😆 - Denk ook eens om ;)
Die Tweaker is @streamnl.luxzenburcht schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:10:
Spannend heb er zin in. Ik moet toch even iets vragen. Er is hier een Tweaker wiens vrouw altijd in de traditie van het land kookt. Wat gaat het worden vandaag? Nacho's, burrito's?
Mijn voorspelling: Perez op een, Max tweede en Schumacher derde.
Veel plezier alvast.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb zelf lekker Chinees gehaald, maar dat telt vast niet. Wel een paar flesjes desperado ingeslagen.luxzenburcht schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:10:
Spannend heb er zin in. Ik moet toch even iets vragen. Er is hier een Tweaker wiens vrouw altijd in de traditie van het land kookt. Wat gaat het worden vandaag? Nacho's, burrito's?
Veel plezier alvast.
Idd nacho’s met een glaasje Tequila.luxzenburcht schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:10:
Veel plezier alvast.
Nu al zin in

Bedankt @g0tanks. Ik had het bericht niet gezien.

Normaal vind ik een avond race kak.
De boel al weer opgeruimd en in de vaatwasser..... even dit berichtje typen.....
Daarna ga ik om kwart voor zeven lekker op mijn gemak de voorbeschouwing in. De kinderen komen wat later aanschuiven......... Dat het een MOOIE RACE AVOND mag worden voor IEDEREEN!!!!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dat was dacht ik @streamnl, maar die zag ik de vorige wedstrijd niet meer voorbij komen misschien een voedselvergiftiging opgelopen door zijn vrouw. 🤡luxzenburcht schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:10:
Veel plezier alvast.
Als dat je opvalt dan zou ik ziggo maar niet opzetten vandaag.HollowGamer schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:31:
YouTube: F1 LIVE: Mexico City Grand Prix Build-Up
En ik maar denken dat mijn Engels zo slecht is..
Desondanks wel blij met hun mooi spandoek en support voor ons Oranje!
Dat is dan een foutje van de presentatrice want het is gebruikelijk dat elke coureur ook een deel in zijn eigen taal doet.HollowGamer schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:36:
Zo grappig dat Max de enige is die in zijn eigen taal iets mocht zeggen, de andere krijgen allemaal 'Thank you very much'..
Desondanks wel blij met hun mooi spandoek en support voor ons Oranje!
"When you grow up your heart dies"
Maar ze vroeg het enkel bij Max, dat is opzicht toch vreemd?sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:37:
[...]
Dat is dan een foutje van de presentatrice want het is gebruikelijk dat elke coureur ook een deel in zijn eigen taal doet.
De laatste paar races heb ik jullie geen update meer gegeven wat ik te eten en drinken had tijdens de races.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:32:
[...]
Dat was dacht ik @streamnl, maar die zag ik de vorige wedstrijd niet meer voorbij komen misschien een voedselvergiftiging opgelopen door zijn vrouw. 🤡
Dit valt onder “ Zinloze slowchat” dus ik doe dat braaf niet meer.

Ontopic:
Ikzelf denk HAM, BOT, SAI
Yep. Nu doet ze bij Alonso ook een stuk in het Spaans...HollowGamer schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:37:
[...]
Maar ze vroeg het enkel bij Max, dat is opzicht toch vreemd?
50% van de chat is nog steeds onzin, en persoonlijk vond ik jouw post altijd wel passen in de wedstrijd topic, voegt wel wat toe. 😊streamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:38:
[...]
De laatste paar races heb ik jullie geen update meer gegeven wat ik te eten en drinken had tijdens de races.
Dit valt onder “ Zinloze slowchat” dus ik doe dat braaf niet meer.![]()
Ontopic:
Ikzelf denk HAM, BOT, SAI
Thanks en eens.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:42:
[...]
50% van de chat is nog steeds onzin, en persoonlijk vond ik jouw post altijd wel passen in de wedstrijd topic, voegt wel wat toe. 😊
De lijn wat wel en wat niet kan, is soms dun.
En dan kies ik liever voor niet. Kan er ook geen discussie over komen. Of scheve ogen waarom de ene bericht wel kan en de andere niet.
Ik vind de sfeer hier weer iets beter dan een tijdje terug. Dus het heeft geholpen.
Is het een cultuur ding? Ze lijken me wel vriendelijk overigens.
Wel iets in het Nederlands volgens mij maar kon het niet zien door de orange fog.
Volgens mij als 'Nederlanders, de Mexicanen heten jullie welkom!' - maar je kunt het straks terugspoelen.Humma Kavula schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:50:
Wat stond er nou op dat grote oranje spandoek in de tribune?
Wel iets in het Nederlands volgens mij maar kon het niet zien door de orange fog.
En iets met "Kom naar Mexico stad".HollowGamer schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:52:
[...]
Volgens mij als 'Nederlanders, de Mexicanen heten jullie welkom!' - maar je kunt het straks terugspoelen.
I served in a company of heroes.
Inducar ben ik gaan waarderen door de docu van Alonso op Amazon.
Aanrader voor degene die het niet gezien hebben

Interview met Max en het mega Oranje spandoekHumma Kavula schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:50:
Wat stond er nou op dat grote oranje spandoek in de tribune?
en het spandoek zelf
Ik heb nog een uurtje te verdoen, dus maar meteen begonnenstreamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:55:
Beetje off-topic maar aangezien Alonso dit tijdens het interview zei….
Inducar ben ik gaan waarderen door de docu van Alonso op Amazon.
Aanrader voor degene die het niet gezien hebben
:strip_exif()/f/image/5nnwZgCXp4NRT9wrlRnyljt1.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel plezier en moge Max natuurlijk winnen!
Geen VPN mogelijkheid?Giem schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:13:
Wederom niet in de mogelijkheid om live mee te kijken, we zijn op vakantie op een tropisch eiland wat F1 tv noodzakelijk vond om te blokkeren.
Veel plezier en moge Max natuurlijk winnen!
Mijn boefje is liev!
6,5 tenthsStefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:25:
Hamilton geeft zojuist via teamradio aan dat hij tijdens zijn installatieronde kort even geen power uit zijn powerunit had.
Mijn boefje is liev!

VER heeft niet echt de meest fantastische starts dit seizoen, dus ik hoop dat hij een beetje goed weg kan komen. Echter, ik verwacht dat BOT meneer HAM meteen een 'free pass' zal geven, zodat hij agressief kan gaan verdedigen t.o.v. VER / PER. HAM? Die trekt dan in de eerste ronde meteen een gat van 3-5 seconden.
Wat ik hoop:
1 - VER
2 - PER
3 - HAM
Wat ik denk:
1 - HAM
2 - VER
3 - BOT
We'll see.
Ik heb het niet gezien, misschien dat ze eerst alle Engelstalige coureurs heeft gehad? Daarbij heeft die vraag natuurlijk niet heel veel zinsjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:39:
[...]
Yep. Nu doet ze bij Alonso ook een stuk in het Spaans...
Edit: oh, nee. Ik zie nu dat Bottas bijv. de vraag niet gehad heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 07-11-2021 19:34 ]
Ik kan me geen start meer herinneren waarbij er een auto bleef staan. Vroeger was dat geregeld dat een bolide afsloeg tijdens de start….StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:25:
Hamilton geeft zojuist via teamradio aan dat hij tijdens zijn installatieronde kort even geen power uit zijn powerunit had.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Die eerste Q3 ronde van Verstappen was ook een slordige, hij was op diverse plekken aan het glijden, dat ging de andere rondes toch veel beter. De RB16b lag (ligt hoop ik), toch erg strak in de bochten, eigenlijk enkel die run liep het ineens niet lekker.JB schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:24:
Poh zojuist pole ronde vergelijking tussen Max en Bottas. Die Red Bull lijkt niet heel lekker te liggen hierHopelijk race pace toch goed maar de Mercedes leek weer op rails te liggen. Weet ook niet hoeveel de rode band daarin doet maar die zou toch meeste grip moeten hebben?
Testing, one, two ...
Als je zag hoe hard Norris daar gisteren door het gras ging ga ik er vanuit dat je er nog steeds geen voordeel uit mag halen?StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:31:
Als je in bocht 1 te wijd gaat, volgt daar geen straf op tijdens de start of een herstart, aldus Martin Brundle op SkyF1.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
1) Alleen voor ronde een mag je bij bocht een die bollard negeren.
2) Je mag de hele race dus niet mensen van de baan drukken in bocht een.
Net via F1TV.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je mag nog steeds geen lasting advantage gainen buiten de baan.hardware-lover schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:35:
[...]
Als je zag hoe hard Norris daar gisteren door het gras ging ga ik er vanuit dat je er nog steeds geen voordeel uit mag halen?
Zow.. iemand uit z'n team hapert ook: rende achter hem aan en klapte toch op de grond.StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:25:
(was op de achtergrond op Ziggo tijdens Jack z'n grid walk)
Edit: was cameraman
En dan laten we het ook.
[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 07-11-2021 19:41 ]
Ja dat zag ik ook net. Harde smak.Reinier schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:36:
Ging daar nou een cameraman op z'n bek?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is maar net waar je je druk om maakt.
[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 07-11-2021 19:41 . Reden: Quote aangepast ]
Jep!Reinier schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:36:
Ging daar nou een cameraman op z'n bek?
Mijn boefje is liev!
Is daar een snippet van?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Behalve AlonsoDataGhost schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:36:
[...]
Je mag nog steeds geen lasting advantage gainen buiten de baan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Meen je dat!? Ha top, irriteerde mij mateloos 2 weken geleden..sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:38:
Wel mooi die directive van de FIA dat celebrities geen bodyguards meer mee mogen op de grid en dat ze mee moeten werken aan het geven van interviews...
Blijft ze lekker fit vanJasphur schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:42:
Wordt tijd dat Cullen ook een stepje krijgt.elke keer maar achter Ham op zn step aan rennen
Mind your step voor die cameraman in ieder gevalJasphur schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:42:
Wordt tijd dat Cullen ook een stepje krijgt.elke keer maar achter Ham op zn step aan rennen
Mijn boefje is liev!
Ben normaal niet van het delen van YouTube filmpjes…
Dus sorry, dan maar zo:
YouTube: 7 november 2021
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die camera is wel kapot.streamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:45:
[...]
Dus sorry, dan maar zo:
at your service
Thanks. Lijkt net of hij Hamilton raakt. Maar zal wel niet aangezien hij best we doorrent. Thanks voor het opzoeken en delenstreamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:45:
[...]
Dus sorry, dan maar zo:
Goeie vergelijkingWill_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:39:
Wel humor: KyGo loopt gewoon lekker relaxed in z'n eentje rond over de grid en beantwoord ook de vragen van de journalisten... Die 'B*TCH Rapster' van vorige week had niets te melden en werd door een paar bodyquards overal van weg gehouden.

Haters everywhere but I don’t really care

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Graag gedaan. Was stiekem ook eigenbelang. Zag het ook gebeuren en wilde het toch delen in een whatsapp groepJasphur schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:49:
[...]
Thanks. Lijkt net of hij Hamilton raakt. Maar zal wel niet aangezien hij best we doorrent. Thanks voor het opzoeken en delen
Ook namens mij iedereen een fijne race gewenst.
Ik ben voor dezelfde uitslag maar zo spannend hoeft het niet van mijHKLM_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:50:
Fijne race 🏎 !! Laten we hopen dat het net zo spannend is als de vorige keer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Yep.renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:40:
[...]
Meen je dat!? Ha top, irriteerde mij mateloos 2 weken geleden..
https://www.gptoday.net/n...-grid-na-brundle-incident
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hij had Sybrand van Haersma Buma al bij Jinek belooft hem speciaal welkom te heten.
[ Voor 68% gewijzigd door renegrunn op 07-11-2021 19:56 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:09
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De start gaat denk ik er 1 worden, gezonde spanning is aanwezig.
Hoop op genoeg spanning, sensatie en een spannende race.
Veel plezier allemaal!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |