Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 311 Laatste
Acties:
  • 483.280 views

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Ten Hag met z'n te grote jasje _O- _O-

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01
poepoe, zie net de uitslagen.
Dat trio bij PSG is zijn salaris echt dik en dik waard.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23

Superkiwi

Hoi doei

Terranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:15:
[...]

Je weet dat ie begonnen is bij Studio Sport he :+
Yep. En nu is het een veel te gladde 'kijk mij eens interessant doen' showbizzman.
Voegt echt niks toe als analist imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06
Maar in de thuis wedstrijd gaan we een ander Sporting zien denk ik ;) als ze compleet zijn tenminste.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Geen probleem, dan scoren wij er twee minder en zij er eentje meer. Ik teken ervoor ;)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:50:
[...]

Je weet dat dit een wedstrijd voor de CL is?
Uiteraard. Meedoen maakt het nog geen CL-waardige ploeg, dat is toch vrij eenvoudig?
Altijd fijn, maar waarom?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zullen we de zaken over analisten en commentatoren in [Voetbal] Randzaken doen? Zo hebben we dat ook bij F1 topocs gedaan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kon vanavond niet kijken, en zie net de goals.

Bravo Ajax & Haller. Indrukwekkend :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Was Haller gister ook niet zo goed omdat Klaassen niet speelde?
Tandem Haller- Klaassen lijkt gewoon niet te werken, terwijl het individueel prima spelers zijn.
Tadic- Klaasen
Haller- Berguis

Mooie variaties toch in het drukke programma.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:19

Typhone

Who Dares Wins

Het verschil met Haller eerst en nu. Gisteren springt geen enkele bal van z’n voet. Niet in de aanname, niet in de kaats. Zag je bij twee doelpunten meteen met de ruimte die hij krijgt met een goede aanname en afronding. Goed en slecht ligt soms dicht bij elkaar.

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Joel22 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 05:06:
Tandem Haller- Klaassen lijkt gewoon niet te werken, terwijl het individueel prima spelers zijn.
Tadic- Klaasen
Haller- Berguis

Klaassen en Haller is ook goede tandem zie vorige jaar.
Heracles onder andere

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Berghuis z’n eerste goal ook wel lekker hoor! Nu nog in de Arena en dan op 19 december mag ie er 5 inleggen 👍

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Typhone schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:06:
Het verschil met Haller eerst en nu. Gisteren springt geen enkele bal van z’n voet. Niet in de aanname, niet in de kaats. Zag je bij twee doelpunten meteen met de ruimte die hij krijgt met een goede aanname en afronding. Goed en slecht ligt soms dicht bij elkaar.
En Antony was fantastisch, Haller stond telkens op de juiste plek, wat ook zeker een kwaliteit is. En zoals je zegt, volgens mij is er geen een bal van z'n voet gesprongen.

Zag hem af en toe ook nuttig uitzakken naar het middenveld. Hopelijk gaan we zo meer van hem zien.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gynnad
Typhone schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:18:
Berghuis z’n eerste goal ook wel lekker hoor! Nu nog in de Arena en dan op 19 december mag ie er 5 inleggen 👍
En dan hopen dat hij op net zo'n manier als gisteren juicht.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Joel22 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 05:06:
Tadic- Klaasen
Haller- Berguis

Het was toch vooral de tandem Anthony - Haller die zo goed uitpakte.
De kansen van Berghuis/Neres op rechtsbuiten lijken voorlopig wel klaar.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:51:
[...]

Het was toch vooral de tandem Anthony - Haller die zo goed uitpakte.
De kansen van Berghuis/Neres op rechtsbuiten lijken voorlopig wel klaar.
Ten Hag vond Neres fantastisch invallen... :/

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:20:
[...]

Waar is die het voetballen verleerd? :N

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50
[...]

Niet echt nee. Toch ook niet helemaal eerlijk om een invalbeurt als de wedstrijd al gespeeld is, te vergelijken met een basisplaats vol mogelijkheden. Begrijp me niet verkeerd, ik zie in Antony de (op dit moment) onbetwiste nummer 1 voor de rechtsbuitenpositie, maar op basis van gisterenavond is de vergelijking moeilijk te maken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Antony was eind vorig jaar niet zo goed maar die heeft zich ergens wel extreem herpakt. Ziekelijk wat een bedrijvigheid en lichtvoetigheid straalt die uit sinds hij terug is. Met afstand de beste rechtsbuiten in Nederland op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 16-09-2021 09:53 ]

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ts9W7219oNfv6_14qZ7RHwXsk8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjKLdjLgXXZVKkg6SkyVZ2na.jpg?f=fotoalbum_large

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:51
De eerlijke mening van Ten Hag over een individuele speler gaat hij natuurlijk niet in een interview met de hele wereld delen. Maar in dit geval denk ik wel dat hij het meent. Wij vinden het fantastisch als de individuele klasse van een speler afdruipt. Ten Hag vindt het fantastisch als een speler het tactisch plan goed uitvoert.

Ik denk dat de wissel van Mazraoui een veel grotere (aanvallende) verzwakking aan de rechterkant was.

Regeren is vooruitschuiven

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Typhone schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:31:
Antony was eind vorig jaar niet zo goed maar die heeft zich ergens wel extreem herpakt. Ziekelijk wat een bedrijvigheid en lichtvoetigheid straalt die uit sinds hij terug is. Met afstand de beste rechtsbuiten in Nederland op dit moment.
Ik vond Antony vorig jaar de eerste wedstrijden ook al erg goed. Daarna werd het minder. Blijkbaar heeft hij zichzelf weer hervonden. (en ik weet niet of ik daar ook blij mee ben ;) - objectief is het wel mooi om te zien als spelers snelheid en gevaar in het spel kunnen leggen. )

alles kan off-topic

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En hij speelt plots in dienst van het elftal. Daardoor wordt hij ook onvoorspelbaarder door niet telkens zelf naar binnen te trekken.
Han schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:27:
Eens... laten ze maar eens beginnen met het geven van bruikbare voorzetten, zal een hoop schelen. Echter gaat dat niet gebeuren, Ajax speelt niet zo. Om die reden is Haller niet geschikt voor Ajax en dus een miskoop.Een hoop geld voor een spits die niks te zoeken heeft in het Ajax systeem. Zet hem bij een andere club neer met identieke kwaliteiten maar een ander systeem en hij maakt er twee keer zo veel
Mijn eigen opmerking van enkele weken geleden in de discussie romdom Haller. Gisteravond was er plots een buitenspeler die niet telkens voor eigen succes ging maar in plaats daarvan bruikbare voorzetten gaf. Et voila, Haller komt in zijn kracht en kwam mede door zijn snelle, enigzins gelukkig doelpunt, direct in de wedstrijd. Het resultaat daarvan hebben we allemaal mogen aanschouwen. Buitenspelers die niet enkel naar binnen trekken maar ook voorzetten vanaf de zijkant geven zijn moeilijker te verdedigen, helemaal als die ook nog eens in de vorm verkeerd waar Antony in verkeerd. En een spits a la Haller wordt dan in een klap meer dan bruikbaar en verdienstelijk. Wanneer Ajax zo blijft spelen zou je toch moeten kunnen verwachten dat Haller in de eredivisie 25+ goals gaat maken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ajax moet elke speler naar de Olympische Spelen laten gaan als de mogelijkheid er is.
*knip*
Spelers bashen op deze manier is dus niet grappig.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 16-09-2021 11:38 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19
T-MOB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:04:
[...]

Ik denk dat de wissel van Mazraoui een veel grotere (aanvallende) verzwakking aan de rechterkant was.
Dit inderdaad, het tactisch plan van de staf pakte prima uit.

Sommige beweren dan Tadic onzichtbaar was, maar dat lag toch echt aan Sporting die de focus in de opbouw van Ajax bij Blind/Tadic (en dus de linkerkant van Ajax) legde waardoor Mazraoui de vrije man werd.

Bij balbezit Sporting hoefde Blind minder vaak in te stappen op Porro. Mede omdat Porro vaak niet aangespeeld werd, waar je dan weer kan afvragen of dat niet de verdienste dan is van Tadic en Haller :).

Dat instappen kon en moest Mazraoui veel vaker doen waardoor die rechterflank ook veel vaker in het spel werd betrokken. Bijna alle goals waren het resultaat van een Mazraoui die prima de vrije man speelde of doordrukte en in een 2-1 situatie kwam.

[ Voor 22% gewijzigd door KillaZ op 16-09-2021 13:45 ]

K to the KillaZ

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vond het in ieder geval een leuke pot om naar te kijken. Jammer genoeg van die paar grabbelballen van Pasveer (zullen we hem en Stekelenburg maar eens een keer geen opa noemen :P). Ik kon eigenlijk geen echt slecht spelende spelers vinden aan Ajax-zijde. Berghuis moet duidelijk wennen aan de 10, dus dat vergeef ik hem.

Oh, zelf Schuurs viel goed in ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2021 15:07 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Outerspace schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:07:
Ik vond het in ieder geval een leuke pot om naar te kijken. Jammer genoeg van die paar grabbelballen van Pasveer (zullen we hem en Stekelenburg maar eens een keer geen opa noemen :P). Ik kon eigenlijk geen echt slecht spelende spelers vinden aan Ajax-zijde. Berghuis moet duidelijk wennen aan de 10, dus dat vergeef ik hem.

Oh, zelf Schuurs viel goed in ;)
Dan breek ik even een lans voor Neres als slechtste Ajacied als veldspeler. Blind vond ik ook matig en veroorzaakt de laatste tijd regelmatig een gatenkaas. Het is absoluut niet de verdienste van Ajax dat Sporting daar niks mee deed maar een snelle tegenstander maakt je kapot en dat voorspel ik bij Dortmund uit.

Pasveer ben ik helemaal klaar mee. Tegen Zwolle een idiootmoment, tegen PSV in de JC Schaal duikt hij een random hoek in om een reden die niemand weet en nu staat ie weer te schutteren. Kan echt niet op dit niveau en iedereen die vindt van wel leg de lat te laag qua ambitie.

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 16-09-2021 16:36 ]

• Deadsy
Gewoon Gorter eens een kans geven.
Record voor minst gepasseerde doelman van de kkd. Dus hij zal echt wel iets kunnen

• mavaros
  • Laatst online: 18:12
Ik denk dat PSV gisteren goed gekeken heeft naar Ajax.

Mijn gok: 3-0 voor de Eindhovenaren.

@Typhone De kracht van Ajax ligt bij de insteek om altijd de bal te hebben en vooruit te spelen als je geen bal hebt. Dan is een supergoede verdediging verspilling van veldspelers. Dan krijg je straks een topploeg als tegenstander, die in principe Ajax helemaal kan oprollen, want geen sterke verdediging. Maar dan moeten ze het nog wel kunnen, dat oprollen dus. En dat lukt al een paar jaar niet. Ajax gaat vrijwel met opgeheven hoofd als verliezaar van het veld af. Ze worden nu al een paar jaar nooit compleet afgeserveerd.

Ik hoop dat we de volgende ronde PSG treffen. Bayern is ook leuk, maar die snappen het spelletje van Ajax en kunnen zich daartegen wapenen, waardoor Ajax misschien wel met 8-1 van het veld af wordt geschopt.

Maar vanavond gaat het om de andere Nederlandse clubs. Ik hoop echt dat ook zij gehakt maken van de tegenstander.

[ Voor 82% gewijzigd door mavaros op 16-09-2021 17:33 ]

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:07
Interessant dat Openda mag gaan banken bij Vitesse nu Tannane terug is. Toch vaak één van de gevaarlijkste spelers. Maar het zou toch moeten lukken om van Mura te winnen.

• Deadsy
Voor de mensen die hetzelfde hebben als ik.
Mura komt uit Slovenie, ze verloren in de voorronde EL 2x van Sturm Graz.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:39:
Voor de mensen die hetzelfde hebben als ik.
Wat heb je? Niets ernstigs hoop ik?

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 20:45
"wooohowooohh wooowhwooowhooooow". :/

Dus had niemand wat geld over voor een leuke hymne.

• Deadsy
Superkiwi schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:42:
[...]

Wat heb je? Niets ernstigs hoop ik?
:P
Ik heb het ''wie?'' wanneer ik diverse clubs in de conf league zie.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Speelde Mura niet een paar jaar geleden nog tegen een Nederlandse club?

Blijkbaar PSV vorig seizoen, kwalificatie EL.

[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-09-2021 19:13 ]

• DoeEensGek
Jaa 0-1 Vitesse!

• Deadsy
Eindelijk de goal

• DoeEensGek
Hotseknotsegoal. >:)

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:07
Vitesse was zeer zwak in de afgelopen fase. Dus dan scoren ze maar :p

• Deadsy
bij dit Vitesse hoef je denkt ik geen mooie goals te verwachten

• Snowdog
  • Laatst online: 19:54
Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:18:
[...]

Mwah, toch wel paar mooie dingetjes gezien toch? Moet zo'n bal er alleen wel een keer invliegen :P

• DoeEensGek
Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:18:
[...]

Maakt me ook eigenlijk helemaal niks uit. Vindt het veelte leuk dat ze gescoord hebben! Het is misschien geen Champions League, maar het geeft gewoon wat meer positiviteit binnen zo'n team, club, fans. Eeuwig kijken tegen iets wat niet haalbaar lijkt gaat je ook niet helemaal in de koude kleren zitten, als nu dan (natuurlijk in andere vorm) het wel haalbaar is, geeft dat toch wel voldoening. Hopelijk veranderd de beeldvorming naar Europees voetbal hierdoor. :)

• Deadsy
Snowdog schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:21:
[...]

Mwah, toch wel paar mooie dingetjes gezien toch? Moet zo'n bal er alleen wel een keer invliegen :P
zodra ze bij de 16 komen gaat het mis, en niet omdat Mura zo goed staat te verdedigen.

• mavaros
Vitesse speel traag. Maakt verder niet uit hoor, want de tegenstander speelt ook in een slakkegang.

Maar een beetje tempo kan geen kwaad.

• Snowdog
Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:23:
[...]

zodra ze bij de 16 komen gaat het mis, en niet omdat Mura zo goed staat te verdedigen.
Vaak wel, maar dat balletje achter standbeen langs van Tannane was wel aardig (en had erin kunnen gaan in principe) en nog wel paar keer wat kansjes. Het is allemaal niet geweldig, maar zo slecht ook weer niet imo.

• Deadsy
Is wel mooi dat Mura niet met 10 man achter de bal zit te spelen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:24:
Vitesse speel traag. Maakt verder niet uit hoor, want de tegenstander speelt ook in een slakkegang.

Maar een beetje tempo kan geen kwaad.
Je zou een eigen zaak met tegeltjes met wijsheden moeten beginnen, dat gaat zeker lopen. Met een hoofdkantoor in Tegelen ofzo.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:50:
[...]
Ik heb het ''wie?'' wanneer ik diverse clubs in de conf league zie.
Die aandoening heb ik bij mezelf ook geconstateerd. Heb er ondettussen een beetje mee leren omgaan, het is niet anders :+

• Terranova
Superkiwi schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:40:
[...]

Die aandoening heb ik bij mezelf ook geconstateerd. Heb er ondettussen een beetje mee leren omgaan, het is niet anders :+
Dan zijn jullie geen Football Manager spelers :+

• Deadsy
Terranova schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:04:
[...]

Dan zijn jullie geen Football Manager spelers :+
Wel, maar nog nooit in Slovenie actief geweest.

Eindelijk 2-0

• Snowdog
Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:10:
[...]

Wel, maar nog nooit in Slovenie actief geweest.

Eindelijk 2-0
Inderdaad, zag de 1-1 alweer aankomen, maar dit is wel binnen zou je zeggen. Toch mooi als zelfs Vitesse wat wedstrijden wint in Europa. De rest van de poule zal lastig worden, maar dit doen ze ok iig.

• Deadsy
Snowdog schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:12:
[...]

Inderdaad, zag de 1-1 alweer aankomen, maar dit is wel binnen zou je zeggen. Toch mooi als zelfs Vitesse wat wedstrijden wint in Europa. De rest van de poule zal lastig worden, maar dit doen ze ok iig.
Als ze in deze groep 2x winnen doen ze het vind ik top.
Pakken ze tenminste wat punten voor hun ranking.

• Terranova
Deadsy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:18:
[...]

Als ze in deze groep 2x winnen doen ze het vind ik top.
Pakken ze tenminste wat punten voor hun ranking.
Zolang ze maar niet van Rennes verliezen. Dan is het neutraal op coefficienten. We moeten dichterbij Frankrijk komen.

• Deadsy
Terranova schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:20:
[...]

Zolang ze maar niet van Rennes verliezen. Dan is het neutraal op coefficienten. We moeten dichterbij Frankrijk komen.
Dat zou super zijn, maar ik verwacht dat Rennes toch een maatje te groot is. Als je al ziet wat ze tegen Mura weg geven.

• Snowdog
Terranova schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:20:
[...]

Nouja, dat zal vrij lastig worden denk ik, tenzij ze wat beter spelen. Dat zullen ze ook vast wel doen, maar als ze twee keer van Mura winnen, dan is het al best ok imo. Alle andere punten zijn bonuspunten.

• Deadsy
Dat was echt slecht. Wat was hij van plan?

• Deadsy
geen David Silva bij Soceidad. Zit niet tegen

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Had 0-5 moeten zijn maar zo slordig voor de goal.

Maar goed ook geen kans weggegeven. Spurs komen net zoals vandaag toch met een B team die geven er niks om, en tegen Rennes moet je een goede dag hebben.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nou hup PSV en AZ. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• mavaros
Wat een goeie keeper.

PSV moet het tempo erop gooien, want nu is het een soort stavoetbal voor bejaarden.

[ Voor 67% gewijzigd door mavaros op 16-09-2021 21:11 ]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-11 04:49
Lekker enthousiast publiek, mooi. :)

Wat was dat dan voor pass Obispo?

Volgens Wietse staat er een wereldkampioen op het veld? Wie is dat dan?

;)

[ Voor 70% gewijzigd door Maarten_E op 16-09-2021 21:15 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PSV is achterin aardig aan het prutsen. Te veel tijd nemen en/of te korte ballen die tot dom balverlies lijden.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Straks : "We waren de dominante ploeg.."

Yup maar nauwelijks kansen
Nu is Sociedad verdedigend geen Sporting, ze doen dat goed

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mooie goal Clasie.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Spelen leuk voetbal dat PSV. :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Pfff dat scheelde weinig ...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oef, mazzeltje PSV.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Maarten_E
Thx Kenneth!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft hij niet bij Man Utd gespeeld?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:58
Echt weinig kansen voor PSV. Ziet er leuk uit maar is niet echt effectief.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Zingo
  • Laatst online: 23:27
HollowGamer schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:26:
[...]

Heeft hij niet bij Man Utd gespeeld?
Jup, stond bekend als een redelijk talent volgens mij.

PSV speelt redelijk, achterin soms niet lekker. We missen onze muur op het middenveld.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Az al weer 1-1, sund.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• carpebios
Die buitenspelen staan iedere keer 20 meter vrij

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bam?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DoeEensGek
Bammetje?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hoppa!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

• carpebios
Yes! BAM

• Harribo
Aardig van die keeper

• Snowdog
Niiiiiiiice, net als je denkt dat ze de controle een beetje aan het verliezen zijn komt er dan zo'n goal.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Pasveer doet vanavond bij RSO mee? :o

Hopelijk pakt PSV de punten vanavond :)

XXXVI

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06
Kent iemand de tekst van het liedje? :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Snowdog schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:32:
Niiiiiiiice, net als je denkt dat ze de controle een beetje aan het verliezen zijn komt er dan zo'n goal.
Ow, die indruk heb ik niet echt.

En net als ik dit type...

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DoeEensGek
Oh...

• carpebios
Tjah

• Maarten_E
Jaaaaa pft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFD7_BylOT3TaxV-F5wlIsW445g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large

[ Voor 89% gewijzigd door Maarten_E op 16-09-2021 21:34 ]

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Dat duurde niet lang

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:43
Mwe

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

AZ. :)F

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
Tis toch wat je nauwelijks een paar minuten als Nederlands team een voorsprong kan behouden

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:34:
Tis toch wat je nauwelijks een paar minuten als Nederlands team een voorsprong kan behouden
Komt wel goed, PSV krijgt nog voldoende mogelijkheden.

Soms moet je incasseren om beter te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 16-09-2021 21:35 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• carpebios
Weer wordt die vleugelspeler niet verdedigd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat was krap ... Hahaha schandalig!

• Harribo
Quad schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:35:
[...]

Komt wel goed, PSV krijgt nog voldoende mogelijkheden.

Soms moet je incasseren om beter te worden.
Ging wel heeuul erg makkelijk anders!

Laten we het hopen

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-09-2021 21:36 ]

• Maarten_E
Zulke inschattingsfouten qua lengte maak ik alleen in mijn bio op Tinder...

• carpebios
Maarten_E schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:36:
Zulke inschattingsfouten qua lengte maak ik alleen in mijn bio op Tinder...
Hahaha

• DoeEensGek
Deed me denken aan Wamberto :P

• carpebios
Wat een slecht schot van van ginkel

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:43
Toch mis ik wel echt Sangare als stofzuiger op het middenveld
Pagina: 1 ... 77 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022