Alles komt goed, en Haller maakt duidelijk, waarom het geen miskoop is.
Oftwel: Geef mensen effe tijd om zich aan het Ajaxspel aan te passen.
Oftwel: Geef mensen effe tijd om zich aan het Ajaxspel aan te passen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat moet je weer met zo'n oude GK? Onana is toch ook gewoon gescout?Miki schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:09:
Pasveer ziet er opnieuw slecht uit, die gast gaat je een wedstrijd kosten. Wellicht kunnen ze straks Cillessen op de weg naar huis oppikken.
Verhoeven vond ik beter dan wat Pasveer dit seizoen laat zien.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:10:
[...]
Verhoeven? Die kwam niet eens van de grond man.
Echt allemachtig zeg, elke bal vliegt erin.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Navas ophalen bij PSGHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:11:
[...]
Wat moet je weer met zo'n oude GK? Onana is toch ook gewoon gescout?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alsjeblieft niet. Dan is je keeperstrio cumulatief net zo oud als de rest van de selectie.Miki schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:09:
Pasveer ziet er opnieuw slecht uit, die gast gaat je een wedstrijd kosten. Wellicht kunnen ze straks Cillessen op de weg naar huis oppikken.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Formerly known as Ragdoll
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is Antony!PWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:13:
Stel dat er een goede verdediger op Anthony stond, was het echt een andere avond geweest. Alle ballen op doel en elke dreiging, komen indirect van hem. Hij doet het fantastisch maar krijgt ook wel de ruimte.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wait whut!? Maar hoe moet dat dan!?toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:12:
1-4, ik zou Timber wisselen. Geen risico meer nemen en uitspelen.
Die hadden toch iets van 5 top/talentvolle keepers in de selectie?
Niet eens. Ajax vernederde Barcelona in de youth league, maar dankzij Onana bleef het nog "bescheiden".HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:11:
[...]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Die zouden er daarom wel eentje moeten kunnen missen/verhuren.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:13:
[...]
Klopt, maar dat is andersom ook. Blind, Pasveer...PWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:13:
Stel dat er een goede verdediger op Anthony stond, was het echt een andere avond geweest. Alle ballen op doel en elke dreiging, komen indirect van hem. Hij doet het fantastisch maar krijgt ook wel de ruimte.
De linksback van Cambuur is toch wel andere koek dan deze hoor, Antony is gewaarschuwd.Agent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:14:
Ook wel lekker voor Ajax dat ze Cambuur thuis krijgen zaterdag btw
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hetzelfde als ze Haller beter dekken. Maarja, dat doen ze nietPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:13:
Sergio Romero zit zonder clubHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:13:
[...]
Berghuis wisselen.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:12:
1-4, ik zou Timber wisselen. Geen risico meer nemen en uitspelen.
Uit vorm. Hij kan beter dan dit.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:15:
Zou Blind uit vorm of over zijn top zijn?
Ik ben persoonlijk geen fan van hem, mede door zijn gedrag.
Hij wordt ook wel ouder en trager. Wel jammer, goed opbouwen kan hij zeker.
Met 32 ben je nog betrekkelijk jong als keeper en hij is mits in vorm beter dan wat Ajax nu heeft rond lopen. Onana reken ik al niet mee, die zou ik lekker op de tribune zetten als voorbeeld.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:11:
[...]
Het is vooral de linkerkant die door de mand valt bij Sporting. Werkt natuurlijk ook andersom, dat Pasveer discutabele beslissingen neemt wil niet zeggen dat Ajax een slecht team heeft.Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:16:
Ach, het is weer de tegenstander naar beneden praten nu Ajax het zo goed doet?
Als je dit vooraf had voorspeld, heb je recht van spreken.
Net als in het goede CL seizoen is het vrijwel nooit de verdienste van maar de onkunde vanExocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:16:
Ach, het is weer de tegenstander naar beneden praten nu Ajax het zo goed doet?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ajax KAN het niet uitspelen. Die moeten gewoon doorgaan!
Denk dat een kleine vakantie al zou helpen. Hij is denk ik gewoon even op.Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:19:
Blind is nog maar 31, theoretisch gezien is z'n leeftijd nog niet direct een belemmering. Hij lijkt alleen wat ouder.
Maar het lijkt fysiek niet echt altijd mee te kunnen.
Kan het zijn dat door zijn hartritmestoornissen hij minder intensief kan trainen of zoiets? Heb het al vaker gezegd, als je je lichaam als topsporter niet kan vertrouwen, kan ik mij voorstellen dat je prestaties daar onder lijden.Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:19:
Blind is nog maar 31, theoretisch gezien is z'n leeftijd nog niet direct een belemmering. Hij lijkt alleen wat ouder.
Maar het lijkt fysiek niet echt altijd mee te kunnen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
hij kwam toch pas in de winter?OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:23:
Vorig jaar de CL misgelopen door 1 vinkje ...
[ Voor 7% gewijzigd door Malfunctions op 15-09-2021 22:24 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zeikt ie zoveel dan?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:23:
Heeft Haller een pilletje van Onana op ?
Hij krijgt bruikbare ballen, daaromHarribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:23:
Maar serieus, Haller speelt zo goed.
Gewoon perfecte bal aanname en bam.
Wat een killer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij liep toch de Europa League mis?OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:23:
Vorig jaar de CL misgelopen door 1 vinkje ...
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Dat was Game of Thrones ...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 15-09-2021 22:26 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik hoop wel dat het voor de rest goed met hem is. Hij hoeft niet te lachen voor mij, maar alles downplayen zelfs als je scoort, is misschien niet zo heen goed voor je geest.groggy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:23:
Haller heeft net zoveel emotie als dolberg. Het is wat met die ajax spitsen.
Vorig seizoen speelde SH echt als een krant, dat had weinig uitgemaaktSempy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:24:
Dat missende vinkje vorig seizoen heeft zo te zien een Europacup gekost.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ja heerlijk!M@cer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:25:
Wat voelt het toch heerlijk om tegen een club uit Portugal 5-1 voor staat. Het is bijna een droom
Teams in de PL liggen er niet wakker van.Deadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:25:
Bij West Ham zullen ze zich nog even achter de oren krabben.
Als ze na die 0-2 gewoon gas hadden gegeven had je hier met 8-0 kunnen winnen
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq