Was een prachtige actie van Gravenberch om weg te draaien maar die pass was ook wel matig hoor, kon Tadic zeer weinig aan doen.Martinusz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:45:
Tadic matig vandaag
Hoe kan zoiets geen geel zijn?Agent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:46:
Hoe kan dat nou geel zijn hahaha
Het is als scheids natuurlijk erg moeilijk in een vol stadion.
Hulde voor Pasveer?DirtyBird schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:46:
Ajax heeft in dit soort wedstrijden een beetje druk nodig. Na die snelle 2-0 gaan ze een beetje stroperig doen.
Pasveer zag dat en zette de boel weer op scherp. Wedstrijd is weer begonnen nadat ie in minuut 9 was lamgelegd.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nog als je met je noppen op iemands teen gaat staan?Agent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:46:
Hoe kan dat nou geel zijn hahaha
Scheids spaarde net nog Haller
Ajax is beetje dom bezig nu
Yep… beiden geel waardigPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:47:
Dat is toch gewoon geel jongensEn Haller had net mazzel. Hij zit echt niet tegen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mmm misschien ook maar voor de zekerheid een vierde maken?
Zet aub die Gorter erin. Die kan ik fouten vergeven.
Pasveer
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zn spelinzicht is als zn leeftijd
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
komop zeg, bijna de 2-3. Dit moet 1-5 worden.
9 - @AFCAjax' Sébastien Haller is the first player in the history of the Champions League to score a brace in his first 9 minutes of play in the competition. Welcome. pic.twitter.com/5hlYgleQoI
— OptaJohan (@OptaJohan) 15 september 2021
Tsja hij wordt oud als melk, niet als wijn.
Nou, zij krijgen een goal cadeauPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:47:
Dat is toch gewoon geel jongensEn Haller had net mazzel. Hij zit echt niet tegen.
Die overtreding van Timber was wel geel ja, die van Haller? Dan had ie er al wat meer moeten geven ook aan Sporting.PWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:47:
En speelde Ajax maar zo.gemotiveerd in de Eredivisie... Dan speel je op PSV na iedereen op een hoopje.
Beter dan Messi
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vind de slowchat tijdens wedstrijden helemaal niet zo erg, maar zullen we de oneliners een beetje in toom houden?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zouden jullie echt niet willen dat Onana zijn contract verlengd? Hij is echt wel 10x beter dan deze GK.
Labyad is niet mee, dus Pasveer zal blijven staan gok ik.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik wel.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
Zouden jullie echt niet willen dat Onana zijn contract verlengd? Hij is echt wel 10x beter dan deze GK.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ojee, dit gaat straks nog rode kaarten kosten voor Ajax.
De scheidsrechter leeft in een parallel universum en fluit er in de eerste helft maar op los.
Dat zijn waardeloze scheidsrechters die het spel zomaar ineens kunnen veranderen.
Het wordt tijd dat de UEFA eens een keer scheidsrechters aanstelt, die zich niet gekmaken door gefluit en kritisch kijkende mensen/opperhoofden.
Deze scheids moet nog veel oefenen, want het lijkt nergens op.
Ajax doet het goed. Het kan nog beter, maar de contouren worden zichtbaar. Let wel: Het doel is om nog een keer wereldkampioen te worden.
De scheidsrechter leeft in een parallel universum en fluit er in de eerste helft maar op los.
Dat zijn waardeloze scheidsrechters die het spel zomaar ineens kunnen veranderen.
Het wordt tijd dat de UEFA eens een keer scheidsrechters aanstelt, die zich niet gekmaken door gefluit en kritisch kijkende mensen/opperhoofden.
Deze scheids moet nog veel oefenen, want het lijkt nergens op.
Ajax doet het goed. Het kan nog beter, maar de contouren worden zichtbaar. Let wel: Het doel is om nog een keer wereldkampioen te worden.
Hier is toch wel consensus over, verlengen is de wens. Nu zit je echter met het dubio, ga je hem laten spelen zodra hij mag spelen terwijl hij niet verlengt.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
Ik wil dat wil. Vind ook dat hij wat terug mag doen gezien zijn fout.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
Alleen als ze geen goals meer makenOuterspace schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:51:
Ik vind de slowchat tijdens wedstrijden helemaal niet zo erg, maar zullen we de oneliners een beetje in toom houden?
Tja… Ajax voetbalt door, spelers van Sporting gaan schreeuwend naar de grond. Ter voorbeeld; er werd bij een aanval van Ajax een overtreding gemaakt op Gravenberch, Ajax voetbalt door en na de aanval wordt er als nog geen geel gegeven. Wanneer Ajax was gestopt of Gravenberch dramatischer neer was gegaan dan was er geel gegeven. Ajax en Nederlandse ploegen in het algemeen doen dat niet. Ik vind het prima maar blijkbaar is het ook onvolwassen tegenwoordig want je doet jezelf te kort hierdoor.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:49:
Dan had ie er al wat meer moeten geven ook aan Sporting.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik dacht te hebben gelezen dat hij daar wel voor openstond toch? Of is dit inmiddels weer veranderd?Vos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
[...]
Ik wil dat wil. Vind ook dat hij wat terug mag doen gezien zijn fout.
Heerlijk overigens die James Bond films! Denk dat het toch alweer twee weken geleden is dat ze die reeks hebben uitgezonden.
Stel je staat straks in de kwartfinale van de Champions League. Dan zou je met Steek/Pasveer spelen en Onana op de tribune laten zitten? Geloof nooit dat Ten Hag dat zal doen.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
[...]
Hier is toch wel consensus over, verlengen is de wens. Nu zit je echter met het dubio, ga je hem laten spelen zodra hij mag spelen terwijl hij niet verlengt.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als hij niet wilt verlengen dan zou ik hem niet opstellen, dan geef je niet echt een goed signaal richting de rest van je selectie. Ik dacht juist dat hij wel openstond voor verlenging?Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
[...]
Hier is toch wel consensus over, verlengen is de wens. Nu zit je echter met het dubio, ga je hem laten spelen zodra hij mag spelen terwijl hij niet verlengt.
Denk dat dit van zijn zaakwaarnemer kwam, en die zal alleen willen verlengen wanneer er een lage afkoopsoms word afgesproken.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:56:
[...]
Als hij niet wilt verlengen dan zou ik hem niet opstellen, dan geef je niet echt een goed signaal richting de rest van je selectie. Ik dacht juist dat hij wel openstond voor verlenging?
Maar Overmars is een aantal jaren zelf met de regel gekomen, dat spelers in hun laatste jaar verlengen of op de tribune zitten.
zo door gaan en je wint gewoon met 5-1 of nog meer.
Dat wil iedereen, maar kamp Onana niet.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als trainer zou het voor mij vrij simpel zijn. Als de speler significant beter is dan de alternatieve zou ik hem gewoon opstellen, ongeacht de situatie. In het geval Onana of Stekelenburg/Pasveer is het antwoord bijzonder gemakkelijk, zodra Onana mag spelen speelt Onana.Maverick schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:55:
[...]
Stel je staat straks in de kwartfinale van de Champions League. Dan zou je met Steek/Pasveer spelen en Onana op de tribune laten zitten? Geloof nooit dat Ten Hag dat zal doen.
Als ze niet verdergaan met Onana zullen ze wel eens moeten gaan rondkijken, want dan wil je in de winterstop een frisse goede keeper halen.
Je gaat de tweede seizoenshelft niet in met de twee muppetopa's toch?
Je gaat de tweede seizoenshelft niet in met de twee muppetopa's toch?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die tenenkrommende reclames met Wesley, net wat ie nodig heeft; op een voetstuk staan.
Ja, maar dan wel voor de komende tien jaar.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
Moet je het als club willen? Geen idee, maar je vindt in tien jaar nooit meer zo'n goede keeper die Onana kan vervangen. Hij is serieus heel goed.
Ik hang dus de Snor aan. Geef hem een zak geld en een dik salaris. Verder is ie nog redelijk kneedbaar om zijn gekkigheden eruit te masseren. Want dat is iets dat de geïnteresseerde clubs ook zien. Hij is nog ongepolijsd.
Dat hangt volledig van Remko Pasveer af!Outerspace schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:51:
Maar zal erop letten chef
tja anders kwam hij niet bij de microfoonOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:01:
Die tenenkrommende reclames met Wesley, net wat ie nodig heeft; op een voetstuk staan.
Wel een personal medical assistant geven mocht Onana bijtekenen!
"Bedankt loterijspelers voor je gokverslaving zodat de overheid minder hoeft uit te geven aan het ondersteunen van NOC-NSF."
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heel graag, en geef hem maar een dik salaris en flink wat tekengeld als ie dat belangrijk vindt. Voor hetzelfde niveau ben je zo 20-30m kwijt.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:52:
OH WAT DAN IN GODSNAAM
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Van die afstand.. we staan gewoon zonder keeper. Wtf.
Zucht. Zag je aankomen. Ajax kon de druk er niet op krijgen. En dan zie je bij de voorzet pasveer al de verkeerde kant opstappen en voordat de kopbal komt weet je het al dat die zit.
Oow wow. Wat een geluk
Mazzeltje.. flinke waarschuwing
Slecht gedekt, slecht gekeept
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Goed gezien Remco?!
Ik dacht juist van wel, mede doordat er niets concreet uitkwam deze zomer.
Tja, nu is natuurlijk elke bal houdbaar.. overigens staat er nog steeds 2-3.
Kan Pasveer niks aan doen. Opa's zijn niet meer zo atletisch. Maar verdomme Overmars.
Maar waarom beweegt Pasveer naar rechts als de speler overduidelijk links gaat koppen?
Heel Nederland ziet dat die Pasveer niet kan. Toch mag ie naar Ajax en speelt ie… kansloos toch.
XXXVI
Zowel Stekelenburg als Onana hadden deze bal gehad. Snel wegdoen deze keeper, wat een aanfluiting zeg.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pfewwww
Was wel een hele spectaculaire duik van Pasveer
De zoutzak dive
De VAR niet neeDeadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:07:
dus de scheids is geen giga ramp?
De VAR is niet de scheidsrechter.Deadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:07:
Scherpen ook wel, ik denk Jeroen zelfs nog wel.Superkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:08:
Zowel Stekelenburg als Onana hadden deze bal gehad. Snel wegdoen deze keeper, wat een aanfluiting zeg.
Mja, staat de boel weer op scherp!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die scheids laat zich opnaaien door het publiek met die gele kaarten
Die kerel is Unagi.OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:07:
Goed gezien Remco?!
Jay.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Pasveer ziet er opnieuw slecht uit, die gast gaat je een wedstrijd kosten. Wellicht kunnen ze straks Cillessen op de weg naar huis oppikken.
Die zal vast wel wat last van zenuwen hebben, het is zijn eerste CL duel begreep ik.Deadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:07:
Het antwoord op je vraag is teouwens ja.
Hahaha hij schopt Alvarez en Alvarez geel nee tuurlijk..
Jaaaaaaa Bam
En nu moet Sporting er honderd maken!
Formerly known as Ragdoll
Ten Hag heeft dit wel vaker..ephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:08:
Heel Nederland ziet dat die Pasveer niet kan. Toch mag ie naar Ajax en speelt ie… kansloos toch.
Haller kan er echt helemaal niks van!
Wat een voetballer die Anthony en Haller.
Whahahhahaha! BAAAAAAAM!!!!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
HALLER IK WIL JE KNUFFELEN EN IK BEN EEN PSV'ER
wat een top aankoop. Dortmund zal al bang zijn
Dat is terug komen
We hadden dus vorig seizoen de EL kunnen winnen?
Verhoeven? Die kwam niet eens van de grond man.Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:08:
[...]
Scherpen ook wel, ik denk Jeroen zelfs nog wel.
Mja, staat de boel weer op scherp!
Echt allemachtig zeg, elke bal vliegt erin.
Antony en Haller, wat een heerlijk duo deze avond!
Dat worden straks weer melancholische fado's zingen voor Sporting
Portugezen die niet kunnen verdedigen 
Ook wel leuke Aja de aanvallen natuurlijk
Ook wel leuke Aja de aanvallen natuurlijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/xDETt1JJRmm7JjNq0dH9MUiL.jpg?f=fotoalbum_large)