Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik was ff wat anders aan het doen, maar de Carglass 3x achter elkaar spot?Han schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:59:
[...]
Ja, daar was Carglass. Was al bang dat ik deze moest missen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 03-03-2021 22:04 ]
XXXVI
Nee, dat is gewoon de combinatie met de broekephymerous schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:04:
Totale minachting van de Ajax supporter... Klaibertje in het Ajaxshirt doet pijn aan de ogen.
Ze zouden moeten verplichten om het veld te vervangen als je zo slecht onderhoud aan je veld doetTyphone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:15:
Blessure 2. Jankveld.
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Op beide kun je blessures oplopen. Maar op kunstgras ook nog brandwondenST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:21:
Maar hebben we nu liever een knollenveld van echt gras of een een biljartlaken van kunstgras ?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Vond het wel makkelijk gegeven.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
U wilt echt gras, dan krijgt u dit.toolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:18:
[...]
Ze zouden moeten verplichten om het veld te vervangen als je zo slecht onderhoud aan je veld doet
De erbarmelijke staat van het gras heeft niet zoveel met onderhoud te maken, maar meer met natuurlijke problemen als ondergrond, licht, temperatuur etc.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Een knollenveld vind ik nog beter dan het zaalvoetbal op kunstgras, kan me eerlijk gezegd er niet zo aan storen.
[ Voor 14% gewijzigd door groggy op 03-03-2021 22:24 ]
De supporters hebben er ook geen vertrouwen meer in, de tribunes zijn al leeg.tweakduke schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:23:
Nou nu is het wel gespeeld zou je zeggen.
Zahavi?groggy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
Wanneer haalt ajax nou een een echte killer voor in de spits? Zegmaar type brobbey
Doet ook vrije trappen heb ik begrepen.
[ Voor 9% gewijzigd door ST10©DE op 03-03-2021 22:25 ]
Het is niet zo goed wat Haller laat zien vandaag. Zijn 1ste, 2de, 3de en 4de aanname zijn vanavond niet goedgroggy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
Wanneer haalt ajax nou een een echte killer voor in de spits? Zegmaar type brobbey
[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 03-03-2021 22:25 ]
XXXVI
Die ziet er vooral uit als een echte killerST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
[...]
Zahavi?
Doet ook vrije trappen heb ik begrepen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De zoomsessies blijven anders ook angstvallig stil.Aghanim schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
[...]
De supporters hebben er ook geen vertrouwen meer in, de tribunes zijn al leeg.
Zelfs killer bij uitstek, Huntelaar in zijn jonge jaren, miste de helft van zijn kansen.groggy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
#miskoopephymerous schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Het is niet zo goed wat Haller laat zien vandaag
Welke, die op de bank zit in Duitsland of die in kantoor zit in BarcalonaST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:26:
Elke keer als die gast Klaiber zegt hoor ik Kluivert.....
Elke keer als hij Klaiber zegt scheurt m'n trommelvlies een stukje verder.ST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:26:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daarom hem niet laten aannemen maar direct koppen of schieten. Daar issie beter inephymerous schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Het is niet zo goed wat Haller laat zien vandaag. Zijn 1ste, 2de, 3de en 4de aanname zijn vanavond niet goed
Spaart hem voor de klapper tegen Sparta.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:27:
Schöne eruit? Verd*mme Ten Hag!!
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-03-2021 22:31 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Er mag af en toe ook wel net ff sneller worden voorgegeven vanaf de flanken. Duurt vaak ook allemaal te lang.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:30:
[...]
Daarom hem niet laten aannemen maar direct koppen of schieten. Daar issie beter in
Dacht dat ik de enige was, maar dus niet...ST10©DE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:26:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Neres ookExocet schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:34:
Kudus valt dit keer prima in
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit was geen wedstrijd.Gynnad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:37:
Ah hij telt! Dan is de wedstrijd nu wel echt klaar!
Niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan
Ballast Nedam!
ja, deze valt in de categorie BAM-achtigen.
