Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 90 Laatste
Acties:
  • 120.385 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Met nog een wedstrijd tegoed lijkt de strijd om de landstitel dit seizoen een prooi te zijn voor Ajax. De moeilijke januari maand is goed doorstaan. PSV kan 't de Amsterdammers nog moeilijk maken, maar moet dan zelf wel constanter gaan presteren.

Onderin is de strijd tegen degradatie heel spannend. FC Emmen heeft de laatste weken wat punten weten te pakken, waar ADO steeds meer moeite heeft om punten te pakken. Wie van de twee zal rechtstreeks degraderen?

Vorig seizoen was Cambuur hard op weg naar promotie, maar werd die abrupt een halt toe geroepen door het Corona virus. Dit seizoen zijn de mannen van Henk de Jong wederom op weg naar de Eredivisie. De Graafschap is misschien de grootste uitdager, maar die lijken niet stabiel genoeg om 't Cambuur moeilijk te gaan maken.

Inmiddels zijn we bij de halve finales aanbeland, waarin Vitesse het opneemt tegen VVV Venlo en SC Heerenveen tegen Ajax. Wie van deze teams mogen op 18 april het tegen elkaar gaan opnemen in de finale?

In Lissabon toonde Bayern aan dat 't uitstekend met de druk van de favorietenrol om kon gaan. De overwinning was zuinig, met 1-0, maar niet meer dan terecht.

Sevilla tegen Inter, Sevilla in de finale van de Europa League, dat kan maar één ding betekenen, een overwinning voor Sevilla, 3-2.

UEFA Ranking
Land - https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/crank2020.html
Club - https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/trank2020.html

[Voor 39% gewijzigd door JanW op 02-03-2021 08:57]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:32
Ah zie ik nu eens die UEFA rankings link weer staan van kassiesa!
Die heb ik lang gemist!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Het is begin maart: nieuwe draadje nog net voordat Ajax officieel kampioen is... :/

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Typhone
hoevenpe schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:26:
Het is begin maart: nieuwe draadje nog net voordat Ajax officieel kampioen is... :/
Vanwaar dat teleurgestelde gezichtje? Dat is toch feest! oOo *O*

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:23:
Ah zie ik nu eens die UEFA rankings link weer staan van kassiesa!
Die heb ik lang gemist!
https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/ wordt ook snel geüpdatet en ziet er net wat beter uit.
hoevenpe schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:26:
Maar we kunnen wel starten met een smadelijke nederlaag van Jong Ajax gisteren :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:21

Gynnad

* * *

Vanavond bekervoetbal, VVV of Vitesse zal de finale gaan halen, dat is denk ik voor beide een tijd geleden?

Edit: Vitesse valt wel mee, dat was in 2017 waarin ze met 2-0 wonnen van AZ.

VVV stond voor het laatste in de finale in het jaar 1958/1959.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:06
Gynnad schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:39:
Vanavond bekervoetbal, VVV of Vitesse zal de finale gaan halen, dat is denk ik voor beide een tijd geleden?

Als ik me niet vergis was het voor Vitesse de eerste prijs in de geschiedenis, was inderdaad nog niet zo lang geleden. Maar voor VVV dus wel. Ik gun het VVV heel erg, maar laat die alsjeblieft niet Europa in gaan. We hebben het vaak over de drama prestaties van Feyenoord, PSV en in mindere mate AZ in Europa, maar die presteren doorgaans nog wel net iets beter dan een Willem II/Go Ahead (toen vanwege die sportiviteit)/VVV.

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Typhone
Ja dat is absoluut drama en niet wenselijk. Of is dat weer bekeken vanachter de grote clubs bril? ADO Europa in paar jaar terug weet ik ook nog. En dan tegen FC Hintti Lahti eruit vliegen.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:55
Voorspelling voor vanavond: Vanavond gaat een club beginnend met de letter V naar de halve finale van de KNVB-beker. TOTO here I come!!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-06 22:25

snmght

imho dan he

@JanW vanwaar Bayern en Sevilla in de OP van onze nationale clubs eigenlijk?

Hey, my name's Paul and this shit's between y'all.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Maarten_E schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:12:
Voorspelling voor vanavond: Vanavond gaat een club beginnend met de letter V naar de halve finale van de KNVB-beker. TOTO here I come!!
En er scoort een Griek, die voorspelling durf ik ook wel aan...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maarten_E
hoevenpe schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:16:
[...]

En er scoort een Griek, die voorspelling durf ik ook wel aan...
Is Machlas terug bij Vitesse? ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Typhone schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:52:
Ja dat is absoluut drama en niet wenselijk. Of is dat weer bekeken vanachter de grote clubs bril?
Mag je inderdaad niet zeggen hier.

Maar ik ben er zeer mee eens!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:43
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:33:
[...]

https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/ wordt ook snel geüpdatet en ziet er net wat beter uit.

[...]

Maar we kunnen wel starten met een smadelijke nederlaag van Jong Ajax gisteren :F
De echte purist houdt het natuurlijk bij Kassies :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:41
Gynnad schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:39:

Aah bekervoetbal! Laat vvv maar winnen, dan kunnen die nog een keer Ajax terug pakken met een beetje geluk. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Toch jammer dat de eindstand van vorig jaar uit de TS is verdwenen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06 17:13
Een post op de eerste pagina van een voetbaltopic? :?

Maargoed, het zou mij verbazen als VVV naar de finale gaat. Dan kunnen we de beker alvast bij de winnaar van Heerenveen-Ajax bijschrijven.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Malfunctions schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:29:
Een post op de eerste pagina van een voetbaltopic? :?

Maargoed, het zou mij verbazen als VVV naar de finale gaat. Dan kunnen we de beker alvast bij de winnaar van Heerenveen-Ajax bijschrijven.
Waarom? VVV scoort best makkelijk en als ze het halen hebben ze ook gewoon weet ik hoeveel teams daarvoor moeten verslaan.

Paar jaar terug won PEC ook met 5-1 van Ajax in de finale, niks is onmogelijk.

WoT stats

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:32:
[...]

Waarom? VVV scoort best makkelijk en als ze het halen hebben ze ook gewoon weet ik hoeveel teams daarvoor moeten verslaan.

Het kan altijd maar ik zou inmiddels wel teleurgesteld zijn als Ajax niet de dubbel pakt (kampioen + knvb beker).

Acties:
  • +5Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Je gunt VVV de beker, maar inderdaad je wil ze niet in Europa hebben voor de punten.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06 17:13
ElPaco schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:32:
[...]

True, maar die verwachting heb ik iig niet. Maar misschien dat die monsteruitslag mijn blik wat vertroebelt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:43
JohanKupers schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:48:
Je gunt VVV de beker, maar inderdaad je wil ze niet in Europa hebben voor de punten.
Dat geldt voor flink wat andere teams helaas :( Hopelijk gaat de Conference League daar verandering in brengen. Maakt een Europese prijs halen toch iets haalbaardere(en punten halen ook).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik lees dat PSV nu na Zoet ook hun andere keeper, Unnerstall, kwijt is en volgend jaar dus alleen nog huurling Mvogo heeft. Zal de opvolger van Schmidt leuk vinden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ankona schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:38:
Ik lees dat PSV nu na Zoet ook hun andere keeper, Unnerstall, kwijt is en volgend jaar dus alleen nog huurling Mvogo heeft. Zal de opvolger van Schmidt leuk vinden.
Die gaan Drommel halen lijkt me.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mwoah, dat valt ook wel mee. Ik gun Ajax de triple ook heel erg namelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Ankona schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:38:
Dat valt wel mee, PSV heeft ook nog Müller en Delanghe. Müller was volgens mij ook gehaald om de nieuwe 1e keeper te worden (net als Delanghe, het moet nog blijken welke het beste is).

Maar ik snap gewoon niks van het huidige beleid van PSV (maar weinigen denk ik). Mvogo heeft nog niet aangetoond beter te zijn dan Unnerstall en dan laat je zo'n goede keeper gaan.

WoT stats

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:39:
Die gaan Drommel halen lijkt me.
Die gaat naar Ajax ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Rensch en Tagliafico geschorst lees ik; Tagliafico wel weer fit. Ik denk zomaar dat we Klaiber weer eens zullen gaan zien. Benieuwd hoe die het gaat doen eigenlijk.

edit of Timber rechtsback en Schuurs centraal. Brrr... ;(

Oh en Tadic, Schuurs en Alvarez op scherp. Tadic zou je hier wel even rust kunnen geven, voorin genoeg opties.

[Voor 37% gewijzigd door snmght op 02-03-2021 13:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

Ik volg FC Twente niet zo, maar is dat de keeper die we als 1e keeper zouden willen zien bij Ajax?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-06 15:39
Moet zeggen dat Drommel zich in ieder geval een stuk beter heeft ontwikkeld dan ik had gedacht toen hij debuteerde. Toen was het echt een onzekere grabbelaar.
Scherpen is intern al wel afgeschreven, hoor er weinig goeds over iig en wat ik zelf van hem heb gezien word ik niet heel blij. Denk dat als ze er bij Ajax nog alle vertrouwen in hadden gehad ze hem wel voor de leeuwen hadden gegooid na het wegvallen van Onana.

Of Ajax een nieuwe keeper gaat halen zal sterk afhangen van de situatie met Onana. Blijft zn straf staan zoals die is, gaat hij zn contract verlengen etc. Ik kan me toch niet voorstellen dat Drommel bij Twente weggaat om bij Ajax op de bank te zitten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 12:05
Gynnad schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:47:
[...]

Ik volg FC Twente niet zo, maar is dat de keeper die we als 1e keeper zouden willen zien bij Ajax?
Gevalletje gebrek aan beter. Welke keeper, significant beter dan Drommel, wil naar Ajax - zeker zo lang onduidelijk is wat er met Onana gaat gebeuren?
Henkie_NtA schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:52:
Moet zeggen dat Drommel zich in ieder geval een stuk beter heeft ontwikkeld dan ik had gedacht toen hij debuteerde. Toen was het echt een onzekere grabbelaar.
Scherpen is intern al wel afgeschreven, hoor er weinig goeds over iig en wat ik zelf van hem heb gezien word ik niet heel blij. Denk dat als ze er bij Ajax nog alle vertrouwen in hadden gehad ze hem wel voor de leeuwen hadden gegooid na het wegvallen van Onana.

Of Ajax een nieuwe keeper gaat halen zal sterk afhangen van de situatie met Onana. Blijft zn straf staan zoals die is, gaat hij zn contract verlengen etc. Ik kan me toch niet voorstellen dat Drommel bij Twente weggaat om bij Ajax op de bank te zitten.
Ontwikkeling bij keepers blijft iets bijzonders. Voor diegenen die op maandagavond naar Jong Ajax keken in de tijd dat Onana daar keepte zag in den beginne ook een zenuwachtige heten krokettenvanger tussen de palen staan :). Overigens krijg ik nog altijd klamme handjes bij een terugspeelbal op Onana, verwacht ook niet dat dat er nog uit gaat.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Henkie_NtA
BoB_HenK schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:58:

Ontwikkeling bij keepers blijft iets bijzonders. Voor diegenen die op maandagavond naar Jong Ajax keken in de tijd dat Onana daar keepte zag in den beginne ook een zenuwachtige heten krokettenvanger tussen de palen staan :). Overigens krijg ik nog altijd klamme handjes bij een terugspeelbal op Onana, verwacht ook niet dat dat er nog uit gaat.
Hehe, die reactie zag ik al aankomen inderdaad. Weet nog goed dat ik het op basis van hoe hij het bij Jong Ajax zeker niet gelijk zag zitten in Onana.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:03
Henkie_NtA schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:01:
[...]

Hehe, die reactie zag ik al aankomen inderdaad. Weet nog goed dat ik het op basis van hoe hij het bij Jong Ajax zeker niet gelijk zag zitten in Onana.
Ik heb 'm ooit in notabene Hardenberg op de Boshoek zien keepen namens Ajax in een oefenwedstrijd tegen geloof ik Real Sociedad. Dat was verschrikkelijk, niemand begreep waarom die zenuwachtige keeper in de voorbereiding speelminuten kreeg. De tijd heeft ons ingehaald :)

XXXVI

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:01:
[...]

Toch heb ik het idee dat zowel Kotarski als Scherpen het eerste van Ajax nooit op een regelmatige basis gaan halen (moet toch een slag om de arm houden omdat ze nu met de Onana situatie 2e keeper zijn). Daarachter zitten Calvin Raatsie en Daan Reiziger. Wellicht dat daar wat tussen zit.

Daan Reiziger heeft wel dit bazen moment op zijn naam staan :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie_NtA
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:32:
[...]

Toch heb ik het idee dat zowel Kotarski als Scherpen het eerste van Ajax nooit op een regelmatige basis gaan halen (moet toch een slag om de arm houden omdat ze nu met de Onana situatie 2e keeper zijn). Daarachter zitten Calvin Raatsie en Daan Reiziger. Wellicht dat daar wat tussen zit.

Daan Reiziger heeft wel dit bazen moment op zijn naam staan :9
[YouTube: Keeper Reiziger: 'Pak hem dit jaar gewoon weer' | GOAL OF THE MONTH MARCH]
Ja Kotarski is het tot nu toe ook nog niet helemaal. Maar zoals BoB_Henk al terecht zegt, bij keepers is dat altijd erg lastig te voorspellen.
Denk dat het veelzeggend gaat zijn wie er morgen in de beker keept. Het is toch ook bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk om de 2e keeper in de beker te laten keepen dacht ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:40:
[...]
Denk dat het veelzeggend gaat zijn wie er morgen in de beker keept. Het is toch ook bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk om de 2e keeper in de beker te laten keepen dacht ik.
Nee niet echt volgens mij:

Tegen PSV: 1e keeper (wel Stekelenburg)
Tegen Utrecht: Scherpen
Tegen AZ: 1e keeper (wel Stekelenburg)

Vorig seizoen:

Tegen Utrecht: Onana
Tegen Vitesse: Onana
Tegen Spakenburg: Varela
Tegen Telstar: Onana

Cruijff schaal tegen PSV: Onana

Daarvoor:
Tegen Willem 2: Onana
Tegen Feyenoord: Onana
Tegen Heerenveen: Onana
Tegen Roda: Lamprou (Onana wissel)
Tegen Go Ahead: Lamprou

Al een tijdje gewoon de eerst keeper vooral. Ten Hag is niet zo van keepers wissels. Van Leer heeft een keer in het eerste van Ajax gekeepd, tegen Scheveningen. Zegt wel genoeg.

[Voor 25% gewijzigd door PolarBear op 02-03-2021 15:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie_NtA
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Nee niet echt volgens mij:

Tegen PSV: 1e keeper (wel Stekelenburg)
Tegen Utrecht: Scherpen
Tegen AZ: 1e keeper (wel Stekelenburg)

Vorig seizoen:

Tegen Utrecht: Onana
Tegen Vitesse: Onana
Tegen Spakenburg: Varela
Tegen Telstar: Onana

Cruijff schaal tegen PSV: Onana

Daarvoor:
Tegen Willem 2: Onana
Tegen Feyenoord: Onana
Tegen Heerenveen: Onana
Tegen Roda: Lamprou (Onana wissel)
Tegen Go Ahead: Lamprou

Al een tijdje gewoon de eerst keeper vooral. Ten Hag is niet zo van keepers wissels. Van Leer heeft een keer in het eerste van Ajax gekeepd, tegen Scheveningen. Zegt wel genoeg.
Ok, dat is redelijk helder inderdaad. Weet niet zo goed waar ik die gedachte vandaan haal dan. :)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nondeju wat kijkt het hier nog leeg op pagina 2 ...
Tijd voor wat bammetjes @Maarten_E !!

[Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-03-2021 16:24]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 22:01
.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ouderwetse tvp.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:24:
Nondeju wat kijkt het hier nog leeg op pagina 2 ...
Tijd voor wat bammetjes @Maarten_E !!
U vraagt, wij draaien!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verkeerde bammetjes, sowieso bruin brood anders krijg je harde keutels en pijn in de buik.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:58:
[...]

Verkeerde bammetjes, sowieso bruin brood anders krijg je harde keutels en pijn in de buik.
Tsjonge, moeilijk publiek hier.. ;)

De stadia van PSV in één wedstrijd, gevisualiseerd in 3 plaatjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goed punt

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 16:33
Ik vind 21:00 we wat laat voor een bekerpotje, had dat niet wat vroeger gekund? Is ook leuk om een helft met de kids te kijken. Het is geen Europacup voetbal waar je wakker voor blijft...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ElPaco

WoT stats

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 10:14

Vos

AFCA

Erapaz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:05:
Ik vind 21:00 we wat laat voor een bekerpotje, had dat niet wat vroeger gekund? Is ook leuk om een helft met de kids te kijken. Het is geen Europacup voetbal waar je wakker voor blijft...
Heel vreemd inderdaad, doe lekker 20:00 uur?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Hij is wel to-the-point... :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:25:
[...]

Heel vreemd inderdaad, doe lekker 20:00 uur?
Sowieso een fijnere tijd. Ook voor Europese wedstrijden door de weeks. Maar die tijd zal wel nooit meer terugkomen want 2 tijdsloten voor Europees voetbal is meer geld.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 16:33
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:53:
[...]

Sowieso een fijnere tijd. Ook voor Europese wedstrijden door de weeks. Maar die tijd zal wel nooit meer terugkomen want 2 tijdsloten voor Europees voetbal is meer geld.
Ja, inderdaad. Europees snap ik het wel, maar voor de beker nu helemaal niet. Het is ook niet zo dat de supporters thuis moeten komen van hun werk en dan in de file door naar het stadion moeten ofzo. Ze kunnen zelfs om 14:30 spelen, lekker radio aan tijdens het werk :)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Typhone
Denken dat PSV-Ajax slecht was maar dan 45 minuten Vitesse - VVV kijken. Sjongr jonge jonge. Bedtijd zeg ik!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:46:
Denken dat PSV-Ajax slecht was maar dan 45 minuten Vitesse - VVV kijken. Sjongr jonge jonge. Bedtijd zeg ik!
En de verlening en de pingels dan?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Typhone
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:47:
[...]

Haha couldn’t care less!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik dacht dat niemand postte omdat de wedstrijd zo ontiegelijk slecht is, blijkt er een nieuw topic te zijn _O-
Die Openda mag er ook wel uit, wat is dat en zeurpiet zeg :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
Openda past perfect bij Getafe.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:47:
[...]

Die kunnen kennelijk niet doorgaan, Dumfries heeft alle penaltystippen gesloopt. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Plugt ie vooral zelf ja. Die jongen heeft echt totaal niks te zoeken in Ajax, of het moet Jong Ajax zijn.
Idem bij PSV overigens, leuk voor de subtop maar meer niet.
ElPaco schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:59:
Maar ik snap gewoon niks van het huidige beleid van PSV (maar weinigen denk ik). Mvogo heeft nog niet aangetoond beter te zijn dan Unnerstall en dan laat je zo'n goede keeper gaan.
Tja als ie z'n contract niet wil verlengen...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Over pluggen gesproken, Valckx was ook grappig bezig door te claimen dat Giakoumakis wel even geschikt zou zijn voor PSV... Dan heeft ie toch echt wel een heel lage pet op van PSV, of overschat ie die speler gigantisch.. 1 seizoen dat de ballen allemaal goed vallen maakt iemand nog niet geschikt voor de top, zeker als die gast al 26 is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:06:

[...]

Tja als ie z'n contract niet wil verlengen...
Maar daar heeft PSV toch wel iets van invloed op, die kunnen toch eens met hem om de tafel, tenzij ze het blijkbaar ook niet willen. Na volgend seizoen is Mvogo ook weg en dan zit je met 2 keepers van 21 en 22 jaar.

WoT stats

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
Typhone schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:46:
Had een ouderwetse bekerpot verwacht... maar dit valt vies tegen. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:15:
Over pluggen gesproken, Valckx was ook grappig bezig door te claimen dat Giakoumakis wel even geschikt zou zijn voor PSV... Dan heeft ie toch echt wel een heel lage pet op van PSV, of overschat ie die speler gigantisch.. 1 seizoen dat de ballen allemaal goed vallen maakt iemand nog niet geschikt voor de top, zeker als die gast al 26 is.
Nogal vreemd ja, ik zie hem een Malen/Zahavi/Gakpo/Madueke er niet zomaar uit spelen. Hij zal nu vast beter zijn dan Vertessen, maar dan nog heb je best wat mannen voor je :p

WoT stats

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Nou, de wedstrijd is begonnen! Nu kijken of VVV nog iets kan.

WoT stats

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Na veel heen en weer en veel simpel balverlies aan beide kanten voor het gevaarlijk kon worden, wordt nu de bal eens goed voorgezet en Vitesse scoort. Zo we hebben een wedstrijd :p

Tweakers Discord

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:31:
[...]

Maar daar heeft PSV toch wel iets van invloed op, die kunnen toch eens met hem om de tafel, tenzij ze het blijkbaar ook niet willen. Na volgend seizoen is Mvogo ook weg en dan zit je met 2 keepers van 21 en 22 jaar.
Maar waarom zou Unnerstall een jaar op de bank willen zitten bij een coach die het niet in hem ziet zitten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
ElPaco schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:33:
Nou, de wedstrijd is begonnen! Nu kijken of VVV nog iets kan.
Achterstaan dat kunnen ze. Tegen Vitesse in dit geval. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoop dat ESPN niet doorgaat met de camera in de huiskamer, interview was al tenenkrommend, maar het feestvieren na het doelpunt was helemaal verschrikkelijk (nep)..

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Maar waarom zou Unnerstall een jaar op de bank willen zitten bij een coach die het niet in hem ziet zitten?
Goed punt, hoewel hij met de huidige status van Schmidt de zomer nog even had kunnen afwachten, misschien was het dan nog wat geworden.

Dan maar op zoek naar een nieuwe ervaren keeper. Ik hoor dat Onana pas over een jaar weer tijd heeft, dan is Mvogo ongeveer klaar ;)

WoT stats

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
Haha dat was wel heel kolderiek ja (heb het interview niet gezien).

• ElPaco
Ok, die zit er lekker in!

WoT stats

• hoevenpe
  • Nu online
Is het al BAM?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk dat ie nu een MEGA UBER SUPER BAM aan het maken is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Pasveer heeft in de laatste 5 minuten meer reddingen moeten verrichten dan de 85 mins ervoor. VVV wil net 80 mins te laat iets.

WoT stats

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/i52f0l

Prachtige 2-0! Al zullen velen hem misschien pas morgen zien, heb ik het idee. 21:00 slaat inderdaad nergens op.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
'En ik vind dat als er iemand anders zo'n goal maakt als ik vanavond, dat dit dan veel groter wordt gemaakt. Ik voel me een beetje tekort gedaan, ja.'
Huilie huilie van Tannane... Die commentator kwam nog net niet klaar...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 00:07:
[...]

Ja wat een onzin, en dan bij VI en bij ESPN op de sites allemaal verwonderd zijn over het doelpunt, is dat ook niet goed voor hem?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

PSV aast op Drommel

PSV heeft belangstelling voor Joël Drommel. Het contract van de 24-jarige doelman van FC Twente loopt na dit seizoen af, al hebben de Tukkers wel een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/psv-aast-op-drommel

Niet heel erg verrassend natuurlijk, ook niet als je bedenkt hoe vlug de transfer van Unnerstall tot stand is gekomen, wellicht is daar de optie al besproken om Drommel de omgekeerde route te laten bewandelen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 00:07:
[...]

Als je enkel een stuk uit zijn betoog haalt komt het inderdaad op zo'n manier over. Feit is wel dat bij Tannane - hoewel terecht - vaak kantekeningen gezet worden door zijn verleden (terwijl dat nog steeds zijn heden is op basis van zijn tirade jegens de arbiter dit seizoen)

Realiteit is ook dat het snel gaat over een stap naar boven indien een speler een belangrijke rol vertegenwoordigd in een elftal en dan gaat het automatisch over naar de speler in zijn geheel en niet enkel het doelpunt. Dat verleden heeft hij natuurlijk aan zichzelf te danken en derhalve ook deels de vruchten die hij daar nu nog van plukt.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Typhone
Mooi goal maar ook niet meer dan dat toch? Commentaar van Tannane is ook wel typerend voor een net niet speler.

Pratto mag van Feyenoord alweer weg. Haha wat een beleid! :D

[Voor 22% gewijzigd door Typhone op 03-03-2021 08:41]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online
Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:26:

_O-

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:26:

Zo weer een half miljoen weggegooid..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:19:
Zo weer een half miljoen weggegooid..
Een half miljoen maar? Ik lees overal dat Feyenoord geen huurprijs betaald maar wel zijn volledige salaris. Hij heeft zo’n 13 miljoen heeft gekost, iemand een idee wat zijn salaris is bij River Plate? Ik lees overal dat zij zijn salaris niet meer konden betalen en dat hij enorm op de loonkosten drukt daar. Maar sowieso, een dure speler voor Feyenoord als je het omrekent naar speelminuten, 240 minuten totaal :)

[Voor 37% gewijzigd door Han op 03-03-2021 10:29]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Een half miljoen maar? Ik lees overal dat Feyenoord geen huurprijs betaald maar wel zijn volledige salaris. Hij heeft zo’n 13 miljoen heeft gekost, iemand een idee wat zijn salaris is bij River Plate? Ik lees overal dat zij zijn salaris niet meer konden betalen en dat hij enorm op de loonkosten drukt daar. Maar sowieso, een dure speler voor Feyenoord als je het omrekent naar speelminuten, 240 minuten totaal :)
Half miljoen ja als je eerdere berichten mag geloven.
Miljoen op jaarbasis is toch niet zo'n heel vreemd salaris?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Half miljoen ja als je eerdere berichten mag geloven.
Miljoen op jaarbasis is toch niet zo'n heel vreemd salaris?
Dat is ook wat ik had vernomen, Feyenoord zou alleen zijn salaris betalen voor dit half jaar wat 0.5 miljoen is.

Binnen de selectie was daar gedoe over omdat Feyenoord wil dat ze salaris inleveren ivm corona maar ze halen wel deze speler in de winterstop wat 0.5 miljoen kost..

[Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 03-03-2021 10:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BoB_HenK
Gynnad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:45:
[...]

Bron: https://www.vi.nl/nieuws/psv-aast-op-drommel

Niet heel erg verrassend natuurlijk, ook niet als je bedenkt hoe vlug de transfer van Unnerstall tot stand is gekomen, wellicht is daar de optie al besproken om Drommel de omgekeerde route te laten bewandelen.
Ik ben erg benieuwd of/hoe actief Ajax zich hier in gaat mengen. Eigenlijk ben ik vooral benieuwd wat er nu met Onana gaat gebeuren :)
toolkist schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Ik snap dat hij vertrekt, al had ik als ik hem was ook wel durven wachten tot een later moment in het seizoen. Twente staat nu 7e, maar ik vraag me ten zeerste af of ze volgend jaar weer linker rijtje halen. Plus, stel nou dat PSV derde of god verhoede zelfs vierde wordt, zou Schmidt dan gewoon aan mogen blijven?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BoB_HenK schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Ik ben erg benieuwd of/hoe actief Ajax zich hier in gaat mengen.
Ik hoop echt van niet, dan kun je net zo goed Scherpen/Steek/Kotarski in de goal zetten.
Doe mij Cilessen maar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:31
Gynnad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Dat is ook wat ik had vernomen, Feyenoord zou alleen zijn salaris betalen voor dit half jaar wat 0.5 miljoen is.

Binnen de selectie was daar gedoe over omdat Feyenoord wil dat ze salaris inleveren ivm corona maar ze halen wel deze speler in de winterstop wat 0.5 miljoen kost..
He! Ze proberen Pratto wel alweer te lozen alleen heeft hij het zo naar zn zin in Rotterdam en wil hij niet vertrekken. _O- Zal vast niet met geld te maken hebben.

[Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2021 13:44]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BoB_HenK
toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Ik hoop echt van niet, dan kun je net zo goed Scherpen/Steek/Kotarski in de goal zetten.
Doe mij Cilessen maar.
Ik wordt ook niet wild enthousiast van Drommel, van Scherpen en Kotarski echter nog minder. Van de 5 die nu genoemd zijn lijkt Cillessen mij ook de beste optie, al kijk ik er absoluut niet naar uit om weer naar zijn verongelijkte hoofd te moeten kijken :+

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Typhone
Getuige de huidige aankopen van Ajax en het gebrek aan eigen jeugd lijkt mij niet dat Drommel het niveau is wat Ajax nastreeft. Ook omdat Drommel aangeeft eerste keeper te willen zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Doe mij Cilessen maar.
Ik neem aan dat de scouting wel iets meer keepers in de gaten houdt dan Cilessen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Feit dat Stekelenburg nu op goal staat en niet Scherpen, vertelt mij dat de laatste eigenlijk al is afgetest. Ik zou niet raar opkijken als Drommel (of een ander talent) komt en Scherpen met stille trom vertrekt.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
bregweb schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:32:
Feit dat Stekelenburg nu op goal staat en niet Scherpen, vertelt mij dat de laatste eigenlijk al is afgetest. Ik zou niet raar opkijken als Drommel (of een ander talent) komt en Scherpen met stille trom vertrekt.
Drommel gaat naar PSV, dat is wat ik te horen krijg.
PSV heeft zelfs al een bod tussen de 6 a 7 miljoen euro geboden voor Drommel.
Drommel is misschien wel een Ajacied in hart en nieren, maar Ajax heeft Onana nog en wil de contract eerst proberen te verlengen.
Lukt dat niet gaat Ajax pas de transfermarkt op voor een nieuwe keeper.
Daarnaast wil Ajax afwachtten op de hoger beroep van de CAS, er is teveel onzekerheid op dit moment.
Stel Onana wil Ajax iets terug doen en wil nog verlengen , en de CAS zegt dat hij slechts 6 maanden geschorst is ipv 12 maanden (het kan ) .
Dat betekend dat Ajax volgende jaar bijna het gehele jaar Onana tot hun beschikking hebben, dan ga je niet veel geld spenderen aan een andere keeper, is niet logisch.
Scherpen komt tekort eens, dat ziet iedereen, dat zag je helemaal in de bekerwedstrijd tegen Utrecht, het was schrijnend en slecht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mark31
BoB_HenK schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:54:
[...]

Ik wordt ook niet wild enthousiast van Drommel, van Scherpen en Kotarski echter nog minder. Van de 5 die nu genoemd zijn lijkt Cillessen mij ook de beste optie, al kijk ik er absoluut niet naar uit om weer naar zijn verongelijkte hoofd te moeten kijken :+
Toch als Onana vertrekt, dan staat Cillissen op dit moment op Pole position als keeper te halen, Romero van United word ook gelinked.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Mark31
Overigens wel lekker nieuws dat Blind zo goed als zeker zijn contract gaat verlengen, is voetballend zo goed nog steeds echt wel zeer belangrijk voor Ajax.
Moet hij wel in de as staan, niet als linksback want daar vind ik hem echt een stuk minder.
Maar als Libero achterin , of als LCM vind ik hem echt een toevoeging .

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online
Mark31 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:47:
Overigens wel lekker nieuws dat Blind zo goed als zeker zijn contract gaat verlengen, is voetballend zo goed nog steeds echt wel zeer belangrijk voor Ajax.
Moet hij wel in de as staan, niet als linksback want daar vind ik hem echt een stuk minder.
Maar als Libero achterin , of als LCM vind ik hem echt een toevoeging .
Zeker mooi nieuws, op het middenveld is hij echt ijzersterk. Gelukkig ook over het dipje heen gekomen. Je zag toch wel dat wat er vorig jaar was gebeurd bij hem wel een jasje heeft uitgedaan. En hierdoor kan hij veel beter uit de voeten op het middenveld i.p.v. telkens de fouten van Schuurs te moeten oplossen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Klaar voor Ajax-Heerenveen:

Bijna-Bam > Hast-Bam
Bam > Bam
Anti-Bam > Anty-Bam

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
:D ik denk wat is het rustig, is er een deel 2 _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik gok dat één speler van Heerenveen vanavond een Schöne gaat maken!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:06

gws24

Thinking is hard!

Opstellingen:

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Kenneth Perez vindt dat Alvarez moeizaam voetbalt, maar ja Perez is ook een moeizame analist.
Pagina: 1 2 3 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee