Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die zit nog wel safe, 5 punten. De enige ie echt in de danger zone zit is Norris met 10 punten, bij 12 mag je volgens mij 1 race niet rijden?Bensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:22:
[...]
Strafpunten op zijn licentie misch? Geen idee hoeveel die er nu heeft verzameld inmiddels
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Nouja, ze sturen hem te laat naar buiten waardoor hij de lijn niet haalt voor de klok op 0:00 staat, RBR hoeft echt niet zoveel risico te nemen, die auto is snel genoeg om ook net wat eerder naar buiten te gaan en niet dit risico te lopen. Imo wel gewoon fout van het team.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:23:
[...]
Perez was al voor Max naar buiten. Hij zette gewoon niet meteen een snelle ronde en bleef langer rijden om zijn tijd te verbeteren. En toen die baan opeens zo snel werd, was het niet genoeg en niet genoeg tijd. Dit was denk ik niet het team maar Perez zelf.
Zo erg is het gelukkig niet.chevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:23:
[...]
Bijna iedere race wel zoiets tijdens de kwalificatie
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat kan, maar kost wel een paar nullen.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
MAZ weer eens.
kan iemand die gast aub dat stoeltje afnemen
Dan moet er morgen maar eens goed ingehaald worden door perez. (Vsc en sc timing voor pitstop winst)
Mia mijn inziens was er tijd zat voor RB om hrm naar buiten te sturen..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:23:
[...]
Perez was al voor Max naar buiten. Hij zette gewoon niet meteen een snelle ronde en bleef langer rijden om zijn tijd te verbeteren. En toen die baan opeens zo snel werd, was het niet genoeg en niet genoeg tijd. Dit was denk ik niet het team maar Perez zelf.
Toen ze zagen dat Russell op .4 van Verstappen kwam hadden ze het al moeten weten dat hij had moeten gaan...
Verwijderd
Kun je hem nu toch net zo goed achteraan zetten...
Ik had het over het begin voor zijn 2e kwalificatieronde. Verder laat ik de meningen over Perez voor wat ze zijn.DarkSide schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:23:
[...]
Tuurlijk ook RB fout.
Maar PER zat al best een stuk achter VER.
Hij had met een slechte Q1 gewoon wel door naar Q2 moeten gaan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet niet precies hoe de tijdlijnen lopen, maar ik weet wel dat Perez langer doorreed. En dan kom je naar binnen, bijtanken, nieuwe banden, feedback en dan zoek je naar een gat om te gaan. En daarbinnen is iets misgegaan. Hielp niet dat er weer een forse opstopping was voor de laatste bocht.Snowdog schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:24:
[...]
Nouja, ze sturen hem te laat naar buiten waardoor hij de lijn niet haalt voor de klok op 0:00 staat, RBR hoeft echt niet zoveel risico te nemen, die auto is snel genoeg om ook net wat eerder naar buiten te gaan en niet dit risico te lopen. Imo wel gewoon fout van het team.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Penalty dan voor volgende event toch?Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:24:
Misschien hier dan de motorwissel voor Perez toepassen?
Kun je hem nu toch net zo goed achteraan zetten...
Nullen heb ik genoeg, alleen dat getalletje ervoor is meestal het probleemErazzzer schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:24:
[...]
Dat kan, maar kost wel een paar nullen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Inderdaad, dit soort situaties krijg je ook doordat je simpelweg te traag bent.Playa del C. schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:24:
Allemaal excuzen voor Perez gehoord, maar tegelijk zou het ondenkbaar zijn dat Max (in dezelfde auto) er in Q1 uit zou liggen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel op gebruikte banden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:29:
De Mercedessen komen niet in de buurt.
⏩ PVOutput☀️
Wat een ronde van max. Geen mm ernaast.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik quote niet graag mezelf maar ik was nog zuinig denk ikKenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:15:
Lekker hoor Russel 😊
Schrijf de pole maar vast op… 1.08.976
Wellicht dat ze willen starten op softs, om te voorkomen dat ze ingehaald worden tijdens de start. Track position is zo belangrijk hier.hansvk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:29:
Zou RBR met Max voor de race gaan voor soft - hard?
En het kan nog snellerMikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:30:
Huh? Had die Mercedessen wel dichterbij verwacht...
Wat een ronde van max. Geen mm ernaast.
Die gast heeft volgens mij 1 week lang alleen maar zandvoort gereden, hij doet het bizar goed voor een Alfa.Quad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:30:
Gio zit er ook wel lekker tussen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit wordt een 1 stopper als er geen safety car of rode vlag is. Rood-wit of rood-geel. Dan wil je niet op geel starten.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:28:
VER op rood joh?
Merc lijkt, voor nu, daar wat te kort te komen. wel goede pace op geel.
Kan nog interessant worden zondag qua tactiek
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Inderdaad, het hele weekend al, Bottas is daar steeds het snelst. Komt dat door het rechte stuk?LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:30:
Sector 3 lijkt de slechtste voor RB te zijn
- DaniëlWW2
- Niet online
Het zou kunnen. Ik weet nog dat op andere banen die RB16B dus echt een hekel had aan C2 banden, hier de medium.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:31:
Wordt de strategie dan soft-hard voor dit weekend? Waar kunnen we zien welke nieuwe banden iedereen nog heeft qua medium en hard?
Nee, niet persee de topspeed. Meer dat de acceleratie van de Mercs nog steeds bizar goed is.Krukar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:31:
[...]
Inderdaad, het hele weekend al, Bottas is daar steeds het snelst. Komt dat door het rechte stuk?
Sneller dan dit iig...cheiron schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:30:
Heb ondertussen fp1, fp2, fp3, q1 en een deel van q2 gezien. Nog steeds geen idee wat de echte snelheid van de Mercs is.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Denk dat Mercedes nog steeds de plenum koeling truc heeft. Dit voordeel gaan ze niet meer hebben in de race na een paar rondjes.Pyr0_ schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:32:
[...]
Nee, niet persee de topspeed. Meer dat de acceleratie van de Mercs nog steeds bizar goed is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
In het verleden heeft Max ook een paar keer pole misgelopen exact deze manier.AlxRoelofs schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:31:
Opnieuw een masterclass richting Perez. 1 ronde en direct klaar zijn.
Wel echt oliedom dit. Niet alleen van Perez maar ook van RBR.
Ik denk dat dat voornamelijk met de wind(richting) te maken heeft.VidaR-9 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:33:
Die baan evolutie is ook wel hoog hier.
⏩ PVOutput☀️
Als jij daar zit, hou je ogen gewoon eens op t circuit.dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:35:
Zijn die Ferrari’s een beauty om te zien zeg in het echt…
"When you grow up your heart dies"
Na het zien van fp1,2 en 3 lijkt mij een safetycar meer een kweste van tijd.RocketKoen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:31:
[...]
Dit wordt een 1 stopper als er geen safety car of rode vlag is. Rood-wit of rood-geel. Dan wil je niet op geel starten.
Elke crash is het ook meteen rode vlag.
Edit: en nu dus ook q2.
Jammer hoor voor russell
[ Voor 6% gewijzigd door MaD_co op 04-09-2021 15:37 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
het is bijna zonde dat PER dat stoeltje al heeft volgend jaar.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:35:
GAS groeit nog steeds… maar op 0.4 van Max…
Een GAS die zo enorm gegroeid is de laatste 2 jaar gun ik nog wel een kans in de RB
Oh RUS
"When you grow up your heart dies"
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
⏩ PVOutput☀️
De crash of crash van Russel?.ScorpionSquad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:37:
Eerlijk gezegd ben ik niet verbaasd over de crash van Russel, dat zat er een keer aan te komen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die moet zijn stoeltje voor volgend jaar nog verzekeren.SinergyX schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:30:
[...]
Die gast heeft volgens mij 1 week lang alleen maar zandvoort gereden, hij doet het bizar goed voor een Alfa.
Lijkt mij geen verkeerde strategie.
Ze hebben allemaal een Red Bull contract.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:37:
[...]
het is bijna zonde dat PER dat stoeltje al heeft volgend jaar.
Een GAS die zo enorm gegroeid is de laatste 2 jaar gun ik nog wel een kans in de RB
Oh RUS
Kan zo gewisseld worden.
Ja kijken hoe de andere rijders zitten te wachten voor de laatste 5 minuten uitrijeGraft schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:36:
[...]
Als jij daar zit, hou je ogen gewoon eens op t circuit.
Nog niet uitgestapt? Schade lijkt mee te vallenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:38:
En Russel is klaar.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij is uitgestapt.Bensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:39:
[...]
Nog niet uitgestapt? Schade lijkt mee te vallen
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |