iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik denk dat Seb klaar is voor vandaag en een tweede "Max Verstappen" burger kan halen bij de slager om de hoek.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook dit is niet iets waar de marschals iets aan kunnen doen, deze mogen enkel op de baan komen als deze toestemming hebben van de race directors, of bij een (v)sc of rode vlag.AMARONE schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:06:
[...]
Moment ervoor vooral dat Vettel zelf moet gaan blussen etc. terwijl die lui aan de zijkant bleven staan.
Veiligheid komt eerst.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
-Vettel had last van zijn MGU-K en kwam naar binnen.
-Ging weer naar buiten nadat mensen aan die auto gewerkt zal zijn.
-PU ploft.
-Vettel kon geen CO2 brandblusser krijgen dus die PU brand af.
-En toen is ergens het groene licht boven de airbox uitgegaan en dan is die auto unsafe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En een bak water met schuim over de elektrische onderdelen heen spuiten helpt ook niet echt met de elektrische veiligheidDaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:08:
Oke mensen, voor de duidelijkheid denk ik dat het volgende gebeurde:
-Vettel had last van zijn MGU-K en kwam naar binnen.
-Ging weer naar buiten nadat mensen aan die auto gewerkt zal zijn.
-PU ploft.
-Vettel kon geen CO2 brandblusser krijgen dus die PU brand af.
-En toen is ergens het groene licht boven de airbox uitgegaan en dan is die auto unsafe.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nog 20 minuten te gaan, denk dat er nog wel wat rondjes komen.hoevenpe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:09:
Deze training zit erop ben ik bang
Ook de overige races zullen waarschijnlijk nodig zijn om het uberhaupt commercieel verantwoord te houden (en je dus geen nog hogere prijzen hoeft te vragen voor tickets). De racewereld is groter dan de F1 en wellicht is de F1 de hoogste klasse heb je alsnog op een manier aanwas nodig, aanwas die enkel op deze manier goed te faciliteren is.Justevo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:07:
[...]
Nee. Volg het al tig jaar en elke race is dit gewoon te debiel voor worden. Hou hier maar rekening mee in je planning dan.
Dat kan dan wellicht wel zo zijn maar dan is het wellicht goed dat men zich realiseert wat voor ticket ze kopen, wat er op het programma staat en dat er daadoor consequenties zijn in bijvoorbeeld het stuk wat zij interesant vinden.Je weet dat 99% van de mensen komen voor de F1, niet voor een Porsche Cup of zo.
Meerdere mensen hebben al aangegeven dat ze er wel om geven, blijkbaar is je statement niet valideNobody cares.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee en dat was misschien ook wel deel van het probleem.Chiron schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:10:
[...]
En een bak water met schuim over de elektrische onderdelen heen spuiten helpt ook niet echt met de elektrische veiligheid
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
A-Tray schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:08:
Hahaha, die kerel die ziet dat hij in beeld is en wijst naar zijn lege glas. "Nieuw bier alstublieft!"

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Klopt. Als de accu vlam vat, is die bijna niet te blussen. Alleen met water, wat de brandweeer ook bij bv. Tesla's doet.DoubleDutch schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:09:
Vraag mij af of het wel zo slim was van Vettel om zomaar te blussen, hij kon zien aan het niet brandende groene lampje dat de auto niet veilig was. 😬
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 12:13 ]
Die mensen die een half uur terug nog in een lange rij stonden om binnen te komen zullen inmiddels wel allemaal binnen zitten en dan wordt er niet meer gereden… dubbel pech!hoevenpe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:09:
Deze training zit erop ben ik bang
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit is geen force majeure. Autos gaan stuk, helaas duurt het nu wat langer.Player1S schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:11:
Dat ze nu niet de klok onder de noemer force majeure stil zetten. Vroegah gingen ze nog zelfs wel eens extra sessie inlassen bij nieuwe banen
Ik vind het zelfs twijfelachtig of het vorige week wel FM was, regen op Spa, wie verwacht dat nu
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zeker met dit weer!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Dan heb je toch een bord voor je hoofd als je niet kan snappen dat dit overmacht is, en dat er geen complete F3 of PSC sessie word verplaatst voor de VT van F1? In wat voor een wereld leef jij?Justevo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:11:
Mod edits dat een reactie "zuur" is als mensen hun geld door het putje zien gaan.. Mag je alleen maar de positivo uithangen? Of gelden hier FIA regels met hun applaus bandjes.
Alles draait om geld, en dan hebben F3 of FW teams net zoveel belangen als een F1 team, die hebben ook sponsoren e.d. waar ze verantwoording tegen moeten afleggen.
Stap even uit je wereldje en denk even iets verder dan je neus lang is (o.i.d.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja, leuk maar die marshall komt uiteindelijk alsnog de baan op.Roybs schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:07:
[...]
Omdat het nog een gele vlag was ipv rood dus marshalls mogen de baan niet op. Al 10 keer gezegd...
De belangrijkste daarbij is: Breng jezelf en anderen niet in gevaar. Daarom wachtten ze tot code rood om naar de auto toe te gaan.
Voor wat betreft blussen: Ze hebben een paar brandblussers staan, waarmee ze de meeste beginnende brandjes kunnen blussen. Daarbij kijken ze echt niet (en is hun taak ook niet) of het electrisch is of anders.
Als ze het in Spa kunnen verkopen uit veiligheidsoverwegingen kunnen ze dat nu ook. Nieuwe baan etc.BM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:12:
[...]
Dit is geen force majeure. Autos gaan stuk, helaas duurt het nu wat langer.
Ik vind het zelfs twijfelachtig of het vorige week wel FM was, regen op Spa, wie verwacht dat nu
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Klopt, vonden de mensen in Spa ook.A-Tray schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:13:
Ik denk dat veel mensen zich echt wel vermaken, natuurlijk wil je bolides zien rijden maar de hele beleving rondom het evenement is toch een prachtige dag uit?
Zeker met dit weer!
Na flink aandringen van Vettel ja... Maar mischien kreeg hij wel toestemming..AMARONE schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:14:
[...]
Ja, leuk maar die marshall komt uiteindelijk alsnog de baan op.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Twente komt eraan!
Dan pas je je planning maar gewoon aan en hou je rekening met wat speling voor dit soort gevallen. Mensen sparen hiervoor en ze zien het in rook op gaan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Herstellende van een hartoperatie.JoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
Sorry als ik ‘t gemist heb, maar doet Rick Winkelman normaal niet de VT verslaan?

Jawel, hart operatie gehad 2a3 weken terugJoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
Sorry als ik ‘t gemist heb, maar doet Rick Winkelman normaal niet de VT verslaan?
Had een hart operatie en is nog aan het herstellenJoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
Je beseft je dat er een hele dagkalender is en er geen ruimte is voor sessies maar uit laten lopen?Justevo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
[...]
Dan pas je je planning maar gewoon aan en hou je rekening met wat speling voor dit soort gevallen. Mensen sparen hiervoor en ze zien het in rook op gaan.
Ze houden de Formule 1 kwalificatie en race ook bewust in de middag zodat daar en alleen daar uitloop mogelijk is.
Yessjtienuh schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
Jammer voor het aanwezige publiek dat het zo lang stil ligt. Waarom wordt de klok in dit soort situaties niet ook even stil gezet? Heeft dit alles te maken met de rest planning van de dag?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alleen tijdens Q en Rsjtienuh schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
Jammer voor het aanwezige publiek dat het zo lang stil ligt. Waarom wordt de klok in dit soort situaties niet ook even stil gezet? Heeft dit alles te maken met de rest planning van de dag?
Gaat een leuk weekend worden hoop ik!
[ Voor 97% gewijzigd door stylezzz op 03-09-2021 12:19 ]
Antwoord staat boven je vraag.sjtienuh schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Denk ik.. Als ik kijk naar programma vandaag is er tot 18:45 uur activiteiten.. Als je alles steeds stil legt..sjtienuh schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
Ze hebben nog twee trainingen. En is voor iedereen gelijk.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
Dus: een nieuw circuit, kortere trainingen vanaf dit jaar en ze moeten de 1ste training bijna compleet missen.
Gaat een leuk weekend worden hoop ik!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Session stopped != clock stopped. De klok ticket tijdens de vrije trainingen gewoon doorstylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Vriend... de klok staat stil. 'session stopped'
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 03-09-2021 12:19 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nope, tikt door zoals het hoortstylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Zo te zien de marshalls.Spotmatic schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
Welk team volgt Netflix dit weekend? Als ze dat al doen. Ik heb het even gemist.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Klok loopt gewoon doorstylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Die loopt gewoon door?stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Nee hoor, tijd tikt gewoon door. Ook in beeld.stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Maat, die loopt gewoon door. Nog 11 minuten mogen ze als ze nu zouden gaan.stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tijd loopt gewoon door in de practise sessions.stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
Ik zag het ook...Jasphur schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:19:
[...]
Session stopped != clock stopped. De klok ticket tijdens de vrije trainingen gewoon door
Ik vermoed dat ze de olie onder waar de auto van Vettel heeft gestaan aan het opruimen zijn. Maar dat hadden ze dan wel even mogen laten zien...hoevenpe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:19:
Waar wachten we nog op?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Was dat rondje van NOR niet onder geel?
Dan hou je er rekening mee als je de dag planning maakt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
[...]
Je beseft je dat er een hele dagkalender is en er geen ruimte is voor sessies maar uit laten lopen?
Ze houden de Formule 1 kwalificatie en race ook bewust in de middag zodat daar en alleen daar uitloop mogelijk is.
- DaniëlWW2
- Niet online
I served in a company of heroes.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-09-2021 12:25 ]
Norris was de plaats waar geel was al voorbijsambalbaj schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:20:
Nu is het wel heel zonde dat de vrijdagsessies een half uur korter zijn.
Was dat rondje van NOR niet onder geel?
Commentaar op de moderatie doen we niet hier.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
[modbreak] Laatste kans mensen. Reageer normaal of ik zet gewoon de quickreply uit. [/]
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 12:27 ]
alles kan off-topic
jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
Ik wordt echt moe van de Ziggo commentator.
Alles is fantastisch, de beelden gaan de hele wereld over, dit is ongelooflijk, ze rijden 300+ km per uur!

Die zijn natuurlijk ook hier trots op. Prima toch? Dit is uniek.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
Alles is fantastisch, de beelden gaan de hele wereld over, dit is ongelooflijk, ze rijden 300+ km per uur!
*knip*DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
[modbreak] Laatste kans mensen. Reageer normaal of ik zet gewoon de quickreply uit. [/]
Commentaar op de moderatie mag per DM
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 12:26 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Gele vlag was in sector 1, Norris was in Sector 3 om zijn rondje af te maken.Arjantje72 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:22:
[...]
Norris was de plaats waar geel was al voorbij
Vergelijkbaar met het overdreven Amerikaanse: it is amaaaaazing.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
Vind je het gek nu met Zandvoort en Ziggosports? De Fransen hebben chauvinisme en wij oranje/max koorts.
Ja ik heb even opgezocht wat dat kost, die Red Bull Paddock Club in ZandvoortholoX schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:10:
Je zult maar in de Paddock club zitten, krijg je het mooi mee allemaal.

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik vind 'm er wel cool uitzienhansvk schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:26:
Die bocht 3 is toch wel heel apart.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ze rijden dan ook in de duinen.Martin0 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:27:
buiten de race lijn ligt toch wel veel stof/zand.
2 topics en een Discord zelfs...hotymoty schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:28:
Waarom hebben wij trouwens 2 topics? Ik vind het heel verwarrend…
"When you grow up your heart dies"
Deze is voor de FP1/2, Q en Race, de ander voor je kaartjes en het verbranden van je geld enzo.hotymoty schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:28:
Waarom hebben wij trouwens 2 topics? Ik vind het heel verwarrend…
Zekers. Ze nemen hem ook met een hele aparte lijn. Gaaf om te zien.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |