[F1 2021] Race 13 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 48 Laatste
Acties:
  • 164.273 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Cool Horner en Toto in 1 interview

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
renegrunn schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:22:
Cool Horner en Toto in 1 interview
Hebben ze bij Sky wel vaker hoor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Ik hoor net in de post-race show op youtube, dat Mazepin en Schumacher niet eens naast elkaar wilden staan tijdens de track parade.

Sensatie >:)

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Toto. Als ik hem Engels hoor spreken krijg ik altijd het gevoel dat hij de achterneef van Schwarzenegger is. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
LH op Sky:
Was niet de beste strategie, RB was te snel maar ze (mercedes) stopten te vroeg in de 2e helft.
Kwam in traffic na de stop. Banden waren nu achteraf toch niet zo'n probleem, geen tyre management. banden waren gewoon goed dit weekend. (whehehe, liegebeest)
Geen upgrades voor Monza

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:52

SuBBaSS

-has Ryzen

warp schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:22:
[...]

Mylord bedoel je? Blowjob? En fan?
Lord of memes.
Blowey/blowy (zijn antwoord op die vraag, doelend op "blowy wind").
Samentrekking tussen stalker en fan; stan.

Sorry :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:15
PalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:24:
LH op Sky:
Was niet de beste strategie, RB was te snel maar ze (mercedes) stopten te vroeg in de 2e helft.
Kwam in traffic na de stop. Banden waren nu achteraf toch niet zo'n probleem, geen tyre management. banden waren gewoon goed dit weekend. (whehehe, liegebeest)
Geen upgrades voor Monza
Als je dat gezeur van HAM tijdens de race over de banden nu nog serieus neemt snap je het echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Frappuccino schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:26:
[...]

Als je dat gezeur van HAM tijdens de race over de banden nu nog serieus neemt snap je het echt niet.
Daarpm vroeg Max ook of er al over iets gemekkerd was tijdens de race ;)

I'm just a messenger/stream echo, don't shoot /me

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 17:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Yup, Toto en Horner zijn geen vriendjes meer........ Toto is nogsportief en feiliciteerd Horner, maar Horner is niet van zins om eea te vergeten.

Ikz eg je, dit heeft niets meer te maken met Silverstone, er is meer. Ik denk dat Mercedes mogelijk aan het cheaten/"rekken" /verkennen is en dat RBR dat weet

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dit moet voor Kamphues en Doornbos toch ook epic zijn om zo horner en wolff naast zich te hebben.

Mooie lovende woorden ook van Wolff dat Zandvoort de nieuwe benchmark is.

Ik vind dat het team ziggo ook echt een visitekaartje afgegeven heeft. Ik hoop dat de zweedse streamingdienst dit goed gezien heeft en ze net als Skye ook permanent zo’n vierkantje krijgen bij ieder circuit….

Vast een gevalletje Dream on maar toch…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Ah Bottas heeft dus toch gas teruggenomen in s3. Aldus Toto.

[ Voor 11% gewijzigd door Tommy The Cat op 05-09-2021 17:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar ik zou Mercedes graag willen bedanken voor hun strategie vandaag. d:)b :+

Want het leek echt nergens op. Een undercut van Hamilton kon iedereen zien aankomen, maar dan moet je wel je pitstop goed doen. Die seconde die ze Verstappen gaven, hielp niet. Bottas inzetten als rijden chicane was kansloos omdat Bottas niet ver genoeg achter lag. Want nu liet je Bottas gewoon doodrijden op banden die klaar waren en kon Max er zo voorbij. Als je het nu echt meent, dan had je Bottas laten terugzakken zodat die nog banden over had na de undercut om zijn positie te verdedigen. Daar was nu geen sprake van.

Werd nog erger toen bleek dat Hamilton helemaal niet in staat was om Verstappen in te halen. Dan maar ronden lang niks doen. Vervolgens kiest Hamilton terecht voor de aanval, maar wel te laat. Dus die brandde zijn banden helemaal op en wisselde toen naar nieuwe mediums. Max kon dat pareren met naar de harde banden gaan, de enige mogelijkheid voor hem en ook de goede keuze omdat je zo de halve race goed kon uitrijden. Dat kon Hamilton dus niet en dat zou blijken.

Maar toen de grootste fout. Ze waren allang los van het hele veld, en inmiddels was Bottas weer ingelopen op een set mediums. Wat je had kunnen doen als Hamilton was dat tweede setje mediums helemaal kapotrijden en Max dwingen om ook een hoger tempo te rijden. Dan kom je op een punt rond twintig ronden voor het einde waar je kan stoppen en die circa 24s kan dichtrijden op een set softs. Je verliest niks omdat je Bottas gewoon aan de kant laat gaan als het niet werkt, maar het geeft je wel een kans te winnen.

Max kan dan niks omdat als die stopt, hij dan tussen beide Mercedessen terechtkomt op een setje softs waarmee hij zowel Bottas moet inhalen als verdedigen tegen Hamilton. Dat was je kans omdat als je Bottas op een set harde banden had gezet, hij dus banden over zou hebben voor verdediging. Komt Hamilton er dan wel voorbij, dan laat je Hamilton passeren terwijl Bottas blijft verdedigen. En als Hamilton er niet voorbij komt, dan wint Bottas waarschijnlijk en dan ontzeg je Max netto 4 punten extra.

Maar Mercedes doet helemaal niks en kijkt rustig hoe ze verliezen. En het is niet de eerste keer dat ze dit doen. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:44
dawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:23:
Toto. Als ik hem Engels hoor spreken krijg ik altijd het gevoel dat hij de achterneef van Schwarzenegger is. :+
I'll be back

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Zelfs Toto heeft niet echt een slecht humeur

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Anyhow. Ik heb erg genoten vandaag. Topic goed bezig. En hopen dat @DaniëlWW2 en collega's ook rustig hebben kunnen genieten.

Op naar Monza. Tot volgende week heren & dames! :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 15:10

ricardo246

Life's what you make it!

Tommy The Cat schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
Ah Bottas heeft dus toch gas teruggenomen in s3. Aldus Toto.
Is hier ook al analytisch gemeld met de sector tijden.
:*) Tweakers he

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
.ScorpionSquad schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:23:
Ik hoor net in de post-race show op youtube, dat Mazepin en Schumacher niet eens naast elkaar wilden staan tijdens de track parade.

Sensatie >:)
Tja, het werkt ook niet met alleen junioren in een team.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hoevenpe
Heerlijke dag zo, geweldige race gezien en heerlijk weer.

De BBQ staat aan om het in stijl af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad

.ScorpionSquad

HollowGamer schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:28:
[...]

Tja, het werkt ook niet met alleen junioren in een team.
Dat hoeft niet per se een probleem te zijn. Het probleem is de Russische oligarch die er niet goed tegen kan dat niet alles daar volledig in zijn handen te krijgen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:18
Kop van Horner met het commentaar van Wolf zegt boekdelen.
En Kamphuis bewijst ook dat hij dat die daar niet hoort te zetten, Doornebos die hem even verbeterd tijdens het interview met Wolf en Horner. 😖

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:30:

Nu pas? Staat al sinds 13:30 aan :)

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3Ay_suPdTuF9lBiR_OYvdjFx4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FZO6ZXd3qF65SeI1jO2wsHdt.jpg?f=fotoalbum_large

Ze gaan lekker los op het web met the orange army... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:32:
En Kamphuis bewijst ook dat hij dat die daar niet hoort te zetten, Doornebos die hem even verbeterd tijdens het interview met Wolf en Horner. 😖
Wat werd er gezegd dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 15-09 19:28
warp schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:08:
[...]

Als je aantijgingen doet, onderbouw ze dan ook even met bewijs. Dank je wel :>
Als je denkt dat dit monotone applaus wat ineens wordt ingezet geen bandje is 8)7 Let vooral ook even op het einde bij 40 sec, ineens het hele applaus foetsie.

Maar wil je nog meer bewijs? Exact dezelfde audio werd hierna gebruikt bij het interview van Hamilton. Net als vandaag bij de interviews.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Saaie race, op naar Monza :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:30:

Pfff, moet er niet aan denken maar eet smakelijk, ik heb me stressy vol zitten proppen met allemaal ongezonde snacks en weggespoeld met bier en cola.
Goed voornemen voor Monza en de rest van het seizoen: gezonde snacks en water.
* PalingDrone begint na de coronakilo's een koninklijke pens te krijgen, dat gaat dus wel veranderen vanaf morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:53
DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
Maar toen de grootste fout. Ze waren allang los van het hele veld, en inmiddels was Bottas weer ingelopen op een set mediums. Wat je had kunnen doen als Hamilton was dat tweede setje mediums helemaal kapotrijden en Max dwingen om ook een hoger tempo te rijden. Dan kom je op een punt rond twintig ronden voor het einde waar je kan stoppen en die circa 24s kan dichtrijden op een set softs. Je verliest niks omdat je Bottas gewoon aan de kant laat gaan als het niet werkt, maar het geeft je wel een kans te winnen.

Max kan dan niks omdat als die stopt, hij dan tussen beide Mercedessen terechtkomt op een setje softs waarmee hij zowel Bottas moet inhalen als verdedigen tegen Hamilton. Dat was je kans omdat als je Bottas op een set harde banden had gezet, hij dus banden over zou hebben voor verdediging. Komt Hamilton er dan wel voorbij, dan laat je Hamilton passeren terwijl Bottas blijft verdedigen. En als Hamilton er niet voorbij komt, dan wint Bottas waarschijnlijk en dan ontzeg je Max netto 4 punten extra.
Ik had echt verwacht dat ze Hamilton in ronde 54?, toen die vlak achter Max reed met Vettel en Kubica ervoor, de pits in zouden roepen voor softs en dan kijken hoe ver je komt. Waarschijnlijk is het gat te groot, maar Max kan niet meer naar binnen, want je zat er te kort achter, je pakt die snelste ronde en je verliest alleen positie aan Bottas, die je er toch voorbij laat. Nu blijven ze er achter, zonder kans op passeren en is het hopen op een grote fout of een incident met een safety car ofzo. 18-19 rondes, 25 seconden is waarschijnlijk te veel, maar die harde bandjes leken niet supersnel, gok er gewoon op.

erutangiS

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 15-09 18:31
DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:32:
Hou nou toch eens op met dat gezeik op presentatoren, doe het dan zelf als je het beter denkt te kunnen....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
[...]

Als je denkt dat dit monotone applaus wat ineens wordt ingezet geen bandje is 8)7 Let vooral ook even op het einde bij 40 sec, ineens het hele applaus foetsie.

[Streamable: russ_spa2]

Maar wil je nog meer bewijs? Exact dezelfde audio werd hierna gebruikt bij het interview van Hamilton. Net als vandaag bij de interviews.
Is me tot nu toe nog nooit opgevallen, maar daar is het wel echt heel duidelijk ja :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .ScorpionSquad

.ScorpionSquad

PalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:36:
[...]

Pfff, moet er niet aan denken maar eet smakelijk, ik heb me stressy vol zitten proppen met allemaal ongezonde snacks en weggespoeld met bier en cola.
Goed voornemen voor Monza en de rest van het seizoen: gezonde snacks en water.
* PalingDrone begint na de coronakilo's een koninklijke pens te krijgen, dat gaat dus wel veranderen vanaf morgen.
Tip: als het warm is zijn de bevroren mangostukjes uit het vriesschap een hele lekkere gezonde snack.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Is gewoon de regie die het geluid regelt en de tribunes zitten vol en juichen vaak na bepaalde aanleidingen die gebeuren.

Dat is niks nieuws ik snap werkelijk niet waarom op dat punt spijkers op laag water worden gezocht.

Tweakers Discord

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
[...]

Is gewoon een filter dat aan gaat als er te veel achtergrond geluid is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
VER op Sky:
Kon geen beter resultaat hebben, lastig omdat iedereen vanalles verwacht bij een thuisrace.
Goede pitstops. Fair play van BOT.
Blij met winst maar HAM was continu pushend, geen easy race.
Mercedes heeft meer topsnelheid dus verwacht dat Monza makkelijker is voor hen.
Nederland kan wel een feestje organiseren volgens Max, hoopt dat het zonder covid nog leuker wordt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ik denk dat je teveel in je hoofd hebt dat je wilt horen dat de FIA de boel manipuleert. Dit is gewoon de regie die met microfoonniveaus aan het stoeien is meer niet. Niet zo in de negativiteit gaan hangen dat is niet goed voor je gezondheid. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
tweakduke schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:38:
Is gewoon de regie die het geluid regelt en de tribunes zitten vol en juichen vaak na bepaalde aanleidingen die gebeuren.

Dat is niks nieuws ik snap werkelijk niet waarom op dat punt spijkers op laag water worden gezocht.
En zo is het.
En zullen we dan maar gelijk een punt hierachter zetten? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DoeEensGek schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:40:
[...]

En zo is het.
En zullen we dan maar gelijk een punt hierachter zetten? :)
Wat mij betreft wel :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Toch nog even hoor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-iDcucWYAAJtnG?format=jpg&name=small

:)F :)F :)F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
[...]

Vraag me dat toch af hoe ze dat doen IRL moet ik zeggen.. Hoorde gister veel applaus op de tribune dat hebben ze dan echt knap gedaan die bandjes :o oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Nu online
dawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:10:
[...]

Mooiste van Max blijft voor mij nog altijd Brazilië, ondanks dat dat geen win was. :9
Dat was toch in die regenrace, waarin VER transformeerde naar een soort SEN volgens het Braziaanse publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
tweakduke schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:38:

Je maakt een grap toch? Als je denkt dat dit applaus van het circuit kwam.. Twee keer exact hetzelfde applaus zeker 8)7

Hieronder bij Hamilton exact hetzelfde monotone applaus. Inclusief de fout die de regie maakt. Je hoort overduidelijk dat het boegeroep wordt weggedraaid en het "applaus" harder wordt gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
BOT op Sky:
Ze probeerden 1 stop, op einde stopten ze voor safety en vibraties...
Over de "fastest lap" was pushing maar was een beetje aan het spelen en liftte voor Lewis op het einde.
Vond het een leuke race (al betwijfelt PalingDrone dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waar is JOS Verstappen eigenlijk ? Heb ik wat gemist ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
[...]

Je maakt een grap toch? Als je denkt dat dit applaus van het circuit kwam.. Twee keer exact hetzelfde applaus zeker 8)7

Hieronder bij Hamilton exact hetzelfde monotone applaus. Inclusief de fout die de regie maakt. Je hoort overduidelijk dat het boegeroep wordt weggedraaid en het "applaus" harder wordt gezet.

[Streamable: ham_spa]
Misschien gewoon geloven wat de mensen zeggen die er waren (ik was er niet bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Net in de herhaling. Norris stuurt toch duidelijk in op Perez? Lijkt me wel een onderzoekje waard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

stresstak schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:45:
Die is er bij…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chevsticks
Maak je toch niet zo druk om het geluid van de race en geniet gewoon van de sfeer die ze neergezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Was voor de race interview met hem op de baan. Nu zou die wel aan het feesten zien denk ik :p

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
ricardo246 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:46:
[...]

Misschien gewoon geloven wat de mensen zeggen die er waren (ik was er niet bij).
Ik wil ook niet zeggen dat er niet geklapt werd of dat er geen boegeroep was, dat laatste vind ik ook sneu. Dat is m'n punt niet.

Maar je kunt niet ontkennen dat er met de audio wordt gekloot bij de interviews van Hamilton en sinds dat dat boegeroep er is. Of het nou wel of geen bandje is; ze proberen angstvallig het boegeroep te verdoezelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
Maar ik zou Mercedes graag willen bedanken voor hun strategie vandaag. d:)b :+

Want het leek echt nergens op. Een undercut van Hamilton kon iedereen zien aankomen, maar dan moet je wel je pitstop goed doen. Die seconde die ze Verstappen gaven, hielp niet. Bottas inzetten als rijden chicane was kansloos omdat Bottas niet ver genoeg achter lag. Want nu liet je Bottas gewoon doodrijden op banden die klaar waren en kon Max er zo voorbij. Als je het nu echt meent, dan had je Bottas laten terugzakken zodat die nog banden over had na de undercut om zijn positie te verdedigen. Daar was nu geen sprake van.

Werd nog erger toen bleek dat Hamilton helemaal niet in staat was om Verstappen in te halen. Dan maar ronden lang niks doen. Vervolgens kiest Hamilton terecht voor de aanval, maar wel te laat. Dus die brandde zijn banden helemaal op en wisselde toen naar nieuwe mediums. Max kon dat pareren met naar de harde banden gaan, de enige mogelijkheid voor hem en ook de goede keuze omdat je zo de halve race goed kon uitrijden. Dat kon Hamilton dus niet en dat zou blijken.

Maar Mercedes doet helemaal niks en kijkt rustig hoe ze verliezen. En het is niet de eerste keer dat ze dit doen. :z
Ik hoop dat Mercedes dit zo doorzet in Monza :D

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Held Alonso, door de oranje rook

"I guess Verstappen won" :D _O-

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 05-09-2021 17:49 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Kap hier nu gewoon mee joh... Het voegt niks toe behalve negativiteit. ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
[...]

War er daadwerkelijk gebeurde, was dat een héle kleine groep boegeroep ten gehore bracht, waarna gelukkig het overgrote gedeelte van het publiek dit wilde overstemmen met klappen.
Dit gebeurde vandaag, maar ook gisteren. Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
PalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
BOT op Sky:
Ze probeerden 1 stop, op einde stopten ze voor safety en vibraties...
Over de "fastest lap" was pushing maar was een beetje aan het spelen en liftte voor Lewis op het einde.
Vond het een leuke race (al betwijfelt PalingDrone dat)
Goh, dat zei ie ook op Ziggo net. Hij is wel consistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 14:48
Was voor de race nog even in beeld vanaf de grid. Hij is er dus wel, waarschijnlijk nu aan het bier :p

Vond de race zelf niet super spannend, ander dan dat Hamilton constant goed strak achter Max bleef zitten. Leuk om een keer een circuit in beeld te hebben waar je zelf een paar keer geweest bent.

Denk dat ik het leukste vond dat er gewoon veel meer coverage was van alles rondom de race, of het nu komt omdat we meer gekkies met drones hebben of dat dit gewoon meer opviel dankzij oa dit forum... De hele opbouw, al die trucks en nu ook Ziggo die daar aanwezig is qua presentatie, gewoon leuke blik in de keuken rondom F1.

Zie heel dat Ziggo team verder nergens meer tevoorschijn komen, dit ging omdat het een 'lokale' race is, maar die hebben geen budget om een heel team aan presentatoren en podiumruimte in dat paddock te krijgen ala Sky F1.

Nyck de Vries overigens bij het F1 post-race programma. Met Buxton op het einde die zei bewust niks te vragen over de geruchten voor volgend jaar :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

FabianNL schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:49:
[...]

War er daadwerkelijk gebeurde, was dat een héle kleine groep boegeroep ten gehore bracht, waarna gelukkig het overgrote gedeelte van het publiek dit wilde overstemmen met klappen.
Dit gebeurde vandaag, maar ook gisteren. Gelukkig maar!
Een vriend van me zit daar ergens op de tribune en hij zei net dat het een groot feest was. Hij had iig geen boe geroep gehoord.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
Franko P. schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:52:
[...]

Een vriend van me zit daar ergens op de tribune en hij zei net dat het een groot feest was. Hij had iig geen boe geroep gehoord.
Wij zaten op Tarzan-in inderdaad, sorry voor de verwarring. Hopelijk ging het zo overal, of beter!

[ Voor 12% gewijzigd door FabianNL op 05-09-2021 17:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
En toen ging het weer over de GP en niet meer over bandjes en boetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
NoahAmber schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:49:
[...]

Goh, dat zei ie ook op Ziggo net. Hij is wel consistent
Mediatraining ;)

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• dglavimans
[Streamable: https://streamable.com/m5cmr0]

Hihi blowy

[ Voor 65% gewijzigd door dglavimans op 05-09-2021 18:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Man city heeft niet veel WCC punten |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bernhard is zo blauw als een tientje...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
MikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:58:
twintigje ;) (inflatie door de jaren heen :+ )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:52
Ik vond het een mooiere race dan verwacht, spannend met momenten en nog redelijk wat inhaalacties. Mooi tactisch voorin.

Geen (V)SC ook, best knap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Ondanks de niet heel spannende race toch een gaaf circuit om te zien en maar goed dat Max mee doet :+ Nog ff spannend toen ie na de 1e stop achter Bottas kwam, waarvan ik het wel heel mooi vond dat hij toch de snelste ronde af pakte :D Ondanks alle kritieken (discussie dit vs. festival vind ik ook wel wat van) toch heel knap dat dit zo is neergezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:58:
Komt door z'n bloed...
(Nouja het zit iig in z'n bloed nu ;) )

Checking out nu, richting gezonder eten.
Genoten van de inhaalspree van PER, de start van ALO, de overwinning van VER en het mooie weer incl. zonnig feestje voor alle aanwezige oranjefans.
(al hoop ik wel dat het volgend jaar giet van de regen, hier blijft iig weinig water op de baan staan met al die heuvels en schuine bochten, hopelijk dan iets meer vuurwerk tijdens de race, uiteraard wel met dezelfde winnaar.)

[ Voor 49% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Hij maakte een fout in zijn vraag over de gele banden van Ham en Doornebos verbeterde hem even. 😖

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Die is volgens mij een nieuw broertje of zusje voor max aan het maken. Iedere keer als ie in beeld was zag ik hem achter die blonde persdame van red bull aanhobbelen 😊

Van Gameren die Willem hare majesteit noemt is ook mooi trouwens 😂

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 05-09-2021 18:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:36:
[...]

Hou nou toch eens op met dat gezeik op presentatoren, doe het dan zelf als je het beter denkt te kunnen....
Neem nog een slok azijn, ik zit niet ze zeiken en zeg ook helemaal niet dat ik het beter kan, maar als je daar gaat zitten om een interview te doen met de hoge heren, zorg dan dat je vragen kloppen, hij leek wel iemand die zijn eerste spreekbeurt deed in groep 8 en als Doornebos je dan nog verbeterd en je komt niet uit je woorden kun je beter gewoon je mond houden en de vragen laten stellen door iemand die er wel verstand van heeft. 👍🏻

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 17:13
Was er ook nog support voor Lewis?
Uiteraard :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NUaxxJAKHeT257GPWRH_hSpS7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QRm6NWjwtzhosR7tBrDmsHZ.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:19
Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:13:
[...]

Die is volgens mij een nieuw broertje of zusje voor max aan het maken. Iedere keer als ie in beeld was zag ik hem achter die blonde persdame van red bull aanhobbelen 😊
offtopic:
En Vicky (die brunette die eerst altijd bij Ricciardo was en daarna bij Verstappen) liep voor de zomerstop ook al met een dikke buik. Zeker ook van Jos?

V.w.b. Verstappen en de vlag en de opmerkingen daar over. Ik vond het wel heel opvallend dat juist een van de marketing mensen al meteen door een gat in de pitmuur hong met die vlag. Natuurlijk kan Verstappen hem dat gevraagd hebben, maar voor mij voelde het wat te geregistreerd eerlijk gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 05-09-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Maurice079 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[Afbeelding]
Is dat die man wat Crofty benoemde? :+ Die maakte een opmerking over dat hij in het hele weekend één iemand met Mercedes kleding en twee man met McLaren kleding had gezien. De rest alleen maar Verstappen fans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:27
RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[...]

offtopic:
En Vicky (die brunette die eerst altijd bij Ricciardo was en daarna bij Verstappen) liep voor de zomerstop ook al met een dikke buik. Zeker ook van Jos?

V.w.b. Verstappen en de vlag en de opmerkingen daar over. Ik vond het wel heel opvallend dat juist een van de marketing mensen al meteen door een gat in de pitmuur hong met die vlag. Natuurlijk kan Verstappen hem dat gevraagd hebben, maar voor mij voelde het wat te geregistreerd eerlijk gezegd.
Als je graag na het winnen van je thuis gp even met je eigen vlag wil wapperen dan moet je dat wel even regisseren natuurlijk, zo'n vlag komt niet zomaar aangewaaid. En is ook niet zo gek toch? Zie de winnende coureur dat heel vaak doen in z'n thuisland.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/241415208_383646523130981_9192884775514920236_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=cO9-WLaNjboAX_7AILO&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=139f740251fa589953a495baae185c24&oe=6158CB39

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/241124943_383646576464309_6792829879670672251_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=IG1yejuRmiUAX8IVghZ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=7d55ca707cb911194044b58f4620caac&oe=615A6959

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Sebastiaannn schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:26:
[...]
Als je graag na het winnen van je thuis gp even met je eigen vlag wil wapperen dan moet je dat wel even regisseren natuurlijk, zo'n vlag komt niet zomaar aangewaaid. En is ook niet zo gek toch? Zie de winnende coureur dat heel vaak doen in z'n thuisland.
Ik bedoelde dan ook juist dat die van de marketing afdeling, die je verder vrijwel niet bij Verstappen ziet (maar wel toentertijd vaaak te zien was in Albon zijn "vlogs"), de vlag aan rijkte. Niet een van de monteurs die gewoon achter de hekken stonden, noch zijn fysio die natuurlijk sowieso meteen naar hem toe komt. Want dat zie je toch vaker, dat de monteurs met bv een vlag staan en die wordt "over genomen".

Edit:
En wat anderen ook al schreven. Ik vond het er best ongemakkelijk uit zien. Had het idee dat hij zelf niet goed wist wat hij er mee moest. Ook dat gaf meer het idee van "verplicht nummertje van het team/marketing".

[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 05-09-2021 18:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
[...]

offtopic:

Dacht je dat die man toevallig daar hing en opeens dacht "ik heb nog een vlag in m'n kontzak, laat ik hem aan Max geven". Tuurlijk is dit afgesproken werk! Hier zit een heel media team achter, die over allemaal kleine en grote zaken nadenkt. Waar dit ook onder valt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik vraag me toch af hoe er geen crashed zijn geweest. Want nogal wat gelegenheden zeg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Live beelden van de boulevard en gedeeltelijk van het circuit.
[YouTube: Live Zandvoort Boulevard and Beach Camera 1280px]
Lekker avondje aan de kust.

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 18:34 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
Volgende race: 'Bono, my tyres are gone' in de formation lap? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49
hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:32:
Nee. Vanuit de pitbox op kratjes bier: Bono, my tyres are gone... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

[...]

offtopic:

Dat heb ik ook geregistreerd :+
Maar dat Max hier zou winnen was geen heel onwaarschijnlijk scenario. Ze zullen ongetwijfeld alle mogelijke logische uitkomsten al van tevoren bekeken hebben om te zien of ze daar iets mee konden doen om het specialer te maken. Dat is gewoon marketing inderdaad, dus wat dat betreft hebben ze daar prima personeel werken. Het is in ieder geval al wat bescheidener dan de vlag meenemen in je auto zodat je die al rijdend kan laten wapperen, en zorgt ook voor wat minder druk om koste wat kost die win te moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:54

Spotmatic

Ken sent me

Iedereen kan zeggen wat-ie wil maar na de finish heb ik toch echt wel een klein traantje weggepinkt. In Zandvoort was het top georganiseerd, en wie wil nou niet z'n thuisrace winnen? Ook een Hamilton zal hiervoor tekenen, any day of the week! :)

Gebeurde er wat super bijzonders? Nee, niet echt. Was dat nodig? Nee, ook niet echt. Heb ik een top dag gehad? Hell yes! :D

Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar; Zandvoort heeft mij in meerdere opzichten positief verrast.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:32:
Vraag me serieus af wat ze daar bij Pirelli van vinden.
Steeds over banden klagen en achteraf was er niks aan de hand, daar zullen ze op de marketingafdeling allerminst blij mee zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

In your head, in your head
Zombie, zombie, zombie, hey, hey
What's in your head, in your head
Zombie, zombie, zombie, hey, hey, hey, oh

[ Voor 7% gewijzigd door warp op 05-09-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:19

mr_petit

opperprutser

Maurice079 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[Afbeelding]
Kan natuurlijk ook voor Russel of Norris zijn :P

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
Sebastiaannn schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:26:
[...]
Precies. Dat had Rossi in zijn hoogtijdagen zo'n beetje op ieder circuit (zo'n act opvoeren met de nodige toeters en bellen) bij een overwinning.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mavaros
  • Nu online
Nog een allerlaatste dingetje van kritiek.

Normale mensen zitten niet te wachten op bekende Nederlanders die de mooiste kaartjes hebben gekregen, in ruil voor lyrische taal. Geef die kaarten gewoon aan de echte supporters. Die BN'ers hebben de ballen verstand van autoracen, maar lullen wel minuten vol met holle frasen bij Boulevard.

Volgend jaar niet meer doen. Straks gaat Humberto Tan nog aan ons uitleggen hoe quantumfysica eigenlijk in elkaar steekt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 15-09 18:31
DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:20:
[...]

Neem nog een slok azijn, ik zit niet ze zeiken en zeg ook helemaal niet dat ik het beter kan, maar als je daar gaat zitten om een interview te doen met de hoge heren, zorg dan dat je vragen kloppen, hij leek wel iemand die zijn eerste spreekbeurt deed in groep 8 en als Doornebos je dan nog verbeterd en je komt niet uit je woorden kun je beter gewoon je mond houden en de vragen laten stellen door iemand die er wel verstand van heeft. 👍🏻
Hou toch op, man. Hij haalde na een hele week keihard werken een pitstop door elkaar.

En waarschijnlijk was het langsrijden van Toto puur geluk en konden ze hem strikken op dat moment.

Commentaar vanuit je luie stoel is zo ontzettend makkelijk, ga er zelf maar eens aan staan...

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:49:

Normale mensen zitten niet te wachten op bekende Nederlanders die de mooiste kaartjes hebben gekregen, in ruil voor lyrische taal. Geef die kaarten gewoon aan de echte supporters. Die BN'ers hebben de ballen verstand van autoracen, maar lullen wel minuten vol met holle frasen bij Boulevard.

Volgend jaar niet meer doen. Straks gaat Humberto Tan nog aan ons uitleggen hoe quantumfysica eigenlijk in elkaar steekt.
Vertel je dat ook even aan de FIA want op andere circuit gebeurt dit ook. Bij filmpremieres is het ook niet anders. Het hoort er nu eenmaal dus accepteer dat gewoon. Ik ben het negatieve geneuzel echt een beetje beu aan het worden. :|

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54

Dus jij kijkt boulevard/Humberto Tan en zeurt dat je daar BNérs ziet die BN dingen doen en over bekende BN zaken praten. Ga toch weg man, dat is wel heel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:27
Iemand een clipje van hoe Alonso Sainz nog voorbij kwam? Die had ik gemist, of had de regie die niet goed in beeld?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dglavimans

Waarom willen sommige bepalen wie echte supporters zijn? Gatekeeping van een sport is niet tof, stop daar gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:52:
[...]

Hou toch op, man. Hij haalde na een hele week keihard werken een pitstop door elkaar.

En waarschijnlijk was het langsrijden van Toto puur geluk en konden ze hem strikken op dat moment.

Commentaar vanuit je luie stoel is zo ontzettend makkelijk, ga er zelf maar eens aan staan...
*knip*
Nu weten we het wel weer met het gezeur over Ziggo laat het dan ook.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2021 21:08 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Lol _O-

Een allerlaatste puntje van kritiek? Je moet wel diep graven/zoeken om je zelfs dáár nog aan te irriteren zeg 7(8)7 Fucking RTL Boulevard aanhalen als punt van kritiek op de F1 beleving van BN’rs _O-

Hier thuis kwam toch ook wel de emoties los.. Misschien door het zelf al zo lang niet meer kunnen bezoeken van grote events en dan iedereen zó te zien genieten.. Ik vond het prachtig gewoon en gun iedereen z’n geluksmoment op zo’n dag als dit, inclusief HAM ;)

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 05-09-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:35
Ik kijk vanavond gewoon Humbert hoor, fuck it :+ Wil deze vibe zo lang mogelijk vasthouden en nog langgggg niet aan Monza denken.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 05-09-2021 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Wie vlagte de race eigenlijk af, werd vanaf de achterkant gefilmd?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:40
DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:04:
Wie vlagte de race eigenlijk af, werd vanaf de achterkant gefilmd?
Tiesto volgens mij?
Pagina: 1 ... 44 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord