Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik als iemand die gevoelens heeft voor PSV vind dit ook wel fijnQuad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[...]
Echt, iedereen hier weet dat jij gevoelens voor PSV hebt. Hoef je echt niet te benadrukken.
Onze nationale zeurkous!Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
Zou hij zijn ontslagbrief al af hebben?
[Afbeelding]
Tsja, Lucas Moura scoort volgens hem ook nooit. Als er één ding zeker is, is het dat je moet doen wat niet kan volgens DriesenExocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bedoelde in de context dat ze uit de CL waren geduwd door een Portugese club, had dat er anders niet bijgezet.Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[...]
Echt, iedereen hier weet dat jij gevoelens voor PSV hebt. Hoef je echt niet te benadrukken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
'en bij "hij zit erin" krijg je een natuurfilm te zien'
-Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 15-09-2021 22:31 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Helaas niet, deze gasten halen altijd wel ergens hun gelijk (denken ze).Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]
Ik zal morgen even wat quotes verzamelen van dit topic van 3-4 weken geledenExocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Was hij ook niet diegene die Van Gaal beschuldigde van verdedigend voetbal?Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:29:
[...]
Tsja, Lucas Moura scoort volgens hem ook nooit. Als er één ding zeker is, is het dat je moet doen wat niet kan volgens Driesen
Was niet negatief of sarcastisch bedoeld hoor. Maar het is voor het eerst dat de buitenspelers (lees: Antony) in dienst van de spits speelt.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:28:
Klopt, die hadden jij en ik ook gemaakt. /s
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mijn smaak is het eerlijk gezegd niet, heb liever deze commentator of Wietse. Dat overdreven gedoe wordt je knettergek van.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:29:
Sierd de Vos gaat ondertussen helemaal los over z'n afstandbediening die op stem reageert...
'en bij "hij zit erin" krijg je een natuurfilm te zien'
Dat is natuurlijk wel waar, maar dan moet je ze ook maken. In het verleden heb ik Ajax spitsen gezien die ballen kregen, maar afmaken zat er niet in.Han schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:31:
[...]
Was niet negatief of sarcastisch bedoeld hoor. Maar het is voor het eerst dat de buitenspelers (lees: Antony) in dienst van de spits speelt.
Als ze niet scoren zijn het geen echte Ajax-spitsen!HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:33:
[...]Dat is natuurlijk wel waar, maar dan moet je ze ook maken. In het verleden heb ik Ajax spitsen gezien die ballen kregen, maar afmaken zat er niet in.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Formerly known as Ragdoll
Compleet andere positie heHupske schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:36:
Blijkbaar doet Taylor het erg goed. Beter dan Daramy?
Je bedoelt Huntelaar?HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:33:
[...]
Dat is natuurlijk wel waar, maar dan moet je ze ook maken. In het verleden heb ik Ajax spitsen gezien die ballen kregen, maar afmaken zat er niet in.
Anthony speelde vanavond zijn beste Europese pot sinds mensenheugenis, dat scheelt een hoop. Ik zou zeggen, er staat eindelijk weer een spits.
Pasveer kan beter voetballen dan keepen
Das niet zo lastigCrysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:39:
[...]
Passeer kan beter voetballen dan keepen
XXXVI
Kan je nagaan...Crysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:39:
[...]
Pasveer kan beter voetballen dan keepen
Pasveer wel, Tadic niet imo. De rechterflank is vanavond gewoon vele malen sterker dan de linker, daar kan Tadic niet zo veel aan doen. Een dikke voldoende scoort ie echter niet.Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:31:
Tadic en Pasveer een onvoldoende vanavond? Beide erg matig.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, die vond ik juist altijd onderschat.DeKever schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:38:
[...]
Je bedoelt Huntelaar?
Anthony speelde vanavond zijn beste Europese pot sinds mensenheugenis, dat scheelt een hoop. Ik zou zeggen, er staat eindelijk weer een spits.
Heb het over een Sanogo en dat soort aankopen/huur.
Er leek wel iets van emotie te zijn?InFamous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:40:
Daley zag er niet goed uit bij die wissel
Valentijn, is that you?DoeEensGek schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:41:
Mooi toch hoe het Nederlandse voetbal weer op de rit is gezet door 1 man!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had liever tadic zien gaan voor Neres
Vond hem wat bleek ogen, huffen en puffen en veel in zijn ogen wrijven. Tuurlijk net 80 minuten gespeeld maar vond er niet goed uit zien.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:44:
[...]
Er leek wel iets van emotie te zijn?
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tadic had ik in de rust eruit gehaald. Die heeft werkelijk geen pepernoot geraakt.Superkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:40:
[...]
Pasveer wel, Tadic niet imo. De rechterflank is vanavond gewoon vele malen sterker dan de linker, daar kan Tadic niet zo veel aan doen. Een dikke voldoende scoort ie echter niet.
Je hebt toch de hele linker flank gewoon nauwelijks gebruikt, en die kant hoort ook bij een goed uitgebalanceerd elftal. Daardoor was Tadic onnodige ballast.
En nee, Tadic is geen waardeloze speler, omdat hij nauwelijks serieus mee mocht doen in het spelletje.
inderdaag indrukwekkend. Ik herinner me wedstrijden van Ajax met 22 schoten op doel, 0 doelpunten...Quad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:45:
6 schoten op goal, 5 raak. Best wel effectief.
Sporting deed weinig aan verdedigen vanavond.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ja zeg droom verderQuad schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:47:
Als Haller er tegen Dortmund ook 4 goals erin legt, dan doet hij het echt goed.
Sporting deed weinig aan verdedigen vanavond.
Als het om 1 wedstrijd zou gaan zeker. Maar zoals nu, zuinig zijn en op tijd wisselen zodat ie heel blijft.Crysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:45:
Wel jammer dat Anthony er af ging. Als je ziet de voorzetten die nergens geeft..
Nee maar eerlijk gezegd zag ik een Anthony of Neres vandaag bijvoorbeeld ook niet scoren.jaapstobbe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:47:
[...]
inderdaag indrukwekkend. Ik herinner me wedstrijden van Ajax met 22 schoten op doel, 0 doelpunten...
Ajax heeft maar een paar spelers die echt kunnen scoren
Sparta thuis in 2009 geloof ik in de 40 en alsnog 0-0. Dat was bizar.jaapstobbe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:47:
[...]
inderdaag indrukwekkend. Ik herinner me wedstrijden van Ajax met 22 schoten op doel, 0 doelpunten...
XXXVI
Je ziet dat Tagliafico node wordt gemist. Die stoomt vaak mee op zodat Tadic een extra aanspeelpunt heeft.mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:47:
[...]
Je hebt toch de hele linker flank gewoon nauwelijks gebruikt, en die kant hoort ook bij een goed uitgebalanceerd elftal.
Dit Sporting is nu niet bepaald CL-niveau. Haller kan prima mee, subtop CL is voor Ajax wel de Max tenzij je een gouden talent opleidt of scout en lang genoeg kunt houden.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Vergeet de wedstrijd tegen Sparta niet, 41 schoten op doel, 0 doelpuntenjaapstobbe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:47:
[...]
Speelt die Neres nog wel? Hij lijkt niet veel kansen te krijgen.Crysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:45:
Wel jammer dat Anthony er af ging. Als je ziet de voorzetten die nergens geeft..
edit: nee gelukig niet
[ Voor 34% gewijzigd door jaapstobbe op 15-09-2021 22:51 ]
Je weet dat dit een wedstrijd voor de CL is?FirePuma142 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:49:
[...]
Dit Sporting is nu niet bepaald CL-niveau. Haller kan prima mee, subtop CL is voor Ajax wel de Max tenzij je een gouden talent opleidt of scout en lang genoeg kunt houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 15-09-2021 22:51 ]
Anderzijds vind ik het wel lekker dat vanavond de poort over links niet is open gezetSuperkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:49:
[...]
Je ziet dat Tagliafico node wordt gemist. Die stoomt vaak mee op zodat Tadic een extra aanspeelpunt heeft.
XXXVI
En daarbij is ons een gele en misschien wel rode kaart bespaard geblevenephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:50:
[...]
Anderzijds vind ik het wel lekker dat vanavond de poort over links niet is open gezet
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wil het maar even gezegd hebben...
XXXVI
Ik netjes googelen maar niks nada...DirtyBird schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:52:
Ebalatante overwinning hoor
Bedoelde u blatant (schaamteloos/overduidelijk)?
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2021 22:57 ]
Ik denk dat Ajax in de CL gemiddeld wel een wat hoger niveau aantikt dan in de eredivisie.Harribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:53:
1-5....zoveel verliest zelfs fc Groningen niet van Ajax...
Deze bookmark ik evenHarribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:53:
1-5....zoveel verliest zelfs fc Groningen niet van Ajax...
Eclatante overwinning gok ik zo?Superkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:56:
[...]
Ik netjes googelen maar niks nada...
Bedoelde u blatant (schaamteloos)?
Elegant?Superkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:56:
[...]
Ik netjes googelen maar niks nada...
Bedoelde u blatant (schaamteloos)?
Ambetant?
Makkelijk lullen vanaf de zijlijn en dan ook nog op je bek gaan
Kan die vent ooit eens iets positiefs zeggen.
Trouwens, lekker van Ajax!
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 15-09-2021 22:59 ]
You made me smileFirePuma142 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:49:
Logisch dat hij geen (voetbal)schoenen draagt. De 1-0 was al snel gemaakt dus Klaassen is deze wedstrijd ook maar 1 minuut gemistExocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:56:
Kan hij geen grotere tv veroorloven? Beetje burgerlijk
[Afbeelding]
Misschien ebeletent (edelmoedig?)
Ik weet ook niet wat ik zeg
Ik hoorde de commentator zoiets zeggen, maar geen idee wat ie precies zei
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Mijn oled vertoont nu wel inbrandplekkenOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:06:
Dirk Kuijt toont dat de witwaardes van mij tv nog goed zijn, wel fijn als Klaassen er niet is.
Topscorer Eredivisie, nu ook topscorer CL.
Oh is die witbol Kuijt? Ik dacht Bonnie St Claire!OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:06:
Dirk Kuijt toont dat de witwaardes van mij tv nog goed zijn, wel fijn als Klaassen er niet is.
Je weet dat ie begonnen is bij Studio Sport heSuperkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:14:
Normaal kijk ik de analyse en de samenvatting van de amdere wedstrijden nog maar nu Humberto (waarom??) er zit laat ik het voor wat het is. Wie verzint het om een showbizzman als gespreksleider bij de CL neer te zetten
Tan is de Labyad van RTL.Superkiwi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:14:
Normaal kijk ik de analyse en de samenvatting van de amdere wedstrijden nog maar nu Humberto (waarom??) er zit laat ik het voor wat het is. Wie verzint het om een showbizzman als gespreksleider bij de CL neer te zetten
Hij moet nog wel beetje werken aan zijn tablet skills. Duurde allemaal wat langerTerranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:13:
Sneijder in de studio is toch een leuke toevoeging.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/4F74tsmxqk9XTwljyWoS5i39.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jan9Wqo6pQsZPNUWEihREkqL.jpg?f=fotoalbum_large)