[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 60 Laatste
Acties:
  • 216.757 views

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Het mag weer inhoudelijk blijven zonder deze plaatjes.

[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2021 17:14 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:14
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:07:
[...]

Zou eigenlijk niet mogen. Niet dat de stewards het verleden en hun eigen beslissingen interesseert, maar de reden doet er niet toe. Auto was niet legaal, punt. Waarom dat is, al waren het de chupacabras, een foutje. Mag niks uitmaken. Dat het dan lullig is, is wat anders. Anders kun je net zo goed schade veroorzaken en dan achteraf claimen dat het schade was en dat je dus vrijuit gaat met een illegale auto.
Hoewel ik je redenatie kan volgen, volgens mij heb ik toch wel regelmatig auto's zien finishen met schade waarbij je mag verwachten dat die auto door die schade op dat moment niet meer zou voldoen aan het reglement, hoe zit dan precies.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:09
Simon Lazenby says they have learned that an announcement regarding the decision on Verstappen touching the Mercedes is expected in 30 to 45 minutes, whilst a decision on Hamilton's car technical infringement could take longer

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:07:
[...]

Zou eigenlijk niet mogen. Niet dat de stewards het verleden en hun eigen beslissingen interesseert, maar de reden doet er niet toe. Auto was niet legaal, punt. Waarom dat is, al waren het de chupacabras, een foutje. Mag niks uitmaken. Dat het dan lullig is, is wat anders. Anders kun je net zo goed schade veroorzaken en dan achteraf claimen dat het schade was en dat je dus vrijuit gaat met een illegale auto.
Na, ligt er natuurlijk wel aan hoe. Als het in normale omstandigheden gebeurt mag het geen excuus zijn. Maar als je hem in de muur heb geparkeerd dan is het natuurlijk wel een ander verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door stekkiekiller op 13-11-2021 17:13 ]

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:25
d-vine schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:10:
Simon Lazenby says they have learned that an announcement regarding the decision on Verstappen touching the Mercedes is expected in 30 to 45 minutes, whilst a decision on Hamilton's car technical infringement could take longer
Ik vind de VAR soms al lang duren...

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Kan ervan vinden wat je wil maar ze zorgen er wel voor dat je blijft kijken en de F1 site blijft refreshen.
Het doel van de fans vasthouden gedurende het weekend wordt wel bereikt met zo'n sprint en trage beslissingen :+

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:54

DataGhost

iPL dev

LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:02:
[...]

Nee, maar kan wel verschil zijn tussen pitlane en achteraan, groot verschil.
Hoe bedoel je? Als ze er nu een andere spec vleugel op hebben gezet voor FP2 is het hoe dan ook een pitlane start, zelfs als ze uiteindelijk de vleugel van gisteren legaal verklaren. Dezelfde spec als gisteren zonder DSQ betekent dat hij vanaf P1 mag starten. Er is eigenlijk geen uitkomst waarin hij achteraan kan starten, dat kan namelijk alleen na een DSQ en dan zal hij toch zijn vleugel moeten aanpassen -> pitlane start.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Dennism schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:10:
[...]

Hoewel ik je redenatie kan volgen, volgens mij heb ik toch wel regelmatig auto's zien finishen met schade waarbij je mag verwachten dat die auto door die schade op dat moment niet meer zou voldoen aan het reglement, hoe zit dan precies.
Sommige schade is wel overduidelijk. Maar dat het gat over de gehele lengte van de achtervleugel hoger is dan de toegestane hoogte? Nee, absurd. Als het nou op een klein stukje zou zijn waar je duidelijk afgescheurd carbon ziet, prima. Maar niet over de hele breedte. Ze zijn gewoon dik door de mand gevallen en de stewards doen er alles aan om Merc te helpen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQSoljys0V8XEhjNHpuRMs3Bjlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rABg7NOI1pTaxIvivnIdzOu2.jpg?f=fotoalbum_large

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:13:
[...]

Sommige schade is wel overduidelijk. Maar dat het gat over de gehele lengte van de achtervleugel hoger is dan de toegestane hoogte? Nee, absurd. Als het nou op een klein stukje zou zijn waar je duidelijk afgescheurd carbon ziet, prima. Maar niet over de hele breedte. Ze zijn gewoon dik door de mand gevallen en de stewards doen er alles aan om Merc te helpen.
Knap dat je dat al weet terwijl er nog geen uitspraak is gedaan...

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:25
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:02:
[...]

Maar dit is dus bizar. Wat valt er te onderzoeken. Jo Bauer en zijn mensen hebben hun taak gedaan. Getest en het heeft gefaald. Waarom het gefaald heeft is niet relevant voor de stewards. Stewards moeten niet uitzoeken waarom Merc geen straf zou moeten krijgen. Noem het zeuren, maar dit is de zoveelste keer dat Merc een dikke vinger in de pap heeft in dit proces wat gewoon niet kan. Het proces wordt steeds meer politiek en steeds minder sport of techniek.
Hypothetisch: wat nou als Hamilton dit jaar móét winnen? Dan zoeken de bobo's die hier belang bij hebben natuurlijk naar een reden om geen straf uit te delen.

Nu is al vastgesteld dat de achtervleugel niet aan de reglementen voldoet, dus de enige manier om dat in twijfel te trekken is de meetapparatuur in twijfel trekken. Het gaat niet alleen om een bal van 85mm die niet door het DRS-gat zou mogen passen, maar hij mag er dan ook niet doorheen met een druk van minder dan 10 N/m2.

Ik weet niet wat voor een spelletjes er achter de schermen gespeeld (kunnen) worden, maar na het zien van de Netflix docu Bad Sport geloof ik alles. Dus wat nou als een of andere maffiabaas achter de schermen eist dat de FIA naar buiten brengt dat de meetapparatuur waarmee men de druk op de bal meette niet betrouwbaar bleek? :+

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:52
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:13:
[...]

Spa '94 was ook overduidelijk waardoor de bodemplaat van Schumacher beschadigd was maar die kreeg alsnog een DSQ aan de broek.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02:16

psy

Ik ben terug van boodschappen, dus de FIA mag met een statement komen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
psy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:16:
Ik ben terug van boodschappen, dus de FIA mag met een statement komen.
Oh je hebt nét alles gemist :X

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-12 11:39

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEFisXcX0AgVOQm?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• siggy

siggy

Wait.... what?

toolkist schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:15:
[...]

Knap dat je dat al weet terwijl er nog geen uitspraak is gedaan...
Euh, dat heet analyseren en deduceren van de beschikbare feiten. Een kleine schade zal echt niet tot onderzoek leiden. Jo Bauer doet zijn werk al sinds 1997, ik denk dat hij schade van niet-scahde kan onderscheiden.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
Ik dacht YES, nieuwe documenten! Maar helaas... Geen beslissingen.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-12 17:24
KlaasjeNL schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:15:
[...]
Ik weet niet wat voor een spelletjes er achter de schermen gespeeld (kunnen) worden, maar na het zien van de Netflix docu Bad Sport geloof ik alles. Dus wat nou als een of andere maffiabaas achter de schermen eist dat de FIA naar buiten brengt dat de meetapparatuur waarmee men de druk op de bal meette niet betrouwbaar bleek? :+
Weet je ook dat Netflix van alles een drama maakt? Reden waarom bepaalde coureurs zoals Max niet meer mee doen aan de serie.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Nieuwe documenten van de FIA!

spoiler:
* P2 deleted lap times turn 4
* Race Directors' Note - Post Sprint Qualifying Procedure
:+

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:36
KlaasjeNL schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:15:
[...]

Hypothetisch: wat nou als Hamilton dit jaar móét winnen? Dan zoeken de bobo's die hier belang bij hebben natuurlijk naar een reden om geen straf uit te delen.

Nu is al vastgesteld dat de achtervleugel niet aan de reglementen voldoet, dus de enige manier om dat in twijfel te trekken is de meetapparatuur in twijfel trekken. Het gaat niet alleen om een bal van 85mm die niet door het DRS-gat zou mogen passen, maar hij mag er dan ook niet doorheen met een druk van minder dan 10 N/m2.

Klinkt een beetje alsof pitstops te snel zijn geweest.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

TheBrut3 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:19:
Ik dacht YES, nieuwe documenten! Maar helaas... Geen beslissingen.
Ho ho! Er zijn tijden afgepakt ivm track limits!

En:
• Drivers must not interfere with Parc Fermé protocols in any way.

[ Voor 17% gewijzigd door noo op 13-11-2021 17:27 ]

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je toch constateert dat iets niet volgens de regelementen is dan is het toch vrij simpel? Maar laat iemand bij de FIA gewoon even een munt pakken. Kop is straf, munt is geen straf. Moeilijk gedoe.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:25
NeverSettle schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:19:
[...]

Weet je ook dat Netflix van alles een drama maakt? Reden waarom bepaalde coureurs zoals Max niet meer mee doen aan de serie.
True, maar waar veel geld en de belangen groot zijn, weet je dat de grenzen worden opgezocht en overschreden. Waarom zouden we ervan overtuigd moeten zijn dat alles achter de schermen op een eerlijke manier gaat en er geen andere belangen worden meegewogen waar wij geen weet van hebben?

• toolkist
  • Niet online
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:19:
[...]

Euh, dat heet analyseren en deduceren van de beschikbare feiten. Een kleine schade zal echt niet tot onderzoek leiden. Jo Bauer doet zijn werk al sinds 1997, ik denk dat hij schade van niet-scahde kan onderscheiden.
Analyseren nogwel. Of gewoon doemdenken omdat het kan...
Laat dat analyseren lekker aan de stewards over, met de huidige stand en zo dicht tegen einde seizoen is het alleen maar goed dat ze geen overhaaste beslissingen nemen.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 10:42
Ik volg de hele dag dit topic al met spanning. Maar ik mag toch hopen dat ze zometeen naar buiten komen met een statement.

Het is nog maar 2 uurtjes totdat de sprint race begint. Weet dat de FIA wel vaker moeite heeft met dingen op tijd doen. Maar deze is wel heel erg…

• Sluuz
  • Laatst online: 02-12 13:43
CrazyFool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:30:
Ik volg de hele dag dit topic al met spanning. Maar ik mag toch hopen dat ze zometeen naar buiten komen met een statement.

Het is nog maar 2 uurtjes totdat de sprint race begint. Weet dat de FIA wel vaker moeite heeft met dingen op tijd doen. Maar deze is wel heel erg…
3 uur toch?

PSN: Sluuz

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

Reinier

\o/

Het is nog maar 2 uurtjes totdat de sprint race begint.
Drie uurtjes toch?

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
Het begint wel erg op Max vs Charles in Spielberg te lijken, hoeveel uur was dat?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:47

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

De sprintrace start om 🕣, dus 3 uurtjes.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Damian
  • Laatst online: 16:04

Damian

Insane Obtrusion

Psies. 20:30 onze tijd toch?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 23:06

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:31:
[...]

Het begint wel erg op Max vs Charles in Spielberg te lijken, hoeveel uur was dat?
Dit duurt veel langer, toentertijd duurde het 3 uur. Maar dit heeft ook niet echt 'haast'.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 10:42
Sorry guys ik ben nog niet wakker

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jammer dat Brazilië andere kerbstones heeft :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
Damian schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:32:
[...]

Psies. 20:30 onze tijd toch?
Staat allemaal op pagina 1 van dit topic.

• jack zomer
  • Niet online
de fia ook niet, dus je hebt niks gemist

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 23:57

• jaapstobbe
De fuk, nou dat wordt gevangenisstraf voor HAM dan?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:13
Zo dan, das niet lullig

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12 05:50
50k Boete voor Max voor het aanraken auto van Lewis

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12 22:58

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Bizar, maar kan hier wel vrede mee hebben verder. In elk geval geen race-straf

• Barre73
  • Laatst online: 02-12 14:56
Een overduidelijk geval van een voorbeeld stellen. En vanaf nu duidelijk maken dat geen rijder meer een auto mag aanraken na het rijden als er Parc Fermé geldt...

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en een duidelijke uitleg dat er niks bewogen werd op de auto van Lewis. Is dat ook definitief uit de wereld.
Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows
that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when
Verstappen touches the back of the wing and the Stewards are satisfied, from
watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was
insignificant force when Verstappen touched the wing.

[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-11-2021 17:41 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

:') 50k boete, sjongejonge... Staat toch totaal niet in verhouding met andere boetes (speeding in de pitlane anyone?), manmanman

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

The Stewards heard from the driver of car 33 (Max Verstappen) and team
representative.
The stewards also examined a fan video taken from across the track, CCTV video
footage taken from pit lane and in car footage from car 14, car 33, car 44 and car 77.
In all, these videos gave a clear picture of what occurred in parc fermé following the
qualifying session.
Verstappen exits the car, then moves to the rear of his car. He then takes his gloves
off and puts his right hand at the slot-gap of the rear wing of his car. He then moves
to car 44 and repeats the exercise, touching the rear wing in two places, once on
either side of the DRS actuation device, but on the bottom rear side of the wing, in the
area of the slot gap and never near the actuator or the end fixation points.
Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows
that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when
Verstappen touches
the back of the wing and the Stewards are satisfied, from
watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was
insignificant force when Verstappen touched the wing
.
It is clear to the Stewards that it has become a habit of the drivers to touch cars after
qualifying and the races. This was also the explanation of Verstappen, that it was
simply habit to touch this area of the car which has been a point of speculation in
recent races between both teams. This general tendency has been seen as mostly
harmless and so has not been uniformly policed. Nevertheless, it is a breach of the
parc fermé regulation and has significant potential to cause harm.

The Stewards
Considering the fact that no direct harm was caused in this case, in the opinion of the
Stewards, and that no earlier precedent of penalties for this exists – on the one hand;
but that it is a breach of the regulation and has potential for serious consequences on
the other, the Stewards determine to take action in this case and order a fine of
€50,000. The Stewards further note that it is intended that all teams and drivers take
notice that future breaches may incur different penalties from the Stewards of those
events.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time lim
DSQ incoming dus

[ Voor 78% gewijzigd door DataGhost op 13-11-2021 17:42 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Best wel bizar bedrag. Schijntje voor Max maar in ogenschouw nemend dat andere drivers die vergelijkbare aanrakingen deden met nul boete/straf wegkwamen over meerdere jaren vind ik dit fors.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 13-11-2021 17:45 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-12 14:52
Moet hij 10 minuutjes voor werken. Prima, maar totaal ridicuul natuurlijk. Gaan ze Vettel ook nog een paar factuurtjes sturen?

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Dus de conclusie is dat het normaal is, maar nu is het een breach en dus €50.000 boete? Uiteraard moet er nu weer met VER een voorbeeld gesteld worden. Kansloos

per aspera ad astra

• NeverSettle
  • Laatst online: 01-12 17:24
Dan te bedenken dat te hard rijden in de pitlane dus minder kost...

• siggy

siggy

Wait.... what?

Begrijpbaar, maar gezien hun eigen redenering ook weer onzinnig. Het wordt vaker gedaan zonder straf, geen betekenisvolle kracht uitgeoefend. Maar goed..... belachelijk dat dit zo lang moest duren. Next.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:00

Spotmatic

Ken sent me

En weer een "Verstappen" regel erbij. Want in geen enkele andere situatie was dit zelfs maar een punt van discussie geweest.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Eindelijk gaat het beginnen. :Y
Maar dat verdient hij waarschijnlijk letterlijk terug tijdens de sprintrace. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-12 12:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

jaapstobbe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:39:
[...]

De fuk, nou dat wordt gevangenisstraf voor HAM dan?
Natuurlijk niet, omdat max de auto heeft aangeraakt krijgt die geen straf want wie weet heeft die aanraking wel schade veroorzaakt :+

I am the great Cornholio!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Krijgt Vettel nog 500k achterstallige boetes dan?

Verwijderd

LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:40:
Dus de conclusie is dat het normaal is, maar nu is het een breach en dus €50.000 boete? Uiteraard moet er nu weer met VER een voorbeeld gesteld worden. Kansloos
Zeur niet zeg, had veel erger kunnen aflopen.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik denk dat de FIA hiermee een statement maakt en een einde wil hebben aan dit soort dingen. Wel een duidelijk verhaal verder.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:43
Maar er staat dat er geen gevolgen door zijn actie was.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Barre73 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:40:
[...]

Een overduidelijk geval van een voorbeeld stellen. En vanaf nu duidelijk maken dat geen rijder meer een auto mag aanraken na het rijden als er Parc Fermé geldt...
Dat is inderdaad de uitleg. Dus niet meer aanraken vanaf nu

• siggy

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
[...]

Nee dat had het niet.

• jack zomer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u-fH--a64Ijx6FgtaREORnYE9Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0dBo88W7utJMvSPD7mqRhYmZ.png?f=fotoalbum_large

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:33

Player1S

Probably out in the dark

Nou ja. Speeding in the pit tijdens FP is stuk lager en daar zit stukje gevaar bij nog.

Maar Max ligt niet wakker van dit bedrag.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33

Investig8or

What goes up, could come down

Overigens: "33" veranderen in "44" in die url geeft geen resultaat helaas :+

Idiocracy: it is real!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor degenen die op Twitter zitten, @fiadocsbot is nog iets sneller dan dit topic ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
frankb15 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:39:
50k Boete voor Max voor het aanraken auto van Lewis
Wie betaalt dit bonnetje denken jullie?

PVoutput

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Hamilton krijgt $50000 bonus omdat hij zo snel was met een kapotte vleugel.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• jaapstobbe
geldstraffen zijn geen straffen inde F1. Dus prima.

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

50k. :D 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door dawg op 13-11-2021 17:44 ]

It’s the economy, stupid!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
[...]

Want? Ze hebben de beelden bekeken en hebben hem €50.000 boete gegeven. Al die andere coureurs die dingen aanraken (en wat ook beaamd wordt door het document), hebben nooit een boete gehad. Inconsequent dus.

per aspera ad astra

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ach zo'n geldboete doet toch niks, een straf voor de bühne.
Misschien betaald het team het ook wel.
Gelukkig geen ze in ieder geval niet over de schreef door hem een echte straf te geven.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27
knights16 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:42:
[...]

De BV

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:11
HaterFrame schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
[...]

Natuurlijk niet, omdat max de auto heeft aangeraakt krijgt die geen straf want wie weet heeft die aanraking wel schade veroorzaakt :+
Insignificant force staat er dus dat is dan ook gelijk duidelijk

                           

Verwijderd

Ja dat had het wel

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Valt zo'n boete onder het budgetcap?

alles kan off-topic

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
knights16 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:42:
[...]

Ach wat maakt het uit? Max en Red Bull voelen beide dit totaal niet.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27
Even een foto van Mick tussendoor. Komt niet vaak voor hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEFoGXSX0Ac3tNP?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dafuk.. Als Verstappen zo'n ontzettend buiten proportie torenhoge boete krijgt, dan moet de straf van Hamilton er niet om liegen zeg :X

Of zou de FIA met twee maten meten.. :>

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit lijkt de essentie wel te zijn. Geen schade aangericht door Verstappen.
He then moves to car 44 and repeats the exercise, touching the rear wing in two places, once on either side of the DRS actuation device, but on the bottom rear side of the wing, in the area of the slot gap and never near the actuator or the end fixation points.

Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when Verstappen touches the back of the wing and the Stewards are satisfied, from watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was insignificant force when Verstappen touched the wing.
Dus kom maar met die DSQ.

Overigens hebben we nu wel, alweer een "Verstappen regel". :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Opzich wel een heldere uitleg van de FIA, dus dat moet ik hen wel nageven.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MikeyMan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
Krijgt Vettel nog 500k achterstallige boetes dan?
Inderdaad, Inspector Seb heeft ook tegen de nodige bandjes aangetrapt na de race.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoop wel dat ze dat geld doneren aan de Kanker stichting of iets dergelijks.. wat een totale waanzin.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
Jeroen Blom schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
Maar er staat dat er geen gevolgen door zijn actie was.
Dan is Lewis dus de pineut...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:17
Ja, laat dit.

[ Voor 96% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2021 17:45 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:09

Qu3st

50.000 euro. Klinkt veel, omgerekend naar mijn salaris is dat ongeveer 100 euro. Valt nog best mee :+

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 21:32
kevlar01 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:44:
[...]

Inderdaad, Inspector Seb heeft ook tegen de nodige bandjes aangetrapt na de race.
hij heeft ook 1X een voorvleugel vergeleken door er op te staan...

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:41:
Maar dat verdient hij waarschijnlijk letterlijk terug tijdens de sprintrace. :P
Als hij 3e wordt. Volgens mij krijgt Max een bonus van €50k per punt.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Mercedes mag wel een extra straf krijgen voor het vals beschuldigen van Max. ( Gezien de uitleg van de FIA hebben ze dat expliciet vermeld)

Wear Sunscreen!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-12 11:37
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:44:

Overigens hebben we nu wel, alweer een "Verstappen regel". :z
De regel was er al naar vanaf nu gaan ze het echt handhaven?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Mach
  • Laatst online: 21:05

Mach

[END]Avengers

Ik heb de hele soap niet echt kunnen volgen maar als ham een dsq krijgt, geldt dat alleen voor de sprintrace of ook voor de echte race ?

DUGG

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 18:38
Met 50K boete maakt FIA zich niet belachelijk en gaat de chamapgne open bij Red Bull. Nu nog een serieuze straf voor Hamilton en het is goed opgelost.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-12 12:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

RoD schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:44:
Opzich wel een heldere uitleg van de FIA, dus dat moet ik hen wel nageven.
Voorbeeld stellen is prima, ze hadden 'm ook voorwaardelijk op kunnen leggen. Dit is wel weer heel erg typisch.

I am the great Cornholio!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Puc van S. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:46:
[...]

De regel was er al naar vanaf nu gaan ze het echt handhaven?
Ja, net zoals bewegen in de remzone dus. :P

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mach schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:46:
Ik heb de hele soap niet echt kunnen volgen maar als ham een dsq krijgt, geldt dat alleen voor de sprintrace of ook voor de echte race ?
Die DSQ is dan voor de kwalificatie. Sprintrace achteraan.

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-12 01:07
Voor de kwalificatie van gisteren.

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:17
@DaniëlWW2 Understood!

[ Voor 4% gewijzigd door Valar op 13-11-2021 17:47 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-12 11:37
Waarschijnlijk geldt de dsq voor de quali omdat die daar met de vleugel gereden heeft

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Geeneens een reprimande of strafpunten.

Zal niemand rouwig om zijn.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBIJVf4Anwjp8Ai1XOWeNHbpfu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Z7v0vUQ8GsFEw5bX2X40lLV.jpg?f=fotoalbum_large

Hopen dat dit de boel droog houdt tot zondagavond laat

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Voor de kwalificatie.
Geen kwalificatie gereden en dus achteraan bij de sprintrace.
En dan morgen nog 5 plekken terug voor de motorwissel.

• siggy

siggy

Wait.... what?

nevermind. ignore

[ Voor 199% gewijzigd door siggy op 13-11-2021 17:48 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord