Nja, niemand is compleet neutraal natuurlijk. Dus ergens hoort dat er gewoon bij. Maar verder heb je gelijk natuurlijk. Ik kan wel zeggen dat ik persoonlijk vrij anti Hamilton ben, niet vanwege het persoon Hamilton, maar meer omdat ik vind dat de combi Merc/Ham nou eindelijk wel eens verslagen mag worden. Dus in die zin ben ik zelf verre van neutraal. Maar tegelijkertijd zat ik ook bij een relatief saaie race als die van gisteren, bijna de hele race op het puntje van m'n stoel. Dus uiteindelijk zal ik, zeker in hindsight, erg blij zijn dat ik dit seizoen live heb mogen meemaken. Ongeacht wat het resultaat zal zijn.Dazzler2120 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:01:
[...]
Sja, mij stoort het dan vooral dat de neutraliteit vaak compleet zoek is. Verstappen kan niks fout doen & Hamilton kan niks goed doen lijkt het wel bij sommigen.
Hoevaak ik afgelopen weken iemand heb zien / horen zeggen dat het goed zou zijn als Perez Hamilton eraf zou tikken. Of Tsunoda, of Gasly etc.
Gewoon genieten van een ervaren 'titaan' van de sport die het op dit moment opneemt tegen de nieuwe generatie zou ik zeggen. Beide coureurs hebben zo goede eigenschappen en slechte eigenschappen. Mooi toch? Saaie bedoeling als Hamilton niet zeurde, "bono my tyres are gone" terwijl hij een fastest lap neer zet, anderzijds zou het een saaie bedoeling zijn als Verstappen minder aggressief gaat rijden.
En als Lewis wint, dan heeft ie er iig weer een keer echt om moeten vechten, zonder dat het materiaal 'm in de steek liet, zoals in 2016.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.