⏩ PVOutput☀️
Nu inzetten!Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:38:
0-3. Rode kaart Alvarez en dalijk met 4-3 eraf
Maar Alvarez speelt niet op rechtsbuiten?Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:38:
Ekkelenkamp mag meedoen, comeback in de maak.Typhone schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:38:
⏩ PVOutput☀️
Helaas, tis http://www.bouwbedrijfekkelenkamp.nl/Quad schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:38:
Heijmans kom d'r maar in.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zijn bonus bij een doelpunt?Canaria schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:40:
Neres geeft zichzelf een verjaardagscadeautje. Gefeliciteerd, Neres!
Even een Dumfriesje tussendoortoolkist schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:42:
Auw auw au- oh ik heb de vrije trap af mee
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Exocet schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:44:
Kudus nog 100% procent pass nauwkeurigheid
Haller jongen.. Waarom verkloot je dit als er geld op je is ingezet.
⏩ PVOutput☀️
Ouder die spelertjes naar de wedstrijd rijdt?groggy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:47:
Op basis van welke regel mag Danny blind in het stadion zitten?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Geen moment in de problemen geweest, ondanks het knollenveld.
I stand corrected. Uiteindelijk een vrij simpele 3-0 zege.PolarBear schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:42:
Nou het wordt zo langzamerhand wel tijd voor het totaal onnodige tegendoelpunt...
Hopen dat Klaasen en Blind uit voorzorg zijn gewisseld. Alvarez oogde ook niet meer zo fit aan het einde. Zondag naar Groningen, niet echt een zware dobber.Erapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:52:
@Han Hopen op niet teveel blessures, zou zonde zijn.
Hoop niet dat ze naar Groningen gaan, dan wordt het een 0-3 reglementair verliesHan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Hopen dat Klaasen en Blind uit voorzorg zijn gewisseld. Alvarez oogde ook niet meer zo fit aan het einde. Zondag naar Groningen, niet echt een zware dobber.
Nouja Blind is belangrijk, Klaassen kan je vervangen door Kudus.Han schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Hopen dat Klaasen en Blind uit voorzorg zijn gewisseld. Alvarez oogde ook niet meer zo fit aan het einde. Zondag naar Groningen, niet echt een zware dobber.
In Amsterdam zelfs.Han schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Laat Groningen uit nou net 2 maal op rij verlies hebben opgeleverd, gelukkig spelen ze thuisHan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Zelfs dat kan uit, blijven we gewoon koploperMartinusz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:55:
Hoop niet dat ze naar Groningen gaan, dan wordt het een 0-3 reglementair verlies
Zit in de RvC? Maar met connecties kom je overal.groggy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:47:
Op basis van welke regel mag Danny blind in het stadion zitten?
Groningen ligt Ajax totaal niet, die spelen altijd zeer compact en veel duels.Erapaz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:56:
[...]
Laat Groningen uit nou net 2 maal op rij verlies hebben opgeleverd, gelukkig spelen ze thuis
Daarnaast staat Groningen 6e, die hebben we echt niet zomaar gewonnen.
Allebei uit voorzorg gewisseld en geen reden tot paniek zo bleek. Ben wel blij als Tagliafico weer ten tonele verschijnt al moet ik zeggen dat ik Timber op linksback gisteren geen verzwakking vond.Han schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Nou dat is vooral Groningen uitMark31 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Groningen ligt Ajax totaal niet, die spelen altijd zeer compact en veel duels.
Daarnaast staat Groningen 6e, die hebben we echt niet zomaar gewonnen.
2014-2015 Eredivisie 16-01-2015 Ajax-FC Groningen 2-0 (1-0)
2015-2016 Eredivisie 26-09-2015 Ajax-FC Groningen 2-0 (1-0)
2016-2017 Eredivisie 04-12-2016 Ajax-FC Groningen 2-0 (1-0)
2017-2018 Eredivisie 20-08-2017 Ajax-FC Groningen 3-1 (1-0)
2018-2019 Eredivisie 15-09-2018 Ajax-FC Groningen 3-0 (1-0)
2019-2020 Eredivisie 28-09-2019 Ajax-FC Groningen 2-0 (0-0)
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken