Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker999
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 00:52
ron65 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 14:30:
[...]

Dat kan toch?
in de instellingen zit ergens een pagina met een setting waarmee je interieur of binnenverlichting kunt dimmen, dan gaat ook dat middenscherm mee.
Verder is het bij mij zo dat wanneer de dimlichten automatisch aangaan, de schermen ook wat dimmen, ik weet niet beter dan dat dit zo werkt. Oke, het is niet traploos, het is in eenmaal van veel naar minder scherm helderheid, maar het dimt wel.
Je kunt niet alles hebben, dat weet ik.
Ik heb de binnenverlichting op maximale lichtopbrengst omdat ik niet in het tweeduuster in de auto wil instappen.
Maar dat wil niet zeggen dat Google Maps als een bouwlamp moet gaan schijnen.

22,29 kWh/100km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:30
Venomer schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:09:
Ik ben vandaag van Twente via de Duitse Autobahn naar Emmen gereden. Ik had de laatste tijd gewoon LTE, vandaag ook. Een paar kilometer nadat ik de grens over was, had ik een paar seconden geen dataverbinding en daarna verscheen er weer LTE in beeld. Op de terugweg ben ik door Nederland gereden en toen viel mij op dat er 3G in beeld stond. Bij het terugkeren in Nederland heb ik dus geen LTE connectie meer gekregen. Ik ben benieuwd wat hij morgen doet.

Overigens merk ik weinig verschil tussen 3G en LTE. In beide gevallen is het laden van satellite view tegels bagger.
Ik heb jaren bij Emmen net over de grens in Duitsland gewerkt; en kom er nog regelmatig. De telefoon en data verbinding in dat gebied in Duitsland is om te huilen.

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:26
DrBOB101 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:47:
[...]

Ik heb jaren bij Emmen net over de grens in Duitsland gewerkt; en kom er nog regelmatig. De telefoon en data verbinding in dat gebied in Duitsland is om te huilen.
Ik ben eens met de trein naar Hannover gereisd. Dan mag je van geluk spreken dat je op een station wat dekking hebt. Tussen de stations heb je gewoon nul dekking. Als in helemaal niets.

Maar het blijft vreemd dat ik in Nederland een LTE verbinding had, in Duitsland ook (nog even los van de kwaliteit) en dat ik bij terugkomst in Nederland 3G krijg. Vandaag heb ik een paar ritjes gemaakt en het is nog steeds 3G.

XC40 P8 MY21 - Glacier Silver - 19" - warmtepomp - Wallbox PulsarPlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker999
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 00:52
Internet
Handleiding

[ Voor 15% gewijzigd door tukker999 op 14-10-2025 23:11 ]

22,29 kWh/100km

Pagina: 1 ... 339 340 Laatste

Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"