... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
ook gegund moet ik zeggendglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:32:
Foutloze race van BOT.. Mag ook wel eens gezegd worden
"When you grow up your heart dies"
Ik denk niemandplizz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:34:
Ik heb niet verwacht dat BOT VER PER zou worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat er nog maar vele mogen volgen dit seizoenGraft schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:33:
Leuk man voor Bottas. Het is ‘m van harte gegund.
Maar inderdaad, als het iemand gegund is is het Bottas wel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Loopt weer uitBramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:34:
Zeer mooi resultaat dit voor Max, loopt weer in op Lewis.
Max is hem weer voorbij.BramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:34:
Zeer mooi resultaat dit voor Max, loopt weer in op Lewis.
Motregenrace
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo kun je het ook bekijken
[ Voor 17% gewijzigd door BramViking op 10-10-2021 15:36 ]
Er staat een heel blij podium zo, wel even horen of Max nog problemen had met zijn auto.
Get in ther... ow wait..

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Mercedes heeft ook nog een nieuwe FW maar niet gebruikt dus blijft extreem spannend.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2021 15:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door LAD93 op 10-10-2021 15:39 ]
per aspera ad astra
⏩ PVOutput☀️
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat dus, met dank aan z'n team.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Nou we mogen weer niet klagen. Max die afgelopen week de schade beperkte en dit keer Hamilton die dat deze keer niet doet.
Er staat een heel blij podium zo, wel even horen of Max nog problemen had met zijn auto.
Dat wordt nog flink napraten
Vorige keer Max 7 punten minder, nu Lewis 8 punten minder. Lood om oud ijzer dus.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Nou we mogen weer niet klagen. Max die afgelopen week de schade beperkte en dit keer Hamilton die dat deze keer niet doet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I was wrongstekkiekiller schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Die banden van ham is wel een dingetje, als je de achteruitgang van Lec zag in een paar ronden tijd....
Hoezo BOT is gewoon een ontzettend sympathieke man die de pest heeft dat hij in een goeie auto rijdt maar teammaat is van een ontzettend goeie rijder. Van mijn kant helemaal niks nep aanLAD93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Ik kan er niks aan doen, maar die felicitaties aan BOT van iedereen klinken zo onwijs nep. Zo van ‘nou, jij hebt ook eens gewonnen. Leuk hoor’
Nope. Ik gun het hem echt.LAD93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Ik kan er niks aan doen, maar die felicitaties aan BOT van iedereen klinken zo onwijs nep. Zo van ‘nou, jij hebt ook eens gewonnen. Leuk hoor’
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Toch vind ik het leuk voor Vallteri. Gun het 'm wel.
Indirect is dat juist door het ontslag zou je zeggen, hij rijdt voor zichzelf nu.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Ze hadden bij Mercedes, Bottas niet moeten ontslaan. De man is echt los.
Perez ook een goede race dat is erg fijn.
Precies dit dus.dglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Hoezo BOT is gewoon een ontzettend sympathieke man die de pest heeft dat hij in een goeie auto rijdt maar teammaat is van een ontzettend goeie rijder. Van mijn kant helemaal niks nep aan
Wie anders dan?Quad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Snap niet dat Sainz de DotD is geworden.
Zelfs SKY en mijn vrouw viel dat op haha.LAD93 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Denk dat het enorm helpt dat bij BOT die spanning van aanblijven wegvalt. Dat zag je ook bij GAS.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:
Nu is zijn opvolger wel goed en talentvol, maar slecht als sommige beweerden is hij toch niet?
per aspera ad astra
Bottas misschien voor mij. Deed het gewoon perfect.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat wel, maar de verwachting was niet dat Max in Sochi vooraan kwam en dat Hamilton vandaag wel even naar voren reed. Pakt allemaal weer anders uit het is niet te voorspellen.hoevenpe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Vorige keer Max 7 punten minder, nu Lewis 8 punten minder. Lood om oud ijzer dus.
De RBR ivery switch pakte dus nu wel goed uit.
mensen stemmen altijd toch graag op de underdogjan390 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Bottas met een perfecte race en snelste ronde.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
De andere kant op. Niet BOT was reageerde nep maar James reageerde nogal tam als je het vergelijkt met hoe hij HAM feliciteertdglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Hoezo BOT is gewoon een ontzettend sympathieke man die de pest heeft dat hij in een goeie auto rijdt maar teammaat is van een ontzettend goeie rijder. Van mijn kant helemaal niks nep aan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die is nu los omdat ze hem hebben laten gaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:36:

In mijn optiek Bottas. Die reed zo steady vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Groot verschil tussen rechts en links zegStefanVerkerk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:39:
[Afbeelding]
Al bijna wéér slicks bij Max...
Is dat ook niet de reden dat ze toch aanblijven, ook al is het vanaf de zijlijn?sjaool schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:39:
3 Honda's in de top 10... netjes... Ze Zullen blij zijn in Japan.
Het gaan gewoon goed, toch?
Dat was ook niks toch?VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Ligt het aan mij of hebben we helemaal niks meer gehoord over dat pits ingang paaltje van Perez?
Er zal wel weer wat vanuit het Mercedes kamp gaan komen straks na de race...VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Ligt het aan mij of hebben we helemaal niks meer gehoord over dat pits ingang paaltje van Perez?

