Wie goed doet, die goed ontmoet.
Inderdaad!plizz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:38:
Mooie eerbetoon aan Honda. 2 en 3 plek voor RB.
Dacht nog even extra slagroom vanwege Gasly die Hamilton leek te pakken
Mooie combi juist wanneer BOT wint... doet denken aan de 90's met HAK en MSCStefanVerkerk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:47:
Ik ken dit volkslied helemaal niet...wanneer moeten we deze voor het laatst gehoord hebben?
[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2021 15:51 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Eens kijken wat Drive to Survive er van maaktDj-sannieboy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
Ai ai ai, zonde dat het team niet naar Hamilton geluisterd heeft! Nu loopt Max meer uit dan nodig was.
Verwijderd
Je zit op het verkeerde forum, jij moet hier zijn https://www.f1technical.n...p?f=13&p=1005713#p1005713Dj-sannieboy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
Ai ai ai, zonde dat het team niet naar Hamilton geluisterd heeft! Nu loopt Max meer uit dan nodig was.
Nostalgie, nog met m'n vader ieder weekend voor de tv om te kijken. Die ouwe mafklapper was voor MSC, dat was wel een minpuntje.oZy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
[...]
Mooie combi juist wanneer BOT wint... doet denken aan de 90's met HAK en MSC
Die is zo geboren volgens mij.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:47:
Wolff kijkt toch enigszins zuur...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geen Heineken reclame zie ik en geen Carbon bubbeltjeswijn. Dacht dat alcohol in Turkije geen probleem zou zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door pietr op 10-10-2021 15:51 ]
Want we hadden vaak het Duitse volkslied voor Hak en het Finse volkslied voor MSC?oZy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
[...]
Mooie combi juist wanneer BOT wint... doet denken aan de 90's met HAK en MSC
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben wel benieuwd als je de rondetijden van Ocon naast die van Hamilton legt. Waarom hebben ze HAM uiteindelijk alsnog gepit? Was hij op nieuwe inters echt beduidend sneller? En hou lang behoud je dit voordeel met nieuwe inters?TIGER1125 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
@Kenny_026 heeft volledig gelijk, vorige race verlies minimaal gehouden en deze race was alles meer dan één plek voor Hamilton gewoonweg pure winst. Zeker wanneer je naar de snelheid van mercedes op het lange rechte stuk van dit circuit kijkt.
Mercedes heeft in twee weekenden twee tactische megafouten gemaakt. Rusland Hamilton straf niet laten pakken en daarmee voor Verstappen kunnen houden en dit weekend die gridstraf dus alsnog moeten pakken en daarna die extra stop nog even mee te pakken.
Of hij die plekken op z'n oude Inters had kunnen houden is de vraag, maar ik had alles achter Hamilton die 10 tot 12 seconden ook niet zomaar zien dichtrijden.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Niet onder Erdoganpietr schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:51:
Goede dag voor Max.
Geen Heineken reclame zie ik en geen Carbon bubbeltjeswijn. Dacht dat alcohol in Turkije geen probleem zou zijn.
Was dat voor corona ook al? Of is dat nieuw?
Ik kan mij het niet herinneren...
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 10-10-2021 15:53 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja vlak voor HAM zijn stop was LEC bijna 2s per ronde sneller.Mr Pingu schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Ben wel benieuwd als je de rondetijden van Ocon naast die van Hamilton legt. Waarom hebben ze HAM uiteindelijk alsnog gepit? Was hij op nieuwe inters echt beduidend sneller?
Ik ben al benieuwd hoe ze dit seizoen in beeld gaan brengen bij Netflix.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:50:
[...]
Eens kijken wat Drive to Survive er van maakt
- DaniëlWW2
- Niet online
COTA misschien nog niet, Mexico en Brazilië wel.Jelmer93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
Volgende circuits werden toch aangemerkt als meer in het voordeel van RedBull?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat de VS nog behoorlijk terrein van Mercedes is hoor.Jelmer93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Yeah alleen was toen de buit bij Mercedes al binnen de voorgaande jren en gingen ze over naar een wat lagere motorstand. Mexico is zo’n beetje de enige echte RB baan.Jelmer93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
Max zal zich de laatste ronde echt nog druk gemaakt hebben.jan390 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
Bottas laatste rondje 3.5 seconden sneller dan Max en 9 seconden sneller dan Ricciardo. Oef
Worden nog spannende races.
Voor nu mooi en onverwacht resultaat.
Met alle pech toch mooi maximaliseren de laatste twee wedstrijden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja, altijd publiek bij geweest… zo’n Corona jaar ‘went’ snel…AW_Bos schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
Heuj, publiek bij Ziggo in de studio?
Was dat voor corona ook al? Of is dat nieuw?
Ik kan mij het niet herinneren...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Edit:
Sinds 2014 een Mercedes circuit muv 2018 toen Kimi won.
[ Voor 37% gewijzigd door Frappuccino op 10-10-2021 16:05 ]
Deze banden zijn ook gewoon slicks.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
COTA zou ik mn geld niet op verwedden. Mexico hopelijk weer Maxico, daar gaat de RBR traditioneel wel lekker.Jelmer93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
En hopelijk krijgt VER ook wat extra steun van PER in Mexico, zou erg lekker zijn voor het WDC.
Ben ik ook erg benieuwd naar, want je zag dat GAS en NOR eigenlijk alleen inliepen op HAM, omdat ze een voordeel hadden van de half regen/half slick band en het feit dat HAM nog moest zoeken naar Grip.Mr Pingu schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Ben wel benieuwd als je de rondetijden van Ocon naast die van Hamilton legt. Waarom hebben ze HAM uiteindelijk alsnog gepit? Was hij op nieuwe inters echt beduidend sneller?
Aan de andere kant werd OCO wel voorbij gestoken door STR, en daar zal het banden verschil wel meegespeeld hebben. Al leek die 10 seconden me nog steeds te ambitieus en hebben ze die 2 plekken gewoon weggegeven aan PER en LEC.
En juist dít moment gaat het WK bepalenDj-sannieboy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
De woede van HAM tov de teamcall gaat de boeken in, heerlijk. Beetje hetzelfde moment als ooit met Rosberg dat HAM als een volwaardige wappie dacht dat zijn kant van de garage bewust de boel aan het saboteren was, hilarisch. Dit zijn de scheurtjes waar Rosberg het ooit over had. Nu erop en erover

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Het is natuurlijk niet alleen het profiel wat verschillend is. De rubbersamenstelling zal ook anders zijn, waardoor er in slicks (waarschijnlijk) niet voldoende temperatuur opgebouwd kan worden.Rene schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:54:
Als ik die banden zo zie vraag ik me af of slicks niet had gekund. Vettel kwam op medium al na 1 ronde naar binnen. Wellicht dat soft kan werken na een ronde of 2-3?
Deze banden zijn ook gewoon slicks.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Verwijderd
Uiteindelijk is het zo’n eigen fout, had hij eerder gepit toen het team wilde was er niks aan de hand geweest gezien zijn overspeed. Gegokt en verloren, zowel zijn schuld als het team en samen moet je het doen.D-Ed schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:56:
[...]
En juist dít moment gaat het WK bepalen![]()
De woede van HAM tov de teamcall gaat de boeken in, heerlijk. Beetje hetzelfde moment als ooit met Rosberg dat HAM als een volwaardige wappie dacht dat zijn kant van de garage bewust de boel aan het saboteren was, hilarisch. Dit zijn de scheurtjes waar Rosberg het ooit over had. Nu erop en erover
Bottas wel en daar pakt hij nog een puntje mee. De laatste rondes reed hij iedereen zoek.Frappuccino schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:53:
[...]
Max zal zich de laatste ronde echt nog druk gemaakt hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door jan390 op 10-10-2021 16:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso zijn opmerkingen over de run off van de vorige race. Ik had de tekst gezien, maar nog niet de beelden.
Oh wat is dit slim gespeeld. Zonder ook maar iemand te beschuldigen gooit hij gewoon de FIA en de Britse media zo geweldig voor de bus met de totale willekeur dat sommigen wel de baan mogen afsnijden en anderen niet.
Ja, ik ben ook blij dat niemand door heeft dat Verstappen dit al twee races op rij ook heeft gedaan.
Tuurlijk, ik reageer wat ‘overdreven’ om de andere ‘zure’ opmerking een beetje onderuit te halenVerwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Uiteindelijk is het zo’n eigen fout, had hij eerder gepit toen het team wilde was er niks aan de hand geweest gezien zijn overspeed. Gegokt en verloren, zowel zijn schuld als het team en samen moet je het doen.
Maar onderaan de streep denk ik echt wel dat dit de momenten zijn dat HAM discussie krijgt met z’n team (begint te twijfelen). En dat is perfect voor deze fase in het WK
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ocon reed de laatste 3 of 4 ronden zo'n 5 seconden langzamer dan de rest van het veld. Die banden waren volledig aan gort (zoals je ook in die foto hierboven kon zien).Jasphur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:50:
Bandjes van HAM. Werden even gecontroleerd door Hamilton zelf
[Afbeelding][Afbeelding]
Als Hamilton was doorgereden was hem dit waarschijnlijk ook overkomen, wat hem nog meer plaatsen zou hebben gekost.
In the end dus toch een goede call van het team.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Daar was niets onterechts aan. Hij werd niet gesandwiched door Perez. Die zat er namelijk nog achter.PatrickC schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:04:
HAM heeft eigenlijk nog geluk gehad, want zonder die onterechte 5s penalty van GAS was GAS voor hem geëindigd.
En dat Perez voor hem bleef tijdens het gevecht? Phusing a driver of the track is nog steeds (officieel) niet toegestaan, toch?PatrickC schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:04:
HAM heeft eigenlijk nog geluk gehad, want zonder die onterechte 5s penalty van GAS was GAS voor hem geëindigd.
Testing, one, two ...
Hamilton kookt nog na dat zit hem niet lekker.
Eens. Daar had Hamilton een penalty voor moeten krijgen.hardware-lover schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:07:
[...]
En dat Perez voor hem bleef tijdens het gevecht? Phusing a driver of the track is nog steeds (officieel) niet toegestaan, toch?
Natte baan, 1e bocht, 3 breed door de bocht, hij houdt netjes zijn lijn, er valt Gasly weinig te verwijten. Ongelukkig voor Alonso, raceincident.jan390 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:05:
[...]
Daar was niets onterechts aan. Hij werd niet gesandwiched door Perez. Die zat er namelijk nog achter.
erutangiS
Gasly krijgt ook 2 strafpunten.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:08:
Alonso is wel fair naar Gasly bij het interview, snap nog steeds niet dat Gasly 5 seconde daarvoor heeft gekregen.
Hamilton kookt nog na dat zit hem niet lekker.
Het leven is hard als Mercedes coureur.
Dubbel zuur voor hem.
Als ik het samenvat dan had Hamilton samen met de periode dat Bottas naar binnen ging ook moeten gaan. We zagen hoe snel hij was toen de intermediates een paar ronden oud waren en goed waren ingereden. Dat deed Hamilton niet en daar zit de fout in zijn race.
Nu waren de banden op, ging zijn tijd hard achteruit en hij wou zelf natuurlijk met hand en tand p3 willen verdedigen, maar hij had gewoon eerder die stop moeten maken. Dan had hij na een paar ronden een goed tempo kunnen rijden en was het beter afgelopen voor hem.
Vind dat hij toch had moeten blijven buitenblijven achteraf.
Lekker Lewis gooi je team maar voor de bus.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zou me ondertussen tegenvallen als hij dit niet zou doensimons schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:17:
I did the best I can..... with the information I got from the team.
Iets wat iedereen aan de rondetijden kon zien. Informatie die Lewis ook kon hebben dus snap niet waarom die nu zo zit te miepen.D-dark schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:18:
En Toto die zegt dat was hij buitengebleven ook de positie was kwijtgeraakt een Leclerc en Perez
Lijkt mij ook hoor, als je LEC zag vlak voor zijn stop. Dan was Hamilton wel verder teruggevallenD-dark schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:18:
En Toto die zegt dat was hij buitengebleven ook de positie was kwijtgeraakt een Leclerc en Perez
De momenten in de laatste races die je wel nodig hebt van je team..... totaal niet handig maar goed wmb legt die een dikke drol op het bureau van zijn engineer, alleen maar goed voor Max.Exocet schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:18:
[...]
Zou me ondertussen tegenvallen als hij dit niet zou doen
Heerlijk, WK beslissend moment IMHO deze racesimons schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:17:
I did the best I can..... with the information I got from the team.
IJdele hoop dat hij toch op de 1 of andere magische manier er in ieder geval eentje achter zich had kunnen houden. Behoorlijk risicovol want met een spin raak je nog meer kwijt.AtlAntA schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Iets wat iedereen aan de rondetijden kon zien. Informatie die Lewis ook kon hebben dus snap niet waarom die nu zo zit te miepen.
Mercedes wou Hamilton al veel eerder naar binnen hebben, Hamilton luisterde niet. Dan moet je opnieuw gaan rekenen. Dus of door rijden met kans op alsnog ingehaald worden of p3 of klapband...D-dark schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:18:
Ze speelden voor safe, maar de verse inters waren eerste 5 ronden slecht... Misschien softs? Maar daar zaten ook risico's aan. Maar ik vond de baan een stuk droger dan tijdens vettels gok.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je buiten blijft wordt je ook p5, met kleine kans op beter, blijf dan lekker buiten. Nog beter luister naar je team die ziet hoe hard Bottas rijdt op nieuwe banden en kom naar binnen als ze je naar binnen roepen en wordt 3e of 4e.
Sowieso apart dat die banden zo lang goed rijdbaar bleven, terwijl er vooraf zoveel praat was over hoe abrasive de track zou zijn.
erutangiS
Pitstop is niet verplicht bij regen. De verplichte compounds komen dan te vervallenMrOleo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:27:
Dit was gewoon slecht, of je gaat naar binnen met 15 rondes te gaan, of je blijft buiten (Ik ging er eigenlijk vanuit dat een stop verplicht was, blijkbaar is dat niet zo). Nu pit je zonder tijd om nog echt iets te corrigeren, probeer je het toch, rijdt je banden aan gort en verliest nog bijna plek 5.
Als je buiten blijft wordt je ook p5, met kleine kans op beter, blijf dan lekker buiten. Nog beter luister naar je team die ziet hoe hard Bottas rijdt op nieuwe banden en kom naar binnen als ze je naar binnen roepen en wordt 3e of 4e.
Sowieso apart dat die banden zo lang goed rijdbaar bleven, terwijl er vooraf zoveel praat was over hoe abrasive de track zou zijn.
Dat laatste komt echt door de natte omstandigheden. Bij droogweer had de rechtervoorband en de achterbanden uiteindelijk het zwaar gehad.MrOleo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:27:
Dit was gewoon slecht, of je gaat naar binnen met 15 rondes te gaan, of je blijft buiten (Ik ging er eigenlijk vanuit dat een stop verplicht was, blijkbaar is dat niet zo). Nu pit je zonder tijd om nog echt iets te corrigeren, probeer je het toch, rijdt je banden aan gort en verliest nog bijna plek 5.
Een 2 stopper had er wel ingezeten dan.
Omdat hij Brits isBasvanS schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:31:
Kan iemand mij mss uitleggen waarom die actie van HAM, waarbij Perez buiten de baan de baan duwde geoorloofd was. Dat voelde voor mij echt als een forxing another driver off the track..
Afgelopen jaren soeverein maar nu hangt hij in de touwen, lijkt er niet op te kunnen vertrouwen dat het hem lukt.
Op het randje denk ik, bovendien ging Perez niet de muur in of echt buiten de baan waarmee het einde race zou zijn. Precies volgens de regels reed Perez over de pit lane entry in en dat mag ook niet.BasvanS schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:31:
Kan iemand mij mss uitleggen waarom die actie van HAM, waarbij Perez buiten de baan de baan duwde geoorloofd was. Dat voelde voor mij echt als een forxing another driver off the track..
Ik ben uiteindelijk wel blij dat er geen straffen komen, dat is nu racen en niet mee bemoeien aub.
Wat Perez deed mag niet als hij de intentie had te gaan pitten. Dat had hii niet. Althans dat zeiden ze bij het Pitwall Channeltweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Op het randje denk ik, bovendien ging Perez niet de muur in of echt buiten de baan waarmee het einde race zou zijn. Precies volgens de regels reed Perez over de pit lane entry in en dat mag ook niet.
Ik ben uiteindelijk wel blij dat er geen straffen komen, dat is nu racen en niet mee bemoeien aub.
Verwijderd
En als ze de pitstop van Sainz niet hadden verpest, had die ook nog een bedreiging kunnen vormen.PatrickC schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:04:
Lewis mag blij zijn met zijn P5. Als alles net de andere kant op valt, had het ook P7 kunnen zijn.
Dat zou inderdaad kunnen, maar uiteindelijk kon Perez ook weinig anders in mijn ogen.Jasphur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:37:
[...]
Wat Perez deed mag niet als hij de intentie had te gaan pitten. Dat had hii niet. Althans dat zeiden ze bij het Pitwall Channel
Haha, daar dacht ik toen ook aan. Toto is een slechte toneelspeler/verliezer.Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:45:
[Streamable: Toto forced to clap for Bottas]
"Oeps, ik word gefilmd"..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
We never stopped believing, VB. 💪 pic.twitter.com/rZDOI8zOJh
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 10 oktober 2021
Wel jammer dat het na-ijlt op het Ziggo beeld. Maar verder wel een aanwinst ja.streamnl schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:28:
Eerste jaar dat ik F1TV heb, maar dit is echt een blijvertje.
Wederom te laat voor de Q maar gewoon later “live “ mee kunnen kijken vanaf de start.
Echt ideaal.
Ongetwijfeld al meerdere keren aangegeven door jullie, maar ik vind Merc dit jaar weer te snel. In begin leek het wel mee te vallen vergeleken met RB maar de laatste races vind ik ze weer ouderwets snel.
En ik geloof steeds minder in een kampioenschap bij Max.![]()
Om positief te eindigen… de Q was weer leuk!
Gelukkig bestaat het social media team van Mercedes uit leukere mensen dan Toto
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Rijden met verstand. Als je van de baan klapt sta je met lege handen.jan390 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:02:
[...]
Bottas wel en daar pakt hij nog een puntje mee. De laatste rondes reed hij iedereen zoek.
Slecht he? Hoe kan iemand als Bottas in zo'n giftige sfeer (want zo oogt het) nog werken.
at your service
Ik heb net even de timings van Ocon en Hamilton (en Leclerc en Perez) nagekeken, de rondes voordat Hamilton de pits in ging verloor Hamilton ongeveer 1 seconde per ronde op Leclerc en Perez, in rondes nadat Hamilton de pits in gegaan was t/m de finish verloor Ocon in ongeveer 2 seconde per ronde (vergeleken met zijn pace op ronde 49/50).Dj-sannieboy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
Sterker nog: In de laatste 5 rondes verloor die 20s op Stroll.
Dus de kans zou reëel geweest zijn dat Leclerc en Perez hem sowieso voorbij gegaan zouden zijn met ook nog een grote kans dat Gasly hem uiteindelijk voorbij gegaan zou zijn
Ik kan niet wachten op dit seizoen van drive to survive!
Dat moet echt gaan spetteren
Maar het maakt niet uit want het ligt altijd aan het team en nooit aan lewis.Puc van S. schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Ik heb net even de timings van Ocon en Hamilton (en Leclerc en Perez) nagekeken, de rondes voordat Hamilton de pits in ging verloor Hamilton ongeveer 1 seconde per ronde op Leclerc en Perez, in rondes nadat Hamilton de pits in gegaan was t/m de finish verloor Ocon in ongeveer 2 seconde per ronde (vergeleken met zijn pace op ronde 49/50).
Sterker nog: In de laatste 5 rondes verloor die 20s op Stroll.
Dus de kans zou reëel geweest zijn dat Leclerc en Perez hem sowieso voorbij gegaan zouden zijn met ook nog een grote kans dat Gasly hem uiteindelijk voorbij gegaan zou zijn
Mijn boefje is liev!
Die gasten aan de pitmuur toen Bot over de finish kwam is ook zoiets.. Er was een tijd dat er maar een handjevol lui aan de muur stond als HAM of BOT als eerste over de finish kwam.. Volgens mij heeft er iemand van de marketingafdeling aangekaart dat het niet zo cool staat op Insta/Twitter...The_Butler schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:57:
[...]
Slecht he? Hoe kan iemand als Bottas in zo'n giftige sfeer (want zo oogt het) nog werken.

Max boycot ze volgens mij (omdat ze hun eigen verhaal 'maken' ipv de werkelijkheid tonen). Dus benieuwd hoe ze dit seizoen in beeld brengen inderdaadsimons schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Ik kan niet wachten op dit seizoen van drive to survive!
Dat moet echt gaan spetteren
Dat was niet het punt. Punt was dat Bottas superieur reed en de laatste 2 ronden een masterclass gaf met 2* een snelste ronden.Frappuccino schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
Rijden met verstand. Als je van de baan klapt sta je met lege handen.
Wel grappig dat er altijd iemand Max moet verdedigen als je een complimentje geeft aan een andere coureur.
Jij dacht dat ze bij RB (of Horner) blij waren als Perez hier had gewonnen, terwijl Max achter Lewis was geëindigd? Vrij logisch toch allemaal. Daar zijn ze absoluut niet mee bezig. Hetzelfde als er een teamorder was gekomen als Lewis somehow nog op P2 terecht was gekomen. Ik zie dit een beetje als zoeken naar problemen.The_Butler schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:57:
[...]
De reactie van die cameraman, na pitstop van Verstappen.
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 10-10-2021 17:17 ]
Dat was hier toch nooit aan de orde. Lewis vanaf P11 en Bottas vanaf P1. Dan kun je dus vrijuit blij zijn voor Valterri.Snowdog schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
Jij dacht dat ze bij RB (of Horner) blij waren als Perez hier had gewonnen, terwijl Max achter Lewis was geëindigd? Vrij logisch toch allemaal. Daar zijn ze absoluut niet mee bezig. Hetzelfde als er een teamorder was gekomen als Lewis somehow nog op P2 terecht was gekomen. Ik zie dit een beetje als zoeken naar problemen.
een treffende spreuk
Horner is er nogal eerlijk en to the point over als hem wordt gevraagd wie zijn favoriete RB coureur is...: "The one who wins". In tegenstelling tot Toto 'the other teams are faster than us' Wolf...Snowdog schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
Jij dacht dat ze bij RB (of Horner) blij waren als Perez hier had gewonnen, terwijl Max achter Lewis was geëindigd? Vrij logisch toch allemaal. Daar zijn ze absoluut niet mee bezig. Hetzelfde als er een teamorder was gekomen als Lewis somehow nog op P2 terecht was gekomen. Ik zie dit een beetje als zoeken naar problemen.

Edit: Overigs excuses als mijn laatste posts wat cynisch overkomen maar ben wel een beetje klaar met die Mercedes dominantie en dat downplayen van hun eigen succes terwijl IEDEREEN diep van binnen weet waar de belangrijkste oorzaak zit.. Laten we dit seizoen afronden met een Wereld Kampioen Verstappen. Het is nu of misschien wel nooit..
[ Voor 20% gewijzigd door D-Ed op 10-10-2021 17:36 ]
Je gooit met een superieure auto een mogelijke P3 voor Lewis weg en P4 was sowieso wel gelukt, niet zo raar dat je dan niet heel happy bent?pro_6or schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:10:
[...]
Dat was hier toch nooit aan de orde. Lewis vanaf P11 en Bottas vanaf P1. Dan kun je dus vrijuit blij zijn voor Valterri.
Op zich wel jammer maar goed dat is zijn beslissing.D-Ed schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:03:
[...]
Max boycot ze volgens mij (omdat ze hun eigen verhaal 'maken' ipv de werkelijkheid tonen). Dus benieuwd hoe ze dit seizoen in beeld brengen inderdaad
Maar toch Merc moet wel voldoende materiaal bieden al was het maar een volledige aflevering met die kop van Toto als Max de beker om hoog houdt....
Verwijderd
Gooi je dat weg? Heb je de pace gezien van Ocon in die laatste laps, het getuigd van weinig realiteitszin om dat te denken. Ze hadden juist eerder moeten wisselen, dan waren ze ook een paar laps eerder door de graining heen gekomen en had Lewis nog kunnen pushen. Maar dat wilde Lewis niet.Snowdog schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:13:
[...]
Je gooit met een superieure auto een mogelijke P3 voor Lewis weg en P4 was sowieso wel gelukt, niet zo raar dat je dan niet heel happy bent?
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |