![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 11
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 11-juli-2021 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 11
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 11-juli-2021 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 27-07-2021 08:04 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 27% gewijzigd door JB op 27-07-2021 08:05 ]
Mijn boefje is liev!
Je maakt er wel een rommeltje van hahahaJasphur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:03:
Basvn is vandaag even vrij, ik neem het van hem over voor deze keer:
@pinda powerrr @Paulus07 @rammes @JB @Temujin @NoFearCreations@EvilWhiteDragon @caspervc@Gwoon Joep @Melantrix@dyrc @CrazyFool@hoevenpe @streamnl@B-Real @G_Dragon@MikeyMan @MuVo@LoeWn @DonJunior@aveenhuysen @jeroenvdnberg@MrSparkels @Snowhite0901@Nieknikey @NyceNL@Juncto @DoubleDutch@PalingDrone @StealthyPeanut@Nuevocasa @pro_6or@renzo4000 @pilskes@Pierre @Lad93@JoteW @jack zomer@Mrkoekie @FlowChef@pCOW @pjlgt@YoupS @D-dark@wowly @marti28@Pyr0_ @thieske1@pjottum @fommas@NL_NaToR @Damian@schumi2004 @Franko P.@RoelsRules @Heijmenberg99@Barturion @RBH@SuperKneus @Mr Nielsson@Novarion @Driek@PixelRanger03 @labmuisfrl@Bensimpel @CAPSLOCK2000@CH4OS @PaulBloem@Bastie-88 @Tyr0s_Fre4k@Fusion6 @franssie@chevsticks @Bestla@ricardo246 @SnowDude@Cass Casey @One-eye864@SpeedfreakR
wil je er ook bij , stuur @basvn even een DM, zie je hem volgende race weer
*sowieso
Meestal als Mercedes gaat downplayen ... dan weet je dat er serieuze performance uit de auto gaat komen.JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:05:
![]()
Mercedes is alweer aan het downplayen. Ik weet niet zo goed wat ik nog moet geloven van die club. Hopelijk kan Max goede zaken doen en houd ie zijn koppie erbij.
https://www.formula1.com/...ZMaMYQznscFhxKJBvugn.html
*sowieso
"0.8 seconds, where is that coming from?"DonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:09:
[...]
Meestal als Mercedes gaat downplayen ... dan weet je dat er serieuze performance uit de auto gaat komen.
Ik houd mijn hart vast.
Mijn boefje is liev!
Je bent getagged tochDonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:08:
[...]
Je maakt er wel een rommeltje van hahaha
Maar desalnietemin .. de luie F1 fan in mij is je wel heel erg dankbaar!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zeker zeker.. ik bedank je ook toch? No offence!!Jasphur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
[...]
Je bent getagged tochDus als het goed is maakt het niet uit hoe de post er uit ziet
![]()
Ik dacht laat ik he eens bundelen ipv van zo'n lange lijst haha
*sowieso
Zullen ze Max en Lewis bij elkaar zetten donderdag?TrekDr0p schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
Hopelijk kunnen we nu een fijne race tegemoet gaan.
Mijn boefje is liev!
En Horner is aan het hypen:JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:05:
![]()
Mercedes is alweer aan het downplayen. Ik weet niet zo goed wat ik nog moet geloven van die club. Hopelijk kan Max goede zaken doen en houd ie zijn koppie erbij.
https://www.formula1.com/...ZMaMYQznscFhxKJBvugn.html
Red Bull Team Principal Christian Horner has maintained that Lewis Hamilton was the “aggressor” in the Silverstone clash that saw Max Verstappen retire from the British Grand Prix on Lap 1, and says the emergence of the Dutchman as a genuine title contender means the seven-time champion has finally "met his match" after years of F1 dominance.
“I would like to make it clear. This was an on-track incident between two of the best drivers in the world. At the point in time when you have a driver in hospital and the extent of any injuries have not yet been made clear, your car has been written off and the stewards have penalised the driver seen to be responsible, it is natural that emotion comes into play, for all involved, whether you feel wronged or victorious.”
[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-07-2021 08:35 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
SOAP != IncidentIllegal_Alien schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:35:
[...]
En Horner is aan het hypen:
https://www.formula1.com/...bC3pDYAoHV5cPJSJm5Xj.html
[...]
Mijn boefje is liev!
Tuurlijk niet. Als Max niet wint zondag is dat omdat zijn auto twee weken eerder door Lewis in de prak is gereden/Max last heeft/Lewis weer mazzel met een rode vlag etc - als Max wel wint dan is het dat dat voordeel nog komen gaat/de baan Mercedes niet ligt/etc.streamnl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:26:
Thanks mannen voor de nieuwe topic en de tag!![]()
Hopelijk na de komende race weer andere/leukere discussies ipv wie er fout was…
ping 127.212.23.124
Race 10 ontbreekt alleen denk ik?nachtnet schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:33:
Hé zeg, die tabel, grafiek met de WDC stand klopt toch helemaal niet?
PER kan me eigenlijk niet zo boeien.. ja om zijn ding te doen en Mercedes een beetje op afstand te houden.Plenkske schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:42:
Present, ik hoop op sportieve revanche van VER en dat PER er weer eens een keer bij zit voorin.
*sowieso
Williams? McLaren denk ik?Martinspire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:04:
Ben benieuwd of er nog 1 van de Britse pundits gaat terugkomen op zijn Racing Incident standpunt na aanleiding van meer beelden en data.
Maar goed, als er niets raars gebeurd zou dit een Red Bull baan moeten zijn. De vraag is verder of een team als Ferrari of Williams nog mee kan komen en wat leuks kan doen dit weekend.
Mijn boefje is liev!
De RBR auto's gaan over het algemeen best prima op dit baantje, dus aan de auto zelf zal het niet liggen. Mooie kans voor PER om zichzelf weer te laten zien inderdaad.Plenkske schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:42:
Present, ik hoop op sportieve revanche van VER en dat PER er weer eens een keer bij zit voorin.
Aangezien inhalen lastig is, kan het denk ik best leuk worden als een Williams voor de veraindering niet achteraan start.JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
Williams? McLaren denk ik?
Wanneer de MER achter andere auto's in dirty air rijdt, is de auto helemaal zo snel niet meer.Ben ook wel benieuwd hoe die teams aanhaken, want in Silverstone was het me ook weer niet geheel duidelijk of MER wederom een toneelspel speelde of echt niet goed aangehaakt kwam bij FER tot net voor het einde.
[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2021 09:22 ]
Mee eens, het doet alleen maar meer zeer bij Merc als ze clean verslagen worden.B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Hopelijk kan Max flink revanche nemen. Ik wens Hamilton niet direct een uitvalbeurt toe, maar winst voor Max en geen podium voor Hamilton zou wat mij betreft wel mogen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Exact. Gewoon keihard in elk sessie om hun oren gereden worden met hopelijk wat foutjes van Hamilton onder druk. Dat is doet het meeste pijnG_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Mee eens, het doet alleen maar meer zeer bij Merc als ze clean verslagen worden.
Inderdaad.G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Mee eens, het doet alleen maar meer zeer bij Merc als ze clean verslagen worden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik verwacht dan eigenlijk gewoon een plaatje uniek voor ieder persoonJasphur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:13:
[...]
Je bent getagged tochDus als het goed is maakt het niet uit hoe de post er uit ziet
![]()
Ik dacht laat ik he eens bundelen ipv van zo'n lange lijst haha
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nou ja, op zich mag met tik ook wel, alleen dan wellicht de rollen omgedraaid?B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:24:
Exact. Gewoon keihard in elk sessie om hun oren gereden worden met hopelijk wat foutjes van Hamilton onder druk. Dat is doet het meeste pijn![]()
Maar een keihard gevecht, zoals het in Silverstone ook van start ging is ook gaaf. Twee wereldtoppers die geen centimeter ruimte geven, maar dan wel zonder het contactmomentje uiteraard
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
De laatste race was gewoon een tactische fout anders had Max die gewoon gewonnen...codex schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:49:
Ik vrees wel voor Hongarije, met name omdat er altijd veel verwacht wordt van RB in aanloop naar de race maar RB hier de afgelopen 6 jaar niet meer heeft weten te winnen. De afgelopen jaren zat Max wel dichtbij, maar was het niet genoeg.
"When you grow up your heart dies"
⛔ Trackers of betalen ⛔
Invallers he...DonJunior schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:08:
[...]
Je maakt er wel een rommeltje van hahaha
Maar desalnietemin .. de luie F1 fan in mij is je wel heel erg dankbaar!
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Mwah, ik niet. Ik gun het Hamilton stiekem wel, maar ik heb (waarschijnlijk geheel onterecht) altijd het idee dat Max wat harder gestraft wordt als Hamilton. Plus dat Hamilton in dat soort situaties altijd net wat meer geluk lijkt te hebben waardoor een straf of slecht resultaat hem minder pijn doet.CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Nou ja, op zich mag met tik ook wel, alleen dan wellicht de rollen omgedraaid?Of in elk geval een betere reactie vanuit de tikker.
Laatste race, in Hongarije? Dat was die waar Verstappen hem in de laps to the grid in de muur zette, P7 of zo starte? maar wel P2 finishte.sjaool schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:32:
[...]
De laatste race was gewoon een tactische fout anders had Max die gewoon gewonnen...
Twente komt eraan!
Van mij mag het 'gewoon' een clean sweep / hattrick worden, met pole, fastest lap en race win voor Verstappen.CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Nou ja, op zich mag met tik ook wel, alleen dan wellicht de rollen omgedraaid?Of in elk geval een betere reactie vanuit de tikker.
JoteW schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:39:
Raceweek en we zijn erbij! Donderdagavond die kant op vliegen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Veel plezier! In Oostenrijk was het top geregeld, hopelijk daar ook incl een mooi resultaat!JoteW schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:39:
Raceweek en we zijn erbij! Donderdagavond die kant op vliegen
Mijn boefje is liev!
In 2019 kwam RBR sowieso nog snelheid tekort en blunderde (imo) RBR ook met de strategie.RobertMe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
Laatste race, in Hongarije? Dat was die waar Verstappen hem in de laps to the grid in de muur zette, P7 of zo starte? maar wel P2 finishte.
Ik denk dat je alweer 2019 bedoeld. Toen Lewis die gratis pitstop kon maken halverwege en op vers rubber snel dichterbij kwam en daardoor ook met een flinke overspeed Verstappen langs kon. Maar dat was IMO geen strategische blunder. Gasly gaf weer eens niet thuis waardoor Hamilton die pitstop kon maken. En als Verstappen na Hamilton was gepit had die er zelf achter gezeten, en op gelijke banden er ook niet langs gekomen.
Het korte antwoord? Ja.Zie ook Frankrijk dit jaar, of was dat ook een strategische fout van Mercedes?
Ik bedoelde niet zozeer voor de overwinning, maar meer voor wat hogere posities dan voorheen. Ferrari misschien strijden voor podium en Williams in de punten lijkt me wel leuk. Ik verwacht niet dat McLaren hier heel snel zal zijn, maar wie weet.JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:13:
[...]
Williams? McLaren denk ik?
Ben ook wel benieuwd hoe die teams aanhaken, want in Silverstone was het me ook weer niet geheel duidelijk of MER wederom een toneelspel speelde of echt niet goed aangehaakt kwam bij FER tot net voor het einde.
Ik zou het doen!
Het is wel zo dat Per, Gas, Tsu dan ook met meer risico moeten rijden.Giem schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:
Wat ik nog even niet snap is het verhaal om de motor.. Ja deels wel, maar stel:
Je schroeft er nu een nieuwe in, die zet je iets verder open, want hij hoeft minder lang mee, (Ham rijd al even met nummer 2), maar wint wel alles, want meer vermogen.
Je pakt nummer 4, neemt je straf, schroeft nog iets verder open en wint weer alles. Die ene race wordt je toch wel 3e, want Perez mag Max voor laten gaan, nou in het ergste geval sta je achter de 2 Mercedessen.
Zo erg is dat verlies dan toch ook niet en het bied wel kansen.
Dat roept iedereen maar dat is helemaal niet waar. Laatste jaren altijd leuke races gehad in Hongarije. Vorig jaar was het ook bloedspannend. En qua circuit zijn de eerste 3 bochten heel gaaf omdat je daar ook kan terugpakken als je in de eerste bent ingehaald. Hongarije staat bij mij ergens bovenaan de lijst leukste GP’s.kevlar01 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:37:
Laatste race voor de zomerstop... hopelijk gaan we met een goed gevoel die zomerstop in
Hongarije is niet de leukste race om naar te kijken vind ik helaas. Qua layout wel erg tof maar meestal is het een treintje (á la Monaco).
Ben benieuwd of Norris zijn finishing streak vast kan houden, die zou nog wel eens als 3e kunnen eindigen dit jaar.
Ik ken er te weinig van maar klinkt als een interessante theorie. Ook omdat die huidige motor een flinke klap heeft gehad en HAM altijd zoveel mazzel kent, dit blok ook nog een keer een uitvaller veroorzaakt...Giem schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:46:
Wat ik nog even niet snap is het verhaal om de motor.. Ja deels wel, maar stel:
Je schroeft er nu een nieuwe in, die zet je iets verder open, want hij hoeft minder lang mee, (Ham rijd al even met nummer 2), maar wint wel alles, want meer vermogen.
Je pakt nummer 4, neemt je straf, schroeft nog iets verder open en wint weer alles. Die ene race wordt je toch wel 3e, want Perez mag Max voor laten gaan, nou in het ergste geval sta je achter de 2 Mercedessen.
Zo erg is dat verlies dan toch ook niet en het bied wel kansen.
Mijn boefje is liev!
Precies dat en we hebben gezien bij Ferrari wat een halve reparatie kan doen. Je ziet snel iets over het hoofd of er is een gebrek wat niet te zien is.JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:33:
[...]
Ik ken er te weinig van maar klinkt als een interessante theorie. Ook omdat die huidige motor een flinke klap heeft gehad en HAM altijd zoveel mazzel kent, dit blok ook nog een keer een uitvaller veroorzaakt...
Ik wens dat Hamilton zijn streken hem zelf ook eens raken. Liefst niet door Verstappen.B-Real schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Hopelijk kan Max flink revanche nemen. Ik wens Hamilton niet direct een uitvalbeurt toe, maar winst voor Max en geen podium voor Hamilton zou wat mij betreft wel mogen.
een treffende spreuk
mooi toch, lekker op 't puntje van de stoel/bank. feel alive!pro_6or schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:46:
[...]
Maargoed, laten we hopen dat ik ongelijk heb, maar zonder angst kijk ik geen wedstrijd meer.
PSN: xMaurice93
Ja, nou, dat gedeelte waardeer ik wel, maar het gedeelte waar daarna Max helemaal kapot wordt gemaakt door het narratief en haast geen prominent echt durft te zeggen waar het op staat is wat minder enjoyable.dyrc schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:49:
[...]
mooi toch, lekker op 't puntje van de stoel/bank. feel alive!
een treffende spreuk
Volgens mij valt er niet zoveel open te schroeven, het zal vast een beetje schelen, maar een enorm verschil is het ook weer niet volgens mij, zie ook Baku bv.meenkdrie schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:27:
[...]
Het is wel zo dat Per, Gas, Tsu dan ook met meer risico moeten rijden.
Ben het verder met je eens, schroef maar flink open
Net zoiets als bij de startopstelling dus?Melantrix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:25:
Ik verwacht dan eigenlijk gewoon een plaatje uniek voor ieder persoon
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
2019 alweer... Het lijkt alsof het gisteren was.RobertMe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:38:
[...]
Laatste race, in Hongarije? Dat was die waar Verstappen hem in de laps to the grid in de muur zette, P7 of zo starte? maar wel P2 finishte.
Ik denk dat je alweer 2019 bedoeld. Toen Lewis die gratis pitstop kon maken halverwege en op vers rubber snel dichterbij kwam en daardoor ook met een flinke overspeed Verstappen langs kon. Maar dat was IMO geen strategische blunder. Gasly gaf weer eens niet thuis waardoor Hamilton die pitstop kon maken. En als Verstappen na Hamilton was gepit had die er zelf achter gezeten, en op gelijke banden er ook niet langs gekomen.
Zie ook Frankrijk dit jaar, of was dat ook een strategische fout van Mercedes?
"When you grow up your heart dies"
Zoiets?Melantrix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:25:
Ik verwacht dan eigenlijk gewoon een plaatje uniek voor ieder persoon
![]() | @pinda powerrr | ||
![]() | @Paulus07 | ||
![]() | @rammes | ||
![]() | @JB | ||
![]() | @Temujin | ||
![]() | @NoFearCreations | ||
![]() | @EvilWhiteDragon | ||
![]() | @caspervc | ||
@Gwoon Joep | |||
![]() | @Melantrix | ||
![]() | @dyrc | ||
![]() | @CrazyFool | ||
![]() | @hoevenpe | ||
![]() | @streamnl | ||
@B-Real | |||
![]() | @G_Dragon | ||
![]() | @MikeyMan | ||
![]() | @MuVo | ||
![]() | @LoeWn | ||
![]() | @DonJunior | ||
![]() | @aveenhuysen | ||
@jeroenvdnberg | |||
![]() | @MrSparkels | ||
@Snowhite0901 | |||
![]() | @Nieknikey | ||
![]() | @NyceNL | ||
@Juncto | |||
![]() | @DoubleDutch | ||
![]() | @PalingDrone | ||
![]() | @StealthyPeanut | ||
@Nuevocasa | |||
![]() | @pro_6or | ||
![]() | @renzo4000 | ||
![]() | @pilskes | ||
@Pierre | |||
![]() | @Lad93 | ||
![]() | @JoteW | ||
@jack zomer | |||
@Mrkoekie | |||
@FlowChef | |||
@pCOW | |||
@pjlgt | |||
![]() | @YoupS | ||
![]() | @D-dark | ||
![]() | @wowly | ||
@marti28 | |||
![]() | @Pyr0_ | ||
@thieske1 | |||
![]() | @pjottum | ||
@fommas | |||
@NL_NaToR | |||
![]() | @Damian | ||
![]() | @schumi2004 | ||
![]() | @Franko P. | ||
@RoelsRules | |||
![]() | @Heijmenberg99 | ||
@Barturion | |||
![]() | @RBH | ||
@SuperKneus | |||
![]() | @Mr Nielsson | ||
![]() | @Novarion | ||
![]() | @Driek | ||
@PixelRanger03 | |||
![]() | @labmuisfrl | ||
![]() | @Bensimpel | ||
![]() | @CAPSLOCK2000 | ||
![]() | @CH4OS | ||
@PaulBloem | |||
![]() | @Bastie-88 | ||
@Tyr0s_Fre4k | |||
![]() | @Fusion6 | ||
![]() | @franssie | ||
![]() | @chevsticks | ||
![]() | @Bestla | ||
![]() | @ricardo246 | ||
@SnowDude | |||
![]() | @Cass Casey | ||
@One-eye864 | |||
![]() | @SpeedfreakR |
[ Voor 1% gewijzigd door Tripl3 D op 27-07-2021 12:50 . Reden: Vouten gecorrigeerd ]
Red Bull Ring en dan als circuit Silverstone afbeeldenTripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:09:
[...]
Net zoiets als bij de startopstelling dus?
[Afbeelding]
Hmmm, tsja, was de 1e hit op Google afbeeldingen met een startopstelling.pjlgt schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:07:
Red Bull Ring en dan als circuit Silverstone afbeelden
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vakantie?Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Zoiets?
[Afbeelding] @pinda powerrr [Afbeelding] @Paulus07 [Afbeelding] @rammes @JB [Afbeelding] @Temujin [Afbeelding] @NoFearCreations [Afbeelding] @EvilWhiteDragon [Afbeelding] @caspervc [Afbeelding] @Gwoon Joep [Afbeelding] @Melantrix [Afbeelding] @dyrc [Afbeelding] @CrazyFool [Afbeelding] @hoevenpe [Afbeelding] @streamnl [Afbeelding] @B-Real [Afbeelding] @G_Dragon [Afbeelding] @MikeyMan [Afbeelding] @MuVo [Afbeelding] @LoeWn [Afbeelding] @DonJunior [Afbeelding] @aveenhuysen [Afbeelding] @jeroenvdnberg [Afbeelding] @MrSparkels [Afbeelding] @Snowhite0901 [Afbeelding] @Nieknikey [Afbeelding] @NyceNL [Afbeelding] @Juncto [Afbeelding] @DoubleDutch [Afbeelding] @PalingDrone [Afbeelding] @StealthyPeanut [Afbeelding] @Nuevocasa [Afbeelding] @pro_6or [Afbeelding] @renzo4000 [Afbeelding] @pilskes [Afbeelding] @Pierre [Afbeelding] @Lad93 [Afbeelding] @JoteW [Afbeelding] @jack zomer [Afbeelding] @Mrkoekie [Afbeelding] @FlowChef [Afbeelding] @pCOW [Afbeelding] @pjlgt [Afbeelding] @YoupS [Afbeelding] @D-dark [Afbeelding] @wowly [Afbeelding] @marti28 [Afbeelding] @Pyr0_ [Afbeelding] @thieske1 [Afbeelding] @pjottum [Afbeelding] @fommas [Afbeelding] @NL_NaToR [Afbeelding] @Damian [Afbeelding] @schumi2004 [Afbeelding] @Franko P. [Afbeelding] @RoelsRules [Afbeelding] @Heijmenberg99 [Afbeelding] @Barturion [Afbeelding] @RBH [Afbeelding] @SuperKneus [Afbeelding] @Mr Nielsson [Afbeelding] @Novarion [Afbeelding] @Driek [Afbeelding] @PixelRanger03 [Afbeelding] @labmuisfrl [Afbeelding] @Bensimpel [Afbeelding] @CAPSLOCK2000 [Afbeelding] @CH4OS [Afbeelding] @PaulBloem [Afbeelding] @Bastie-88 [Afbeelding] @Tyr0s_Fre4k [Afbeelding] @Fusion6 [Afbeelding] @franssie [Afbeelding] @chevsticks [Afbeelding] @Bestla [Afbeelding] @ricardo246 [Afbeelding] @SnowDude [Afbeelding] @Cass Casey [Afbeelding] @One-eye864 [Afbeelding] @SpeedfreakR
zeg ik wil mijn plek niet delen hoorTripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Zoiets?
[Afbeelding] @pinda powerrr [Afbeelding] @Paulus07 [Afbeelding] @rammes @JB [Afbeelding] @Temujin [Afbeelding] @NoFearCreations [Afbeelding] @EvilWhiteDragon [Afbeelding] @caspervc [Afbeelding] @Gwoon Joep [Afbeelding] @Melantrix [Afbeelding] @dyrc [Afbeelding] @CrazyFool [Afbeelding] @hoevenpe [Afbeelding] @streamnl [Afbeelding] @B-Real [Afbeelding] @G_Dragon [Afbeelding] @MikeyMan [Afbeelding] @MuVo [Afbeelding] @LoeWn [Afbeelding] @DonJunior [Afbeelding] @aveenhuysen [Afbeelding] @jeroenvdnberg [Afbeelding] @MrSparkels [Afbeelding] @Snowhite0901 [Afbeelding] @Nieknikey [Afbeelding] @NyceNL [Afbeelding] @Juncto [Afbeelding] @DoubleDutch [Afbeelding] @PalingDrone [Afbeelding] @StealthyPeanut [Afbeelding] @Nuevocasa [Afbeelding] @pro_6or [Afbeelding] @renzo4000 [Afbeelding] @pilskes [Afbeelding] @Pierre [Afbeelding] @Lad93 [Afbeelding] @JoteW [Afbeelding] @jack zomer [Afbeelding] @Mrkoekie [Afbeelding] @FlowChef [Afbeelding] @pCOW [Afbeelding] @pjlgt [Afbeelding] @YoupS [Afbeelding] @D-dark [Afbeelding] @wowly [Afbeelding] @marti28 [Afbeelding] @Pyr0_ [Afbeelding] @thieske1 [Afbeelding] @pjottum [Afbeelding] @fommas [Afbeelding] @NL_NaToR [Afbeelding] @Damian [Afbeelding] @schumi2004 [Afbeelding] @Franko P. [Afbeelding] @RoelsRules [Afbeelding] @Heijmenberg99 [Afbeelding] @Barturion [Afbeelding] @RBH [Afbeelding] @SuperKneus [Afbeelding] @Mr Nielsson [Afbeelding] @Novarion [Afbeelding] @Driek [Afbeelding] @PixelRanger03 [Afbeelding] @labmuisfrl [Afbeelding] @Bensimpel [Afbeelding] @CAPSLOCK2000 [Afbeelding] @CH4OS [Afbeelding] @PaulBloem [Afbeelding] @Bastie-88 [Afbeelding] @Tyr0s_Fre4k [Afbeelding] @Fusion6 [Afbeelding] @franssie [Afbeelding] @chevsticks [Afbeelding] @Bestla [Afbeelding] @ricardo246 [Afbeelding] @SnowDude [Afbeelding] @Cass Casey [Afbeelding] @One-eye864 [Afbeelding] @SpeedfreakR
Ik zou het doen!
Vreemd.
Tsja, maar wordt dat dan een 'gewone' quali, of een sprintrace?hoevenpe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:
Moeten we niet eerst een kwalificatie doen voor de start-post-opstelling?
Ik niet, maar heel veel andere Tweakers wel! Het is hier veel te stil
Thanks. Heb Excel er maar bij gebruikt voor alle herhalende onderdelen zoals [/td ][td ] en zo.
Verplicht leesvoer: https://racingnews365.com/formula-1-calendar-2021CrazyFool schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:52:
Wattttt? Race week? Oh wauw, ik heb nog geen vakantie, maar had dit niet door!
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2021 12:38 ]
In nieuwe of oude stijl?hoevenpe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:
@Tripl3 D
Moeten we niet eerst een kwalificatie doen voor de start-post-opstelling?
Die van mij ook maar daar denken de meeste toch anders overCH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:40:
[...]
In nieuwe of oude stijl?
Mijn stem gaat naar nieuwe stijl!
[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 27-07-2021 12:47 ]
Ik mis de bitterballen op m’n afbeeldingTripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Zoiets?
[Afbeelding] @pinda powerrr [Afbeelding] @Paulus07 [Afbeelding] @rammes [Afbeelding] @JB [Afbeelding] @Temujin [Afbeelding] @NoFearCreations [Afbeelding] @EvilWhiteDragon [Afbeelding] @caspervc [Afbeelding] @Gwoon Joep [Afbeelding] @Melantrix [Afbeelding] @dyrc [Afbeelding] @CrazyFool [Afbeelding] @hoevenpe [Afbeelding] @streamnl [Afbeelding] @B-Real [Afbeelding] @G_Dragon [Afbeelding] @MikeyMan [Afbeelding] @MuVo [Afbeelding] @LoeWn [Afbeelding] @DonJunior [Afbeelding] @aveenhuysen [Afbeelding] @jeroenvdnberg [Afbeelding] @MrSparkels [Afbeelding] @Snowhite0901 [Afbeelding] @Nieknikey [Afbeelding] @NyceNL [Afbeelding] @Juncto [Afbeelding] @DoubleDutch [Afbeelding] @PalingDrone [Afbeelding] @StealthyPeanut [Afbeelding] @Nuevocasa [Afbeelding] @pro_6or [Afbeelding] @renzo4000 [Afbeelding] @pilskes [Afbeelding] @Pierre [Afbeelding] @Lad93 [Afbeelding] @JoteW [Afbeelding] @jack zomer [Afbeelding] @Mrkoekie [Afbeelding] @FlowChef [Afbeelding] @pCOW [Afbeelding] @pjlgt [Afbeelding] @YoupS [Afbeelding] @D-dark [Afbeelding] @wowly [Afbeelding] @marti28 [Afbeelding] @Pyr0_ [Afbeelding] @thieske1 [Afbeelding] @pjottum [Afbeelding] @fommas [Afbeelding] @NL_NaToR [Afbeelding] @Damian [Afbeelding] @schumi2004 [Afbeelding] @Franko P. [Afbeelding] @RoelsRules [Afbeelding] @Heijmenberg99 [Afbeelding] @Barturion [Afbeelding] @RBH [Afbeelding] @SuperKneus [Afbeelding] @Mr Nielsson [Afbeelding] @Novarion [Afbeelding] @Driek [Afbeelding] @PixelRanger03 [Afbeelding] @labmuisfrl [Afbeelding] @Bensimpel [Afbeelding] @CAPSLOCK2000 [Afbeelding] @CH4OS [Afbeelding] @PaulBloem [Afbeelding] @Bastie-88 [Afbeelding] @Tyr0s_Fre4k [Afbeelding] @Fusion6 [Afbeelding] @franssie [Afbeelding] @chevsticks [Afbeelding] @Bestla [Afbeelding] @ricardo246 [Afbeelding] @SnowDude [Afbeelding] @Cass Casey [Afbeelding] @One-eye864 [Afbeelding] @SpeedfreakR
Helemaal top dit!
Ik zou het doen!
Fuck, wat sta ik ver achteraan. Start wel vanuit de pits.Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]
Zoiets?
[Afbeelding] @pinda powerrr [Afbeelding] @Paulus07 [Afbeelding] @rammes [Afbeelding] @JB [Afbeelding] @Temujin [Afbeelding] @NoFearCreations [Afbeelding] @EvilWhiteDragon [Afbeelding] @caspervc [Afbeelding] @Gwoon Joep [Afbeelding] @Melantrix [Afbeelding] @dyrc [Afbeelding] @CrazyFool [Afbeelding] @hoevenpe [Afbeelding] @streamnl [Afbeelding] @B-Real [Afbeelding] @G_Dragon [Afbeelding] @MikeyMan [Afbeelding] @MuVo [Afbeelding] @LoeWn [Afbeelding] @DonJunior [Afbeelding] @aveenhuysen [Afbeelding] @jeroenvdnberg [Afbeelding] @MrSparkels [Afbeelding] @Snowhite0901 [Afbeelding] @Nieknikey [Afbeelding] @NyceNL [Afbeelding] @Juncto [Afbeelding] @DoubleDutch [Afbeelding] @PalingDrone [Afbeelding] @StealthyPeanut [Afbeelding] @Nuevocasa [Afbeelding] @pro_6or [Afbeelding] @renzo4000 [Afbeelding] @pilskes [Afbeelding] @Pierre [Afbeelding] @Lad93 [Afbeelding] @JoteW [Afbeelding] @jack zomer [Afbeelding] @Mrkoekie [Afbeelding] @FlowChef [Afbeelding] @pCOW [Afbeelding] @pjlgt [Afbeelding] @YoupS [Afbeelding] @D-dark [Afbeelding] @wowly [Afbeelding] @marti28 [Afbeelding] @Pyr0_ [Afbeelding] @thieske1 [Afbeelding] @pjottum [Afbeelding] @fommas [Afbeelding] @NL_NaToR [Afbeelding] @Damian [Afbeelding] @schumi2004 [Afbeelding] @Franko P. [Afbeelding] @RoelsRules [Afbeelding] @Heijmenberg99 [Afbeelding] @Barturion [Afbeelding] @RBH [Afbeelding] @SuperKneus [Afbeelding] @Mr Nielsson [Afbeelding] @Novarion [Afbeelding] @Driek [Afbeelding] @PixelRanger03 [Afbeelding] @labmuisfrl [Afbeelding] @Bensimpel [Afbeelding] @CAPSLOCK2000 [Afbeelding] @CH4OS [Afbeelding] @PaulBloem [Afbeelding] @Bastie-88 [Afbeelding] @Tyr0s_Fre4k [Afbeelding] @Fusion6 [Afbeelding] @franssie [Afbeelding] @chevsticks [Afbeelding] @Bestla [Afbeelding] @ricardo246 [Afbeelding] @SnowDude [Afbeelding] @Cass Casey [Afbeelding] @One-eye864 [Afbeelding] @SpeedfreakR
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Zeker een avatar-swap gedaan? Dat betekent grid straffen!Cass Casey schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:08:
[...]
Fuck, wat sta ik ver achteraan. Start wel vanuit de pits.
Mijn boefje is liev!
Zonder te kijken wat werkt en wat niet, zal het format nooit veranderen en is de druk nooit gelijk er al op zoals dat bij de vorige race was. De volgende race in het nieuwe format, zal vast de nodige feedback al verwerkt hebben en dan zien we of dat al veel beter is.Homeland schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:51:
De Sprint race was slecht in het weekend geplaatst, ineens een vrije training die nutteloos was, parc ferme op rare momenten, leek allemaal erg slecht uitgedacht.
Men probeert nu gewoon dingen, verwacht dat eea in het concept nog wel gaat wijzigen. Maar zonder proberen weet of ziet men niet wat wel werkt en wat niet, wat dat betreft goed dus dat er nu een aantal races zijn waarbij het nieuwe format getest wordt.De kwalificatie is ook niet echt een succes in het huidige format maar in elk geval iets beter dan de Sprint.
Daar is het nog angstvallig stil over, dat lijkt mij geen goed nieuws. Enkel wat clickbaits die "oud" nieuws misbruiken.Chefbierrr schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:33:
Ik neem aan dat ze bij Max de 3e motor erin gaan schroeven voor de zaterdag? Het schijnt dat de Silverstone motor in de fabriek in Japan is op dit moment.
Testing, one, two ...
Stil? Vanmorgen nog bericht over geweest; https://racingnews365.com...ppens-engine-can-be-savedhardware-lover schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:19:
[...]
Daar is het nog angstvallig stil over, dat lijkt mij geen goed nieuws. Enkel wat clickbaits die "oud" nieuws misbruiken.
Dat is één van de websites die ik bedoelde, die misbruiken eerder gedane uitspraken als nieuws.CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:20:
[...]
Stil? Vanmorgen nog bericht over geweest; https://racingnews365.com...ppens-engine-can-be-saved
Testing, one, two ...
Die zal vast ook eerst bij de fysio zijn geweest en daarna inderdaad weer snel trainen. Juist door te trainen herstel je het snelste, doordat je gewoon je ritme aanhoudt.Novarion schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:31:
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.
Bizar veel geluk gehad, dat hij er zo goed vanaf is gekomen.
[Afbeelding]
ik ben nog steeds benieuwd of zijn organen op de plek zitten waar ze horen.Novarion schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:31:
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.
Bizar veel geluk gehad, dat hij er zo goed vanaf is gekomen.
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq