[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste
Acties:
  • 137.615 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:33
Ik vindt Schuurs een prima speler voor erbij, maar hij is dit seizoen voor de basis afgetroefd door Timber. Als die geen ernstige blessure oploopt, moet Schuurs het volgend jaar doen met invalbeurten en af en toe een potje tegen het rechterrijtje als Timber rust gegund wordt. Daar gaat hij echt niet beter van worden.

Geen idee wat Napoli wil bieden, maar gezien zijn langlopende contract (2025) en dat er meerdere clubs interesse hebben, zou je de hoofdprijs verwachten. Als je hem net als Dest vorig seizoen kan verkopen voor rond de 18 miljoen, moet Ajax het gelijk doen. Meer wordt hij als wisselspeler niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06 19:17

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Dit is toch pas zijn eerste echte seizoen? Afgelopen seizoen kwam hij slechts tot 17 optredens. Daarnaast is het niet zo dat hij in een vaste verdediging heeft gespeelt, de samenstelling wisselde vaak wat het spel ook niet ten goede kwam. Ik vind het in ieder geval gewoon te vroeg om hem af te schrijven. Dan liever een verhuur zodat hij een jaar kan spelen om ervaring op te doen.
Deels mee eens. Tegelijk zeg ik dat alles wat echt goed is ook snel komt (Timber, De Ligt, De Jong). Valt Schuurs daar nog onder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:45
Timber is gewoon beter. Het enige wat Schuurs op hem voor heeft in zijn lengte, maar in duels blijkt dat maar zelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 13:19
Ik zou Schuurs niet verkopen maar verhuren.
Er zit echt wel wat in die jongen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ligt eraan, voor 15-20 miljoen ziu ik Schuurs laten gaan, het is hetzelfde met Botman verdedigende ploegen houden ze zich staande.
Bij Ajax met veel ruimte in de rug worden ze weg gecountert.
Geen slechte verdediger maar geen ajax verdediger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Mark31 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:27:
Ligt eraan, voor 15-20 miljoen ziu ik Schuurs laten gaan, het is hetzelfde met Botman verdedigende ploegen houden ze zich staande.
Bij Ajax met veel ruimte in de rug worden ze weg gecountert.
Geen slechte verdediger maar geen ajax verdediger.
Dan moet je die plek wel weer opvullen, en die 15mln zal hij volgende zomer ook wel waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 18:16
Hoi iedereen, voor het EK hebben we per poule een topic. T.z.t. komt er voor de finales nog een apart topic. Mochten jullie dus over het EK willen praten dan kan dat in een van deze topics.

Groep A
Groep B - Belgie
Groep C - Nederland
Groep D
Groep E
Groep F

Met goedkeuring van @Outerspace :)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:32

AZ-aanvoerder Teun Koopmeiners staat volgens Tuttosport op het punt om zijn transfer naar Italië af te ronden. De middenvelder vertrekt niet naar AS Roma, maar Atalanta Bergamo ligt op pole-position om de handtekening van Koopmeiners te bemachtigen.

De Italiaanse sportkrant meldt dat AZ en Atalanta zelfs al akkoord zijn over een transfersom van twintig miljoen euro. Eerder werd gemeld dat Koopmeiners dichtbij een overstap naar AS Roma was, maar nu neemt de transfersoap rondom de middenvelder een nieuwe wending. Koopmeiners kan op zeer korte termijn ploeggenoot worden van Hans Hateboer, Marten de Roon en Sam Lammers.
--
Almere City heeft nieuwe trainer: Verbeek tekent voor twee seizoenen

Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Almere City FC. De 58-jarige oefenmeester tekent voor twee seizoenen bij de ploeg uit de Keuken Kampioen Divisie.

Verbeek zat na zijn vertrek in 2019 bij het Australische Adelaide United zonder club. Daar vertrok Verbeek vanwege het coronavirus. De oefenmeester is blij met zijn nieuwe avontuur bij Almere City. "Na een aantal goede gesprekken de afgelopen periode ben ik overtuigd van de ambitie die Almere City FC heeft en wil ik de graag de club vooruit helpen om die ambitie te verwezenlijken."
Twee verrassende transfers wat mij betreft, een flink bedrag voor Koopmeiners en Verbeek aan de slag in de KKD.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Nu online
Gynnad schreef op maandag 7 juni 2021 @ 12:31:
[...]

--

[...]

Twee verrassende transfers wat mij betreft, een flink bedrag voor Koopmeiners en Verbeek aan de slag in de KKD.
Bij Atalanta zit er zeker een TD die als adagium heeft dat het elftal op den duur moet bestaan uit Gezonde Hollandsche Kerels. En dan komt de hoofd scouting "ik vind dan ook dat ze typisch Hollandsche namen moeten hebben!".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lasse Schöne na 9 jaar terug naar NEC. *O*

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:56:
Lasse Schöne na 9 jaar terug naar NEC. *O*
Dus dingetje zit er echt geld in te pompen, want qua salaris kan dit niet goedkoop zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Dus dingetje zit er echt geld in te pompen, want qua salaris kan dit niet goedkoop zijn
Boekhoorn zal niet geschrokken zijn als hij het naast de huur + overige kosten voor de Panda's bij Ouwehands heeft gehouden. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:22:
[...]

Boekhoorn zal niet geschrokken zijn als hij het naast de huur + overige kosten voor de Panda's bij Ouwehands heeft gehouden. :Y)
Ach de race carriere van zijn schoonzoon en zang carriere van zijn vriendin zijn ook niet goedkoop.
Arme man, want van die 2 heeft geen echt iets gepresteerd. Hoop dat het deze keer wel lukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:47:
[...]Ach de race carriere van zijn schoonzoon en zang carriere van zijn vriendin zijn ook niet goedkoop.
Arme man, want van die 2 heeft geen echt iets gepresteerd. Hoop dat het deze keer wel lukt.
Hij heeft ondertussen een relatie met een zus van Yolanthe. *;
Geld maakt niet gelukkig. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:58:
[...]

Hij heeft ondertussen een relatie met een zus van Yolanthe. *;
Geld maakt niet gelukkig. :X
Die zal ook niet goedkoop zijn.
Hoop dat hij wel de juiste mensen op de juiste plek neerzet bij NEC, dan word het geld tenminste goed gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Nieuw deel voor het aankomende seizoen.
[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 19:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
d:)b Daar dus verder :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken