Vasthouden zo. Dan is de P2 morgen safe. je gaat de mercedes niet bij kunnen houden in de complete race. Tenzij ze weer een erorme fuck-up maken bij Mercedes.
Als het zo blijft, krijgt VER eigenlijk een kans door de sprintrace. In de GP zelf had HAM toch nog makkelijk teruggekomen.
Omdat ze niet hun eigen fouten willen toegeven? Gasly en Albon kunnen beter dan dit.dawg schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
Waarom had RBR Perez ook alweer aangetrokken?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Waarom nog meedoen als bottas zijnde? Toch achteraan starten? Alleen maar kans op meer schade en alles toch?
Uhm.. bottas moet nog een gridstraf inleveren.. dus wordt automatisch pole.readytoflow schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
Vasthouden zo. Dan is de P2 morgen safe. je gaat de mercedes niet bij kunnen houden in de complete race. Tenzij ze weer een erorme fuck-up maken bij Mercedes.
-
Mwe achteraf. Zowel Albon als Gasly zijn gewoon hopeloos gefaald bij RBRsiggy schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
[...]
Omdat ze niet hun eigen fouten willen toegeven? Gasly en Albon kunnen beter dan dit.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Omdat Gasly en Albon qua inhaalraces na slechte kwalificatie, vaak ook ook dramatisch waren.dawg schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tja, de eerste paar races deed ie het prima, zelfs een overwinning al.dawg schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
Maar hij valt de laatste tijd wel zwaar tegen jha
3 punten verdienenDeruxian schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:43:
Waarom nog meedoen als bottas zijnde? Toch achteraan starten? Alleen maar kans op meer schade en alles toch?
P1, Bottas heeft een gridstraf voor vervangen power unit (?)readytoflow schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat Red Bull meer weet dan jij. Ze hebben van alle coureurs data en die is toch ook bepalend.siggy schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
[...]
Omdat ze niet hun eigen fouten willen toegeven? Gasly en Albon kunnen beter dan dit.
"When you grow up your heart dies"
Meer helmet cams! Erg gaaf
[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 11-09-2021 16:45 ]
Mwoa, Gasly was te snel, daarom gaven ze Albon veel tijd, plus het waren rookies. Perez werd gehaald voor de ervaring. Woopdiedoo. Heeft gewoon 1 goede race in zijn carriere gereden.dglavimans schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:43:
[...]
Mwe achteraf. Zowel Albon als Gasly zijn gewoon hopeloos gefaald bij RBR
Einduitslag:gambieter schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:43:
[...]
P1, Bottas heeft een gridstraf voor vervangen power unit (?)
1 HAM
2 VER
3 anyone
Dat mag ik hopen. Maar hey, kijk eens hoe geweldig Perez het doetsjaool schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:43:
[...]
Ik denk dat Red Bull meer weet dan jij. Ze hebben van alle coureurs data en die is toch ook bepalend.
Geen die diskwalificaties doen we hier niet die eens toe willen geven dat Max net zo goed mazzel heeft? Concurrent zakt weg, pole verdwijnt vanwege motorwissel en je mag dus vooraan starten op je slechtste circuit, met je 3e tijd.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2021 16:47 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen zijn Bottas en Max ruim 1s per ronde sneller.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn inderdaad geinige cams het is alleen van een dermate kwaliteit dat ik zeg laat maar zitten.Southern Sun schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:44:
Meer helmet cams!
Dit gaat Norris niet houden vrees ik.
De vraag is een beetje of je hier op pole wilt starten. 2e plek lijkt ivm de slipstream beter te zijn. Was in de F2 en F3 wel zo in ieder geval.Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
Geen knip die eens toe willen geven dat Max net zo goed mazzel heeft? Concurrent zakt weg, pole verdwijnt vanwege motorwissel en je mag dus vooraan starten op je slechtste circuit, met je 3e tijd.
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2021 16:49 ]
Max moet niet eens proberen bij Bottas te komen. Gewoon lekker uitrijden met veilige voorsprong op Ricciardo
Op de momenten dat het er echt toe doet is hij er. Zie Baku...siggy schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
[...]
Dat mag ik hopen. Maar hey, kijk eens hoe geweldig Perez het doet![]()
Hamilton heeft twee man voor hem die niet per se vóór hem zijn. Wie weet helpt het iets.
Verstappen toch p1 toch?readytoflow schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:42:
Om kampioen te worden moet je op de juiste momenten profiteren van de fouten van een ander. Het mag ook wel eens meezitten.Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
Geen knip die eens toe willen geven dat Max net zo goed mazzel heeft? Concurrent zakt weg, pole verdwijnt vanwege motorwissel en je mag dus vooraan starten op je slechtste circuit, met je 3e tijd.
Dat is toch geen mazzel? Dat is een slechte start van HAM en een technische keuze.Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
Mazzel is als je concurrenten buiten zijn eigen schuld buiten de baan gekegeld word. Of een klapband krijgt.
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2021 16:49 ]
Een poepstart van Hamilton is een fout van je concurrent, geen geluk. Het gaat juist om het niet maken van fouten.Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
een treffende spreuk
Die softs gaan het straks vanzelf begeven, en dan kan Hamilton er voorbij. Hij is nu z'n banden aan het oproken met al die druk erop.KlaasjeNL schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
Dit gaat Norris niet houden vrees ik.
Kan veel beter wat geduld hebben.
Mazzel dat Hamilton het slecht doet tov mazzel dat Hamilton keer op keer geluk heeft met dingen waar hij nul invloed op heeft?Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:

Nu Bottas meer voor zichzelf rijdt zie je Hamilton opeens moeite hebben. Of ligt dat aan mijzelf dat ik zoiets zie nu.
Maar eerlijk. Zo hoort het wel ‘ieder voor zich’ want er wordt ook maar 1 kampioen. Khad er pest aan met dat voorlaten gaan als alles nog verdeeld moet worden in het seizoen.
Bij de laatste race kan ik het snappen. Maar als bij race 1 al orders komen om ham te laten winnen dan spoort er iets niet in dat team.
Maar eerlijk. Zo hoort het wel ‘ieder voor zich’ want er wordt ook maar 1 kampioen. Khad er pest aan met dat voorlaten gaan als alles nog verdeeld moet worden in het seizoen.
Bij de laatste race kan ik het snappen. Maar als bij race 1 al orders komen om ham te laten winnen dan spoort er iets niet in dat team.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nou nou, mag VER eindelijk een keer mazzel hebben en HAM een keer pech (als het al pech was, hij verpestte zelf zijn start)? Niet zo zuur man. Het is voor het kampioenschap toch leuker als HAM een keer niet soeverein naar de overwinning rijdt op een echte MERC baan.Erazzzer schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:
Geen knipdie eens toe willen geven dat Max net zo goed mazzel heeft? Concurrent zakt weg, pole verdwijnt vanwege motorwissel en je mag dus vooraan starten op je slechtste circuit, met je 3e tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2021 16:49 ]
Natuurlijk heeft Max nu mazzel. Lewis heeft dat ook vaak zat gehad. Hoort ook bij racen. Prima buffer van twee McLarens tussen Max en Lewis.
Natuurlijk, maar als dit nu met Ham was geweest, dan was de wereld weer te klein in dit topic. En nu is het gewoon onderdeel van de sport.tweakduke schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:46:
[...]
Om kampioen te worden moet je op de juiste momenten profiteren van de fouten van een ander. Het mag ook wel eens meezitten.
Hij is er slechts 1 race geweerst voor Verstappen. Perez is geen mega talent maar een goede middenmotor. Always hes been, always will. Hij is een opportunist, hij piekt niet elke race.sjaool schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:46:
[...]
Op de momenten dat het er echt toe doet is hij er. Zie Baku...
Het is niet eens mazzel. Hamilton/Mercedes faalde zelf bij de startLZ86 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:47:
[...]
Nou nou, mag VER eindelijk een keer mazzel hebben en HAM een keer pech? Niet zo zuur man. Het is voor het kampioenschap toch leuker als HAM een keer niet soeverein naar de overwinning rijdt op een echte MERC baan.
Is de grap van "Hoeveel graphics wil je? Ja" al gemaakt?
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 11-09-2021 16:48 ]
Want de constructeurstitel doet er niet toe?sjaool schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:46:
[...]
Op de momenten dat het er echt toe doet is hij er. Zie Baku...
Perez Oelewapper
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zit ff snel te kijken. Dit zijn wel realistische prijzen voor een weekend: https://f1destinations.co...er-italian-f1-grand-prix/
Enkel de toegangskaarten voor het hele weekend:
- Vrije staplaatsen €260
- Tribune €650
- VIP €2.450
Schijnt dus dat ze voor 2021 de prijzen flink verhoogd hebben, waarschijnlijk vanwege de 50% capaciteit. Er zijn uiteindelijk maar 15.000 kaarten verkocht van de 60.000 (of eigenlijk zelfs 120.000 dus).
Tja, dan snap ik het ergens ook wel.
Volledige stilte op de boordradio bij HAM, of de audio op F1 TV werkt niet goed…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Perez, Perez, wat doe je toch allemaal.
Nee, hij is echt muisstil... Niet eens iets over zijn banden...PatrickC schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:48:
Volledige stilte op de boordradio bij HAM, of de audio op F1 TV werkt niet goed…
"Leave me to it"PatrickC schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:48:
Of ze hopen gewoon dat de softs straks snel minder worden.
Oh god wat is Perez briljant..... Zucht. Waarom, gooi dan Stroll in die auto....
Die alpine ziet er echt tof uit!
HAM inmiddels 8 a 9 sec. op Max, daar gaat 'ie niet meer aan voorbij denk ik
Kolere voor 650 euro ga ik liever naar Zandvoort en een uurtje zelf racen in een sportauto.Ypuh schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:48:
[...]
Zit ff snel te kijken. Dit zijn wel realistische prijzen voor een weekend: https://f1destinations.co...er-italian-f1-grand-prix/
Enkel de toegangskaarten voor het hele weekend:
- Vrije staplaatsen €260
- Tribune €650
- VIP €2.450
Schijnt dus dat ze voor 2021 de prijzen flink verhoogd hebben, waarschijnlijk vanwege de 50% capaciteit. Er zijn uiteindelijk maar 15.000 kaarten verkocht van de 60.000 (of eigenlijk zelfs 120.000 dus).
Tja, dan snap ik het ergens ook wel.
Nou VER lijkt qua pace aardig met BOT mee te kunnen. Dat is... iets.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb Norris zijn onboard aangezet. Tja een gat van 0,6s is dus niet genoeg voor Hamilton.
Misschien niet maar twee McLarens is een mooie buffer voor VER... Lando verleent Max hier een hele grote dienst.PWM schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:50:
NOR gaat het nooit redden tegen HAM. Maar op deze manier kan RIC wel lastig worden.
Top argumentJoosie200 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:51:
Waarom wel punten voor de top drie en geen FL toekennen? Zou Max helpen. Elke punt is er een.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja als max twee mclarens tussen hem en hamilton heeft is het best een prima uitgangspositie voor de race.RoD schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:51:
Nou VER lijkt qua pace aardig met BOT mee te kunnen. Dat is... iets.
Clean air vs dirty air.dawg schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:51:
Is Bottas nu zo goed, Hamilton zo slecht of is het toch de Merc die de échte pace heeft?
Camerapositie op auto van Hamilton is ook prima.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alleen zo jammer dat hij ten eerste al slecht kwalificeerde en vervolgens in de eerste ronde al plekken kwijt raakt.Joosie200 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:49:
Perez blijft pushen. En nu wel goed bij de bocht waar hij net fout instuurde.
Om ook even tegen de Perez haat in te gaan, dat was gewoon een erg nette inhaalactie.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
HAM kan het zo wel schudden. Kom op Norris!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De MER staan er om bekend dat ze super slecht gaan in vieze lucht idd.
Zal max het nog proberen aan het einde?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het was dit weekend schade beperken, maar Max gaat deze sprintrace gewoon verder uitlopen.
Schade is groter als nu uitvalt.Barfman schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
Maar Hamilton durft niet het risico te nemen denk ik.
Heb HAM z'n onboard aan staan. Hij komt nog geen een ronde echt in de buurt voor een move aan het einde van de straight.
Vandaag moet Norris het toch wel kunnen houden?PWM schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:50:
NOR gaat het nooit redden tegen HAM. Maar op deze manier kan RIC wel lastig worden.
Verder voor de Max-fans is dit wel het optimale. Pole en twee McLarens ertussen.
Heeft geen enkele zin.basvn schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zou ik heel dom vinden en onnodig risico voor een punt.basvn schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
Waarom zou hij, voor dat ene punt? Ik zou zeggen onnodig risico.basvn schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
En HAM start morgen op p5. Kans op mayham in de eerste bocht.
Extra puntje. terwijl HAM er 0 pakt vandaag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nah, als BOT even gas geeft met dat hok is VER kansloos. Dit is gewoon niet de baan en het weekend voor RBR.basvn schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
Schade beperkt houden (daarom dus prima dat HAM het vergooit) en door naar volgende week
Die McLaren loopt echt zo idioot hard. Daar wil je echt niet achter zitten.
PSN: xMaurice93
P4 bij deze uitslag. Bottas motor wissel.d0s schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:53:
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-09-2021 16:54 ]
Aangezien het zo makkelijk ging, was de vorige ronde zoals zovaak weer een inschattingsfout. Een veel te matige coureur voor in de RB...ScorpionSquad schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
Om ook even tegen de Perez haat in te gaan, dat was gewoon een erg nette inhaalactie.
Tja luxe problemen. Als je te lang vooraan rijdt ga je je auto ontwikkelen zonder mensen voor je.ricardo246 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:52:
[...]
De MER staan er om bekend dat ze super slecht gaan in vieze lucht idd.
Als hij net zo start als vandaag ligt hij na de eerste bocht op P10.d0s schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:53:
P4 als het zo blijft. BOT gaat naar achterend0s schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:53:
Waarom is de Parabolica hernoemd naar Albareto? Zijn dood is al heel lang geleden toch....?
Ik zal effe duidelijker zijn, want je snapte me niet; nog nooit zo’n ruk argument gehoord.Joosie200 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:53:
[...]
Ja toch?
Perez nu wel noted? Lekker rijkelijk laat.
P4. Bottas valer nog terug.d0s schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:53:
Die Mercedes rijdt gewoon harder.dawg schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:55:
[...]
Snap ik maar zo goed is Bottas niet vind ik en lijkt met redelijk gemak voor Max te blijven.
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu kijken of Lando zijn softs het houden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |