3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: xMaurice93
Toch wat geleerd van de afgelopen trainingen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
En dan mag morgen iedereen proberen daar langs te komen hehehe.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nevermind, zelfs GIO in de buurtLZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:06:
Nette tijd van PER zeg
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Denk het niet. Die baan kan nog beter worden.hansvk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:06:
Q1 veilig voor Max
Uh nee, dit is Q1.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2021 15:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op 0.7 van VERLZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:06:
Nette tijd van PER zeg
I have no special talent. I am only passionately curious.
Voor PER was dat een nette tijd.
Max vond zijn ronde okay...
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
Ik denk niet dat de slechtste 5 bijna 2 sec sneller zullen gaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:07:
[...]
Denk het niet. Die baan kan nog beter worden.
Uh nee, dit is Q1.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Flickr PSN ID= cheironnl
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
- tweakduke
LAT op 9, RUS zou dat moeten kunnen halentweakduke schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:12:
Sainz en Tsunoda zullen nog wel een sprong maken. Kijken of Russel erin kan blijven.
Ik denk niet dat ze voorin al het qchterste van de tong hebben laten zien. Die gaan in Q3 nog een seconde sneller.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:11:
MERC op geel bijna even snel als VER. Stemt me niet heel positief
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Genoteerd!Kenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:15:
Lekker hoor Russel 😊
Schrijf de pole maar vast op… 1.08.976
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als het niet meer is. 1:08 hoog lijkt haalbaar.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:14:
[...]
Ik denk niet dat ze voorin al het qchterste van de tong hebben laten zien. Die gaan in Q3 nog een seconde sneller.
Zit RUS al in de Mercedes dan?Kenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:15:
Lekker hoor Russel 😊
Schrijf de pole maar vast op… 1.08.976
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou het zo tof vinden als ze weer mee kunnen strijden om top 10 posities, altijd een zwak gehad voor Williams.FastFred schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:16:
Bij Williams hebben ze na al die jaren de zandzakken maar eens weg gehaald. Ik dacht vorige week nog dat ze gewoon een goede regenauto hadden maar denk nu toch dat ze wat goeie updates meegenomen hebben
Die hebben extra benzine mee zodat ze genoeg hebben bij controle …sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:13:
Wat is er met Aston Martin aan de hand? Die lijken de snelheid ook niet echt te hebben.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat vroeg, meteen de snelste en terwijl de baan beter word komt bijna niemand eraan.
Flickr PSN ID= cheironnl
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar gelukkig contract verlenging... Man man man...
[ Voor 52% gewijzigd door MikeyMan op 04-09-2021 15:20 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Echt he, the fuck is die mee bezig.
Heb je dus weer helemaal niks aan gedurende de race.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oei oei Perez
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Niet online
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik mag niet vloeken in huis.
Maar tju!!! PER toch….
Team Error? Verkeer hoor ik.netLZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:19:
Mijn god PER.........Nietsnut
Ja, geloof dat Aston Martin het over 1 sec had.Geronimous schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:20:
Baan nu een stuk sneller geworden? Of Ferrari nu weinig brandstof bij?
Oei oei Perez
De hazen
Wel mooi trouwens nummers 1 t/m 18? Binnen 0.9 sec
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat wordt weer een latertje voor de stewards na de sessie.
erutangiS
Gedeeltelijk ook Perez zelf natuurlijk. Hij had in z'n 1e ronde ook gewoon een goede tijd neer moeten zetten, dan had hij dit risico niet gelopen.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Baan werd duidelijk sneller… RB strategie faalt bij PER?
Precies, foutje van Red Bull, maar nog grotere fout van Perez door zo slecht die 1e rond te rijdenKenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Perez kan wel excuses blijven maken maar hij moet gewoon die eerste ronde al bepalend genoeg kunnen laten zijn in een Red Bull. Dit is echt een schande…
Als ze nou zijn engineer even op de vingers tikken van slecht waarschuwen.RedHat schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Ach als Mazepin 5 plekken gridstraf krijgt dan is er voor hem weinig aan de hand zullen we maar zeggen.
Samen met Schumacher? Wie waren daar met zijn tweeën aan het klooien?
Allebei volgens mij niet op snelheid.
Strafpunten op zijn licentie misch? Geen idee hoeveel die er nu heeft verzameld inmiddelsRedHat schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Ach als Mazepin 5 plekken gridstraf krijgt dan is er voor hem weinig aan de hand zullen we maar zeggen.
Stoeltje van zijn engineer ja.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
MAZ weer eens.
kan iemand die gast aub dat stoeltje afnemen
Het is elke keer bij hem. Als hij niet optijd te horen krijgt dat er iemand aan komt, kan hij ook niet aan de kant.
iemand die toevallig meegekeken heeft bij MAZ?
Inderdaad… straffen voor dit soort gasten hebben helemaal geen zin… misschien maar een keertje verplicht langs de kant?RedHat schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Veel en veel te vaak.renegrunn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:22:
Hoe vaak is RBR dit inmiddels al wel niet overkomen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez was al voor Max naar buiten. Hij zette gewoon niet meteen een snelle ronde en bleef langer rijden om zijn tijd te verbeteren. En toen die baan opeens zo snel werd, was het niet genoeg en niet genoeg tijd. Dit was denk ik niet het team maar Perez zelf.MrOleo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Verrassend, red bull stuurt perez weer te laat naar buiten...
Dat wordt weer een latertje voor de stewards na de sessie.
Tuurlijk ook RB fout..ScorpionSquad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:21:
Perez werd dwars gezeten voor het begin van zijn snelle ronde.
Maar PER zat al best een stuk achter VER.
Hij had met een slechte Q1 gewoon wel door naar Q2 moeten gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bijna iedere race wel zoiets tijdens de kwalificatierenegrunn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:22:
Hoe vaak is RBR dit inmiddels al wel niet overkomen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |