Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

tukker999 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 00:09:
[...]

Wisten jullie trouwens dat het voordelige tarief (10 á 11 cent minder voor Tesla rijders) bij Tesla na 5 jaar stopt?
Dan moeten ze net als wij het hoge tarief betalen.
Ik moest 49 ct/kWh betalen.
Wat zijn de prijzen bij andere tankstations als Shell, Ionity, FastNed, Allego en zo?
Lijkt me meer een opmerking/vraag voor: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:56

luigi87

Domotica Fanaticus

ron65 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:31:
[...]

Andere kant is, waarom AA willen gebruiken? heb je apps die niet op de auto kunnen worden geinstalleerd? of is het gewoon aa omdat je aa wilt?
Je auto is ook Android, en mijn ervaring is dat wat daarop zit voor het rijden gewoon meer dan genoeg is.
was ik mijn niet bewust van, heb heel android auto dan niet nodig.

Gebruik maps, en spotify en bellen meer niet.
Flitsmeister ook maar doe ik vanaf me tellie voor de FM2.

Ik ga het gewoon eens even afwachten, ik was die brakke Skoda (VW) navigatie en multimedia gewend. kan dus alleen maar beter worden.

- leeg -

Pagina: 1 ... 340 341 Laatste

Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"