Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jaja. Mosterd na de maaltijd. Zo kan ik het ookDaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:24:
Dus mensen, Hamilton ging toch makkelijk winnen of?![]()
PSN: xMaurice93
Moah, in mijn opinie niets gewonnen niets verloren, maar door buiten te blijven de upside om voor Per te finishen.groggy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:23:
Hamilton heeft zelf gegokt, door tegen het team in te gaan, en verloren
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Don't. Jinx. It.DutchOwnage schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:24:
Netjes Checo. Dubbel podium.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

[ Voor 4% gewijzigd door rammes op 10-10-2021 15:25 ]
Ik zou het doen!
Verkeerde keuze? JaBramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Nee jij moet je meer gaan verdiepen in de sport. Er is een verkeerde keuze gemaakt en dat mag ook gezegd worden. Niemand hoeft met jouw gevoelens daarover rekening te houden. Tevens maak jij van een mug een olifant. Nogmaals je mening daarover is irrelevant. Dus we kunnen het hier nog langer over hebben, maar dat is niet zinvol.
Amateurisme van het team? Absoluut niet.
Ze hebben een keuze gemaakt die verkeerd uit pakte. Dat hoort er bij. Had ik hem gemaakt? Geen idee. Ik heb niet gehoord wat Vettel er over zei.
Verkeerde keuzes maken kan en mag maar het is wel heel bank expert om het gelijk op amateurisme te gooien
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net had hij het ook over het gat tussen "Max" en "Verstappen"....Morpheusk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:25:
Haha, Olav zei vertappen richting LEC
Tuurlijk, maar dat is logisch Merc heeft bij afstand de beste auto dus is gewoon elke race een makkieDaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:24:
Dus mensen, Hamilton ging toch makkelijk winnen of?![]()
/s
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hamilton komt nu bij Leclerc.KlaasjeNL schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:25:
Je moet er toch niet aan denken dat dat eindigde in een crash en een SC...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik probeer die mensen altijd te negeren die nog praktisch aan het begin al roepen dat HAM hem gaat winnen of VER geen kans maakt... Best vermoeiend. Kijk gewoon de race en laat het gebeuren...Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:24:
[...]
Jaja. Mosterd na de maaltijd. Zo kan ik het ook
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik maakte me helemaal geen zorgen.Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:24:
[...]
Jaja. Mosterd na de maaltijd. Zo kan ik het ook
Want Bottas en Verstappen reden gewoon weg en toen Tsunoda zo lang verdedigde, was het wel duidelijk.
En Max is weer blij met Mazepin.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Don't jinx it!Bensimpel schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:25:
De vloek van de livery telt niet voor Redbull blijkbaar
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
⏩ PVOutput☀️
Volgens de FIA altijd. 🤡Jasphur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:26:
Heeft HAM straks nog wel een litertje over?
Gaat niet gebeuren.v8power67 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:26:
Okee dus ham kan gewoon nog p3 pakken en dan snelste lap dus gelijk in punten. Word spannend komende races.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die gaat Perez echt niet meer inhalen, hoorv8power67 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:26:
Okee dus ham kan gewoon nog p3 pakken en dan snelste lap dus gelijk in punten. Word spannend komende races.
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen werd expliciet verteld om zijn banden rustig op te bouwen om ze niet over de klif te jagen.
Naah, niet met 4 ronden te gaan.v8power67 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:26:
- DaniëlWW2
- Niet online
⏩ PVOutput☀️
HAM is zijn banden ook aan het slopen... Massive graining...DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:27:
Leclerc heeft zijn banden gesloopt.
Verstappen werd expliciet verteld om zijn banden rustig op te bouwen om ze niet over de klif te jagen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Olav z'n verhaal snijdt hout. Die Inters waren afgesleten tot warme zachte "slicks".Joosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:27:
I told ya. Lewis is niet happy met de call.
Hamilton ging er super lekker op.
En terecht. Dit kan het kampioenschap kosten
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nogal ja!lochpatje schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:28:
GAS komt ook snel dichterbij.
⏩ PVOutput☀️
Ik noem het amateurisme, een ander noemt het "debiel" (zie je daar trouwens geen bericht naar gestuurd hebben, zal vast met de kleur te maken hebben). We zitten niet op één lijn, prima. Maar ik verander niet van mijn standpunt. Het was een amateuristische beslissing, punt en wat een andere bank expert daarover denkt is niet van belang.Player1S schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:25:
[...]
Verkeerde keuze? Ja
Amateurisme van het team? Absoluut niet.
Ze hebben een keuze gemaakt die verkeerd uit pakte. Dat hoort er bij. Had ik hem gemaakt? Geen idee. Ik heb niet gehoord wat Vettel er over zei.
Verkeerde keuzes maken kan en mag maar het is wel heel bank expert om het gelijk op amateurisme te gooien
Had hij dan zelf de call kunnen maken dat hij niet zou gaan boxen?dglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Schuld vh team ofc.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:27:
En Hamilton sloopt zijn banden ook al met graining.
Je hebt gelijk. Hij moet bij Mercedes weg wil hij ooit een 8ste wereldkampioenschap halen...dglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben het zelf gedaan bij Mercedes. Je weet dat deze banden daar last van hebben en zeker als het zulke condities zijn. Daarom was Verstappen ook zo langzaam de eerste paar ronden, idem voor Perez. Bottas deed het ook goed.sjaool schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
HAM is zijn banden ook aan het slopen... Massive graining...
Perez en Lec hadden hem toch wel ingehaald, zoveel sneller waren ze. Dus hij heeft geen plek verloren nog.dglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Float like a butterfly, sting like a bee.
Haal hem gewoon clean in.Joosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:29:
Kom op Gasly tik Lewis eraf.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton wil alleen gelaten worden

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Pak die zak chips en kijk de race.BramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:29:
[...]
Ik noem het amateurisme, een ander noemt het "debiel" (zie je daar trouwens geen bericht naar gestuurd hebben, zal vast met de kleur te maken hebben). We zitten niet op één lijn prima. Maar ik verander niet van mijn standpunt. Het was een amateuristische beslissing, punt en wat een andere bank expert daarover denkt is niet van belang.
Go Gasly!
⏩ PVOutput☀️
Had die kunnen doen inderdaad dus gaat zelf ook niet totaal vrijuit. Maarja vorige week besloot Norris ook zelf weten hoe dat gingBulletdodger schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:29:
[...]
Had hij dan zelf de call kunnen maken dat hij niet zou gaan boxen?
Sportief hoorJoosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:29:
Kom op Gasly tik Lewis eraf.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En dan wel heel lastig als je direct moet verdedigen.. worden die banden niet beter van.floriz87 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:30:
ham krijgt banden niet warm?
#goGas
Teveel profielfloriz87 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:30:
ham krijgt banden niet warm?
Cloud ☁️
⏩ PVOutput☀️
Clean inhalen is ook prima. En laat Norris maar meteen aansluiten. Beetje marge opbouwen voor Max in het klassement.
Liever borrelnootjes, maar kijken is inderdaad verstandiger dan telkens op die gozer in te gaan
momentum is al weg, maar naar voren komt HAM ook niet meerQuad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:31:
Maar hoe langer 't duurt, des te beter worden de banden van Lewis.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig zijn er er al vanaf.Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:31:
Toch zuur van die +5s voor Gasly nu
Hij gaat 1 kans krijgen.
Denk geen kans meer..Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:32:
[...]
Gelukkig zijn er er al vanaf.
Hij gaat 1 kans krijgen.
per aspera ad astra
Die mag hij hebben, zolang HAM dat punt maar niet krijgt.
DOTDdglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:32:
Foutloze race van BOT.. Mag ook wel eens gezegd worden
Het is hem gegund. Extra bakkie koffie voor Valtteri...dglavimans schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:32:
Foutloze race van BOT.. Mag ook wel eens gezegd worden
Lijkt erop.. jammer..
maar soit.
PER / SAI / BOT dotd?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |