[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste
Acties:
  • 137.053 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Exocet schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:43:
Die Onana heeft wel een heel vies spelletje gespeeld, hij maakt de fout, Ajax kost het miljoenen en een keeper minder.
Kan Ajax niet zijn salaris inhouden of misschien zelfs terugvorderen?
Het is heel onfatsoenlijk van Onana. Zijn ambities heeft hij ook ver naar beneden bijgesteld. Arsenal speelt volgend seizoen niet eens Europees, hebben ze de laatste jaren überhaupt een noemenswaardige (Europese) prestatie neergezet?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:19
Guardiola naar Ajax..
Ergens zou ik dat dolgraag willen zien, gewoon om te kijken wat hij met de selectie uit zou halen.
Aan de andere kant vraag ik mij af of hij zoveel toe zou voegen, ten opzichte van Ten Hag. Weet dat Ten Hag niet de populairste trainer ooit is onder Ajacieden, maar als je sec kijkt naar de prestaties doet hij het uitstekend.

@ephymerous 2018/2019 de finale voor Arsenal, dit jaar de halve finale. Niet rampzalig dus, maar geen prijzen.

[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 01-06-2021 12:49 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Zag het voorbij komen. Is dat wat die Onana? 2M niet veel.
Ook voor 6-9m een koopje. Ik schaal hem in de categorie Alison/Ederson/De Gea toen die nog in vorm was.
Als Barca slim is verkopen ze Ter Stegen en halen ze Onana. Gaan ze er weinig tot niks op achteruit en hebben ze 60m vrij om andere spelers te halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Is Onana niet iets voor Bayern? Neuer begint toch ook al een dagje ouder te worden inmiddels, kan op de reservebank zijn schorsing uitzitten, en als die is uitgezeten hebben ze voor een spotprijs een nieuwe goede keeper.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:51:
Is Onana niet iets voor Bayern? Neuer begint toch ook al een dagje ouder te worden inmiddels, kan op de reservebank zijn schorsing uitzitten, en als die is uitgezeten hebben ze voor een spotprijs een nieuwe goede keeper.
Neuer is 35 maar zie ik prima nog 3 jaar doorgaan. Anders had ie daar zeker een prima opvolger geweest.
Minder dan Neuer, maar goed dat is in mijn ogen elke keeper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 23:00

Typhone

Who Dares Wins

Die Onana heeft wel een heel vies spelletje gespeeld, hij maakt de fout, Ajax kost het miljoenen en een keeper minder.
Als Ajax het hoger beroep nu laat vallen speelt ie in elk geval niet tot 2022 (feb) bij Arsenal. Onana kan dat op eigen persoon niet doorzetten namelijk begreep ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:53:
[...]

Neuer is 35 maar zie ik prima nog 3 jaar doorgaan. Anders had ie daar zeker een prima opvolger geweest.
Ik weet niet hoe het in Duitsland werkt, maar kan mij best voorstellen dat al je Onana haalt je hem na zijn schorsing (als die niet verlengt/verkort wordt) eerst de rest van het seizoen in Bayern B zet (een jaar niet trainen bij de club en geen wedstrijden spelen is niet voordelig voor een keeper). Dan ben je het eerste seizoen al door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:53:
[...]

Dat is waar, maar als Onana zich zou kunnen neerleggen bij 2-3 jaar reserve of rouleren met Neuer in de competitie, dan valt hij in een ideale positie bij Bayern. Onana is ook een behoorlijk voetballende keeper (niet zo extreem als Neuer), maar kan mij voorstellen dat trainen met zo'n keeper ook een boost kan geven, zeker als hij zich op voetballend vlak zich zou willen verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:54:
[...]

Als Ajax het hoger beroep nu laat vallen speelt ie in elk geval niet tot 2022 (feb) bij Arsenal. Onana kan dat op eigen persoon niet doorzetten namelijk begreep ik.
Maar ja wat win je er mee als Ajax? iemand dwarszitten omdat hij Ajax dwarszit (even kort door de bocht van buiten af gezegd). Lost uiteindelijk niets op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Maar ja wat win je er mee als Ajax? iemand dwarszitten omdat hij Ajax dwarszit (even kort door de bocht van buiten af gezegd). Lost uiteindelijk niets op.
Er is niets meer op te lossen hè ;). Onana tekent niet bij dus gaat niet meer spelen. Brobbey blijft nu ook eindelijk bij Leipzig dus er is rust in de tent. Wel gunstig dat Schuurs gisteren zo sterk speelde. Ofwel met het oog op een uitgaande transfer ofwel met het oog op komend seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Er is niets meer op te lossen hè ;). Onana tekent niet bij dus gaat niet meer spelen. Brobbey blijft nu ook eindelijk bij Leipzig dus er is rust in de tent. Wel gunstig dat Schuurs gisteren zo sterk speelde. Ofwel met het oog op een uitgaande transfer ofwel met het oog op komend seizoen.
Denk dat Schuurs net als Botman een prima verdediger is/kan zijn maar niet bij Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:23

kevin33

Welkom in Utopia.

PolarBear schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Denk dat Schuurs net als Botman een prima verdediger is/kan zijn maar niet bij Ajax.
Botman heeft dan ook niet echt een kans gehad.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
kevin33 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:01:
[...]

Botman heeft dan ook niet echt een kans gehad.
Een seizoen lang bij Heerenveen. Daar liet ie prima zien niet in het systeem van Ajax te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590973

Je kan je als club hard opstellen in dit soort situaties, maar het lijkt me niet dat je bekend wil staan als club die uit principe een carrière van een speler de nek om draait. Dit kan tegen je werken in de toekomst. Helemaal als alles uitgebreid in de media te sprake komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-05 15:27

DirtyBird

Praktiserend denker

Anoniem: 590973 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:15:
[...]

Je kan je als club hard opstellen in dit soort situaties, maar het lijkt me niet dat je bekend wil staan als club die uit principe een carrière van een speler de nek om draait. Dit kan tegen je werken in de toekomst. Helemaal als alles uitgebreid in de media te sprake komt..
Quote je niet de verkeerde? Salaris inhouden/terugvorderen is toch niet gelijk aan het tegenwerken van iemands carriere?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:23

kevin33

Welkom in Utopia.

toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Een seizoen lang bij Heerenveen. Daar liet ie prima zien niet in het systeem van Ajax te passen.
Botman zou centraal achterin niet onderdoen voor Schuurs. Het is een meer dan goede verdediger, die Overmars veel te gemakkelijk heeft laten gaan.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 22:36
kevin33 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:21:
[...]

Botman zou centraal achterin niet onderdoen voor Schuurs. Het is een meer dan goede verdediger, die Overmars veel te gemakkelijk heeft laten gaan.
Volgens mij zag niemand in Nederland een potentiele topper in Botman toen hij vertrok. De consensus was dat het belachelijk was dat er zoveel geld werd betaald voor een speler die niet opviel bij Heerenveen.

Achteraf is dit makkelijk praten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590973

DirtyBird schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:20:
[...]
Quote je niet de verkeerde? Salaris inhouden/terugvorderen is toch niet gelijk aan het tegenwerken van iemands carriere?
Als een werkgever zijn werknemer niet betaald(of zelfs terugvordert) zoals afgesproken vind ik dit inderdaad tegenwerken. Welke in professionele als zowel persoonlijke sfeer negatieve gevolgen heeft voor alle betrokken partijen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 590973 op 01-06-2021 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27
Typhone schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:54:
[...]

Onana gaat volgend jaar naar een andere club voor een dik salaris, ook als hoger beroep verloren wordt. Ajax is misschien wel de partij die het meeste belang heeft bij dat hoger beroep aangezien ze dan nog een hoge transfersom vangen. Tegenwerken zou echt het stomste zijn wat ze nu kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 22:36
Sempy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:32:
[...]

Onana gaat volgend jaar naar een andere club voor een dik salaris, ook als hoger beroep verloren wordt. Ajax is misschien wel de partij die het meeste belang heeft bij dat hoger beroep aangezien ze dan nog een hoge transfersom vangen. Tegenwerken zou echt het stomste zijn wat ze nu kunnen doen.
Beroep tegen de uitspraak van de CAS kan helemaal niet (althans niet inhoudelijk, alleen grote procedurele fouten kan je eventueel aanvechten).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:47:
Aankopen van Psv word ik tot nu toe ook niet echt warm van... Vage middelmatige namen.
Leuk voor de eredivisie misschien maar Europees...
Nou ja ze hebben een redelijk verlanglijstje:

Vastgelegd:
  • André Ramalho (CV)
  • Joël Drommel (DM)
  • Phillipp Mwene (RA/LA)
Op de verlanglijst:
  • Davy Pröpper
  • Luuk de Jong
  • Steven Berghuis
Daarnaast keert Doan terug van een 'goed' seizoen bij Arminia Bielefeld en is Vertessen verlengd.

Op zich hebben ze wel het tempo er in bij PSV. Moet ook wel want ze moeten al vroeg aan de bak.

Bij Ajax is nog niets concreets gebeurd op dit moment, Brobbey is weg maar dat zat al lang in de pijpijn. Grote kans dat PSV al een wedstrijd of vier in Europa erop heeft zitten voordat Ajax grote moves maakt. Zeker voor het EK gebeurt er denk ik n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dan vergelijk je hem ook wel met iemand...
Maar vergelijk hem nu eens met een paar andere voorgangers. De Ligt, Sanchez, om er eens 2 te noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anoniem: 590973 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:15:
[...]

Los daarvan.. Je nu hard opstellen betekent eigenlijk gewoon dat je niet gelooft dat hij het per ongeluk heeft gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
2 miljoen voor Onana is weinig maar als de straf blijft staan, kans lijkt groot dan is hij tot februari geschorst dus zou hij na 3 a 4 maanden transfervrij de deur uitlopen.
Je bespaart wel 5 miljoen op zijn salaris.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:14
Ajax heeft Gorter binnen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Sja, denk dat hij de scherpen route gaat bewandelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
[...]

Je hebt Lille Ajax niet gezien?

Hij is echt veel te sloom voor Ajax. Die 8 miljoen is gauw verdiend. Dat een speler niet goed is voor Ajax wil niet zeggen dat hij nergens goed is overigens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 16:28

snmght

imho dan he

Voor twee miljoen kan Feyenoord een Vermeertje pullen als Bijlow opeens vertrekt na een goed EK.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zonde, naast dat ik hem een mooiere club ( :+ ) gun lijkt het me voor hem op dit moment een stap naar de bank. Iets wat je zeker als jonge keeper niet wil. Die had gewoon nog een jaar bij Kowet moeten blijven (of naar een ED middenmoter gaan waar hij eerste keeper zou kunnen worden als hij perse weg zou willen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:46

Qu3st

snmght schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:34:
Voor twee miljoen kan Feyenoord een Vermeertje pullen als Bijlow opeens vertrekt na een goed EK.
Alsof Onana daarheen gaat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:34:
[...]

Zonde, naast dat ik hem een mooiere club ( :+ ) gun lijkt het me voor hem op dit moment een stap naar de bank. Iets wat je zeker als jonge keeper niet wil. Die had gewoon nog een jaar bij Kowet moeten blijven (of naar een ED middenmoter gaan waar hij eerste keeper zou kunnen worden als hij perse weg zou willen)
Nou ja, degene die misschien nu nog voor hem staan, heeft hij over 1 seizoen zeker geen last meer van. Denk niet dat Stekelenburg nog 2 jaar blijft, Pasveer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Qu3st schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:36:
[...]

Nou ja, degene die misschien nu nog voor hem staan, heeft hij over 1 seizoen zeker geen last meer van. Denk niet dat Stekelenburg nog 2 jaar blijft, Pasveer ook niet.
Dat had hij via een Unnerstall constructie terug verhuurd moeten worden. Ajax heeft dan de zekerheid van een contract binnenhengelen, hij kan nog een jaartje rijpen in de ED. (Al vind ik zelf ook wel wat van die constructies. Handig voor de clubs met geld, de Engelsen doen niet anders dan op die manier alle jonge talenten aan zich binden voor ze de hoofdprijs kosten)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
PolarBear schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:47:
[...]

Daarnaast keert Doan terug van een 'goed' seizoen bij Arminia Bielefeld en is Vertessen verlengd.
Wellicht ligt het aan mij maar ben echt niet bepaald onder de indruk van Vertessen tot nog toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Dat had hij via een Unnerstall constructie terug verhuurd moeten worden. Ajax heeft dan de zekerheid van een contract binnenhengelen, hij kan nog een jaartje rijpen in de ED. (Al vind ik zelf ook wel wat van die constructies. Handig voor de clubs met geld, de Engelsen doen niet anders dan op die manier alle jonge talenten aan zich binden voor ze de hoofdprijs kosten)
Misschien doen ze dat nog, maar sowieso, deze constructie zie je hier in Nederland toch nooit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:47
Toch wel het grootste keeperstalent van dit moment, mooie move.

Aan een Eredivisie club verhuren zou mooi zijn maar ben bang dat hij naar Jong Ajax gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 01-06-2021 18:43 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14

Vos

AFCA

Verhuur maar aan Emmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Wellicht ligt het aan mij maar ben echt niet bepaald onder de indruk van Vertessen tot nog toe.
Nee ik ook niet wat ik van PSV heb gezien (=weinig) maar het is wel iemand met potentie als ik het moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:34:
[...]

Gorter speelt volgend jaar gewoon weer in de KKD met Jong Ajax, hij zal ongetwijfeld als derde keeper achter Stekelenburg en Pasveer in de Ajax 1 selectie figureren. Denk dat hij met name op trainingen een hoop zou kunnen leren van een Stekelenburg (en Pasveer). Financieel gaat hij er op vooruit en hij heeft met het vertrek van Onana en Scherpen wat op handen is en Stekelburg die volgend jaar wel zijn laatste seizoen zal draaien ook goed zicht om eerste keeper te worden.

Het lijkt mij niet reel dat hij verhuurd wordt oid, de breedte in keepers is wel nodig bewijst afgelopen seizoen maar weer.

[ Voor 7% gewijzigd door PolarBear op 01-06-2021 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Dat ligt niet aan jou O-)
Veel rennen zonder gedachte erachter, meer heb ik hem nog niet zien doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:42:
[...]

Misschien doen ze dat nog, maar sowieso, deze constructie zie je hier in Nederland toch nooit?
Go Ahead heeft het meteen gevraagd toen Ajax zich de 1e keer meldde, heeft Overmars meteen geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vos schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:43:
[...]

Verhuur maar aan Emmen ;)
:')

Die gaat bij jong Ajax keepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

418O2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:27:
[...]

:')

Die gaat bij jong Ajax keepen
OK :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ajax heeft daar toch echt letterlijk niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:29:
[...]

Eens kijken..
- ze kunnen hem in Jong Ajax zetten, traint ie elke dag met het 1e en 100% zeker speeltijd in de KKD
- ze kunnen hem aan Go Ahead verhuren, Eredivisie, krijgt ie geheid veel ballen te verwerken
- ze kunnen hem aan Emmen verhuren, KKD, zware favoriet, dus waarschijnlijk geen reet te doen/leren.

Ik snap de :') van Vos dus ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

418O2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:29:
[...]

Er staat toch een knipoog bij...dus ik snap jouw :') niet. Niet te serieus reageren ;).

Emmen is zwaar favoriet in de KKD? Zal helemaal aan budget en spelersgroep liggen. Ik hoop het ;).

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 01-06-2021 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Dat ligt niet aan jou O-)
Veel rennen zonder gedachte erachter, meer heb ik hem nog niet zien doen.
Dat klinkt als Dumfries in een aanvalspositie. Oftewel: Dumfries :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:36:
[...]
- ze kunnen hem aan Emmen verhuren, KKD, zware favoriet, dus waarschijnlijk geen reet te doen/leren.
Het leuke van de eerste divisie is dat je er eigenlijk helemaal geen favoriet hebt.

De Graafschap zal nog meer getergd zijn om nu eindelijk eens te promoveren maar ook NAC en Roda zullen terug willen. Ado zal ook wel graag terug willen (al moeten ze wel de zaakjes sportief op orde krijgen)
En dan heb je ook nog clubs als Almere, Excelsior en Volendam die serieus bovenin mee willen spelen en ook de nodige punten zullen gaan pakken.

Ik zou in elk geval nog geen favoriet aan durven wijzen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:02
Ja de doelman die heel lang de nul heeft gehouden!

Maar misschien ligt dat ook aan de verdediging? Misschien die dan maar kopen? :p

Go Ahead blij, kunnen ze investeren in een team voor de eredivisie

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Huibers (TD AZ) over eventuele interesse van Ajax in Wijndal:
De technisch directeur begrijpt niet dat Ajax als een stap hogerop wordt gezien. "Ook hier heerst prestatiedruk en wordt op hoog niveau getraind. Ik kijk naar de weerstand op competitieniveau en die is bij beide clubs hetzelfde. En Owen speelt inmiddels ook in de basis van Oranje, hoeveel groter moet de druk uit Nederland nog worden?
Heeft Huibers zelf überhaupt wel eens bij een topclub gespeeld? Bij de traditionele top 3 komen toch echt nog hele andere zaken kijken als bij AZ. Druk van media, supporters, om maar eens een paar zaken te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:40:

[...]

Heeft Huibers zelf überhaupt wel eens bij een topclub gespeeld? Bij de traditionele top 3 komen toch echt nog hele andere zaken kijken als bij AZ. Druk van media, supporters, om maar eens een paar zaken te noemen.
Hij heeft bij AZ gespeeld dat zal hij wel graag als topclub willen zien ;)

En een seizoen bij BMG, maar niet geslaagd. Hij kon de druk van een topclub niet aan :X

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Haha haha en dan noemen ze Ajax arrogant.

Als Huiberts het verschil niet ziet is ie achterlijk, blind of allebei. Daar valt weinig over te discussiëren me dunkt. Hoe ver kwam AZ ook al weer in Europa de afgelopen jaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38

ST10©DE

Dus.............

Is het nou Huibers of Huiberts? Dat laatste me dunkt?

[ Voor 31% gewijzigd door ST10©DE op 02-06-2021 11:03 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

[...]

Champions Leaguewedstrijden (Wijndal 0, 2 wedstrijden voorronde, 14 wedstrijden Europa League)? Prijzen pakken (Wijndal 0 gehaald)?

Maar prima hoor, er zijn genoeg alternatieven voor Wijndal.
  • Gabriel Gudmundsson (Groningen)
  • Alexandro Bernabeí (Lanús)
  • Vitaliy Mykolenko (Dynamo Kiev)
  • Joris Kayembe (RSC Charleroi)
  • Gerardo Arteaga (KRC Genk)
En ik neem aan dat de scouts van Ajax ook nog wel een lijstje hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:44
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:01:
[...]

Als Huiberts het verschil niet ziet is ie achterlijk, blind of allebei. Daar valt weinig over te discussiëren me dunkt. Hoe ver kwam AZ ook al weer in Europa de afgelopen jaren?
hij ziet het vast wel, maar dit soort uitspraken doet het leuk bij supporters + is onderhandelingstactiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik wilde net reageren hier maar je was me voor. Level 'Eredivisie' wel uitgespeeld.
Tijd voor level Champions League. Daar spelen hooguit Ajax of PSV dus Wijndal is nog lang niet uitgeleerd.

Aan de ene kant sta ik er altijd wel in dubio in. Voor nationaal (landenteams) is het goed dat spelers langzaam rijpen en naar een topniveau groeien. Voor clubs is het dat juist weer niet want cashen is belangrijker. Maar zeggen dat Wijndal zomaar klaar is voor de top lijkt me getuige de andere transfers van AZ naar het buitenland een risicovolle gedachte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
Speelt in de basis van oranje!

Hoe vaak gestart nu? AZ heeft het echt te hoog in de bol. Ajax is hoe dan ook een stap hogerop en ook de zinnige stap voor een speler als wijndal, want de top is hij nog niet voor geschikt.

Ik hoop niet dat ze hem halen, zal namelijk wel te duur verkocht worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 13:24
PolarBear schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Champions Leaguewedstrijden (Wijndal 0, 2 wedstrijden voorronde, 14 wedstrijden Europa League)? Prijzen pakken (Wijndal 0 gehaald)?

Maar prima hoor, er zijn genoeg alternatieven voor Wijndal.
  • Gabriel Gudmundsson (Groningen)
  • Alexandro Bernabeí (Lanús)
  • Vitaliy Mykolenko (Dynamo Kiev)
  • Joris Kayembe (RSC Charleroi)
  • Gerardo Arteaga (KRC Genk)
En ik neem aan dat de scouts van Ajax ook nog wel een lijstje hebben.
Iemand heeft het Parool artikel over de opvolging van Tagliafico gelezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:48:
[...]

Ik wilde net reageren hier maar je was me voor. Level 'Eredivisie' wel uitgespeeld.
Tijd voor level Champions League. Daar spelen hooguit Ajax of PSV dus Wijndal is nog lang niet uitgeleerd.

Aan de ene kant sta ik er altijd wel in dubio in. Voor nationaal (landenteams) is het goed dat spelers langzaam rijpen en naar een topniveau groeien. Voor clubs is het dat juist weer niet want cashen is belangrijker. Maar zeggen dat Wijndal zomaar klaar is voor de top lijkt me getuige de andere transfers van AZ naar het buitenland een risicovolle gedachte.
In de Eredivisie is het zelfs (als verdediger) handiger om niet ‘bij’ Ajax of PSV te spelen, maar er ‘tegen’, daar leer je vast meer van. :+

CL maakt wel een wereld van verschil, dat dan weer wel.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:54:
[...]

Iemand heeft het Parool artikel over de opvolging van Tagliafico gelezen :)
Eh die heb ik ook gelinkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 13:24
PolarBear schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Eh die heb ik ook gelinkt?
Whoops sorry gemist, het was meer dat die namen mij bekend voor kwamen. Mae culpa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:00:
[...]

Whoops sorry gemist, het was meer dat die namen mij bekend voor kwamen. Mae culpa
Overigens zie ik het ook wel gebeuren dat Nico blijft, als er geen goed bod komt. Geen hele grote kans maar iets van 10, 15% kan dat hij volgend jaar bij Ajax speelt is niet uitgesloten lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Wat mij betreft speelt Rensch linksback, eventueel Van Aanholt als backup, tot Salah-Eddine klaar is voor het eerste. Ongetwijfeld is Wijndal een goede aankoop, maar ik verwacht dat AZ de hoofdprijs (te veel) vraagt aan Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:01:
[...]

Lijkt me gewoon onderhandelingstactiek, als je gaat roepen dat het voor Wijndal een mooie stap is, dan sta je al een stuk minder sterk als Overmars over de transfersom komt praten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Denk dat je als het Wijndal vraagt, hij het wel als een stap hoger op ziet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Als het al een onderhandelingstactiek is dan geen sterke: is vrij eenvoudig te weerleggen. Ik vind het gewoon een domme uitspraak. Je kan het er ook bij houden dat Wijndal de tussenstap niet nodig heeft en rechtstreeks naar een niveau hoger kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Ramzzz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:57:
[...]

In de Eredivisie is het zelfs (als verdediger) handiger om niet ‘bij’ Ajax of PSV te spelen, maar er ‘tegen’, daar leer je vast meer van. :+

CL maakt wel een wereld van verschil, dat dan weer wel.
Ik snap wat je bedoelt maar is iets te kort door de bocht.
Het is maar net wat je wil leren als verdediger. De bus parkeren of met veel ruimte in de rug de boel toch controleren, opbouwen, opkomen, omschakelen etc.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 16:18
Het CAS houd vast aan de straf van 12 maanden voor Onana.

Vind het zelf te zwaar, aangezien afgelopen seizoen 2 jonge voetballers in Engeland betrapt werden op het gebruik van groeihormonen slechts 6 maanden kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Das dus een meevaller, had 24 maanden verwacht volgens de regels.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:44
Deadsy schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:19:

Vind het zelf te zwaar, aangezien afgelopen seizoen 2 jonge voetballers in Engeland betrapt werden op het gebruik van groeihormonen slechts 6 maanden kregen.
waar komt dit vandaan? Ik dacht dat de uitspraak werd verwacht tussen 1 a 2 weken en niet direct?
Enige nieuws dat ik lees is dat ajax aangeeft dat Onana zijn "verhaal heeft kunnen doen"

https://www.ajax.nl/artikelen/update-cas-zaak-andre-onana/

[ Voor 39% gewijzigd door KingKoning op 02-06-2021 14:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:02:
Is het nou Huibers of Huiberts? Dat laatste me dunkt?
Met T. Was een foutje van me :)
Deadsy schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:19:

Enneh waar lees je de uitslag van het CAS? Ik lees alleen dat de UEFA bij hun standpunt van 12 maanden blijft, niet dat de CAS dat ook heeft bevestigd.

[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 02-06-2021 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
KingKoning schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:28:
[...]

waar komt dit vandaan? Ik dacht dat de uitspraak werd verwacht tussen 1 a 2 weken en niet direct?
Enige nieuws dat ik lees is dat ajax aangeeft dat Onana zijn "verhaal heeft kunnen doen"

https://www.ajax.nl/artikelen/update-cas-zaak-andre-onana/
My bad, tekst van het artikel is al aangepast blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor de EK liefhebbers, reacties mogen in SPRT feedback.
Outerspace schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:17:
[...]

Belofte maakt schuld:

We opteren voor een community driven topicstarts. Dan hebben jullie zelf enige invloed op de inhoud.

Voorstel:
EK 2021 - Oranje / Rode Duivels (natuurlijk enige overlap met Poule C en B )
• EK 2021 - Poule A
• EK 2021 - Poule B
• EK 2021 - Poule C
• EK 2021 - Poule D
• EK 2021 - Poule E
• EK 2021 - Poule F
• EK 2021 - Finales (achtste, kwart, half, finale)

Het topic Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 kan tot en met het EK nog mee (al moeten we onze Belgische vrienden in het topic zetten), na het EK wordt er een nieuw deel opgezet.

Slowchat is toegestaan tijdens de wedstrijden. Dit laten we ook toe bij andere wedstrijden (f1/voetbal/wielrennen). Daarbuiten graag tot een minimum beperken.

Als jullie een betere opzet hebben, dan luisteren we graag naar het voorstel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sneijder gaat als analist de CL wedstrijden doen bij RTL.
Wat is de kans dat hij niet in de categorie Kuyt/de Boer zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Deadsy schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:58:
Sneijder gaat als analist de CL wedstrijden doen bij RTL.
Wat is de kans dat hij niet in de categorie Kuyt/de Boer zit?
Ik dacht hetzelfde bij Theo Janssen, maar die vind ik juist uitblinken in zijn analyses, dus misschien kan die wel verrassen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
MeNTaL_TO schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Ik dacht hetzelfde bij Theo Janssen, maar die vind ik juist uitblinken in zijn analyses, dus misschien kan die wel verrassen.
Theo heeft denk ik het voordeel omdat het hem niets uitmaakt wat anderen van hem vinden.
Bij Sneijder heb ik daar nog zo mijn twijfels over, maar we zullen het zien. Anders gewoon weg zappen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kuddo’s als ie het gaat doen in z’n Oranje trainingspak :P

Afbeeldingslocatie: https://www.meemetoranje.nl/files/images/content/2021/06/sneijder-aan-het-hakken-in-nieuwe-toto-reclame.jpg

:+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ze zouden 1 van die talent/zang programmas moeten veranderen in een analisten programma.

Elke week 2 oud voetballers die de Eredivisie wedstrijden doen. Degene met de minste stemmen valt af de ander gaat door naar de volgende ronde.
De analisten die in de eerste paar rondes afvallen mogen nooit meer ergens als analist gaan zitten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:17:
Kuddo’s als ie het gaat doen in z’n Oranje trainingspak :P

[Afbeelding]

:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poUTthP0NGXMUatHuI9--WFv3UA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/j2bdfyZqhpg5pFW80ohtvhUy.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Laat het werkelijkheid worden svp O-)
Napoli hengelt naar Schuurs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:55:
Laat het werkelijkheid worden svp O-)
Waarom? Die jongen is 21, ik zie hem liever nog een jaartje rijpen bij Ajax of een verhuur om te zien wat er nog in zit. Je gaat mij niet wijs maken dat hij al op de top van kunnen zit. Bij jong Oranje was hij de afgelopen tijd de slot op de deur, ik zie echt wel potentie. Je kan niet iedere verdediger langs de lat van de Ligt leggen, die was gewoon exceptioneel. Natuurlijk valt er genoeg op te merken op zijn spel, maar waar we aan de ene kant uitblinken in het te snel verheerlijken van talenten chromen we tegenwoordig ook niet in het snel afschrijven.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:04:
[...]

Waarom? Die jongen is 21, ik zie hem liever nog een jaartje rijpen bij Ajax of een verhuur om te zien wat er nog in zit. Je gaat mij niet wijs maken dat hij al op de top van kunnen zit. Bij jong Oranje was hij de afgelopen tijd de slot op de deur, ik zie echt wel potentie. Je kan niet iedere verdediger langs de lat van de Ligt leggen, die was gewoon exceptioneel. Natuurlijk valt er genoeg op te merken op zijn spel, maar waar we aan de ene kant uitblinken in het te snel verheerlijken van talenten chromen we tegenwoordig ook niet in het snel afschrijven.
Na anderhalf seizoen mag je toch wel een oordeel vellen zo langzaamaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:29:
Na anderhalf seizoen mag je toch wel een oordeel vellen zo langzaamaan?
Dit is toch pas zijn eerste echte seizoen? Afgelopen seizoen kwam hij slechts tot 17 optredens. Daarnaast is het niet zo dat hij in een vaste verdediging heeft gespeelt, de samenstelling wisselde vaak wat het spel ook niet ten goede kwam. Ik vind het in ieder geval gewoon te vroeg om hem af te schrijven. Dan liever een verhuur zodat hij een jaar kan spelen om ervaring op te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:46
Hij moet eigenlijk gewoon minuten maken om de foutjes eruit te krijgen, de Ligt die kon blijven staan, echter Schuurs lijkt zijn plek aan Timber te zijn verloren. Hierdoor mist hij nu ook de kans om door te ontwikkelen.
Dus bankzitten achter Timber, weet niet of hem dat helpt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Ik vindt Schuurs een prima speler voor erbij, maar hij is dit seizoen voor de basis afgetroefd door Timber. Als die geen ernstige blessure oploopt, moet Schuurs het volgend jaar doen met invalbeurten en af en toe een potje tegen het rechterrijtje als Timber rust gegund wordt. Daar gaat hij echt niet beter van worden.

Geen idee wat Napoli wil bieden, maar gezien zijn langlopende contract (2025) en dat er meerdere clubs interesse hebben, zou je de hoofdprijs verwachten. Als je hem net als Dest vorig seizoen kan verkopen voor rond de 18 miljoen, moet Ajax het gelijk doen. Meer wordt hij als wisselspeler niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Dit is toch pas zijn eerste echte seizoen? Afgelopen seizoen kwam hij slechts tot 17 optredens. Daarnaast is het niet zo dat hij in een vaste verdediging heeft gespeelt, de samenstelling wisselde vaak wat het spel ook niet ten goede kwam. Ik vind het in ieder geval gewoon te vroeg om hem af te schrijven. Dan liever een verhuur zodat hij een jaar kan spelen om ervaring op te doen.
Deels mee eens. Tegelijk zeg ik dat alles wat echt goed is ook snel komt (Timber, De Ligt, De Jong). Valt Schuurs daar nog onder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 23:19
Timber is gewoon beter. Het enige wat Schuurs op hem voor heeft in zijn lengte, maar in duels blijkt dat maar zelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zou Schuurs niet verkopen maar verhuren.
Er zit echt wel wat in die jongen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ligt eraan, voor 15-20 miljoen ziu ik Schuurs laten gaan, het is hetzelfde met Botman verdedigende ploegen houden ze zich staande.
Bij Ajax met veel ruimte in de rug worden ze weg gecountert.
Geen slechte verdediger maar geen ajax verdediger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Mark31 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:27:
Ligt eraan, voor 15-20 miljoen ziu ik Schuurs laten gaan, het is hetzelfde met Botman verdedigende ploegen houden ze zich staande.
Bij Ajax met veel ruimte in de rug worden ze weg gecountert.
Geen slechte verdediger maar geen ajax verdediger.
Dan moet je die plek wel weer opvullen, en die 15mln zal hij volgende zomer ook wel waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:14
Hoi iedereen, voor het EK hebben we per poule een topic. T.z.t. komt er voor de finales nog een apart topic. Mochten jullie dus over het EK willen praten dan kan dat in een van deze topics.

Groep A
Groep B - Belgie
Groep C - Nederland
Groep D
Groep E
Groep F

Met goedkeuring van @Outerspace :)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:47

AZ-aanvoerder Teun Koopmeiners staat volgens Tuttosport op het punt om zijn transfer naar Italië af te ronden. De middenvelder vertrekt niet naar AS Roma, maar Atalanta Bergamo ligt op pole-position om de handtekening van Koopmeiners te bemachtigen.

De Italiaanse sportkrant meldt dat AZ en Atalanta zelfs al akkoord zijn over een transfersom van twintig miljoen euro. Eerder werd gemeld dat Koopmeiners dichtbij een overstap naar AS Roma was, maar nu neemt de transfersoap rondom de middenvelder een nieuwe wending. Koopmeiners kan op zeer korte termijn ploeggenoot worden van Hans Hateboer, Marten de Roon en Sam Lammers.
--
Almere City heeft nieuwe trainer: Verbeek tekent voor twee seizoenen

Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Almere City FC. De 58-jarige oefenmeester tekent voor twee seizoenen bij de ploeg uit de Keuken Kampioen Divisie.

Verbeek zat na zijn vertrek in 2019 bij het Australische Adelaide United zonder club. Daar vertrok Verbeek vanwege het coronavirus. De oefenmeester is blij met zijn nieuwe avontuur bij Almere City. "Na een aantal goede gesprekken de afgelopen periode ben ik overtuigd van de ambitie die Almere City FC heeft en wil ik de graag de club vooruit helpen om die ambitie te verwezenlijken."
Twee verrassende transfers wat mij betreft, een flink bedrag voor Koopmeiners en Verbeek aan de slag in de KKD.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21:22
Gynnad schreef op maandag 7 juni 2021 @ 12:31:
[...]

--

[...]

Twee verrassende transfers wat mij betreft, een flink bedrag voor Koopmeiners en Verbeek aan de slag in de KKD.
Bij Atalanta zit er zeker een TD die als adagium heeft dat het elftal op den duur moet bestaan uit Gezonde Hollandsche Kerels. En dan komt de hoofd scouting "ik vind dan ook dat ze typisch Hollandsche namen moeten hebben!".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lasse Schöne na 9 jaar terug naar NEC. *O*

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:56:
Lasse Schöne na 9 jaar terug naar NEC. *O*
Dus dingetje zit er echt geld in te pompen, want qua salaris kan dit niet goedkoop zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Dus dingetje zit er echt geld in te pompen, want qua salaris kan dit niet goedkoop zijn
Boekhoorn zal niet geschrokken zijn als hij het naast de huur + overige kosten voor de Panda's bij Ouwehands heeft gehouden. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:22:
[...]

Boekhoorn zal niet geschrokken zijn als hij het naast de huur + overige kosten voor de Panda's bij Ouwehands heeft gehouden. :Y)
Ach de race carriere van zijn schoonzoon en zang carriere van zijn vriendin zijn ook niet goedkoop.
Arme man, want van die 2 heeft geen echt iets gepresteerd. Hoop dat het deze keer wel lukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:47:
[...]Ach de race carriere van zijn schoonzoon en zang carriere van zijn vriendin zijn ook niet goedkoop.
Arme man, want van die 2 heeft geen echt iets gepresteerd. Hoop dat het deze keer wel lukt.
Hij heeft ondertussen een relatie met een zus van Yolanthe. *;
Geld maakt niet gelukkig. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:58:
[...]

Hij heeft ondertussen een relatie met een zus van Yolanthe. *;
Geld maakt niet gelukkig. :X
Die zal ook niet goedkoop zijn.
Hoop dat hij wel de juiste mensen op de juiste plek neerzet bij NEC, dan word het geld tenminste goed gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:33
Nieuw deel voor het aankomende seizoen.
[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
d:)b Daar dus verder :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken