[F1 2021] Race 18 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste
Acties:
  • 103.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
dutchgio schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:54:
[...]

De radio lijkt me van eerder,
Sinds een aantal maanden zit er inderdaad een flinke vertraging (3, 4 seconden?) op de boordradio bij F1TV, is ook bevestigd door hen op Twitter en lijkt in zoverre dus "bewust" te zijn. Maar geen idee waarom ze dat ineens zijn gaan doen. Volgens mij hebben ze in ieder geval niet 20 mannetjes daar zitten met een beep button.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
RobertMe schreef op zondag 7 november 2021 @ 07:38:
[...]

Sinds een aantal maanden zit er inderdaad een flinke vertraging (3, 4 seconden?) op de boordradio bij F1TV, is ook bevestigd door hen op Twitter en lijkt in zoverre dus "bewust" te zijn. Maar geen idee waarom ze dat ineens zijn gaan doen. Volgens mij hebben ze in ieder geval niet 20 mannetjes daar zitten met een beep button.
Ik heb dan liever een 18 plus optie zodat de boordradios bij de on board feeds ook gewoon live zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Franco10 schreef op zondag 7 november 2021 @ 07:00:
Bottas heeft volgens mij het hele seizoen Max nog geen halve ronde kunnen ophouden.
Nou in Turkije kwam hij er toch niet langs.. heel de race niet ondanks het zelfs regende/ nat was toen.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
LewisVries schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:28:
[...]

En hierom waarschuwde ik dus voor Mercedes.

Mercedes heeft gewoon een snellere (of in ieder geval makkelijker te rijden) auto. Je zag het al in Q1 hoe Bottas naar de snelste ronde ging in een stint van 3 flying laps (dus redelijk wat benzine) terwijl Max direct na zijn flying lap naar binnen ging. Mercedes heeft dus gewoon met flink meer brandstof lopen rijden dit weekend.
Tja...
Verstappen had die brandstof ook gewoon mee hoor, als er een gele vlag of foutje is moet je namelijk nog een keer, na die rode vlag heb je niet de tijd om een keer te gaan tanken.
Het verschil is dat verstappen een goed outlap had en een goede ronde reed, terwijl Mercedes stil stond in het stadion en een slechte eerste ronde reed. Verstappen koos er dus wijselijk voor om niet onnodig tussen de andere 19 autos in vuile lucht en treintjes in sector 3 te rijden aan het einde van q1. De mercedessen wilden nog wat verbeteren en oefenen want dat was nodig na de matige eerste run. Die gaan sowieso vaker dan Verstappen nog naar buiten einde q1 voor wat oefenen.

Anyway red bull staat op de 2e rij omdat ze het niet voor elkaar hadden in q3, of het de achtervleugel was, of Tsunoda of afstelling, is gissen. De rondes van Max waren in ieder geval slecht.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

P3 is zo slecht nog niet . Zowieso de 2 rij niet met dat lange rechte stuk. Bottas zal goed weg moeten zijn, net als Lewis want zij hebben beide RB’s achter zich.

We gaan het zien. De long runs van Max waren goed dus ik denk dat het allemaal nog niet verloren is .

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:37
Toch wel jammer dat ze bij Red Bull zulke uitspraken doen ……

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
dcell schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:32:

[Embed]
Scheelt dat de hele wereld heeft gezien dat het ook gewoon zo is. Eromheen draaien vind ik veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
MrOleo schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:06:
[...]
Anyway red bull staat op de 2e rij omdat ze het niet voor elkaar hadden in q3, of het de achtervleugel was, of Tsunoda of afstelling, is gissen. De rondes van Max waren in ieder geval slecht.
Zoals vaak is het een combinatie van veel factoren. Ik denk dat je de factoren wel goed hebt opgesomd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
dcell schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:32:

[Embed]
Hoezo dat? Het is toch gewoon waar. Tsunoda maakt daar een rare inschatting om aan de kant te gaan waardoor sowieso Perez zijn ronde door het putje gaat en die van Verstappen vrijwel zeker ook (blijft dan wel op de baan, maar gaf aan gelift te hebben, en al had die niet gelift dan was hij wel tijd verloren door aandachtsverlies).

Tsunoda had daar gewoon aan de binnenkant moeten gaan zitten, en niet rechtdoor rijden. Had die aan de binnenkant naast de baan gezeten was er niks aan de hand geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:40
backupdevice schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:31:
P3 is zo slecht nog niet . Zowieso de 2 rij niet met dat lange rechte stuk. Bottas zal goed weg moeten zijn, net als Lewis want zij hebben beide RB’s achter zich.

We gaan het zien. De long runs van Max waren goed dus ik denk dat het allemaal nog niet verloren is .
Begin me ook af te vragen of de longruns wel representatief zijn van MB. Ze willen zich graag verstoppen tot Q3 en de race. Als de RB sneller is in de race pace dan moet er wel winst inzitten. Dan maakt P1 of P3 niet eens zo heel veel uit imho. Maar ik zie de MB hier op race pace zo ook maar ineens weer beter zijn. Helemaal op wit. Als MB hier gewoon op snelheid P1 en P2 pakt dan gaat het nog een flinke uitdaging worden voor RB om het wk binnen te slepen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Yuki weet ook wat er voor Perez op het spel staat en die hoort dat Perez er als een gek aankomt. Bedoeling zal vast goed geweest zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Paar weken terug gaf TSU nog te kennen dat hij graag wil dat VER wint en daarom gewoon racet tegen een HAM of andere toppers. Toen werd hij door iedereen van RBR opgehemeld en nu een klein foutje en gelijk in de achterbak van een pick-up gegooid (:+).

Kan gebeuren, uithuilen en door. Het was niet alsof RBR voor de rest in Q3 zo vlot ging.

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
Kenny_026 schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:06:
Yuki weet ook wat er voor Perez op het spel staat en die hoort dat Perez er als een gek aankomt. Bedoeling zal vast goed geweest zijn.
Precies. Als je iemand het kan kwalijk nemen is het de persoon achter de radio. Die heeft vol overzicht. Die had Yuki op een plek moeten zetten waar het geen issue zou zijn, of gas laten geven richting box. Yuki heeft geen tracker op zijn dash met posities van iedereen. De mensen aan de pitmuur wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dcell
RobertMe schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:48:
[...]

Hoezo dat? Het is toch gewoon waar. Tsunoda maakt daar een rare inschatting om aan de kant te gaan waardoor sowieso Perez zijn ronde door het putje gaat en die van Verstappen vrijwel zeker ook (blijft dan wel op de baan, maar gaf aan gelift te hebben, en al had die niet gelift dan was hij wel tijd verloren door aandachtsverlies).

Tsunoda had daar gewoon aan de binnenkant moeten gaan zitten, en niet rechtdoor rijden. Had die aan de binnenkant naast de baan gezeten was er niks aan de hand geweest.
Dat het een fout is van Yuki of zijn engineer wil niet zeggen dat je in de media je eigen junior maar moet afschieten. Het zou wat subtieler aangegeven kunnen worden. Man en paard noemen is niet altijd nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Deze race wordt of heel erg spannend of vrij snel na de start al een deceptie. Verwacht er eigenlojk weinig tussen als je alleen kijkt naar het WDC, voor het WCC tussen Ferrari in McLaren verwacht ik nog wel wat moois

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDj5-hrXoAUDE5Z?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDjTZv0WEAMggDV?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Bottas toevalligerwijs niet van z'n plek komt vandaag en Verstappen meeneemt in z'n ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Bij Vallteri it's James en iets langer geleden Ferrari met tweede rijders ging het topic delier. Red Bull heeft het een seizoen met 3e en 4e rijders maar da's allemaal prima.

We missen alleen nog rellen op de tribune.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon om 20 uur lekker kijken. Dat geanalyseer en gemiep over tijden zegt toch weinig. Voor hetzelfde geld waait er ergens een sombrero een sidepod in, wint Norris en pakt er een Haas een punt. Who knows?!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:35

Spotmatic

Ken sent me

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vervelender had gevonden als Max op P1 had gestart. DAT was pas garantie op shit geweest. Maar het mooie vind ik dat de wedstrijd nu helemaal openligt. Het is niet gezegd dat Mercedes vandaag aan het langste eind trekt.

Overigens denk ik ook wel dat het voor RBR aan de rode bandjes ligt. Daar zijn ze niet zo gek op, maar gelukkig hoeven ze die ondingen vandaag niet te gebruiken. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Franco10 schreef op zondag 7 november 2021 @ 07:00:
Bottas heeft volgens mij het hele seizoen Max nog geen halve ronde kunnen ophouden.

Ook al zou tegen alle verwachtingen in Mercedes het lukken om Max op 3 te houden ondanks alle slipstream na de start, is ie zo voorbij Bottas. Zou dat wonderbaarlijk genoeg ook niet gebeuren, is ie er zo voorbij met een undercut.

Red Bull is in de race vele malen scherper dit seizoen dan Mercedes, dat komt wel goed.
Ik vrees dat dat deze keer niet opgaat met het motorvermogen van Mercedes, maar we gaan het zien.

De undercut gaat gezien de lage bandenslijtage niks doen denk ik, remember 66 ronden op hard?

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
pjlgt schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:36:
Gewoon om 20 uur lekker kijken. Dat geanalyseer en gemiep over tijden zegt toch weinig. Voor hetzelfde geld waait er ergens een sombrero een sidepod in, wint Norris en pakt er een Haas een punt. Who knows?!
Haha. Haas een punt. Grappenmaker. :+

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:36
Valterri met zijn Fangio Award
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQns1qNUGBaw6QeX_JyCTvBIOhQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SDWHT1r7p4jdnglgFSHYqMPO.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ha leuke gast :)

Altijd al Bottas fan geweest!

En dat heeft helemaal totaal niets ermee te maken dat ie volgend jaar toevallig voor Alfa rijdt :> O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
[...]

Dat is al sinds Montoya zijn te enthousiaste uitbarsting naa Kimi op Spa in 2002

[ Voor 4% gewijzigd door jan390 op 07-11-2021 09:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mooi! Ook oprecht blij/trots IMHO. Gelukkig geen “best helmet ever” bullshit bingo.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 23:44

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Das toch simpel. F1 is nu in Amerikaanse handen. Het land waar wapens en sex perfect normaal zijn maar een tepel niet gezien mag worden en woorden als fuck niet gehoord mogen worden op TV.

Gewoon een verzekering om zeker te zijn dat een radioboodschap geschikt is naar hun normen en waarden voor broadcast.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Blokker_1999 schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:54:
[...]

maar een tepel niet gezien mag worden
Leuk detail: Vrouwen tepels niet.. Mannen tepels wel.

Dus technisch gezien, als je een beetje kunt photoshoppen.. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 14:30
Stom dat Horner en Helmut de schuld bij Yuki willen neerleggen. Die deed niet meer dan hij kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 23:44

Blokker_1999

Full steam ahead

DoeEensGek schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:00:
Stom dat Horner en Helmut de schuld bij Yuki willen neerleggen. Die deed niet meer dan hij kon doen.

[Twitter]
Klopt, het was de keuze van RBR om zo vlak na de STR de baan op te gaan, vermoedelijk net in een poging om ook Perez het voordeel van een slipstream te geven. Je weet dat aan zoiets risico's kleven, zoals de commentatoren aan Sky op voorhand ook hadden opgemerkt. Als er voor je iets gebeurd is je eigen rondje ook verknald, al ging die opmerking dan wel over de Mercedessen die een heel eind achter de rest van de deelnemers reden maar dus wel vrije baan hadden in hun laatste runs.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AwFfy9LlcaRE6oRPpjt8sJqM0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fllA6H3IXUlKKGFb46ItJ6iD.png?f=fotoalbum_large

:p

Alle gekheid op een stokje terzijde...
Ik verwacht een ouderwetse HAM VER BOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:53:
[...]

Dat is al sinds Montoya zijn te enthousiaste uitbarsting naa Kimi op Spa in 2002
Hadden ze toen ook al F1TV waarbij je tijdens de race live alle onboards kon bekijken inclusief de boordradio? ;) Tot eerder dit seizoen waren daarbij de boordradios namelijk nog steeds live, en pas van rond of na de zomerstop zit die korte vertraging erin.
Boordradios op de world feed zijn inderdaad wel al "altijd" vertraagd en eventueel geknipt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:58

Amphiebietje

In de blubber

Exocet schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:47:
[...]

Mercedes roept al jaren dat de concurrentie sneller is, die kun je gewoon nooit meer geloven
Natuurlijk is de concurrentie sneller...

spoiler:
...met ingehaald worden >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
DoeEensGek schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:00:

[Twitter]
Als ik het goed begreep heeft Tsunoda helemaal geen echte ronde gereden? Dan kon die er dus sowieso iets aan doen door gewoon een Q ronde te doen (na Gasly langs gelaten te hebben uiteraard) alleen dan de pits in te rijden. Dan komt er ook niemand die achter je zit in de buurt. Juist door echt een rustige inlap te rijden gaat het mis doordat hij out of sync is. In die zin wellicht geen fout van Tsunoda, maar ze wisten natuurlijk wel dat dit ging gebeuren, dat die langzame ronde out of sync zou zijn met een stuk of 8 andere coureurs. Dat je dan (meermaals) aan dd kant moet gaan weet je dan ook van tevoren.

En zoals ik in mijn eerdere post al aangaf. Als Tsunoda naar rechts was gegaan (binnenbocht => buitenbocht naast de baan) was er denk ik een stuk minder aan de hand geweest dan nu rechtdoor gaan. Door juist op de baan te blijven en dan rechtdoor blokkeert hij ook min of meer het zicht van Perez naar de bocht. Als hij rechts buiten de baan was gaan rijden had Perez gewoon zicht op de bocht gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
pjlgt schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:36:
Die units veroorzaken op zn minst een VSC :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDifJ5HXIAwqzjK?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
RobertMe schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:14:
[...]

Als ik het goed begreep heeft Tsunoda helemaal geen echte ronde gereden? Dan kon die er dus sowieso iets aan doen door gewoon een Q ronde te doen (na Gasly langs gelaten te hebben uiteraard) alleen dan de pits in te rijden. Dan komt er ook niemand die achter je zit in de buurt. Juist door echt een rustige inlap te rijden gaat het mis doordat hij out of sync is. In die zin wellicht geen fout van Tsunoda, maar ze wisten natuurlijk wel dat dit ging gebeuren, dat die langzame ronde out of sync zou zijn met een stuk of 8 andere coureurs. Dat je dan (meermaals) aan dd kant moet gaan weet je dan ook van tevoren.

En zoals ik in mijn eerdere post al aangaf. Als Tsunoda naar rechts was gegaan (binnenbocht => buitenbocht naast de baan) was er denk ik een stuk minder aan de hand geweest dan nu rechtdoor gaan. Door juist op de baan te blijven en dan rechtdoor blokkeert hij ook min of meer het zicht van Perez naar de bocht. Als hij rechts buiten de baan was gaan rijden had Perez gewoon zicht op de bocht gehad.
Hij heeft een tow gegeven aan Gasly bij start finnish en moest daarna van zijn gas af. Dan is hij overgeleverd aan zijn engineer die verteld wat eraan komt. Die kan timen waar hij Max en Pérez tegen gaat komen. Je hoort de engineer fuck zeggen, waarschijnlijk is die ook al gelijk bewust van zijn fout. Yuki doet gewoon niks fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

JB schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:54:
[...]

Mooi! Ook oprecht blij/trots IMHO. Gelukkig geen “best helmet ever” bullshit bingo.
Bij lewis was die waarschijnlijk ergens in een opbergbox gegaan. Die heeft inmiddels al zoveel helmen van oud coureurs. Helemaal mooi dat er dan eentje naar Bottas is gegaan :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Blokker_1999 schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:54:
[...]

Das toch simpel. F1 is nu in Amerikaanse handen. Het land waar wapens en sex perfect normaal zijn maar een tepel niet gezien mag worden en woorden als fuck niet gehoord mogen worden op TV.

Gewoon een verzekering om zeker te zijn dat een radioboodschap geschikt is naar hun normen en waarden voor broadcast.
Het is volgens mij in wel meer landen de standaard dat scheldwoorden weggepiept worden, Nederland is wat dat betreft juist een uitzondering.

Zie ook de interviews met coureurs waarbij ze zich vaak verbazen dat ze zich gewoon kunnen laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
DoeEensGek schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:31:
[...]

Hij heeft een tow gegeven aan Gasly bij start finnish en moest daarna van zijn gas af. Dan is hij overgeleverd aan zijn engineer die verteld wat eraan komt. Die kan timen waar hij Max en Pérez tegen gaat komen. Je hoort de engineer fuck zeggen, waarschijnlijk is die ook al gelijk bewust van zijn fout. Yuki doet gewoon niks fout.
Nadat hij Gasly langs heeft gelaten kan hij natuurlijk wel weer gas geven i.p.v. als een oud omaatje verder te rijden. En dat laatste ontbrak het volgens mij aan, zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf. Hij en zeker het team weten (ook vooraf al) dat er coureurs achter hun zullen rijden in een hot lap. Doordat Tsunoda na het geven van de tow vervolgens een rustige in-lap doet weten ze dus gewoon dat er problemen gaan komen. Als Yuki na het aan de kant gaan voor Gasly weer gewoon het gas had ingedrukt waren de Red Bulls echt niet halverwege de tweede sector al aangesloten. En bij het ingaan van de ronde zaten de Red Bulls meen ik ook een redelijk stuk er achter. Het was niet dat Perez meteen in de slipstream van Gasly zijn ronde aan ging.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Sainz zat er ook nog tussen he.
Kijk Tsunoda gaf alleen een tow en deed een inlap en wil niet met te hete remmen en banden de pits inkomen. Dat is begrijpelijk.

De eerste 5 bochten reed Tsunoda lekker door. Dan hoort hij de boodschap van de engineer, "we are doing an inlap" en "Sainz 7 behind" ofzoiets en denkt ie shit ik ga te hard en gaat vol van zijn gas voor bocht 7 om Sainz er langs te laten, niet bedenkend dat er daarna nog 4 auto's volgen. Daardoor komt ie in de knel met Perez.

Maar hij had gewoon iets harder door kunnen rijden, bij uitkomen bocht 6 redelijk doorrijden, Sainz er voorbij op het volgende rechte stuk en dan door het stadion voordat Perez en Verstappen er aan komen.

Niet handig gepland van Alpha Tauri.

erutangiS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jan390
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Vso2xblCmgVzLMG4clD1xHpB24=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ligWslf7DHfA3os0qzC9gnTQ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DarkFire1985 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:18:
[...]

Jij zag deze overmacht van Mercedes aankomen? Dan ben je vermoedelijk een van de weinige ter wereld.
Overmacht is ook wel weer wat overdreven denk ik. Mijn punt is enkel dat sommige hier zich steeds blijven verslikken in het verschil in rondetijden tussen de training en de kwalificatie.

En dan bijna kwaad worden op Mercedes omdat ze de boel voor de gek houden maar ondertussen vergeten dat Redbull precies hetzelfde doet. En geen enkel team laat het achterste van hun tong zien in de trainingen (wat best logisch is en waar ook het oud Hollands gezegde vandaan komt: Rondetijden in vrije trainingen zeggen niks.) Maar experts willen per se iets nuttigs te vertellen hebben en komen met uitgebreide analyses met als gevolg dat ze er ook wel eens naast zitten, maar daar moet je de teams dan niet kwaad voor aankijken.

(Overigens zat ik met mijn poletijd voorspelling redelijk spot on, enkel de verkeerde coureur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:46
Ben benieuwd of Red Bull de vleugels nog wat professioneler heeft gerepareerd dan met wat tape.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:11
Het is van belang dat Max beter wegkomt dan Hamilton. Dan kunnen de ze ‘m niet insluiten en kan hij buitenom bij Bottas. P3 is zeker een voordeel hier, maar de front row lockout van Mercedes maakt dat een betere start van Max cruciaal is. Desalniettemin, er is niks verloren als hij P3 na de start ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itkid
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-11-2021
Dag trol. :w

[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 00:13
Kan in Mexico de strategie op COTA herhaald worden? Vroeg wisselen van geel naar wit, zodat je de Mercs achter je krijgt die door de vuile lucht niet kunnen inhalen? Of andersom, Mercs eerst laten wisselen, voorsprong opbouwen op geel en zo een gat creëren?
Ik vind P3 wat dat betreft niet zo verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20

Reinier

\o/

Ja, klopt. Of niet. Voegt dus niet veel toe IMHO.

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ze in de race sneller zijn, heb je waarschijnlijk gelijk. Ik heb nog hoop voor de race

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
knip

[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:36
Huh? Dacht dat de race vanavond pas begon?

Edit: Oh wacht persoon heeft er speciaal een account voor aangemaakt…

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:25:
[...]

Don't feed it.

Qua voorspellingen voor vanavond..... Volgens mij is er dit seizoen bijna geen voorspellingen uit gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik denk wel dat HAM deze gaat pakken, VER op 2e plek. Bottas maakt een poepstart ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:01
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit echt een makkie gaat worden voor Verstappen..

Ook voelt achter Hamilton staan minder spannend, omdat hij zo labiel is gebleken weet je gewoon niet wat ie doet.

De start zal Hamilton wel P1 pakken en Bottas P2. Hoe verstappen er voorbij komt geen idee, dat gaan we wel zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik vrees een beetje voor Perez die schuin rechtsachter Verstappen rijdt, en de eerste bocht ook naar rechts is :X

Hij is zich een beetje heel hard aan t bewijzen dit weekend, want Mexico..

En het zou ook zomaar kunnen dat Bottas wat minder goed weg is tov. Hamilton en die dus mooi een sprintje kan trekken en als eerste in de bocht is, terwijl Vertstappen aan t knokken is met Bottas en Pezer :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

poor Leno schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:50:
Ik vrees een beetje voor Perez die schuin rechtsachter Verstappen rijdt, en de eerste bocht ook naar rechts is :X

En het zou ook zomaar kunnen dat Bottas wat minder goed weg is tov. Hamilton en die dus mooi een sprintje kan trekken en als eerste in de bocht is, terwijl Vertstappen aan t knokken is met Bottas en Pezer :/
As Perez dit vanwege bewijsdrang vernagelt dan is 1 ding zeker.... einde RB/Perez

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:48
Hippocampus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:06:
[...]

Als de radio met de beelden klopt dan is het vrij laat ja. Wellicht brengen beelden van Perez meer duidelijkheid.
Radio berichten lopen een paar seconde achter. Hoewel je duidelijk kan horen dat Alpha Tauri het zelf hebben verpest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Wel een lekkere roller coaster afgelopen quali’s en race’s. Echt niets is wat het lijkt of vooraf voorspeld.

M’n gevoel zegt Ham 1 en Max 2, maar goed ik heb het vaker bij het verkeerde eind.

Wel benieuwd naar de team strategieën. Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:25:
[...]

Ik trapte er ook in. :F :-( :$

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Koeienvanger op de auto van Perez en het gaspedaal vastzetten zodat hij in de eerste bocht Hamilton wegbuldozert...

Ik heb me deze week vermaakt met de eindeloze discussie of Perez de opdracht gaat krijgen om Verstappen voor te laten. Alsof dat een waarschijnlijk scenario is of de belangrijkste overweging. Voor Hamilton eindigen is het belangrijkste. Een paar punten meer of minder is leuk maar je gaat geen risico's nemen voor punten als dat in het voordeel van Hamilton kan zijn.
Persoonlijk denk ik dat de kans groter is dat Bottas teamorders krijgt om Hamilton te helpen.

Opvallend aan dit weekend vind ik dat Mercedes met weinig koeling lijkt te rijden. Oververhitting in ijle lucht was toch net het zwakke punt van Mercedes? De makkelijkste verklaring is dat Mercedes heeft geoptimaliseerd voor de kwalificatie en de rechte stukken zodat ze voorop mogen beginnen tijdens de race niet ingehaald kunnen worden. Want ondanks de snelheid van RB in de bochten is de kans dat ze daar inhalen erg klein.

De uitslag van Q3 ondersteunt dat idee want opeens was Mercedes veel sneller, vooral in sector 1
Overigens geloof ik wel dat RB een beetje pech had en dat de snel veranderende baan het beeld ook een beetje verstoord.

De strategie voor RB voor vanavond lijkt me dus om de Mercedessen in het begin flink op te jagen tot ze oververhitten en gedwongen worden om meer van de banden te vragen om zo de motor te sparen en dus een vroege pitstop moeten doen waarna RB voor de overcut kan gaan. Eigenlijk dacht ik dat het asfalt in Mexico daar niet geschikt voor was maar we hebben de afgelopen dagen gezien dat de rode banden meerdere snelle ronden konden doen zonder snelheid te verliezen. Maar misschien had dat wel meer te maken met de snelle ontwikkeling van de baan dan met de kwaliteit van de banden.

Ik ben in ieder geval blij dat beide Mercs en RBs vooraan staan en dat ze alle vier in staat lijken om de race te winnen. De een wat meer dan de ander maar allemaal goed genoeg om een strategische rol te spelen. Het zou wel eens de race van de "tweede mannen" kunnen worden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:47
poor Leno schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:50:

Maar dan heeft hij nog altijd de kans om een reverse Hongarije te doen door er 2 Mercedessen af te kegelen in de drang om zich te bewijzen })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Het doet me zo denken aan Spanje 2016 ook de 2 heren van Mercedus op de 1e rij, en we weten hoe dat afgelopen is.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Pierre schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:00:
Het doet me zo denken aan Spanje 2016 ook de 2 heren van Mercedus op de 1e rij, en we weten hoe dat afgelopen is.
Kans is niet groot dat het gaat gebeuren. Bottas doet alleen theoretisch nog mee om te titel, terwijl Nico Rosberg destijds de enige rivaal was van Hamilton.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:00:
Toen vochten er 2 om het kampioenschap, dat is nu sowieso niet het geval. Daarbij is Bottas echt een 2e rijder en rijdt in het "teambelang". Er zullen beslist diverse scenario's besproken zijn/worden hoe Verstappen tegen te houden en hoe Hamilton op positie één te krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
T1 is dus buitenbocht VER op HAM als hij er in T2 netjes langs kan doormiddel van de slipstream van BOT van de start/finish straight dan moet in T3 HAM op de ho-ijzers. Tenzij HAM een Silverstone’tje doet?

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 07-11-2021 14:41 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• stekkiekiller
Jasphur schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:38:
T1 is dus buitenbocht VER op HAM als hij er in T2 netjes langs kan doormiddel van de slipstream van BOT van de start/finish straight dan moet in T3 HAM op de ho-ijzers. Tenzij HAM een Silverstone’tje doet?
Die beste man is al het hele weekend aan het oefenen hoe je je verremd bij T1.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Gezonde spanning hier voor vanavond :o

Dominantie is ook maar niks, dus op een bepaalde SM manier, toch wel lekker dat VER ervoor moet vechten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Zin in vanavond, volgens mij hadden de red bulls goede pace als ik de cijfers van @f1bythenumbers bekijk.

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Nog even geduld tot 18.20 maar de link naar de F1 LIVE: Mexico City Grand Prix Build-Up staat al klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:03
Heel benieuwd vanavond.. Wordt zeker een leuke race gok ik! Zo nog even F1 cafe terugkijken want duurt nog wel even voor we gaan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Perez onthult dat Red Bull hem de beschadigde vleugel van Verstappen gaf. Hij had namelijk zijn eigen vleugel beschadigd na FP1. Vanwege de budgetcap zijn teams gelimiteerd in reserve onderdelen, al helemaal voor deze tripple header.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eaXM-cK2TYGJKEXuvFl4oGFfuc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AAQchMQWV5qu7HoyjLXC2Yv5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:38:
Bottas zal wel de Sochi stijl instructies volgen om alleen ham een slipstream te geven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Laat dit soort verwensingen gewoon.

[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 17:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:07

AvK

Ready Set Go

Dan is de lol er direct af, dus ik hoop niet op dergelijke plannen.
Ik hoop dat het hele spul goed door de eerste 3 bochten komt (volgorde maakt me niet eens uit) en dat we dan een spannende wedstrijd te zien krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 17:13 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jan390
Ricciardo en Sainz verhogen de druk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:50

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDmjwi4WYAIsI6y?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:45
Spannend heb er zin in. Ik moet toch even iets vragen. Er is hier een Tweaker wiens vrouw altijd in de traditie van het land kookt. Wat gaat het worden vandaag? Nacho's, burrito's :) ?

Mijn voorspelling: Perez op een, Max tweede en Schumacher derde.

Veel plezier alvast.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En omdat het blijkbaar noodzakelijk is.
Nee, we gaan hier dus niet constant lopen wensen dat bepaalde coureurs iemand anders eraf beuken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:41
simons schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:59:
[...]

As Perez dit vanwege bewijsdrang vernagelt dan is 1 ding zeker.... einde RB/Perez
Hij heeft toch echt een contract tot en met 2022...

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Barre73 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:12:
Dat contract zal ongetwijfeld wel wat clausules en andere kleine lettertjes bevatten ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Barre73 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:12:
[...]

Contracten in F1 zijn net zoveel waard als het woord van Mark Rutte

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jan390
DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:12:
[modbreak] En omdat het blijkbaar noodzakelijk is.
Nee, we gaan hier dus niet constant lopen wensen dat bepaalde coureurs iemand anders eraf beuken. [/]
Het mag ook wel eens gezegd worden: Bedankt voor je moderatie. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Perez is ervaren genoeg om niet zijn eigen glazen in te gooien. Er is momenteel nog maar 1 stoeltje beschikbaar en dat is bij Alfa Romeo. Die zullen wel vergevorderd zijn met de plannen voor dat laatste stoeltje.

Als ze op het eind van het seizoen een rigoreuze besluit nemen bij Red Bull om hem eruit te gooien vanwege een grove fout door zijn geldingsdrang dan is het exit F1 voor hem. Dat laatste stoeltje is dan waarschijnlijk ook bezet.

Dus ik denk niet dat hij dat risico durft te nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
Jullie vergeten even dat alle Red Bull coureurs in dienst zijn van hetzelfde bedrijf. Ze kunnen zonder enige moeite Galsy en Perez omwisselen. Dat hebben ze in het verleden ook al eens gedaan.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
En het zit Stroll niet mee:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xdfcJksY1c8DvSrcVYpQ3Cx7Ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsY7yJPN3lYb26mqBipVvdCz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Nee, we gaan hier dus niet constant lopen wensen dat bepaalde coureurs iemand anders eraf beuken. [/]
Dankje. Ik vind zulke wensen ook nogal belachelijk. We hebben het hier niet over Nascar maar over F1 toch?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Beter nu pakken want hij stond toch al achteraan.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Awh dus vanavond geen?:

Afbeeldingslocatie: https://image.winudf.com/v2/image1/Y29tLkJlZXJNb25leUdhbWVzLkRlbW9saXRpb24yX3NjcmVlbl84XzE1NDU1NzM0OTRfMDM3/screen-8.jpg?fakeurl=1&type=.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 07:37

Zorro

Z

AtlAntA schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:29:
[...]

Dankje. Ik vind zulke wensen ook nogal belachelijk. We hebben het hier niet over Nascar maar over F1 toch?
Ik ben anders wel NASCAR liefhebber, verder zeg ik niks O-)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Racefans willen geen onsportief gedrag op de baan, laat elkaar races fair en square.
Mocht onverhoeds de RB Ham eraf kegelen dan kan ik nu al aangeven dat ik dat een race incident vind.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 10:04
Prachtig weer laat het feest maar beginnen 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DW2H-DlB_2y2ykcmpjjer76aOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gp4yRyF3785FHaDcqvCLDhcz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Perez kan toch geen WDC meer worden, dus prima keuze
aangezien Perez die van hem kapot gereden heeft toen hij de muur raakte

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 07-11-2021 17:55 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
luxzenburcht schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:10:
Spannend heb er zin in. Ik moet toch even iets vragen. Er is hier een Tweaker wiens vrouw altijd in de traditie van het land kookt. Wat gaat het worden vandaag? Nacho's, burrito's :) ?

Mijn voorspelling: Perez op een, Max tweede en Schumacher derde.

Veel plezier alvast.
Ik zou er een tientje op zetten, als het uitkomt, eet je de rest van het jaar gratis :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
AtlAntA schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:29:
[...]

Als een enorme NASCAR fan gesproken: zelfs daar is het niet gewenst :)
Ik beheer DE NASCAR fanclub van Nederland, en daar hebben wij heel duidelijk gezegd: je mag je favorieten hebben, maar hou het gezellig. En dat hoort hier in dit topic net zo :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

basvn schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:53:
[Twitter]

Perez kan toch geen WDC meer worden, dus prima keuze
aangezien Perez die van hem waarschijnlijk kapot gereden heeft toen hij de muur raakte
Hij kwam met slechts de helft ervan de pits ingereden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DataGhost schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:54:
[...]

Hij kwam met slechts de helft ervan de pits ingereden 8)7
Kon niet kijken :X maar zal het aanpassen

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

basvn schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:55:
[...]

Kon niet kijken :X maar zal het aanpassen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDS4bdCZ8UT80vww59CTWFt6-3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y7cl6RGifACYCZqXKxzDkPlp.png?f=user_large
Zo zag het er ongeveer uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Humma Kavula schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:31:
[...]

Beter nu pakken want hij stond toch al achteraan.
Nja, versnellingsbak moet 6 zaterdagen en zondagen meegaan. Zoveel maakt nu wisselen vs oude blijven gebruiken dan niet uit. Immers moet de nieuwe nog 4 volledige weekenden (zaterdag & zondag) + nog een zondag (vandaag dan) mee. Verschil is dan dus 2x FP3 + 2x Q en 1x race.
Maarja, hij start achteraan en beter wisselen dan tijdens de race (of laps to the grid) erachter komen dat er toch schade zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
[quote]jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:28:
En het zit Stroll niet mee:[Afbeelding]
[/quote]

Decision:
Drop of 5 grid positions

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:13:
[quote]jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:28:
En het zit Stroll niet mee:[Afbeelding]
[/quote]

Decision:
Drop of 5 grid positions
Dat is wel heftig, dus dan start 'ie ipv P20 op... even kijken... ah, P20 :+
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord