[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.901 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:44:
[...]

Ik hebt het over succes publiek. En dat boegeroep best onsportief is.
Denk dat je op de anderen reageert hier in het topic. Ik heb het ook niet over nl specifiek.
Ook in de F1 hoor je al jaren ‘boe geroep’ als er overduidelijk onsportief gedrag op of naast de baan te zien is. Het onsportieve gedrag van HAM én Mercedes is al langer aan de gang en daar hebben al heel wat meer mensen irritatie over. Heeft niks met succes publiek te maken maar gewoon met een jarenlange irritatie over dit gedrag en het oneerlijke/niet consistente ingrijpen van de FIA.

Maar goed, ik ga ff van de zon genieten en weer verder met het weekend. Geniet ervan allen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Hoe dan ook was het spannend, en genoeg om over na te praten. Ik wens jullie nog veel plezier daarmee en ben een beetje lief voor elkaar heh. :)

Tot morgen bij de race iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
DoeEensGek schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[Streamable: Outlap for Lewis, Verstappen, Perez for final Q3 run]https://streamable.com/k22wyh
Gehele outlap (Met dank aan reddit formula1 user Contentpuff)
dit is gewoon wat op tv te zien was de gehele outlap zou wat mij betreft alleen vanaf de camera die op verstappen zijn aut zit te zien kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

pro_6or schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[...]

P2 had gekund en Perez kwam helemaal niet meer aan de lap toe.
Waar baseer jij die P2 op voor VER?
Op de paars paars paars van HAM? :+
VER zei net zelf dat ze snelheid miste, RBR heeft 2 fuck-ups met de strategie (Rode band VER en te laat de pits uit).

En als HAM iets deed wat niet mag, dan zal de FIA er zeker naar kijken, maar Horner gaf net al aan dat hij het geen issue vond (in iets andere bewoording).
Dan kun je dat alsnog onsportief vinden, maar volgens de regels is het dat dan niet. En dat laatste is wat telt.
(mocht er een onderzoek komen, en HAM wordt bestraft --> Prima, zo niet ook prima is hoe ik er in sta).

Ik zie de comments v sommige VER fans hier morgen al verschijnen als morgen VER spint terwijl er niemand in de buurt was --> Hamilton hit him :o

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Video bij tweet van de persco waar Max klaar is met de vragen:
[Twitter: https://twitter.com/FiftyBucksVT/status/1421483485487943681]

[ Voor 30% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-07-2021 16:56 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:54:
[...]
).

Ik zie de comments vd VER fans hier morgen al verschijnen als morgen VER spint terwijl er niemand in de buurt was --> Hamilton hit him :+
Waarom willen jullie altijd mensen woorden in de mond leggen. Is dat echt de enige manier om het gedrag van Mercedes en Hamilton dit seizoen te verdedigen?

Reacties verzinnen op hypothetische scenario's?
Er is maar 1 groep die zich echt laat kennen IMHO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:54:
[...]

Ik zie de comments vd VER fans hier morgen al verschijnen als morgen VER spint terwijl er niemand in de buurt was --> Hamilton hit him :o
Ik hoop dat je plezier hebt in deze nutteloze opmerking. Tijd om het forum te verlaten en op naar de race morgen waar Max bij de start ze beiden op de rode band voorbij gaat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:56:
[...]

Waarom willen jullie altijd mensen woorden in de mond leggen. Is dat echt de enige manier om het gedrag van Mercedes en Hamilton dit seizoen te verdedigen?

You didn't catch the Ericsson joke? ;)

Maar ik wel even verder gaan op de inhoud.
Ik lees hier heel veel reacties die vaak puur emotie zijn, terwijl er in dit topic, heel vaak inhoudelijk, technisch goed gereageerd werd. Ik leer hier het meeste over F1.
Het maakt mij niet uit voor wie je bent, maar zo langzamerhand baal ik wel van die emotie reacties zodra het over verstappen gaat.
Ik zie graag feiten. en humor, maar aan je reactie te zien mag dat ook niet.

[ Voor 34% gewijzigd door ricardo246 op 31-07-2021 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Alle coureurs lieten een gat van 7+ seconden naar de voorganger, leclerc zelfs iets van 11 sec. Die hele lap langzaam rijden konden de mercedessen eigenlijk niet veel aan doen, alhoewel ze ook wel bij de top 5 van grootste gaten zitten en red bull laat zich gewoon piepelen, waarom rij je achteraan als je een groot gat voor je wil, knal er dan gewoon op tijd uit en ga uit van je eigen kracht, vooraan heb je sowieso minder kans op een verpeste ronde door geel.

Maar die actie in de pit exit blijft gewoon idioot. Enorm op de rem in het stuk met de witte lijn waar je niet overheen mag, terwijl de achterliggende auto verwacht dat je accelereert is gewoon potentieel gevaarlijk.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Beetje dom van Red Bull om later naar buiten te gaan maar het is niet anders. Morgen hopelijk een enerverende race. Hoop stiekem dat Lando nog een potje kan breken. :+

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:56:
[Twitter]
Ik ben er zelf ook wel een beetje klaar mee :')

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Frappuccino schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:45:
[...]

Dat zijn van die mensen die al het onaardige wat tegen hem gezegd worden aan racisme koppelen.

En dat gedrag maakt ze geen haar beter dan een racist.
Dude. Rustig.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38
D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:50:
[...]

Ook in de F1 hoor je al jaren ‘boe geroep’ als er overduidelijk onsportief gedrag op of naast de baan te zien is. Het onsportieve gedrag van HAM én Mercedes is al langer aan de gang en daar hebben al heel wat meer mensen irritatie over. Heeft niks met succes publiek te maken maar gewoon met een jarenlange irritatie over dit gedrag en het oneerlijke/niet consistente ingrijpen van de FIA.

Maar goed, ik ga ff van de zon genieten en weer verder met het weekend. Geniet ervan allen :)
*knip*
Maak het niet persoonlijk aub.

Doe ik dat ook even met een punt van gelijk
Het is zeker wel succes publiek want een echte f1 fan kent Schumacher ook en die deed echt niet fair om te winnen soms. Ferrari heeft deze naam ook net als Mercedes nu. (Misschien is het ook wel normaal om als FIA de oren te laten hangen naar de succesvolste en rijkste teams)

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 31-07-2021 22:18 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
We zitten al 4 jaar te hopen op een mooie titelstrijd.
Hebben we het eindelijk, loopt iedereen alleen maar ze zeiken en te tieren.
Best jammer eigenlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Luapper schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:03:
We zitten al 4 jaar te hopen op een mooie EERLIJKE titelstrijd.
Best jammer eigenlijk.
FTFY ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:58:
Je reactie zogenaamd verpakken in een Ericsson joke maakt het niet minder trollerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wilde net precies hetzelfde zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Kappen nou aub! Vrienden van mij zitten op dr tribune daar en (zoals ik hier ook al las) stond letterlijk IEDEREEN tegen HAM te schreeuwen.. Heeft niets met NL publiek te maken..

Beetje de verheven personen hier die denken dat ‘F1 publiek’ op de één of andere manier ‘beter’ is dan publiek bij andere sporten.. Bah bah.

Alsof die halve liters bier, koelboxen vol bier en fast food pas sinds Max z’n intrede heeft gedaan op de circuits sinds Max? |:(
Precies - het is sport, emotie hoort daar bij (racisme en hooligans niet voor mij)

Paar jaar terug aantal Kimi fans uit Finland met de caravan tegen gekomen, de tering wat konden die zuipen. (Ging zelf ook zwalkend terug naar de taxi) super gaaf race weekend gehad, en joelen of boo-roepen hoort er bij

En trouwens wat hebben we een gaaaaaf seizoen
*O* *O* *O*

Jaren geleden dat we rivaliteit en spanning hadden, iedereen tevreden toch?

*O* *O* *O*

Die WK voor Max komt er wel, hopelijk dit jaar - zo niet? Hebben we nog 15jr saaie Max dominantie voor ons ;)

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 31-07-2021 17:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:02:
[...]

Oh jij bent er zo een die er punten van gelijk bijhaalt, waar het in de reactie niet om ging, om je gelijk te krijgen.

Doe ik dat ook even met een punt van gelijk
Het is zeker wel succes publiek want een echte f1 fan kent Schumacher ook en die deed echt niet fair om te winnen soms. Ferrari heeft deze naam ook net als Mercedes nu. (Misschien is het ook wel normaal om als FIA de oren te laten hangen naar de succesvolste en rijkste teams)
Oh gaan we persoonlijk worden? Nergens voor nodig toch? In de Schumacher tijd had men het boe geroep nog niet uitgevonden denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:06:
[...]

Oh gaan we persoonlijk worden? Nergens voor nodig toch? In de Schumacher tijd had men het boe geroep nog niet uitgevonden denk je?
Ja tuurlijk wel maar toen werd dat als gewiekst gepresenteerd door media en alom.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:56:
[...]

Ik merk sowieso hier (en in het bijzonder op Autoblog) dat het niet cool is om Max toe te juichen en negatief te zijn over Hamilton. Dan heb je gelijk een oranje bril op en ben je een succes supporter. Een objectieve kijk heb je alleen als je vindt dat Max het er zelf naar gemaakt heeft (in elke situatie).

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:56
:?

Ik ben in deze de rust zelve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

Bedankt. :)
En ik heb de tijden. S2 was 45,601 en S3 was 41,995.
Ik weet S1 niet, maar dat komt er nog bij. Dit zou meer dan 1,31s moeten zijn en dus een slam dunk gridstraf.
SC2 en SC1, niet S1/2/3. Dus de lijn waar ze overheen rijden bij pit exit en die net voorbij pit entry (voor de laatste bocht). Maar ik heb inderdaad "on in laps" gelezen als "on laps" dus het zal wel niet opgaan. Gek dat ze outlaps niet meenemen, terwijl ze wel zo'n regel hebben gehad voor Monza en die volgens mij ook op een aantal andere circuits gebruikt hebben. Jammer dan. Misschien dat het incident van vandaag wel verandering in de regel brengt, het was wel impeding wat Hamilton deed wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:41:
Schijnt dat Horner gezegd heeft dat hij de actie van Hamilton niet veroordeeld.. Misschien willen ze juist graag op de derde plek starten vanwege de tow?
Op een circuit wat best smal is en sowieso weinig goede plekken kent om in te halen, betwijfel ik het nut van de tow tijdens de race. Tijdens de kwalificatie kan dat handig zijn, maar stak HAM dus ook een stokje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:07:
[...]

Ja tuurlijk wel maar toen werd dat als gewiekst gepresenteerd door media en alom.
De media en ‘alom’ presenteren de daden van HAM ook als ‘gewiekst’ en ‘greatest ever’ etc.

Maar dat houd niet in dat het ook écht zo is hè
Zelf niet terugslaan aub.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 31-07-2021 22:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:56:
[Twitter]
Sportman hoor.. Komt op mij ook echt over alsof iedereen eromheen een probleem van maakt en Max zelf niet. Top reactie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

De driver tracker laat wel zien dat het minder erg was dan je zou denken aan de hand van de tv-beelden:

Als ik Red Bull was, had ik hem in sector 1 laten inhalen en tussen de Mercedes auto's gaan zitten en niet achter Lewis blijven staan.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 31-07-2021 17:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

dglavimans schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:11:
[...]

Sportman hoor.. Komt op mij ook echt over alsof iedereen eromheen een probleem van maakt en Max zelf niet. Top reactie
Eens, top reactie, en van mij hadden ze die woorden niet weg hoeven te laten. >:)
Maar ik kan het me heel goed voorstellen, al die media , die jagen op sensatie en quootjes.
Je moet er een keer een punt achter zetten.
HAM had hier wel iets mogen zeggen idd de trand van dat hij het met VER eens was, but maybe too soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:13:
[...]

Eens, top reactie, en van mij hadden ze die woorden niet weg hoeven te laten. >:)
Maar ik kan het me heel goed voorstellen, al die media , die jagen op sensatie en quootjes.
HAM had hier wel iets mogen zeggen idd de trand van dat hij het met VER eens was, but maybe too soon.
Dat had ie wel gemogen maar dan had ie weer gelogen want fair staat niet in zijn woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:13:
[...]

Dat deed HAM met zijn (niet echt zichtbare) non verbale communicatie. Jammer dat hij het niet gewoon meteen helemaal plat slaat.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Frappuccino schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:16:
[...]

Dat had ie wel gemogen maar dan had ie weer gelogen want fair staat niet in zijn woordenboek.
Prachtige bijdrage :>

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Mel33 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Ok luister maar naar het boegeroep van het succes publiek. Die horen dat niet, die geloven dat Lewis het expres deed :w
Natuurlijk doet Lewis het expres. Je ziet hem in zijn spiegel kijken in de pitstraat en dan even van het gas af gaan om de beide Bulls op te houden. Hij heeft ze daar al in zijn zak. Hoort bij het spelletje. Is het binnen de regels? Ja. Wil je dit als F1 fan zien? Ik in ieder geval niet. Voor mij het F1 equivalent van kansloos bij de cornervlag tijd rekken als je 5-0 voor staat. Dan roep ik ook "Boe".

Ik zie Max graag winnen, maar Mercedes heeft dit weekend zijn zaakjes beter in orde. Dan moet je kunnen accepteren dat het eens een weekend minder gaat. Hopen op een race met wat incidenten en kijken of RBR er nog iets van kan maken.

Edit: ik vind het een kansloze reactie van de pers dat ze het boegeroep niet acceptabel vinden en dat ook niet willen horen. Alsof je de mensen op de tribune als kleuters moet behandelen en vertellen wat ze moeten voelen en denken. F1 is emotie, dit hoort er ook bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

JB schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:17:
[...]

Dat deed HAM met zijn (niet echt zichtbare) non verbale communicatie. Jammer dat hij het niet gewoon meteen helemaal plat slaat.
Dat bedoel ik inderdaad, het zeggen maakt meer impact dan dat iemand dat moet aflezen van zijn gezicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:15
dglavimans schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:11:
[...]

En toch zie je Hamilton grinniken achter zijn mondkapje en houdt verder wijselijk zijn mond dicht. Die denkt toch te zien dat zijn trucjes vruchten beginnen af te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Martinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:12:
Als ik Red Bull was, had ik hem in sector 1 laten inhalen en tussen de Mercedes auto's gaan zitten en niet achter Lewis blijven staan.
Kijk even op de onboard van VER wat er toen gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Je had 'm kunnen liken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Ik moest lachen :) (positief bedoeld btw)

[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 31-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik heb even terug gekeken, maar het was toch Bottas die een enorm gat liet voordat hij de laatste bochten in ging voor de hotlap. Misschien was hij het wel die iedereen liep te fucken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Waar willen we heen mensen. Beiden zien geen issues want heb er nog niets over gehoord dat de boel geblokkeerd werd oid.

Morgen gas op die lollie en door!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

PjotrStroganov schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:21:
Ik heb even terug gekeken, maar het was toch Bottas die een enorm gat liet voordat hij de laatste bochten in ging voor de hotlap. Misschien was hij het wel die iedereen liep te fucken. ;)
Maybe, MER's houden niet van warmte van auto's voor hun...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo! Gearchiveerd op de b&b waar ik/we morgen de race ga kijken. Helaas de Q live gemist maar als ik zie dat we al op pagina 54 zijn… dan heb ik straks iets interessant om terug te kijken. *O*

Helaas weet ik de uitslag al (eigen schuld) maar dat mag de pret niet drukken.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Eigenlijk tekent die hele actie de onzekerheid bij HAM en Mercedes, denkende dat ze dit dus echt nodig hebben voor de p1 of WDC.
Je zou het als compliment kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:22:
Maybe, MER's houden niet van warmte van auto's voor hun...
Dat hadden ze vorig jaar of zo al opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik hoop dat Verstappen morgen gewoon rustig achter Mercedes aan rijdt en met een undercut er rustig voorbij gaat. Ik heb niet het idee dat zijn racepace zo slecht is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:18:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad, het zeggen maakt meer impact dan dat iemand dat moet aflezen van zijn gezicht.
Nou ik vond zijn gezichtsexpressie mede door die mondkapje niet waarneembaar, althans het lijkt of hij moeite heeft om MAX hierin bij te staan.
Vraag is waarom? Dit was toch DE uitgelezen kans om een soort van brug te slaan?
Snap HAM gewoon niet.

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 31-07-2021 22:24 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Martinspire schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:26:
Ik hoop dat Verstappen morgen gewoon rustig achter Mercedes aan rijdt en met een undercut er rustig voorbij gaat. Ik heb niet het idee dat zijn racepace zo slecht is.
Gaan we voor! 8)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:18:
[...]

Natuurlijk doet Lewis het expres. Je ziet hem in zijn spiegel kijken in de pitstraat en dan even van het gas af gaan om de beide Bulls op te houden. Hij heeft ze daar al in zijn zak. Hoort bij het spelletje. Is het binnen de regels? Ja. Wil je dit als F1 fan zien? Ik in ieder geval niet. Voor mij het F1 equivalent van kansloos bij de cornervlag tijd rekken als je 5-0 voor staat. Dan roep ik ook "Boe".

Ik zie Max graag winnen, maar Mercedes heeft dit weekend zijn zaakjes beter in orde. Dan moet je kunnen accepteren dat het eens een weekend minder gaat. Hopen op een race met wat incidenten en kijken of RBR er nog iets van kan maken.

Edit: ik vind het een kansloze reactie van de pers dat ze het boegeroep niet acceptabel vinden en dat ook niet willen horen. Alsof je de mensen op de tribune als kleuters moet behandelen en vertellen wat ze moeten voelen en denken. F1 is emotie, dit hoort er ook bij.
100% mee eens.
Na vorige week en deze quali is wel duidelijk dat Mercedes echt alles uit de kast haalt voor het kampioenschap. RBR moet uit een andere vaatje gaan tappen en slimmer zijn op dit soort momenten. Met een poletijd van Ham en dan als laatste achter hem de baan op gaan kun je dit verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:18:
[...]

Oh ik had het over het tikkie aan max met 300 in de muur. Gerelateerd wat ik met succes publiek noem.

Nee deze ophoudt deed hij zeker heel bedachtzaam idd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Eens! MAX moet gewoon terug naar van voor Silverstone, eigenkracht en kunnen en focus houden op je tegenstander en deze met max sportieve agressie ze op eten.
Lukte hem voor Silverstone ook, dus waarom niet nu? Vind MAX overigens erg reëel en rustig, ik had zelf na zoiets weken lang in het rood gereden, maarja ik ben ook geen topcoureur maar een toetsenboord racer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 00:38
simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:27:
[...]

Nou ik vond zijn gezichtsexpressie mede door die mondluier niet waarneembaar, althans het lijkt of hij moeite heeft om MAX hierin bij te staan.
Vraag is waarom? Dit was toch DE uitgelezen kans om een soort van brug te slaan?
Snap HAM gewoon niet.
Een brug slaan is toch het laatste wat hij wil. Dat is toch wel duidelijk. Ik ben ook niet van zijn manier van werken, maar snap het wel. Mercedes en HAM doen er gewoon alles voor om in beide kampioenschappen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

CH4OS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:26:
[...]
Dat hadden ze vorig jaar of zo al opgelost.
Dat memo heb ik duidelijk gemist O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is denk ik ook de enige manier denk ik waarop VER überhaupt voorbij kan aan BOT en HAM. Laten we niet vergeten dat VER waarschijnlijk ook twee keer zal moeten pitten, omdat hij op de soft banden start en niet de medium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:33:
[...]

Dat memo heb ik duidelijk gemist O-)
Die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
CH4OS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:34:
[...]
Is denk ik ook de enige manier denk ik waarop VER überhaupt voorbij kan aan BOT en HAM. Laten we niet vergeten dat VER waarschijnlijk ook twee keer zal moeten pitten, omdat hij op de soft banden start en niet de medium.
Dan moet Checo wel bljiven rijden om Bottas af te troeven als die Max wil gaan counteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

Harrie

NederVlaming

JB schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:17:
[...]

Mwah, hij had toch het "hard but fair" wel even mogen bevestigen vind ik.

Maar Lewis is niet zo sterk in persco's waar hij niet gewoon het standaard riedeltje kan oplepelen. NOFI, maar onverwachte vragen geeft hij ook soms rare of geen antwoorden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Dat verdiend dan wel een plusje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
CH4OS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:34:
[...]
Ik zou niet weten hoe Max überhaupt kans maakt als ie er niet bij de start voorbij is. Als Mercedes 1 stop kan doen is ie dan sowieso al kansloos. Zonder rugdekking van Checo of Leclerc desnoods kan ie het weinig aanrichten.

Mercedes kan de pace controleren, als Max naar binnen moet gaan ze misschien iets versnellen en met een 1 stopper is Max geslagen. Tenzij hij vanaf de softs ook naar hard kan en de race uitrijden. Maar de RedBull is meestal niet zuinig op de banden.

Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
Harrie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:45:
[...]

Mwah, hij had toch het "hard but fair" wel even mogen bevestigen vind ik.

Maar Lewis is niet zo sterk in persco's waar hij niet gewoon het standaard riedeltje kan oplepelen. NOFI, maar onverwachte vragen geeft hij ook soms rare of geen antwoorden op.
Je bedoelt dat ie niet zo sterk is in persco's waar ie niet de hoofdact in het geheel is.
Zijn sterallures gaan enkel voor de hoofdrol en dat bevestigen was maar een matige bijrol voor 'm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:46:
[...]

Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
Nah, gezien het feit dat je 9 van de 10x overal naast zit zal dat wel meevallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
[...]

Ik zou niet weten hoe Max überhaupt kans als ie er niet bij de start voorbij is. Als Mercedes 1 stop kan doen is ie dan sowieso al kansloos. Zonder rugdekking van Checo of Leclerc desnoods kan ie het weinig aanrichten.

Mercedes kan de pace controleren, als Max naar binnen moet gaan ze misschien iets versnellen en met een 1 stopper is Max geslagen. Tenzij hij vanaf de softs ook naar hard kan en de race uitrijden. Maar de RedBull is meestal niet zuinig op de banden.

Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
LeClerc, die gaat als een haas aan de kant als ie een Mercedes in z'n spiegels ziet. Dat heb je op Silverstone wel gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Helaas de Q moeten missen en hier niks op het forum mee kunnen lezen, heb ik wat gemist? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
DoubleDutch schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:53:
Helaas de Q moeten missen en hier niks op het forum mee kunnen lezen, heb ik wat gemist? :+
Net zoveel als Perez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Helaas de Q moeten missen en hier niks op het forum mee kunnen lezen,
Kzou beginen bij pagina 48 asl ik jou was, ben je zo bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:53

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

NoahAmber schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:54:
[...]

Graag wel even vermelden wat je aantal posts per pagina is. Anders zit je nog niet op dezelfde golflengte. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NoahAmber schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:54:
[...]

Ik heb net pagina 14... (100 posts per pagina) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

Luapper schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:03:
We zitten al 4 jaar te hopen op een mooie titelstrijd.
Best jammer eigenlijk.
Misschien was met mooi ook Fair verwacht. Nu wordt hij keihard tot het einde. Ik ben bang dan Max morgen weer in de muur wordt gezet. Wat dat betreft al haast blij dat hij geen pole heeft.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Booooeee! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://streamable.com/811x3h

Reactie lewis tijdens post race interview omtrent traaaaaag rijden (ik fiets nog sneller)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
DarkFire1985 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:26:
Eigenlijk tekent die hele actie de onzekerheid bij HAM en Mercedes, denkende dat ze dit dus echt nodig hebben voor de p1 of WDC.
Je zou het als compliment kunnen zien.
Hoezo, Hamilton's ronde was sneller?

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Voor iedereen die overtuigd is dat Hamilton de boel aan het ophouden was zou ik even hier naar kijken en dan even kalmeren en in de spiegel kijken.

https://streamable.com/7jua27

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

[...]
Ja maar, je weet toch dat Mercedes is gestopt met de ontwikkeling van de auto van dit jaar?!! :+ Heeft Toto zelf gezegd! :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Harrie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:21:
[...]

Ja maar, je weet toch dat Mercedes is gestopt met de ontwikkeling van de auto van dit jaar?!! :+ Heeft Toto zelf gezegd! :+ 8)7
Haha ja zelfs als dat waar is dan nog.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Harrie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:21:
[...]

Misschien komt de zomerstop precies op een goed moment. Laten we morgen af wachten maar als het momentum bij Mercedes komt zou het niet slecht uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51
Tleilaxu schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Hoezo, Hamilton's ronde was sneller?
Omdat ze blijkbaar toch nog steeds bang zijn dat hij er alsnog langs zou komen.
Als hij een langzamere ronde had gehad, was de hele actie vrij zinloos geweest he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Frappuccino schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:51:
[...]

LeClerc, die gaat als een haas aan de kant als ie een Mercedes in z'n spiegels ziet. Dat heb je op Silverstone wel gezien.
Volgens mij bedoel je dat met LEC HAM wel de apex haalde....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
Feit is wel dat als Max 'm morgen zou winnnen dat het een flinke dreun in de bakkes van Mercedes is.

Maar eerst maar eens kijken hoe het morgen loopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:15:
Voor iedereen die overtuigd is dat Hamilton de boel aan het ophouden was zou ik even hier naar kijken en dan even kalmeren en in de spiegel kijken.

Ik tel +- 8 seconden naar de voorganger bij beide mercedessen, hoeveel tel jij er?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:25:
[...]

Volgens mij bedoel je dat met LEC HAM wel de apex haalde....
Dat ook, maar hij bood totaal geen weerstand ook. Hij had best wat meer en aggressiever kunnen verdedigen.
Een beetje zoals ie ook in Monza deed met HAM een paar jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov

Ik moet bekennen dat ik Hamilton zijn traagheid soms dubieus vond, maar uiteindelijk heeft hij geen groter gat gelaten dan de anderen. Bottas is wel trager. De focus op Max en Lewis gaf zeker een verkeerd beeld.

[ Voor 4% gewijzigd door PjotrStroganov op 31-07-2021 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PER is ondanks het missen van het laatste rondje trouwens alsnog netjes 4e achter Max.
Misschien waren sommige mensen hier ietwat voorbarig over zijn anderhalve seconde achterstand. ;)

Overigens heeft Gasly ook weer een goeie quali gereden hoor, hopelijk kan ie het morgen vertalen naar een oven zo goeie race. (niet zo leuk dat ie net Norris voorbleef :9 )

OCO trouwens ook weer een keer vlotter dan Alonso, zal hem ook goed doen. (nieuw chassis geloof ik)
Hopelijk morgen wat actie op de baan en geen saaie Mercedes 1-2.

🥇HAM
🥈VER
🥉NOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:59
Vandaag Geen tijd gehad voor de quali, maar de samenvatting laat zien dat Mercedes er heel goed bij zit! Je zou toch denken dat ze weer flink aan het verbeteren zijn.

Ik begrijp ook dat de Silverstone motor er weer inzit? En dat die het goed doet maar is teruggeschroefd, of is dat alleen maar heresay?

In ieder geval gaat het nog lastig worden voor Max om te winnen hier, zeker met de medium voor Mercedes bij de eerste stint…. Hopelijk gaat Max er met zijn rode banden voorbij en gaan we een interessante race krijgen!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Frappuccino schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:27:
[...]
Dat ook, maar hij bood totaal geen weerstand ook. Hij had best wat meer en aggressiever kunnen verdedigen.
Een beetje zoals ie ook in Monza deed met HAM een paar jaar terug.
LEC is ook niet achterlijk natuurlijk! dat HAM overstuur was vanwege de afstand in het kampioenschap, serieus HAM had LEC er ook afgebounced als het moest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:39:
[...]

LEC is ook niet achterlijk natuurlijk! dat HAM overstuur was vanwege de afstand in het kampioenschap, serieus HAM had LEC er ook afgebounced als het moest.
*knip*
Laat dat gewoon achterwege. Het voegt helemaal niets toe.

[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 31-07-2021 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

wowly schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:36:
Vandaag Geen tijd gehad voor de quali, maar de samenvatting laat zien dat Mercedes er heel goed bij zit! Je zou toch denken dat ze weer flink aan het verbeteren zijn.

Ik begrijp ook dat de Silverstone motor er weer inzit? En dat die het goed doet maar is teruggeschroefd, of is dat alleen maar heresay?

In ieder geval gaat het nog lastig worden voor Max om te winnen hier, zeker met de medium voor Mercedes bij de eerste stint…. Hopelijk gaat Max er met zijn rode banden voorbij en gaan we een interessante race krijgen!!
Ik hoop stiekem dat ze de Silverstone motor gisteren getest hebben, maar vandaag (en dus ook voor de race) naar de eerste motor zijn gegaan, omdat dit geen power hungry circuit is. Zodat ze die 2e motor op de power tracks kunnen gebruiken nog.

*wishful thinking?* Ik had toch het idee dat die 2e motor meer performance had dan de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Die ook al eerder in het topic geplaatst is... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:05
wowly schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:36:
Red Bull / Honda hebben aangegeven de motor op vrijdag te testen. Ted Kravitz vertelde gisteren dat Red Bull niet wou aangeven met welke motor ze reden. Ziggo speculeerde dat het de teruggeschroefde Silverstone motor was.

Wat er daadwerkelijk in ligt is dus onbekend. Enige wat we weten is dat het een van de twee motoren uit de poule is, anders had de FIA wel gepubliceerd dat er een derde waa toegevoegd aan de poule. De keuze is dan dus tussen de eerste motor, die ze i.v.m. vibraties hadden terug geschroefd, of de tweede motor die er waaarsin Silverstone in heeft gelegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
CH4OS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:48:
[...]
Die ook al eerder in het topic geplaatst is... ;)
Sorry dat heb ik gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Ja sorry K*T camping met een niet werkende Wi-Fi en een #€&#% provider die het hier niet doet en daardoor alles gemist. 😫😓
Morgen waarschijnlijk ook geen wedstrijd die ik kan zien. 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Heb de Q ook gemist, maar kijk nu nog meer uit naar morgen als ik dit allemaal zo teruglees :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Hoe dan, op zachtere banden dan Mercedes?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Het zou me niet verbazen als Max hem er in de eerste bocht keihard naast zet en Lewis direct de keus geeft om er beiden af te gaan of om eieren voor zijn geld te kiezen.

Theoretisch zou max bij de start het meest kunnen profiteren van zijn zachte banden (mits op acceptabele temperatuur).

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Eerst maar eens afwachten wat het weer doet daar. :9

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
Rene schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:45:
Het zou me niet verbazen als Max hem er in de eerste bocht keihard naast zet en Lewis direct de keus geeft om er beiden af te gaan of om eieren voor zijn geld te kiezen.

Theoretisch zou max bij de start het meest kunnen profiteren van zijn zachte banden (mits op acceptabele temperatuur).
Graag wel aan de binnenkant ernaast dan :P

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/ur9jc2
Max interview bij Ziggo.

En nee niets over Jack graag, we weten het!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
hansvk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:46:
[...]

Graag wel aan de binnenkant ernaast dan :P
Is dat niet de opdracht van Checo, volgas op de binnenkant van bocht 1 af en pas remmen als ie minstens één zwarte auto raakt? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Oeew ik verwacht nu een hoop excuses in dit topic, van mensen die onterecht volledig uit hun plaat gingen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
ricardo246 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:58:
[...]

Maar ik wel even verder gaan op de inhoud.
Ik lees hier heel veel reacties die vaak puur emotie zijn, terwijl er in dit topic, heel vaak inhoudelijk, technisch goed gereageerd werd. Ik leer hier het meeste over F1.
Het maakt mij niet uit voor wie je bent, maar zo langzamerhand baal ik wel van die emotie reacties zodra het over verstappen gaat.
Ik zie graag feiten. en humor, maar aan je reactie te zien mag dat ook niet.
Als je graag feiten en humor ziet, maak dan geen opmerkingen die geen feit zijn... En geen humor. Olie op het vuur heet dat :+

Eens, technische analyses en goede info kom ik ook voor. Daarom is het niet zo handig om zulke zinnetjes toe te voegen aan het einde. Tenzij je het goed duidelijk maakt dat het een grap is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Als Max op pole stond had ik óók of misschien wel nog meer met samengeknepen billen gezeten: “er kan nog van alles mis gaan, bij de start bijvoorbeeld!!”. Ik heb dan altijd tientallen doemscenario’s in gedachten. :P

Vanaf P3 kan het alleen maar beter worden en 70 rondjes is veel. Een safety car en we beginnen weer van voren af aan. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
groggy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:51:
[...]

Oeew ik verwacht nu een hoop excuses in dit topic, van mensen die onterecht volledig uit hun plaat gingen....
Kijk anders ff de herhaling in de pitstraat, waar iemand extreem langzaam ging rijden met zijn ogen gericht op zijn spiegel.

En nee Max en Red Bull moeten het zichzelf aanrekenen, gewoon niet in die posities komen, en al helemaal niet meedoen met die spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

groggy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:51:
[...]

Hoeze onterecht? Hij staat stil in de pit straat, na de pit exit en ze laten samen weldegelijk een grot gat vallen. Dit kón ook alleen maar omdat alle andere teams ook zo lang wachtte. Dat is waar. Plus, op deze manier (stop en go lewis en Max tot ik geloof 4 maal toe) hadden ze allebei een slechte eerste sector en lewis zijn eigen hotlap was zo slecht dat Max in de derde sector in zijn dirty air kwam, P2 weg.

Dit was overduidelijk wel een spelletje. Weer. Goed dat kan je doen, hij had de banker lap en de omstandigheden waren daar.

een treffende spreuk

Pagina: 1 ... 14 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.