Ze zullen daar wel druk bezig zijn om te kijken of ze Mvogo deze zomer al terug kunnen sturen.Gynnad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:45:
[...]
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/psv-aast-op-drommel
Niet heel erg verrassend natuurlijk, ook niet als je bedenkt hoe vlug de transfer van Unnerstall tot stand is gekomen, wellicht is daar de optie al besproken om Drommel de omgekeerde route te laten bewandelen.
Lekker man, Oud Ajax tegen Ajax.
Jammer 21:00 is wel heel laat.
Ja en als ze net zo beroerd spelen als de laatste 2 potjes gaat ie in de rust uit ook.DoeEensGek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:47:
Lekker man, Oud Ajax tegen Ajax.Jammer 21:00 is wel heel laat.
Siem gaat scoren en Lasse ook
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gelijk heb je! Dan lees ik de uitslag wel.Erapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:
[...]
Ja en als ze net zo beroerd spelen als de laatste 2 potjes gaat ie in de rust uit ook.
Ik sluit niets uit
Misschien even vragen bij Feyenoord hoe je dat moet doen? Hoewel Pratto nog steeds in Nederland is.Deadsy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:46:
[...]
Ze zullen daar wel druk bezig zijn om te kijken of ze Mvogo deze zomer al terug kunnen sturen.
Lekker egaal veld nog steeds daar
Is dat niet de keuze van de scheidsrechter?PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Misschien even vragen bij Feyenoord hoe je dat moet doen? Hoewel Pratto nog steeds in Nederland is.
En denk dat je uiteindelijk liever in je thuis shirt speelt.
Wat een knollen veld is dat zeg, staat daar niet iets over in de regels?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alsof er een paar Friese knollen over het veld gebanjerd hebben.
Mooi beker avondje, eens zien of Ajax dit trainingspartijtje kan winnen.
Mooi beker avondje, eens zien of Ajax dit trainingspartijtje kan winnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan de KNVB deze broeken niet gewoon verbieden, wat walgelijk

Ja, dat de mollen klemmen voor de wedstrijd verwijdert moeten worden en na de wedstrijd weer terug geplaatst mogen worden.Malfunctions schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:02:
Wat een knollen veld is dat zeg, staat daar niet iets over in de regels?
Modepolitie!Terranova schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:03:
Kan de KNVB deze broeken niet gewoon verbieden, wat walgelijk![]()
Hoog druk zetten hebben ze al gauw opgegeven bij Heerenveen

"Vroeger" hielden ze het vaak nog bij niet sproeien om het Ajax moeilijker te maken het eigen spel te spelen.DoeEensGek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:03:
[...]
Ja, dat de mollen klemmen voor de wedstrijd verwijdert moeten worden en na de wedstrijd weer terug geplaatst mogen worden.
Kennelijk zijn we nu aanbeland bij gewoon het veld onbespeelbaar maken..
Eerlijkheid gebied te zeggen, is al weken zo niet maanden een slecht veld daar.Malfunctions schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:07:
[...]
"Vroeger" hielden ze het vaak nog bij niet sproeien om het Ajax moeilijker te maken het eigen spel te spelen.
Kennelijk zijn we nu aanbeland bij gewoon het veld onbespeelbaar maken..
Kom aan Haller, die moet minimaal tussen de palen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt wel of ik naar IJsselmeervogels zit te kijken.PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:59:
Thuisshirt met rode broek, vorige keer bij (lille?) uitshirt met witte broek ... kunnen we niet gewoon in normale tenues spelen?
Net zoals Utrecht enkele seizoenen geleden ...PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:08:
[...]
Eerlijkheid gebied te zeggen, is al weken zo niet maanden een slecht veld daar.

Na alle toppers kon de grasmat ineens wel vervangen worden ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Was tussen de palen? Alleen boven de lat
Sommige clubs hebben het financieel zwaar. Dus worden de velden door de week verhuurd voor andere activiteiten.
In Friesland kozen ze ervoor om het veld te verhuren aan een organisator die nieuwe traktoren enzo wilde laten zien.
In Friesland kozen ze ervoor om het veld te verhuren aan een organisator die nieuwe traktoren enzo wilde laten zien.
Ajax lijkt er iig meer zin in te hebben dan afgelopen weekend.
Ben wel verbaasd dat Erik niet meer wissels heeft doorgevoerd. Denk dat sommige spelers wel wat rust kunnen gebruiken.
Ben wel verbaasd dat Erik niet meer wissels heeft doorgevoerd. Denk dat sommige spelers wel wat rust kunnen gebruiken.
Haller werkt hard, moet alleen wel gewoon lekker voorin blijven hangen ipv overal en nergens.
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht dat Neres met zijn vriendin het veld alvast uitgeprobeerd hadDeadsy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:10:
Sommige clubs hebben het financieel zwaar. Dus worden de velden door de week verhuurd voor andere activiteiten.
Ik ga stuk hierExocet schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:14:
Dumfries is denk ik langs geweest

Oh Nijhuis scheids, die zal zijn moment nog wel gaan pakken
Misschien moet Kuyt eens langs met zijn botox boer. Alles lekker glad spuiten
Nee, dat doet ie alleen bij PSVMartinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:16:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Rambam
Mooie voorzet, eindelijk een mooie voorzet van Antony 
Lekker hoor
Lekker hoor
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Boem Davy 0-1 in het vers geploegde maisveld
Spierwitte bam!
Potdikke, had ik toch maar ingezet op een kopgoal door Klaassen of Haller.. Beetje de standaard van Davy laatste tijd.
⏩ PVOutput☀️
BAM! Eerste keer over rechts en meteen een doelpunt. Al dat geklooi over links steeds, doen ze dat omdat daar de camera staat ofzo?
Nu moeten de Frieske duumkes meteen komen na weer zo’n anti voetbal tactiek van Johnny.
Een bak door de lucht dat is de enige fatsoenlijke manier om hier te spelen.
Is dit verkapte reclame voor je werkgever?..Maarten_E schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:02:
[...]
Tsjonge, moeilijk publiek hier..
De stadia van PSV in één wedstrijd, gevisualiseerd in 3 plaatjes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Klunen!DoeEensGek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:21:
Een bak door de lucht dat is de enige fatsoenlijke manier om hier te spelen.
Fluit tot op heden perfect toch? Als in bijna niet zeg maar.Martinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:16:
Had afgelopen zondag Haller én Klaassen met een kopgoal voor een quotering van 100. Heb het gevoel dat die er vandaag zit aan te komen.Quad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:19:
Potdikke, had ik toch maar ingezet op een kopgoal door Klaassen of Haller.. Beetje de standaard van Davy laatste tijd.
Mwah komt het niet vooral door Ajax dat ze tot dit spel gedwongen worden? Vind Ajax beter dan afgelopen zondag.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:21:
Nu moeten de Frieske duumkes meteen komen na weer zo’n anti voetbal tactiek van Johnny.
Daarom zeg ik...zal nog wel komenErapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:23:
[...]
Fluit tot op heden perfect toch? Als in bijna niet zeg maar.
Heb vanavond maar eens een tientje op een goal door Haller ingezet.. Maar ipv diepe spits is hij notabene vanavond links rechts en op het middenveld te vinden..PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:23:
[...]
Had afgelopen zondag Haller én Klaassen met een kopgoal voor een quotering van 100. Heb het gevoel dat die er vandaag zit aan te komen.

⏩ PVOutput☀️
Datum wijzigen in iPhone en cashen maarPolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:23:
[...]
Had afgelopen zondag Haller én Klaassen met een kopgoal voor een quotering van 100. Heb het gevoel dat die er vandaag zit aan te komen.
Enige wat niet beter is dan afgelopen zondag is het veld .... /hijmaakthemgewoonST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Mwah komt het niet vooral door Ajax dat ze tot dit spel gedwongen worden? Vind Ajax beter dan afgelopen zondag.
En ik vind Heerenveen minder dan tegen Feyenoord. Spelen angstig in mijn ogen.ST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Mwah komt het niet vooral door Ajax dat ze tot dit spel gedwongen worden? Vind Ajax beter dan afgelopen zondag.
Ik lijkt wel of dat Dumfries de hele middag is bezig geweest... /hijmaakthemgewoonPolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:25:
Enige wat niet beter is dan afgelopen zondag is het veld .... /hijmaakthemgewoon
ja, dat is toch logisch. Hier is Dumfries maar 1x per jaar.PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:25:
[...]
Enige wat niet beter is dan afgelopen zondag is het veld .... /hijmaakthemgewoon
Die hebben zondagavond Tadic los zien gaan tegen Dumfries en weten wel beter denk ik.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
En ik vind Heerenveen minder dan tegen Feyenoord. Spelen angstig in mijn ogen.
Wij hebben ook twee mollen bij Heerenveen, weet je meteen ook hoe het veld zo slecht komt.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Ik denk dat vrijwel elke club in NL banger is om tegen Ajax te spelen dan tegen Feyenoord. Lijkt me overigens ook terecht.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Waar heeft Nico trouwens last van? Vanwege zijn oog?
Slecht veld.Martinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:29:
Waar heeft Nico trouwens last van?
En ik maar denken dat ik subtiel was.ST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Is dit verkapte reclame voor je werkgever?..
(Als er ééén plek is waar ik niet zou kunnen werken is het wel de bouw.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Schorsing in de beker.Martinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:29:
Is 't eens geen kunstgras is 't ook niet goed.
⏩ PVOutput☀️
Schorsing!Martinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:29:
Verschil tussen een wedstrijd die je moet winnen om een finale te mogen spelen en een competitiewedstrijdje waar een gelijk spel al als een meevaller wordt gezien.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Het scheelt maar twee letters op dit moment.
Maar die NS heb je sowieso niets aan ...
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-03-2021 21:32 ]
Sempy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:31:
[...]
Verschil tussen een wedstrijd die je moet winnen om een finale te mogen spelen en een competitiewedstrijdje waar een gelijk spel al als een meevaller wordt gezien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Aekw44C6zCqfNIK6E5bhF6cz.png?f=user_large)
Nu al tijdrekken met 't ingooien?
⏩ PVOutput☀️
Sinds wanneer blijven de trappen van Stekelenburg binnen de lijnen? Ik zie groei!
Ik dacht dat die 3-0 in de competitie bedoeld werd. Is ook niet bij te houden met die verliespartijen van Feyenoord tegen Heerenveen.
Sinds zijn debuut in 1867OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:35:
Sinds wanneer blijven de trappen van Stekelenburg binnen de lijnen? Ik zie groei!
Bal rolt de kuilen in.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:35:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik krijg bij Haller toch regelmatig het gevoel dat hij technisch erg slecht is. Mist vaak een bal, slechte aanname of schoten waar je bij de Yankees een homerun mee zou halen.
Ajax speelt in het vuurrood en wit, dat het mag ... Klaassen is bijna niet te zien!
Wedstrijden kan je natuurlijk nooit een op een vergelijken, maar speelt Ajax niet veel “hoger” dan Feyenoord deed? En krijgt Heerenveen minder tijd aan de bal? Denk dat Heerenveen echt wel wil, ze hebben ook een behoorlijk voetballend middenveld.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Daar hebben ze bij Heerenveen ook last van.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:38:
Klaassen is bijna niet te zien!
Handbam!
Heeft Timber door dat ie Antony moet helpen door te bewegen ipv ergens half voor hem in de dekking te gaan staan? Echt elke aanval weer...
Ja ik vind Ajax nog te slecht spelen om zeker te weten of ze zoveel beter zijn dan Heerenveen.ST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:39:
[...]
Wedstrijden kan je natuurlijk nooit een op een vergelijken, maar speelt Ajax niet veel “hoger” dan Feyenoord deed? En krijgt Heerenveen minder tijd aan de bal? Denk dat Heerenveen echt wel wil, ze hebben ook een behoorlijk voetballend middenveld.
Bamaf
Kerel Tadic, je voelt toch dat 't hands is..
⏩ PVOutput☀️
Tadic kan geen muntje vangen maar wel een bal met de hand op de rug ...
De eerste 66 minuten tegen Feyenoord had Heerenveen bijna niks in te brengen. Toen besloot Berghuis dat het zo niet eerlijk was en pakte rood. Daarna kreeg Heerenveen pas echt kansen.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Siem en Luuk, beiden 4x kampioen in de eredivisie, en dat zonder in hetzelfde team te hebben gezeten. Best knap eigenlijk 
En veel feestjes in de familie
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 03-03-2021 21:48 ]
Wat vind je, pitten ? Of openen we dan morgenochtend teletekst om te zien dat *knip* Heerenveen na penalties heeft gewonnen...DoeEensGek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:50:
[...]
Gelijk heb je! Dan lees ik de uitslag wel.
Naamsverbasteringen met negatieve insteek laten we achterwege.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 03-03-2021 22:08 ]
Nou ik ben al 3x weg geweest, om andere dingen te doen. Ik heb hem aanstaan en een mooie goal gezien maar om daar nu speciaal voor op te blijven.Erapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Wat vind je, pitten ? Of openen we dan morgenochtend teletekst om te zien dat Scheerenveen na penalties heeft gewonnen...
Tot nu toe weinig vermaak zo. FC Vindt het wel Best tegen FC Kan geen vuist Maken. Ben benieuwd of Heerenveen nog uit z’n schulp gaat kruipen.
Als ze zo door blijven spelen word ik vanzelf ergens midden in de nacht wakker op de bank...Erapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Wat vind je, pitten ? Of openen we dan morgenochtend teletekst om te zien dat Scheerenveen na penalties heeft gewonnen...
Heeft Fox de reclameblokken rond de bekerwedstrijden gratis weggegeven ofzo? Wat een b(-merken) reclames.
Even kijken of Ihattaren nog wat op Social media heeft geplaatst ...
Akkoord, Ajax kan beter. Maar om nou gelijk te zeggen dat Heerenveen afbraak voetbal speelt...Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Ja ik vind Ajax nog te slecht spelen om zeker te weten of ze zoveel beter zijn dan Heerenveen.
Ik vind het op zich nog wel om aan te zien. Tot de goal ging Ajax er echt voor, dat was goed om te zien. Verder Blind centraal en Gravenberch begint weer wat beter te voetballen.
denk dat de ander bij die feestjes vaak een lang gezicht heeft gehad.Martinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:48:
Siem en Luuk, beiden 4x kampioen in de eredivisie, en dat zonder in hetzelfde team te hebben gezeten. Best knap eigenlijk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken