij heeft heel lang in de vuile lucht van Verstappen gezeten in de vrije lucht is hij gewoon sneller. Daarom was het ook knap van Max dat hij hem zo lang af kon houden en een tijd de racepace gelijkwaardig hield.
Maar een keer moet hij er toch aan toegeven. Toch apart hoe er een andere slag aan het kampioenschap komt, maar ja hoe lang houdt de motor van Hamilton deze top speed? Gaat als er verder geen gekke dingen gebeuren bepalend worden.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verre van. Vierde motor is +10. Rest +5.Tk55 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
[...]
Ja en dat Mercedes in theorie elke race de motor kan wisselen. De straffen groeien niet mee met het aantal motoren, toch?
en ze rijden elkaar er niet af (dat was toch op dit circuit?). Wel gigantisch die afstand tot Perez.Hippocampus schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
Mensen vallen nu gelijk over Perez weer die 3.2 achter bottas rijdt maar we vergeten voor het gemak weer even dat Bottas tov Perez 11 seconden won in de pits met een VSC mazzeltjesiggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
Kom Perez op rode bandjes anders heb je niks aan Perez.
Gekwijl op Ham, gasverdamme. Mazepin had gewonnen in dat ding man.
Ja hij kan goed racen maar alles dankzij de autoDutchOwnage schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
- tweakduke
Wie weet dit seizoen brengt tot zover echt alles.Geronimous schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
[...]
Ik weet het niet, deze motoren zijn zo doorontwikkeld dat ik bang ben dat ze die laatste paar races nog wel meekunnen op die hogere motorstand. Zou merc namelijk nu echt op alles-of-niets spelen met een groot risico dat ze de motor opblazen?
Rbr neemt veel risico door zo lang te wachten met perez. Zelfs al zou bottas counteren, Who cares. Gaat erom dat het puntje weg is bij ham.
Komt goed, gaan ze doen. Nog even wachten is een lichtere autoYonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
Red Bull slaapt.ofzo? Per moet dat punt wegkapen!
Ik val over de strategie van RBKenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
[...]
Mensen vallen nu gelijk over Perez weer die 3.2 achter bottas rijdt maar we vergeten voor het gemak weer even dat Bottas tov Perez 11 seconden won in de pits met een VSC mazzeltje
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Perez oit
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Altijd aanwezig sinds registratiedutchgio schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:31:
[...]
"Only singing when they're winning".
I have no special talent. I am only passionately curious.
Grapjas.Vinnocchio schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:33:
[...]
Ja hij kan goed racen maar alles dankzij de auto
Dat HAM wint vind ik niet erg. Wel dat hij het gaat uitmelken alsof iedereen tegen hem is maar dat hij de GOAT is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat doen ze omdat anders Bottas het ook kon doen.d0s schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:33:
Rbr neemt veel risico door zo lang te wachten met perez. Zelfs al zou bottas counteren, Who cares. Gaat erom dat het puntje weg is bij ham.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ja nu kan Bottas niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben je gehoord!Yonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Heel laat maar komt wel. SpannendYonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
Eens zien of PER de snelste ronde kan pakken. Ik moet het nog zien gebeuren...
Ja goed, best of the rest hècy-gor25 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:32:
[...]
en ze rijden elkaar er niet af (dat was toch op dit circuit?). Wel gigantisch die afstand tot Perez.
Laten we het maar niet over achterstanden hebben, want kijk eens waar de volgende Honda zit?
Ik zit ook in een F1 topic op een Amerikaans forum en het is grappig om het contrast te zien tov dit topic.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:29:
[...]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
HAM met al zijn geluk.... Per pakt dat punt gewoon niet
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wel vaker gezegd, maar die FL punt zorgt ook wel voor wat extra spanning.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zelfs al wordt Lewis nu kampioen, iedereen weet dat in Hongarije en GB Mercedes dit heeft bewerkstelligd.
Als Max daar niet eruit of aangetikt was, stond hij dik voor
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 14-11-2021 19:35 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En dan had Max kunnen gaan...... Lijkt me handiger.Luapper schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
Perez gaat pas zo laat omdat Bottas anders hetzelfde gedaan had.
Welk contrast? Ik kan hier zo niet veel mee.PjotrStroganov schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
[...]
Ik zit ook in een F1 topic op een Amerikaans forum en het is grappig om het contrast te zien tov dit topic.
Dat lijkt hij niet door te hebbenYonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
Overmacht, Mol? Meer overspeed!
*knip*dutchgio schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:31:
[...]
"Only singing when they're winning".
Laat dat voortaan gewoon. Je gooit zo zelf olie op het vuur.
Geweldige race van HAM. Max gevochten voor wat die waard was. Dit word een geweldig slot van het seizoen
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2021 20:33 ]
Isn’t that the same?Yonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze moeten echt stoppen met die bekende mensen, ken geen van deze en het is een professionele sport.
Dries geeft toch ook niet het laatste fluitsignaal in de KNVB Beker?
Dries geeft toch ook niet het laatste fluitsignaal in de KNVB Beker?
Skysport ligt bijna kwijlend achter hun microfoon hoe goed Lewis het wel niet gedaan heeft, dat is gewoon pijnlijk om aan te horen. Zeker als je bedenkt dat het door z'n nieuwe motor komt.
Tuurlijk, hij doet het maar mooi, maar een beetje pas op de plaats mag wel.
Tuurlijk, hij doet het maar mooi, maar een beetje pas op de plaats mag wel.
Die geilt stiekem op HamiltonYonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
Paarse minisectoren voor PER in S2.
Ja, want hij zat 3.6 seconden achter Bottas voor z'n stop terwijl Bottas 12 seconden won met een pitstop onder VSC..jaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:30:
RBR gaat het constructeurskampioenschap niet pakken. Bottas is gewoon zoveel beter dan Perez
wil je dat risico nemen met een eventuele verkeerde pitstop ?? Band die klem blijft etc.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
[...]
En dan had Max kunnen gaan...... Lijkt me handiger.
Ik zou een DNF voor HAm echt neit erg vinden, ook niet als Max zo winttweakduke schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:33:
[...]
Wie weet dit seizoen brengt tot zover echt alles.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En dan Hamilton ook. En die is sneller.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
[...]
En dan had Max kunnen gaan...... Lijkt me handiger.
Dat is dus helemaal niet handig, dat Bottas het punt pakt is niet erg, je moet het bij Hamilton weghalen.
Echt hè, Mol moet af en toe echt gewoon even stil zijn..Yonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
Ja en als Hamilton niet zat te kloten met zijn magicbutton in Baku stond hij ook dik voorGAIAjohan schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
Zelfs al wordt Lewis nu kampioen, iedereen weet dat in Hongarije en GB Mercedes dit heeft bewerkstelligd.
simons schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
HAM met al zijn geluk.... Per pakt dat punt gewoon niet
Wat Mercedes doet is bijzonder. Maar het is hier vooral haat ipv de sport te waarderen.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:34:
[...]
Welk contrast? Ik kan hier zo niet veel mee.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Had de TV uitgezet en nu weer, terecht zo te zien. Jammer dit, mooi spelletje speelt Mercedes, lekker opschroeven wanneer het moet.
En Olav, waarom een ongelofelijke wedstrijd van Hamilton. Serieus Mazepin had dit gewonnen.
En Olav, waarom een ongelofelijke wedstrijd van Hamilton. Serieus Mazepin had dit gewonnen.
Perez FL! Gelukkig.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Nee, 3 rondjes voor het einde Perez, 2 rondjes voor het einde Bottas, 1 rondje voor het einde Max. Klaar.dutchgio schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:35:
[...]
En dan Hamilton ook. En die is sneller.
Dat is dus helemaal niet handig, dat Bottas het punt pakt is niet erg, je moet het bij Hamilton weghalen.
Wat een vergelijking, zelf een fout maken, of eraf gebeukt worden.vhal schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:35:
[...]
Ja en als Hamilton niet zat te kloten met zijn magicbutton in Baku stond hij ook dik voor
Still we rise! *KOTS*
[ Voor 24% gewijzigd door Yonix op 14-11-2021 19:37 ]
Daarom kijk ik Sky Sports, vind dat commentator van Mol echt niet aan te horen.Segafreak83 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:35:
[...]
Echt hè, Mol moet af en toe echt gewoon even stil zijn..
Zal wel als een ultieme revanche voor Merc voelen
HAM DotD... Ik heb vergeten te stemmen door de spanning vandaar dat het HAM gelukt is om het te worden...
Yeah booooiiii
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Driver of the day... Uiteraard... Dit was mazepin ook nog wel gelukt in die wagen...
Inkomende haatreacties over vlag rijden incoming
HAM pakt wel even enorm momentum met deze winst.
Zo, Lewis Hamilton. Koning van Interlagos. So, de, ju.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- tweakduke
Nou Perez netjes de snelste ronde. In feite door gisteren in de sprintrace tweede te worden is er nu 5 punten verloren in het kampioenschap.
Hamilton mag van mij blij zijn, maar het kampioenschap is nog niet beslist
Hamilton mag van mij blij zijn, maar het kampioenschap is nog niet beslist
Mooi dat TJEKKO Perez nog ff de snelste ronde doet. Wie weet gaat het ergens nog spelen…
Hahahahahahaha grapjasMikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:37:
Driver of the day... Uiteraard... Dit was mazepin ook nog wel gelukt in die wagen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |