[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
DoeEensGek schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:13:
[...]

Kijk anders ff de herhaling in de pitstraat, waar iemand extreem langzaam ging rijden met zijn ogen gericht op zijn spiegel.

En nee Max en Red Bull moeten het zichzelf aanrekenen, gewoon niet in die posities komen, en al helemaal niet meedoen met die spelletjes.
Omdat Bottas vol in de ankers moet voor een Alpine en er teveel autos te dicht op elkaar zaten? Het was daar gewoon druk.
Het belachelijke was de acceleratie uit de pits en dan bijna stil gaan staan op het rechte stuk, op de racebaan dus.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

werphengel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:11:
Als Max op pole stond had ik óók of misschien wel nog meer met samengeknepen billen gezeten: “er kan nog van alles mis gaan, bij de start bijvoorbeeld!!”. Ik heb dan altijd tientallen doemscenario’s in gedachten. :P

Vanaf P3 kan het alleen maar beter worden en 70 rondjes is veel. Een safety car en we beginnen weer van voren af aan. :)
Op pole kon je er vanachter afgetikt worden, op P3 bij inhalen én van achter. Hoe verder naar voren hoe beter.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
groggy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:51:
[...]

Oeew ik verwacht nu een hoop excuses in dit topic, van mensen die onterecht volledig uit hun plaat gingen....
Ik denk dat Lewis en fans de rest van het seizoen helemaal niet om excuses hoeven te vragen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
pro_6or schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:22:
[...]

Op pole kon je er vanachter afgetikt worden, op P3 bij inhalen én van achter. Hoe verder naar voren hoe beter.
Heb het idee dat Perez meer naar achter kijkt dan naar voren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Waarom staat de quick reply uit?

Anyway, P1 en P2 *O* , op pace, en starten op geel, dus 1 stopper mogelijk. Ben benieuwd, op race pace zit het dicht bij elkaar en de Bulls starten goed.

Inhaalrace voor sainz, die zie ik wel voor Leclerc finishen.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
iichel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:56:
Omdat men weer eens zoutig was :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:41
YouTube: Verstappen shuts down question regarding the Silverstone Incident - ...

_O- max being max

[ Voor 3% gewijzigd door Bastie-88 op 31-07-2021 21:22 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
iichel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:56:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yx8V3zDt/msyp891m3ke71.jpg

Daarom. :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik post m maar even :>

Maar serieus.. dat koppie schudden van Hamilton. Hij had daar gewoon "What he said" moet zeggen, dat was echt briljant geweest. Dit is een beetje lafjes zo :/

[YouTube: Verstappen shuts down question regarding the Silverstone Incident - 2021 Hungarian GP]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:15:
Voor iedereen die overtuigd is dat Hamilton de boel aan het ophouden was zou ik even hier naar kijken en dan even kalmeren en in de spiegel kijken.

https://streamable.com/7jua27
En al had hij het gedaan, it's all in the game...

Was vooral een fout van RB om zo laat de baan op te gaan en dat risico te nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door m0ridin op 31-07-2021 22:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Md_P7TLkaCXb9GPzT79D30l9uSE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hsWA3uTSO8z4DYoTKZA4JoFl.png?f=fotoalbum_large

Van Reddit geplukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witstert
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Is dit het gat met degene voor je, zodra je over de start lijn gaat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Iets bekruipt me dat het wel eens een saaie race morgen kan worden als het mooi weer blijft. Een beetje 2020 HAMBOTVER get in there! Lewis gevoelens :P. Hopelijk zit ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Verbaasd mij niks dat Alonso de enige is met een redelijk normaal gat. Fijne vent.
En net als in Oostenrijk en Monza is Leclerc weer de rat die het voor de rest vernaggelt. Typisch. :)

erutangiS

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De bezem is nog door het topic gegaan, het kan dus zijn dat je post weg is.

De topic warning is bijgewerkt. Wij hopen dan ook als modteam dat het morgen een mooie en spannende race mag worden en dat de sfeer en het fatsoen gewaarborgd blijft in het topic.

De kampioensstrijd is in volle gang gaande, de strijd wordt dan op en naast de baan gevoerd dat is iets wat we al jaren niet meer hebben gezien. Emoties en spanning horen daar uiteraard bij, maar hou het fatsoenlijk en denk even na wat je post dan kunnen we met zijn allen op een prettige manier de race beleven. De quick-reply blijft dan ook in ieder geval uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:13
pro_6or schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:20:
[...]

Hoeze onterecht? Hij staat stil in de pit straat, na de pit exit en ze laten samen weldegelijk een grot gat vallen. Dit kón ook alleen maar omdat alle andere teams ook zo lang wachtte. Dat is waar. Plus, op deze manier (stop en go lewis en Max tot ik geloof 4 maal toe) hadden ze allebei een slechte eerste sector en lewis zijn eigen hotlap was zo slecht dat Max in de derde sector in zijn dirty air kwam, P2 weg.

Dit was overduidelijk wel een spelletje. Weer. Goed dat kan je doen, hij had de banker lap en de omstandigheden waren daar.
Ik heb geen idee wat hij nou in de pitstraat aan het doen was, maar dat soort gekloot zien we continu bij Mercedes, dus zo verbazend is het niet, net zo als het niet verbazend is dat ze er mee weg komen. Tijdens de SC zo langzaam mogelijk gaan om een dubbele pitstop uit te kunnen voeren, na de opwarmronde zo langzaam mogelijk de grid op gaan zodat mensen die voor hun staan enorm lang moeten wachten, en nu weer dit geklooi in de pitstraat. En iedere keer ben ik er toch weer verbaasd over dat het mag...

Wat dat betreft, Mercedes had voor het weekend wel een grote mond over dat RBR de goede naam en sportieve integriteit van Lewis Hamilton aan het besmeuren was, maar wanneer gaat ze (inclusief Lewis Hamilton als onderdeel van dat team) dan stoppen met het zelf besmeuren van die goede naam en sportieve integriteit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

poor Leno schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 21:33:
[...]

Maar serieus.. dat koppie schudden van Hamilton. Hij had daar gewoon "What he said" moet zeggen, dat was echt briljant geweest. Dit is een beetje lafjes zo :/

[YouTube: Verstappen shuts down question regarding the Silverstone Incident - 2021 Hungarian GP]
Wat ik nog het leukste vind is dat direct na de presco...... Verstappen nadat de reporter zich weer verontschuldigende voor het rauwe taalgebruik..... Max tijdens het langslopen reageerde met: Your Welcome!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:31:
Iets bekruipt me dat het wel eens een saaie race morgen kan worden als het mooi weer blijft. Een beetje 2020 HAMBOTVER get in there! Lewis gevoelens :P. Hopelijk zit ik er naast.
Bij die uitslag gaat Hamilton als leider de zomer onderbreking in, ik heb dan een sterke voorkeur voor een gelijke stand of min 1 voor Hamilton.

Maar als ik eerlijk ben zie ik niet direct waardoor Verstappen morgen als 2e de finish over zal gaan, sterker, ik ben een beetje huiverig voor Bottas dit keer. Die zal zijn keutel bij Hamilton wel intrekken maar niet bij Verstappen. Hij heeft wel meer rare capriolen uitgehaald op dat circuit.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
hardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:55:
[...]

Bij die uitslag gaat Hamilton als leider de zomer onderbreking in, ik heb dan een sterke voorkeur voor een gelijke stand of min 1 voor Hamilton.

Maar als ik eerlijk ben zie ik niet direct waardoor Verstappen morgen als 2e de finish over zal gaan, sterker, ik ben een beetje huiverig voor Bottas dit keer. Die zal zijn keutel bij Hamilton wel intrekken maar niet bij Verstappen. Hij heeft wel meer rare capriolen uitgehaald op dat circuit.
Ik denk juist dat Bottas een beetje huiverig is met Max achter hem dit keer, die heeft wel meer rare capriolen uitgehaald op dit circuit.. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Grimmie187 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Ik denk juist dat Bottas een beetje huiverig is met Max achter hem dit keer, die heeft wel meer rare capriolen uitgehaald op dit circuit.. :Y)
Grappig hoor, grimmie. Bottas raakte zowel ham als Lec op het achterwiel de vorige keer. Ja, Max heeft ric er wel eens uitgecrasht. Dat was met vet blokkerende wielen en duidelijk niet met opzet. Gebeurde overigens nadat Kimi Max daar vlak voor van de baan drukte het astroturf op (want Max had zich ruim voor Ricciardo gekwalificeerd). Hield Ric trouwens niet tegen Max de middelvinger te geven. En als Max alleen maar zegt (nadat Ham hem eruit crashte op Silverstone) dat het feesten wel wat minder kan, dan gaan ze al vol in de aanval op hem. Moet Max eigenlijk de vinger geven aan ham of zo. Oh nee, Max geeft niet genoeg respect.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grimmie187 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:02:
[...]
Een drive through agv niet juist handelen achter de safetycar, maar dat deed ie zichzelf aan (toch 4e geworden die race). Raikkonen te kakken zetten, en dat ging zonder straf. Gevolgd door een "sore loser", slechte actie op zijn maatje.

Dus eigenlijk 1x echt de mist in gegaan waar een andere rijder bij betrokken was, toch?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
pro_6or schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:10:
[...]

Grappig hoor, grimmie. Bottas raakte zowel ham als Lec op het achterwiel de vorige keer. Ja, Max heeft ric er wel eens uitgecrasht. Dat was met vet blokkerende wielen en duidelijk niet met opzet. Gebeurde overigens nadat Kimi Max daar vlak voor van de baan drukte het astroturf op (want Max had zich ruim voor Ricciardo gekwalificeerd). Hield Ric trouwens niet tegen Max de middelvinger te geven. En als Max alleen maar zegt (nadat Ham hem eruit crashte op Silverstone) dat het feesten wel wat minder kan, dan gaan ze al vol in de aanval op hem. Moet Max eigenlijk de vinger geven aan ham of zo. Oh nee, Max geeft niet genoeg respect.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:10
Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:31:
Dat zou goed kunnen. Beide teams beginnen op andere banden en zitten daarmee op een andere strategie al is het nog even koffiedik kijken of de hitte een eenstopper toelaat. Zo niet dan kan dat de wedstrijd nog alle kanten op. Denk dat de top morgen in de eerste ronde hun kruit droog gaan houden want er valt met die afwijkende strategieën meer te verliezen dan te winnen in de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Q gemist, RBR op snelheid geklopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Jackson6 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:41:
Ja, maar hij gaat ze morgen bij de start direct voorbij en Hamilton valt uit met een technisch defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hangt een beetje af van met welke bril je dat bekijkt maar Max denkt van wel in ieder geval ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ben wel eens met de conclusie van Ronald.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:44:
[...]

Hangt een beetje af van met welke bril je dat bekijkt maar Max denkt van wel in ieder geval ;)
Tenzij er gekke dingen gebeuren, wordt Max derde achter de Mercedessen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Ondanks de nare nasmaak van de kwalificatie is het raceday *O*

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Olaf Mol miste dat Perez de laatste run van Q3 miste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:56
kraanwagen schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:39:
[...]

Die was te druk met het promoten van een bericht van Jan Lammers. Olav dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

[...]

*knip*
Nee zie tw en voorgaande modbreak.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 01-08-2021 08:01 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:34

Bob Popcorn

Plop!

[...]

Aangezien het Buxton is die de vraag stelt zal het me niks verbazen dat dit een één-tweetje is om er iets sappigs van te maken voor de socials en het Netflix drama :r

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
kraanwagen schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:39:
[...]

Dat viel mij ook op.

Olav miste ook dat Hamilton de paarse tijden van Max een paar seconden later steeds verbeterde. Steeds doorpraten over 'Paars Max' en 'Gaat goed voor Max', terwijl dat door Hamilton al teniet gedaan was.

Doornbos zei na Q2 iets geks over de rode band van Max in Q2. Hij legde het uit als 'een trend die we vaak zien. Op geel beginnen, dan op rood naar buiten om een setje geel uit te sparen.' Terwijl ze op rood naar buiten gaan, om indien nodig niet Q3 te missen. Ze breken het snelle rondje op de gele band dan af, als hun gele band-tijd veilig is of lijkt.
Max gaf in het interview aan dat het team had besloten dat ze qua tijd op het randje zaten en geen risico wilden lopen, maar goed, misschien was dat niet een eerlijk antwoord en willen ze gewoon bewust out-of-sync met MER.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 03:33
Playa del C. schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:58:
[...]

Dat viel mij ook op.

Olav miste ook dat Hamilton de paarse tijden van Max een paar seconden later steeds verbeterde. Steeds doorpraten over 'Paars Max' en 'Gaat goed voor Max', terwijl dat door Hamilton al teniet gedaan was.

Doornbos zei na Q2 iets geks over de rode band van Max in Q2. Hij legde het uit als 'een trend die we vaak zien. Op geel beginnen, dan op rood naar buiten om een setje geel uit te sparen.' Terwijl ze op rood naar buiten gaan, om indien nodig niet Q3 te missen. Ze breken het snelle rondje op de gele band dan af, als hun gele band-tijd veilig is of lijkt.
Max gaf in het interview aan dat het team had besloten dat ze qua tijd op het randje zaten en geen risico wilden lopen, maar goed, misschien was dat niet een eerlijk antwoord en willen ze gewoon bewust out-of-sync met MER.
Ik dacht dat VER één van de laatste over de lijn was in Q2. Volgens mij stonden ze hardstikke veilig....
Denk dat ze inderdaad een andere strategie wilden. Of dat handig is... Gaan we vandaag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7oJMe8XoAYiKIc?format=jpg&name=small

Bijzonder, die boomerang wing op de McLaren

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:56
https://www.gpfans.com/nl...ze-daarop-aan-te-spreken/

Laat het een voorbeeld zijn voor Lammers en de Ziggo crew. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
En wat details van de AT

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7nEy0_X0AEjxFk?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7nEynWWUAUdRoS?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 03:33
Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:18:
[Afbeelding]

Bijzonder, die boomerang wing op de McLaren
Snap het wel.... Met een Aussie in je team is een boomerang wel toepasselijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat staat er nu in zo'n artikel?
Beetje bij elkaar geraapte sensatie zoek dingetjes waarvan je maar moet afvragen of het werkelijk zo gezegd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11
Allemachtig wat een wishbones. Vergelijk ze eens met die iele stangetjes uit de jaren 90. Zal dat extra stevigheid zijn om de fratsen van Tsunoda beter te overleven? Of zijn ze wat anders van plan >:)

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenTheStig op 01-08-2021 08:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Goeiemorgen Racedag! *O*

Hier weer een nieuwe 'Auto vs F1' drag race, voor de leuk en om je dag alvast op te warmen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
Het heeft vannacht geregend. Baan is schoongespoeld. Voordeel voor VER
en PER bij de start met de rode band t.o.v. MER op geel.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

JeroenTheStig schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:36:
[...]

Allemachtig wat een wishbones. Vergelijk ze eens met die iele stangetjes uit de jaren 90. Zal dat extra stevigheid zijn om de fratsen van Tsunoda beter te overleven? Of zijn ze wat anders van plan >:)
I see what you did there :9

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

Bloodclot

Jawier!

hansvk schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:45:
Het heeft vannacht geregend. Baan is schoongespoeld. Voordeel voor VER
en PER bij de start met de rode band t.o.v. MER op geel.
Het wordt loei warm.. rode bandjes gaan maar een paar ronden mee. Max (en perez) moet er in de eerste paar ronden bij. Anders is het pitten in ronde 5-8.

Grote gok, heb helaas geen tijd gehad om hele topic door te lezen. waarom op rood starten? Op geel kan hij q3 toch makkelijk halen? Misschien setje geel bewaren en gokken op een goede banden strategie om mercedes te pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:51:
[...]

Het wordt loei warm.. rode bandjes gaan maar een paar ronden mee. Max (en perez) moet er in de eerste paar ronden bij. Anders is het pitten in ronde 5-8.

Grote gok, heb helaas geen tijd gehad om hele topic door te lezen. waarom op rood starten? Op geel kan hij q3 toch makkelijk halen? Misschien setje geel bewaren en gokken op een goede banden strategie om mercedes te pakken?
RB dacht dat VER anders q3 niet haalde. Achteraf onnodig.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11
poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:44:
Goeiemorgen Racedag! *O*

Hier weer een nieuwe 'Auto vs F1' drag race, voor de leuk en om je dag alvast op te warmen :7

[YouTube: F1 Car v 1200hp Lamborghini v 1300hp GT-R NISMO: DRAG RACE]
Ik wist niet dat de Red Bull van die tijd een stuk of 12 versnellingen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

RB dacht dat VER anders q3 niet haalde. Achteraf onnodig.
VER anders 10e in Q2.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:44:
Goeiemorgen Racedag! *O*

[YouTube: F1 Car v 1200hp Lamborghini v 1300hp GT-R NISMO: DRAG RACE]
Veel oude F1 auto's zijn imho tijdloos qua design maar de auto's uit die periode zijn niet echt 'mooi' oud geworden zeg.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Jammer dat VER geen 2e run op geel deed net al Bottas. De baan werd een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

Voldoende toch?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Pierre schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:08:
Ondanks de nare nasmaak van de kwalificatie is het raceday *O*
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen achter Hami bleef hangen en er niet hard voorbij ging, ga jij maar weer wachten tot er een gat van 8 seconden komt. Als ie het echt smerig had willen spelen had ie er wel voor gezorgd dat Verstappen ook geen ronde had kunnen rijden.
Over Perez: dat is het risico als je als laatste gaat proberen, met een gele vlag was je ook de Sjaak geweest.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hebben een bak regen te verwerken gehad vannacht, flink onweer en plensbuien; dus de baan zal er momenteel anders bij liggen.

nu miezert het nog een beetje, rest van de dag blijft het bewolkt 🌥 volgens weer meneer. Kansje op wat druppels, gedurende de dag.

Momenteel is het hier nog bewolkt, maar als in de verte kijk zie alweer de opklaringen. Die temperaturen van afgelopen week zullen we (gelukkig) niet meer halen.

Dus de bandjes zullen het we we beter gaan doen, misschien klein voordeeltje voor Max. Hoewel die soft band met high fuel load er wel rap aan zullen gaan. Helaas niet gewenste prognose voor Max qua strategie. Ach we gaan het zien.

We hebben een echte WK strijd zoals nooit eerder gezien (hoop alleen niet dat we eind van seizoen terug kijken en zeggen; Silverstone heeft het beslist) gelukkig nog voldoende races te gaan

//edit; ben even bovenop dak gaan staan (mooi uitzicht Budapest) die eerdere opklaringen zijn inmiddels ook wolken geworden. Lastig in te schatten afstand richting circuit, maar als dit blijft hangen krijgen we natte race

Momenteel was wel een stopwoordje :X

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 01-08-2021 09:33 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

MeNTaL_TO schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:14:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom iedereen achter Hami bleef hangen en er niet hard voorbij ging, ga jij maar weer wachten tot er een gat van 8 seconden komt. Als ie het echt smerig had willen spelen had ie er wel voor gezorgd dat Verstappen ook geen ronde had kunnen rijden.
Over Perez: dat is het risico als je als laatste gaat proberen, met een gele vlag was je ook de Sjaak geweest.
Waarom doet iedereen alsof Hamilton een truc heeft uitgehaald? Hij hield gewoon een normaal gat naar bottas die een normaal gat hield naar degene voor hem.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
iichel schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:18:
[...]

Waarom doet iedereen alsof Hamilton een truc heeft uitgehaald? Hij hield gewoon een normaal gat naar bottas die een normaal gat hield naar degene voor hem.
Het werd overduidelijk op die manier in de media gemonteerd en zo besproken. Vanaf thuis leek het op het moment ook totaal alsof HAM enorm lullig bezig was.

Achteraf lijkt het totaal geen kwade opzet en uitvoering, maar de grote massa krijgt die details niet mee.

Het is voor de kijkcijfers, het grote geld en voor het mediacircus veel interessanter om de rel tussen de twee topcoureurs uit te vergroten. En dat werkt, want de kijkers genieten dit seizoen elk raceweekend meer en meer en het onderwerp is hot op allerlei kanalen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Eens - maar … dat “getreuzel” begon al in de pits

Nog meer regen ☔️

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5z9FMS75j8IUinUfuuUIRBbnxww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ex7FCraNZGnBpIabLcpzfvUC.jpg?f=fotoalbum_large

Kruisje is circuit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf5zB-W7tJR2KTBHCslfBR2Oa4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNm01Umdpo32kJhho0P06gfE.jpg?f=fotoalbum_large

Update uurtje later; klaart al weer op - eindelijk wind 💨 na week bakken met 30+ gr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQH_BxbD2UZWv14zEct14b7eO9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cmI7zDF9bwtg49dyoLefke3.jpg?f=fotoalbum_large

nu ontbijten en klaar maken voor de trip

Weer meneer geeft ook aan dat opklaart, wel wat bewolking, maar zal geen 35gr worden vandaag *O*

De buienradar die hier altijd gebruik: http://www.radareu.cz/ (tip)

[ Voor 81% gewijzigd door himlims_ op 01-08-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Dat denk ik ook niet, bedoel, het is al vaker gebeurt dat iedereen bij de Q staat te wachten om te starten, nu rijdt Hami een keer vooraan, maar het zijn vaak genoeg ook anderen geweest. Maar gezien Silverstone denkt iedereen nu dat Hami een spelletje aan het spelen is (wat niet het geval was, want dan had ie er wel voor gezorgd dat Ver ook geen ronde had kunnen rijden).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

himlims_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:35:
[...]

[Afbeelding]
Dat viel mij gister ook op ja. Erg langzaam in de pits.
[YouTube: Lewis Hamilton's mind game, blocking Verstappen in pitlane | Hungarian GP Qualification]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
[...]

En reken maar dat ze bij strategy crew gewoon een indicator hebben die aangeeft of ze nog “safe” zitten en met hoeveel seconden, het is zo doorzichtig :r

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
MeNTaL_TO schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:14:
[...]

Verder snap ik nog steeds niet waarom je echt gaat wachten tot de laatste seconde om naar buiten te gaan, met alle risico's van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Zou er kans zijn dat ze moeten starten op Intermediates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Ik zit al tijdje te zoeken, maar kan geen overzicht vinden van de grid+bandenstart. Ook niet bij de pinned posts hier.

Ik kan ook geen overzicht vinden van de beschikbare banden voor de race.

Heb twitter/f1.com/Reddit al wat langs gezocht. Ik zie alleen maar start opstellingen.

Zal vast ergens staan maar heb voorlopig geen tijd meer om verder te zoeken, vandaar mijn vraag. Zou iemand ze kunnen posten + bron zodat ik het in het vervolg beter kan opzoeken.

Ik ben erg danbaar voor degene net de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

[...]

Nog meer regen ☔️

[Afbeelding]

Kruisje is circuit
[Afbeelding]
Dat is vanochtend?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Volgens de voorspelling zou het een paar uur voor de start droog zijn en rond de 30 graden dus dat asfalt droogt wel.

Maar rond 16u?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNZ6vu6pskU-SO1cBq6K6-mxiLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pzZCLzILKI3S4tY0YrfjZjKd.jpg?f=fotoalbum_large

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Sir_Lion schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:00:
Zou er kans zijn dat ze moeten starten op Intermediates?
F3 rijdt rond op slicks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jammer. Lijkt me leuker als er op intermediates gestart moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:01:
Ik zit al tijdje te zoeken, maar kan geen overzicht vinden van de grid+bandenstart. Ook niet bij de pinned posts hier.

Ik kan ook geen overzicht vinden van de beschikbare banden voor de race.

Heb twitter/f1.com/Reddit al wat langs gezocht. Ik zie alleen maar start opstellingen.

Zal vast ergens staan maar heb voorlopig geen tijd meer om verder te zoeken, vandaar mijn vraag. Zou iemand ze kunnen posten + bron zodat ik het in het vervolg beter kan opzoeken.

Ik ben erg danbaar voor degene net de informatie!
https://www.reddit.com/r/...op_10_for_tomorrows_race/

en

https://www.reddit.com/r/...grand_prix_starting_grid/

[ Voor 6% gewijzigd door ericafterdark op 01-08-2021 10:09 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timestamp van post, is foto moment (-2min) langzaam komt zonnetje vanuit de tegenovergestelde richting opzetten. Maar nog wel veel wolken, miezert nog wat. In verte hoor nog onweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zal wel droog blijven. Geen overtuigende voorspellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9EGGW14LGVqXzDtK6f6QKhGLVX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QICMVIHoldCiOviouW3vyppS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Dat was gister wat je net zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

TinusTegengas schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:11:
[...]

Dat was gister wat je net zag :P
:X my bad, lange nacht (spa 24 uur voor GT3)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

iichel schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:13:
[...]

:X my bad, lange nacht (spa 24 uur voor GT3)
NVM. Was ook niet live |:(

[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 01-08-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:18
Waah schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:11:
[...]

Ik dacht dat VER één van de laatste over de lijn was in Q2. Volgens mij stonden ze hardstikke veilig....
Denk dat ze inderdaad een andere strategie wilden. Of dat handig is... Gaan we vandaag zien.
Nee totaal niet als laatste over de finish, eerder een beetje midfield.
Ze durfde het (begrijpelijk) niet aan, er kwam nog een hele meute de finish over en ze wisten niet of ze allemaal boven VER zouden eindigen, achteraf blijkt het net genoeg te zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Waah schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:11:
[...]

Overduidelijk. Het toneelstukje van Max was ook doorzichtig.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Dankje! Ik zal straks nog even de beschikbare banden opzoeken.

De rest ook op rood. Als max er niet voorbij kan, eventueel undercut proberen. En voor driestopper gaan. Ben benieuwd of Mercedes dan gaat reageren op max als die vroeg naar binnen gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:21
pro_6or schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:24:
[...]

Als je met poep in je ogen hebt zitten kijken wel ja, ze moesten daar wel gewoon die lap afmaken, want anders was het gewoon een enorm risico geweest. Dat hij uiteindelijk #10 was geweest, terwijl #11 ook op minder dan een tiende zat... Tsjah, dat lijken velen even te negeren. Dit was overduidelijk puur uit noodzaak. Da's dan jammer, zeker als je ook nog eens P3 qualified in Q3. Hopen op een goede start is nu het enige wat je kan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

pro_6or schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:24:
[...]

De hele houding van Max heeft me nog aan het denken gezet. Valt niemand het op? Zo braaf en ingetogen met “het is wat het is” na zo’n crash 2 weken terug. Nu er niet voor zitten in de quali. Vond het bijzonder om te zien, hoe rustig en met een soort glimlach ie bij veel interviews stond te praten alsof er niets aan de hand is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

MeNTaL_TO schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 09:39:
[...]

Dat denk ik ook niet, bedoel, het is al vaker gebeurt dat iedereen bij de Q staat te wachten om te starten, nu rijdt Hami een keer vooraan, maar het zijn vaak genoeg ook anderen geweest. Maar gezien Silverstone denkt iedereen nu dat Hami een spelletje aan het spelen is (wat niet het geval was, want dan had ie er wel voor gezorgd dat Ver ook geen ronde had kunnen rijden).
Je moet welhaast blind zijn om niet te zien dat exact dat het geval was. Stoppen in de pit, stoppen in de pit exit. 4 x keihard accelereren tijdens de outlap wanneer Max er voor probeert te komen. Max geel in de eerste sector want banden zijn niet goed op temp. Dan alsnog groen in sector 2 en dan Lewis die 2.4 seconde langzamer is dan zijn pole lap zodat Max in sector 3 in zijn dirty Air komt. Geen P2 voor Max op de rode banden. Anders had Max de dragrace naar bocht 1 kunnen winnen. Nu staat hij op P3. Was cruciaal voor Lewis.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 13-09 15:00
TinusTegengas schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Ze rijden nu ook op slicks iig
je bedoeld de herhaling van gisteren, race 3 begint pas nu en het is full wet. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nog steeds regen bij de F3, starten op regenbanden en achter de safetycar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

pilskes schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:44:
Nog steeds regen bij de F3, starten op regenbanden en achter de safetycar
Daar hebben we dit topic voor Algemeen race topic Deel 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Catmandos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

je bedoeld de herhaling van gisteren, race 3 begint pas nu en het is full wet. ;)
Ik zag het ja 8)7 |:(

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Nou ja het is gewoon een interessante mededeling over de baan condities met betrekking tot de race van vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001

Distortion

Bottle to Throttle

nou ja zeg....

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou de baan is qua grip helemaal terug bij af en we zagen hoe snel deze baan verbeterde tijdens sessies. Potentieel voordeel voor de mensen die op soft starten. Bij een natte start ligt het helemaal open.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Hé wat vervelend die regen. Daardoor verremt perez zich zomaar tegen Hamilton aan :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Player1S schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:53:
Hé wat vervelend die regen. Daardoor verremt perez zich zomaar tegen Hamilton aan :+
Ai! Daardoor moet bottas ontwijken en crashed tegen max aan. Nu krijg je een race waar 14 racers strijden voor een podiumplek, wat vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:00:
[...]

Ai! Daardoor moet bottas ontwijken en crashed tegen max aan. Nu krijg je een race waar 14 racers strijden voor een podiumplek, wat vervelend!
14. I see what you did there

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Verstappen heeft toch een nieuwe motor moeten steken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWaiHC-DRTaz25AJav3huQDoxRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KIrydWMPqNbNCGcFeiXvngWD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Maurice079 op 01-08-2021 11:13 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dit is wel shit. Hopen dat ze het euvel bij het silverstone blok kunnen verhelpen, want bij blok 4 is het gridstraf, en het seizoen is nog lang…

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrOleo
Chiron schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:14:
Dit is wel shit. Hopen dat ze het euvel bij het silverstone blok kunnen verhelpen, want bij blok 4 is het gridstraf, en het seizoen is nog lang…
Goed dat ze het nu vinden ipv later vanmiddag een DNF. Laat ze die penalty nu maar gewoon pakken en niet meer er mee gokken.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
MrOleo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:20:
[...]

Goed dat ze het nu vinden ipv later vanmiddag een DNF. Laat ze die penalty nu maar gewoon pakken en niet meer er mee gokken.
Ze hebben nu geen penalty, die komt later dit seizoen als ze nog een vierde blok nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
Chiron schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

Ze hebben nu geen penalty, die komt later dit seizoen als ze nog een vierde blok nodig hebben.
Klopt, maar als die PU vandaag tijdens de race het licht geeft ben je verder van huis ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Alles overwegend denk ik dat we naar een zeer saaie race gaan kijken. HAM die met twee vingers in zijn neus wegrijdt. VER mag hopen dat hij BOT pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Zingo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Klopt, maar als die PU vandaag tijdens de race het licht geeft ben je verder van huis ;-)
Niet persé, ze hebben nog twee motoren dan in de poule, tenzij de SS motor niet meer bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

hansvk schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:32:
[...]

Niet persé, ze hebben nog twee motoren dan in de poule, tenzij de SS motor niet meer bruikbaar is.
Inderdaad, tijdens pitstop Even motor vervangen en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

NoahAmber schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:29:
Alles overwegend denk ik dat we naar een zeer saaie race gaan kijken. HAM die met twee vingers in zijn neus wegrijdt. VER mag hopen dat hij BOT pakt.
Dat denk ik niet.

Max zijn eerste rondje in Q3 zat hij in verkeer (erg dicht achter leclerc) en zijn tweede rondje ging iedereen weer heel laat naar buiten (liet leclerc ook weer een giga gat vallen) en kon Hamilton dus de twee bulls hun rondje onmogelijk maken. Maar anders had Max er echt wel bij gezeten. Vandaag is inhalen moeilijk, ze hebben een strategie optie maar de start zal wel belangrijk zijn. Hamilton gaat honderd procent het tempo drukken zodat Max bij een vroege stop in verkeer komt. Verder ben ik enorm bang voor de volgende Hamilton wheel touch. Wat houd hem tegen?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
NoahAmber schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:29:
Ik ben er ook bang voor, als er niks geks gebeurt krijgen we weer eens een optocht te zien. Is ook vrij lastig inhalen hier dus hoop dat het weer nog iets kan brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Maurice079 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:12:
Verstappen heeft toch een nieuwe motor moeten steken:
[Afbeelding]
Ja hoor, daar gaan we weer. Waarom hebben ze nou niet de andere motor gepakt en deze crash motor afgeschreven of alleen gebruikt voor de vrije training.

Het lijken af en toe wel beginnelingen in de sport.
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.