Kenhas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:28:
Ik volg het hier allemaal minder omdat het constant Verstappen-verheerlijken veel te veel de bovenhand neemt maar:
Mercedes heeft geklaagd over de achtervleugel wat terecht was.
Voor zover ik weet, is het niet geweten wie er geklaagd heeft over de pitstop. Als er al iemand was die geklaagd heeft.
Waar heeft Mercedes geklaagd over de motor? Ze hebben gezegd dat Honda een stap vooruit gemaakt heeft. Is dat dan niet zo? Het was, volgens Red Bull, op een legale manier. Prima dus.
Red Bull klaagt over de voorvleugel van Mercedes maar dat is toch ook al ruim een maand geleden. Ze gingen klacht indienen en zo maar heb daar niet veel meer over gehoord
@
Kenhas Ik denk dat twee kampen zich een beetje schuldig maken aan het gedrag van verheerlijking.
Een natuurlijke reactie van de mensch-heid denk ik dan maar... iedere supporter/fan zal, al dan niet met terechte feiten, zijn liefde voor een team/ persoon uiten.
Ik hoop dat we op de baan straks weer een heerlijk gevecht tussen twee teams gaan zien en dat de beste maar mag winnen...
Persoonlijk hoop wel dat de FIA gaat kijken naar de manier van straffen, gevoelsmatig klopt het niet helemaal (maar dit is net als alle zaken in de voorgaande afleveringen van dit forum wederom een mening van een nietig persoon op een blauw bolletje in het oneindige heelal).
Jammer dat je dit forum een beetje links laat liggen vanwege een uitgesproken voorliefde van een bepaalde rijder. Ik heb, soms met wat opgetrokken wenkbrauwen, een aantal buitenlandse kranten gelezen en daar is objectieve journalistiek ook ver te vinden, als je kijkt naar de schuldvraag.
laten we proberen te genieten van het spelletje en aan het einde van het seizoen hebben we een winnaar