Cool Horner en Toto in 1 interview
Hebben ze bij Sky wel vaker hoorrenegrunn schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:22:
Cool Horner en Toto in 1 interview
Ik hoor net in de post-race show op youtube, dat Mazepin en Schumacher niet eens naast elkaar wilden staan tijdens de track parade.
Sensatie
Sensatie
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Toto. Als ik hem Engels hoor spreken krijg ik altijd het gevoel dat hij de achterneef van Schwarzenegger is.
LH op Sky:
Was niet de beste strategie, RB was te snel maar ze (mercedes) stopten te vroeg in de 2e helft.
Kwam in traffic na de stop. Banden waren nu achteraf toch niet zo'n probleem, geen tyre management. banden waren gewoon goed dit weekend. (whehehe, liegebeest)
Geen upgrades voor Monza
Was niet de beste strategie, RB was te snel maar ze (mercedes) stopten te vroeg in de 2e helft.
Kwam in traffic na de stop. Banden waren nu achteraf toch niet zo'n probleem, geen tyre management. banden waren gewoon goed dit weekend. (whehehe, liegebeest)
Geen upgrades voor Monza
Lord of memes.
Blowey/blowy (zijn antwoord op die vraag, doelend op "blowy wind").
Samentrekking tussen stalker en fan; stan.
Sorry
Als je dat gezeur van HAM tijdens de race over de banden nu nog serieus neemt snap je het echt niet.PalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:24:
LH op Sky:
Geen upgrades voor Monza
Daarpm vroeg Max ook of er al over iets gemekkerd was tijdens de raceFrappuccino schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:26:
[...]
Als je dat gezeur van HAM tijdens de race over de banden nu nog serieus neemt snap je het echt niet.
I'm just a messenger/stream echo, don't shoot /me
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 17:28 ]
Yup, Toto en Horner zijn geen vriendjes meer........ Toto is nogsportief en feiliciteerd Horner, maar Horner is niet van zins om eea te vergeten.
Ikz eg je, dit heeft niets meer te maken met Silverstone, er is meer. Ik denk dat Mercedes mogelijk aan het cheaten/"rekken" /verkennen is en dat RBR dat weet
Ikz eg je, dit heeft niets meer te maken met Silverstone, er is meer. Ik denk dat Mercedes mogelijk aan het cheaten/"rekken" /verkennen is en dat RBR dat weet
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dit moet voor Kamphues en Doornbos toch ook epic zijn om zo horner en wolff naast zich te hebben.
Mooie lovende woorden ook van Wolff dat Zandvoort de nieuwe benchmark is.
Ik vind dat het team ziggo ook echt een visitekaartje afgegeven heeft. Ik hoop dat de zweedse streamingdienst dit goed gezien heeft en ze net als Skye ook permanent zo’n vierkantje krijgen bij ieder circuit….
Vast een gevalletje Dream on maar toch…
Mooie lovende woorden ook van Wolff dat Zandvoort de nieuwe benchmark is.
Ik vind dat het team ziggo ook echt een visitekaartje afgegeven heeft. Ik hoop dat de zweedse streamingdienst dit goed gezien heeft en ze net als Skye ook permanent zo’n vierkantje krijgen bij ieder circuit….
Vast een gevalletje Dream on maar toch…
Ah Bottas heeft dus toch gas teruggenomen in s3. Aldus Toto.
[ Voor 11% gewijzigd door Tommy The Cat op 05-09-2021 17:27 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar ik zou Mercedes graag willen bedanken voor hun strategie vandaag.
Want het leek echt nergens op. Een undercut van Hamilton kon iedereen zien aankomen, maar dan moet je wel je pitstop goed doen. Die seconde die ze Verstappen gaven, hielp niet. Bottas inzetten als rijden chicane was kansloos omdat Bottas niet ver genoeg achter lag. Want nu liet je Bottas gewoon doodrijden op banden die klaar waren en kon Max er zo voorbij. Als je het nu echt meent, dan had je Bottas laten terugzakken zodat die nog banden over had na de undercut om zijn positie te verdedigen. Daar was nu geen sprake van.
Werd nog erger toen bleek dat Hamilton helemaal niet in staat was om Verstappen in te halen. Dan maar ronden lang niks doen. Vervolgens kiest Hamilton terecht voor de aanval, maar wel te laat. Dus die brandde zijn banden helemaal op en wisselde toen naar nieuwe mediums. Max kon dat pareren met naar de harde banden gaan, de enige mogelijkheid voor hem en ook de goede keuze omdat je zo de halve race goed kon uitrijden. Dat kon Hamilton dus niet en dat zou blijken.
Maar toen de grootste fout. Ze waren allang los van het hele veld, en inmiddels was Bottas weer ingelopen op een set mediums. Wat je had kunnen doen als Hamilton was dat tweede setje mediums helemaal kapotrijden en Max dwingen om ook een hoger tempo te rijden. Dan kom je op een punt rond twintig ronden voor het einde waar je kan stoppen en die circa 24s kan dichtrijden op een set softs. Je verliest niks omdat je Bottas gewoon aan de kant laat gaan als het niet werkt, maar het geeft je wel een kans te winnen.
Max kan dan niks omdat als die stopt, hij dan tussen beide Mercedessen terechtkomt op een setje softs waarmee hij zowel Bottas moet inhalen als verdedigen tegen Hamilton. Dat was je kans omdat als je Bottas op een set harde banden had gezet, hij dus banden over zou hebben voor verdediging. Komt Hamilton er dan wel voorbij, dan laat je Hamilton passeren terwijl Bottas blijft verdedigen. En als Hamilton er niet voorbij komt, dan wint Bottas waarschijnlijk en dan ontzeg je Max netto 4 punten extra.
Maar Mercedes doet helemaal niks en kijkt rustig hoe ze verliezen. En het is niet de eerste keer dat ze dit doen.
Want het leek echt nergens op. Een undercut van Hamilton kon iedereen zien aankomen, maar dan moet je wel je pitstop goed doen. Die seconde die ze Verstappen gaven, hielp niet. Bottas inzetten als rijden chicane was kansloos omdat Bottas niet ver genoeg achter lag. Want nu liet je Bottas gewoon doodrijden op banden die klaar waren en kon Max er zo voorbij. Als je het nu echt meent, dan had je Bottas laten terugzakken zodat die nog banden over had na de undercut om zijn positie te verdedigen. Daar was nu geen sprake van.
Werd nog erger toen bleek dat Hamilton helemaal niet in staat was om Verstappen in te halen. Dan maar ronden lang niks doen. Vervolgens kiest Hamilton terecht voor de aanval, maar wel te laat. Dus die brandde zijn banden helemaal op en wisselde toen naar nieuwe mediums. Max kon dat pareren met naar de harde banden gaan, de enige mogelijkheid voor hem en ook de goede keuze omdat je zo de halve race goed kon uitrijden. Dat kon Hamilton dus niet en dat zou blijken.
Maar toen de grootste fout. Ze waren allang los van het hele veld, en inmiddels was Bottas weer ingelopen op een set mediums. Wat je had kunnen doen als Hamilton was dat tweede setje mediums helemaal kapotrijden en Max dwingen om ook een hoger tempo te rijden. Dan kom je op een punt rond twintig ronden voor het einde waar je kan stoppen en die circa 24s kan dichtrijden op een set softs. Je verliest niks omdat je Bottas gewoon aan de kant laat gaan als het niet werkt, maar het geeft je wel een kans te winnen.
Max kan dan niks omdat als die stopt, hij dan tussen beide Mercedessen terechtkomt op een setje softs waarmee hij zowel Bottas moet inhalen als verdedigen tegen Hamilton. Dat was je kans omdat als je Bottas op een set harde banden had gezet, hij dus banden over zou hebben voor verdediging. Komt Hamilton er dan wel voorbij, dan laat je Hamilton passeren terwijl Bottas blijft verdedigen. En als Hamilton er niet voorbij komt, dan wint Bottas waarschijnlijk en dan ontzeg je Max netto 4 punten extra.
Maar Mercedes doet helemaal niks en kijkt rustig hoe ze verliezen. En het is niet de eerste keer dat ze dit doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'll be backdawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:23:
Toto. Als ik hem Engels hoor spreken krijg ik altijd het gevoel dat hij de achterneef van Schwarzenegger is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zelfs Toto heeft niet echt een slecht humeur
Anyhow. Ik heb erg genoten vandaag. Topic goed bezig. En hopen dat @DaniëlWW2 en collega's ook rustig hebben kunnen genieten.
Op naar Monza. Tot volgende week heren & dames!
Op naar Monza. Tot volgende week heren & dames!

Is hier ook al analytisch gemeld met de sector tijden.Tommy The Cat schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
Ah Bottas heeft dus toch gas teruggenomen in s3. Aldus Toto.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Tja, het werkt ook niet met alleen junioren in een team..ScorpionSquad schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:23:
Ik hoor net in de post-race show op youtube, dat Mazepin en Schumacher niet eens naast elkaar wilden staan tijdens de track parade.
Sensatie
Heerlijke dag zo, geweldige race gezien en heerlijk weer.
De BBQ staat aan om het in stijl af te sluiten.
Dat hoeft niet per se een probleem te zijn. Het probleem is de Russische oligarch die er niet goed tegen kan dat niet alles daar volledig in zijn handen te krijgen is.HollowGamer schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:28:
[...]
Tja, het werkt ook niet met alleen junioren in een team.
Kop van Horner met het commentaar van Wolf zegt boekdelen.
En Kamphuis bewijst ook dat hij dat die daar niet hoort te zetten, Doornebos die hem even verbeterd tijdens het interview met Wolf en Horner. 😖
En Kamphuis bewijst ook dat hij dat die daar niet hoort te zetten, Doornebos die hem even verbeterd tijdens het interview met Wolf en Horner. 😖
Goed moment om een hamburgertje te halen zie ik.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nu pas? Staat al sinds 13:30 aanhoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:30:
Wat werd er gezegd dan?DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:32:
Als je denkt dat dit monotone applaus wat ineens wordt ingezet geen bandje iswarp schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:08:
[...]
Als je aantijgingen doet, onderbouw ze dan ook even met bewijs. Dank je wel

Maar wil je nog meer bewijs? Exact dezelfde audio werd hierna gebruikt bij het interview van Hamilton. Net als vandaag bij de interviews.
Pfff, moet er niet aan denken maar eet smakelijk, ik heb me stressy vol zitten proppen met allemaal ongezonde snacks en weggespoeld met bier en cola.hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:30:
Goed voornemen voor Monza en de rest van het seizoen: gezonde snacks en water.
* PalingDrone begint na de coronakilo's een koninklijke pens te krijgen, dat gaat dus wel veranderen vanaf morgen.
Ik had echt verwacht dat ze Hamilton in ronde 54?, toen die vlak achter Max reed met Vettel en Kubica ervoor, de pits in zouden roepen voor softs en dan kijken hoe ver je komt. Waarschijnlijk is het gat te groot, maar Max kan niet meer naar binnen, want je zat er te kort achter, je pakt die snelste ronde en je verliest alleen positie aan Bottas, die je er toch voorbij laat. Nu blijven ze er achter, zonder kans op passeren en is het hopen op een grote fout of een incident met een safety car ofzo. 18-19 rondes, 25 seconden is waarschijnlijk te veel, maar die harde bandjes leken niet supersnel, gok er gewoon op.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
erutangiS
Hou nou toch eens op met dat gezeik op presentatoren, doe het dan zelf als je het beter denkt te kunnen....DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:32:
Is me tot nu toe nog nooit opgevallen, maar daar is het wel echt heel duidelijk jaJustevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
[...]
Als je denkt dat dit monotone applaus wat ineens wordt ingezet geen bandje isLet vooral ook even op het einde bij 40 sec, ineens het hele applaus foetsie.
[Streamable: russ_spa2]
Maar wil je nog meer bewijs? Exact dezelfde audio werd hierna gebruikt bij het interview van Hamilton. Net als vandaag bij de interviews.
Tip: als het warm is zijn de bevroren mangostukjes uit het vriesschap een hele lekkere gezonde snack.PalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:36:
[...]
Pfff, moet er niet aan denken maar eet smakelijk, ik heb me stressy vol zitten proppen met allemaal ongezonde snacks en weggespoeld met bier en cola.
Goed voornemen voor Monza en de rest van het seizoen: gezonde snacks en water.
* PalingDrone begint na de coronakilo's een koninklijke pens te krijgen, dat gaat dus wel veranderen vanaf morgen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Is gewoon de regie die het geluid regelt en de tribunes zitten vol en juichen vaak na bepaalde aanleidingen die gebeuren.
Dat is niks nieuws ik snap werkelijk niet waarom op dat punt spijkers op laag water worden gezocht.
Dat is niks nieuws ik snap werkelijk niet waarom op dat punt spijkers op laag water worden gezocht.
Is gewoon een filter dat aan gaat als er te veel achtergrond geluid is.Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
[...]
Als je denkt dat dit monotone applaus wat ineens wordt ingezet geen bandje isLet vooral ook even op het einde bij 40 sec, ineens het hele applaus foetsie.
VER op Sky:
Kon geen beter resultaat hebben, lastig omdat iedereen vanalles verwacht bij een thuisrace.
Goede pitstops. Fair play van BOT.
Blij met winst maar HAM was continu pushend, geen easy race.
Mercedes heeft meer topsnelheid dus verwacht dat Monza makkelijker is voor hen.
Nederland kan wel een feestje organiseren volgens Max, hoopt dat het zonder covid nog leuker wordt.
Kon geen beter resultaat hebben, lastig omdat iedereen vanalles verwacht bij een thuisrace.
Goede pitstops. Fair play van BOT.
Blij met winst maar HAM was continu pushend, geen easy race.
Mercedes heeft meer topsnelheid dus verwacht dat Monza makkelijker is voor hen.
Nederland kan wel een feestje organiseren volgens Max, hoopt dat het zonder covid nog leuker wordt.
Ik denk dat je teveel in je hoofd hebt dat je wilt horen dat de FIA de boel manipuleert. Dit is gewoon de regie die met microfoonniveaus aan het stoeien is meer niet. Niet zo in de negativiteit gaan hangen dat is niet goed voor je gezondheid.Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
[...]
"When you grow up your heart dies"
En zo is het.tweakduke schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:38:
Is gewoon de regie die het geluid regelt en de tribunes zitten vol en juichen vaak na bepaalde aanleidingen die gebeuren.
En zullen we dan maar gelijk een punt hierachter zetten?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wat mij betreft welDoeEensGek schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:40:
[...]
En zo is het.
En zullen we dan maar gelijk een punt hierachter zetten?
Vraag me dat toch af hoe ze dat doen IRL moet ik zeggen.. Hoorde gister veel applaus op de tribune dat hebben ze dan echt knap gedaan die bandjesJustevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
[...]

Dat was toch in die regenrace, waarin VER transformeerde naar een soort SEN volgens het Braziaanse publiek.dawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:10:
[...]
Mooiste van Max blijft voor mij nog altijd Brazilië, ondanks dat dat geen win was.
Je maakt een grap toch? Als je denkt dat dit applaus van het circuit kwam.. Twee keer exact hetzelfde applaus zekertweakduke schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:38:

Hieronder bij Hamilton exact hetzelfde monotone applaus. Inclusief de fout die de regie maakt. Je hoort overduidelijk dat het boegeroep wordt weggedraaid en het "applaus" harder wordt gezet.
BOT op Sky:
Ze probeerden 1 stop, op einde stopten ze voor safety en vibraties...
Over de "fastest lap" was pushing maar was een beetje aan het spelen en liftte voor Lewis op het einde.
Vond het een leuke race (al betwijfelt PalingDrone dat)
Over de "fastest lap" was pushing maar was een beetje aan het spelen en liftte voor Lewis op het einde.
Misschien gewoon geloven wat de mensen zeggen die er waren (ik was er niet bij).Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
[...]
Je maakt een grap toch? Als je denkt dat dit applaus van het circuit kwam.. Twee keer exact hetzelfde applaus zeker![]()
Hieronder bij Hamilton exact hetzelfde monotone applaus. Inclusief de fout die de regie maakt. Je hoort overduidelijk dat het boegeroep wordt weggedraaid en het "applaus" harder wordt gezet.
[Streamable: ham_spa]
Net in de herhaling. Norris stuurt toch duidelijk in op Perez? Lijkt me wel een onderzoekje waard toch?
Die is er bij…stresstak schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:45:
Waar is JOS Verstappen eigenlijk ? Heb ik wat gemist ?
Maak je toch niet zo druk om het geluid van de race en geniet gewoon van de sfeer die ze neergezet hebben.
Was voor de race interview met hem op de baan. Nu zou die wel aan het feesten zien denk ikstresstak schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:45:
Afterparty:
[YouTube: Tiësto live from Circuit Zandvoort with Heineken and FORMULA 1 | Beatport Live]
[YouTube: Tiësto live from Circuit Zandvoort with Heineken and FORMULA 1 | Beatport Live]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik wil ook niet zeggen dat er niet geklapt werd of dat er geen boegeroep was, dat laatste vind ik ook sneu. Dat is m'n punt niet.ricardo246 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:46:
[...]
Misschien gewoon geloven wat de mensen zeggen die er waren (ik was er niet bij).
Maar je kunt niet ontkennen dat er met de audio wordt gekloot bij de interviews van Hamilton en sinds dat dat boegeroep er is. Of het nou wel of geen bandje is; ze proberen angstvallig het boegeroep te verdoezelen.
Ik hoop dat Mercedes dit zo doorzet in MonzaDaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:27:
Maar ik zou Mercedes graag willen bedanken voor hun strategie vandaag.![]()
![]()
Held Alonso, door de oranje rook
"I guess Verstappen won"

"I guess Verstappen won"

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 05-09-2021 17:49 ]
Kap hier nu gewoon mee joh... Het voegt niks toe behalve negativiteit.Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
[...]
Je maakt een grap toch? Als je denkt dat dit applaus van het circuit kwam.. Twee keer exact hetzelfde applaus zeker![]()
War er daadwerkelijk gebeurde, was dat een héle kleine groep boegeroep ten gehore bracht, waarna gelukkig het overgrote gedeelte van het publiek dit wilde overstemmen met klappen.Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
[...]
Dit gebeurde vandaag, maar ook gisteren. Gelukkig maar!
Goh, dat zei ie ook op Ziggo net. Hij is wel consistentPalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:44:
BOT op Sky:
Was voor de race nog even in beeld vanaf de grid. Hij is er dus wel, waarschijnlijk nu aan het bierstresstak schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:45:
Vond de race zelf niet super spannend, ander dan dat Hamilton constant goed strak achter Max bleef zitten. Leuk om een keer een circuit in beeld te hebben waar je zelf een paar keer geweest bent.
Denk dat ik het leukste vond dat er gewoon veel meer coverage was van alles rondom de race, of het nu komt omdat we meer gekkies met drones hebben of dat dit gewoon meer opviel dankzij oa dit forum... De hele opbouw, al die trucks en nu ook Ziggo die daar aanwezig is qua presentatie, gewoon leuke blik in de keuken rondom F1.
Zie heel dat Ziggo team verder nergens meer tevoorschijn komen, dit ging omdat het een 'lokale' race is, maar die hebben geen budget om een heel team aan presentatoren en podiumruimte in dat paddock te krijgen ala Sky F1.
Nyck de Vries overigens bij het F1 post-race programma. Met Buxton op het einde die zei bewust niks te vragen over de geruchten voor volgend jaar
Een vriend van me zit daar ergens op de tribune en hij zei net dat het een groot feest was. Hij had iig geen boe geroep gehoord.FabianNL schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:49:
[...]
War er daadwerkelijk gebeurde, was dat een héle kleine groep boegeroep ten gehore bracht, waarna gelukkig het overgrote gedeelte van het publiek dit wilde overstemmen met klappen.
Dit gebeurde vandaag, maar ook gisteren. Gelukkig maar!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wij zaten op Tarzan-in inderdaad, sorry voor de verwarring. Hopelijk ging het zo overal, of beter!Franko P. schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:52:
[...]
Een vriend van me zit daar ergens op de tribune en hij zei net dat het een groot feest was. Hij had iig geen boe geroep gehoord.
[ Voor 12% gewijzigd door FabianNL op 05-09-2021 17:54 ]
En toen ging het weer over de GP en niet meer over bandjes en boetjes.
MediatrainingNoahAmber schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:49:
[...]
Goh, dat zei ie ook op Ziggo net. Hij is wel consistent
[Streamable: https://streamable.com/m5cmr0]
Hihi blowy
Hihi blowy
[ Voor 65% gewijzigd door dglavimans op 05-09-2021 18:17 ]
Bernhard is zo blauw als een tientje...
twintigjeMikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:58:
Ik vond het een mooiere race dan verwacht, spannend met momenten en nog redelijk wat inhaalacties. Mooi tactisch voorin.
Geen (V)SC ook, best knap.
Geen (V)SC ook, best knap.
Ondanks de niet heel spannende race toch een gaaf circuit om te zien en maar goed dat Max mee doet
Nog ff spannend toen ie na de 1e stop achter Bottas kwam, waarvan ik het wel heel mooi vond dat hij toch de snelste ronde af pakte
Ondanks alle kritieken (discussie dit vs. festival vind ik ook wel wat van) toch heel knap dat dit zo is neergezet.
Komt door z'n bloed...MikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:58:
(Nouja het zit iig in z'n bloed nu
Checking out nu, richting gezonder eten.
Genoten van de inhaalspree van PER, de start van ALO, de overwinning van VER en het mooie weer incl. zonnig feestje voor alle aanwezige oranjefans.
(al hoop ik wel dat het volgend jaar giet van de regen, hier blijft iig weinig water op de baan staan met al die heuvels en schuine bochten, hopelijk dan iets meer vuurwerk tijdens de race, uiteraard wel met dezelfde winnaar.)
[ Voor 49% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 18:10 ]
Hij maakte een fout in zijn vraag over de gele banden van Ham en Doornebos verbeterde hem even. 😖
Die is volgens mij een nieuw broertje of zusje voor max aan het maken. Iedere keer als ie in beeld was zag ik hem achter die blonde persdame van red bull aanhobbelen 😊stresstak schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:45:
Van Gameren die Willem hare majesteit noemt is ook mooi trouwens 😂
[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 05-09-2021 18:15 ]
Neem nog een slok azijn, ik zit niet ze zeiken en zeg ook helemaal niet dat ik het beter kan, maar als je daar gaat zitten om een interview te doen met de hoge heren, zorg dan dat je vragen kloppen, hij leek wel iemand die zijn eerste spreekbeurt deed in groep 8 en als Doornebos je dan nog verbeterd en je komt niet uit je woorden kun je beter gewoon je mond houden en de vragen laten stellen door iemand die er wel verstand van heeft. 👍🏻MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:36:
[...]
Hou nou toch eens op met dat gezeik op presentatoren, doe het dan zelf als je het beter denkt te kunnen....
Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:13:
[...]
Die is volgens mij een nieuw broertje of zusje voor max aan het maken. Iedere keer als ie in beeld was zag ik hem achter die blonde persdame van red bull aanhobbelen 😊
offtopic:
En Vicky (die brunette die eerst altijd bij Ricciardo was en daarna bij Verstappen) liep voor de zomerstop ook al met een dikke buik. Zeker ook van Jos?
En Vicky (die brunette die eerst altijd bij Ricciardo was en daarna bij Verstappen) liep voor de zomerstop ook al met een dikke buik. Zeker ook van Jos?
V.w.b. Verstappen en de vlag en de opmerkingen daar over. Ik vond het wel heel opvallend dat juist een van de marketing mensen al meteen door een gat in de pitmuur hong met die vlag. Natuurlijk kan Verstappen hem dat gevraagd hebben, maar voor mij voelde het wat te geregistreerd eerlijk gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 05-09-2021 18:23 ]
Is dat die man wat Crofty benoemde?Maurice079 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
Was er ook nog support voor Lewis?
Uiteraard![]()
[Afbeelding]
Als je graag na het winnen van je thuis gp even met je eigen vlag wil wapperen dan moet je dat wel even regisseren natuurlijk, zo'n vlag komt niet zomaar aangewaaid. En is ook niet zo gek toch? Zie de winnende coureur dat heel vaak doen in z'n thuisland.RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[...]
offtopic:
V.w.b. Verstappen en de vlag en de opmerkingen daar over. Ik vond het wel heel opvallend dat juist een van de marketing mensen al meteen door een gat in de pitmuur hong met die vlag. Natuurlijk kan Verstappen hem dat gevraagd hebben, maar voor mij voelde het wat te geregistreerd eerlijk gezegd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik bedoelde dan ook juist dat die van de marketing afdeling, die je verder vrijwel niet bij Verstappen ziet (maar wel toentertijd vaaak te zien was in Albon zijn "vlogs"), de vlag aan rijkte. Niet een van de monteurs die gewoon achter de hekken stonden, noch zijn fysio die natuurlijk sowieso meteen naar hem toe komt. Want dat zie je toch vaker, dat de monteurs met bv een vlag staan en die wordt "over genomen".Sebastiaannn schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:26:
[...]
Als je graag na het winnen van je thuis gp even met je eigen vlag wil wapperen dan moet je dat wel even regisseren natuurlijk, zo'n vlag komt niet zomaar aangewaaid. En is ook niet zo gek toch? Zie de winnende coureur dat heel vaak doen in z'n thuisland.
Edit:
En wat anderen ook al schreven. Ik vond het er best ongemakkelijk uit zien. Had het idee dat hij zelf niet goed wist wat hij er mee moest. Ook dat gaf meer het idee van "verplicht nummertje van het team/marketing".
[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 05-09-2021 18:31 ]
Dacht je dat die man toevallig daar hing en opeens dacht "ik heb nog een vlag in m'n kontzak, laat ik hem aan Max geven". Tuurlijk is dit afgesproken werk! Hier zit een heel media team achter, die over allemaal kleine en grote zaken nadenkt. Waar dit ook onder valt.RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[...]
offtopic:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik vraag me toch af hoe er geen crashed zijn geweest. Want nogal wat gelegenheden zeg. 
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Live beelden van de boulevard en gedeeltelijk van het circuit.
[YouTube: Live Zandvoort Boulevard and Beach Camera 1280px]
Lekker avondje aan de kust.
[YouTube: Live Zandvoort Boulevard and Beach Camera 1280px]
Lekker avondje aan de kust.
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 18:34 ]
Volgende race: 'Bono, my tyres are gone' in de formation lap?
Nee. Vanuit de pitbox op kratjes bier: Bono, my tyres are gone...hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:32:
Dat heb ik ook geregistreerdRobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
[...]
offtopic:
Maar dat Max hier zou winnen was geen heel onwaarschijnlijk scenario. Ze zullen ongetwijfeld alle mogelijke logische uitkomsten al van tevoren bekeken hebben om te zien of ze daar iets mee konden doen om het specialer te maken. Dat is gewoon marketing inderdaad, dus wat dat betreft hebben ze daar prima personeel werken. Het is in ieder geval al wat bescheidener dan de vlag meenemen in je auto zodat je die al rijdend kan laten wapperen, en zorgt ook voor wat minder druk om koste wat kost die win te moeten halen.
Iedereen kan zeggen wat-ie wil maar na de finish heb ik toch echt wel een klein traantje weggepinkt. In Zandvoort was het top georganiseerd, en wie wil nou niet z'n thuisrace winnen? Ook een Hamilton zal hiervoor tekenen, any day of the week! 
Gebeurde er wat super bijzonders? Nee, niet echt. Was dat nodig? Nee, ook niet echt. Heb ik een top dag gehad? Hell yes!
Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar; Zandvoort heeft mij in meerdere opzichten positief verrast.
Gebeurde er wat super bijzonders? Nee, niet echt. Was dat nodig? Nee, ook niet echt. Heb ik een top dag gehad? Hell yes!
Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar; Zandvoort heeft mij in meerdere opzichten positief verrast.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vraag me serieus af wat ze daar bij Pirelli van vinden.hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:32:
Steeds over banden klagen en achteraf was er niks aan de hand, daar zullen ze op de marketingafdeling allerminst blij mee zijn.
Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:35:
In your head, in your head
Zombie, zombie, zombie, hey, hey
What's in your head, in your head
Zombie, zombie, zombie, hey, hey, hey, oh
[ Voor 7% gewijzigd door warp op 05-09-2021 18:41 ]
Kan natuurlijk ook voor Russel of Norris zijnMaurice079 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:22:
Was er ook nog support voor Lewis?
Uiteraard![]()
[Afbeelding]
"man is not truly one, but truly two,"
Precies. Dat had Rossi in zijn hoogtijdagen zo'n beetje op ieder circuit (zo'n act opvoeren met de nodige toeters en bellen) bij een overwinning.Sebastiaannn schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:26:
[...]
Als je graag na het winnen van je thuis gp even met je eigen vlag wil wapperen dan moet je dat wel even regisseren natuurlijk, zo'n vlag komt niet zomaar aangewaaid. En is ook niet zo gek toch? Zie de winnende coureur dat heel vaak doen in z'n thuisland.
Nog een allerlaatste dingetje van kritiek.
Normale mensen zitten niet te wachten op bekende Nederlanders die de mooiste kaartjes hebben gekregen, in ruil voor lyrische taal. Geef die kaarten gewoon aan de echte supporters. Die BN'ers hebben de ballen verstand van autoracen, maar lullen wel minuten vol met holle frasen bij Boulevard.
Volgend jaar niet meer doen. Straks gaat Humberto Tan nog aan ons uitleggen hoe quantumfysica eigenlijk in elkaar steekt.
Normale mensen zitten niet te wachten op bekende Nederlanders die de mooiste kaartjes hebben gekregen, in ruil voor lyrische taal. Geef die kaarten gewoon aan de echte supporters. Die BN'ers hebben de ballen verstand van autoracen, maar lullen wel minuten vol met holle frasen bij Boulevard.
Volgend jaar niet meer doen. Straks gaat Humberto Tan nog aan ons uitleggen hoe quantumfysica eigenlijk in elkaar steekt.
Hou toch op, man. Hij haalde na een hele week keihard werken een pitstop door elkaar.DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:20:
[...]
Neem nog een slok azijn, ik zit niet ze zeiken en zeg ook helemaal niet dat ik het beter kan, maar als je daar gaat zitten om een interview te doen met de hoge heren, zorg dan dat je vragen kloppen, hij leek wel iemand die zijn eerste spreekbeurt deed in groep 8 en als Doornebos je dan nog verbeterd en je komt niet uit je woorden kun je beter gewoon je mond houden en de vragen laten stellen door iemand die er wel verstand van heeft. 👍🏻
En waarschijnlijk was het langsrijden van Toto puur geluk en konden ze hem strikken op dat moment.
Commentaar vanuit je luie stoel is zo ontzettend makkelijk, ga er zelf maar eens aan staan...
Vertel je dat ook even aan de FIA want op andere circuit gebeurt dit ook. Bij filmpremieres is het ook niet anders. Het hoort er nu eenmaal dus accepteer dat gewoon. Ik ben het negatieve geneuzel echt een beetje beu aan het worden.mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:49:
Dus jij kijkt boulevard/Humberto Tan en zeurt dat je daar BNérs ziet die BN dingen doen en over bekende BN zaken praten. Ga toch weg man, dat is wel heel vreemd.mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:49:
Iemand een clipje van hoe Alonso Sainz nog voorbij kwam? Die had ik gemist, of had de regie die niet goed in beeld?
Waarom willen sommige bepalen wie echte supporters zijn? Gatekeeping van een sport is niet tof, stop daar gewoon mee.mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:49:
*knip*MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:52:
[...]
Hou toch op, man. Hij haalde na een hele week keihard werken een pitstop door elkaar.
En waarschijnlijk was het langsrijden van Toto puur geluk en konden ze hem strikken op dat moment.
Commentaar vanuit je luie stoel is zo ontzettend makkelijk, ga er zelf maar eens aan staan...
Nu weten we het wel weer met het gezeur over Ziggo laat het dan ook.
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2021 21:08 ]
Lolmavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:49:

Een allerlaatste puntje van kritiek? Je moet wel diep graven/zoeken om je zelfs dáár nog aan te irriteren zeg

Hier thuis kwam toch ook wel de emoties los.. Misschien door het zelf al zo lang niet meer kunnen bezoeken van grote events en dan iedereen zó te zien genieten.. Ik vond het prachtig gewoon en gun iedereen z’n geluksmoment op zo’n dag als dit, inclusief HAM
[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 05-09-2021 19:06 ]
Ik kijk vanavond gewoon Humbert hoor, fuck it
Wil deze vibe zo lang mogelijk vasthouden en nog langgggg niet aan Monza denken.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 05-09-2021 19:04 ]
Wie vlagte de race eigenlijk af, werd vanaf de achterkant gefilmd?
Tiesto volgens mij?DoubleDutch schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:04:
Wie vlagte de race eigenlijk af, werd vanaf de achterkant gefilmd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |