[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.515 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:10

JB

Cédric roelt!

Novarion schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:31:
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.

Bizar veel geluk gehad, dat hij er zo goed vanaf is gekomen.
[Afbeelding]
Woont Lewis ook in Monaco? Anders ging ik nog even belletje trekken :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

rammes schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:33:
[...]

ik ben nog steeds benieuwd of zijn organen op de plek zitten waar ze horen. :o
zolang alles aangesloten is maakt de plek toch weinig uit? :+

maar wel mooi:
51g koppen, rondje ziekenhuis om gecheckt te worden
in de 1,5 week erna:
Trainen, rondje psycholoog, 24u van spa op iracing, rondje rennen

en dan ben je er weer klaar voor! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Mooi man topsport

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:42:
Woont Lewis ook in Monaco? Anders ging ik nog even belletje trekken :+
Je kan de vraag beter omdraaien. Wie woont er niet in Monaco? ;)

Een maand geleden woonde HAM in elk geval nog in Monaco, aldus The Sun; https://www.thesun.co.uk/...on-homes-london-new-york/

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2021 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:13
Ik gebruik al jaren deze: https://www.f1calendar.com/

Heeft ook een hele handige iCal die je kunt importeren en automatisch bijwerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CrazyFool schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:48:
[...]

Ik gebruik al jaren deze: https://www.f1calendar.com/

Heeft ook een hele handige iCal die je kunt importeren en automatisch bijwerkt. :)
De grote rode knop op de pagina die ik linkte gemist? :P Zal mij niet verbazen als het dezelfde is, maar via een andere URL beschikbaar wordt gesteld. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:00

Pierre

Van nature lui!

CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Een maand geleden woonde HAM in elk geval nog in Monaco, aldus The Sun; https://www.thesun.co.uk/...on-homes-london-new-york/
Denk de meeste van ons niet :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik kijk hier meer naar wat Perez kan doen. Ik maak me niet zoveel zorgen over Verstappen aangezien ik eigenlijk ook niet onder de indruk van Mercedes was op Silverstone.

Want Gasly, Albon en Perez lijken toch allemaal hetzelfde probleem te hebben met de RB's van de laatste jaren. Ze namen/nemen die bochten vaak gewoon "verkeerd" met die auto. Verstappen remt namelijk vaak wat vroeger, stuurt met een vloeiende beweging in, draait vaak ook veel in een korte tijd, zet zijn stuur snel weer recht en gaat dan op het gas. Zo komt hij zo vaak sneller, zowel qua tijd in de bocht als zijn snelheid uit de bocht dan veel andere coureurs. En na de bocht krijg je nog regelmatig een tikte overstuur. Verstappen weet gewoon wanneer het komt omdat hij een voorspellende coureur is en niet een reactieve zoals de meeste coureurs zijn. En hij heeft het meestal met een beweging al onder controle omdat hij het ziet aankomen.

Gasly, Albon en Perez doen meer het traditionele van Formule 1 coureurs. Laat remmen en dan pas insturen ov en dat wil die auto gewoon niet. Die RBs hebben zo enorm veel neerwaartse druk vooraan alsmede de kortste wielbasis en waarschijnlijk ook heel wat "mechanische grip" vooraan en als ze een beetje afgesteld zijn, dan sturen ze relatief makkelijk in. Het probleem lijkt alleen te ontstaan als je op je gas wil gaan terwijl je wielen nog niet recht zijn. Dan krijg je die overstuur neigingen en op zijn best kost dat tijd. Het zal je als coureur ook onzeker maken als je dit niet gewend bent of er niet mee om kan gaan. En zelfs op dit niveau kan niet iedereen hiermee omgaan. Ondertussen haal je zo ook niet het maximale uit die auto omdat je de bocht onnodig lang maakt en met minder snelheid uit die bocht zal komen dan Verstappen.

Maar waar ik op hoop hier in Hongarije, is dat met vrijwel maximale neerwaartse druk, Perez minder last heeft van overstuur als hij de bocht uitkomt en dus beter presteert. Want het is weer eens tijd dat hij beter gaat kwalificeren. Want de marge moet weer opgebouwd worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 13:45
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:09:
Ik kijk hier meer naar wat Perez kan doen. Ik maak me niet zoveel zorgen over Verstappen aangezien ik eigenlijk ook niet onder de indruk van Mercedes was op Silverstone.

Want Gasly, Albon en Perez lijken toch allemaal hetzelfde probleem te hebben met de RB's van de laatste jaren. Ze namen/nemen die bochten vaak gewoon "verkeerd" met die auto. Verstappen remt namelijk vaak wat vroeger, stuurt met een vloeiende beweging in, draait vaak ook veel in een korte tijd, zet zijn stuur snel weer recht en gaat dan op het gas. Zo komt hij zo vaak sneller, zowel qua tijd in de bocht als zijn snelheid uit de bocht dan veel andere coureurs. En na de bocht krijg je nog regelmatig een tikte overstuur. Verstappen weet gewoon wanneer het komt omdat hij een voorspellende coureur is en niet een reactieve zoals de meeste coureurs zijn. En hij heeft het meestal met een beweging al onder controle omdat hij het ziet aankomen.

Gasly, Albon en Perez doen meer het traditionele van Formule 1 coureurs. Laat remmen en dan pas insturen ov en dat wil die auto gewoon niet. Die RBs hebben zo enorm veel neerwaartse druk vooraan alsmede de kortste wielbasis en waarschijnlijk ook heel wat "mechanische grip" vooraan en als ze een beetje afgesteld zijn, dan sturen ze relatief makkelijk in. Het probleem lijkt alleen te ontstaan als je op je gas wil gaan terwijl je wielen nog niet recht zijn. Dan krijg je die overstuur neigingen en op zijn best kost dat tijd. Het zal je als coureur ook onzeker maken als je dit niet gewend bent of er niet mee om kan gaan. En zelfs op dit niveau kan niet iedereen hiermee omgaan. Ondertussen haal je zo ook niet het maximale uit die auto omdat je de bocht onnodig lang maakt en met minder snelheid uit die bocht zal komen dan Verstappen.

Maar waar ik op hoop hier in Hongarije, is dat met vrijwel maximale neerwaartse druk, Perez minder last heeft van overstuur als hij de bocht uitkomt en dus beter presteert. Want het is weer eens tijd dat hij beter gaat kwalificeren. Want de marge moet weer opgebouwd worden.
toon volledige bericht
Interessante analyse! Ik dacht alleen dat Verstappen juist bekend stond om het late remmen? :? Bedoel dat vooral in de zin van -> wat begrijp ik hier niet? ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:25

d0s

sssst

Melantrix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Interessante analyse! Ik dacht alleen dat Verstappen juist bekend stond om het late remmen? :? Bedoel dat vooral in de zin van -> wat begrijp ik hier niet? ;)
Windsor heeft recentelijk in een aantal analyses benoemd dat Verstappen juist vroeger remt tov andere coureurs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 15:20
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/Upgrade/AWS%20Braking%202.jpg.transform/9col/image.jpg

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Melantrix schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Verstappen staat bekend om alles. Nee serieus, er worden te veel dingen aan hem verbonden om zaken te verklaren, zonder daadwerkelijk te verklaren. :P

Maar hij past zich gewoon aan de auto en bocht aan. Hij kan echt wel laat remmen, maar als dat niet sneller is in de auto waarin hij zit of de bocht in kwestie, dan doet hij het gewoon niet. Klinkt simpel toch? Nou het blijkt toch weerbarstiger te zijn. En ga maar eens kijken naar het "incident" van vorige race. Max zit aan de buitenkant en remt eerder.

Dat is precies wat je niet zou verwachten en denk ik een behoorlijk onderbelicht aspect waardoor het leek alsof Hamilton in zijn recht was om de racelijn te dicteren. Leek, want dat was niet zo en dat zagen de stewards goed. In realiteit was hij was al gepositioneerd om veel sneller die bocht uit te komen en accelereerde hij al. Dat Hamilton waarschijnlijk te laat remde en onderstuurde, hielp niet. Want die bocht ruimer nemen, betekent dat je veel meer snelheid kan meenemen in de bocht.

Maar als we nu niet alweer kunnen beginnen met die discussie, graag. Het was een duidelijk voorbeeld, niet een opzet voor ronde 5000. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Van het rijdersveld, slimmerik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-06 11:08
Ik heb ook ooit ergens gelezen/gehoord dat Max zich met name focust op de exit van een bocht. Vaak goed te zien in duels, dan lijkt Max bij het aanremmen en in eerste helft van de bocht wat te verliezen, maar door de focus op een goede exit wint hij daar ineens heel veel en neemt dan ook relatief meer snelheid mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Max doet _alles_ anders :+ Daar kunnen "ze" niet zo goed tegen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:57
foutje...

[ Voor 88% gewijzigd door Danielson op 27-07-2021 15:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:46
Ken je dat gevoel?
Dat je met 51g de muur in gaat, maar anderhalve week later weer lekker je rondje kan rennen.

Bizar veel geluk gehad, dat hij er zo goed vanaf is gekomen.
[Afbeelding]
Ach joh, op die leeftijd kan dat allemaal gewoon... wacht maar tot hij de 40 gepasseerd is. Dan heb je de volgende ochtend wel wat meer last van een 51g crash!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:40
Tripl3 D schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Zoiets?

[Afbeelding]@pinda powerrr
[Afbeelding]@Paulus07
[Afbeelding]@rammes
[Afbeelding]@JB
[Afbeelding]@Temujin
[Afbeelding]@NoFearCreations
[Afbeelding]@EvilWhiteDragon
[Afbeelding]@caspervc
[Afbeelding]@Gwoon Joep
[Afbeelding]@Melantrix
[Afbeelding]@dyrc
[Afbeelding]@CrazyFool
[Afbeelding]@hoevenpe
[Afbeelding]@streamnl
[Afbeelding]@B-Real
[Afbeelding]@G_Dragon
[Afbeelding]@MikeyMan
[Afbeelding]@MuVo
[Afbeelding]@LoeWn
[Afbeelding]@DonJunior
[Afbeelding]@aveenhuysen
[Afbeelding]@jeroenvdnberg
[Afbeelding]@MrSparkels
[Afbeelding]@Snowhite0901
[Afbeelding]@Nieknikey
[Afbeelding]@NyceNL
[Afbeelding]@Juncto
[Afbeelding]@DoubleDutch
[Afbeelding]@PalingDrone
[Afbeelding]@StealthyPeanut
[Afbeelding]@Nuevocasa
[Afbeelding]@pro_6or
[Afbeelding]@renzo4000
[Afbeelding]@pilskes
[Afbeelding]@Pierre
[Afbeelding]@Lad93
[Afbeelding]@JoteW
[Afbeelding]@jack zomer
[Afbeelding]@Mrkoekie
[Afbeelding]@FlowChef
[Afbeelding]@pCOW
[Afbeelding]@pjlgt
[Afbeelding]@YoupS
[Afbeelding]@D-dark
[Afbeelding]@wowly
[Afbeelding]@marti28
[Afbeelding]@Pyr0_
[Afbeelding]@thieske1
[Afbeelding]@pjottum
[Afbeelding]@fommas
[Afbeelding]@NL_NaToR
[Afbeelding]@Damian
[Afbeelding]@schumi2004
[Afbeelding]@Franko P.
[Afbeelding]@RoelsRules
[Afbeelding]@Heijmenberg99
[Afbeelding]@Barturion
[Afbeelding]@RBH
[Afbeelding]@SuperKneus
[Afbeelding]@Mr Nielsson
[Afbeelding]@Novarion
[Afbeelding]@Driek
[Afbeelding]@PixelRanger03
[Afbeelding]@labmuisfrl
[Afbeelding]@Bensimpel
[Afbeelding]@CAPSLOCK2000
[Afbeelding]@CH4OS
[Afbeelding]@PaulBloem
[Afbeelding]@Bastie-88
[Afbeelding]@Tyr0s_Fre4k
[Afbeelding]@Fusion6
[Afbeelding]@franssie
[Afbeelding]@chevsticks
[Afbeelding]@Bestla
[Afbeelding]@ricardo246
[Afbeelding]@SnowDude
[Afbeelding]@Cass Casey
[Afbeelding]@One-eye864
[Afbeelding]@SpeedfreakR
toon volledige bericht
Haha goed bezig. Tijd teveel?

@daniel goede analyse weer bedankt altijd

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:48
PatrickPR schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:59:
Ik heb ook ooit ergens gelezen/gehoord dat Max zich met name focust op de exit van een bocht. Vaak goed te zien in duels, dan lijkt Max bij het aanremmen en in eerste helft van de bocht wat te verliezen, maar door de focus op een goede exit wint hij daar ineens heel veel en neemt dan ook relatief meer snelheid mee.
Wat hij natuurlijk ook zo nu en dan doet is juist niet voor de bocht inhalen. Want zo nu en dan ligt er voor de bocht een DRS meetpunt waarbij hij zo slim is om pas na het meetpunt in te halen zodat hij na de bocht DRS heeft. In Oostenrijk heeft hij dat in ieder geval vaker gedaan in T3, ook met het inhalen van backmarkers. Backmarkers die ruim plaats maken en hij blijft mooi er naast rijden tot aan het detectiepunt om vervolgens alsnog in/voor de bocht er voorbij te gaan en tussen T3 en T4 DRS te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 10:15

Neus

www.zenaconsult.com

Ken je dat gevoel?
Leuk, ik zie hem af en toe vanuit ons kantoor daar langs rennen.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:26
Ingecheckt!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ze moeten toch een complete nieuwe auto in elkaar bouwen toch? Natuurlijk zullen ze wel de data hebben om goed te beginnen, maar ik denk dat max toch maximaal gebruik moet maken van alle vrije trainingen om alles weer netjes recht te zetten.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:54

Vuvuzela

My spire is forming

Bensimpel schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:18:
Ze moeten toch een complete nieuwe auto in elkaar bouwen toch? Natuurlijk zullen ze wel de data hebben om goed te beginnen, maar ik denk dat max toch maximaal gebruik moet maken van alle vrije trainingen om alles weer netjes recht te zetten.
De auto ligt vaker uit elkaar dan in elkaar. Dat is echt geen probleem.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:57
Present vanuit het vakantieverblijf in Italië!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:00
Present! Eindelijk weer een race vanuit mijn woonkamer bekijken. Deze keer geen ouderwets lineair tv, maar vanaf de Apple TV met de unofficial f1tv app. Geen gedoe met 2 ipads en een laptop voor live timing en onboards, maar split screens op de TV 8) Alvast een voorproefje voor volgend jaar, wanneer alles via streamingdiensten gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Tnx @Jasphur als backup @basvn!

Raceweek WooHoo! oOo *O* oOo :)F

Bring on the goulash!

Vorige race was ik rot door een prik en iedereen heeft kunnen zien wat voor dramatisch effect dat had op de race van Max, daarom ga ik nu maar wel weer live kijken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 27-07-2021 19:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:21
PatrickPR schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:59:
Peter Windsor heeft daar pas een video over gemaakt :

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
If Max is an early braker why is he so fast? By Peter Windsor

Ik ben benieuwd hoe Max puur op klasse, Hamilton het snot voor de ogen rijdt, waarna laatstgenoemde de auto ergens de muur inrijdt. }) Of beter nog, Hamilton die ergens de regels overtreedt, zelf daardoor schade rijdt en nog bestraft wordt ook, om 10 ronden later de auto te moeten retiren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
LA-384 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:31:
[...]
Ik ben benieuwd hoe Max puur op klasse, Hamilton het snot voor de ogen rijdt, waarna laatstgenoemde de auto ergens de muur inrijdt. }) Of beter nog, Hamilton die ergens de regels overtreedt, zelf daardoor schade rijdt en nog bestraft wordt ook, om 10 ronden later de auto te moeten retiren.
Dan hoop ik wel dat die 10 ronden later in de volgende race worden gereden >:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:51
Ik heb de bank gefixed nadat mijn vrouw deze anderhalve geleden week flink mishandeld heeft. Hopelijk blijft Max op de baan dit weekend, anders vrees ik een uitje naar de Ikea binnenkort.
F1, maakt meer kapot dan je lief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:23

rammes

koekebakker 1e klas

boxlessness schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:39:
Ik heb de bank gefixed nadat mijn vrouw deze anderhalve geleden week flink mishandeld heeft. Hopelijk blijft Max op de baan dit weekend, anders vrees ik een uitje naar de Ikea binnenkort.
F1, maakt meer kapot dan je lief is.
Alleen de bank maar?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H89KP2t5Nit661skYB1D7fFtZbg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EMcUwIT4yBOcPn2wIEZ5Kh7M.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 26-06 08:31
Trouwens al hier geplaatst dat Red Bull en Mercedes donderdag bij de FIA moeten komen. Red Bull zou nieuw bewijs hebben voor het incident.

[ Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 27-07-2021 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 22:56
Een beetje bladeren en je weet het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:40
De discussie zit volgens mij meer in het algemene f1 topic

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 19:09
Snowhite0901 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 06:25:
De discussie zit volgens mij meer in het algemene f1 topic
Mag van mij daar ook blijven. ;)

Heb echt zin in aankomend weekend. Ik vond het sprint gebeuren in Silverstone niet echt geweldig. Voor mij is het hele weekend spanning op bouwen naar die ene race op zondag echt geweldig. Dat men op zaterdag ook een race wil doen komt wmb door de 'instant gratification' mindset die er tegenwoordig heerst. Men heeft nergens nog geduld voor.

Hungaroring is een erg leuke (digitaal tenminste, ben er nog nooit geweest) baan om te rijden. Zeer snel en de auto met de beste balans zal het sterkste zijn.

Stiekem ook wel weer jammer dat er daarna de zomerstop is. Ik gun iedereen zijn vakantie maar 3 weken geen F1 is wel lang na zoveel double en triple headers.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:51
talkatoo schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:40:
Trouwens al hier geplaatst dat Red Bull en Mercedes donderdag bij de FIA moeten komen. Red Bull zou nieuw bewijs hebben voor het incident.
Denk dat dit onder het kopje "politiek" en "terug kwallen" valt om mss Lewis uit balans te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:21
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:43:
[...]

Mag van mij daar ook blijven. ;)

Heb echt zin in aankomend weekend. Ik vond het sprint gebeuren in Silverstone niet echt geweldig. Voor mij is het hele weekend spanning op bouwen naar die ene race op zondag echt geweldig. Dat men op zaterdag ook een race wil doen komt wmb door de 'instant gratification' mindset die er tegenwoordig heerst. Men heeft nergens nog geduld voor.
Helemaal mee eens...

Heb de tijden van de race allemaal al in de agenda staan, maar zet de tijden van de FPs en Q pas in de week voorafgaand aan het raceweekend in de agenda. Dit als extra reminder hoe mijn weekend (en deels de vrijdag) in te delen :).

Was zo happy dat ik nu weer gewoon FP1 t/m 3 en de Q in kon vullen, in plaats van die kerstboom van de vorige race. Nu is het ook niet zo erg als je vrijdag onverhoopt wat anders hebt, een FP is nog wel een keer te missen. Een Q missen zou veel 'erger' zijn.

Maar helemaal met je eens... laat het weekend een buildup zijn naar de start van de race op zondag. Eén zo'n grote ontlading is veel prettiger dan meerdere kleintjes :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 10:10

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

CH4OS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Nou.. meer dan de helft woont niet in Monaco hoor.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:01:
[...]

Maar helemaal met je eens... laat het weekend een buildup zijn naar de start van de race op zondag. Eén zo'n grote ontlading is veel prettiger dan meerdere kleintjes :).
Afbeeldingslocatie: https://balettie.com/texas/ArcherPhrasing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2Jn4zNVc-i5TLYn00g4kbDoFdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OMNWy446Z4l8w3Rgs6OZuBX4.png?f=user_large

spannend :p

tot nu toe ontwijkt al het slechte weer precies de zondag middag.

[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 28-07-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chefbierrr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:16:
[Afbeelding]

Een regenrace is anders wel welkom! :) Zou de eerste regenrace worden dit seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-06 10:27
CH4OS schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:31:
[...]
Een regenrace is anders wel welkom! :) Zou de eerste regenrace worden dit seizoen.
Imola was niet nat genoeg om mee te doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Novarion schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:40:
Och, daar had ik niet meer aan gedacht... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Novarion schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:40:
[...]

Imola was geen regenrace, toch? Bij de start was het al droog, en dat is het ook gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:20
RobertMe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:17:
[...]

Imola was geen regenrace, toch? Bij de start was het al droog, en dat is het ook gebleven?
Dat wel, maar flink wat rondjes op regenbanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Plenkske schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:43:
[...]

Dat wel, maar flink wat rondjes op regenbanden.
Dus in zoverre is het statement van @CH4OS correct. Een echte regenrace zou de eerste van het seizoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, dan laat mijn geheugen mij dus toch niet in de steek... (y)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nieuws dan. Ze hebben wat zaken van Verstappen zijn PU moeten vervangen, zaken die vervangen mochten worden. Vrijdag gaan ze de PU testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Chefbierrr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:16:
[Afbeelding]

Kortom, het wordt gewoon een droge race! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
Interessante visualisatie van de crash tussen HAM en VER

https://www.youtube.com/watch?v=xGgpdb2WhRE

[ Voor 53% gewijzigd door looin op 28-07-2021 16:48 ]

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Sluit mij aan bij de concensus onder de video. Duidelijke fout van Bottas.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chefbierrr
Deze video stond ook in de globale F1 topic wat wellicht een betere plaats is voor deze (voor sommige slepende) discussie. Ik denk ook dat men graag dit topic clean houdt van de perikelen van Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-06 10:27
RobertMe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:49:
[...]

Dus in zoverre is het statement van @CH4OS correct. Een echte regenrace zou de eerste van het seizoen zijn.
Het was ook zeker geen correctie!
Imola was nat, maar was weinig racen in de regen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Was het helemaal vergeten maar Max starte 2 jaar geleden op pole.

Wil niet op de zaken vooruit lopen maar dat belooft wat met RB16 van vandaag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

werphengel schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:53:
Was het helemaal vergeten maar Max starte 2 jaar geleden op pole.

Wil niet op de zaken vooruit lopen maar dat belooft wat met RB16(b) van vandaag. :)
Met een wat zure raceuitslag, en dat willen we (lees > ik) zo niet meer (alla Spanje 2021) 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Max en Lando...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FG4At9j8N1Mb2HKn8GQVurRDOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxIlE1EYdfI0sqE7vUvWlOgw.jpg?f=fotoalbum_large

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Die race uitslag heb heb ik waarschijnlijk bewust verdrongen.

Race pace lijkt me dit jaar toch een stuk beter met het huidige pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Ik moet zeggen dat het dit jaar wel leuker is dat ze het wat mengen. Alles van 1 team is toch elke keer wel voorspelbaar

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Heel benieuwd hoe het gaat morgen met die Summon bij de stewards van beide teams, vooral benieuwd welk nieuw bewijs RB denkt te hebben gevonden. Anyway, hoe dan ook een raceweekend om naar uit te kijken voor de zomerbreak!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:24:
Heel benieuwd hoe het gaat morgen met die Summon bij de stewards van beide teams, vooral benieuwd welk nieuw bewijs RB denkt te hebben gevonden. Anyway, hoe dan ook een raceweekend om naar uit te kijken voor de zomerbreak!
Ik mag wel hopen dat, als men vindt dat er geen noemenswaardige nieuwe zaken worden aangekaart, dit keihard wordt afgestraft.
Dit gedoe en advocaten erop zetten om misschien nog een manier te vinden haalt voor mij de gunfactor een heel eind weg.
Wereldkampioen moet je op het circuit worden, niet achter een tafeltje bij de stewards met een zut advocaten om je heen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/224117128_5852324111507874_4328642366864028610_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=wifz8CgzxK0AX9eralf&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=5bdd7fe51e8865918bde4d75b039765c&oe=61062E78

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
toolkist schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 01:01:
[...]

Ik mag wel hopen dat, als men vindt dat er geen noemenswaardige nieuwe zaken worden aangekaart, dit keihard wordt afgestraft.
Dit gedoe en advocaten erop zetten om misschien nog een manier te vinden haalt voor mij de gunfactor een heel eind weg.
Wereldkampioen moet je op het circuit worden, niet achter een tafeltje bij de stewards met een zut advocaten om je heen.
Dit dus. Ik hoop echt dat de stewards zeggen: "En nu op houden te janken, stelletje zeikerds! Wat gebeurd is is gebeurd. Neus naar voren en vecht het maar op de baan uit!"

Ja ik ben er wel klaar mee. En inderdaad dat teams zo proberen te 'winnen' haalt de gunfactor weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 23:00

Keida

dr.

AtlAntA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:40:
[...]

Dit dus. Ik hoop echt dat de stewards zeggen: "En nu op houden te janken, stelletje zeikerds! Wat gebeurd is is gebeurd. Neus naar voren en vecht het maar op de baan uit!"

Ja ik ben er wel klaar mee. En inderdaad dat teams zo proberen te 'winnen' haalt de gunfactor weg.
Nee mijn inziens hoort dat bij de formule 1. Net zoveel als het feit dat we altijd topteams en teams in de achterhoede hebben. Het hoort erbij en soms is dat ook best smullen. Ferrari/crash/flexwing- gate

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:06
[...]

Of, zoals Hamilton doet, wereldkampioen wordt je door je concurrent van het circuit te lanceren.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frappuccino
[...]

Heb je dit al naar Mercedes gemaild?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
i hef a fieling that a nederlander made dis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Red Bull maakt gewoon gebruik van hun recht op beroep. En dat is hun goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
sjaool schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Red Bull maakt gewoon gebruik van hun recht op beroep. En dat is hun goed recht.
Dat weet ik en ergens hoort het er ook wel bij maar echt 'leuk' of sportief vind ik het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@AtlAntA Juist het feit dat er mogelijkheid is tot beroep maakt het goed. Dat hoort in een fatsoenlijk rechtssysteem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 11:01
AtlAntA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Dat weet ik en ergens hoort het er ook wel bij maar echt 'leuk' of sportief vind ik het niet.
Tjah, Red Bull zal het niet leuk of sportief vinden dat ze een nieuwe motor moeten plaatsen, en dat ze zowel geld als een gridstraf kan kosten. Waarbij Red Bull vind dat het niet hun fout is.

Als Red Bull gewoon nieuwe info heeft, dan is het toch prima dat men kijkt naar wat dat is? Ongeacht of ze gelijk krijgen of niet.

Als ze niets hebben, dan ben ik het met je eens. Dan is het onsportief. Maar volgens mij wil je gewoon dat het volgens de regels gebeurd.

Dit is een beetje dezelfde discussie als bij voetbal en de VAR. Mensen klagen dat het niet leuk of sportief is. Maar het maakt de sport wel eerlijker (niet 100% natuurlijk, maar het is een verbetering). En volgens mij heeft iedereen baat bij een eerlijkere sport.

Kan ook zijn dat Red Bull zich nu al indekt voor de toekomst. Dat ze alles hebben bekeken en gedaan om het een duidelijk precedent voor de toekomst te laten zijn. En als, ook met nieuw bewijs, blijkt dat dit oké was, verwacht ik dat Max zijn rijstijl gewoon aanpast en voortaan dus geen ruimte meer laat voor Hamilton om aan de binnenkant te komen O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frappuccino
AtlAntA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Zei je dat ook toen Mercedes huilie huilie deed over de achtervleugel, de pitsstops en de motor van RBR?

Die zijn bij het WK Janken al echt niet meer in te halen het komende decennium.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:49

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De nasleep van Silverstone mag verder in [F1] Seizoen 2021
Let daarbij wel even op tweakduke in "[F1] Seizoen 2021" aub.

Dan gaan we hier ons voorbereiden op Hongarije :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:34
[...]

Dit dus. Ik hoop echt dat de stewards de moderators op dit forum zeggen: "En nu op houden te janken, stelletje zeikerds! Wat gebeurd is is gebeurd. Neus naar voren en vecht het maar op de baan uit!""
Even je quote "gestolen" en beetje aangepast ;)
Frappuccino schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:10:
[...]

Zei je dat ook toen Mercedes huilie huilie deed over de achtervleugel, de pitsstops en de motor van RBR?

Ik volg het hier allemaal minder omdat het constant Verstappen-verheerlijken veel te veel de bovenhand neemt maar:
Mercedes heeft geklaagd over de achtervleugel wat terecht was.
Voor zover ik weet, is het niet geweten wie er geklaagd heeft over de pitstop. Als er al iemand was die geklaagd heeft.
Waar heeft Mercedes geklaagd over de motor? Ze hebben gezegd dat Honda een stap vooruit gemaakt heeft. Is dat dan niet zo? Het was, volgens Red Bull, op een legale manier. Prima dus.

Red Bull klaagt over de voorvleugel van Mercedes maar dat is toch ook al ruim een maand geleden. Ze gingen klacht indienen en zo maar heb daar niet veel meer over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
En verder met Hongarije.

Max gaat de motor die de crash meegemaakt heeft tijdens VT1 en VT2 grondig testen om te kijken of
die de komende race(s) mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
Kenhas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:28:

Ik volg het hier allemaal minder omdat het constant Verstappen-verheerlijken veel te veel de bovenhand neemt maar:
Voor zover ik weet, is het niet geweten wie er geklaagd heeft over de pitstop. Als er al iemand was die geklaagd heeft.
Waar heeft Mercedes geklaagd over de motor? Ze hebben gezegd dat Honda een stap vooruit gemaakt heeft. Is dat dan niet zo? Het was, volgens Red Bull, op een legale manier. Prima dus.

Red Bull klaagt over de voorvleugel van Mercedes maar dat is toch ook al ruim een maand geleden. Ze gingen klacht indienen en zo maar heb daar niet veel meer over gehoord
@Kenhas Ik denk dat twee kampen zich een beetje schuldig maken aan het gedrag van verheerlijking.
Een natuurlijke reactie van de mensch-heid denk ik dan maar... iedere supporter/fan zal, al dan niet met terechte feiten, zijn liefde voor een team/ persoon uiten.

Ik hoop dat we op de baan straks weer een heerlijk gevecht tussen twee teams gaan zien en dat de beste maar mag winnen...
Persoonlijk hoop wel dat de FIA gaat kijken naar de manier van straffen, gevoelsmatig klopt het niet helemaal (maar dit is net als alle zaken in de voorgaande afleveringen van dit forum wederom een mening van een nietig persoon op een blauw bolletje in het oneindige heelal).

Jammer dat je dit forum een beetje links laat liggen vanwege een uitgesproken voorliefde van een bepaalde rijder. Ik heb, soms met wat opgetrokken wenkbrauwen, een aantal buitenlandse kranten gelezen en daar is objectieve journalistiek ook ver te vinden, als je kijkt naar de schuldvraag.

laten we proberen te genieten van het spelletje en aan het einde van het seizoen hebben we een winnaar :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-06 10:08
Frappuccino schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:44:
En verder met Hongarije.

Max gaat de motor die de crash meegemaakt heeft tijdens VT1 en VT2 grondig testen om te kijken of
motor heeft ook 51g gehad.. ik zou het eigenlijk niet vertrouwen met die marges van een f1 motor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

(jarig!)
[...]

[...]

toon volledige bericht
Hamilton was anders constant aan het doorzagen over dat de Honda motor duidelijk gains had gemaakt. Wat met de engine freeze natuurlijk een beetje een gevoelig topic is. Er is maar 1 voordeel te bedenken wat te behalen valt met zulke radio messages...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-06 11:07
[...]

[...]

toon volledige bericht
HM heeft aangegeven dat Mercedes hun beklag deed bij de FIA over de pitstops. Of HM liegt of Mercedes heeft het in werking gezet.

Lewis Hamilton heeft meerdere malen insinuaties gedaan over mogelijke illegaliteit van de Honda motor, voor wat mij bijstaat Toto ook.

Het is nergens zo geweest dat Mercedes petje af deed voor de prestaties van team RB, al sinds het begin van het seizoen wordt alles in twijfel getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Sniffels schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:51:
[...]

motor heeft ook 51g gehad.. ik zou het eigenlijk niet vertrouwen met die marges van een f1 motor
Daarom testen ze 'm ook tijdens de VT's.

[ Voor 73% gewijzigd door Frappuccino op 29-07-2021 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
En verder met Hongarije.

Ik hoop dat ze hem echt wel door de mangel halen, je kan het niet hebben zoals Ferrari dit jaar.... gokken dat het goed gaat omdat je een aantal zaken niet kan zien.
Beter nu een straf pakken en proberen punten te halen dan helemaal met lege handen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
MrSparkels schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:54:
[...]

Ik hoop dat ze hem echt wel door de mangel halen, je kan het niet hebben zoals Ferrari dit jaar.... gokken dat het goed gaat omdat je een aantal zaken niet kan zien.
Beter nu een straf pakken en proberen punten te halen dan helemaal met lege handen staan.
Ze krijgen nog geen straf. Ze hebben nog een motor in de poule.

Die straf, als ie al nodig is, zou ik tactisch kiezen bij een race waar de kansen op een overwinning toch al minder groot zijn.

En ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar misschien kan het wel bij een sprintrace.
Scheelt ook weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
[...]

Hongarije zal zonder gridstraf gereden willen worden (ivm beperktere inhaalmogelijkheden).
als ze 'm dan pakken dan zou ik zelf de GP van Belgie kiezen (eerste na de zomerstop), meer inhaalmogelijkheden en dus een beperktere impact.

ICE zit pas op 2/3, deze discussie komt later!

Ik verwacht voor hongarije weer een P1 voor Max, en een even spannende eerste ronde als vorige keer.
(we got the drama, we got the excitement, top seizoen zo)

[ Voor 3% gewijzigd door dyrc op 29-07-2021 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
[...]

Testen in VT1 en VT2, vervolgens de motor wisselen met die van Perez })

Zelf verwacht ik trouwens dat áls Max pole pakt, dat die gewoon wegrijd. En we geen herhaling krijgen van de vorige race kwa spanning. De reden dat Ham zo kón aanvallen was omdat Max zijn auto niet lekker was ingesteld voor rechte stukken, en de Mercedes wel. En dat mocht men niet aanpassen vanwege de sprint-race.

Normaal was de auto gewoon wat verder getuned en hadden we dit ook niet gezien.

Wat dat betreft zorgt zo'n eerdere Parc Fermé en minder testen dus wel voor meer vuurwerk :D

[ Voor 35% gewijzigd door Waah op 29-07-2021 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En verder met Hongarije.

Ik ga ervan uit dat die motor het gewoon goed blijft doen. Onze Japanse vrienden zijn namelijk altijd heel bescheiden en terughoudend in hun mening. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de mensen van Honda dan die van Ferrari. Bij Honda houden ze niet zo van aannames doen.

De motor zal vast ook wel de nodige tests hebben doorstaan op de dyno testbank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Bijzondere poster van Merc dit keer :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gv8xpn9.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

p0st schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:25:

[Afbeelding]
Ah, we zien hier de toekomst van Bottas in beeld? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
Ze laten zien waar ze de voorwielophanging van hun F1 bolide vandaan hebben om 'm crashproof te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[Afbeelding]
Is dat Max op de achtergrond? Kan wat meer hebben in bochten :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
sjaool schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Ah, we zien hier de toekomst van Bottas in beeld? :+
Als beveiliger? of als hitman....

Gezien het voertuig zou beide kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:54

Spotmatic

Ken sent me

[Afbeelding]
Waarom hebben ze die G-klasse niet op hun Oostenrijkse poster geplaatst? Omdat ze daar van origine vandaan komen (ze werden gemaakt in de fabriek van SDP = Steyr-Daimler-Puch in Graz, Oostenrijk, al zijn ze onderhand vele keren van eigenaar gewisseld dus ik weet niet hoe de fabriek nu heet).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Hier in Amsterdam is dit een typische "Zuid" wagen naast alle dames die in Biro's rondrijden. Daarnaast ook vaak marechaussee gezien in die auto :).

edit: Megaaa offtopic sorry, morgen kunnen we eindelijk inhoudelijke dingen posten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Chefbierrr op 29-07-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel

[Afbeelding]
Ik denk dat Mercedes zich niet aan de track limits gaat houden dit weekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Frappuccino schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:10:
[...]

Mijn initiële reactie ging over het "huilie huilie" van beide teams.

Verder laat ik me niet de diepte in trekken richting een discussie over het voorval of hoe beide kampen hier mee om gaan/gingen. Er is inmiddels een mbr geweest waar ik me netjes aan ga houden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
De pitstraat uitrit is smaller gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-GP-Ungarn-Budapest-Donnerstag-29-Juli-2021-169Gallery-946eb0fd-1818467.jpg

Even een rondje lopen in >30 graden
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Ungarn-Budapest-Donnerstag-29-Juli-2021-169Gallery-10a6c134-1818493.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 17:22
"Rosberg: Wolff expects a loss of around 7 tenths from Silverstone to Hungary based on 2020 performance drop"

Toestemming nodig voor bekijken van Streamable

Op deze plek staat ingesloten content die van Streamable afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat Streamable persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op Streamable

Toto begint nu dus al :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-06 09:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJuCkOIyEU1zM2V1o1hmTQU9UC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iO4TKLGj8yGFoUiIs80Vlaui.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Haha de focus weer verleggen as always. Goed statement, maar de lege huls eromheen trek ik niet (meer).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
Chocoball schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:31:
De pitstraat uitrit is smaller gemaakt
[Afbeelding]

Even een rondje lopen in >30 graden
[Afbeelding]
Ziet er een beetje uit als de stagiaire die wordt gevraagd de lengte van het circuit ff te checken.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-06 09:11
JB schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:49:
[...]

Haha de focus weer verleggen as always. Goed statement, maar de lege huls eromheen trek ik niet (meer).
Mwa geen idee er is deze week nog in Nederland een kind het ziekenhuis in geschopt omdat die niet wou zeggen of het een jongen of meisje is. Lege huls of niet als iemand die out is kan ik zijn gebruik van het platform waarderen :)

En daarbij enorm zin in raceweekend! Eindelijk eens vrij hele weekend dus kan de trainingen nu ook eens meepikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

dglavimans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:50:
[...]

Mwa geen idee er is deze week nog in Nederland een kind het ziekenhuis in geschopt omdat die niet wou zeggen of het een jongen of meisje is. Lege huls of niet als iemand die out is kan ik zijn gebruik van het platform waarderen :)

En daarbij enorm zin in raceweekend! Eindelijk eens vrij hele weekend dus kan de trainingen nu ook eens meepikken
Absoluut! Het voelt gewoon (weer) als goedkoop scoren. Hopelijk maakt het indruk...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
werphengel schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:49:
[...]

Ziet er een beetje uit als de stagiaire die wordt gevraagd de lengte van het circuit ff te checken.
Ik vind het er meer uit zien als het hoofd van de strategie afdeling. Als in: de "baas" van Hannah Schmitz en die om en om (met Hannah) aan de pitmuur zit.

Verder zou het mij ook niks verbazen als het neer komt op "wie heeft tijd en zin om een rondje over het circuit te lopen?". Voldoende teamleden die als "oefening" dagelijks een rondje over het circuit lopen. En zal in deze tijd van corona alleen maar meer zijn juist omdat ze nu niet een rondje kunnen wandelen/rennen in de stad waar ze zijn.
Pagina: 1 2 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.