[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:
  • 132.300 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Tomcatter_31 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

No nonsense en niet sugarcoaten ok, maar ook niet altijd even handig. Dat hij nu roept tegen de media dat ze op moeten houden over Silverstone, prima, helemaal terecht. Maar andere keren is zijn directheid niet altijd even handig. Dat Jos roept dat Toto niet meer hoeft te bellen.... of al zijn commentaar richting Renault toen ze nog met die motoren reden bij Red Bull en ook richting Ferrari na wat incidenten...carriere technisch is dat niet altijd even slim. tenzij je van plan bent je hele loopbaan bij Red Bull te blijven... maar je kan die jongens nog wel eens nodig gaan hebben in de toekomst.
Wat hebben vermeende uitspraken van Jos met Max te maken? Je relaas raakt kant nog wal.
Bovendien heeft Jos ook nog eens ontkent dat ie dat ooit gezegd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-01 22:49

ACID-dude

Make More Music!

Melantrix schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 06:59:
[...]

Sorry hoor maar kap er gewoon mee om de racisme kaart te trekken tegenover iedereen die negatief is tegenover Hamilton.

Mensen kunnen ook gewoon acties veroordelen zonder te kijken naar huidskleur. Of hij nou blank is of een andere kleur, er zijn genoeg redenen te benoemen dat hij niet in positief daglicht staat.

Dat er dan wel/niet boe geroepen mag worden is een andere discussie, maar racisme heeft er niks mee te maken.
Je hoeft je niet te verontschuldigen. Je mening mag er zijn. Bovendien zijn een boel tweakers die zich kennelijk kunnen vinden in je zwart-wit (sorry..) houding ten opzichte van het 'trekken van een racismekaart'.

Volgens mij is iets meer nuance op zijn plaats. Er zijn m.i. al veel langer legio redenen om niet blij te zijn met HAM, echter resulteerde dat nooit (?) in boegeroep. Nu wel en valt het samen met ander onprettig gedrag door fans. Dat maakt het voor mij niet 100% te scheiden en had daarom liever gezien dat de fans zich van een wat verdraagzamere (sportief or otherwise) kant hadden laten zien.

Jij claimt dat racisme niks/nooit met boe roepen te maken heeft. Ik denk dat je er daar naast zit. Dus ja, natuurlijk moet boe roepen kunnen, maar specifiek in deze situatie, onder deze omstandigheden had ik het liever niet gezien. Volgende race beter qua resultaat hopelijk, maar ik heb lang niet zo'n enerverende wedstrijd meegemaakt :)F

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Edd

boxlessness schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:19:
Anyways...
Mijn vrouw heeft de bank weer een stukje meer afgebroken tijdens de race gisteren. Het houdt niet op, niet vanzelf...
Wat een contrast aan pech/mazzel tussen VER en HAM. Hoort er natuurlijk bij, maar vind het wel zuur voor VER en RB, en jammer dat de dominantie van Mercedes nog niet gebroken wordt op deze manier :-(
Kleine tip voor je.. Ik zou even wachten met een nieuwe bank/interieur kopen tot het seizoen is afgelopen. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Mel33 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Max is ons al voor, schouder kneepjes voor Alonso
https://vm.tiktok.com/ZMd3DGJEk/
ALO naar RBR. Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tomcatter_31 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

No nonsense en niet sugarcoaten ok, maar ook niet altijd even handig. Dat hij nu roept tegen de media dat ze op moeten houden over Silverstone, prima, helemaal terecht. Maar andere keren is zijn directheid niet altijd even handig. Dat Jos roept dat Toto niet meer hoeft te bellen.... of al zijn commentaar richting Renault toen ze nog met die motoren reden bij Red Bull en ook richting Ferrari na wat incidenten...carriere technisch is dat niet altijd even slim. tenzij je van plan bent je hele loopbaan bij Red Bull te blijven... maar je kan die jongens nog wel eens nodig gaan hebben in de toekomst.
ferrari en alpine hoeft max denk ik niet meer aan te kloppen :X en wie weet hoe de kaarten er volgend termijn bij liggen? zelf heb ik verwachting van Ferrari en Mclaren hoog zitten.

het fucking bij een perconferentie vind ik misplaatst; het is een 'familie' sport. Denk dat menig tweaker hier vroeger op de bank met Paps de F1 gekeken heeft. Nu zijn we in nederland niet vies van een scheldpartijtje meer of minder, maar praktisch halve wereld is dat wel. Was gewoon verkeerde woordkeuze. Het bekende 'verstappen'-temperament

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58
ACID-dude schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:46:
[...]

Je hoeft je niet te verontschuldigen. Je mening mag er zijn. Bovendien zijn een boel tweakers die zich kennelijk kunnen vinden in je zwart-wit (sorry..) houding ten opzichte van het 'trekken van een racismekaart'.

Volgens mij is iets meer nuance op zijn plaats. Er zijn m.i. al veel langer legio redenen om niet blij te zijn met HAM, echter resulteerde dat nooit (?) in boegeroep. Nu wel en valt het samen met ander onprettig gedrag door fans. Dat maakt het voor mij niet 100% te scheiden en had daarom liever gezien dat de fans zich van een wat verdraagzamere (sportief or otherwise) kant hadden laten zien.

Jij claimt dat racisme niks/nooit met boe roepen te maken heeft. Ik denk dat je er daar naast zit. Dus ja, natuurlijk moet boe roepen kunnen, maar specifiek in deze situatie, onder deze omstandigheden had ik het liever niet gezien. Volgende race beter qua resultaat hopelijk, maar ik heb lang niet zo'n enerverende wedstrijd meegemaakt :)F
Nuance is er natuurlijk altijd. Ik claim niet dat het nooit iets ermee te maken heeft. laten we wel wezen, er zullen er vast een paar tussen staan die het roepen vanwege z'n huidskleur. Maar de massa? Nee dat zeker niet, en dat is misschien de nuance die ik mis in jouw reactie. Waarom heeft het wél met racisme te maken? Er zijn genoeg redenen te bedenken dat de fans (on)terecht boe roepen tegen hamilton. Maar blijkbaar is de hoofdreden racisme en dáár wordt ik moe van.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

het fucking bij een perconferentie vind ik misplaatst; het is een 'familie' sport. Denk dat menig tweaker hier vroeger op de bank met Paps de F1 gekeken heeft. Nu zijn we in nederland niet vies van een scheldpartijtje meer of minder, maar praktisch halve wereld is dat wel. Was gewoon verkeerde woordkeuze. Het bekende 'verstappen'-temperament
Wat een geleuter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat is er aan de hand met F1?
Hamilton wint niet alles.
Vettel gedraagt zich niet als een arrogante kwal.
Verstappen heeft 0 strafpunten.
Ferrari heeft sympathieke coureurs.
Alonso kiest voor het team.
Twee Williams in de punten.
Kimmi.

:)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

himlims_ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

ferrari en alpine hoeft max denk ik niet meer aan te kloppen :X en wie weet hoe de kaarten er volgend termijn bij liggen? zelf heb ik verwachting van Ferrari en Mclaren hoog zitten.
Ik zie het niet gebeuren, maar ik denk dat als Max een belletje doet naar willekeurig welk team dat ie gewoon terecht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Ja, ik ga dit topic uit haar lijden verlossen...
De sfeer is hier om te snijden, de verwijten vliegen over en weer en normale discussie lijkt allang niet meer mogelijk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.