- DaniëlWW2
- Niet online
Nee en dat mag ook zo blijven.VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Op het Pit lane channel hadden ze het regelboek erbij gepakt, wat Perez deed mocht omdat Perez niet de intentie had om de pits in te gaan.VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Hij kon ook niet anders.VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Áls ze daar een straf voor zouden geven, hadden ze hem aan HAM moeten geven omdat hij geen autobreedte overliet voor PER die gewoon naast hem zat. En dat doet de FIA natuurlijk niet.VidaR-9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
Zal mij niet verbazen als dat bijna geheel door bocht 8 komt.Type-R739 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Groot verschil tussen rechts en links zeg
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
En tevens de sleutel van de wedstrijd: 'it was very easy to get it wrong today.'

Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2021 15:45 ]
Huh, andere race gekeken?Kenny_026 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:41:
Red Bull en Max winnen dit weekend gewoon. Lekker!!!!
Dat is normaal wat moeilijker te zien met slicks, kan je zien wat het betekent dat een circuit “heavy on the right front” is. Net wat visueler met inters. Leuk / interessant als je het mij vraagt.Type-R739 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Groot verschil tussen rechts en links zeg
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Pingu op 10-10-2021 15:45 ]
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
- DaniëlWW2
- Niet online
Vreemd eigenlijk dat het pas zijn eerste is, hij liet toch bij McLaren al goede dingen zien?sjaool schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:45:
SAI is blij met zijn eerste verkiezing tot DotD...
Tja, het zal zijn wat @DaniëlWW2 al zegt.HollowGamer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:46:
[...]
Vreemd eigenlijk dat het pas zijn eerste is, hij liet toch bij McLaren al goede dingen zien?
Bedoel je dat ze ook zo'n 'bandje' verdienen van de sponsor?Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:45:
Die DOTD interviews vanuit de auto.. daar mag nog wel het een en ander aan gefixt worden
Denk dat het toch wel bijzonder genoeg is dat fans je waarderen.

Door ze gewoon niet te doen in de auto bedoel je?Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:45:
Die DOTD interviews vanuit de auto.. daar mag nog wel het een en ander aan gefixt worden
Correctie, het waren de Race Directors' Event Notes, punt 19.3:Transportman schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Op het Pit lane channel hadden ze het regelboek erbij gepakt, wat Perez deed mocht omdat Perez niet de intentie had om de pits in te gaan.
Except in the cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), the crossing by any part of the car, in any direction, of the painted area between the pit entry and the track, by a driver who, in the opinion of the Stewards, had committed to entering the pit lane is prohibited.
Maximaal haalbare bereikt en Hamilton punten verloren.StefanVerkerk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:43:
Max heeft er duidelijk plezier in zo te zien. Hij straalt
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Terug #1 in WDC, PER hopelijk wat extra vertrouwen gekregen naar aanloop van COTA en Mexico. Max straalt ook weer rust en zelfvertrouwen uit. Top.
HAM toch beetje gedoe met het team en zijn race engineer. Kan meer onder zijn huid gaan zitten, hij moet het de komende races maar weer even gaan bewijzen.
@Kenny_026 heeft volledig gelijk, vorige race verlies minimaal gehouden en deze race was alles meer dan één plek voor Hamilton gewoonweg pure winst. Zeker wanneer je naar de snelheid van mercedes op het lange rechte stuk van dit circuit kijkt.
Mercedes heeft in twee weekenden twee tactische megafouten gemaakt. Rusland Hamilton straf niet laten pakken en daarmee voor Verstappen kunnen houden en dit weekend die gridstraf dus alsnog moeten pakken en daarna die extra stop nog even mee te pakken.
Of hij die plekken op z'n oude Inters had kunnen houden is de vraag, maar ik had alles achter Hamilton die 10 tot 12 seconden ook niet zomaar zien dichtrijden.
[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 10-10-2021 15:50 ]
?Illegal_Alien schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:42:
Klein stootje van Max over Lewis en de pitstop.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Bensimpel
Positieve meneer
Kimi heeft ook wel aardig gewonnen?StefanVerkerk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:47:
Ik ken dit volkslied helemaal niet...wanneer moeten we deze voor het laatst gehoord hebben?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |