Mooie televisie dit haha
Het publiek vindt het ook een smerige streek, gelukkig.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat had ik donderdag al voorspeld; lewis heeft (hier in hongarije, bijzonder weinig fans)miicker schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:13:
Heerlijk hoe ze Lewis uitjoelen.
Inderdaad.gambieter schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:12:
Red Bull maakt de fout met de spelletjes van Hamilton en Mercedes mee te doen. Het is als vechten met een troll, they take you down to their level and beat you on experience.
Is het vies, onsportief en walgelijk? Ja, natuurlijk. Zou je zelf alles uit de kast halen om wereldkampioen te worden? Ja, natuurlijk.
Je moet op dit soort gedrag voorbereid zijn en RBR laat het gewoon gebeuren.
Niet helemaal nodig vind je niet?chevsticks schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:15:
[...]
Hij had natuurlijk een klein tikje kunnen geven ergens in een bocht
Hahahaha “great support” BOEEEEEE!!!
Mijn boefje is liev!
ik heb mijn kaartjes afgelopen week verkocht , exact om deze reden.v8power67 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:16:
[...]
Ja dat word wat in Zandvoort met zoveel van die tokkies op de tribunes. Hopelijk gaat het gewoon netjes en laten de meeste zich niet meeslepen erin.
Doe maar niet.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 31-07-2021 16:22 ]
Hahaha mooi dat joelen, hij verdient het. Onsportief gedrag zeg, draai die post van laatst maar terug Mercedes

Op het moment dat Verstappen dat probeerde versnelde Hamilton en blokte 'ie hem.simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:11:
Waarom reden ze HAM niet voorbij eigenlijk?
Kansloze succes supporters actie. Moeten we niet willen met z'n allen.
Snap wel de emotie, had ik zelf ook even last van...
Snap wel de emotie, had ik zelf ook even last van...
[ Voor 66% gewijzigd door Celluiar op 31-07-2021 16:32 ]
PER was denk ik niet op de hoogte van de tijd want hij liet Max eerst nog wegrijden.Bensimpel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:16:
Zal als rdb gewoon protest aantekenen. Spelletjes kunnen zij ook spelen.
Ik denk dat dit net zo goed het team aan te rekenen is als dat zo is.
Boe geroep naar Hamilton... man man

Hoe boos ik ook ben op Lewis sinds de vorige keer, dat uitjoelen hoeft ook niet. Beetje jammer, maar denk dat wij het ook gaan doen. 
Zo te zien doet het hem wel wat, misschien doordat die interviewer er ook op reageert?

Zo te zien doet het hem wel wat, misschien doordat die interviewer er ook op reageert?
Waarom stelt de interviewer geen enkele vraag over dat ophouden?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Heerlijk dat geroep richting HAM vanaf de tribune, en ja ik sta er tussen. Guur clubje
Twente komt eraan!
Gutgut... Krijgen we dit...v8power67 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:16:
[...]
Ja dat word wat in Zandvoort met zoveel van die tokkies op de tribunes. Hopelijk gaat het gewoon netjes en laten de meeste zich niet meeslepen erin.
Hamilton en Mercedes laten zich twee weekends op rij van hun slechtste kant zien, en dan mag daar niks van gezegd worden?
Dat is een fanrobbinonline schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
Ik vermoed dat er echt niet zo veel boe-geroep was te horen als hij fair and square pole position had gepakt. Dat soort streken in Q3 zijn ook gewoon niet nodig. Dat heeft hij niet nodig. Hij is een fantastische coureur.FabianGTI schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:17:
Ah de typische Nederlandse supporter op de achtergrond te horen?
Ik hoop zo erg dat Zandvoort zonder publiek is, al is dat meer voor een ander topic.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat Lewis…robbinonline schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
Mijn boefje is liev!
Ik zeg niet dat hij hem op hoge snelheid eraf moet rammen, dat zou uitermate onsportief zijn.
Net als iemand blokkeren als je zelf een langzame outlap wil rijden.
Slim gespeeld wellicht van Mercedes, maar uitermate onsportief. Hopelijk wordt het morgen afgestraft.
Hamilton lacht als een boer met kiespijn. Hij kan wel zeggen dat hij zich goed voelt met het ge-boo, maar hij kan in zijn non-verbale gedrag niet verbergen dat hij het toch wel vervelend vindt.
Tuurlijk mag dat niet, want dan is het meteen .....MikeyMan schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Gutgut... Krijgen we dit...
Hamilton en Mercedes laten zich twee weekends op rij van hun slechtste kant zien, en dan mag daar niks van gezegd worden?
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja lewis maakt het er zelf ook na, hij kan niet winnen dus moet het maar zo..bah
😆 - Denk ook eens om ;)
Mwah, denk dat je het gemiddelde publiek overschat.Maurice079 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:19:
[...]
Ik vermoed dat er echt niet zo veel boe-geroep was te horen als hij fair and square pole position had gepakt. Dat soort streken in Q3 zijn ook gewoon niet nodig. Dat heeft hij niet nodig. Hij is een fantastische coureur.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Spijt me zeer maar hoezo Lewis omarmen? Nu weer, echt heel vervelend gedrag.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Serieus? Laat je niet kennen man.Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:17:
[...]
ik heb mijn kaartjes afgelopen week verkocht , exact om deze reden.
Geniet van je sport, idioten heb je daarbij er tussen zitten.
Hoort er (helaas) nou eenmaal bij.
Net zo kansloos als het zeiken op "succes supporters". Maar jij bent zeker wel een echte F1 fan™ die al keek voordat Verstappen mee deed. Reageer dan gewoon nietCelluiar schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
Kansloze succes supporters
Aldus de journalisten die een boycot van Renault kregen, Gasly kapot hebben gemaakt bij Red Bull en Mazespin zeggen.
Sorry hoor maar hoe kan je nu met droge ogen beweren dat ophouden bij de sport hoort
Er zitten alleen Nederlanders in Hongarije?FabianGTI schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:17:
Ah de typische Nederlandse supporter op de achtergrond te horen?
Ik hoop zo erg dat Zandvoort zonder publiek is, al is dat meer voor een ander topic.
Onsportief gedrag moet niet beloond worden met pole position of het uitschakelen van je concurrent met de winst in Engeland.
Dat is geen sport.
Tja, op Silverstone stonden de Engelsen op de banken toen Verstappen er met 51G af vloog, dus dan moet die joelen ook wel kunnen. Hoort er allemaal bij.
Ok Perez zat toch achter VER?Bart-Willem schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Op het moment dat Verstappen dat probeerde versnelde Hamilton en blokte 'ie hem.
Dan had VER hem toch naar links kunnen sturen en zelf naar rechts achter HAM.... ik zal het wel te simpel zien.
Kan ook moeilijk, Red Bull zit meer naar voren in de pitlane en heeft daardoor controle over of ze voor of achter Mercedes de baan op willen komen en RBR heeft daar de afgelopen jaren meermaals gebruik van gemaakt om net Mercedes een beetje te hinderen in hun kwalificaties, waarbij Mercedes hun uitronden moest compromiteren. En Verstappen weet dat en doet daarom geen zware uitspraken over dit incident want doe zouden gewoon als een boomerang terugkomen.dutchgio schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:16:
Het valt nog mee dat Verstappen zelf er niet al een sneer over uitdeelt.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Bij het voetballen heb je het ook, snap het ook wel - veel aanstellers daar, maar dit is beetje vreemd bij het F1.De_Bastaard schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:17:
Hahaha mooi dat joelen, hij verdient het. Onsportief gedrag zeg, draai die post van laatst maar terug Mercedes
Misschien zijn we dit niet gewend?
Omdat het zowat iedere Q gebeurd? En alleen in extreme gevallen wordt bestraft?ericwhar schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:20:
Sorry hoor maar hoe kan je nu met drogen ogen beweren dat ophouden bij de sport hoort
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als er geen regels zijn die je hiervoor bestraffen, dan hoort het bij de sport.ericwhar schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:20:
Sorry hoor maar hoe kan je nu met drogen ogen beweren dat ophouden bij de sport hoort
Wat een aannames dat het allemaal Nederlandse fans zijn... Dezelfde aannames deed men ook bij de crash van max dat de supporters juigde.... En dat bleek ook echt onzin.
Misschien eerst ff goed kijken naar de beelden voor je maar wat roept
Dit is gewoon confirmation bias.
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 31-07-2021 16:22 ]
Het is vervelend, maar op zich wel slim gedaan door Mercedes. Het is wel jammer dat Verstappen niet net nog even Bottas heeft kunnen pakken. Volgens mij was evenaring van zijn Q2 tijd daar al goed genoeg voor geweest.
Verwijderd
Dit was gewoon onsportief van Hamilton, Max had toch geen pole kunnen pakken. En RB probeert het gewoon sportief uit te vechten, daarnaast als het andersom was geweest dan had hij vast een straf gekregen. Mercedes kan gewoon alles maken en doen. Dit is gewoon kinderachtig, en helaas werkt het nog ook.
En het boeh geroep was ook op deze actie, terecht dit keer.
En het boeh geroep was ook op deze actie, terecht dit keer.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2021 16:23 ]
Hoezo mag ik de tegenstander niet Boeh'env8power67 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:16:
[...]
Hoort er gewoon bij hoor.. Ik ga echt niet pretenderen dat ik sportief het heel fantastisch vind voor de tegenstander

Ik vind het lang niet zo erg als vorige race waar Hamilton Verstappen eraf knikkerde door een vuile actie op het vuil en het publiek juigde over een crash...HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
Hoe boos ik ook ben op Lewis sinds de vorige keer, dat uitjoelen hoeft ook niet. Beetje jammer, maar denk dat wij het ook gaan doen.
Niet, het is maar net wat je wil zien...autje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
Tja, op Silverstone stonden de Engelsen op de banken toen Verstappen er met 51G af vloog, dus dan moet die joelen ook wel kunnen. Hoort er allemaal bij.
[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 31-07-2021 16:23 ]
Kennelijk moet je alles geweldig vinden ook al verliest het team die je supportpoor Leno schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Hoezo mag ik de tegenstander niet Boeh'en
Hoort er gewoon bij hoor.. Ik ga echt niet pretenderen dat ik sportief het heel fantastisch vind voor de tegenstander![]()
Bensimpel
Positieve meneer
Lewis is eigenhandig zijn carrière om zeep aan het helpen. Over een paar jaar is het over.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
Dit was gewoon onsportief van Hamilton, Max had toch geen pole kunnen pakken. En RB probeert het gewoon sportief uit te vechten, daarnaast als het andersom was geweest dan had hij vast een straf gekregen. Mercedes kan gewoon alles maken en doen. Dit is gewoon kinderachtig, en helaas werkt het nog ook.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hamilton is ook niet echt populair in Hongarije met z'n statement van eerder deze week. Zal vast ook niet mee helpenWaah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
Wat een aannames dat het allemaal Nederlandse fans zijn... Dezelfde aannames deed men ook bij de crash van max dat de supporters juigde.... En dat bleek ook echt onzin.
Hamilton reed over SC2 op 2:04 en over SC1 op 0:14, dat is dus 1:50. Penalty lijkt me?In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end ofqualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must staybelow 1:31.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
Daar heb je gelijk in, de term 'succes supporter' is wellicht misplaatst.Terranova schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:20:
[...]
Net zo kansloos als het zeiken op "succes supporters". Maar jij bent zeker wel een echte F1 fan™ die al keek voordat Verstappen mee deed. Reageer dan gewoon niet
Gaat er meer om dat we niet deze kant op moeten willen gaan met z'n allen.
BS... Het publiek juigde niet voor de crash. Beelden ff terugkijken vanaf de tribune.computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Ik vind het lang niet zo erg als vorige race waar Hamilton Verstappen eraf knikkerde door een vuile actie op het vuil en het publiek juigde over een crash...
Men juigde toen ze de bocht door kwamen. Toen max de muur raakte was het meteen stil. Maarja, dat past mensen wel goed.
Laten we het bij feiten houden.
Die juichen niet voor de crash, laat de feiten niet de emoties sprekencomputerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Ik vind het lang niet zo erg als vorige race waar Hamilton Verstappen eraf knikkerde door een vuile actie op het vuil en het publiek juigde over een crash...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik vind het vooral jammer dat Lewis dit doet… eerder dit jaar vertelde hij nog hoe geweldig hij het vond om om het kampioenschap te vechten met Max.. doe het dan wel op een faire manier. Zo’n geweldige coureur, want dat is hij, heeft dat toch helemaal niet nodig. En dan mag het wellicht wel wat hij doet, maar hij berooft iedereen van een climax bij de kwalificatie. En we doen het toch allemaal voor het publiek?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Aardige haat hier, ben benieuwd wat de reacties waren geweest als het geen Hamilton maar Verstappen was geweest..
Niemand zegt toch dat er niks van gezegd mag worden? Maar de manier waarop vind ik treurig van bedenkelijk niveauMikeyMan schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Gutgut... Krijgen we dit...
Ach dat Boe-en is gewoon een race incident, gewoon doorlopen mensen.
Je zag niet dat het een smal zigzaggend mickey mouse-baantje is?simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
[...]
Ok Perez zat toch achter VER?
Dan had VER hem toch naar links kunnen sturen en zelf naar rechts achter HAM.... ik zal het wel te simpel zien.
Stomme vraag, maar waarom is er geen sprint-race dit weekend? Of komt dat nu nog?
*Ik kijk vrijwel nooit op zaterdag.
Daar staat er ook gewoon een straf op onsportief gedrag en kun je kaarten uitdelen. Dat zou hier ook wel mogen, dit hoort niet bij sport.HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
[...]
Bij het voetballen heb je het ook, snap het ook wel - veel aanstellers daar, maar dit is beetje vreemd bij het F1.
Misschien zijn we dit niet gewend?
Lol, moet jij eens opletten als "mijn" - willekeurige sport favo - verliest met ietsViswinkel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]
Kennelijk moet je alles geweldig vinden ook al verliest het team die je support
Ik vraag me af hoeveel van deze achterstand te maken heeft met het feit dat hij een compleet nieuwe auto heeft waar all fine tuning uit weg is.
Ik ben bang dat het gewieksd was geweestupzidedown schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
Aardige haat hier, ben benieuwd wat de reacties waren geweest als het geen Hamilton maar Verstappen was geweest..
Klein lichtpuntje, als Mercedes morgen weer op P1 komt in het WCC, dan krijgt RBR nog 2.5% meer CFD tijd toegewezen als ik me niet vergis. Of was die tijd al eerder definitief verdeeld?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Ik ben erbij en kan beamen dat het ook Ferarri, McClaren, Alfa, Williams etc fans waren. Zeg maaf alles buiten de Mercedes fans om!Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
Twente komt eraan!
Die regels zijn er wel degelijk, en ze zijn niet overtreden. Sinds die leuke kwali in Italie enkele jaren terug wordt er op elk event een minimale rondetijd gezet. Een tijd die je moet halen tijdens de Q tussen de 2 safety car lijnen, dus in essentie van de uitgang van de pitlane tot de ingang van de pitlane. En daar zat Hamilton nog altijd boven met deze ronde.Tk55 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:21:
[...]
Als er geen regels zijn die je hiervoor bestraffen, dan hoort het bij de sport.
Verwijderd
Mwja, met acht of negen titels in de pocket, die lacht zich kapot.Bensimpel schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]
Lewis is eigenhandig zijn carrière om zeep aan het helpen. Over een paar jaar is het over.
*knip* reactie op verwijderde reactie.
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 31-07-2021 16:45 ]
Horner bij Sky: het is Lewis zijn recht om zo te mogen rijden in de out lap. Misschien niet sportief, maar het is geen issue.
Bensimpel
Positieve meneer
Sprint race is nu nog een test. Er komen er nog 2 van die dit seizoen.HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
Stomme vraag, maar waarom is er geen sprint-race dit weekend? Of komt dat nu nog?
😆 - Denk ook eens om ;)
Je mag alles natuurlijk! Ik vind het gewoon triest en kinderachtigpoor Leno schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Hoort er gewoon bij hoor.. Ik ga echt niet pretenderen dat ik sportief het heel fantastisch vind voor de tegenstander![]()
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bij Monza weer.HollowGamer schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
Lijkt me duidelijk dus……. Als ze consequent durven te zijn.DataGhost schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]
Hamilton reed over SC2 op 2:04 en over SC1 op 0:14, dat is dus 1:50. Penalty lijkt me?
2e weekend op rij dat lewis z’n ware aard laat zien. Zal nooit GOAT zijn imho
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Welke regel is het precies? Ik wil ook gaan kijken.DataGhost schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]
Hamilton reed over SC2 op 2:04 en over SC1 op 0:14, dat is dus 1:50. Penalty lijkt me?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max doet dit soort dingen nietupzidedown schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 31-07-2021 16:27 ]
Twente komt eraan!
Als dit klopt dan is het simpel inderdaad. Lijkt me dat ze dit bij RBR ook weten. Als de stewards zelf niks doen.DataGhost schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:23:
[...]
Natuurlijk is het onsportief om te gaan joelen naar Hamilton. Heel eerlijk, ik ben er zelf bij in Zandvoort. Als Hamilton daar zo'n actie als hier uithaalt, of een actie zoals vorige week) dan ga ik ook mee uitjoelen.
Wat mensen hier lijken te vergeten is dat sport emotie is. Als er iets gebeurt dan reageer je met emotie. Dat zie je hier in dit topic ook na elke kwali en race gebeuren. En in denk dat 9 van de 10 mensen veel rationeler reageren een paar uur na de race in plaats van 1 seconde na de race.
Ik denk dat het er gewoon bij hoort.
Wat mensen hier lijken te vergeten is dat sport emotie is. Als er iets gebeurt dan reageer je met emotie. Dat zie je hier in dit topic ook na elke kwali en race gebeuren. En in denk dat 9 van de 10 mensen veel rationeler reageren een paar uur na de race in plaats van 1 seconde na de race.
Ik denk dat het er gewoon bij hoort.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat is per seizoen dat die tijd wordt toegekend..ScorpionSquad schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
Klein lichtpuntje, als Mercedes morgen weer op P1 komt in het WCC, dan krijgt RBR nog 2.5% meer CFD tijd toegewezen als ik me niet vergis. Of was die tijd al eerder definitief verdeeld?
Dit vraag ik mij ook af.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Welke regel is het precies? Ik wil ook gaan kijken.
Doe eens niet.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 31-07-2021 16:27 ]
Doe eens niet.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 31-07-2021 16:27 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mooier en sportiever zou zijn dat je juicht voor je rijder / team. Dat zorgt dat het allemaal wat positiever blijft.poor Leno schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Ook de sfeer hier is weer meteen door het putje. Dat mag jij erbij horen vinden maar ik ga weer wat anders doen want hier hangt er voorlopig weer een rot sfeer...
Het gaat mij ook niet om het enthousiast toejuichen van Max, ga vooral je gangD-e-n schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Dit vind ik nu zo'n rare reactie. Racistische reacties moeten onmiddellijk bestraft worden met een ban maar deze boosheid is toch logisch? Waarom zou F1 anders zijn dan andere sporten waar Nederlanders in meedoen?
Moet je eens voorstellen: tijdens de interland tussen Engeland en Oranje op Wembley wordt een smerige actie van een Engelse voetballer onbestraft gelaten. Engeland wint, haalt Oranje in de stand bij en de Nederlandse speler heeft weken last van een blessure. Zijn we dan boos of zijn we dan boos?
Ik zeg als leek dan: uiteindelijk zit het probleem waarschijnlijk niet bij Hamilton maar in de slappe regelgeving. Als Hamilton gewoon gediskwalificeerd wordt hoor je niemand.
En ik heb er natuurlijk minder verstand van maar ik vind het zo vreemd dat menigeen het raar vindt dat een succesvolle Nederlandse sporter in Nederland fel aangemoedigd wordt. Alsof F1 een uitzondering zou zijn. Als Dumoulin het goed doet vinden we dat toch ook allemaal leuk? Dan gaan we toch ook niet voor Pogacar juichen?
Het gaat mij wel om alle verwensingen naar andere rijders 'omdat Max'
https://www.fia.com/sites...Vaw3ZhYQ6Cxt8oZqRMsHeLkcZDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Wat hoop je te horen? Bevestiging dat we dan het fantastisch vonden?upzidedown schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
Slecht nieuws, dit is gewoon onnodig en onsportief. Óók als Max het doet.
Maar dit kennen we toch wel van Lewis. Dezelfde Lewis die zijn teamgenoot ophield in de kwali en niet wegreed toen men klaar was met de auto. Zodat alonso geen tijd kon neerzetten.
Geef het publiek 10sec straf. Schuif er een soort doek voor 10sec lang, zodat ze niks kunnen zien.
Tja het is niet echt f1 publiek, maar meer een succes publiek, die een gedrag afkeuren door hetzelfde gedrag te vertonen, dom dom dom volk
Tja het is niet echt f1 publiek, maar meer een succes publiek, die een gedrag afkeuren door hetzelfde gedrag te vertonen, dom dom dom volk
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Grappig dat je denkt dat er nog niveauverschil is qua supporters en type sportv8power67 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Je mag alles natuurlijk! Ik vind het gewoon triest en kinderachtigHet ia gewoon voetbal niveau dan..
Het is misschien niet heel netjes van hamilton, maar red Bull liet zich er ook best makkelijk intuinen.
Persoonlijk ben ik geen fan van dat geboo en hopelijk gebeurt dat niet veel vaker(ook al snap ik de frustratie). Het past niet echt bij een sport waarin mensen hun leven soms riskeren voor entertainment vind ik.
Persoonlijk ben ik geen fan van dat geboo en hopelijk gebeurt dat niet veel vaker(ook al snap ik de frustratie). Het past niet echt bij een sport waarin mensen hun leven soms riskeren voor entertainment vind ik.
https://www.fia.com/sites...e%20SC2-SC1%20Time%20.pdfDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Sinds Monza een paar jaar geleden geldt er voor elke baan een minimale tijd die na wat FP's bekend wordt gemaakt.
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja, max kan meteen bottas pakken op softs morgen en proberen lewis in de eerste paar ronden in te halen. Hoop dat max revenge pakt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ach ik kijk al heel lang F1 bijna sinds voordat lewis uit de koker geschoten is en 6 van zijn 7 titels gaan wat mij betreft de boeken in als niets zeggend omdat er geen echt concurrentie is en ze dus niet op skills gewonnen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Mwja, met acht of negen titels in de pocket, die lacht zich kapot.
Albon doet vanavond een rondje op zijn fiets als extra bewijs voor een protest.StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:25:
Horner bij Sky: het is Lewis zijn recht om zo te mogen rijden in de out lap. Misschien niet sportief, maar het is geen issue.
Op Reddit wordt al aangegeven dat HAM binnen die tijd zat. Geen penalty dus anders zou Horner het ook wel hebben aangegeven.
Verkeerde topic?upzidedown schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:24:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Overige topics:
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.