Mooi, informatief en leerzaam filmpje !!! thanx.
Voor mij nog even ver van de bed show, pas als ik na nov 27 de wagen zou overkopen wordt deze belangrijk want dan ga ik dit zeker doen, nu mag het nog niet.
Wel denk ik dat er met de helft minder verwijdering van covers gewerkt kan worden als je gebruik maakt van bijvoorbeeld een nylon trekveer. Met name het deel door de dorpel tot bij de achterbank is daar heel geschikt voor, en bepaalde doorvoeren waar je moeilijk doorkomt (zoals het rubberen doorvoertje bij de achterklep en het deel tussen achterbank over de wielkast tot bij het achterlicht) zijn daar heel geschikt voor.
Je kunt dan op die routes de kabel niet vastbinden, maar dat zal geen probleem vormen.
De cover bij de a-stijl rechts hoeft ook niet los als je met een plastic spateltje (wat ik hem ook zie gebruiker hier en daar) aan de zijde van de voorruit de boel wat opentrekt en de kabel erachter wurmt. Je hebt maar 3 mm nodig ongeveer daar.
Je zit dan ver genoeg van die airbag af, ik heb er nu mijn voedingskabel van de nextbase dashcam zitten, nergens iets los hoeven halen waardoor ik voldoe aan de voorschriften LM en toch geen kabel te zien ;)
Leuk, inspirerend dit, dank nogmaals !