Juancho schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:29:
Met alle respect beste @
ron65 , ik heb je post ook gelezen en het kwam toch echt wel over dat je op 2 zaken andere mensen een beetje als "dom" betitelde als ze niet met OPD om konden gaan. Dat vond ik ook echt een hele rare post, of het nou zo bedoelt was of niet, maar zo kwam het bij mij wel echt over.
OPD is een optie op de auto. En een optie betekent dat je het kunt gebruiken of niet. Er zijn vast veel mensen die er prima mee kunnen rijden maar dat ze het gewoon niet prettig vinden en verkiezen voor de optie uit te zetten. Of dat ze er gewoon niet aan kunnen wennen. Ook dat kan.
Dat jij OPD geweldig vindt, dat is idd een persoonlijke mening. Om anderen neer te zetten hoe jij deed omdat ze OPD niet gebruiken vond ik ook echt overbodig. Nogmaals, niet verkeerd bedoelt maar zo kwam je post op mij ook gewoon over.
Geen sorry Juancho, je mag dit rustig zo zeggen.
Dat bericht was zeker niet bedoeld om mensen als "dom:" te bestempelen. Als dat zo overkwam dan is dat door mij verkeerd neergezet, maar die intentie zat er zeker NIET achter.
Dus daarvoor moet IK dan Sorry zeggen end at doe ik dan ook.
Maar het bericht dat ik daaroverheen kreeg, was erg hooghartig en arrogant, als de schoolmeester die het kleutertje even op de vingers tikt.
Jouw bericht komt toch ook niet zo over? waarom moest dat vannacht dan wel op die manier?
"Je bent er al vaker op gewezen dat" echt....
en ik geef alleen kijn mening, in dit geval over OPD, en probeer zelfs te kijken of iemand die zegt "Opd is niets want als je die af wilt zetten remt hij ineens hard of je versneld hard" of die niet gewoon op een andere manier omgaand met OPD ineens wel merkt dat het soepel gaat. Het is een vorm van behulpzaam willen zijn.
Geen mening opdringen, en zeker niet mening als feit opdrringen, en daarvan werd ik wel beschuldigd.
Naderhand is dat bericht aangepast, ik denk voor jij het gelezen had, de angel is er nu uit. Maar jij kijkt nu wel naar dat aangepaste bericht en begrijpt dan niet waarom ik mij daar zo over opwind.
Als die meneer staat voor zijn bericht, wees dan een echte kerel en laat staan wat je schreef, wat nu gebeurt is gewoon achter de ellebogen.
Laat ik het zo zeggen, ik heb altijd leuke discussies gehad hier, soms is er wel eens een irritatiemomentje maar dat mag ook in discussies, maar dit bericht heeft mijn plezier in dit form flink vergald, vooral omdat er ook nog eens 8 zijn die zijn aangepaste bericht geliked hebben.
Ik ben kennelijk ongewenst, dat is wat ik daaruit opmaak. En dat steekt gigantisch, daar ben ik echt woest over nu, en daarom ga ik na dit bericht voorlopig nites meer zeggen want ik ben integer, recht door zee, wens ieder altijd het beste en heb met iedereen het beste voor, maar neem ook geen blad voor de mond. ALs men daar niet tegen kan is dat niet mijn probleem, al zal ik zeker niet iemand zomaar beledigen of, zoals in dit geval, "dom " noemen in welke vorm dan ook. Dat ben ik zeker niet.
Maar nu ben ik in staat te zeggen waar het wat mij betreft op staat, en daar pas ik voor, want dat gaat bonje geven en ook dat wil ik niet.
Dus wees blij, je bent nu voorlopig van mijn bijdragen af.
[
Voor 4% gewijzigd door
ron65 op 24-07-2025 14:51
]