[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.899 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DataGhost schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:28:
[...]

https://www.fia.com/sites...e%20SC2-SC1%20Time%20.pdf
Sinds Monza een paar jaar geleden geldt er voor elke baan een minimale tijd die na wat FP's bekend wordt gemaakt.
Benieuwd of de fia het durft..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
ericwhar schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Max doet dit soort dingen niet
*Max komt niet in de situatie dus zullen het nooit weten

Verder was het boe geroep niet zo bijzonder.. Respect voor Lewis sure maar fans mogen gewoon boe roepen enzo toch :p Laat Lewis ze maar terug winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

poor Leno schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:28:
[...]

Grappig dat je denkt dat er nog niveauverschil is qua supporters en type sport ;)
Had wel de hoop ja maar helaas is dat niet meer zo dus...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

ericwhar schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Max doet dit soort dingen niet
_O- Ken je nog zo van die grappen?

RBR heeft dit al meermaals gedaan, iets wat we net kunnen doen omdat ze controle hebben of ze hun wagens voor of achter de Mercedes op de baan wensen in de kwalificatie. Zo extreem als met Lewis hebben we nog niet gezien, maar wel dat ze de rondjes van Mercedes compromiteren door hun eigen wagens snel de baan op te sturen als ze merken dat Mercedes naar buiten komt. Dit omdat Mercedes een iets snellere uitronde doet over het algemeen dan RBR. Als Red Bull dus pole heeft, wordt het voor hen interessant om voor de Mercedes de baan op te zijn omdat Mercedes dan ofwel een te snelle dan wel te trage uitronde moet doen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:02
Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]

BS... Het publiek juigde niet voor de crash. Beelden ff terugkijken vanaf de tribune.

Men juigde toen ze de bocht door kwamen. Toen max de muur raakte was het meteen stil. Maarja, dat past mensen wel goed.

Laten we het bij feiten houden.
.

Dan heb jij toch andere race zitten kijken als dat ik heb gezien.
Ik zag tik > crash > juichen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Mercedes is er snel bij om die regel te laten verwijderen...😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
DoeEensGek schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:29:
[...]

Albon doet vanavond een rondje op zijn fiets als extra bewijs voor een protest. :+
Die zal vast sneller zijn dan Hamilton in die laatste outlap

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Het gaat mij wel om alle verwensingen naar andere rijders 'omdat Max'
Dat is toch logisch? Wat denk je dat er gebeurt als Ronaldo Frenkie de Jong de wedstrijd uittrapt, geen kaart krijgt en vervolgens twee goals scoort. Dan gaan "we" toch ook allemaal los op Ronaldo?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Want? Iedereen in dit topic moet verplicht Verstappen fan zijn? Ik zie dat nergens in de huisregels staan.

[ Voor 3% gewijzigd door J_Velsink op 31-07-2021 16:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Glorfindel76 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:30:
[...]

Via een mailtje zeker :p

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
[...]

Daar staat er ook gewoon een straf op onsportief gedrag en kun je kaarten uitdelen. Dat zou hier ook wel mogen, dit hoort niet bij sport.
Je kunt geen kaarten uitdelen aan publiek. Of bedoel je aan de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:13:
Ergens had Verstappen ook niet zo slap moeten zij en gewoon Hamilton in moeten halen. Gentleman agreement de vuilnisbak in en gaan.
Dan blockte HAM dat gewoon. Die auto heeft ook een stuur. ;) VER heeft het een paar keer echt wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Als ik het zo lees geldt dat dus niet voor reconaissance laps after the pit lane is opened for qualifying.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
Plenkske schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Als dit klopt dan is het simpel inderdaad. Lijkt me dat ze dit bij RBR ook weten. Als de stewards zelf niks doen.
Maar reed Verstappen uiteindelijk ook niet een tijd die boven de 1:31 lag? Hij had lewis al eerder kunnen inhalen toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Denken ze bij Ziggo nu echt dat dit zin heeft? De supporters die boe gaan roepen op Zandvoort zal het worst wezen wat Rob en Robert zeggen. Zelfs Jan Lammers gaat daar niet helpen… De enige die daar wel invloed op zou hebben is Max, maar die gaat daar echt niets over zeggen…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorfindel76 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:30:
[...]

Toto had al een e-mail verstuurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:30:
[...]
.

Dan heb jij toch andere race zitten kijken als dat ik heb gezien.
Ik zag tik > crash > juichen.
Zoek de beelden van de tribune in kwestie er maar eens bij.

En denk je dat de microfoon de auto's volgt? :+

De beelden vanaf de tribune waren heel duidelijk. Zodra max eraf was, werd er echt niet meer gejuigd.

Maarja, dat past niet in jouw beeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:31:
[...]

Je kunt geen kaarten uitdelen aan publiek. Of bedoel je aan de spelers?
Bij spelers ja.
Publiek krijgt een stadionverbod mij misdragingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

DataGhost schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Hamilton reed over SC2 op 2:04 en over SC1 op 0:14, dat is dus 1:50. Penalty lijkt me?
Er is toch een maximum tijd delta? Als hij daarover heen zit gewoon protesteren. Zo niet, net als Max, niks zeggen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
PatrickC schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:32:
De enige die daar wel invloed op zou hebben is Max, maar die gaat daar echt niets over zeggen…
Of het gedrag van de zevenvoudig wereldkampioen zelf. Maar dat helpt nou ook niet echt mee :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelezer01
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2024
J_Velsink schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:30:
[...]

Want? Iedereen in dit topic moet verplicht Verstappen fan zijn? Ik zie dat nergens in de huisregels staan.
We verwachtten minimaal een gezond verstand… zelfs die regel blijkt niet haalbaar. 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Denken ze bij Ziggo nu echt dat dit zin heeft? De supporters die boe gaan roepen op Zandvoort zal het worst wezen wat Rob en Robert zeggen. Zelfs Jan Lammers gaat daar niet helpen… De enige die daar wel invloed op zou hebben is Max, maar die gaat daar echt niets over zeggen…
Net zoals het Hamilton een worst zal zijn dat ze boe roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
En zelfs die heeft hier weinig invloed op. Misschien wel het meeste van allemaal, maar 3 bier we zijn allang vergeten wat Max had gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

.ScorpionSquad schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:31:
[...]

Als ik het zo lees geldt dat dus niet voor reconaissance laps after the pit lane is opened for qualifying.
Daar lijkt het inderdaad op
Note to Teams
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end of
qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay
below 1:31.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Sinds Monza een paar jaar geleden geldt er voor elke baan een minimale tijd die na wat FP's bekend wordt gemaakt.
Bedankt. :)
En ik heb de tijden. S2 was 45,601 en S3 was 41,995.
Ik weet S1 niet, maar dat komt er nog bij. Dit zou meer dan 1,31s moeten zijn en dus een slam dunk gridstraf.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:24
Je hoorde die man zonder haar (ik ben zijn naam even kwijt) nog grinniken net voordat het beeld infade, en daarna snel even een praatje maken dat booh-en niet gewenst is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]

Ik vind het lang niet zo erg als vorige race waar Hamilton Verstappen eraf knikkerde door een vuile actie op het vuil en het publiek juigde over een crash...
Het publiek deed misschien eerst juichen, maar daarna kwam toch al snel een schrikreactie en werd er geklapt toen Max uitstapte.

Denk dat wij hetzelfde zouden hebben met Hamilton, het is ook zo'n soort 'flow' waar je inzit. Alles gebeurt in een split-second en daarna pas komt het besef wat voor een klap het was.

Ik neem ze dus niets kwalijk. Wel Hamilton dat uitgebreid ging vieren en volgens de geruchten pas Max laat belde.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Als het volgens de regels te langzaam was, dan moet Ham gewoon een straf krijgen.

Als het binnen de regels was, dan is Ham een onsportieve rijder wat - voor mij - afdoet aan zijn reputatie als groots coureur.

Zo groots vond ik hem al niet want:
  • Hij heeft nog geen tegenstand gekend de sinds 2014, op lichte tegenstand van Rosberg na.
  • Hij heeft een teammaat die geen teammaat is maar een verlengde van Ham.
  • Dan nog heeft Ham kennelijk dergelijke onsportieve zaken nodig om te winnen zodra er tegenstand is.
  • Hij heeft ook nog eens veel geluk. Niet een seizoen, maar elk seizoen weer.
  • De FIA durft geen potten te breken.
Zo. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

Toen ie zei dat het hem energie gaf, stond het huilen hem nader dan het lachen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NotSoSteady schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

Imago van lewis is wel belangrijk voor lewis, hij zal nog zat fans hebben maar dit kan ook tussen de oren gaan kruipen. Goh athleten zijn soms net mensen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Sorry hoor, maar die trage outlap was wat mij betreft een fout van RedBull. Lewis had al de pole min of meer al te pakken, dus wat verwacht je dan als je in de outlap erachter gaat rijden 8)7

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

Ik weet S1 niet, maar dat komt er nog bij. Dit zou meer dan 1,31s moeten zijn en dus een slam dunk gridstraf.
S1 en S3 tijden gelden niet, het gaat om de tijd tussen de safety car lijnen, en de 1:31 is de tijd voor inronden en verkenningsronden voor de race. Ik neem aan dat voor een uitrondje in Q de tijd anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

[...]

Helaas geldt die regel dus niet voor de outlaps in qualifying als je de tekst bij de letter neemt. Waarom, tja, FIA logic.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

En zelfs die heeft hier weinig invloed op. Misschien wel het meeste van allemaal, maar 3 bier we zijn allang vergeten wat Max had gezegd.
Is dat niet alcohol-vrij bier? Vind het eigenlijk altijd raar er nog 'gewoon' bier wordt geschonken, veel kunnen er niet mee omgaan (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waarom gaan Verstappen en Perez die Mercedessen niet gewoon voorbij als ze zo lopen te fucken? Verstappen lekker vrije baan en Hamilton vast in de Perez trein.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Kan iemand mij uitleggen wat er zo erg is aan ‘boe’ roepen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Mwja, met acht of negen titels in de pocket, die lacht zich kapot.
Hoe vaak zal hij in het rijtje worden genoemd van de grootheden, zelfs nu in de tijd dat hij al die titels heeft, zijn de namen van Senna, Schumacher en consorten altijd nog groter. Maar hij gooit het op z'n jokerkaart, zijn jokerkaart is hot, het speelt, maar is in de geschiedenis verder niets waard.

Hij zal z'n bankrekening vol hebben, z'n vermogen allemaal prima, maar hij zal voor velen nooit in datzelfde straatje staan. En waarom? Nee ham, niet vanwege je kleur, al geloofd hij dat nog steeds heilig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
[...]

Heb je een rechtstreeks lijntje naar de FIA? ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:34:
[...]

Het publiek deed misschien eerst juichen, maar daarna kwam toch al snel een schrikreactie en werd er geklapt toen Max uitstapte.

Denk dat wij hetzelfde zouden hebben met Hamilton, het is ook zo'n soort 'flow' waar je inzit. Alles gebeurt in een split-second en daarna pas komt het besef wat voor een klap het was.

Ik neem ze dus niets kwalijk. Wel Hamilton dat uitgebreid ging vieren en volgens de geruchten pas Max laat belde.
Hij heeft Max gebeld op instructie van Domenicali. Hamilton kan het allemaal geen ruk schelen hoe hij wint, hij weet dat het op deze manier kán (voor hem) en zet daar nu vol op in. Vandaag ook weer met dat gedoe in de pit en outlap, Max weggedrukt van iig P2.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Dacuuu schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:34:
[...]

Je hoorde die man zonder haar (ik ben zijn naam even kwijt) nog grinniken net voordat het beeld infade, en daarna snel even een praatje maken dat booh-en niet gewenst is.
Normaal halen ze Bottas ook door het slijk en lachen ze om Mazepin, nu het om Zandvoort gaat komt het dichtbij en gaan ze mee op de Jan Lammers lobby om correct te gaan doen over Hamilton.

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-07-2021 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ankona schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
Waarom gaan Verstappen en Perez die Mercedessen niet gewoon voorbij als ze zo lopen te fucken? Verstappen lekker vrije baan en Hamilton vast in de Perez trein.
Omdat zodra Verstappen versnelt, Hamilton dat ook doet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:28:
Geef het publiek 10sec straf. Schuif er een soort doek voor 10sec lang, zodat ze niks kunnen zien.

Tja het is niet echt f1 publiek, maar meer een succes publiek, die een gedrag afkeuren door hetzelfde gedrag te vertonen, dom dom dom volk
Kappen nou aub! Vrienden van mij zitten op dr tribune daar en (zoals ik hier ook al las) stond letterlijk IEDEREEN tegen HAM te schreeuwen.. Heeft niets met NL publiek te maken..

Beetje de verheven personen hier die denken dat ‘F1 publiek’ op de één of andere manier ‘beter’ is dan publiek bij andere sporten.. Bah bah.

Alsof die halve liters bier, koelboxen vol bier en fast food pas sinds Max z’n intrede heeft gedaan op de circuits sinds Max? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dawg schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:34:
Als het volgens de regels te langzaam was, dan moet Ham gewoon een straf krijgen.
We gaan het zien wat eruit komt. :)
Als het binnen de regels was, dan is Ham een onsportieve rijder wat - voor mij - afdoet aan zijn reputatie als groots coureur.
Maar HAM heeft toch zo'n goede integriteit, aldus velen (niet zozeer hier op GoT overigens) tijdens de afgelopen race? ;) /s

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DaWaN schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
Sorry hoor, maar die trage outlap was wat mij betreft een fout van RedBull. Lewis had al de pole min of meer al te pakken, dus wat verwacht je dan als je in de outlap erachter gaat rijden 8)7
Vervolgens wilde max er meerdere keren langs, maar dat mocht niet van lewis. Lewis toont dus gewoon onsportief gedrag hier.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Ja dat is een dans, dat bepaal je niet alleen zelf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

dawg schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:34:

Zo groots vond ik hem al niet want:
  • Hij heeft nog geen tegenstand gekend de sinds 2014, op lichte tegenstand van Rosberg na.
  • Hij heeft een teammaat die geen teammaat is maar een verlengde van Ham.
  • Dan nog heeft Ham kennelijk dergelijke onsportieve zaken nodig om te winnen zodra er tegenstand is.
  • Hij heeft ook nog eens veel geluk. Niet een seizoen, maar elk seizoen weer.
  • De FIA durft geen potten te breken.
Zo. :Y)
Vergeet niet dat als Hamilton een straf krijgt, dat Verstappen en Perez dezelfde straf krijgen omdat zij een gelijkaardige tijd hebben neergezet. De regels spreken NIET van de eerste wagen in een treintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46
[...]

En je het risico loopt je bandjes te snel op te warmen

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DaWaN schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
Zoals al meerderen malen gepost hier, Max probeerde er wel voorbij te komen maar Hamilton liet hem niet voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Blokker_1999 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:33:
[...]

Daar lijkt het inderdaad op

[...]
Hmm dus "during qualifying" zou niet gelden bij een out lap tijdens quali ? Dan heeft die regel toch weinig nut ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upzidedown
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 16:46
Weet niet wie het was wie me dwaas noemde maar bedankt,

Ik snap dat mensen wie fan zijn niet leuk vinden maar F1 draait om spektakel en Verstappen die moet inhalen heeft spektakel dat is de hele rede waarom ik van F1 hou.

En als de stewards vinden dat dit niet de beugel kan dan prima, maar Verstappen had ook gewoon 1 minuut eerder kunnen wegrijden of er langs heen kunnen rijden. Maarja ik als dwaas zal dat wel verkeerd zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:02
Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:32:
[...]

Zoek de beelden van de tribune in kwestie er maar eens bij.

En denk je dat de microfoon de auto's volgt? :+

De beelden vanaf de tribune waren heel duidelijk. Zodra max eraf was, werd er echt niet meer gejuigd.

Maarja, dat past niet in jouw beeld :+
YouTube: Max Verstappen Huge Crash at Silverstone 2021

Tik > slide > crash in muur > luid gejuich....

Mijn beeld is dus duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:32:
[...]

Publiek krijgt een stadionverbod mij misdragingen.
Dat zouden ze moeten krijgen. ;)

Het verbaasd mij overigens niet, in dat land doen ze het ook bij het voetballen.
Blij dat ze in de EU zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Blokker_1999 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Vergeet niet dat als Hamilton een straf krijgt, dat Verstappen en Perez dezelfde straf krijgen omdat zij een gelijkaardige tijd hebben neergezet. De regels spreken NIET van de eerste wagen in een treintje.
Nee hoor, ze werden opgehouden, niet bewust zo langzaam dus. Hamilton wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verschil is wel, dat zij die tijd dan hebben doordat HAM zo traag reed en hij hen ook niet voorbij liet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
En gooi er ook nog maar een protestje op voor dat extreme afremmen in de pit exit, dat kan 100% onder Appendix L int sporting code chapter 4.2 e vallen.

e) It is not permitted to drive any car
unnecessarily slowly, erratically or in a
manner deemed potentially dangerous to
other drivers at any time.

Laat de stewards zich er maar eens over uitspreken.

Oh en mocht er een safety car komen, direct een protestje indienen zodra hamilton weer eens een te groot gat laat vallen na zijn voorganger. Al die kleine overtredingen nu gewoon vol erop. Kom aan red bull!! :9

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

Harrie

NederVlaming

[...]

Dat gaat over inlaps, niet over outlaps lijkt het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Ahja it’s all fun and games, until it isn’t. Als RBR munitie ziet voor een protest omdat hij te traag ging en Max meerdere keren blockte (makkelijk te zien op de onboards), zullen ze dat zeker niet laten.

Aan de andere kant had Max de pole tijd van Lewis waarschijnlijk toch niet kunnen verbeteren, dat was echt bloedsnel van Lewis. Met die gedachte ging Lewis ook zn tweede poging in, en omdat ie voor Max reed, zou hij Max zelfs nog kunnen blocken door zn rondje af te breken. Als Max niet nu al last had van de dirty air.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
[...]

En Verstappen dus ook een gridstraf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Polycom schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
De "b". Had het een klinker geweest was er niks aan de hand. >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Maakt niet uit. Mij gaat het er dan vooral om dat Ham eens merkt dat hij niet óveral mee weg kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
[...]

Klopt, maar ik denk dat ze wel kunnen beargumenteren dat ze er niet langs gelaten werden, en daardoor geen kans kregen om wel aan die tijdslimiet te voldoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:10
[...]

Of je vertrekt eerder uit je pitbox dan zit je er niet achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
dawg schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:38:
[...]

Maakt niet uit. Mij gaat het er dan vooral om dat Ham eens merkt dat hij niet óveral mee weg kan komen.
Waarschijnlijk gaat HAM het prima vinden als hij op het strafbankje moet, als ook VER en PER dat moeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JoteW schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Ik ben erbij en kan beamen dat het ook Ferarri, McClaren, Alfa, Williams etc fans waren. Zeg maaf alles buiten de Mercedes fans om!
Precies dat - geen zin om 2uur te reizen om training live te zien (mooi in sport café gekeken)

Altijd leuk conact maken, andere sport liefhebbers. Kan dit alleen maar onderstrepen; het is echt niet alleen Max fans die boo roepen.

Zeker deze vertraging (wat ik zelf discutabel vind - is wel heeeel langzaam) en zou bijna gevaarlijk noemen.

Anyway, in de bar aantal Finnen gesproken, zat ook een Engelsman en aantal Ferrari mannen. Algemeen was men het niet eens met de matige straf van lewis vorige race.

En op circuit was algeheel negatieve ervaring op het vertragen/hinderen van andere driver (volgens mij mag dat niet tijdens kwalificatie blokken)

Dus zeker niet alleen Max fans die hun ongenoegen uitten.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Polycom schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het boe roepen gelijk koppelen aan racisme. En tuurlijk, er zijn genoeg reacties die echt niet door de beugel kunnen, maar als Bottas P2 stond in het WDC en dit bij Max flikte, dan was het geboe ook niet van de lucht denk ik. Het publiek wil waarschijnlijk gewoon een eerlijke strijd zien op de baan, daar betalen ze toch ook geld voor?

Het wordt morgen in ieder geval weer een interessante race vanaf de start. Want Max P1 vanaf begin tot eind is mooi voor de titelstrijd, maar levert ook simpelweg een saaie race op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Dat is op zich het probleem niet, grote probleem lijkt mij te zijn dat om Hamilton voorbij te komen, echt voorbij te komen, je te veel van de banden gaat vragen waarbij je dus te veel slijtage aan die banden gaat hebben en ook nog eens mogelijks met te warme banden aan je ronde start waardoor een snellere ronde sowieso al verloren zaak is. Eventueel laat je Perez Hamilton opjagen zodat ie sneller gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Is dat niet alcohol-vrij bier? Vind het eigenlijk altijd raar er nog 'gewoon' bier wordt geschonken, veel kunnen er niet mee omgaan (helaas).
Ik heb geen idee, maar ik drink niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chiron schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:38:
Aan de andere kant had Max de pole tijd van Lewis waarschijnlijk toch niet kunnen verbeteren, dat was echt bloedsnel van Lewis. Met die gedachte ging Lewis ook zn tweede poging in, en omdat ie voor Max reed, zou hij Max zelfs nog kunnen blocken door zn rondje af te breken. Als Max niet nu al last had van de dirty air.
Dat zal best, maar doordat HAM vertraagde en anderen niet voorbij liet, heeft VEr ook überhaupt de kans niet gehad om het te kunnen proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocovla schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

En je het risico loopt je bandjes te snel op te warmen
Ja, en dat is precies het punt waarom dit niet geaccepteerd zou moeten worden en Hamilton hier gewoon een gridstraf voor moet krijgen. Want de stewards zitten er als bewaking dat de coureurs elkaar eerlijke kansen geven, en hier was daar geen sprake van. Met name de driver steward zal aan de slag moeten om dat duidelijk te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocovla
Ondertussen kan Mercedes dat moral high horse tweetje over sporting integrity van van de week ook wel in de grijze kliko kieperen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Plenkske schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Hmm dus "during qualifying" zou niet gelden bij een out lap tijdens quali ? Dan heeft die regel toch weinig nut ?
Ik geloof wel dat er ook een tijd is voor de uitrondes, maar die zal trager zijn omdat je anders wel een heel snelle uitronde moet zetten wat niet goed is voor de opwarming en levensduur van de banden tijdens kwalificatie. De in ronden en verkenningsronden op Zondag zijn een andere materie omdat zo traag rijden daar geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt dat Horner gezegd heeft dat hij de actie van Hamilton niet veroordeeld.. Misschien willen ze juist graag op de derde plek starten vanwege de tow?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Waah
computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:37:
[...]

YouTube: Max Verstappen Huge Crash at Silverstone 2021

Tik > slide > crash in muur > luid gejuich....

Mijn beeld is dus duidelijk.
Maar je beeld is wel fout. Zoals ik zei: niet afgaan op beelden van de regie. Die microfoons staan vaak op hele andere plekken.

Nu wel duidelijk genoeg? Of ga je nog steeds voet hij stuk houden :z

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chefbierrr
Realiseert dan niemand dat RBR dit gewoon zelf in de hand heeft gehad? Ik snap de haat niet helemaal. En dan is het nog maar de vraag of Max de pace had voor een pole lap, want dat leek ook niet heelbaar met 1 a 2tiende verschil...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:43
RB op rood op rij 2, kan echt nog wel interessant worden morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:42:
Realiseert dan niemand dat RBR dit gewoon zelf in de hand heeft gehad? Ik snap de haat niet helemaal. En dan is het nog maar de vraag of Max de pace had voor een pole lap, want dat leek ook niet heelbaar met 1 a 2tiende verschil...
P2 had gekund en Perez kwam helemaal niet meer aan de lap toe.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Ik ga een verzoek bij de FIA indienen dat er vanaf de volgende race alleen maar hare krishna bij de race aanwezig mogen zijn. #Amazing crowd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/k22wyh
Gehele outlap (Met dank aan reddit formula1 user Contentpuff)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:40:
[...]

Ja, en dat is precies het punt waarom dit niet geaccepteerd zou moeten worden en Hamilton hier gewoon een gridstraf voor moet krijgen. Want de stewards zitten er als bewaking dat de coureurs elkaar eerlijke kansen geven, en hier was daar geen sprake van. Met name de driver steward zal aan de slag moeten om dat duidelijk te maken.
Fijn, tweede race op een rij dat we de reglementen aan de kant moeten schuiven omdat het Hamilton is? Hier zijn regels rond en tot op heden lijkt het er op dat Hamilton die niet overtreden heeft. Heeft hij dat wel gedaan, let dan ook op dat Verstappen diezelfde regels overtreden heeft want zijn rondetijd was gelijk.

Wil je nieuwe regels, daar kan over gediscuteerd worden, maar die kan je niet retroactief gaan toepassen en die kan je ook niet zomaar mid season gaan invoeren, laat staan tijdens een race weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
pro_6or schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[...]

P2 had gekund en Perez kwam helemaal niet meer aan de lap toe.
Ja klopt P2 wellicht wel, doet niet af aan m'n eerdere punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Het is een beetje samenspel. Red Bull heeft ze te laat weg gestuurd en Hamilton heeft een beetje onsportief gehandeld. Je kan dus niet echt de totale schuld bij 1 van die 2 leggen.

Verder ben ik het met je eens, pole had er niet ingezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Het is in elk geval wel een enerverend seizoen welke de boeken in zal gaan als titanenstrijd. Hetzelfde boek als Lauda - Hunt & Senna - Prost. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38
D-Ed schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Kappen nou aub! Vrienden van mij zitten op dr tribune daar en (zoals ik hier ook al las) stond letterlijk IEDEREEN tegen HAM te schreeuwen.. Heeft niets met NL publiek te maken..

Beetje de verheven personen hier die denken dat ‘F1 publiek’ op de één of andere manier ‘beter’ is dan publiek bij andere sporten.. Bah bah.

Alsof die halve liters bier, koelboxen vol bier en fast food pas sinds Max z’n intrede heeft gedaan op de circuits sinds Max? |:(
Ik hebt het over succes publiek. En dat boegeroep best onsportief is.
Denk dat je op de anderen reageert hier in het topic. Ik heb het ook niet over nl specifiek.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bensimpel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
Lewis is eigenhandig zijn carrière om zeep aan het helpen. Over een paar jaar is het over.
Denk niet dat het in de aard van het beestje zit. Ten tijde van Schumi zag je dergelijke praktijken net zo goed. ;)

Laten we daarbij ook niet vergeten dat VER de 'Silverstone' motor er in gelepeld heeft zitten, die iets terug gezet is. Om dan alsnog op 0,4s te zitten lijkt dan wellicht veel, maar met wat meer context geeft het wel een ander beeld natuurlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 31-07-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:59:
[...]
Maar op rood > geel rij je hem zeker niet uit dus word dat een 2 stopper.
Mijn gedachte....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Blokker_1999 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[...]

Fijn, tweede race op een rij dat we de reglementen aan de kant moeten schuiven omdat het Hamilton is? Hier zijn regels rond en tot op heden lijkt het er op dat Hamilton die niet overtreden heeft. Heeft hij dat wel gedaan, let dan ook op dat Verstappen diezelfde regels overtreden heeft want zijn rondetijd was gelijk.

Wil je nieuwe regels, daar kan over gediscuteerd worden, maar die kan je niet retroactief gaan toepassen en die kan je ook niet zomaar mid season gaan invoeren, laat staan tijdens een race weekend.
Je negeert doodleuk de hier in dit topic aangehaalde appendix L. Dat was toch echt alleen Lewis die dat, bv al na de pit exit.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Blokker_1999 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:41:
[...]

Ik geloof wel dat er ook een tijd is voor de uitrondes, maar die zal trager zijn omdat je anders wel een heel snelle uitronde moet zetten wat niet goed is voor de opwarming en levensduur van de banden tijdens kwalificatie. De in ronden en verkenningsronden op Zondag zijn een andere materie omdat zo traag rijden daar geen zin heeft.
Ja, bedenk me nu ook pas dat 1:31 best wel snel is voor een out lap als de pole 1:15 is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Onsportief gedrag. Niet alleen de langzame outlap om RB te benadelen, maar ook het laten lopen van de ronde zodat Max dicht op hem komt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Is die Samantha niet al eens eerder te gast geweest?
Ik kan mij herinneren dat ik vorig seizoen de TV uit heb gezet omdat er iemand ging zingen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:56
StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:39:
[...]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het boe roepen gelijk koppelen aan racisme.
Dat zijn van die mensen die al het onaardige wat tegen hem gezegd worden aan racisme koppelen.

En dat gedrag maakt ze geen haar beter dan een racist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
CH4OS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:44:
[...]
Denk niet dat het in de aard van het beestje zit. Ten tijde van Schumi zag je dergelijke praktijken net zo goed. ;)
Klopt. Die schoof ook vrolijk Hill van de baan en probeerde het later dunnetjes over te doen. Over illegale bodemplaten en andere trucs maar te zwijgen. Is wat mij betreft ook wel een smet op zijn blazoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[...]

Ja klopt P2 wellicht wel, doet niet af aan m'n eerdere punt.
P2 op rood is veel aantrekkelijker dan P3.

een treffende spreuk

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Waah
Er is maar een iemand die dit in de hand heeft en dat is Hamilton.

Tuurlijk kan je eerder naar buiten. Maar onsportief gedrag komt maar van 1 plek weg. En max heeft wel pogingen gedaan om er voorbij te gaan. Maar HAM blockte dat gewoon.

Als het Schumacher was geweest had ik er minder moeite mee. Die was gewoon eerlijk.... Winnen ten koste van alles. Max idem: liever elke race pole en met gemak iedereen op een ronde rijden.

HAM roept alleen "ik hou van de uitdaging, ik wil graag racen". En dan doe je dit soort acties. Als het team dan ook jog begint over "integrity" en Hamilton over "respect"....

Dáár zit denk ik bij velen de crux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blokker_1999 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:43:
[...]

Pardon? Hamilton doet dit express en Verstappen heeft maar te volgen omdat hij er niet voorbij mag. Maar goed whatever, lijkt er op dat ze de derde plek met de rode band en een mogelijke tow wel prima vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Maw RedBull zou moeten bewijzen dat Mercedes/Lewis het hun onmogelijk heeft gemaakt om sneller te rijden en dus dat ze actief geblockt werden.

En dat kunnen ze niet.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ben wel benieuwd naar de bandentaktieken voor de race…
Is het starten op geel een voordeel voor de Mercedes?
Doen die dan een 2x geel of geel->rood?

En wat zou een taktiek zijn voor de rood starters?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:46:
[...]

Er is maar een iemand die dit in de hand heeft en dat is Hamilton.

Tuurlijk kan je eerder naar buiten. Maar onsportief gedrag komt maar van 1 plek weg. En max heeft wel pogingen gedaan om er voorbij te gaan. Maar HAM blockte dat gewoon.

Als het Schumacher was geweest had ik er minder moeite mee. Die was gewoon eerlijk.... Winnen ten koste van alles. Max idem: liever elke race pole en met gemak iedereen op een ronde rijden.

HAM roept alleen "ik hou van de uitdaging, ik wil graag racen". En dan doe je dit soort acties. Als het team dan ook jog begint over "integrity" en Hamilton over "respect"....

Dáár zit denk ik bij velen de crux.
Ham praat het publiek naar de mond. En het publiek is natuurlijk niet blind. En ook niet gek. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Haha, Max helemaal over de zeik in de post-quali persconferentie over 'bocht 1-incident' vraag. Komt vast een video van online. Aardig wat weg geknipt uit de audio...

[ Voor 18% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-07-2021 16:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:46:
[...]

Pardon? Hamilton doet dit express en Verstappen heeft maar te volgen omdat hij er niet voorbij mag. Maar goed whatever, lijkt er op dat ze de derde plek met de rode band en een mogelijke tow wel prima vinden.
tuurlijk kan hij er wel voorbij als hij echt wenst, maar dat kost dan iets van zijn banden en dat wil hij ook niet. En dat is toch echt de strategie waar Red Bull deels zelf voor verantwoordelijk is. Red Bull beslist of ze voor of achter de Mercedes de baan op komen. Niemand verplicht hen om zo lang te wachten om aan hun rondje te beginnen of om zich achter de Mercedes van Hamilton te zetten. Dat is een keuze die ze zelf gemaakt hebben. En in het verleden heeft Red Bull ook de keuze gemaakt om zich voor de Mercedes te zetten omdat Red Bull tragere opwarm rondjes doet dan een Mercedes zodat Mercedes gecompromiteerd wordt door ofwel leven van de banden op te offeren om de Red Bull in te halen danwel een te trage opwarmronde te moeten doen en dus met te koude banden te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocovla schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:45:
Klopt. Die schoof ook vrolijk Hill van de baan en probeerde het later dunnetjes over te doen. Over illegale bodemplaten en andere trucs maar te zwijgen. Is wat mij betreft ook wel een smet op zijn blazoen.
En een Villeneuve, en een teamorder met Barrichello die een hele race voorop reed. ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.