Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is er helemaal niets beters op de bank?Terranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:33:
Pensioen ook maar voor Pasveer
Float like a butterfly, sting like a bee.
Geld.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:35:
[...]
Is er helemaal niets beters op de bank?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gorter, desnoods Ten Hag zelfHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:35:
[...]
Gorter maar als die faalt maak je een keeper kapot. Ten Hag had Gorter al meer minuten moeten geven. Maar nu staat er weer (!) een ongeschikte keeperHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:35:
[...]
XXXVI
Verwijderd
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nee Overmars is schuldig dat gaf ik je vantevoren op een briefje. Wat een bizar mismanagement.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
Ach ja dat Pasveer geen topper is was vooraf al bekend. Dat Ajax liever buitenspeler 6 koopt dan een goede keeper kan hij ook niks aan doen.
Dat is Ten Hag meer aan te rekenen dan Berghuis.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
Berghuis heeft echt geen idee wat hem overkomt, waar ie moet staan, waar ie moet lopen, etc. Helpt ook niet bepaald
Turpin en deze scheids hebben naaktfoto's van de scheidsrechtersbaas van de UEFATerranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:37:
Leuk man zo'n scheids, die gaat je de wedstrijd kosten. Waarom mogen dit soort figuren CL wedstrijden fluiten
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met zo'n duikel team en zo'n matige scheids heb ik er nog geen vertrouwen in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Was er niet een speler van Utrecht gekocht die ook te kort kwam voor Ajax? Snap dat soort aankopen niet, leuk voor de Eredivisie maar Europees totaal niets. Kan je beter met jeugd spelen.ephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
[...]
Gorter maar als die faalt maak je een keeper kapot. Ten Hag had Gorter al meer minuten moeten geven. Maar nu staat er weer (!) een ongeschikte keeper
Ik zeg ook niet dat ik het hem kwalijk neem. Maar zo speel je dus eigenlijk niet op volle sterkte.Miki schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:37:
[...]
Dat is Ten Hag meer aan te rekenen dan Berghuis.
ok lol
Wat zei je?toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
Berghuis heeft echt geen idee wat hem overkomt, waar ie moet staan, waar ie moet lopen, etc. Helpt ook niet bepaald
Helemaal waar.Harribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:38:
Ajax doet er verstandig aan de mouwen op te stropen en voor de derde te gaan.
Met zo'n duikel team en zo'n matige scheids heb ik er nog geen vertrouwen in
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
BERGIUS!!!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
W00T
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vraag me ook al een tijdje af wat de bedoeling is dat hij in het veld staat. Hij wordt niet bij het spel betrokken..toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
En terwijl ik dat typ scoort hij natuurlijk.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat is dus deze?toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:36:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hup Berghuis! Op naar de tweede.
@napo die gele kaart voor de Portugees was weer een foute beslissing van een uitermate zwakke scheidsrechter.
[ Voor 41% gewijzigd door mavaros op 15-09-2021 21:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Malfunctions op 15-09-2021 21:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Yes sirMaarten_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:40:
Speelde Berghuis al bij Feyenoord in hun CL-seizoen na het landskampioenschap?
Dennis Bergkamp remix?Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:39:
BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!! BERGHUIS!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
volgens mij ook kampioen geweest daarMaarten_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:40:
Speelde Berghuis al bij Feyenoord in hun CL-seizoen na het landskampioenschap?
Bier of wijn?Malfunctions schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:40:
Rood mag hier ook. Bar check?
DUGG
Misschien paar keer gemist ook met typen?
Maar prima.
Ik dacht dat dit bij geel niet was? Of is dit inmiddels aangepast?Malfunctions schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:40:
Rood mag hier ook. Var check?
Serviers?Agent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:41:
Portugezen, Spanjaarden en Italianen zijn viezeriken als ze verliezen. Altijd naaien en janken om een kaart. Pak ze maar aan.
Dank je wel maatAgent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:41:
Portugezen, Spanjaarden en Italianen zijn viezeriken als ze verliezen. Altijd naaien en janken om een kaart. Pak ze maar aan.
Enkel bij overduidelijke fouten, iets wat hier niet het geval is. Geel is geen zware straf voor die actie, als rood was gegeven had de VAR het ook niet teruggedraaid.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:41:
[...]
Ik dacht dat dit bij geel niet was? Of is dit inmiddels aangepast?
Wie?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:42:
Anthony draait ze helemaal dol
Antony is wel heel goed ja
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee de Var moet zelf oordelen en mag alleen de scheids aanspreken als het in zijn ogen overduidelijk rood is. Wat de scheids daarvoor heeft gegeven doet er dan niet toe.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:41:
[...]
Ik dacht dat dit bij geel niet was? Of is dit inmiddels aangepast?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Zouden ze die ook kunnen wisselen in de rust?groggy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:44:
Wat een slechte scheidsrechter
Mocht Sporting willenOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:44:
Ajax vs 11 Figo's
Nu wel een lekkere actie van gravenberch, helaas is de pass matig
Pasveer zag dat en zette de boel weer op scherp. Wedstrijd is weer begonnen nadat ie in minuut 9 was lamgelegd.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zwakker heb ik zeker wel gezien, maar het zal niet helpen dat ze nogal wat geblesseerde en geschorste spelers hebben.snmght schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:38:
Het ergste is dat ik nog nooit zo een zwakke tegenstander in de CL heb gezien. Hier winnen wordt je ook niets wijzer van, de tegenstander lijkt per ongeluk er maar 10 te hebben opgesteld en dan is het nog B-garnituur ook.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022