En weer wacht men tot het laatste moment...allemaal samen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Elke keer weer hier.

[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-09-2021 18:37 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een bende dit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik hoop dat Mick dat stoeltje krijgt. Die verdient echt geen Mazepin als teamgenoot, die alleen maar loopt te etteren.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:35:
[...]
Aan het rijden voor zijn carriere. De geruchten dat Schumacher dat zitje krijgt worden luider en luider.
GIO rijdt de afgelopen 2 races echt gewoon goed. Zo heeft ie amper nog gereden.
VER niet blij.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Valtteri Bottas has taken on his fourth PU of the season - meaning he is set to start Sunday's race from the back #ItalianGP #F1
— Phillip Horton (@PHortonF1) 10 september 2021
Gelukkig is dit pas de pre-kwalificatie. Morgen kan er nog wat verschuiven.Humma Kavula schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:36:
Ik vindt deze baan toch wel erg saai door dit tow gezeur. Puur geluk waar je terecht komt imo
Niet dat Redbull hier prijzen gaat pakken lijkt het. Des te fijner voor McLaren.
Levensgevaarlijk in die pitstraat. Wat een idioterie!
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En daar gaan we weer met z'n allen, echt waar dat zullen ze nooit leren. Max rijdt gauw weg van de drukte dat heeft hij goed.
Wat een gekkenhuis die monteur wordt bijna ondersteboven gereden.
Unsafe release… Unsafe release… Unsafe release… Unsafe release…ALLEMAAL Unsafe release!!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat is er al 1 minder en een keer geen 2 tegen 1.
Dat biedt wel wat hoop voor de race.
Ik snap echt niet wat Verstappen en Hamilton nu weer lopen te klagen? Je gaat zelf toch mee naar buiten in die drukte? Of verwachten de heren dat de rest binnen moet blijven als zij gaan? Max begint al net zo'n diva te worden als ham.
En staffe ho maar, waardeloos.PatrickC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:39:
Unsafe release… Unsafe release… Unsafe release… Unsafe release…ALLEMAAL Unsafe release!!!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
WEllicht een bluf oim RBR ook te laten volgen?dutchgio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:39:
[...]
Dat is er al 1 minder en een keer geen 2 tegen 1.
Dat biedt wel wat hoop voor de race.
En niks noted.PatrickC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:39:
Lekker consequent
Edit oh het was gewoon teveel voor ze
[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 10-09-2021 18:40 ]
En dan tijdens de sprint qualy mooi de rest in de weg rijden zodat Hamilton Pole pakt. Noem het maar dom.
En dan in de race rijdt hij op snelheid toch wel weer naar het podium.
Mick heeft zelf alleen 0,0 laten zien..Erazzzer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:37:
[...]
Ik hoop dat Mick dat stoeltje krijgt. Die verdient echt geen Mazepin als teamgenoot, die alleen maar loopt te etteren.
I served in a company of heroes.
En jij denkt dat Verstappen zelf kiest om juist op dát moment naar buiten te gaan?Erazzzer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:40:
Ik snap echt niet wat Verstappen en Hamilton nu weer lopen te klagen? Je gaat zelf toch mee naar buiten in die drukte? Of verwachten de heren dat de rest binnen moet blijven als zij gaan? Max begint al net zo'n diva te worden als ham.

Ja dat zou ook kunnen. Als je tweede of derde wordt en Hamilton eerste is de schade wel redelijk beperkt.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:40:
[...]
WEllicht een bluf oim RBR ook te laten volgen?
- tweakduke
Ver een lage 1.20 dat komt wat dichterbij in de buurt. Geen echte verrassingen uiteindelijk deze Q.
ja, van Perezrenegrunn schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:41:
Max tow gehad?
Nou, PER met de hakken over de sloot, maar fijn dat hij er bij is. Kan hij misschien VER nog een tow geven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo leek het niet, maar ik denk het wel van Perez. Perez was redelijk ver, maar toch iets.renegrunn schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:41:
Max tow gehad?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
McLaren zit er goed bij!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Er gaan nog wel wat straffen volgen ivm pitlane incident.
Mclaren heeft het overigens goed getimed. Kwamen achter de rest aan, maar konden redelijk vrij hun outlap rijden. Moet je natuurlijk ook mazzel hebben dat de auto's voor je niet op het aller-allerlaatste moment over de streep komen.
Alpine ook matig zeg.. die doen normaal wat meer mee hier.
Een rookie in een Haas. Kom op zeg, wat had je dan verwacht?Vuvuzela schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:40:
[...]
Mick heeft zelf alleen 0,0 laten zien..
En nu Perez volledig uitmelken voor de perfecte slipstream want anders staat Max morgen op P6
Verwijderd
Die hokken hebben toch geen goede race pace, zolang ze maar geen RB’s eraf rammen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2021 18:45 ]
Lijkt me ook de enige strategie, en dan vervolgens motor van PER vervangenHolk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
En nu Perez volledig uitmelken voor de perfecte slipstream want anders staat Max morgen op P6
max had het niet om de drukte. maar wel over het feit dat aston van vettel bijna bij hamilton naar binnen reed.. en daarna bijna een alpine mechanic aan reed.Erazzzer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:40:
En om je vraag te beantwoorden,
Ja! vettel had niet naar buiten moeten komen en moeten wachten. Dat is nou eenmaal de regel mbt. (un)safe releases.
Giovinazzi werkt wel hard voor dat zitje... En Russell maar Mr. Saturday blijven noemen. Hier heeft Giovinazzi toch echt de meest indrukwekkende prestatie van iedereen weg gezet.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Op Monza wel denk ik, want hier heb je alleen maar snelheid nodig. Alleen maar lange rechte stukken hierVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
Die hokken hebben toch geen goede race pace.
Monza, het enige circuit waar het uitrijden van de pits spannender is dan de kwalificatie...

Perez heeft sinds de vorige GP al een nieuwe motor.rik86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
Lijkt me ook de enige strategie, en dan vervolgens motor van PER vervangen
Dat hebben ze vorige week al gedaanrik86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ga ze maar eens inhalen met die snelheid op het rechte stuk. Dat ding is een raketVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
Die hokken hebben toch geen goede race pace.
Toegegeven, Bottas als eerste eruit sturen voor Q2 is netjes, niet dat Merc dat zo meteen nog gaat doen..
Die zit toch al op zijn 4e motor?rik86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
https://www.fia.com/sites...river%20up%20to%20now.pdf
Die heeft in Zandvoort al z’n spullen vervangen dus zou niet nodig moeten zijnrik86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:43:
[...]
Ik vermoed een straf voor een aston martin en alpine zit er wel in.
Hoezo, ik vind de kwalificatie in zijn algemeenheid ook best spannend hier.Bart-Willem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:44:
Monza, het enige circuit waar het uitrijden van de pits spannender is dan de kwalificatie...
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Max misschien ook? (inhalen pit exit?)Bensimpel|IA schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:45:
Ik vermoed een straf voor een aston martin en alpine zit er wel in.
Dat inhalen van Max bij pit uit gaat ook nog wel een staartje krijgen
Mocht VER daar wel even die paar auto’s voorbij in de pit exit? Hij ging over een witte lijn volgens mij.
Ja oké, in de herhaling is het duidelijk dat de radio over pit exit was. Dat was live niet duidelijk, toen lieten ze hem horen op een druk punt.demonic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:44:
[...]
max had het niet om de drukte. maar wel over het feit dat aston van vettel bijna bij hamilton naar binnen reed.. en daarna bijna een alpine mechanic aan reed.
En om je vraag te beantwoorden,
Ja! vettel had niet naar buiten moeten komen en moeten wachten. Dat is nou eenmaal de regel mbt. (un)safe releases.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je mag inhalen voorbij de lijn mensen.
Ik hoorde het Doornbos zeggen, maar waarom? Ze waren al op de baan, en de pit exit voorbij. Toch?Hippocampus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:46:
[...]
Max misschien ook? (inhalen pit exit?)
Ja ookRazr schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:46:
Mocht VER daar wel even die paar auto’s voorbij in de pit exit? Hij ging over een witte lijn volgens mij.

Dat mag gewoon?Holk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:46:
Dat inhalen van Max bij pit uit gaat ook nog wel een staartje krijgen
Hmm, ging wel over de witte lijn inderdaad. Ben benieuwd of daar nog iets van komt.
[ Voor 19% gewijzigd door chevsticks op 10-09-2021 18:47 ]
Nou, wat een spanning: de enige verrassing tot nu toe is Giovinazzi. De rest kan je al bij voorbaat invullen.VidaR-9 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:45:
[...]
Hoezo, ik vind de kwalificatie in zijn algemeenheid ook best spannend hier.

Mag toch gewoon als je buiten bent.RoD schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:46:
[...]
Ik hoorde het Doornbos zeggen, maar waarom? Ze waren al op de baan, en de pit exit voorbij. Toch?
Het zijn geen tracklimits
Nou dat was precies mijn gedachtesambalbaj schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Mag toch gewoon als je buiten bent.
Het zijn geen tracklimits
Wie was dat wie lewis bijna in de muur duwde in een aston martin? Dat krijgt zeker een staartje.
VettelBensimpel|IA schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:48:
[...]
Wie was dat wie lewis bijna in de muur duwde in een aston martin? Dat krijgt zeker een staartje.
- tweakduke
Bottas vervangt dus zijn motor document staat er nu net op
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
Ah ja, dat is ook zo.Holk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:45:
[...]
Die heeft in Zandvoort al z’n spullen vervangen dus zou niet nodig moeten zijn
Lekker scherp weer…
Ik hoorde het ook, vandaar. Maar Daniel hier zegt dat het mag dus dan komt het goedRoD schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:46:
[...]
Ik hoorde het Doornbos zeggen, maar waarom? Ze waren al op de baan, en de pit exit voorbij. Toch?
Ja, inhalen mag, maar niet over de witte lijn toch? Als je dat richting de baan doet is het sowieso niet toegestaan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik dacht Vettel, maar niet zeker.Bensimpel|IA schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:48:
[...]
Maar jij bent ook heel goedBart-Willem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:47:
[...]
Nou, wat een spanning: de enige verrassing tot nu toe is Giovinazzi. De rest kan je al bij voorbaat invullen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Topsnelheid op de rechte stukken tussen MB en RBR is nagenoeg even snel.
Wordt VER derde of vierde?
Oef, VER komt dichtbij zeg.. Jammer, maar misschien zit er nog iets in de tweede run...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ah nee, bijna.

Perez op 0,9. Ongelooflijk zeg
Waar komt max opeens vandaan
Hamilton had geen tow volgens mij, en Verstappen wel
Yes, hier zat ik echt op te wachtenKenny_026 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:52:
Oeeehhhhh nu kunnen we weer iets positiever zijn voor het weekend 😊
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Okee, ik geef toe: nu is het wel spannend!
Even een tow van Perez regelen en Max staat op 1. 😋
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez en Bottas zijn hier tow gevende nummers twee.
2e is juist al heel goed!
Lekker spannend hoor die top 3 so close !
OK, Bottas zal toch niet weer de eerste zijn in de laatste run neem ik aan?
Norris kan hier zomaar pole pakken hoor. En ik gun het hem enorm
Wedden van welHumma Kavula schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:53:
OK, Bottas zal toch niet weer de eerste zijn in de laatste run neem ik aan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |