Dat is het net, alles werkte ook prima daarvoor. Voor mij (en ik ben zelf developer / UX designer) is het een aanpassing om maar een aanpassing te doen. Het feit dat de lettertypegroottes doorheen de pagina totaal niet consistent zijn is vervelend en doet de app goedkoop overkomen. Niet iedereen heeft het hier even lastig mee, das primaStevendGraaf schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:14:
[...]
Gezien de obsessie hier van enkelen over het bereik van hun auto een logische aanpassing.
Maar serieus, vind het niet per se lelijk. App werkt verder naar behoren. Aanpassen max laadsnelheid en laadvermogen gaat zonder probleem, zelfde met starten airco en wijzigen timers.
Gelukkig heb ik android dan 🤩
de meest logische aanpassing zou een customizable interface zijn, waarbij de gebruiker/eigenaar/berijder zelf kan besluiten wat de prioriteit in de interface krijgt. Ik houd zelf van text-based, pictogram rich interfaces boven fancy plaatjes die onnodige ruimte innemen op het scherm. Er is functioneel geen enkele noodzaak om de landingpage van de app zo op te rekken dat je op een modern scherm moet scrollen om alles te kunnen zien. Liever een paar widgets in diverse configuraties dan wat het nu is.StevendGraaf schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:14:
[...]
Gezien de obsessie hier van enkelen over het bereik van hun auto een logische aanpassing.
Maar serieus, vind het niet per se lelijk. App werkt verder naar behoren. Aanpassen max laadsnelheid en laadvermogen gaat zonder probleem, zelfde met starten airco en wijzigen timers.
Volvo en customizable interface… dat dat niet samen gaat zien we al enige tijd in de auto zelf….MissingDog schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 21:51:
[...]
de meest logische aanpassing zou een customizable interface zijn, waarbij de gebruiker/eigenaar/berijder zelf kan besluiten wat de prioriteit in de interface krijgt. Ik houd zelf van text-based, pictogram rich interfaces boven fancy plaatjes die onnodige ruimte innemen op het scherm. Er is functioneel geen enkele noodzaak om de landingpage van de app zo op te rekken dat je op een modern scherm moet scrollen om alles te kunnen zien. Liever een paar widgets in diverse configuraties dan wat het nu is.
Maar denk vooral dat je over de “maar serieus” opmerking heen gelezen hebt in mijn reactie.
Reken je niet rijk. Daar zal binnenkort zelfde aanpassing gereleased wordenpeutje schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 20:39:
Gelukkig heb ik android dan 🤩
Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
/f/image/rotvwZsGMIcLs496p8vWzDXU.png?f=fotoalbum_large)