[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.088 views

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteur:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:24

nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFETuHVubVZDFRA8AXnYwLQB/full.jpg

Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 11

11. Magyar nagydíj
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/m2YAVTsb1eKtUUaAmtrg3HYi/full.jpg

Data

vr 30 Jul
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png11:30(11:30) Local Time
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00) Local Time
za 31 Jul
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png12:00(12:00) Local Time
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00) Local Time
zo 1 Aug
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00)
 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png=NL-tijdCircuit tijd

Circuit

Circuit:Hungaro Ring
Lengte:4381 m
Aantal Ronden:70
Race Afstand:306.630 km
Ronde record:1:16.627 - Lewis Hamilton (2020)

Vorige Race

Datum:19 juli 2020
Winnaar:Lewis Hamilton (Mercedes)
Race tijd:1:36:12.473
2e & 3e Plaats:VER, BOT
Pole:1:13.447 - Lewis Hamilton (Mercedes)
Snelste Ronde:1:16.627 - Lewis Hamilton (Mercedes)
LinksFormula1.com

Wikipedia

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Er zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij Regen (zie onder @pinda powerrr ).

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.
De top 10 van Q2 moet de race starten op de banden waarmee ze in Q2 hun snelste ronde hebben neergezet. Iedereen die buiten die top 10 kwalificeert heeft vrije keuze voor de start van de GP (mits aan het einde van de race voldaan kan worden aan de 2 verschillende compounds en verplichte bandenset regels**)
Eventuele gridstraffen zijn niet van invloed op de startband van Q2 top10 rijders. Ook met een gridstraf moeten zij starten op de in Q2 gebruikte band.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYT4ppCuqXS2gtHQanrwVrggTF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LTbL5zNR305DRpBS3C6JB7G.jpg?f=fotoalbum_large
Regen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O24ymdL4iWrFqhXceMApRQRE/full.jpg
  • Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

GP topic 2021 - 11-juli-2021 - nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuUesLc4PirUdmz4UDMnN7n12Is=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0kMNxARMxKNhe9fzJWKvoIRE.png?f=fotoalbum_large

HAM versus VER

Race 1:1 - 0 - (P1 -- P2) 25 - 18
Race 2:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 44 - 43
Race 3:1 - 0 - (P1 -- P2) 69 - 61
Race 4:1 - 0 - (P1 -- P2+FL) 94 - 80
Race 5:0 - 1 - (P7+FL -- P1) 101 - 105
Race 6:0 - 0 - (P16 -- DNF+FL) 101 - 105
Race 7:0 - 1 - (P2 -- P1+FL) 119 - 131
Race 8:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 138 - 156
Race 9:0 - 1 - (P4 -- P1+FL) 150 - 182

HAM3xP1 ,3xP2 , 1xP4, 1xP7, 1xP15
VER5xP1 ,3xP2 ,1xDNF

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7N29xoX0AAoil4?format=jpg&name=large

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 13:15

JB

Cédric roelt!

*O*

Mercedes is alweer aan het downplayen. Ik weet niet zo goed wat ik nog moet geloven van die club. Hopelijk kan Max goede zaken doen en houd ie zijn koppie erbij.

https://www.formula1.com/...ZMaMYQznscFhxKJBvugn.html

[ Voor 27% gewijzigd door JB op 27-07-2021 08:05 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:11
JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:05:
*O*

Mercedes is alweer aan het downplayen. Ik weet niet zo goed wat ik nog moet geloven van die club. Hopelijk kan Max goede zaken doen en houd ie zijn koppie erbij.

Meestal als Mercedes gaat downplayen ... dan weet je dat er serieuze performance uit de auto gaat komen.
Ik houd mijn hart vast. :|

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:09:
[...]

Meestal als Mercedes gaat downplayen ... dan weet je dat er serieuze performance uit de auto gaat komen.
Ik houd mijn hart vast. :|
"0.8 seconds, where is that coming from?" :z :O

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-05 11:39

TrekDr0p

QR niet scannen

Hopelijk kunnen we nu een fijne race tegemoet gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:10
DonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:08:
[...]

Je maakt er wel een rommeltje van hahaha

Maar desalnietemin .. de luie F1 fan in mij is je wel heel erg dankbaar! _/-\o_
Je bent getagged toch :P Dus als het goed is maakt het niet uit hoe de post er uit ziet :P
Ik dacht laat ik he eens bundelen ipv van zo'n lange lijst haha

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
Jasphur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
[...]

Je bent getagged toch :P Dus als het goed is maakt het niet uit hoe de post er uit ziet :P
Zeker zeker.. ik bedank je ook toch? No offence!! O+

*sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TrekDr0p schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
Hopelijk kunnen we nu een fijne race tegemoet gaan.
Zullen ze Max en Lewis bij elkaar zetten donderdag? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Thanks mannen voor de nieuwe topic en de tag! d:)b

Hopelijk na de komende race weer andere/leukere discussies ipv wie er fout was…

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
RACEWEEK! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5hqbod.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 23:24
Hé zeg, die tabel, grafiek met de WDC stand klopt toch helemaal niet?

* nachtnet zit op de camping, dus mag iemand anders de juiste uit het vorige GP topic kopiëren en plakken. 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:05:
*O*

En Horner is aan het hypen:

https://www.formula1.com/...bC3pDYAoHV5cPJSJm5Xj.html
Red Bull Team Principal Christian Horner has maintained that Lewis Hamilton was the “aggressor” in the Silverstone clash that saw Max Verstappen retire from the British Grand Prix on Lap 1, and says the emergence of the Dutchman as a genuine title contender means the seven-time champion has finally "met his match" after years of F1 dominance.
“I would like to make it clear. This was an on-track incident between two of the best drivers in the world. At the point in time when you have a driver in hospital and the extent of any injuries have not yet been made clear, your car has been written off and the stewards have penalised the driver seen to be responsible, it is natural that emotion comes into play, for all involved, whether you feel wronged or victorious.”

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-07-2021 08:35 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Race week! * Bensimpel doet een dansje :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:03
*O* *O* *O* *O* RACEWEEK!!!
Ik ben heel benieuwd hoe Hamilton gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 11-05 10:29
Raceweek! :*) *O* :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:21

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

streamnl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:26:
Thanks mannen voor de nieuwe topic en de tag! d:)b

Hopelijk na de komende race weer andere/leukere discussies ipv wie er fout was…
Tuurlijk niet. Als Max niet wint zondag is dat omdat zijn auto twee weken eerder door Lewis in de prak is gereden/Max last heeft/Lewis weer mazzel met een rode vlag etc - als Max wel wint dan is het dat dat voordeel nog komen gaat/de baan Mercedes niet ligt/etc.

Het zou leuk zijn als Bottas nu eens echt tegenstand aan Lewis geeft, maar helaas, dat zit er echt niet in.

Thanks @Jasphur - maar ik mis @basvn wel.

Hopelijk komt de plank wel deze week. Vast wat suggesties: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hongaarse_keuken.

And of course, we'll need @f1bythenumbers for graphs.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:59
Present, ik hoop op sportieve revanche van VER en dat PER er weer eens een keer bij zit voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00

Soggney

Zeekomkommer

@DaniëlWW2 De grafiek tussen HAM en VER lijkt niet up to date.

[ Voor 12% gewijzigd door Soggney op 27-07-2021 08:43 . Reden: verkeerde ping ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:59
Ben benieuwd hoe Max zijn auto het gaat houden/doen.
Hoop er nog iets van mee te kunnen krijgen dit weekend aangezien ik andere verplichtingen heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

Reinier

\o/

nachtnet schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:33:
Hé zeg, die tabel, grafiek met de WDC stand klopt toch helemaal niet?
Race 10 ontbreekt alleen denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
Plenkske schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:42:
Present, ik hoop op sportieve revanche van VER en dat PER er weer eens een keer bij zit voorin.
PER kan me eigenlijk niet zo boeien.. ja om zijn ding te doen en Mercedes een beetje op afstand te houden.
Zou veel liever zien dat RUS een puntje pakt en Norris op het podium. Ook RIC mag wel een podium pakken.. gewoon om te laten zien dat hij het nog kan (en wellicht een confidence boost voor hemzelf)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:50
Ik vrees wel voor Hongarije, met name omdat er altijd veel verwacht wordt van RB in aanloop naar de race maar RB hier de afgelopen 6 jaar niet meer heeft weten te winnen. De afgelopen jaren zat Max wel dichtbij, maar was het niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 13:35
Eens kijken of de heren met hernieuwde focus kunnen rijden dit weekend, hopelijk net zo hard maar zonder brokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Martinspire

Awesomeness

Ben benieuwd of er nog 1 van de Britse pundits gaat terugkomen op zijn Racing Incident standpunt na aanleiding van meer beelden en data.

Maar goed, als er niets raars gebeurd zou dit een Red Bull baan moeten zijn. De vraag is verder of een team als Ferrari of Williams nog mee kan komen en wat leuks kan doen dit weekend.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Martinspire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:04:
Ben benieuwd of er nog 1 van de Britse pundits gaat terugkomen op zijn Racing Incident standpunt na aanleiding van meer beelden en data.

Maar goed, als er niets raars gebeurd zou dit een Red Bull baan moeten zijn. De vraag is verder of een team als Ferrari of Williams nog mee kan komen en wat leuks kan doen dit weekend.
Williams? McLaren denk ik?

Ben ook wel benieuwd hoe die teams aanhaken, want in Silverstone was het me ook weer niet geheel duidelijk of MER wederom een toneelspel speelde of echt niet goed aangehaakt kwam bij FER tot net voor het einde.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:18
Hopelijk kan Max flink revanche nemen. Ik wens Hamilton niet direct een uitvalbeurt toe, maar winst voor Max en geen podium voor Hamilton zou wat mij betreft wel mogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:42:
De RBR auto's gaan over het algemeen best prima op dit baantje, dus aan de auto zelf zal het niet liggen. Mooie kans voor PER om zichzelf weer te laten zien inderdaad.

Al verwacht ik wel dat de rivaliteit verder op het spits gedreven gaat worden, inhalen is hier lastig, dus dat betekend ook dat de kans op contact groter is.
JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
Aangezien inhalen lastig is, kan het denk ik best leuk worden als een Williams voor de veraindering niet achteraan start.
Ben ook wel benieuwd hoe die teams aanhaken, want in Silverstone was het me ook weer niet geheel duidelijk of MER wederom een toneelspel speelde of echt niet goed aangehaakt kwam bij FER tot net voor het einde.
Wanneer de MER achter andere auto's in dirty air rijdt, is de auto helemaal zo snel niet meer. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2021 09:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Hopelijk kan Max flink revanche nemen. Ik wens Hamilton niet direct een uitvalbeurt toe, maar winst voor Max en geen podium voor Hamilton zou wat mij betreft wel mogen.
Mee eens, het doet alleen maar meer zeer bij Merc als ze clean verslagen worden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B-Real
G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Mee eens, het doet alleen maar meer zeer bij Merc als ze clean verslagen worden.
Exact. Gewoon keihard in elk sessie om hun oren gereden worden met hopelijk wat foutjes van Hamilton onder druk. Dat is doet het meeste pijn :P

Maar een keihard gevecht, zoals het in Silverstone ook van start ging is ook gaaf. Twee wereldtoppers die geen centimeter ruimte geven, maar dan wel zonder het contactmomentje uiteraard :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Inderdaad.

Een uitvalbeurt zou nog als excuus kunnen gelden.

Als Verstappen ze op 'reguliere wijze' weer eenvoudig weet te verslaan zal de onrust flink toenemen bij Mercedes.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:41

Pierre

Van nature lui!

Eigenlijk zou het eens prachtig zijn als 1 van de Merc's een blauwe vlag krijgt, dan kan je me oprapen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:45
Jasphur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
[...]

Ik verwacht dan eigenlijk gewoon een plaatje uniek voor ieder persoon :P

JK, thanks voor de tag. Geweldig dat dit gewoon een service is met redundantie etc etc. _/-\o_

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:24:
Exact. Gewoon keihard in elk sessie om hun oren gereden worden met hopelijk wat foutjes van Hamilton onder druk. Dat is doet het meeste pijn :P

Maar een keihard gevecht, zoals het in Silverstone ook van start ging is ook gaaf. Twee wereldtoppers die geen centimeter ruimte geven, maar dan wel zonder het contactmomentje uiteraard :)
Nou ja, op zich mag met tik ook wel, alleen dan wellicht de rollen omgedraaid? :) Of in elk geval een betere reactie vanuit de tikker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

AvK

Ready Set Go

Sin in!!!

Ben benieuwd hoe Max en Hamilton er mentaal aan toe zijn.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HAM zal denk ik geen cijntje pijn hebben gehad verder hoor. :+ DIe sliep vast als een roosje de nacht na de race. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05

sjaool

Every life should have 9 cats

codex schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:49:
Ik vrees wel voor Hongarije, met name omdat er altijd veel verwacht wordt van RB in aanloop naar de race maar RB hier de afgelopen 6 jaar niet meer heeft weten te winnen. De afgelopen jaren zat Max wel dichtbij, maar was het niet genoeg.
De laatste race was gewoon een tactische fout anders had Max die gewoon gewonnen...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Raceweek, nu hopen op een leuke race zonder incidenten.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Ik neem aan dat ze bij Max de 3e motor erin gaan schroeven voor de zaterdag? Het schijnt dat de Silverstone motor in de fabriek in Japan is op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

DonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:08:
[...]

Je maakt er wel een rommeltje van hahaha

Maar desalnietemin .. de luie F1 fan in mij is je wel heel erg dankbaar! _/-\o_
Invallers he... ;)

Wat is het hier weer top georganiseerd, daar kan mijn baas een puntje aan zuigen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Nou ja, op zich mag met tik ook wel, alleen dan wellicht de rollen omgedraaid? :) Of in elk geval een betere reactie vanuit de tikker. ;)
Mwah, ik niet. Ik gun het Hamilton stiekem wel, maar ik heb (waarschijnlijk geheel onterecht) altijd het idee dat Max wat harder gestraft wordt als Hamilton. Plus dat Hamilton in dat soort situaties altijd net wat meer geluk lijkt te hebben waardoor een straf of slecht resultaat hem minder pijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Laatste race voor de zomerstop... hopelijk gaan we met een goed gevoel die zomerstop in :)
Hongarije is niet de leukste race om naar te kijken vind ik helaas. Qua layout wel erg tof maar meestal is het een treintje (á la Monaco).

Ben benieuwd of Norris zijn finishing streak vast kan houden, die zou nog wel eens als 3e kunnen eindigen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
sjaool schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:32:
[...]

De laatste race was gewoon een tactische fout anders had Max die gewoon gewonnen...
Laatste race, in Hongarije? Dat was die waar Verstappen hem in de laps to the grid in de muur zette, P7 of zo starte? maar wel P2 finishte.

Ik denk dat je alweer 2019 bedoeld. Toen Lewis die gratis pitstop kon maken halverwege en op vers rubber snel dichterbij kwam en daardoor ook met een flinke overspeed Verstappen langs kon. Maar dat was IMO geen strategische blunder. Gasly gaf weer eens niet thuis waardoor Hamilton die pitstop kon maken. En als Verstappen na Hamilton was gepit had die er zelf achter gezeten, en op gelijke banden er ook niet langs gekomen.
Zie ook Frankrijk dit jaar, of was dat ook een strategische fout van Mercedes?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-05 16:22
Raceweek en we zijn erbij! Donderdagavond die kant op vliegen *O*

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32
Wat ik nog even niet snap is het verhaal om de motor.. Ja deels wel, maar stel:

Je schroeft er nu een nieuwe in, die zet je iets verder open, want hij hoeft minder lang mee, (Ham rijd al even met nummer 2), maar wint wel alles, want meer vermogen.
Je pakt nummer 4, neemt je straf, schroeft nog iets verder open en wint weer alles. Die ene race wordt je toch wel 3e, want Perez mag Max voor laten gaan, nou in het ergste geval sta je achter de 2 Mercedessen.

Zo erg is dat verlies dan toch ook niet en het bied wel kansen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

Harrie

NederVlaming

CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Van mij mag het 'gewoon' een clean sweep / hattrick worden, met pole, fastest lap en race win voor Verstappen.

Nog eens laten zien dat hij die 'fratsen' niet nodig heeft.

Hij zit al 'in het hoofd' van Lewis, die is al helemaal gek aan het worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Thanks @Jasphur !

Eens kijken of we al het gezeik van afgelopen weken kunnen vergeten door een mooie race!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JoteW schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:39:
:o Is er plek in je koffer?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JoteW schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:39:
Veel plezier! In Oostenrijk was het top geregeld, hopelijk daar ook incl een mooi resultaat!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-05 16:22
@JB Oostenrijk ook geweest op de Oranje Camping. Geweldig spektakel. Hongarije word vast ook weer erg gezellig! Thanks!

@G_Dragon Kan er nog net een extra onderbroek in drukken dus helaas, dat gaat niet passen 😂

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
Laatste race, in Hongarije? Dat was die waar Verstappen hem in de laps to the grid in de muur zette, P7 of zo starte? maar wel P2 finishte.

Ik denk dat je alweer 2019 bedoeld. Toen Lewis die gratis pitstop kon maken halverwege en op vers rubber snel dichterbij kwam en daardoor ook met een flinke overspeed Verstappen langs kon. Maar dat was IMO geen strategische blunder. Gasly gaf weer eens niet thuis waardoor Hamilton die pitstop kon maken. En als Verstappen na Hamilton was gepit had die er zelf achter gezeten, en op gelijke banden er ook niet langs gekomen.
In 2019 kwam RBR sowieso nog snelheid tekort en blunderde (imo) RBR ook met de strategie.
Het korte antwoord? Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Martinspire

Awesomeness

JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
[...]

Ik bedoelde niet zozeer voor de overwinning, maar meer voor wat hogere posities dan voorheen. Ferrari misschien strijden voor podium en Williams in de punten lijkt me wel leuk. Ik verwacht niet dat McLaren hier heel snel zal zijn, maar wie weet.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24

rammes

koekebakker 1e klas

Nou. KNALLEN dan maar weer 8) >:)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rw6HnNvmUcCQdTLcq7f6myVSJ9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NXjdiFMBoJJs86QX5hVAA0IH.png?f=fotoalbum_large

Het wordt waarschijnlijk ook weer warm. Gunstig voor RBR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-05 09:54
Giem schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:

Je schroeft er nu een nieuwe in, die zet je iets verder open, want hij hoeft minder lang mee, (Ham rijd al even met nummer 2), maar wint wel alles, want meer vermogen.
Je pakt nummer 4, neemt je straf, schroeft nog iets verder open en wint weer alles. Die ene race wordt je toch wel 3e, want Perez mag Max voor laten gaan, nou in het ergste geval sta je achter de 2 Mercedessen.

Het is wel zo dat Per, Gas, Tsu dan ook met meer risico moeten rijden.

Ben het verder met je eens, schroef maar flink open :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 04-04 17:17
kevlar01 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:37:
Laatste race voor de zomerstop... hopelijk gaan we met een goed gevoel die zomerstop in :)
Hongarije is niet de leukste race om naar te kijken vind ik helaas. Qua layout wel erg tof maar meestal is het een treintje (á la Monaco).

Ben benieuwd of Norris zijn finishing streak vast kan houden, die zou nog wel eens als 3e kunnen eindigen dit jaar.
Dat roept iedereen maar dat is helemaal niet waar. Laatste jaren altijd leuke races gehad in Hongarije. Vorig jaar was het ook bloedspannend. En qua circuit zijn de eerste 3 bochten heel gaaf omdat je daar ook kan terugpakken als je in de eerste bent ingehaald. Hongarije staat bij mij ergens bovenaan de lijst leukste GP’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Giem schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:

Ik ken er te weinig van maar klinkt als een interessante theorie. Ook omdat die huidige motor een flinke klap heeft gehad en HAM altijd zoveel mazzel kent, dit blok ook nog een keer een uitvaller veroorzaakt... :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32
JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Ik ken er te weinig van maar klinkt als een interessante theorie. Ook omdat die huidige motor een flinke klap heeft gehad en HAM altijd zoveel mazzel kent, dit blok ook nog een keer een uitvaller veroorzaakt... :+
Precies dat en we hebben gezien bij Ferrari wat een halve reparatie kan doen. Je ziet snel iets over het hoofd of er is een gebrek wat niet te zien is.

Uitvallen met een kapotte motor levert nog veel meer punten verlies op dan maar gewoon een nieuwe pakken die je (eventueel) een stukje verder open zet.

Zeker om daar mogelijk Mercedes ook verder mee onder druk te zetten. Misschien moeten of gaan ze daarmee ook wel een stapje (te) ver met een motor van Ham en mag hij ook nummer 4 in de auto laten leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:54

pro_6or

amateur_60r

B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Ik wens dat Hamilton zijn streken hem zelf ook eens raken. Liefst niet door Verstappen.

Heb ondertussen wel weer zin in het weekend, slaap nog steeds af en toe slecht omdat mijn bloed kookt van woede maar nu ik weet wat Hamilton allemaal bereid is te doen (want dit was pure opzet) ben ik er heel bang voor. Juist ook dit weekend omdat deze baan zich bij uitstel leent om te knokken om positie. Als er dan 1 van plan is de ander de race niet te laten eindigen dan is daar weer alle mogelijkheid toe en in de pers, zelfs veel fans, durft men de waarheid niet onder ogen te zien.

Als Hamitlon (de "agressieve") Max weer ergens van de baan drukt of in de rondte drukt dan gaat hij "gewoon" aan de leiding de zomerstop in en hebben we weken waarin de pers en zijn fans het narratief HELEMAAAAAAAL naar hun hand gaan zetten (max te agressief, te onbezonnen) en het enige dat Lewis heeft hoeven doen is vals spel en 2 kleine penalties.

Dan is er nog een Leclerc die (mocht hij zich goed kwalificeren) ook best een duit in het zakje zal willen doen om Max geen kampioen te laten worden. Max is nu door het verhaal van Merc en Lew gewoon in een zeer kwetsbare positie geduwd (geramd?).

En dan straks Spa, ook een baan waar Max eerder in de clinch heeft gelegen en waar het dus ook zeer goed verkoopbaar is hem er af te drukken in de startchicane, eau rouge (aanloop) of boven op de heuvel in de chicane waar je altijd een tow hebt in de eerste ronde. In de 24h Iracing race verdedigde hij daar steevast op de manier waarbij je zijn kontje kan aantikken.

Maargoed, laten we hopen dat ik ongelijk heb, maar zonder angst kijk ik geen wedstrijd meer.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
pro_6or schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:46:
[...]

Maargoed, laten we hopen dat ik ongelijk heb, maar zonder angst kijk ik geen wedstrijd meer.
mooi toch, lekker op 't puntje van de stoel/bank. feel alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:17
Present! Het is voor Perez ook wel écht een belangrijk weekend. Leek vanaf Baku/Frankrijk z'n ritme wel gevonden te hebben, maar schoot daarna toch echt tekort. Hopelijk kan hij dit weekend wél een beetje in de buurt blijven en met een goed gevoel de zomerstop ingaan. :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:54

pro_6or

amateur_60r

dyrc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:49:
[...]

mooi toch, lekker op 't puntje van de stoel/bank. feel alive!
Ja, nou, dat gedeelte waardeer ik wel, maar het gedeelte waar daarna Max helemaal kapot wordt gemaakt door het narratief en haast geen prominent echt durft te zeggen waar het op staat is wat minder enjoyable.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 21:49
meenkdrie schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:27:
[...]

Het is wel zo dat Per, Gas, Tsu dan ook met meer risico moeten rijden.

Ben het verder met je eens, schroef maar flink open :P
Volgens mij valt er niet zoveel open te schroeven, het zal vast een beetje schelen, maar een enorm verschil is het ook weer niet volgens mij, zie ook Baku bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 06:35

Tripl3 D

Brother in Arms

Melantrix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:25:

Ik verwacht dan eigenlijk gewoon een plaatje uniek voor ieder persoon :P
Net zoiets als bij de startopstelling dus?

Afbeeldingslocatie: https://formule1nieuws.nl/uploads/img29a72d2c5876.png

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present.

Zeer benieuwd hoe we de zomer in gaan na dit weekend.

Over motor 4...

Iemand een idee waar je die het beste kunt brengen, met het minste puntenverlies?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
[...]

2019 alweer... Het lijkt alsof het gisteren was. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
Wattttt? Race week? Oh wauw, ik heb nog geen vakantie, maar had dit niet door!

Thnx voor de reminder @Jasphur en @basvn

Ben erg benieuwd naar wat wij aankomend weekend gaan zien. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Net zoiets als bij de startopstelling dus?

[Afbeelding]
Red Bull Ring en dan als circuit Silverstone afbeelden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

pjlgt schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:07:

Red Bull Ring en dan als circuit Silverstone afbeelden :z
Hmmm, tsja, was de 1e hit op Google afbeeldingen met een startopstelling.
Heb verder maar weinig naar de details gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Laatst online: 22:16
G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:00:
[...]

:o Is er plek in je koffer?
Misschien 2 ? :Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
supertof! (alleen mijn image klopt niet....)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:09
@Tripl3 D
Moeten we niet eerst een kwalificatie doen voor de start-post-opstelling?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Zoiets?

[Afbeelding]@pinda powerrr
[Afbeelding]@Paulus07
[Afbeelding]@rammes @JB
[Afbeelding]@Temujin
[Afbeelding]@NoFearCreations
[Afbeelding]@EvilWhiteDragon
[Afbeelding]@caspervc
[Afbeelding]@Gwoon Joep
[Afbeelding]@Melantrix
[Afbeelding]@dyrc
[Afbeelding]@CrazyFool
[Afbeelding]@hoevenpe
[Afbeelding]@streamnl
[Afbeelding]@B-Real
[Afbeelding]@G_Dragon
[Afbeelding]@MikeyMan
[Afbeelding]@MuVo
[Afbeelding]@LoeWn
[Afbeelding]@DonJunior
[Afbeelding]@aveenhuysen
[Afbeelding]@jeroenvdnberg
[Afbeelding]@MrSparkels
[Afbeelding]@Snowhite0901
[Afbeelding]@Nieknikey
[Afbeelding]@NyceNL
[Afbeelding]@Juncto
[Afbeelding]@DoubleDutch
[Afbeelding]@PalingDrone
[Afbeelding]@StealthyPeanut
[Afbeelding]@Nuevocasa
[Afbeelding]@pro_6or
[Afbeelding]@renzo4000
[Afbeelding]@pilskes
[Afbeelding]@Pierre
[Afbeelding]@Lad93
[Afbeelding]@JoteW
[Afbeelding]@jack zomer
[Afbeelding]@Mrkoekie
[Afbeelding]@FlowChef
[Afbeelding]@pCOW
[Afbeelding]@pjlgt
[Afbeelding]@YoupS
[Afbeelding]@D-dark
[Afbeelding]@wowly
[Afbeelding]@marti28
[Afbeelding]@Pyr0_
[Afbeelding]@thieske1
[Afbeelding]@pjottum
[Afbeelding]@fommas
[Afbeelding]@NL_NaToR
[Afbeelding]@Damian
[Afbeelding]@schumi2004
[Afbeelding]@Franko P.
[Afbeelding]@RoelsRules
[Afbeelding]@Heijmenberg99
[Afbeelding]@Barturion
[Afbeelding]@RBH
[Afbeelding]@SuperKneus
[Afbeelding]@Mr Nielsson
[Afbeelding]@Novarion
[Afbeelding]@Driek
[Afbeelding]@PixelRanger03
[Afbeelding]@labmuisfrl
[Afbeelding]@Bensimpel
[Afbeelding]@CAPSLOCK2000
[Afbeelding]@CH4OS
[Afbeelding]@PaulBloem
[Afbeelding]@Bastie-88
[Afbeelding]@Tyr0s_Fre4k
[Afbeelding]@Fusion6
[Afbeelding]@franssie
[Afbeelding]@chevsticks
[Afbeelding]@Bestla
[Afbeelding]@ricardo246
[Afbeelding]@SnowDude
[Afbeelding]@Cass Casey
[Afbeelding]@One-eye864
[Afbeelding]@SpeedfreakR
Vakantie? :+
Alleen al om door jouw quote heen scrollen, ben je al even bezig.
Respect voor de moeite _/-\o_

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

[...]

Zoiets?

[Afbeelding]@Paulus07
[Afbeelding]@rammes @JB
[Afbeelding]@Temujin
[Afbeelding]@caspervc
[Afbeelding]@Gwoon Joep
[Afbeelding]@Melantrix
[Afbeelding]@dyrc
[Afbeelding]@CrazyFool
[Afbeelding]@hoevenpe
[Afbeelding]@streamnl
[Afbeelding]@B-Real
[Afbeelding]@G_Dragon
[Afbeelding]@MikeyMan
[Afbeelding]@MuVo
[Afbeelding]@LoeWn
[Afbeelding]@DonJunior
[Afbeelding]@aveenhuysen
[Afbeelding]@MrSparkels
[Afbeelding]@Nieknikey
[Afbeelding]@NyceNL
[Afbeelding]@Juncto
[Afbeelding]@DoubleDutch
[Afbeelding]@PalingDrone
[Afbeelding]@Nuevocasa
[Afbeelding]@pro_6or
[Afbeelding]@renzo4000
[Afbeelding]@pilskes
[Afbeelding]@Pierre
[Afbeelding]@Lad93
[Afbeelding]@JoteW
[Afbeelding]@jack zomer
[Afbeelding]@Mrkoekie
[Afbeelding]@FlowChef
[Afbeelding]@pCOW
[Afbeelding]@pjlgt
[Afbeelding]@YoupS
[Afbeelding]@D-dark
[Afbeelding]@wowly
[Afbeelding]@marti28
[Afbeelding]@Pyr0_
[Afbeelding]@thieske1
[Afbeelding]@pjottum
[Afbeelding]@fommas
[Afbeelding]@NL_NaToR
[Afbeelding]@Damian
[Afbeelding]@schumi2004
[Afbeelding]@Franko P.
[Afbeelding]@RoelsRules
[Afbeelding]@Barturion
[Afbeelding]@RBH
[Afbeelding]@SuperKneus
[Afbeelding]@Mr Nielsson
[Afbeelding]@Novarion
[Afbeelding]@Driek
[Afbeelding]@labmuisfrl
[Afbeelding]@Bensimpel
[Afbeelding]@CH4OS
[Afbeelding]@PaulBloem
[Afbeelding]@Bastie-88
[Afbeelding]@Tyr0s_Fre4k
[Afbeelding]@Fusion6
[Afbeelding]@franssie
[Afbeelding]@chevsticks
[Afbeelding]@Bestla
[Afbeelding]@ricardo246
[Afbeelding]@SnowDude
[Afbeelding]@Cass Casey
[Afbeelding]@One-eye864
[Afbeelding]@SpeedfreakR
zeg ik wil mijn plek niet delen hoor ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

dyrc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:09:

supertof! (alleen mijn image klopt niet....)
Vreemd. :? Ik heb steekproeven gedaan en die klopten gewoon (dus er is geen verschuiving geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

hoevenpe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:
Tsja, maar wordt dat dan een 'gewone' quali, of een sprintrace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik niet, maar heel veel andere Tweakers wel! Het is hier veel te stil :( ;)
Thanks. Heb Excel er maar bij gebruikt voor alle herhalende onderdelen zoals [/td ][td ] en zo.
Anders was het echt niet te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

rammes schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:25:
zeg ik wil mijn plek niet delen hoor ;)
Ah, dus daar zit de vout! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CrazyFool schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:52:
Wattttt? Race week? Oh wauw, ik heb nog geen vakantie, maar had dit niet door!
Verplicht leesvoer: https://racingnews365.com/formula-1-calendar-2021

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hoevenpe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:
@Tripl3 D
In nieuwe of oude stijl?

Mijn stem gaat naar nieuwe stijl! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:40:
[...]
In nieuwe of oude stijl?

Mijn stem gaat naar nieuwe stijl! :)
Die van mij ook maar daar denken de meeste toch anders over
Kijk maar de poll van @DaniëlWW2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvaQX2zBvfZjCpbNBRm7m9eCGG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vkBOLiF0spEKI4QAkgqMxUn5.png?f=fotoalbum_large
spoiler:
Hierboven zie je een screenshot. Klikken heeft geen zin :+

Ik had eerlijk gezegd niet zo'n groot verschil verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 27-07-2021 12:47 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De Sprint race was slecht in het weekend geplaatst, ineens een vrije training die nutteloos was, parc ferme op rare momenten, leek allemaal erg slecht uitgedacht.

De kwalificatie is ook niet echt een succes in het huidige format maar in elk geval iets beter dan de Sprint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

@dyrc en @rammes: Nu zou het wel moeten kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:52:
verified, thanks voor de fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-05 21:55
[...]

Zoiets?

[Afbeelding]@Paulus07
[Afbeelding]@rammes
[Afbeelding]@JB
[Afbeelding]@Temujin
[Afbeelding]@caspervc
[Afbeelding]@Gwoon Joep
[Afbeelding]@Melantrix
[Afbeelding]@dyrc
[Afbeelding]@CrazyFool
[Afbeelding]@hoevenpe
[Afbeelding]@streamnl
[Afbeelding]@B-Real
[Afbeelding]@G_Dragon
[Afbeelding]@MikeyMan
[Afbeelding]@MuVo
[Afbeelding]@LoeWn
[Afbeelding]@DonJunior
[Afbeelding]@aveenhuysen
[Afbeelding]@MrSparkels
[Afbeelding]@Nieknikey
[Afbeelding]@NyceNL
[Afbeelding]@Juncto
[Afbeelding]@DoubleDutch
[Afbeelding]@PalingDrone
[Afbeelding]@Nuevocasa
[Afbeelding]@pro_6or
[Afbeelding]@renzo4000
[Afbeelding]@pilskes
[Afbeelding]@Pierre
[Afbeelding]@Lad93
[Afbeelding]@JoteW
[Afbeelding]@jack zomer
[Afbeelding]@Mrkoekie
[Afbeelding]@FlowChef
[Afbeelding]@pCOW
[Afbeelding]@pjlgt
[Afbeelding]@YoupS
[Afbeelding]@D-dark
[Afbeelding]@wowly
[Afbeelding]@marti28
[Afbeelding]@Pyr0_
[Afbeelding]@thieske1
[Afbeelding]@pjottum
[Afbeelding]@fommas
[Afbeelding]@NL_NaToR
[Afbeelding]@Damian
[Afbeelding]@schumi2004
[Afbeelding]@Franko P.
[Afbeelding]@RoelsRules
[Afbeelding]@Barturion
[Afbeelding]@RBH
[Afbeelding]@SuperKneus
[Afbeelding]@Mr Nielsson
[Afbeelding]@Novarion
[Afbeelding]@Driek
[Afbeelding]@labmuisfrl
[Afbeelding]@Bensimpel
[Afbeelding]@CH4OS
[Afbeelding]@PaulBloem
[Afbeelding]@Bastie-88
[Afbeelding]@Tyr0s_Fre4k
[Afbeelding]@Fusion6
[Afbeelding]@franssie
[Afbeelding]@chevsticks
[Afbeelding]@Bestla
[Afbeelding]@ricardo246
[Afbeelding]@SnowDude
[Afbeelding]@Cass Casey
[Afbeelding]@One-eye864
[Afbeelding]@SpeedfreakR
Ik mis de bitterballen op m’n afbeelding :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:52:
Helemaal top dit!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
[...]

Zoiets?

[Afbeelding]@Paulus07
[Afbeelding]@rammes
[Afbeelding]@JB
[Afbeelding]@Temujin
[Afbeelding]@caspervc
[Afbeelding]@Gwoon Joep
[Afbeelding]@Melantrix
[Afbeelding]@dyrc
[Afbeelding]@CrazyFool
[Afbeelding]@hoevenpe
[Afbeelding]@streamnl
[Afbeelding]@B-Real
[Afbeelding]@G_Dragon
[Afbeelding]@MikeyMan
[Afbeelding]@MuVo
[Afbeelding]@LoeWn
[Afbeelding]@DonJunior
[Afbeelding]@aveenhuysen
[Afbeelding]@MrSparkels
[Afbeelding]@Nieknikey
[Afbeelding]@NyceNL
[Afbeelding]@Juncto
[Afbeelding]@DoubleDutch
[Afbeelding]@PalingDrone
[Afbeelding]@Nuevocasa
[Afbeelding]@pro_6or
[Afbeelding]@renzo4000
[Afbeelding]@pilskes
[Afbeelding]@Pierre
[Afbeelding]@Lad93
[Afbeelding]@JoteW
[Afbeelding]@jack zomer
[Afbeelding]@Mrkoekie
[Afbeelding]@FlowChef
[Afbeelding]@pCOW
[Afbeelding]@pjlgt
[Afbeelding]@YoupS
[Afbeelding]@D-dark
[Afbeelding]@wowly
[Afbeelding]@marti28
[Afbeelding]@Pyr0_
[Afbeelding]@thieske1
[Afbeelding]@pjottum
[Afbeelding]@fommas
[Afbeelding]@NL_NaToR
[Afbeelding]@Damian
[Afbeelding]@schumi2004
[Afbeelding]@Franko P.
[Afbeelding]@RoelsRules
[Afbeelding]@Barturion
[Afbeelding]@RBH
[Afbeelding]@SuperKneus
[Afbeelding]@Mr Nielsson
[Afbeelding]@Novarion
[Afbeelding]@Driek
[Afbeelding]@labmuisfrl
[Afbeelding]@Bensimpel
[Afbeelding]@CH4OS
[Afbeelding]@PaulBloem
[Afbeelding]@Bastie-88
[Afbeelding]@Tyr0s_Fre4k
[Afbeelding]@Fusion6
[Afbeelding]@franssie
[Afbeelding]@chevsticks
[Afbeelding]@Bestla
[Afbeelding]@ricardo246
[Afbeelding]@SnowDude
[Afbeelding]@Cass Casey
[Afbeelding]@One-eye864
[Afbeelding]@SpeedfreakR
Fuck, wat sta ik ver achteraan. Start wel vanuit de pits.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Cass Casey schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Fuck, wat sta ik ver achteraan. Start wel vanuit de pits.
Zeker een avatar-swap gedaan? Dat betekent grid straffen!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Homeland schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:51:
De Sprint race was slecht in het weekend geplaatst, ineens een vrije training die nutteloos was, parc ferme op rare momenten, leek allemaal erg slecht uitgedacht.
Zonder te kijken wat werkt en wat niet, zal het format nooit veranderen en is de druk nooit gelijk er al op zoals dat bij de vorige race was. De volgende race in het nieuwe format, zal vast de nodige feedback al verwerkt hebben en dan zien we of dat al veel beter is.

Soms moet je dingen nu eenmaal als trial-and-error proberen, om te zien of het (goed) werkt. Dat betekend niet dat het een slecht idee is. Wat dat betreft blijf ik namelijk wel voorstander om eea te veranderen, want het traditionele formaat is maar saai, wat mij betreft.
De kwalificatie is ook niet echt een succes in het huidige format maar in elk geval iets beter dan de Sprint.
Men probeert nu gewoon dingen, verwacht dat eea in het concept nog wel gaat wijzigen. Maar zonder proberen weet of ziet men niet wat wel werkt en wat niet, wat dat betreft goed dus dat er nu een aantal races zijn waarbij het nieuwe format getest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chefbierrr schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:33:
Ik neem aan dat ze bij Max de 3e motor erin gaan schroeven voor de zaterdag? Het schijnt dat de Silverstone motor in de fabriek in Japan is op dit moment.
Daar is het nog angstvallig stil over, dat lijkt mij geen goed nieuws. Enkel wat clickbaits die "oud" nieuws misbruiken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hardware-lover schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:19:
[...]

Daar is het nog angstvallig stil over, dat lijkt mij geen goed nieuws. Enkel wat clickbaits die "oud" nieuws misbruiken.
Stil? Vanmorgen nog bericht over geweest; https://racingnews365.com...ppens-engine-can-be-saved

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
Redemption week! *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat is één van de websites die ik bedoelde, die misbruiken eerder gedane uitspraken als nieuws.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.

Bizar veel geluk gehad, dat hij er zo goed vanaf is gekomen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lQERfx3_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Novarion schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:31:
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.

[Afbeelding]
Die zal vast ook eerst bij de fysio zijn geweest en daarna inderdaad weer snel trainen. Juist door te trainen herstel je het snelste, doordat je gewoon je ritme aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Novarion schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:31:
Ken je dat gevoel?

[Afbeelding]
ik ben nog steeds benieuwd of zijn organen op de plek zitten waar ze horen. :o

Ik zou het doen!

Pagina: 1 2 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.